POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [09.02.2024, 13:04:00] • Świnoujście

Grupa Morska: Policja wypowie się w sprawie zwiększenia dopuszczalnej prędkości w tunelu!

Grupa Morska: Policja wypowie się w sprawie zwiększenia dopuszczalnej prędkości w tunelu!

fot. Organizator

"Na wniosek mieszkańców złożyliśmy niedawno interpelację do Prezydenta, aby dopuszczalna prędkość w tunelu została zwiększona do 70 km/h. Z uzyskanej od Prezydenta odpowiedzi dowiadujemy się, że stanowisko w sprawie zabierze Policja.

Uważamy, że opinię powinien także wyrazić projektant oraz pozostałe służby. Analizy wymaga również kwestia emisji dwutlenku węgla. Warto zbadać, jaką jest różnica zadymienia w ramach poszczególnych prędkości. Dla przypomnienia dodamy, że w naszej ocenie poza sezonem można zwiększyć dopuszczalną prędkość o 10 lub 20 km/h. Wpłynie to pozytywnie na tempo ruchu, a przez to podniesie codzienny komfort życia mieszkańców. Zaproponowaliśmy, aby wyższa prędkość obowiązywała w okresie od 1 października do 30 kwietnia. Uważamy też, że z powodzeniem można wprowadzić prędkość minimalną i wykorzystać istniejący system nagłośnienia, aby na bieżąco komunikować o potrzebie zwiększenia prędkości przez przejeżdżających." - czytamy na Facebook Grupy Morskiej.


komentarzy: 123, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-123 z 123

Gość • Środa [14.02.2024, 15:20:15] • [IP: 185.210.38.*]

Głupi lonia

Gość • Wtorek [13.02.2024, 09:02:03] • [IP: 37.47.145.***]

Panie Sławku czas na tunel w Łunowie pod torami a nie pierdołami się zajmujesz.

Smigol • Niedziela [11.02.2024, 15:56:53] • [IP: 89.230.241.***]

temu panu już dziękujemy, dla Świnoujścia nie zrobił nic tak jak cała naprzód ni tylko lans i wchodzenie w dupe prezydenta.

Gość • Niedziela [11.02.2024, 14:54:28] • [IP: 88.218.254.***]

Wszędzie w tunelach czy Norwegia czy Holandia, Majorka mają ograniczenie 70 km/h w tunelu. I niema. Takiego smogu jak u nas. Moim zdaniem czym szybciej pokonamy dystans w tunelu jest to bezpieczniejsze i mniej trujące dla nas kierowców a jeżeli ktoś boi się takich prędkości. Ma do dyspozycji prom.

Gość • Niedziela [11.02.2024, 14:15:04] • [IP: 31.11.130.***]

Jak tak obserwuje" Grupę Morską" to widzę, że cały czas wyprzedzają głupotę !!

Gość • Niedziela [11.02.2024, 11:58:33] • [IP: 176.221.125.***]

proponujemy 60 /h

Gość • Niedziela [11.02.2024, 11:55:45] • [IP: 62.69.253.***]

Tak to teraz jest najważniesza sprawa, WSTYD!! No ale jak sie ma domek to co go obchodzą mlodzi ludzie, ktorzy nie mają sznas na mieszkania a wynajem jest tak w zasięgu ręki jak gwiazdy!! Zabierzcie się do roboty i trochę pomyślcie o mieszkańcach a nie jakies głupoty!!

Gość • Niedziela [11.02.2024, 09:07:54] • [IP: 188.147.12.**]

Grupa Morska obok trasy wjazdowej do tunelu jest wyjazd z terminala promów morskich dziura na dziurze tak jak większość ulic Świnoujścia Proponuję zajmijcie się problemem naprawy a zdobędziecie głosy tysięcy użytkowników zdewastowanych i nie naprawianych świnoujskich jezdni. ..

Gość • Niedziela [11.02.2024, 00:08:25] • [IP: 185.210.38.***]

Teraz jest 50 a i tak jadą 30 to jak będzie 70 to będą jezdzić 50. Popieram pomysł.

Gość • Sobota [10.02.2024, 23:27:44] • [IP: 213.155.174.***]

Gdyby głupota miała skrzydła Nowicki latałby jak gołębica

Gość • Sobota [10.02.2024, 21:05:01] • [IP: 46.205.140.***]

Nie no, naprawde...

Gość • Sobota [10.02.2024, 20:39:24] • [IP: 88.156.235.**]

Tunelu znajduje się w obszarze zabudowanym. Prędkość wymagana to do 50 km /godz. Chcecie więcej, będzie więcej kolizji i czas przejazd się wydłuży.Jest dobrze, nie psujcie tego.

