POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [18.03.2024, 12:59:52] • Świnoujście

Grupa Morska: Nie zgadzamy się na likwidację działek (ROD)!

Grupa Morska: Nie zgadzamy się na likwidację działek (ROD)!

fot. Grupa Morska - Cała Naprzód

"Nasza telewizja na zebraniu świnoujskich działkowców. 14 marca odbyło się spotkanie posiadaczy ROD'ów z samorządem. Popieramy wnioski działkowców, aby RODy były ujęte w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego. Działki były tu pierwsze, więc obok nie może powstawać nic co groziłoby odbieraniem lub podtopieniem działek. Zapraszamy do obejrzenia całego materiału z zebrania." - czytamy w opisie do filmu Grupy Morskiej.



https://youtube.com/watch?v=OfkUDBvqJAI&si=sQuyEdjOSzJ6qxhV


komentarzy: 134, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-134 z 134

Gość • Czwartek [04.04.2024, 06:40:56] • [IP: 88.218.252.**]

tak wam polikwiduja wszystko jeszcze troche tak jak znisczyli twoja stocznie jak wybieracie tak bedziecie zbierac plonyi pretensje do siebiei doPo

Gość • Czwartek [04.04.2024, 06:31:14] • [IP: 88.218.252.**]

jak nie rusek to unia i zawsze ktos nami rzadzi ale co wybraliscie to macie teraz jeszcze samorzady i nic nie bedziemy mieli do gadania jak rolnicy szkoda

Gość • Czwartek [21.03.2024, 15:24:44] • [IP: 88.218.254.***]

PO chce zlikwidować działki

Gość • Środa [20.03.2024, 07:08:11] • [IP: 62.69.253.**]

Wszystko robią po ciuchu a gdy się ludzie zorientują to jest już zatwierdzone. Na szczęście ludzie zaczęli się jednoczyć i orientować o co chodzi. Działki powinny być i reszta zieleni w tym mieście. Choć nie widziałam zaangażowania kogoś z rady miasta np w sadzenie nowych drzew zamiast wycinek a gdzie zielony ład ?

Gość • Środa [20.03.2024, 06:03:05] • [IP: 88.156.235.**]

Grupa Morska jednak potrafi nagłośnić temat. Bardzo sympatyczna drużyna. Zagłosuje na nich.

Gość • Wtorek [19.03.2024, 22:57:45] • [IP: 89.151.23.**]

To Żmurkiewicz z przydupasami Sujką i Jabłońską jakby mógł to by wszystkie działki oddał swoim kolesiom deweloperom. Dobrze że Agatowska i Nowicki zareagowali i zablokowali ich pomysły a Sujka musiał się tłumaczyć.

Gość • Wtorek [19.03.2024, 22:07:49] • [IP: 37.47.183.***]

Już jeden deweloper kolega Pana Nowickiego wybudował mieszkania na sprzedaż przy ulicy Krzywej

Gość • Wtorek [19.03.2024, 20:51:18] • [IP: 46.112.2.**]

Powinny być miesięczne oplaty (czynsz) do miasta jeśli ktoś zamieszkuje na dzialkach/wybudował wynajmuje. Czy to Szkolna czy granica. Może ktoś zrobi porządek z tym. Oraz z tym, że nie którzy mają po 2/3 działki na siebie

Gość • Wtorek [19.03.2024, 19:05:55] • [IP: 93.214.185.***]

Moim zdaniem już dosyć betonowcow w naszym mieście. Nie ma już czym oddychać jeszcze chcą zabrać resztę tej zieleni.co się dziwić wszystko robią pod turystów, a co z mieszkańcami. Tylko kasa się tu liczy, jak sz wakacje dzieci wloczasie po ulicach, bo nie ma dla nich już tu żadnych atrakcji

Gość • Wtorek [19.03.2024, 17:36:54] • [IP: 94.134.38.***]

UE nie chce zdrowych owoców i warzyw! UE chce suszone karaluchy!!

Gość • Wtorek [19.03.2024, 17:15:33] • [IP: 46.205.136.**]

Działkowicze pozbywają się gruntów jak gorącego kartofla. Przeczytajcie OGłOSZENIA. A jeszcze tak niedawno odstępne za działeczkę kosztowało tyle co kawalerka. Znajomy chciał tam budować dom na wynajem dla Ukraińców i już zacierał rączki ile mu wpadnie kasy. A tu bęc!

Gość • Wtorek [19.03.2024, 16:23:27] • [IP: 88.156.235.**]

Nowicki wszystkiego przypilnuje. Możecie być spokojni.

Gość • Wtorek [19.03.2024, 15:39:44] • [IP: 176.221.125.***]

Za dwa dni mamy zebranie Koła Gospodyń Wiejskich, ale nie napiszę gdzie i o której godzinie, bo wpadną z mikrofonem i bydą godać, że to uni urodzili gospodynie wiejskie ! Strach cokolwiek teraz organizować, chyba że w podziemiu, dla normalnygo świętygo spokja .

Gość • Wtorek [19.03.2024, 15:37:32] • [IP: 2.106.93.**]

A pan na fotce zadowolony :)

Gość • Wtorek [19.03.2024, 15:36:54] • [IP: 2.106.93.**]

Działkowcy nie są właścicielami działek. Dzierźawca w każdej chwili może przerwać dzierżawę. A likwidacja działek to decyzja UE. Urzędnikom nic do tego.Chcieliśmy unii? No to mamy.

