POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [19.01.2024, 08:25:14] • Świnoujście

Grupa Morska: Mieszkańcy wnioskują o zwiększenie prędkości w tunelu do 70km/h!

Grupa Morska: Mieszkańcy wnioskują o zwiększenie prędkości w tunelu do 70km/h!

fot. Grupa Morska - Cała Naprzód

Otwarcie tunelu i nowa rzeczywistość była dla nas wszystkich wielką niewiadomą. Na szczęście nie miały miejsca żadne poważne wypadki i liczne utrudnienia, ponieważ ruch w tunelu odbywa się w sposób bezpieczny. Niestety, czasem zbyt wolno ze względu na ograniczenie prędkości do 50 km/h. Ciężko spotkać też takie ograniczenia w zachodnioeuropejskich tunelach!

Uważamy, że poza sezonem można zwiększyć dopuszczalną prędkość o 10 lub 20 km/h. Wpłynie to pozytywnie na tempo ruchu, a przez to podniesie codzienny komfort życia mieszkańców. Proponujemy, aby wyższa prędkość obowiązywała w okresie od 1 października do 30 kwietnia. Złożyliśmy już w tej sprawie oficjalną interpelację do Prezydenta." - czytamy na profilu Facebook Grupy Morskiej.


komentarzy: 207, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-207 z 207

Gość • Wtorek [23.01.2024, 13:21:32] • [IP: 176.221.125.***]

Faktycznie, nawet dziecko wie, że im większa prędkość tym więcej paliwa spała silnik, tym więcej spalin z rury wydechowej, co przy braku wentylacji w tunelu jest trujące dla kierowców i pasażerów. Broń więc Panie przed zwiększaniem prędkości w tunelu, a tego co niczego nie rozumie, weź pod swoją opiekę !!

Gość • Wtorek [23.01.2024, 08:28:04] • [IP: 5.173.137.***]

Ale po co zwiększać, wyścigi maja się tam odbywać

Gość • Poniedziałek [22.01.2024, 20:59:50] • [IP: 46.204.104.***]

21.12 - 12:37 - Ty się człowieku nie znasz na obecnych silnikach samochodowych… co za gość…

Gość • Poniedziałek [22.01.2024, 11:27:51] • [IP: 176.221.125.***]

Żeby nie być pajacykiem, może ktoś z tej grupki zawalczy o zainstalowanie w tunelu skutecznej wentylacji, zgodnie z pierwotnym projektem. Wiemy, że Jasio i Basia zgodzili się na zainstalowanie innych wentylatorów, w oparciu o tzw. projekt zamienny i teraz wdychamy spaliny w tunelu. Jeżeli jest tam ktoś kumaty, niech walczy o wymianę urządzeń wentylacyjnych, oraz z zainstalowanie dodatkowych wentylatorów w środku długości tunelu! To jest " racja stanu" mieszkańców miasteczka ! Nie chcemy być podtruwani!

Gość • Poniedziałek [22.01.2024, 08:55:21] • [IP: 46.113.14.**]

Po co? Przecież po obu stronach tunelu jest teren zabudowany. 70 km/h lub maksymalnie 100 km/h to w Niemczech jest, ale na tunelach autostradowych, nie w miastach.

Gość • Niedziela [21.01.2024, 12:37:51] • [IP: 37.109.167.**]

Do IP. 78.10.227. godz. 09.48.35. Im wyższa prędkość samochodu, tym wyższe obciążenie jakiegokolwiek silnika spalinowego, tym więcej szkodliwych związków z rury wwydechowej. Panimajesz?? Przy tak spiepszonej wentylacji, nie można zwiększać prędkości dopuszczalnej z 50 na 70 km / godz., bo przy sznurze samochodów jadących jeden za drugim z prędkością 70 km/ godz., w tunelu będzie jeszcze bardziej zatrute powietrze. Panimajesz? Nie otwieczaj, panimajesz?