Gość • Sobota [10.02.2024, 20:05:00] • [IP: 37.47.178.***]

Jego buty pasują do jego pomysłów. MŁODZIEŻ MÓWI NA TE BUTY" SZPIC FRAJERY"

Gość • Sobota [10.02.2024, 19:49:46] • [IP: 37.47.178.***]

Do IP.46.205.136. .. godzina 05.17.57 Warszów zostaw w spokoju.Ten kubuś mieszka w Łunowie.Warszów omija z daleka.Madry to on nie jest I jeszcze kłamcą itd.

Gość • Sobota [10.02.2024, 19:29:42] • [IP: 176.221.125.**]

odcinkowy pomiar prędkości ma tolerancję 11km/h więc śmiało można jechać 60km/h ja jak nie ma żadnej zawalidrogi to tak jeżdżę i jeszcze nie dostałem mandatu.Wystarczy poczytać na ten temat

Gość • Sobota [10.02.2024, 19:26:29] • [IP: 178.238.251.**]

jak pojedziemy trochę szybciej to zaoszczędzimy tylko kilkanaście sekund zwiększając spalanie więc i zadymienie. Jak się komuś bardzo śpieszy to niech płynie promem - może będzie szybciej

Gość • Sobota [10.02.2024, 18:37:59] • [IP: 37.248.225.**]

Fachowcy od pałowania kobiet i dzieci.

Gość • Sobota [10.02.2024, 18:26:01] • [IP: 176.221.124.***]

67 - temu sołeckiemu filozofowi marzy się fotel prezydenta...kibla. Ze w tym zaścianku zawsze się trafi jakiś mądry inaczej.

Gość • Sobota [10.02.2024, 17:56:49] • [IP: 37.109.161.***]

On z grupą morską głosowali za płatnymi parkingami!! a teraz chce wjazdu, na te parkingi?

Gość • Sobota [10.02.2024, 16:47:12] • [IP: 37.248.225.**]

Po chu... Tak wolno jeżdzićt? Tylko smrud spalin wachamy dłużej.

Gość • Sobota [10.02.2024, 16:06:07] • [IP: 88.218.254.**]

Teraz pączki rozdają a gdzie byli rok temu...za rok będą robić swoje i już zapomną o biednych mieszkańcach będą się troszczyć o swoje interesy, nie ma porządnego basenu, nie ma dnia dziecka, dzieci nie mają co robić w wakacje i ferie, parkingi płatne No nic tu nie ma. ...

Gość • Sobota [10.02.2024, 15:53:25] • [IP: 37.47.176.***]

Żenada lepiej pozostań na tym swoim rowerku

Gość • Sobota [10.02.2024, 15:22:31] • [IP: 178.238.247.**]

Dzieciaki...mają problemy.

Gość • Sobota [10.02.2024, 14:57:02] • [IP: 83.23.67.***]

TA GRUPA TO SAMI IDIOCI, WYMYSLAJĄ NIE STWORZONE ŻECZY, PRAWIE NA CAŁYM ŚWIECIE W TUNELACH OBOWIĄZUJE MNIEJSZA PRĘDKOSC A TEN ZNOWU SWOJE. CO SPIESZY MU SIĘ NA PSI CMENTARZ,

Gość • Sobota [10.02.2024, 14:54:43] • [IP: 176.221.124.**]

50kmh =14ms 70kmh =20ms czyli bezpieczna odległość między pojazdami przy 70 powinna wynosić ok.25-27metrów długo nie poczekamy na pierwsze efekty podnoszenia prędkości w tunelu.

Gość • Sobota [10.02.2024, 13:49:33] • [IP: 78.10.206.**]

Woda Wam w parku przeszkadza, a te upadlińskie bohomazy na drzewie nie?

Gość • Sobota [10.02.2024, 13:16:34] • [IP: 45.154.138.**]

Grupa Morska podobnie jak PiS powinny być poddane procesowi delegalizacji. Obie formacje dostarczają jedynie krzywdy społeczeństwu. Radny, podobnie jak przykurcz z Żoliborza, odjechali w kosmos. Nawet modlitwa nie pomoże.

Gość • Sobota [10.02.2024, 12:50:20] • [IP: 176.221.124.***]

Panie Sławku! Bardzo dobrze!

Gość • Sobota [10.02.2024, 12:48:44] • [IP: 5.173.186.**]

Do gamoni co jadą 40km/h i mniej.a tych nie brakuje. Pamiętajcie jedno jadąc z prędkością 55km/h NIE DOSTANIECIE MANDATU.!! Skupcie się teraz, w każdym aucie prędkościomierze zawyżają prędkośç średnio o2do4km/h.sprawdźcie to z nawigacją.Prędkość na odcinku pomiarowym jest liczona z gps-a. +tolerancja do 4km/h to wychodzi nawet 7-8km/h.Wiec nie pękajcie i jazda 55km/h.

