POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [30.01.2024, 13:11:23] • Świnoujście

Dostaliśmy list z Urzędu Miasta

Dostaliśmy list z Urzędu Miasta

fot. Urząd Miasta Świnoujście

Publikujemy otrzymany dzisiaj 30 stycznia, list od rzecznika Urzędu Miasta. List został napisany w zeszłym roku, 28 grudnia 2023 i dotyczy kwestii szpitala miejskiego w Świnoujściu. Nie wiadomo kto miał być odbiorcą tego listu, zwracamy jednak uwagę że ujawnione niedawno prezydenckie aspiracje prezes szpitala Doroty Konkolewskiej, mogą postawić treść tego listu w innym świetle niż zamierzone. Przed miesiącem w momencie jego powstania, ten list mógł być wyrazem protestu, ale teraz kiedy prezes Dorota Konkolewska kandyduje, może być odczytany jako jej poparcie.

Szanowni Państwo,
jako zespół lekarzy i pracowników medycznych Szpitala w Świnoujściu, pragniemy zwrócić uwagę na ostatnie zdarzenia, które spowodowały gwałtowny wzrost nieprawdziwych informacji i wyjątkowo destrukcyjnej mowy nienawiści skierowanej wobec naszej profesji.
Nasza praca to nie tylko zawód, lecz autentyczne powołanie. Codziennie oddajemy się całym sercem, posw1ęceniem i zaangażowaniem, by zagwarantować naszym pacjentom kompleksową opiekę. To właśnie nasze powołanie i oddanie prowadzą nas każdego dnia, niezależnie od trudności czy presji, z jakimi się spotykamy.
Aktualne wyzwania stawiane przed nami budzą obawy związane z narastającą falą krytyki i hejtu, jaka niestety dotyka naszą grupę zawodową.
Jako lekarze i personel medyczny działamy w imię dobra naszych pacjentów, bez względu na trudności, jakie nas otaczają. Nasza praca ma na celu ochronę zdrowia i ratowanie ludzkiego życia. Ataki pełne nienawiści i dezinformacji, które szerzą się w przestrzeni publicznej, nie tylko są krzywdzące, ale również znacząco wpływają na nasze psychiczne samopoczucie i gotowość do pełnienia naszych obowiązków.
Apelujemy o szacunek i prosimy o odpowiedzialne podejście. Apelujemy o unikanie promowania nienawiści wobec nas -pracowników Szpitala. Jesteśmy otwarci na dialog, jednak zwracamy uwagę, że dialog ten powinien odbywać się w atmosferze poszanowania i prawdy a wszelkie zastrzeżenia winny być składane do organów do tego powołanych.
Dziękujemy za wszelkie wyrazy wsparcia, które otrzymujemy od wielu osób w tym trudnym dla nas momencie. Dziękujemy także dyrekcji Szpitala, która stanęła w obronie całego personelu, biorąc na siebie ogromny ciężar. To jej zaangażowanie i determinacja w walce z hejtem dają nam siłę do dalszej pracy.
Prosimy o refleksję i zrozumienie dla naszego codziennego wysiłku w walce o zdrowie i życie innych.

Z poważaniem,
Zespół Lekarzy i Pracowników Medycznych Szpitala w Świnoujściu 28.12.2023r.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 112, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-112 z 112

Gość • Czwartek [01.02.2024, 21:06:47] • [IP: 94.134.39.**]

Środa 19:45 👍👏🏻

R.G. • Czwartek [01.02.2024, 20:24:19] • [IP: 178.235.146.**]

Niestety widać dużo zależy na jakiego lekarza się trafi. Ja z dzieckiem trafiłem na SOR do p. Mołdawy. Pani doktor postawiła jak się okazało właściwą diagnozę, kombinacją leków udało się zbić temperaturę a leki, które zostały przepisane postawiły dziecko na nogi. Podsumowując dla odmiany chciałbym pochwalić szpital.

Gość • Czwartek [01.02.2024, 18:54:07] • [IP: 62.69.252.**]

A jak My sie czujemy gdy ktos z bliskch umiera w Waszym Szpitalu czy Wy martwicie sie wtedy o nasze zdrowie psychiczne i nie mozemy sie podniesc po stacie ukochanej osoby dlamnie zycie stracilo sens z chwila kiedy odeszla moja ukochana osoba cale zycie mial przed sobą nigdy wczesniej nie chorowal...mam do was okrutny zal i wstret do tego miejsca i wielki bol w sercu... .

Gość • Czwartek [01.02.2024, 08:30:14] • [IP: 31.11.131.***]

Ten szpital to porażka. Trafiłem tam z ogromnymi bólami jelit, zabrało mnie pogotowie bo nie byłem w stanie wstać z podłogi, dostałem całą serie zastrzyków i natychmiast przewiezienie na usg czy to nie skręt jelit.. nie doczekałem się usg bo ''NIE MA LEKARZA'', wyrzucono mnie po paru godzinach ze szpitala po podaniu mi 1 kroplówki i stwierdzeniu: Niech Pan zrobi sobie badania prywatnie. Kpina, za takie traktowanie jakie widziałem na salach to powinno się zabierać uprawnienia z zakazem wykonywania zawodu.

Gość • Czwartek [01.02.2024, 06:49:34] • [IP: 5.173.30.***]

To nie jest hejt..! Ludzie opowiadają prawdę jak zostali potraktowani.. Wypalenie zawodowe..? To oznaka że czas na zmiany

Gość • Środa [31.01.2024, 23:27:07] • [IP: 178.235.146.**]

borowski odeslal mnie do domu z cukrem okolo 400 nastepnego dnia karetka mnie z domu zabrala z cukrem powyzej 600 i bylem w szpitalu nie przytomny 4 dni... nie polecam

Gość • Środa [31.01.2024, 23:11:49] • [IP: 89.151.32.***]

W Szczecinie to ci lekarze co straszą że odejdą w końcu musieliby zacząć leczyć ludzi. A nie tak jak u nas na odpierdziel coś robią, kupę kasy zgarniają a teraz fochy.

Gość • Środa [31.01.2024, 21:25:23] • [IP: 88.218.254.**]

14:21:38] • [IP: 92.118.166.**]WOLGAST...nie volgast ewentualnie velgast le to troche dalej.

Gość • Środa [31.01.2024, 21:22:23] • [IP: 88.218.254.**]

19:45:51] • [IP: 176.221.125.**I tu prostaku masz już sprawę u prokuratora.scren jest IP.jest i będziesz siedział.