Gość • Wtorek [19.03.2024, 15:28:07] • [IP: 164.127.227.***]

Do nieuka który pytał o Jurkiewicza. Otóż bzdury gadasz że Jurkiewicz jest członkiem PiS, wypisał się jako człowiek honoru bo nie po drodze mu było z lewactwem jak reszcie pisowców, to gościu niezależny i nie do skorumpowania, zochował się super dociągnął do końca kadencji i skasował lewaków z PiSu, druga sprawa że wprowadzono na czolp innych lewaków, ale to już inna sprawa

Gość • Wtorek [19.03.2024, 15:18:57] • [IP: 62.156.203.***]

ale przeciez dzialki naleza do miasta, mieszkancy tylko je dzierzawia, wiec w czym problem? nie musza sie zgadzac...

Gość • Wtorek [19.03.2024, 14:54:59] • [IP: 89.151.25.***]

Rada Miasta powinna powiadomić wszystkich działkowców o tym, że ich działki pozostaną w niezmienionym stanie prawnym w miejscu na którym się znajdują. Władze miasta niech sie zmieniają a działki ROD pozostana w posiadaniu na dotychczasowych zasadach !Władza ciągle wprowadza chaos i zamieszanie nie licząc się z mieszkańcami miasta ! gdzie jest miejsce dla świnoujscian ? Czy ważniejszy jest developer ? Czy wycięte drzewa i zniwelowany teren, zalane betonem wielkie obszary mają być ozdobą Świnoujścia. Przecież mieszkańcy mają być najważniejsi bo to jest ich miasto. Łapy precz od ROD !!

Gość • Wtorek [19.03.2024, 13:58:53] • [IP: 176.221.125.***]

To problem Zarządów Ogrodów Działkowych , które wiedzą jak działać ! Skąd się wzina ta grupina, na zasadzie podczepina się mimo, że nikt wos nie prosina !! Niestety na poważnie, to zachowanie ociera się o konieczność kontaktu z ekipą psychiatrów. No, czy mieszkańcy i działkowcy to barany ?? Odpowiedzcie sobie sami !!

Gość • Wtorek [19.03.2024, 13:52:30] • [IP: 5.184.111.**]

Ktoś chce je likwidować że się nie zgadzają? :)

Gość • Wtorek [19.03.2024, 13:17:49] • [IP: 176.221.124.***]

Gość • Wtorek [19.03.2024, 09:47:31] • [IP: 89.174.4.***] - zaorać, ale ciebie, takiego ordynarnego trolla!!

Gość • Wtorek [19.03.2024, 13:16:35] • [IP: 93.214.182.***]

Zielony ład będzie musiał zabrać ROD na w wytyczne UE działki to zabierze, to dla naszego dobra, żeby jeść świerze i zdrowe warzywa i owoce z ryneczku Lidlla, a nie swoje hofowane i nie zdrowe

Gość • Wtorek [19.03.2024, 12:58:28] • [IP: 176.221.124.**]

Kiedyś też miałem działkę rekreacyjną koło ruskiego stadionu, były plany, miasto zabrało zgodnie z prawem.

Gość • Wtorek [19.03.2024, 12:55:34] • [IP: 2.106.93.**]

Przecież wy, politycy nic nie zrobicie. Dyrektywy unijne likwidują powoli i systematycznie wszystko. Teraz działki, jutro nasze auta i nasze domy. A jeść będziemy ukraińskie zboże i robaki. Otwórzcie oczy ludzie. Agendy 2030 nie znacie?

Gość • Wtorek [19.03.2024, 12:43:42] • [IP: 37.248.212.**]

Przecież Nowicki stanął w obronie interesów deweloperów. Prawie rzucił się na radnego Borowskiego kiedy ten miał pomysł aby deweloperzy oddawali gminie cześć mieszkań.

Gość • Wtorek [19.03.2024, 09:47:31] • [IP: 89.174.4.***]

Zabrać te RODY !! Wylęgarnia patusow, pijusow, brudu. ... Zaorać i postawić APARTAMENTY 👍🤣

Gość • Wtorek [19.03.2024, 09:41:43] • [IP: 176.221.125.***]

Co za płytki populizm i bzdury ! Nikt nie chce likwidować ogrodów działkowych. Grupa morska i Agatowska kreują się na obrońców. tylko przed wyborami. co zrobiła Agatowska dla działkowców będąc wiceprezydentem u Żmurkiewicza ? NIC, ZERO !!

Gość • Wtorek [19.03.2024, 09:33:54] • [IP: 88.156.235.**]

158.*** - aż monitor oplułem🤣🤣🤣🤣🤣

Gość • Wtorek [19.03.2024, 09:26:08] • [IP: 176.221.125.***]

Orać wszystko, zalać betonem, Warszów stracił działki to dlaczego Wy nie, wcale mi nie szkoda teraz...

Gość • Wtorek [19.03.2024, 08:51:18] • [IP: 46.231.56.***]

No i wszystko jasne! Widać jak POwcy ściskają się z właścicielami gruntów, którzy chcą zatopić działki. Będzie powtórka z Posejdona, gdzie obiecywali, że staną po stronie mieszkańców a zagłosowali za deweloperką.

Gość • Wtorek [19.03.2024, 08:39:30] • [IP: 78.30.81.**]

Trwa obliczony na wiele lat proces likwidacji ogródków działkowych- każde rządzące ugrupowanie partyjne po malutku, powolutku zmienia przepisy. Lubię gre w otwarte karty, proszę władze samorządowe o przygotowanie na peryferyjnych, nie atrakcyjnych pod budownictwo terenach, miejsc na nowe rekreacyjne działki (unia chce zakazać upraw żywnośc, i nawet na własne potrzeby- podobno dla dobra klimatu, taki zielony wał)

Gość • Wtorek [19.03.2024, 08:31:14] • [IP: 176.221.125.**]

Ja bym zagłosował na zwykłych ludzi a nie polityków zawodowych

Gość • Wtorek [19.03.2024, 08:24:03] • [IP: 92.118.166.**]