Gość • Sobota [10.02.2024, 11:58:28] • [IP: 5.173.154.**]

Lubię za*****ać. 70 to na rondzie jak zwolnię 😃

Gość • Sobota [10.02.2024, 11:34:03] • [IP: 176.221.124.***]

Jeżeli lansikowi spieszy się na cmentarz to droga wolna. Mi wystarczy to co jest w projekcie czyli 50 km/h.

Gość • Sobota [10.02.2024, 11:04:54] • [IP: 188.146.121.**]

Nie no, naprawde...

Gość • Sobota [10.02.2024, 10:39:05] • [IP: 84.17.55.*]

Najbardziej śmieszy skierowanie tej sprawy do policji ! To obnaża jakiego faceta żeśmy przez 22 lata utrzymywali z naszych podatków ! Unikanie odpowiedzialności i chowanie głowy w piasek, to typowe dla ludzi z okresu PZPR-ORMO. Nawet gdy ktoś jedzie 40 km /godz., to przejedzie przez tunel w ciągu niecałych trzech minut, więc o co chodzi ? O co chodzi ??

Gość • Sobota [10.02.2024, 10:19:13] • [IP: 77.111.247.***]

super lansik, tylko co z drogą/ulicą Ku Morzu? odblokowana?? Nie i nie zostanie odblokowana, otóż teren w zeszłym roku sprzedany został arabom na 30 lat na wyłączność. zabiorą 400ha zatoki, wytną 500 ha lasu dla swoich pokrętnych interesów a Was porywa temat limitu prędkości w tunelu. no i w taki sposób zostaliście wszyscy wpędzeni w kanał ups sorry w tunel... macie rurę to siedźcie cicho

Gość • Sobota [10.02.2024, 10:16:29] • [IP: 37.8.231.***]

Aż trudno uwierzyć, ze temu człowiekowi zaświtał taki pomysł. Dziwię się też prezydentowi, że od razu nie ucina takiego pomysłu. Jeżeli już teraz widać jak wielu próbuje choć niewiele przekroczyć te 50km/h to jakimi efektami skończy się przekraczanie powyżej 70 km/h. Głupota, tępota, pustogłowie parcie na szkło. Ani jednego głosu dla tego pożal się Boże pomysłodawcy.

Gość • Sobota [10.02.2024, 09:45:24] • [IP: 31.0.65.***]

Gdyby ten pan radny podjął się tematu z jaką prędkością należy pędzić świnie do uboju to jestem w stanie to zrozumieć, temat zgodny z profesją, ale ta sprawa pokazuje tylko jedno, wybory i parcie do koryta.

Gość • Sobota [10.02.2024, 09:41:19] • [IP: 46.205.128.**]

NIE ZGŁASZAM WNIOSKU.DLACZEGO WYPOWIIADA SIĘ PAN W MOIM IMIENIU

Gość • Sobota [10.02.2024, 06:46:10] • [IP: 46.205.140.**]

Jeżeli ktoś ma przestawione w głowie, jest zatwardziałym urzędnikiem, to te apele i wywody idą w kosmos. Pogonić to towarzystwo własnej adoracji, obłędu niezastąpionych, de faktom w wielu przypadków analfabetów.

Gość • Sobota [10.02.2024, 06:26:43] • [IP: 185.210.36.***]

Policja nie ma tu nic do gadania jeżeli projektant zaprojektował na 50km/h jak chciało miasto to tylko on może obliczyć czy da radę zmienić na 70km/h

Gość • Sobota [10.02.2024, 05:17:57] • [IP: 46.205.136.**]

Tunel po wielu latach starań władz miasta zbudowany dzięki decyzji poprzedniego rządu PIS, jak pamiętamy Rudy budował u siebie a w Świnoujściu blokował, to najwspanialsza i najbardziej okazała budowla w historii miasta.Dlatego na jej tle lansują się różni hipokryci, często przeciwni poważnym inwestycjom np.Port Kontenerowy Tor Podejściowy do Świnoujścia Jakoś nazwa GM, nie pasuje do inicjatyw tej grupy, bardziej Grupa dzielnicy Warszów, albo Samoobrona Chorzelina ??

Gość • Sobota [10.02.2024, 00:22:14] • [IP: 176.221.125.*]

Zapomnieliście już jak godzinami czekaliście na prom w kilometrowych kolejkach i wytrzymaliście. Teraz co? tunel jest i kilka minut przejazdu wam się dłuży? Gdzie wam się ludzie tak spieszy? Chyba na cmentarz.

Gość • Sobota [10.02.2024, 00:14:59] • [IP: 185.210.38.***]

Hej Ty" estakada"- nie wszyscy chcą jechać przez zakorkowany Szczecin.