Gość • Środa [31.01.2024, 21:21:49] • [IP: 169.150.218.**]

tiaaaa całym sercem i łoddaniem. Napewno! No nie może być inaczej! I absolutnym kłamstfem jest ta fałszywa pogłoska jakoby pacjentów ze złamaniami szpital wysyłał do pobliskiego sklepiku aby kupowali sobie ortezy! Kłamstwo i obłuda. Takie samo jak to rozpowszechniane przez nienawistnych nienawistników jakoby setki jak nie tyśące plnów pielęgniarki i doktory zarabiali na dyrzurach w szpitalach jednorękich, wróć jednoimiennych! Kłamstow i ochyda!

Gość • Środa [31.01.2024, 20:25:19] • [IP: 176.221.125.**]

W szpitalu zawsze spotykyłam się z miłą i fachową opieką.

Swinoujscianie • Środa [31.01.2024, 19:45:51] • [IP: 176.221.125.**]

Zwracamy sie z prosba azeby usunac calkowicie ze szpitala Chama Ordynatora Borowskiego jest to czlowiek bardzo beszczelny w wypowiedziach z pacjentami jest tylko mily jak idzie sie do Borowskiego prywatnie i to nie ma wiedzy w niektorych dziedzinach tylko prywatnie sprowadza do siebie do domu specjalistow ze Szczecina bo sam jest glupcem i wont z naszego szpitala Chamie, przez Ciebie ludzie umieraja przez Twoje mylne diagnozy, zostaw wreszcie ten szpital bo sa tylko same zgony na Twoim Oddziale oby Cie w zyciu sparalizowalo dopiero zrozumiesz co robisz innym chamie

Gość • Środa [31.01.2024, 17:47:08] • [IP: 37.248.166.**]

Pewna lekarka straszy że jak się nie podobają to lekarze odejdą.Chm a dokąd, ?Gd, ie Wam tyle zapłacą? W Szczecinie nikt na Was nie czeka!

Gość • Środa [31.01.2024, 17:18:35] • [IP: 79.186.51.***]

Ponoć tylko winny się tłumaczy

Gość • Środa [31.01.2024, 16:58:08] • [IP: 5.173.30.**]

Trzeba zwolnić parę osób na izbie przyjęć, które absolutnie pomyliły się z wyborem zawodu... Wtedy będzie inaczej i zacznie wracać dobra opinia..

Gość • Środa [31.01.2024, 16:55:15] • [IP: 89.151.39.**]

czy PPLekarze wstydzili sie podpisów pod tym listem...?

Gość • Środa [31.01.2024, 15:11:47] • [IP: 195.140.131.***]

Środa [31.01.2024, 08:25:07] • [IP: 178.238.245.**] To nie żaden hejt, tylko wyrażanie opinii. Trudno chwalić, jak nie ma za co. Może pretensje trzeba skierować do tych, którzy mają za co, a nie chwalą? Tak to już jest, że ludzie chętniej się żalą, niż chwalą.

Gość • Środa [31.01.2024, 15:04:14] • [IP: 89.151.34.***]

Gość • Środa [31.01.2024, 00:58:25] • [IP: 69.158.142.**] Ha, ha, ha... Żarty się Ciebie trzymają...

Gość • Środa [31.01.2024, 14:38:52] • [IP: 5.173.50.***]

SZPITAL to bezpieczne miejsce

Gość • Środa [31.01.2024, 14:30:22] • [IP: 185.210.36.***]

Oddajemy się całym sercem, poświęceniem i zaangażowaniem...dobre szkoda, że nie nagrałem zachowania lekarza na izbie przyjęć. Jego zachowania i wymachiwania rękami prostak!. Byłem w takim szoku, że nie pomyślałem o nagraniu. Teraz włączam dyktafon żeby nie było, że oczerniam.

pionier52 • Środa [31.01.2024, 14:21:38] • [IP: 92.118.166.**]

Już dawno pisałem, aby ten szpital zamknąć...a dotację z NFZ przekazać do Volgastu po uzgodnieniu z ich Izbą Lekarską. także te środki z naszego UM miasta także im przekazać...do Volgastu nie jest daleko a pewnie mieszkańcy bedą mieć lepszą opieke. no i poziom techniczny maja lepszy...bo zajmują sie sprzetem medycznym a nie kupowaniem nieruchomoś..

Gość • Środa [31.01.2024, 13:59:22] • [IP: 84.17.46.**]

Środa [31.01.2024, 08:25:07] • [IP: 178.238.245.**] To nie żaden hejt, tylko wyrażanie opinii. Trudno chwalić, jak nie ma za co. Może pretensje trzeba skierować do tych, którzy mają za co, a nie chwalą? Tak to już jest, że ludzie chętniej się żalą, niż chwalą.

Gość • Środa [31.01.2024, 13:36:32] • [IP: 62.69.253.**]

gdy ktoś jest bez winy nie musi się tłumaczyć. Ja jako pracownik nie wykonuję wszystkich rozkazów szefostwa... bo to ja odpowiadam za swoją pracę. Każdy musi się zastanowić nad tym czy gdy jest świadkiem przestępstwa, czy może nic z tym nie zrobić - to przesłanie dla całego naszego społeczeństwa. Tracimy przyrodę w naszym mieście..., politycy łamią prawo i Konstytucję... i gdzie my jesteśmy?

Gość • Środa [31.01.2024, 13:06:53] • [IP: 23.129.64.***]

Byłem z mały dzieckiem, wymiotującym wodą jakieś 5 lat temu na SOR, nie pamięam nazwiska lekarki, ale poza tym, że się spóźniła na dyżur, to była bardzo chamska, więc nie wiem o jakim autentycznym powołaniu i zaangażowaniu w tym liście piszą. . .

Gość • Środa [31.01.2024, 12:35:14] • [IP: 178.238.247.**]

ludzie czy ona chce być prezydentem??Czy Świnoujście zostanie bankrutem i miastem upadłym ?

Gość • Środa [31.01.2024, 12:22:47] • [IP: 195.246.216.***]

"Gość • Wtorek [30.01.2024, 16:01:29] • [IP: 92.118.167.***] Ten list to kpiny jakieś, będę miała żal do końca, nie będę podawała nazwisk bo obowiązuje RODO" - ja też, dokładnie taka sama sytuacja, z 11 lat temu. Miałam duże opory przed skorzystaniem ponownie z usług tej placówki, na szczęście obecnie doświadczenia mam dobre

Gość102 • Środa [31.01.2024, 12:07:07] • [IP: 178.238.247.**]

dzięki lekarzom moja żona żyje a było bardzo źle Dziękuję wszystkim pracownikom szpitala w Świnoujściu

AnonymousMG76 • Środa [31.01.2024, 11:08:43] • [IP: 37.248.211.***]

Wykończyliście mi wujka. Mamę prawię też. .. Udało mi się ją zawieść do innego szpitala. Dzięki temu żyje. Jesteście żałośni tymi swymi wypierdami wy konowały w kitlach !! Ps. Piekło was pochłonie !!

Gość • Środa [31.01.2024, 10:42:26] • [IP: 2.106.93.**]

Okażcie szacunek pacjentom. Otrzymacie go sami.