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 22:00:15] • [IP: 46.205.136.**] siedzieli w swoich norach oglądając na zmiane tvn i tvp

Stan gry o tron • Wtorek [19.03.2024, 07:50:49] • [IP: 5.173.158.**]

Grupa Morska jest wszędzie. Kawiorowa lewica tańczy Techno i Disco Polo. KO nie zmieściło się TIRem do tunelu i Konkolewska z Januszem muszą odpoczywać na plandece naczepy😀 Sujka wisi tylko na płocie koło szkoły. PiS gdzieś plakaty powiesił na słupach na dole ledwo się z gleby podnosi 😀 A Borowski śpi chyba przy zupie.. Nie! Nagrywa jaki to pracuś i jagody zbierał za młodego i kartony nosił😀 Najbardziej mnie wzruszył...😂😂😂

Gość • Wtorek [19.03.2024, 07:47:13] • [IP: 62.69.253.**]

to pokazuje moralność naszych" polityków" przed wyborami wszyscy krzyczą, pokazują się (lansują)... a tak na prawdę skuteczność tych działań skierowana jest tylko w propagandę!!

Gość • Wtorek [19.03.2024, 07:22:54] • [IP: 83.26.232.***]

predzej czy póżniej dzialki ogrodnicze zostaną wykupione przez osoby trzecie spoza Świnoujścia !! Przykladów jest mnóstwo --choćby Międzyzdroje !!

Gość • Wtorek [19.03.2024, 07:21:29] • [IP: 31.60.229.**]

Zlikwidują działki i będzie lotnisko, a co ?

Gość • Wtorek [19.03.2024, 07:04:38] • [IP: 178.238.252.**]

Nad Zalewem, można by zrobić przystań, jak u sąsiadów zza miedzy.Mieli by pożytek wszyscy mieszkańcy.

Gość • Wtorek [19.03.2024, 06:40:37] • [IP: 5.62.20.**]

Faktycznie GM odjechała i to bardzo daleko z totalną nieznajomością ustawy o planowaniu przestrzennym. Dyzma rzeźnik ze swoją ekipą chce znowu udawać, że kogoś ratuje i tym razem znalazł działkowców. Niestety znowu się w swoich rachubach pogubił, bo zarządy ROD mają dużo większy potencjał intelektualny od działaczy GM. Zresztą kolejny raz GM wywołała sztuczny problem, który realnie nie istnieje

Gość • Wtorek [19.03.2024, 06:01:48] • [IP: 176.221.125.**]

A może chodzi o to że na terenach działkowych nowa władza chce budować mieszkania socjalne dla tych których nie chcą w mieście bo im się nie powiodło ? Przecież już za cichym pozwoleniem na działkach mieszka już spora liczba ludzi co widać choćby po rachunkach za energię czy smrodu z rowów gdzie wszystkie kończą się w przepompowni nad zalewem A PO uregulowaniu tematu to są KONKRETNE (jakie to słowo sławne w ustach nowego rządu)pieniądze z czynszów a przy okazji można znaleźć sposób na najlepsze tereny rekreacyjne tuż koło wody już nie wspomnę o własnym pomoście do żeglowania

Gość • Wtorek [19.03.2024, 04:13:27] • [IP: 176.221.124.**]

Do IP: 89.151.24.***] • [IP: 89.151.24.***] Ale ty wiesz o tym, że na działkach mieszkać nie wolno ?

Gość • Wtorek [19.03.2024, 00:03:08] • [IP: 37.47.178.**]

Teren rekreacjyjny dla mieszkańców nad zalewem jest potrzebny. Plaża grill. Nikt nie jest na tyle głupi żeby tam budować apartamentowce. Czas ucywilzować to szambo na paprotnie. Koniec z waleniem ścieków do rowów.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 23:37:38] • [IP: 176.221.125.**]

Teraz jest czas likwidacji wszystkiego. Przestępcy z rządu i unii realizują swój plan.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 22:49:36] • [IP: 5.173.158.**]

Oj konkurencja się uaktywniła. Grupa Morska wam odjechała? 😀

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 22:31:33] • [IP: 176.221.124.***]

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha Grupa Morska i te wasze hasło" Cała wstecz" ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 22:13:45] • [IP: 213.155.174.***]

5:00 Jaka przesympatyczna matka Polka.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 22:10:54] • [IP: 88.218.255.***]

stare pryki ktore o wszystko sie czepiaja, konfidentuja itp

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 22:00:15] • [IP: 46.205.136.**]

Gdzie, byliście jak Stocznie likwidowali

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 21:09:41] • [IP: 37.47.184.**]

Nie było takiego tematu.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 21:01:46] • [IP: 37.109.163.***]

Ale konkurenci walą w GM, która ma spokojną i przemyślaną strategię wyborczą.Gratulacje dla jej twórcy.Nie jest tak agresywna jak Lewicy.Dużo nowych fajnych[i ładnych] twarzy.Dużo kobiet i fachowców.Mnie zaczynają przekonywać.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 20:44:14] • [IP: 2.106.93.**]

Do:110 To nie miasto decyduje. Dziś wszystko dyktuje UE. Wprowadza zakaz uprawy warzyw na własne potrzeby.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 20:42:24] • [IP: 5.173.157.**]

253 - proszę o wyjaśnienie, dlaczego Jurkiewicz jako członek PIS nie startuje z list PISu tylko przykleił się do lewicowca Sujki? Bo coś tu nie gra...koryto + ?