Gość • Sobota [10.02.2024, 00:14:29] • [IP: 37.248.165.***]

Co ta GM jeszcze głupiego wymyśli? Max. prędkość w mieście to ustalają przepisy a nie ich chore fantazje!

Gość • Piątek [09.02.2024, 23:24:33] • [IP: 37.248.175.**]

20-letni właściciele 35-letnich bmw, spawanych z trzech różnych powypadkowych, tylko czekają żeby się przebić na zakręcie przez ściany tunelu.

Gość • Piątek [09.02.2024, 22:32:40] • [IP: 178.182.205.**]

Przygłup z Przytoru chce błysnąć

Gość • Piątek [09.02.2024, 22:31:17] • [IP: 37.30.123.**]

A S3? Zdążą? Nie. Świeży CYTAT z Gazety Lubuskiej: ●● To miały być pierwsze wakacje, podczas których do Świnoujścia i Międzyzdrojów mieliśmy dojechać pełnowymiarową drogą ekspresową. Dziś już wiemy, że prace się przeciągną. Po zakończeniu prac kierowcy dojadą tą drogą do samego tunelu pod Świną. Umowa z wykonawcą zakładała oddanie drogi do użytku w drugim kwartale tego roku. Dziś już wiemy, że jest to termin nierealny. Zbyt dużo zostało jeszcze do zrobienia. - Prace są prowadzone cały czas, ale zaawansowanie robót wskazuje, że przeciągną się one do końca roku – mówi nam Mateusz Grzeszczuk ze szczecińskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. ---------

Gość • Piątek [09.02.2024, 22:22:14] • [IP: 88.218.253.***]

Samochody z automatyczną skrzynią biegów (a takich jest coraz więcej) wchodzą na wyższy bieg (oszczędne spalanie) przez co są bardziej ekologiczne przy 60 km/h. Zależy także od mocy auta itp. Niech specjaliści wypowiedzą się w tym temacie. Jeżeli weźmiemy pod uwagę tylko czas przejazdu to i 30 może być.

Gość • Piątek [09.02.2024, 22:16:47] • [IP: 88.218.254.**]

, 20:37:40] • [IP: 208.127.61.***] estakada przez zalew i 130 na liczniku Potem 300 na godzine zeby dojechac do portu na czas do pracy.geniusz grobelowy...

Gość • Piątek [09.02.2024, 21:59:30] • [IP: 88.218.254.**]

Jestem za podniesieniem do min 50km/h bo co niektórzy jeżdża 30km/h tak się boją mandantów, tylko że za nimi aż na 10km robi się zator. 70km/h ? Marzenie ale jak? Skoro teren zabudowany.

Gość • Piątek [09.02.2024, 21:46:19] • [IP: 176.221.125.*]

w tunelu 70 a po stronie swinoujscia pierwsze ograniczenie do 40 na wylocie i pierwsze korki. nie mowiac o swiatlach.

Gość • Piątek [09.02.2024, 21:02:06] • [IP: 84.17.55.**]

Jadąc przez tunel 50km/godz. przejeżdżamy go w ciągu 1, 8 minuty ! Biorąc pod uwagę, że inni użytkownicy mogą jechać 40 km/godz. to tunel przejeżdżamy w ciągu 2, 3 minuty ! O co chodzi temu " uczonemu inaczej " , o kilkanaście sekund ? Gdzie un się tak śpieszy, a przy okazji zagazuje jeszcze bardziej tunel spalinami , przy braku wentylacji w tym spartolonym tunelu !

Gość • Piątek [09.02.2024, 20:43:44] • [IP: 89.151.39.**]

Dlatego Grupa Morska nigdzie nie zaszła i raczej nie jest traktowana poważnie. Robienie hałasu dla robienia hałasu. Na tak krótkim odcinku co da te 70km/h? Ile to czasu? Dwie minuty max. Może warto zająć się poważniejszymi problemami miasta?

Gość • Piątek [09.02.2024, 20:37:40] • [IP: 208.127.61.***]

estakada przez zalew i 130 na liczniku

Gość • Piątek [09.02.2024, 20:14:20] • [IP: 77.111.247.**]

pierwszy korek na Grunwaldzkiej nie pojedziecie tunelem 10km/h :D:D:D

Gość • Piątek [09.02.2024, 20:11:41] • [IP: 83.23.25.**]

Popieram. B.dobry pomysł. Brawo p. Nowicki.

Gość • Piątek [09.02.2024, 20:09:10] • [IP: 88.218.254.**]

sujka =dyzma a ten kmiot powiatowy??dobre.