Gość • Niedziela [21.01.2024, 11:42:06] • [IP: 88.218.254.**]

A może zrobić 30km/h, to ile będą jeździć te osrańce mandatowe które jeżdżą teraz 30km/h?

Gość • Niedziela [21.01.2024, 10:49:47] • [IP: 5.173.155.**]

I słusznie co za debil ustalił tak niską prędkość, i nic dziwnego że się korkuje. Zmurkiewicz miała że zarobi na mandatach a tu figa z mmakiem. Jestem za podniesieniem do 70.

Gość • Niedziela [21.01.2024, 10:20:30] • [IP: 176.221.124.***]

125 - ciekawe kto go na to szkło pcha - mają wspólny interes, ale nic z tego - koryta nie bedzie. Ten paluszek Nowicki, wiesz gdzie?

Gość • Niedziela [21.01.2024, 09:48:35] • [IP: 78.10.227.***]

Ad Gość • Sobota [20.01.2024, 23:13:19] • [IP: 37.109.167.**]. Jeszcze raz powtarzam. Doucz się o silnikach samochodowych, zapoznaj się z charakterystyką uniwersalną silnika, silnik nie w całym zakresie pracuje tak samo. Z Twojej wypowiedzi domyślam si, że więcej masz do czynienia z silnikami okrętowymi. Sterowanie silnikiem w pojazdach jednak nico się różni. Nie przez przypadek powstały hybrydy - one mają za zadanie przesuwać punkt pracy w korzystniejszy fragment charakterystyki. Doczytaj co napisałem - prawdą jest, że jeśli korzystasz z większej mocy, to więcej zużywasz paliwa. Ty się tego trzymasz i dobrze. Ale silnik samochodowy nie pracuj w warunkach stacjonarnych. Poza tym istnieje skrzynia biegów. No i I zasada dynamiki Newtona też nie jest bez znaczenia. Czasem jedziesz z ustaloną prędkością z minimalnym obciążenim. A to pomijasz.

Gość • Niedziela [21.01.2024, 09:12:32] • [IP: 176.221.124.**]

Ja sPOko moim passatem w dieslu w tunelu mogę POpychac i 161 km na godz.

Gość • Niedziela [21.01.2024, 00:02:48] • [IP: 176.221.124.***]

Prima Aprilis ? Nie, im już zupełnie odbija!

Gość • Sobota [20.01.2024, 23:18:46] • [IP: 176.221.124.**]

50 wystarczy jest bezpiecznie.to jest tak krotki odcinek, że nie trzeba pędzić. Grypa morskajak lubi tematy zbędne aby zaistnieć i fotę wrzucić

Gość • Sobota [20.01.2024, 23:13:19] • [IP: 37.109.167.**]

Do IP 78.10.227. godz. 21.24.56. Nie wiadomo o co ci chodzi? Chyba ktoś ci powiedział, że jak szybciej jedziesz to mniej paliwa spalasz i w związku z tym mniej wydałasz produktów procesu spalania z rury wydechowej. Kup samochód, a zobaczysz, że musisz się wiele uczyć. Jeżeli chodzi o znajomość silników, to nie masz szans żadnych się porównywać, zarówno pod względem wykształcenia, jak i praktyki, w zakresie mocy od 8 KM do 20 000 KM.

Gość • Sobota [20.01.2024, 23:09:02] • [IP: 134.255.192.**]

Faktycznie wiele razy obserwowałem kierowców i często z rej. ZSW którzy zamiast 50 km jadą 40, 38 jak by byli w swoim świecie. 50 to 50 km a nie mnie i nie więcej. Nie mam problemu z 70 km mogę tak jeździć. Jeżeli większość kierowców tak chce, jestem Za.