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 20:41:03] • [IP: 5.173.186.**]

A gdzie byliście jak likwidowali dzielki pod S3 na warszowie?teraz wybory to macie temat do wybicia się?banda nieudaczników

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 20:41:01] • [IP: 176.221.125.**]

Ciekawe czy ktoś u nas chciałby budować ciężkie budynki z betonu na bagnach działek Tu chodzi i tereny działek w dużych miastach gdzie setki hektarów zajętych w środku miast należy do związku działkowców Już były podchody do tematu ale wtedy to się nie udało ale zostawiło furtkę do dalszych podchodów Tu chodzi i miliardy złotych gdyż deweloperzy chcą przejąć wszystko co przynosi dochód jak najmniejszym kosztem. My mamy z 2 tysiące działek po średnio licząc 50 k zł, oczywiście są i dużo droższe ale jest ich stosunkowo niewiele to daje drobne pieniądze za wykup gdyż przy likwidacji ogrodów ktoś musi zapłacić. Ale w dużych miastach ceny za grunt to już inna bajka zwłaszcza że ludzie już wiedzą o co tu chodzi

GM fan • Poniedziałek [18.03.2024, 20:40:40] • [IP: 5.173.158.**]

Grupa Morska trzyma rękę na pulsie. Nie pozwoli na likwidację działek pod budownictwo mieszkaniowe.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 20:23:11] • [IP: 89.151.24.***]

Jeśli zabiorą działki, to miasto będzie musiało dać wszystkim, którzy mieszkają na działkach mieszkania!

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 19:56:42] • [IP: 92.118.167.***]

Zróbcie coś z porzuconymi samochodami w mieście! Staż Miejska nic sobie z tego nie robi bo ponoć tym się zajmuję Wydział Ochrony Środowiska!

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 19:50:07] • [IP: 92.237.110.***]

Czytam to wszystko i nie rozumiem.Miasto powinno być dla mieszkańców.Chcecie więcej bloków?To nie będą bloki dla mieszkańców tylko apartamenty dla wczasowiczów.Szanujmy siebie i to co mamy i zostawmy sobie przestrzeń do życia chyba że wolicie być zapleczem do obsługi przyjezdnych.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 19:47:55] • [IP: 188.239.177.***]

Zielony ład to narzędzie oligarchów do przejęcia ziem i własności oraz kontroli nad każdym człowiekiem i umysłem ! To neomarksizm kulturowy i zniewolenie ! pizza będzie droga! Osiem miliardów deficytu po trzech miesiącach tego roku. Rok temu budżet był zrównoważony.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 19:46:14] • [IP: 176.221.124.***]

Nowicki - masz zwyczajnie działkowców za idiotów, zawiedziesz się, wywiozą cię na taczkach.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 19:33:34] • [IP: 188.239.177.***]

POkemony na co liczyliście na paliwo PO 5, 19 a dostaniecie zielony ład czyli drożyzne i wywłaszczenie z ogrodów działkowych. ZWIJAMY SIĘ. Eksport spadł w styczniu o 11, 0% w stosunku do analogicznego miesiąca 2023 r. Import zmniejszył się o 10, 3%. Rudy likwidator zwija nam kraj, a to dopiero POczątek jego nieudacznych rządów.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 19:29:40] • [IP: 37.8.215.***]

Ilu tu zazdrośników. Kupcie lenie działeczkę i wezcie się za robotę, bo siedzenie przed tv z pilotem w ręku rozum wam odbiera.Tak wam żal d...ściska, że ktoś dzierżawi kawałek ziemi, że co chwila szczujecie.20 lat temu też słyszałam, że działkę mi zabiorą. Mieszkań do kupienia jest u nas dosyć, a gdy mowa o komunalnych to znów podnosicie głos, że nie z waszych podatków. To z czego?Deweloper nie wybuduje i niecda

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 19:29:30] • [IP: 37.47.184.**]

Z Ukrainy do Polski wjeżdżają pociągi i tiry kurczaków olej miody zboża, swszystko zatrute chemia bez żadnej kontroli pomimo że Ukraina nie należy i nie będzie do unii..przemyt trwa, wojenka to biznes, będą przeciągać w nieskończoność aż rolnicy i Polacy zaczną zabijać polityków, bo z chazaria brudna. Dość gościny. Czas płacić to rowdo tego dąży. Polexit natychmiast, zamknąć granicę i ruch towa

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 19:19:34] • [IP: 185.244.212.***]

IP: 88.156.234.***] wprost przeciwnie. Miasto od lat wspiera rozwój Rodzinnych Ogrodów Działkowych bezwrotnymi dotacjami. Praktycznie wszystkie ROD w Świnoujściu takie dotacje pozyskały. Radni z GM chyba spali na sesjach Rady Miasta albo nie mają żadnej wiedzy (wysoce prawdopodobne) na temat nowelizacji ustawy o planowaniu przestrzennym. W myśl nowych przepisów nikt nikomu nie każe likwidować ROD

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 19:12:16] • [IP: 195.116.253.***]

Jurkiewicz wyjaśnił sytuację ze szczegółami i ludzie przestali się martwić, jedyny radny który czai bazę, gratulację.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 19:12:15] • [IP: 37.30.4.**]

To działki są za darmo??