Gość • Piątek [09.02.2024, 20:06:32] • [IP: 78.30.82.***]

Zwiększyć prędkość przejazdu przez tunel w dzień 120 a w nocy co najmniej 100 km/h i ruch nie będzie tamowany.. A jak staruszka będzie jechała wraz z procesją to dla nich 80 km/h.. to wtedy Her Nowicki na swych długich nogach ją dopadnie i nałoży sowity mandat za tamowanie ruchu.. amen👺👺👺

Gość • Piątek [09.02.2024, 19:59:14] • [IP: 176.221.124.***]

Dlaczego ci durnie tak mieszają?

Gość • Piątek [09.02.2024, 19:50:20] • [IP: 78.10.206.**]

Zaorać ten tunel.

Edek • Piątek [09.02.2024, 19:42:54] • [IP: 37.225.33.**]

Zlikwidować odcinkowy pomiar prędkości bo to on jest odpowiedzialny za spowalnianie ruchu poniżej dopuszczalnej prędkości.

Gość • Piątek [09.02.2024, 19:40:17] • [IP: 176.221.124.***]

No -wi - cki - policja cie zaorze w twoim dzikim pędzie do prezydentury kmiocie powiatowy.

Gość • Piątek [09.02.2024, 19:36:40] • [IP: 190.107.183.***]

Ten pań chce i co mu zrobicie.

Gość • Piątek [09.02.2024, 19:15:17] • [IP: 37.47.146.***]

IP: 176.221.124.***] na terenie zabudowanym jest możliwe podniesienie limitu do 70km/h. Jest mnóstwo miejscowości gdzie w terenie zabudowanym jest podniesiony limit.

Gość • Piątek [09.02.2024, 19:14:49] • [IP: 37.47.190.**]

Jak otworzą drogę nową S3 będzie w sezonie koreczek i w tunelu będzie się stało w korku. Wtedy będzie zgonów od zatrucia spalinami w sezonie letnim. Teraz to nic bo jeszcze tylko smrodek niewielki. Ale z zamkniętym wlotem powietrza i kilka osób w aucie długo się wytrzymać nieda tlen się skończy szybciutko. Teraz auta jjadą już sznurem a później będzie naprawdę będzie kocioł.

Gość • Piątek [09.02.2024, 18:57:21] • [IP: 185.210.37.***]

A ja sobie nie życzę byście próbowali załatwić zwiększenie prędkości dopuszczalnej, gdyż pomysł jest po prostu głupi. KTO was do tego upoważnił?? Naprawdę irytująca się robi ta kampania.

Gość • Piątek [09.02.2024, 18:44:14] • [IP: 37.8.231.***]

uważam, że ograniczenie do 70km/h to za dużo, 60km/h byłoby odpowiednie bo przy kontroli prędkości wszyscy jechaliby w okolicy obecnie oczekiwanego 50km/h

Gość • Piątek [09.02.2024, 18:24:22] • [IP: 37.248.167.***]

Czemu lokalni politykierzy zajmują się sprawami mieszkańców tylko w okresie przedwyborczym.Co robiła GM przez ostatnie 4 lata?

Gość • Piątek [09.02.2024, 17:56:16] • [IP: 37.8.230.***]

Polska dramatycznie spadła w rankingu powszechności korupcji, chyba nikt nie jest tym faktem zdziwiony.

Gość • Piątek [09.02.2024, 17:49:49] • [IP: 176.221.124.***]

Co to za brednie.Tunel znajduje się na obszarze zabudowanym, na terenie miasta a więc 50km/h.

Gość • Piątek [09.02.2024, 17:39:45] • [IP: 31.0.77.***]

W tunelach za granicą np w Słowacji czy w Austrii zazwyczaj jest prędkość 80

Mieszkaniec • Piątek [09.02.2024, 17:38:38] • [IP: 83.26.243.***]

Odrazu 90 po co tak wolno. Zawsze 1 nerka więcej do oddania potrzebującemu. Skąd wyście się urwali... Mało idiotów jeździ?

Chociaż 60 • Piątek [09.02.2024, 17:34:37] • [IP: 31.0.77.***]

Niech chociaż będzie 60 bo 50 to przesada i to nie jest ekologiczne ani ekonomiczne taka wolna jazda

Gość • Piątek [09.02.2024, 17:33:21] • [IP: 37.248.166.***]

Ponton wreszcie zniknął to teraz ten ma parcie na szkło😆😆😆

Gość • Piątek [09.02.2024, 17:24:15] • [IP: 37.8.230.***]

A w mieście jaka jest dopuszczalna prędkość ?

Gość • Piątek [09.02.2024, 16:54:16] • [IP: 88.130.210.**]

Program Śmiechu warte

Gość • Piątek [09.02.2024, 16:53:46] • [IP: 172.225.187.**]

Ale kto Wam broni jechać więcej niż 50? Ja jeżdżę i nic mi się nie stało.