Gość • Środa [31.01.2024, 10:30:24] • [IP: 46.205.136.**]

08:43:25] • [IP: 185.210.38.**] Nie lubię komuchów, układowców, ale naprawdę sa osoby, które zaznały w tym szpitalu dobrej opieki - choć są też te, które traumatycznie wspominają swój pobyt. Temu osobnikowi, który chwali szpital (22:54:23] • [IP: 178.238.246.***) wierzę, nie posądzam go o komuchowatość, a to dlatego, że spotkałem osoby dobrze w tym szpitalu potraktowane, widziałem też jako asystujący chorej mamie DOBRYCH lekarzy i serdeczne pielęgniarki, choć, przyznam, z pewną pielęgniarką rozmawiałem jakby jej nie rozumiejąc, bo narzekała, że to obrzydliwa robota a propos pewnych spraw biologicznych - ale po kilku dniach usłyszałem od mamy wielkie pochwały pod adresem innej pielęgniarki, która podchodziła z miłością do pacjentów. Prawda o szpitalu jest wielostronna i nie wrzucajmy wszystkich do jednego worka.

Gość • Środa [31.01.2024, 10:21:08] • [IP: 46.205.136.**]

Niektórzy poniżej podkreślają, że są w szpitalu świetnie pracujące oddziały. - I to jest ten ból, żyjemy w czasach, gdy krytyka w mediach jest rozumiana jako krytyka zbiorowa, nawet gdy dotyczy konkretnych przypadków. Pewien wybitny profesor od komunikacji stwierdził: -Jeśli jakieś medium podaje jeden przypadek np.że taksówkarz zabił pasażera, odbiorca przyjmuje to do wiadomości, jeśli słyszy jednak o drugim lub trzecim takim przypadku wyciąga wniosek:" taksówkarze zabijają pasażerów". Podobne prawo" rozszerzenia" dotyczy innych przypadków, m.in.Kościoła, w kwestii pedofilii, mimo że wszelkie dane wskazują na marginalność tego zjawiska w Kk (do 1% ogółu duchownych, najczęściej 0, 5%, rzadko kiedy 2%). Sam pracuję w miejscu, które już było atakowane za incydenty - nie widziano, że 99% tego, co tam się dzieje to spokój, dobro, sukces (za cenę wysiłku, emocji, zapobiegania złym przypadkom i nawet ofiarności, pracy nawet w święto). -PAMIĘTAJMY O DOBRYCH MEDYKACH I OSOBACH OBSŁUGI W SZPITALU!

Gość • Środa [31.01.2024, 10:04:30] • [IP: 62.69.253.**]

Na szacunek sobie trzeba zasłużyć. Teraz ludzie będą patrzeć wam na ręce.

Gość • Środa [31.01.2024, 09:35:26] • [IP: 5.173.30.***]

W komentarzach o szpitalu na fb powtarzają się negatywne opinie konkretnie na izbę przyjęć i oddział wewnętrzny... Więc tam trzeba zrobić w pierwszej kolejności porządek... Pytanie.. Dlaczego chory człowiek oczekujący pomocy musi znosić fochy personelu...

Gość • Środa [31.01.2024, 08:43:25] • [IP: 185.210.38.**]

ość • Wtorek [30.01.2024, 22:54:23] • [IP: 178.238.246.***]musisz być jakimś komuchem i resortowym układowcem.

Gość Siary • Środa [31.01.2024, 08:31:46] • [IP: 185.210.36.**]

Szacunek To należy sie naszym ratownikom medycznym i pielęgniarkom to oni tak naprawdę walczą o nas.

Gość • Środa [31.01.2024, 08:30:27] • [IP: 62.69.252.***]

ale są też WSPANIAŁE oddziały a obrywa się wszystkim - ginekologia, dziecięcy ale przede wszystkim neonatologia i położnictwo to perełki w tym szpitalu. Do poradni specjalistycznych w końcu przyjeżdżają na prawdę świetni i przemili lekarze: ortopedzi, młoda Pani dermatolog (w końcu jakaś z sercem i wyczuciem) czy dr Stefański (alergolog). Więc jeżeli ktoś ma jakieś ale to niech pije do konkretnego oddziału/lekarza a nie niesprawiedliwie generalizuje.

Gość • Środa [31.01.2024, 08:30:08] • [IP: 46.205.136.**]

Cytaty z reportaży TVN podawałem za stroną Dziendobrytvn z artykułu pt." Dostali wezwanie z kancelarii prawnej, bo napisali komentarz o szpitalu." Nie zrobiłam niczego złego". [publ. 30 stycznia 2024, g.20:38]

Gość • Środa [31.01.2024, 08:30:08] • [IP: 185.210.38.**]

Apel o szacunek?Najpierw trzeba spojrzeć w lustro.

CYTATY z reportaży TVN(3) • Środa [31.01.2024, 08:27:11] • [IP: 46.205.136.**]

Burza z sieci przeniosła się do mediów i urzędów. Strony sporu okopały się na swoich stanowiskach. W sprawę obecnie zaangażowani są nie tylko autorzy postów, ale i stowarzyszenie, personel medyczny, pacjenci i radni. ●D.Konkolewska: W kontrakcie menedżerskim napisano, że mam dbać o dobre imię spółki (...)więc ja nie mogę sobie w jakikolwiek sposób pewnych rzeczy odpuścić. ●S Ryfczyński: -(..) Władze miasta nie lubią krytyki, próbują zamknąć usta, tak jak nam, red.iswinoujscie pl. W sumie to my jesteśmy jedyni w Ś-ciu, którzy odważamy się opisać coś więcej● D.Konkolewska: Nie chcę dawać zgody na mowę nienawiści, nie zgadzam się z tym. Kiedy zginął prez. Adamowicz, wtedy sobie zdałam sprawę, że pierwsze zabiły go słowa.■■Mój koment.: Pierwszą był SPRAWA ADAMOWICZA, prokuratura zajęła się niejasnościami w kwestii jego licznych mieszkań, PO więc zerwała z nim polit.zwiazki, do wyborów poszła osobno, a pierwszym medium, kt.to opisał był Newsweek. Morderca Adamowicza był psychopatą, chciał zabic" kogoś znanego".

Gość • Środa [31.01.2024, 08:25:07] • [IP: 178.238.245.**]

STOP HEJTOWI ! nie można pozwolić na taki hejt!