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 19:07:03] • [IP: 5.173.212.**]

A dla kogo to nowe budownictwo skoro jest nas coraz mniej, demografia nie kłamie. Chyba że trzeba budować dla imigrantów lub pod wynajem apartamentów. Teraz wszyscy są po naszej stronie bo proszą o głosy a po wyborach zrównają część działek z ziemią.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 19:01:08] • [IP: 89.151.28.**]

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 17:56:34] • [IP: 176.221.125.***] on przynjamniej tą emeryturę ma platfusie prostacki a ty do 72 lat zapierdzielaj za 5 pln /h.Powodzenia

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 18:58:31] • [IP: 89.151.28.**]

Macie wszyscy gó..no do zgadzania, zapadną decyzje odgórne i tyle w temacie.Działki są dzierżawione i nie są własnością działkowców.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 18:52:57] • [IP: 89.151.18.***]

Zlikwidować działki !! Tereny obok działek to jedno wielkie wysypisko śmieci !! Stare opony, lodówki itp. Działkowcy tylko zanieczyszczają środowisko.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 18:51:45] • [IP: 5.173.224.***]

Te działki już dawno są zlikwidowane… zresztą nie są wasze tylko miasta i może robić co chce :)

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 18:38:12] • [IP: 176.221.125.**]

GRUPA MORSKA WON OD DZIAŁEK nie wasza sprawa spadać

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 18:24:48] • [IP: 37.248.165.***]

Tylko nie dwulicowy rzeźnik. Płatne parkingi i sztama z Ormowcem. PAMIĘTAMY

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 18:23:03] • [IP: 185.210.36.**]

BUDOWA MIESZKAN WAŻNIEJSZA OD MELIN ZAPUSZCZONYCH.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 18:15:38] • [IP: 83.23.83.**]

ZNOWU GRUPA MORSKA NA CZELE Z CZERWONYMI GATKAMI, ALE TEN N.S. SZUKA GŁOSÓW GDZIE SIĘ DA, A PO WYBORACH ZAPOMNI O NICH JAK ZAWSZE, PRZED I OWSZEM PO NIEPAMIĘTAM, ŻE TEŻ WSTYDU NIE MA, JAK TAK TO CISZA JEDYNIE GDZIE MOŻNA COS SKUBNĄC TYPU PIKNIK, PREZENTY A TAK NIC TYLKO BZDETNE POMYSŁY I FIASKO, A PAMIĘTARZ O SWOICH WIESNIAKACH ŻWE TAM PSY DUPAMI SZCZEKAJĄ.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 18:05:40] • [IP: 176.221.124.***]

POCZEKAJCIE PO WYBORACH NIE GŁOSUJCIE NA TEN RZĄD I TYCH LUDZI

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 18:02:17] • [IP: 37.47.102.***]

Dzialki były, są i będą, a to całe zamieszanie jest przed wyborami aby zdobyć głosy działkowców. Grupa Morska chce okazać tym swoją troskę o dzialkowcow, smiechu warte.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 17:57:28] • [IP: 104.200.150.**]

Dramatyczna Grupa Morska kolejny raz dała popis indolencji i kompletnego braku wiedzy. Można zrozumieć, że inżynier Nowicki chłop bez szkół nie ogarnia poważniejszych tematów. Jednak w tej całej Grupie są przecież inne osoby, które mają przynajmniej średnie wykształcenie. Skąd u nich takie wpadki. Najpierw stwarzają sztuczny problem, a potem chcą ratować. Pytanie tylko kogo i przed kim?

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 17:56:34] • [IP: 176.221.125.***]

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 16:27:08] • [IP: 62.69.234.***] To sie zglos do pisu po swoja emeryture, niech ci da, na zdrowie!

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 17:45:50] • [IP: 88.156.234.***]

Po wyborach samorządowych miasto będzie szukać niezalesionych nowych terenów pod budownictwo wielorodzinne czynszowe. Pod nóż w pierwszej kolejności pójdą działki/ogrodu Granica/ wzdłuż ul. Krzywej w kier. pętli, po prawej stronie łącznie ze starym nasypem kolejowym. Tych terenów będzie dotyczył nowy plan zagospodarowania przestrzennego na lata 2024 - 2035/. To co teraz" szklą" działkowcom kandydaci na radnych i prezydentów, że nie będzie zabierania i wywłaszczania, to propaganda przedwyborcza. Nowy Samorząd będzie do tego wręcz zmuszony.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 17:45:12] • [IP: 178.238.252.***]

KRZYCZCIE JAK CHCECIE I TAK USTAWA BEZ PYTANIA WAM ODBIERZE, POZBIERAJCIE RACHUNKI ZA TO CO KUPILISCIE I POSADZILISCIE!!Z INNEJ STRONY, JEZELI BRAKUJE MIESZKAN, A PATRZY SIE NA UPRAWE PIETRUSZKI TO CO WYBIERZEMY??NA PEWNO MIESZKANIA BO PIETRUSZKE I TAK KUPIMY NA RYNKU BO NIEPRAWDA JEST, ZE WARZYWA ZDROWE... N I E P R A W D A!!ZALATWIACIE SIE DO BECZEK, SIKACIE POD PLOTAMI, WSZYSTKO WSIAKA W ZIEMIE, WYSTARCZY PRZYPLYW, WODA STOI I RAJ DLA BIALYCH ROBACZKOW W MARCHEWCE NA WLASNYCH G...CH HODOWANYCH!!TJ.WYBORCZA FARSA, KRZYWA Z LEWEJ STRONY OD GRUNWALDZKIEJ I SZKOLNA WZDLUZ JEZDNI DO ZABUDOWY, CZY WAM SIE PODOBA CZY NIE!!

Mieszkaniec • Poniedziałek [18.03.2024, 17:30:07] • [IP: 83.26.243.***]

Kiedyś do tego dojdzie. Pytanie kiedy i kto... Bo wszystkie znaki wskazują na to że z pustego to i Salomon nie naleje

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 17:26:45] • [IP: 178.238.248.***]

A pana Sujki nie było, zawsze na dożnyki pcha się, Pan NOWICKI się obudził. Do kryta to pierwsi.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 17:18:17] • [IP: 176.221.124.***]

Sprzedam rower. Wiadomości Priv.