Gość • Piątek [09.02.2024, 16:51:58] • [IP: 46.205.129.**]

Panu już dziękujemy. ..

Gość • Piątek [09.02.2024, 16:44:07] • [IP: 31.11.128.***]

Zrobić foyorada aby rejestrował za niska prędkość inza to mandacic, za spowalnianie ruchu. Poza tym te wasze lansowanie jest żałosne przed wyborami, gdzie byliście wcześniej ja się pytam!!

Gość • Piątek [09.02.2024, 16:35:41] • [IP: 37.8.230.***]

A może powrócić do promów i czekać latem 2 godziny ?

Gość • Piątek [09.02.2024, 16:13:37] • [IP: 185.210.38.***]

Zrobić 60 a minimalne 50 i gitara.

Gość • Piątek [09.02.2024, 16:11:47] • [IP: 176.221.124.***]

60 za dnia 70 w nocy

Gość • Piątek [09.02.2024, 16:09:09] • [IP: 192.42.116.***]

Tu chodzi o to, aby o rzeźniku mówić. Nieważne co. Figura ma się utrwalać w pamięci i ma być zaznaczona na liście wyborczej:)

Gość • Piątek [09.02.2024, 16:08:58] • [IP: 185.210.39.***]

Kużwa co to za argumentacja, podniesie codzienny komfort życia przy podniesieniu prędkości o10-20 km /h, jak mamy mieć takich radnych to ja dziękuje.

Gość • Piątek [09.02.2024, 15:46:35] • [IP: 37.47.163.***]

Co z tego skoro z wyjazdu z tunelu jest już 50 to bez sensu i tak. .. To nic nie zmieni taki krótki odcinek, nie ośmieszajcie się ludzie...jak już to powinno obowiązywać jeszcze za tunelem owszem wtedy ma to jakikolwiek sens, a tak to jest totalna lipa.

Gość • Piątek [09.02.2024, 15:37:52] • [IP: 88.218.255.**]

Panie (bez)radny idź pan do obsługi tunelu i się dowiedz czy to tak łatwo wszystkie znaki, kamery i fotoradary jest przesterować i ile to będzie kosztowało na 2 razy w roku zamiast pisać bzdury o systemie nagłośnienia który nie ma nic wspólnego z prędkością. Podejrzewam że wgranie tak idiotycznego komunikatu też będzie słono kosztowało bo może to zrobić tylko gwarant a jak nie ma konkurencji to wiadomo jakie będą ceny (zaporowe)

Gość • Piątek [09.02.2024, 15:31:44] • [IP: 176.221.125.**]

Ciekawe kto i ile zapłaci za przeprogramowanie systemów i czy po wyjeździe z tunelu nadal będzie 40km/h

Gość • Piątek [09.02.2024, 15:23:03] • [IP: 88.218.253.***]

Jak będzie zator na grunwaldzkiej to i tak trzeba ruch spowolnić w tunelu do 30 z tym hasłem wyborów się nie wygra

Gość • Piątek [09.02.2024, 15:14:11] • [IP: 77.111.247.**]

co to za zryta logika? w tunelu 70 a na wyjeździe z jednej strony 40 a drugiej 50 ??

Gość • Piątek [09.02.2024, 15:12:20] • [IP: 84.17.55.**]

Komuś w Urzędzie Miasta wypadły klepki z główki !! Co ma policja wspólnego z ustalaniem przepisów dotyczących prędkości, tym bardziej w nietypowej budowli inżynieryjnej jaką jest TUNEL !! To kierownik Urzędu Miasta, biorąc pod uwagę co najmniej kilkanaście aspektów inżynieryjno - techniczno - normatywnych, może na swoją odpowiedzialność zmienić projektowe ustalenie prędkości na 50 km /godz. No tak, ale do tego trzeba mieć kierownika kompetentno - odważnego zamiast strusiowego .

Gość • Piątek [09.02.2024, 15:08:19] • [IP: 176.221.125.***]

Co to da? Nawet jak tam bedzie 100km/h dopuszczone to beda dzbany jadace 30. Grupa morska niech wroci na ziemie. Lepiej by sciagneli zakaz wyprzedzania.

Gość • Piątek [09.02.2024, 15:02:43] • [IP: 37.248.163.**]

Zabierzcie go 😪

Gość • Piątek [09.02.2024, 15:01:08] • [IP: 37.248.165.***]

To zdjęcie mówi samo za siebie ja bym

Gość • Piątek [09.02.2024, 14:59:22] • [IP: 45.134.212.**]

A gdzie płynność ruchu? Po wyjeździe z tunelu na wyspie Uznam hamowanie do prędkości 50 km/h. Gdzie tu sens takich działań. Wystarczy koreczek przed Shellem

Gość • Piątek [09.02.2024, 14:47:55] • [IP: 93.242.15.***]

Bezsensu. Nie macie innych problemów. Może 100km/ h. Pewnie też będzie za mało:(

Gość • Piątek [09.02.2024, 14:46:16] • [IP: 88.156.234.**]

Może niech pan zajmie się emisją dwutlenku węgla przez swoje krowy... Może jakieś filtry doodbytnicze albo coś w tym rodzaju bo na krowach to chyba pan się zna w przeciwieństwie do tunelu. ..