Gość • Środa [31.01.2024, 08:15:28] • [IP: 84.247.95.*]

Ja wam powiem tylko jedno. Gdy byłem w centrum procesu diagnostyki onkologicznej gdzie zdiagnozowano u mnie nowotwór - skrajny stres i strach. Gdy jeżdziłem po badaniach obrazowych, usg Dopplerowskich itp... dostałem nagle wezwanie do przeprosin świnoujskiego szpitala bo napisałem jakąś pierdołe. Pomyślcie jak się poczułem. Do jakich łez mnie doprowadzono. Ważniejsze jest nie skrzydzić delikatnej psychiki tej ekipy - ludzi chyba na ogół zdrowych??!! a jestem prawie, że pewny, że nie są to ludzie ze zdiagnozowanymi chorobami nowotworowymi bo jednak osoba onkologiczna raczej nie pracuje aktywnie!! A jednak tu nic nie wolno. Albo dobrze albo wcale bo pozew, BO POZEW!!

Gość • Środa [31.01.2024, 08:08:17] • [IP: 188.126.94.**]

Czy zna ktoś inną grupkę lekarzy w Polsce, która" na dobrą opinię szpitala" chce zasłużyć wyciszając sądownie krytyke osób niezadowolonych? Ludzie, którzy uważają, że zostali źle obsłużeni, u których zmarł ktoś z rodziny, mają się gryźć w język pomimo tragedii jaką przeżywają by nie zranić wrażliwych serduszek medyków w naszym szpitalu? To lekarz nie wie, że w skrajnym stresie gdy działa adrenalina i kortyzol, organizm ludzki działa nieco inaczej niż konwencjonalnie i akurat w tak delikatnej dziedzinie jak dramaty zdrowotne chce się ludziom odebrać prawo wyładowania tej frustracji poprzez krytyke? Nigdzie nie widziałem w komentarzach aby ktoś ad persona wyzywał jakiegoś lekarza. Mówiono zawsze o ogóle. Jak ja będe niezadowolony z polskiej służby zdrowia (bo jestem) i wypowiem się mocno krytycznie o wszystkich lekarzach w polsce to ma mnie czekać sąd? To jest tak żałosne, że nie da się tego obronić. NA DOBRĄ OPINIE SZPITALA PRACUJE SIĘ SUPER OBSŁUGĄ! NIKT NIGDY NIE NAPISZE ZŁEGO KOMENTARZA ZA TO!

Gość • Środa [31.01.2024, 08:06:46] • [IP: 37.8.230.***]

Pobyt w szpitalu na oddziale chirurgicznym dobrze wspominam 👍 Doktor Gąska i pani pielęgniarka z jego gabinetu - super ludzie !! Plus świetnie wykonane szycie, tak na tak duże rozcięcie blizna praktycznie nie widoczna. Opieka po zabiegu, kontrole co trzy tygodnie. . jeszcze raz dziękuję !!

CYTATY z reportaży TVN(2) • Środa [31.01.2024, 08:04:17] • [IP: 46.205.136.**]

Potwierdzenie na to, co mówię, jest w dokumentacji medycznej mojego taty. Dlatego zawiadomiłam Rzecznika Praw Pacjenta, zawiadomiłam UM Ś-cie, ponieważ jest to szpital miejski, a więc Urząd M.Ście jest bezpośrednim zwierzchnikiem szpitala. Złożyłam również zawiadomienie do Nacz.Izby Lekarskiej na lekarzy, którzy zajmowali się moim tatą. I rozważamy jeszcze złożenie zawiadomienia do prokuratury. Każda z historii jest inna, podobnie jak wpis, elementem wspólnym jest szpital. Wezwania dostali zarówno ci, którzy podpisali posty, jak i ci, którzy zamieścili je anonimowo. Pani Marta: - Największym zarzutem, który można znaleźć w moim komentarzu, jest to, że nie wiem, czy mój tata przeżyłby w innym szpitalu, gdyby był leczony w innym szpitalu, ale jestem pewna, że to, że trafił do świn. szpitala, przekreśliło jego jakiekolwiek szanse na wyjście z niego.- I zaznacza: - Nie uważam, żeby był to hejt, nie uważam, żebym kogoś obraziła.Skorzystałam z wolności słowa, z mojego prawa do wypowiedzenia się na ten temat.

CYTATY z reportaży TVN(1) • Środa [31.01.2024, 07:45:28] • [IP: 46.205.136.**]

Na stronie" UWAGA Tvn" tekst sprzed 11h● Dużo ludzi ma żal do tego szpitala. Ja osobiście też mam żal – przyznaje Sławomir Ryfczyński, red. naczelny serwisu iswinoujcie pl. I dodaje: - Moja mama umarła w tamtym roku. Umierała na raka. Nawet mi się zwierzyła i powiedziała, że jedna z pielęgniarek powiedziała:" Co księżniczka, trzeba przy pani robić". Brakuje życzliwości. Ludzie, którzy są chorzy, potrzebują więcej czułości.●Ja po prostu opisałam swoje emocje, swoją historię. Nie obrażałam. Jedną rzecz, którą zrobiłam, o którą mogliby się ewentualnie przyczepić, to podałam z nazwiska lekarza, który mnie zbagatelizował i źle zdiagnozował – mówi Kinga Milewska. I dodaje: - Ale chodziło ogólnie o wpis, nie ma żadnej informacji, dlaczego mam wyzwanie. Nie użyłam żadnych słów w swojej wypowiedzi, które są uważane za ogólnie obelżywe czy obraźliwe.- Nie dość, że w moim odczuciu spotkała nas wielka krzywda, ponieważ straciliśmy tatę, to jeszcze straszy się nas targaniem po sądach – ubolewa Marta Szczygieł. I dodaje:

Gość • Środa [31.01.2024, 06:23:22] • [IP: 83.26.232.***]

Mam bardzo przykre doświadczenia z pracownikami tego szpitala !!Zarówno na stopie prywatnej jak i służbowej. A pro pani ??.pielęgniarko -nazwanie mojego wnuka kurewskim gówniarzem to norma w Pis-ie ?? norma propozycji badań poza kolejką to norma- co potrzeba spłaty kredytu, wczasy na Teneryfie --a może na nowy samochód ??. DYREKCJA SZPITALA BARDZIEJ MUSI PRZYGLĄDAĆ SIĘ TAKIM POSTAWOM !! do takich problemów nie wolno mieszać postawy lekarzy !! Jest ich po prosu za mało !! A pielęgniarka której widziałem umowę o zatrudnieniu --NIE MA MAŁO !!

Gość • Środa [31.01.2024, 00:58:25] • [IP: 69.158.142.**]

Tak bedzie Pani JOANNA AGATOWSKA nikt inny.

Gość • Środa [31.01.2024, 00:13:00] • [IP: 5.173.172.**]

Refleksje i zrozumienie? nasz szpital to jakiś ponury żart...

Gość • Środa [31.01.2024, 00:06:49] • [IP: 5.173.50.***]

Zastraszania ciąg dalszy

Gość • Wtorek [30.01.2024, 23:14:09] • [IP: 37.109.166.***]

Tak kochani medycy, prosimy o refleksję i zrozumienie każdego pacjenta, a przede wszystkim o szacunek i odpowiednie podejście do chorego pacjenta. Prosimy aby nasz pobyt w szpitalu był w atmosferze poszanowania, troski o zdrowie i prawdy.