Stara Blad Krowa 🤣 • Poniedziałek [18.03.2024, 17:15:10] • [IP: 159.205.177.***]

Cyganie do Rady Miasta 🤣🤣🤣🤣🤣㊃
5;

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 17:11:36] • [IP: 88.218.252.***]

dlaczego działki są dawane za darmo

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 17:09:05] • [IP: 80.50.138.***]

To było spotkanie wyborcze nie mające nic współnego z dzialkami ale na które można było trickiem sciągnąc kilkuset ludzi, bo w inny sposób by się nie udało.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 17:01:01] • [IP: 194.32.122.**]

najwyzszy czas na likwidacje działek ROD pod budowe nowych mieszkan dla reszty mieszkanców. Nie moze byc tak, ze wąska grupka mieszkańców rozpycha sie na tak wielkim terenie, który powinien byc przewidziany pod zabudowe dla wiekszosci.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 17:00:17] • [IP: 2.106.93.**]

Działki są dzierżawione, nie są własnością. To tak jakbyście wynajmowali mieszkanie i właściciel wypowiedziałby umowę. Też będziecie krzyczeć że pozbawiają was własnego mieszkania?

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 16:58:02] • [IP: 78.30.82.***]

Grupa morska będzie walczyć o działkowców!!

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 16:57:06] • [IP: 2.106.93.**]

Do:39 To pomysł UE. A urzędnicy będą tylko wykonawcami poleceń. Aż dziw, że nie interesujesz się tym, jak krok po kroku zabiera się nam wszystko.

Gośćjar • Poniedziałek [18.03.2024, 16:47:21] • [IP: 46.112.4.**]

Nie głosujemy na GM, bo Oni głosowali za strefami parkowania dla mieszkańców.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 16:45:03] • [IP: 157.25.106.**]

Grupa Morska - ale kogo to obchodzi.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 16:39:45] • [IP: 80.187.102.***]

A ja bym proponował Grupie Morskiej reportaż " Czy szwagier prezydenta Żmurkiewicza posiada w Świnoujściu działkę o powierzchni 41 000 M2" Sprawa o tyle ciekawa że jest to działka zalesiona i w planie miejscowym który uchwalił właśnie prezydent Żmurkiewicz jest ziemią budowlaną. Można by zadać pytania kiedy i jaki deweloper będzie karczował las, dlaczego górka z urobku tunelu jest nieopodal podnosząc jej atrakcyjność i wartość, dlaczego w mieście nie ma więcej terenów pod budownictwo mieszkaniowe przez co działka " szwagra " jest z roku na rok droższa. Niestety nikt tematu nie ruszy bo rada miasta ma swoje układy i układziki, wolą postraszyć działkowców a tępy naród to kupi. No GM podejmij temat albo ustąp miejsca tym co to zrobią.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 16:35:59] • [IP: 176.221.125.***]

w Komunistycznej Polsce Komunisci dawali działki w Dzierzawę aby Ludzie tam Chodowali Kury Swinie itd bo była Bieda Mieso było na Kartki

Gość 🐷🐷🐷 • Poniedziałek [18.03.2024, 16:33:21] • [IP: 37.109.162.***]

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 14:39:30] • [IP: 188.147.65.**], , , No i co Ty sobie myślisz że nie zapłacisz podatku? A z czego utrzymać państwo ma czarnych brzuchatych hultajów w sukniach, ich kałduny są wielkie, i byle czego nie zeżrą..🐲

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 16:32:25] • [IP: 176.221.125.***]

Pas Graniczny to jest tam gdzie Jest Wkopany Słup Graniczny a tzw Worek to Komunisci sobie go zrobili dzisiaj go nie ma

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 16:31:47] • [IP: 37.248.160.***]

Jak deweloprerzy zapłacą to się zgodzą, każdy ma swoją cenę.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 16:27:08] • [IP: 62.69.234.***]

Jestem z wami nie zgadzam sie za kradziez mojej emerytury przez rzad 15 grudnia ta emeryture dal mi PIS

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 16:20:17] • [IP: 88.218.254.**]

Od ul.krzywej do granicy wszystkie dzałki pod zabudowe mieszkaniowa.Mieszkan brak a nie bajzlel moherków.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 16:12:44] • [IP: 89.151.17.***]

Wielkopolskie małe miasto działki PKP były zmiana planu zagospodarowania stoi teraz osiedle

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 15:57:00] • [IP: 80.187.102.***]

No i wszystko jasne. Grupa morska postanowiła rozpętać gównoburzę jakoby ktoś chce odbierać działki mimo że nie było nawet takiego pomysłu. wszystkim w pytaniach sugerują że ogrody działkowe mają być likwidowana ale na jakiej podstawie ? Jeśli tacy ludzie intrygą chcą budować kapitał wyborczy nie mając nic innego do zaproponowania to przy wyborach trzeba powiedzieć im do widzenia. Grupa Morska osiągnęła dno.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 15:53:45] • [IP: 88.156.234.***]

Czyż nie piękne byłyby widoki na Zalew, od Szkolnej.Wyższe budynki mieszkalne?

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 15:50:26] • [IP: 37.47.150.**]

Rzeczywiście zlecieli się chętni do miejskiego korytka za 3 tys. zł., jak muchi do śmierdzącej masy. Szkoda działkowców, że pozwolili na taki prymitywizm. Ale w mieścinie o takim rodowodzie PZPR - PRL - owskim, nie można wymagać więcej jak w PGR - ach !