Pomoc Drogowa • Piątek [09.02.2024, 14:43:16] • [IP: 94.254.232.**]

Znieście całkowicie ograniczenie prędkości a będzie co robić. Jestem ZA pomożemy.

Gość • Piątek [09.02.2024, 14:41:35] • [IP: 31.61.182.***]

Niech każdy jedzie 50 i będzie super

Gość • Piątek [09.02.2024, 14:37:36] • [IP: 62.69.252.***]

Przez tunel pod torami będziesz biegał 80/godz a tu spadaj

Gość • Piątek [09.02.2024, 14:36:18] • [IP: 88.156.232.***]

Mandat za nieodpowiednie obuwie do watunków atmosferycznych

Gość • Piątek [09.02.2024, 14:35:06] • [IP: 62.69.252.***]

Znowu lans pirata z przytoru daj se na luz czlowieku

Gość • Piątek [09.02.2024, 14:32:12] • [IP: 46.231.56.**]

nad czym tu dyskutować zwiększyć i przejazdy będą płynne a teraz niemiaszek jedzie 30km/h i wszyscy muszą też tak jechać i spalin trujących co raz więcej...

Gość • Piątek [09.02.2024, 14:29:48] • [IP: 176.221.124.**]

Wy wszystko bierzecie pod uwagę, aby tylko postawić na swoim, jedynie o bezpieczeństwie podróżnych nie wspominacie. Apeluję do Policji, aby nie zgadzali się na to. W całym mieście obowiązuje prędkośc maksymalna 50 km/godz., a w tunelu, gdzie są zaostrzone rygory bezpieczeństwa, ma być według Grupy Morskiej i bliżej nieokreslonej grupy mieszkańców -70 km/godz. To tak jak w Królu Maciusiu Pierwszym: ja chcę i ma być. Niech Grupa Morska przedstawi listę poparcia mieszkańców posiadających auta, na którą się powołuje i wówczas wszyscy zobaczą i ocenią, jak liczna jest ta grupa wobec wszystkich kierowców zamieszkałych w mieście Świnoujściu.

Gość • Piątek [09.02.2024, 14:28:51] • [IP: 89.151.38.**]

Szczyt głupoty. Po co? Czas przejazdu krótszy 0 2-3 min. a bezpieczeństwo spadnie. Inicjatywa pseudoaktywistów. Tylko po to żeby zaistnieć. Kiepska kampania wyborcza.

Gość • Piątek [09.02.2024, 14:26:22] • [IP: 176.221.124.**]

Przy 70 będą stłuczki.wyjedz gościu minute wcześniej i przestań wymyślać.poza tym już jesteś tak upasiony, że proponuję rower albo zapie... z buta

Gość • Piątek [09.02.2024, 14:25:50] • [IP: 89.151.38.**]

Szczyt głupoty. Zysk czasowy przejazdu to 3-4 min. A bezpieczeństwo spadnie. Inicjatywa tylko po to żeby zaistnieć.

Gość • Piątek [09.02.2024, 14:24:15] • [IP: 46.204.8.***]

może do 100 zwiększymy

Gość • Piątek [09.02.2024, 14:17:36] • [IP: 46.205.140.**]

Natychmiast 60 km/h, a dopiero dyskusje 70 km/h. To terroryzm urzędowy co teraz się dzieje.

Gość • Piątek [09.02.2024, 14:12:24] • [IP: 88.156.233.**]

Przestancie ogłupiac ludzi swoja propaganda, moze zawalczcie najpierw o zanieczyszczenie tunelu, ktore i tak nie zostanie szybko rozwiazane. .jest tyle innych waznych rzeczy ktore trzeba poprawic w miescie ze tylko probujecie odciagnac ludzi od prawdziwych problemow miasta. Moze poprawcie jakos wody najpierw?

Gość • Piątek [09.02.2024, 14:07:54] • [IP: 45.141.1.***]

bardzo dobry pomysl. niektorzy mimo 50 jada 30-40

Gość • Piątek [09.02.2024, 14:06:55] • [IP: 38.43.130.**]

Brawo grupa morska

Gość zenon • Piątek [09.02.2024, 14:06:05] • [IP: 88.156.233.**]

Co to za kabaret po co i dlaczego niech tak bezkolizyjnie zostanie

Gość • Piątek [09.02.2024, 13:59:08] • [IP: 37.47.161.***]

CO NA WNIOSEK MIESZKAŃCÓW TO CHYBA ŻART

Gość • Piątek [09.02.2024, 13:57:15] • [IP: 37.248.166.***]

Znowu grupa morska😱😱😱

Gość • Piątek [09.02.2024, 13:51:39] • [IP: 104.28.114.**]

Palikot zejdź z tej jezdni!