Gość • Wtorek [30.01.2024, 22:54:23] • [IP: 178.238.246.***]

No cóż, zwykle hejterzy działają jak stado. Jeden zaszczeka reszta sfory tez się podrywa. Ja osobiście (senior) byłem tylko kilka razy pacjentem tej placówki, głównie chirurgii i byłem bardzo zaskoczony in plus. I lekarze i pielęgniarki. Nie wiem jak jest na innych działach ale ja mam pozytywne wspomnienia. Mam też znajomych o podobnych. Wiadomo publiczna służba zdrowia nie jest idealna ale widziałem gorsze na świecie. Choćby w Anglii - podkreślam publiczne. Mała pociecha ale czy nie wpadamy w przesadę w ocenach ?

Gość • Wtorek [30.01.2024, 22:53:35] • [IP: 88.218.254.***]

i teraz powstał taki list i koniec pisania o szpitaliku

Gość • Wtorek [30.01.2024, 21:52:58] • [IP: 176.221.124.***]

Z tym straszeniem, to komuś się epoki pomyliły.

• Wtorek [30.01.2024, 21:50:31] • [IP: 185.117.118.***]

Obsada szpitala powinna się skupić na tym, co zmienić w swoim stosunku do pacjentów, żeby opinie o szpitalu się poprawiły, a nie straszyć ludzi sądami za wyrażanie swego zdania!

Gość • Wtorek [30.01.2024, 21:48:22] • [IP: 88.218.255.***]

Widac jakie tam jest podejscie po pani ktora wrecz grozila ze odejdzie jak ktos bedzie brzydo mowil hahaha

Gość • Wtorek [30.01.2024, 21:45:44] • [IP: 89.151.32.***]

Czy Ci lekarze robią nam łaskę że pracują w szpitalu na który płacimy grubą kasę jako mieszkańcy?? wielkie państwo co grube dziesiątki tysięcy zarabia i strzela focha że ktoś napisze czasem prawdę o ih pracy. gdybyście naprawdę wyleczali ludzi a nie traktowali czasem jak zło konieczne to nikt by wam uwagi nie zwracał. A prawda jest taka że to Konkolewska na was te opinie sprowadziła wysyłając pisma zastraszające mieszkańców.

Gość • Wtorek [30.01.2024, 21:17:28] • [IP: 2.106.93.**]

Szanowni pracownicy. My, jako pacjenci, prosimy o okazanie nam szacunku i ludzkiego traktowania.

Gość • Wtorek [30.01.2024, 21:17:15] • [IP: 31.0.47.***]

Skoro lekarze tak się poświęcają chorym, to dlaczego były 2 reportaże, z których można wywnioskować, że coś złego dzieje się w tej placówce.

Gość • Wtorek [30.01.2024, 21:01:01] • [IP: 94.134.38.***]

No to sprawa sie rypła!swinoujski szpital juz znaja wszyscy ! !, ja też !!🙉

Gość • Wtorek [30.01.2024, 20:46:53] • [IP: 37.248.176.***]

A tymczasem w Uwadze/TVN kolejne perypetie pacjentów szpitala w Świnoujściu... No nie jest to przypadek

Gość • Wtorek [30.01.2024, 20:46:23] • [IP: 188.126.94.***]

Czuje się zastraszony i zostałem odarty z wolności słowa. Muszę się cieszyć i radować jak w Związku Radzieckim. To nam zrobili.

Gryf • Wtorek [30.01.2024, 20:46:20] • [IP: 88.218.253.***]

Do IP...38.: Uważam, że P. A. nie będzie wybitnym Prezydentem Miasta, ale jestem pod wrażeniem Jej działań by być nim, szczególnie w obliczu tak wrednej krytyki. Po wielu rozmowach z tą panią wiem, wierzę w nią i mam nadzieję, że nie zawiedzie innych. Ale z drugiej strony wiem i, mam pewność, że bardzo wielu spraw nie załatwi z korzyścią dla jednostek. Nie jest sama, wielu Ją popiera, dopinguje i ma przekonanie, że w danej sytuacji społeczno politycznej idzie właściwą drogą. Jak dobrym będzie prezydentem przekonamy się gdy nim zostanie. Jej działania porównuję do licznych sportowców, którzy ponieśli na starcie, także później klęski, a po ciężkich treningach odnosili zwycięstwa.

Gość • Wtorek [30.01.2024, 20:46:13] • [IP: 83.8.11.**]

NIE ZAKLINAJCIE RZECZYWISTOSCI LISTAMI TYLKO WEZTA SIĘ DO ROBOTY TO ZACZNĄ O WAS DOBRZE PISAC W KOMENTARZACH. JAKOS NIE WIDAC DOBRYCH OPINII A KRZYKI I OBURZENIE NIE POMOGĄ

Gość • Wtorek [30.01.2024, 20:45:16] • [IP: 173.239.217.***]

Wyobraźcie sobie mieszkańcy, że całe miasto działa tak wspaniale jak ten szpital... a na to mamy szanse!

Gość • Wtorek [30.01.2024, 20:22:06] • [IP: 51.89.165.***]

Gość • Wtorek [30.01.2024, 19:40:09] • [IP: 89.151.38.***] W naszym szpitalu nie ma odpowiedniego oddziału, może trzeba było jechać do Gorzowa?

Gość • Wtorek [30.01.2024, 19:52:28] • [IP: 51.89.165.***]

Owszem, zdarza się również lekarzom popełniać jakieś drobne błędy, ale generalnie należy im współczuć. Obecność pacjentów po prostu przeszkadza im w pracy. Najgorzej, jeśli trafi się pacjent niezdyscyplinowany, roszczeniowy albo wręcz awanturujący się o byle co. Wtedy lekarzowi (po spławieniu takiego pacjenta) nie pozostaje nic innego, jak tylko się napić, żeby ukoić skołatane nerwy

Gość • Wtorek [30.01.2024, 19:42:16] • [IP: 89.151.38.***]

Pismo z grudnia !!

Gość • Wtorek [30.01.2024, 19:40:09] • [IP: 89.151.38.***]

Bylem dzisiaj w tym szpitalu i h... mi pomogli.

Gość • Wtorek [30.01.2024, 19:33:26] • [IP: 46.112.0.**]

Ludzie widocznie mają już dość.. Są pewne granice... Przecież ludzie jawnie pisali ze w wyniku zaniedbań tracili bliskich... Nie sądzę żeby ktoś wymyśli sobie tego typu przypadki...

Gość • Wtorek [30.01.2024, 19:33:22] • [IP: 178.238.245.**]

Takiej nagonki jak na panią Konkolewska to w Swinoujsciu jeszcze na nikogo nie było.