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 15:32:44] • [IP: 185.210.39.***]

Chciałem tylko spytać kto chce zlikwidować działki ROD, tak konkretnie kto z nazwiska, bo na razie to tylko informacje która nic nie wnosi i nic nie ma wspólnego z rzeczywistością ma na celu tylko ogłupianie działkowców i znalezienie dla nich wielkich obrońców których widać na zdęciu i wielkich aktywnych G.M. Nikt się nie odważy zadzierać z działkowcami bo to za duża rzesza wyborców.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 15:29:37] • [IP: 81.219.101.**]

A gdzie wy goniący do Koryta szczury byliście do tej pory.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 15:27:26] • [IP: 176.221.124.**]

Tyle jest warta grupa morska. A co zrobili w obronie Stoczni tyle zrobią z działkami. ABY do żłoba.WSZYSCY się pchają

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 15:20:31] • [IP: 2.106.93.**]

A co wy możecie? Rolnicy też się nie zgadzają, a żywność z Ukrainy ma dalej wjeżdżać. „Nie będziecie mieli nic i będziecie szczęśliwi”. Nie wiecie że Agenda 2030 likwiduje też działki? Rozkazy idą z góry. Na nic protesty się nie zdadzą.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 15:20:02] • [IP: 46.205.140.***]

Grupa Morska nic nie działa w tym temacie

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 15:11:34] • [IP: 178.238.249.***]

DZIŚIAJ SKACZO KOLE DZIAŁKOWCÓW a jak będzie PO wyborach to was ćienkim xxxxxx oxxxą.Te działki tak czy śiak pójdą do likwidacji starsze pokolenie wymiera a młodzi to tylko grilek i 6-o pak, i jestem szalona na całą parę...temat zginie za 15-20 lat.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 15:11:25] • [IP: 37.47.179.***]

A po jaką cholerę tę działki w samym mieście.W lalach 70 były jeszcze prywatne łąki Pana Rogińskiego, a nie żadne działki, to po jego śmierci zostały pod koniec lat 70 zagrabione dla pracowników stoczni, nauczycieli i portowców.A teraz, to same lewusy robią sobie prywatne lewe zarobki z wynajmu świetlic. Te budynki miały służyć na potrzeby rzecz działkowców, a nie urządzanie libacji, hałasów nocnych, oni sobie trzepią lewą kasę, a działkowców raz w roku dożynki, bo zebrań nie są w stanie organizować, gdyż uważają się za carów.a szarzyzna nie ma co do powiedzenia, zlikwidować działki i dać ludziom pod budowę posesji jednorodzinnych, przynajmniej dużo mieszkańców zdobędzie dach nad głową, tak jak na ul. Rycerskiej.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 15:10:54] • [IP: 176.221.125.***]

CIekawe gdzie byla GM jak mieszkancy nie zgadzali sie na SPP pod swoimi domami? Wyborcy maja dobra pamiec, nie martwcie sie i zacznijcie uaktualniac swoje CV, trzeba bedzie szukac nowej roboty.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 15:10:23] • [IP: 84.54.51.**]

Pokrzyczycie, poskaczecie, pochodzicie z transparencikami, a feudalny władca Świnoujścia i tak zrobi to, co mu się podoba. Dodatkowo pomoże mu niemiecki rząd w Warszawie, działający nie dla Polaków, ale" fur Deutschland", bo nie wolno jakimś tam Polaczkom mieć niezależnego wyżywienia z własnej działki, bo polaczek ma kupować w Lidlu i w Aldi.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 15:06:58] • [IP: 83.68.85.***]

Nikt nikomu nic nie odbierze, bo działki nie są własnością działkowców. Są tylko dzierżawcami więc nie mają nic do gadania. Poza tym za nagminne wynoszenie śmieci do pobliskich lasów powinno się te siedlisko starych alkoholików zaorać i sprzedać teren jakiemuś deweloperowi.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 15:06:29] • [IP: 185.210.36.***]

Brawo, ważny temat !! Dziękuję Grupo, że zrobiliście tak ciekawy materiał, istotne sprawy dla mieszkańców. Też tam byłem i widziałem zmartwienie na twarzy wielu działkowców. Pani Dagmaro, ma pani mój głos w wyborach !

Gieno • Poniedziałek [18.03.2024, 15:06:28] • [IP: 185.210.39.**]

Połowa tych działek to syf, wysypisko śmieci i lewe pomieszkiwanie wszelkiej maści cwaniaczków.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 15:02:01] • [IP: 176.221.125.***]

To miało być spotkanie działkowców, a zostało zakłócone przez zlot różnych tubylców goniących do diet miejskiej rady !! Dlaczego przedstawiciele zarządów ogrodów działkowych, pozwolili na takie żerowanie, na ich życiowych interesach działkowców ?? Powinien być zakaz wstępu na takie zebranie kogokolwiek, kto nie jest działkowcem !! Ale przy okazji mieszkańcy mogli dodatkowo się przekonać, jak niezwykle prymitywny obraz rysuje się, tych chętnych do diet miejskich ! Gdyby to zebranie odbyło się w kwietniu po wyborach, to na sali byliby tylko sami działkowcy z zarządami działek i ewentualnie zaproszeni goście . To niestety wielki błąd przedstawicieli zarządów działek, że postanowili zrobić żerowisko dla różnych . ..., na własnej skórze i na ogromnej rzeszy działkowców naszego miasta ! Widać, że potrzebne są zmiany osobowe w zarządach działek !

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 14:59:45] • [IP: 89.151.21.***]

a ile działek jest teraz do sprzedania, tylko brać

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 14:47:03] • [IP: 37.248.209.***]

Podnieść podatki na działkach żeby było sprawiedliwie, narazie to kwitnie handel działkami co nie jest zgodne z regulaminem ROD.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 14:43:02] • [IP: 94.254.236.**]

Urząd Miasta Świnoujście dzierżawi działki, można sobie wylicytować roczny czynsz za działkę i tym sposobem jeden płaci 4 tysiące złotych a sąsiad za taką samą działkę 600zl to jest dopiero chore. GDZIE TU SPRAWIEDLIWOSC

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 14:41:39] • [IP: 37.248.211.**]

Tak jak na Warszowie i działek niet

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 14:39:30] • [IP: 188.147.65.**]

A ja się nie zgadzam na płacenie podatków Pomóżcie!!