Gość • Piątek [09.02.2024, 13:46:20] • [IP: 78.10.206.**]

"Analizy wymaga również kwestia emisji dwutlenku węgla." _ Wy już na punkcie dwutlenku węgla totalnie zdurnieliście przygłupy, pachoły globalistów. Dwutlenek węgla, to Wy!! Banda pożytecznych idiotów.

Gość • Piątek [09.02.2024, 13:39:59] • [IP: 185.181.61.***]

Tunel się zawali. Pan Możejko tłumaczył oponiarskiej bandzie jak dzieciom: nie wierci się tunelu w piasku lub błocie. A ci na złość wywiercili. No i tego mamy i tego będziemy mieli skutki.

Gość • Piątek [09.02.2024, 13:35:53] • [IP: 78.10.206.**]

A co prywatna firma" policja" zarejestrowania na giełdzie pod numerem D-U-N-S® 522895457 w Nowym Jorku u żyda ma do gadania?!

Gość • Piątek [09.02.2024, 13:31:38] • [IP: 37.30.18.***]

Sami eksperci w tej pseudo grupie M

Gość • Piątek [09.02.2024, 13:25:05] • [IP: 185.210.39.**]

Po co zwiększać? I tak będą tacy, którzy pojadą z prędkością 40 km/h. Wystarczy, że wszyscy będą jechać z prędkością 50 km/h i będzie dobrze. Niektórzy koniecznie chcą spowodować lawinę stłuczek i kolizji. Zacznie się wyprzedzanie i takie tam.

Gość • Piątek [09.02.2024, 13:21:18] • [IP: 45.88.96.**]

70 minimum

Gość • Piątek [09.02.2024, 13:15:11] • [IP: 176.221.124.***]

Słuszny wniosek.

• Piątek [09.02.2024, 13:11:58] • [IP: 89.247.171.***]

Może się zadymieniem miasta zajmiecie ? Czyli portem i PEC a nie dymem w tunelu. No ok ale poważne problemy to już przerastają tę organizację wspólnej adoracji.

Gość • Piątek [09.02.2024, 13:10:00] • [IP: 37.47.139.***]

Nie zwiększenie prędkości tylko należytą wentylację wykonać

Oglądasz 1-123 z 123
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Jest nowa decyzja sanepidu dotycząca obiektów zlokalizowany przy ul. Chrobrego 19, 21, 26, 28. W związku ze stwierdzeniem przekroczenia parametru mikrobiologicznego w próbce wody pobranej w dniu 18.09.2024 r. z punktu kontrolnego zlokalizowanego przy ul. Chrobrego, do czasu uzyskania pozytywnych wyników badania wody, prosimy postępować zgodnie z komunikatem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Świnoujściu z dnia 19.09.2024 r., to znaczy wykorzystywać dostarczaną wodę z sieci miejskiej wyłącznie do celów sanitarnych, tj. WC. Informujemy także, że cysterna z wodą zdatną do spożycia jest podstawiona przy ulicy: Chrobrego – parking przy budynku nr. 21. ■ ZWiK w Świnoujściu prowadzi prace poprawiające jakość wody na odcinku pomiędzy ul. Boh. Września i ul. Mieszka I. Sanepid jednak warunkowo dopuścił do spożycia wodę w następujących obiektach: · Szpital Miejski im. Jana Garduły, · ul. Beniowskiego 2, 4, 5, 7, 8, 10, 11, 15, 16, 17, 19, · ul. Mieszka I 5, 6, 8,12, · ul. Jana z Kolna 4, 5, 6, 8, 8a, 9, 10,12, · ul. Boh. Września 30, 31, 31b, 31c, 38e, 39a-e · ul. Wyb. Władysława IV 9. Woda jest warunkowo przydatna do spożycia przez ludzi i może służyć do przygotowywania posiłków i potraw, do mycia i płukania warzyw i owoców, mycia naczyń i , a także do kąpieli, mycia zębów, przemywania zranień, może być używana do urządzeń sanitarnych (WC). ■ W sobotę 21 września 2024 r. o godz. 11 z Basenu Północnego po raz 23. wystartuje Masa Krytyczna - Świnoujście na Rowery. Organizatorami wydarzenia są Urząd Miasta Świnoujście i OSiR „Wyspiarz”. Więcej szczegółów w załącznikach ■