Gość • Wtorek [30.01.2024, 19:19:35] • [IP: 195.140.131.***]

Bardzo chętnie pochwaliłabym lekarzy i pielęgniarki, gdyby tylko było za co. Odczuwam wielką wdzięczność wobec tych, którzy mnie leczyli i traktowali z szacunkiem i głośno o tym mówię, podaję gdzie i kto zasłużył na mój szacunek. Niestety, szpital w Świnoujściu do takich miejsc nie należy. Nie rozumiem, dlaczego ludzie nie mają prawa dzielić się swoimi opiniami, także tymi złymi, jeśli wynikają z prawdy. Cenzura stanowczo za daleko idzie.

Gość • Wtorek [30.01.2024, 18:54:00] • [IP: 81.219.86.***]

Szacunek należy się wszystkim, ale na szacunek trzeba sobie zasłużyć. Mieszkańcy maja już dość tych rządów opozycji KO. Wybierzemy KO i będzie ta sama polityka co robił P.Żmurkiewicz, a my pragniemy odmiany i szacunku.

Gość • Wtorek [30.01.2024, 18:01:06] • [IP: 5.173.30.***]

My jako pacjenci również domagamy się od was pomocy i szacunku. Na dobrą opinię trzeba sobie zasłużyć...

Gość • Wtorek [30.01.2024, 17:51:47] • [IP: 62.69.253.***]

Moje prywatne zdanie o szpitalu...poniżej jakiejkolwiek krytyki. Prosto z pracy z urazem nogi(kolana)przyjechałam obolała, ledwo szłam. Pani doktor na" dzień dobry", przy badaniu zaczęła na mnie krzyczeć jak na rozwydrzonego dzieciaka, że musi boleć bo bada! Nie pomogła, wręcz przeciwnie, bo swoim badaniem pogorszyła tylko stan. Personel tego szpitala to kpina, za którą płacimy my i dosłosłownie i zdrowiem.

Gość • Wtorek [30.01.2024, 17:41:26] • [IP: 176.221.124.***]

Ciekawe kto ten list redagował.

Gość • Wtorek [30.01.2024, 17:37:04] • [IP: 92.118.166.***]

Powołanie??!! S. ...y

GośćJAR • Wtorek [30.01.2024, 17:22:19] • [IP: 5.173.157.*]

Na szacunek trzeba zasłużyć!

Gość • Wtorek [30.01.2024, 16:58:15] • [IP: 5.173.188.***]

Nie bez przyczyny powstal odcinek programu" Interwencja" Polsatu, wpiszcie slowa kluczowe" Interwencja. polsatnews. pl +szpital +Świnoujscie" i poczytajcie o skandalicznych przypadkach zwiazanych z tym szpitalem, tam konkretne osoby opisuja drastyczne przypadki, sprawy trafiaja do sądów na ich wniosek, dowody mają mocne. Po raz kolejny napiszę: tym lekarzom, innym pracownikom, ktorzy tam dobrze pracuja musi byc przykro z powodu złych przypadkow opisywanych w mediach, nie wolno zapominac o ludziach profesjonalnych i pracujacych z poczuciem misji, ale też nie można milczec o złych przypadkach. A w dziedzinie medycznej, szpitalnej trudno miec na wszystko dowody, tam ludzie przede wszystkim cierpią, a skrzywdzic ich łatwo. Straszenie ich np.pismami przedsądowymi lub wzniosle pisma przed wyborami nie zmienią tego, co do naprawienia.

Gość • Wtorek [30.01.2024, 16:44:10] • [IP: 176.221.125.***]

dzisiaj w Katolickiej Polsce tylko dzwonimy po Karetkę Pogotowia

Gość • Wtorek [30.01.2024, 16:37:33] • [IP: 46.231.56.**]

i tak jej nie popieramy...tylko P. Agatowską...

Gość • Wtorek [30.01.2024, 16:33:49] • [IP: 176.221.125.***]

Ciesze sie, ze lekarze domaga sie szacunku, bo to jest normalne i powinni go otrzymac. Tak samo jak pacjenci ktorzy powinni otrzymac mozliwa najlepsza pomoc od tych lekarzy. A bywa z tym roznie. Tu sie klania podstawowa zasada, chcesz szacunku? to na niego zasluz. Kasowanie po 15-20 tysiecy miesiecznie i robienie ludzi z inwalidow niestety nie pomaga.

Gość • Wtorek [30.01.2024, 16:33:12] • [IP: 89.151.38.**]

Kampania wyborcza Pani Agatowskiej trwająca od lat na tym portalu bardzo przypomina stylem i rzetelnością kampanię pisowską w tvp. Od dawna widać, że Pani Agatowska jest w stanie zrobić wszystko, powiedzieć wszystko adresując to do, wzorem pisu, " ciemnego ludu" byle spełnić swoje (niekiedy wydaje się wręcz chorobliwe) marzenie zostania prezydentem. Ponieważ jej obsesja spotyka się z chorobliwą, nienawistną obsesją właściciela portalu do Żmurkiewicza ma ona tutaj darmową (chyba) nieustającą kampanię wyborcza. Ostatnie czego można życzyć mieszkańcom Ś-cia to wpływ takich ludzi na ich życie w mieście. W Ś-ciu oprócz tej garstki sfrustrowanych malkontentów i stałego tzw." mieszkańca", którzy się tu nieustannie produkują, żyją normalni ludzie i to dzięki nim osoby pchające się nachalnie na urząd do tego urzędu się nie dorwą.

Gość • Wtorek [30.01.2024, 16:10:04] • [IP: 37.47.144.***]

Dorota Konkolowska niech lepiej zajmnie się szpitalem, a nie kandydaturę na prezydenta. Bo nie widzę tej pani jako prezydenta miasta.

Gość • Wtorek [30.01.2024, 16:04:58] • [IP: 5.173.30.***]

Każdy opisał swój pobyt w szpitalu. Nie sądzę żeby ktoś kłamał i w jakim celu? Człowiek zgłasza się na sor ponieważ jest chory i oczekuje fachowej pomocy.. W imię czego mamy tolerować fochy personelu... Praca jak każda inna i trzeba ją wykonywać sumiennie...

Gość • Wtorek [30.01.2024, 16:01:29] • [IP: 92.118.167.***]

Ten list to kpiny jakieś, będę miała żal do końca, nie będę podawała nazwisk bo obowiązuje RODO.

Gość • Wtorek [30.01.2024, 15:59:53] • [IP: 192.42.116.***]

Czy młodzi stażem lekarze z NOVA MED też podpisaliby się pod tym listem?