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 14:24:51] • [IP: 46.113.12.**]

Teraz to się nie zgadzacie na nic a przez całą kadencję roczki do góry jak gumolep chciał 5lat pokazało co robiliście już się na TO mieszkańcy nie dadzą zrobić kolejna gówno burza jak artykuł z menelami pod biedronka oni są tam dalej i co ?? Jednorazowa akcja na lans

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 14:24:07] • [IP: 37.47.149.***]

czepiają się każdego tematu aby tylko zaistnieć w mediach, widać wyraźnie brak pomysłu na kampanie wyborczą

Siarkowa stara krowa :) • Poniedziałek [18.03.2024, 14:21:52] • [IP: 37.225.21.*]

Zlikwidować tą patologię !!

Gryf • Poniedziałek [18.03.2024, 14:12:45] • [IP: 88.218.253.***]

Drodzy Radni z GM, w Świnoujściu nie ma problemu z odbieraniem działek z ROD, gdyż wszystkie leżą na obrzeżach miasta i to na bagiennych terenach, nie atrakcyjnych dla inwestorów. Te, które były dla nich atrakcyjne zostały już im odebrane np, przy ul. Rycerskiej, czy na Warszowie. Możecie natomiast rozwiązać problem działek rekreacyjno/ogrodniczych należących do gminy a dzierżawionych przez mieszkańców Ś-cia, znajdujących się za Ul. Mazowiecką i w tzw worku (za pasem granicznym). Szczególnie gdy ku temu rozwiązaniu będzie przyszły Prezydent Miasta. Tym problemem jest brak możliwości przekazania działki nowemu dzierżawcy z możliwością odzyskania, choć w części poniesionych kosztów na inwestycje oraz wkładu pracy w przekształcenia terenów bagiennych w ogrody oraz nasadzeń. Przy czym dzierżawa działek nadal pozostaje w gestii Urzędu Miasta. Taki system przekazywania działek innemu najemcy funkcjonuje w ROD, w całej Polsce.

CHAZARSKA DZICZ • Poniedziałek [18.03.2024, 14:08:20] • [IP: 176.221.125.**]

WSPANIAŁA INICJATYWA !! BROŃMY NASZYCH NARODOWYCH PRZYWILEJÓW I TRADYCJI PRZED ZBRODNIARZAMI GLOBALISTYCZNYMI, TECHNOKRATAMI Z DAVOS I LONDON CITY, ORAZ ICH GŁUPAWYM PICOWSKIM SOCJOPATAMI, ŻYJĄCYM Z TEGO CO NAM POLAKOM UKRADNĄ !! PMIĘTAJCIE !! ZBRODNIARZY PUŁAWIAN NA TYCH WYBORACH SPUSZCZAMY DO SZAMBA !!

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 13:57:36] • [IP: 176.221.124.***]

No i Git :-)

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 13:53:35] • [IP: 37.248.209.**]

A gdzie w tej sprawie zadzwonił lider GM

Działkowiec z Kotwicy • Poniedziałek [18.03.2024, 13:52:28] • [IP: 88.156.235.**]

Świetny materiał. Brawo Grupa Morska ! Jasna deklaracja i macie mój głos.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 13:22:40] • [IP: 37.248.215.***]

Działkowcy jednogłośni, trzeba bronić naszych interesów. Grupo Morska, Dagmaro, Tomaszu, dziękujemy za podjęcie tematu.

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 13:19:43] • [IP: 5.185.29.**]

Murem za działkowcami! GM walcz o nich!!

Gość • Poniedziałek [18.03.2024, 13:16:36] • [IP: 46.113.14.**]

Grypa Morska, cała wstecz.

Leszcz • Poniedziałek [18.03.2024, 13:05:40] • [IP: 37.47.157.**]

Teraz to obrońcy działkowców. Czego się nie robi dla poparcia. Taki natłok bie ble ble. Ludzie już tego nie kupują. Czas pójść spokojnie na dno. Ale wy nie potraficie się pogodzić z utrata władzy.

Oglądasz 1-134 z 134
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nowi zastępcy: Joanna Agatowska będzie miała dwóch zastępców. Zastępcą do spraw społecznych będzie pan Roman Kucierski, zastępcą do spraw inwestycyjnych będzie pan Arkadiusz Mazepa. Natomiast sekretarzem miasta zostanie pan Paweł Juras ■ Ryszard Teterycz Przewodniczącym Rady Miasta Świnoujścia ! Nowy przewodniczący był jedynym zgłoszonym kandydatem. Poparło go 19 radnych. 2 było przeciw ■ 21 nowych radnych Rady Miasta Świnoujście odebrało zaświadczenia o wyborze oraz uroczyście złożyło ślubowanie. Wśród nich jest wielu społeczników. Na tej samej sesji nowa prezydent Świnoujścia Joanna Agatowska złożyła ślubowanie i formalnie objęła urząd. ■ Na poniedziałek 6 maja 2024r. Komisarz Wyborczy w Szczecinie zwołał I sesję Rady Miasta Świnoujście IX kadencji. Obrady odbędą się w sali numer 315 Miejskiego Domu Kultury przy ulicy Wojska Polskiego 1/5. Początek o godzinie 10.00. Porządek obrad 1. Otwarcie inauguracyjnej sesji rady. 2. Wręczenie zaświadczeń o wyborze na radnego. 3. Złożenie ślubowania przez radnych. 4. Stwierdzenie kworum i przyjęcie porządku obrad. 5. Wybór przewodniczącego rady. 6. Wręczenie zaświadczenia o wyborze na Prezydenta Miasta Świnoujście. 7. Złożenie ślubowania przez prezydenta. 8. Zakończenie obrad ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■