Gość • Wtorek [30.01.2024, 15:50:40] • [IP: 176.221.124.**]

Ja prowadziłem warsztat (stolarstwo meblowe) czego ja się nasłuchałem przez 45 lat pracy od klientów, uszy więdły.Wszyscy to ''autorytety byli"". w dziedzinie meblarstwa.Współczuję tym lekarzom i bardzo rozumiem ich sytuację.Przecież ci pacjenci wszystko wiedzą lepiej i znają się na medycynie.Lekarz po rozmowie z takim pacjentem sam powinien brać leki uspokajające. Jestem nareszcie szczęśliwym emerytem i nie mam nic do czynieniaz tymi prymitywnymi klijentami.Którzy zatruwali życie i szarpali mi nerwy.

Gość • Wtorek [30.01.2024, 15:50:27] • [IP: 77.111.246.**]

Dlaczego ucieliście pieczątki?

Gość • Wtorek [30.01.2024, 15:45:09] • [IP: 94.254.238.*]

Na szacunek się pracuje a nie go wymaga 🤬

Gość • Wtorek [30.01.2024, 15:22:10] • [IP: 37.248.172.***]

Co to za lekarze ze odparu dni nie można dorwać ordynatora lub lekarza prowadzącego żeby się dowiedzieć o stan zdrowia pacjenta

Gość • Wtorek [30.01.2024, 15:17:02] • [IP: 37.109.166.***]

Dzisiaj w uwadze reportaż że Świnoujście temat szpitala !! Kolejny p program poświęcony w sytuacji w sprawie szpitalnej

Gość • Wtorek [30.01.2024, 15:10:30] • [IP: 185.210.39.***]

Przecież ten liścik nie jest podpisany przez żadnego lekarza i nikogo z personelu. Jakaś kpina! To ja się podpisuję - mieszkańcy. s-cia i piszę że np kocham PIS. I co Wy na to?

Gość • Wtorek [30.01.2024, 15:10:13] • [IP: 37.109.167.***]

Niedawno byłem pacjentem Miejskiego Szpitala, doznałem powaznego wypadku komunikacyjnego Ratownicy Medyczni z Zespołu Medycznego którzy zbierali mnie po wypadku byli naprawde mili i sympatyczni ale przede bardzo profesjonalni!!Dziękuje im bardzo za to:))))).W samym szpitalu równiez personel Soru był miły i kompetentny, bardzo profesjonalnie podeszli do mojego wypadku.jeszcze tego samego dnia zostałem przekazany na oddział chirurgii gdzie opieka była naprawde na wysokim poziomie.w szpitalu otrzymałem niezbedne badania i leki.Panie PIelegniarki i Panie Salowe na oddziale naprawde pełna profeska.przelazałem kilka dni i miałem okazje obserwować czynnosci dnia codziennego szpitala.Jestem wielki podziwu dla pracowników tego szpitala na kazdym stanowisku, a co do Pooolityki to zupełnie cos innego.Wiem że nie raz sie czeka długo na lekarza albo badania ale takie są realia dzisiejszych szpitali.Pozdrawiam Ekipe z Soru, oddziałów szpitalnych i cały personel.Prosze nie mieszać Poolityki do działań Szpitala!!

Gość • Wtorek [30.01.2024, 15:06:03] • [IP: 5.173.170.**]

Pracujcie dobrze to nikt wam niczego na zarzuci! Proste?

Gość • Wtorek [30.01.2024, 15:02:30] • [IP: 83.20.14.***]

Szpital nie posiada SOR.Odsyłani są pacjenci na leczenie w wyższym stopniu referencyjności. Szpital w Świnoujściu ma 1 stopień refe- rencyjności to oznacza iż zabezpiecza leczenie w stopniu podstawowym.Tak ustalili to wyżej i nikt tego zmienić nie może. NFZ rozlicza tylko niektóre procedury.

Gość • Wtorek [30.01.2024, 14:52:49] • [IP: 178.238.247.**]

Każdy kto miał styczność że służba zdrowia w naszym szpitalu ma prawo wystawiać swoją opinię. Taka powinna być prawdziwa. To co się dzieje to zwykły hejt. Również mogę się wypowiedzieć na temat opieki w szpitalu. Leżałam na oddziale chirurgicznym, po całodniowym pobycie na sali w izbie przyjęć. Po konsultacji chirurgicznej trafiłam na oddział i od razu na stół operacyjny. Opieka lekarski pielęgniarska pod każdym względem profesjonalna. Pozdrawiam.

Gość • Wtorek [30.01.2024, 14:50:50] • [IP: 83.26.232.**]

Prędzej czy później prawda i tak, zawsze się obroni. Dzisiaj w TVN UWAGA o 19 55

Gość • Wtorek [30.01.2024, 14:42:59] • [IP: 5.173.5.**]

Brawo! Sama prawda. Życzę wytrwałości całemu personelowi.

Gość • Wtorek [30.01.2024, 14:41:35] • [IP: 88.218.254.**]

CZyli...Skargi TYLKO pisemnie kierować do szpitala a na zewątrz morda w kubeł?Mialem, , przyjemność, , być dwa razy w tym szpitalu i...nie polecam.Rozmawiałem przy wyjściu z dr. Borowskim do którego nie mam zastrzeżeń, sam przyznał iż nie zna się na trzustce i wygonił mnie do Szczecina ale na uwagę na zachowanie pielęgniarek coś mętnie tłumaczył ich przemęczeniem.Nie interesuje nas jako pacjętów zly humorek personelu, jak każdu z nas wykonują swój zawód i do tego są.

Gość • Wtorek [30.01.2024, 14:31:04] • [IP: 46.231.58.**]

No z powolaniem to chyba sie komus pomylilo.Olewacie pacjentow na SORZE, pompujecie kroplowki i do domu.Nikt nie wykonuje zadnych specjalistycznych badan np, tomografii Usg.Od czego wy tam jestescie ?zeby przyjac pacjenta dac kroplowke i uciekac na oddzial, a ludzie czekaja godzinami.Jak byscie mieli szacunek dla pacjentow oni mieli by go rowniez dla was

Gość • Wtorek [30.01.2024, 14:19:09] • [IP: 88.218.255.**]

Pytam dlaczego na sorze trzeba czekać od 3- 5 godzin. Kiedyś przyjęcia były w miarę sprawne obecnie czeka się godzinami.

Gość • Wtorek [30.01.2024, 14:18:20] • [IP: 185.210.39.**]

Dzisiaj w programie Uwaga zobaczymy co i jak.A prezes szpitala stanowcze nieeee

Gość • Wtorek [30.01.2024, 14:13:58] • [IP: 89.151.37.***]

Byłam w szpitalu na chirurgii miałam operację zostałam dobrze przyjęta`opieka i pomoc lekarzy była bardzo dobra.Chodziłam też do gabinetu chirurgii `to w czasie pandemii a potem też dużo chodziłam bo mam chore nogi i zawsze dostawałam dobrą pomoc.

Gość • Wtorek [30.01.2024, 14:09:00] • [IP: 176.221.125.***]

Biorąc pod uwagę brak adresata i zamierzchłą datę 28.12.2023 roku napisania tego listu, można stwierdzić, że chodzi w tym działaniu o zwykłą tzw. " zadymę " !! Ale mieszkańcy nie gęsi, swój rozum mają !

Gość • Wtorek [30.01.2024, 14:07:28] • [IP: 46.205.136.**]

Zawsze, ilekroc tu pisałem o szpitalu podkreslałem pracę i postawę tych pracowników, którzy okazywali serce chorym i pracowali dla nich profesjonalnie. Z drugiej strony pamiętałem jako osoba nie chora, lecz asystująca mamie złe sytuacje, np.ok.8 lat temu chamskie zachowanie pewnego lekarza w Izbie Przyjęć - ale też wiedziałem, że oprócz niego jest kilku innych, b.dobrych. Raz rozmawiałem z pielęgniarką narzekającą na charakter pracy, np.na" niskie" posługi, które musi wykonywać przy chorych - pomyslałem wtedy, że może lepiej, by zmieniła pracę - ale też słyszałem od Mamy, przed którą wtedy był tylko tydzień życia, że" ta młoda pielęgniarka, lekko przy kości, jest jak anioł". Jasne, że w szpitalach pracują rozmaite osoby, trudno podsumować ich pracę jednym słowem, ale tez prawdą jest, że pacjent mający status" przychodzącego do szpitali publ. za darmo" (to nieprawda, płacimy na szpitale z ubezpieczenia) jest tam w roli petenta, zawsze słabszej, a straszenie adwokatami to już aberracja, odbiera im juz wszystko.

Gość • Wtorek [30.01.2024, 14:06:19] • [IP: 178.238.253.**]

Co by było napisane to i tak źle bardzo brzydko personel został hejtowany bywam w szpitalu w Szczecinie tam też nie jest tak słodko uważam że to ludzie powinni zmienić swoje podejście do drugiego człowieka

Gość • Wtorek [30.01.2024, 13:53:35] • [IP: 37.248.177.**]

Dzisiaj ogłądać program UWAGA na TVN. Będzie się działo!

Gość • Wtorek [30.01.2024, 13:51:52] • [IP: 176.221.125.***]

Jak istnieje problem to trzeba go naprawić

Gryf • Wtorek [30.01.2024, 13:39:04] • [IP: 88.218.253.***]

Po pierwsze: nikt nie ma takiego poważania i szacunku w Polsce, jak lekarze (jako zawód a nie konkretne osoby). Po drugie do tego pisma powinni być dopisani/ wymienieni z nazwiska, gdyż nie wiemy czy dotyczy lekarzy zatrudnionych w szpitalu czy całości naszych medyków. Po trzecie wielu z nas ma osobiste doświadczenia z kontaktu z naszym szpitalem i ma negatywne lub pozytywne doświadczenia, które nie chce i nie musi zgłaszać odpowiednim instytucjom tylko poddaje pod dyskusję. Po czwarte: nie ma spraw tak doskonałych, by nie było lepszych. Krytykujący należą do tej części naszego społeczeństwa, która chciałaby szpitala równego tym najlepszym w kraju. To system jest zły a cierpimy my wszyscy i pacjenci i lekarze.

Gość • Wtorek [30.01.2024, 13:37:58] • [IP: 176.221.125.***]

Coś w tym jest jakieś ale

Gość • Wtorek [30.01.2024, 13:27:44] • [IP: 94.254.237.*]

Nie na darmo im się oberwało, za dużo już było sytuacji skandalicznych niekontrolowanych przez zarząd szpitala a potem wielkie zdziwienie

Gość • Wtorek [30.01.2024, 13:19:29] • [IP: 176.221.125.***]

Świnoujscie nie posiada SOR Szpitalnego Odziału Ratunkowego i Pacjętów odsyłają do Innych Miast

Oglądasz 1-112 z 112
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ W sobotę 21 września 2024 r. o godz. 11 z Basenu Północnego po raz 23. wystartuje Masa Krytyczna - Świnoujście na Rowery. Organizatorami wydarzenia są Urząd Miasta Świnoujście i OSiR „Wyspiarz”. Więcej szczegółów w załącznikach ■ Dwie godziny trwały utrudnienia spowodowane kolizją w tunelu w Świnoujściu. Stała przeprawa została ponownie uruchomiona o godz. 17.15. Do zdarzenia drogowego doszło 11 września o godz. 15.25. Z nieustalonych dotąd przyczyn wewnątrz tunelu doszło do zderzenia dwóch samochodów osobowych. Nikt nie został ranny ■ 11 września o godz. 15.25 doszło do kolizji w tunelu. Na miejscu są służby ratunkowe. Tunel jest tymczasowo zamknięty. Kierowcy powinni kierować się na przeprawę promów Bielik oraz Karsibór ■ Komunikacja Autobusowa informuje, że od 2 września 2024 r. nastąpi zmiana rozkładów jazdy oraz tras linii autobusowych ■ W sobotę 24 sierpnia 2024popołudniu na Zalewie Szczecińskim, na wodzie pojawił się niecodzienny gość - mały samolot, który z przyczyn technicznych, a może i przez złośliwość losu, musiał awaryjnie lądować na tafli zalewu. Czyżby to brak paliwa, a może drobna awaria? ■ Orkiestra Wojskowa ze Świnoujścia liczy 26 orkiestrantów i w tym roku obchodzi jubileusz 60-lecia powstania ■ Z poniedziałku na wtorek, przed godziną 1:00 na ulicy Karsiborskiej w Świnoujściu obywatel Ukrainy, kierujący srebrną Mazdą 3, stracił panowanie nad pojazdem na łuku drogi i z impetem uderzył w ogrodzenie pobliskiej posesji. Siła uderzenia była na tyle duża, że samochód koziołkował, powodując poważne uszkodzenia przodu i tyłu pojazdu ■ Tragiczne wydarzenie w Świnoujściu: Śmierć podczas nocnej awantury. Dziś około godziny pierwszej w nocy, w jednym z mieszkań przy ulicy Marynarzy w Świnoujściu doszło do tragicznego zdarzenia. Jak wynika z informacji przekazanych przez Wojewódzką Stację Pogotowia Ratunkowego: -"Zespół ratownictwa medycznego został zadysponowany do nagłego zatrzymania krążenia. Na miejscu wezwania znajdował się mężczyzna ok. 50 lat z raną kłutą klatki piersiowej. Przed przyjazdem ZRM policja udzielała poszkodowanemu pierwszej pomocy. Następnie ZRM przejął pacjenta jednak prowadzone medyczne czynności ratunkowe nie przyniosły efektu - nastąpił zgon pacjenta." ■