Gość • Sobota [20.01.2024, 22:10:54] • [IP: 46.231.59.*]

to że mogłoby być 70 nie oznacza że to prędkość minimalna. Jest z górki i auta same rozpędzają się powyżej 50/h a wtedy spanikowani, , kierofcy" hamują do 30 - bo mi radar cyknie fotkę. Może nie 70 ale 60 byłoby z korzyścią dla wszystkich. Skończyły by się jazdy od skraju do skraju pasa bo kierowcy zamiast patrzeć przed siebie pilnują prędkościomierza.

Gość • Sobota [20.01.2024, 21:38:33] • [IP: 51.89.165.**]

Zadymienie w tunelu łatwo zlikwidować, wprowadzając zakaz wjazdu samochodów z silnikami spalinowymi

Gość • Sobota [20.01.2024, 21:24:56] • [IP: 78.10.227.***]

Ad Gość • Sobota [20.01.2024, 17:42:20] • [IP: 37.109.167.**]. Przepraszam, że to zauważyłem, ale dla Ciebie również. Mylisz spaliny z dymem. Do zdania że im większa moc tym więcej paliwa w zasadzie masz rację, ale charakterystyka silnika nie jest jednakowa w pełnym zakresie. Zatem to nie przebiega liniowo. Poza tym współczesny tłokowy silnik spalinowy jest o wiele bardziej skomplikowanym urządzeniem niż to ci się wydaje. A szczególnie w kwestii sterowania nim oraz procesów spalania. Polecam studia w tym zakresie. Fizyka na poziomie maturalnym, nawet tym sprzed reform jednak nie wystarczy.

Gość • Sobota [20.01.2024, 20:12:43] • [IP: 176.221.125.***]

Gościu z trwałą ma ewidentne parcie na szkło! Co za lanser, patrzeć już nie idzie.

Ptaki pragną tunelu • Sobota [20.01.2024, 18:42:55] • [IP: 46.205.141.**]

Z Money pl, Szynkaruk: ● Nie przewidzieliśmy, że konieczne będzie zamontowanie odstraszaczy ptaków. Pojawiło się dużo ptactwa i mimo tych specyficznych warunków w tunelu zaczęły zakładać gniazda, ale niestety wentylatory funkcjonujące w tunelu zabijały ptaki - poinformował Szynkaruk.●Decyzja o instalacji odcinkowego pomiaru prędkości jego zdaniem z pewnością wpłynęła na stosunkowo niewielką liczbę wykroczeń drogowych. Szynkaruk zaznaczył jednak, że powoduje to jednocześnie zbyt wolną jazdę - w tunelu obowiązuje ograniczenie prędkości do 50 km/h. Poprosi:" Nie jedźmy w tunelu 30 km/h, jeśli nie ma takiej potrzeby. To jest problem - płynność przejazdu jest wtedy zdecydowanie obniżona - podkreślił.

Gość • Sobota [20.01.2024, 17:42:20] • [IP: 37.109.167.**]

Im większa prędkość - tym większa moc z silnika, im większa moc - tym większa ilość paliwa spalanego, im większa ilość paliwa - tym więcej dymu z rury wydechowej, im więcej dymu z rury - tym więcej dymu w tunelu!! Fizyka to bardzo złożona i trudna dziedzina nauki, niemożliwa do opanowania przez fizycznego po dwuletniej zawodówce!! Dlatego mamy takie kretyńskie teorie w tym miasteczku, całe szczęście, że głoszone nie przez mieszkańca miasta tylko wsi.

Gość • Sobota [20.01.2024, 16:38:24] • [IP: 46.205.140.**]

Maskara przecież co za problem przejachac 50 ten tuel co to zmieni sranie o 20 km/h więcej na tak krótkim odcinku. Proponuję popływać dla ochlody komuś kto od tym myśli

Gość • Sobota [20.01.2024, 16:27:57] • [IP: 83.20.59.***]

Nieodpowiedzialne zachowanie pieszego na jezdni udokumentowane zdjęciem Mandat się należy..

Lucek Narożniak • Sobota [20.01.2024, 16:07:41] • [IP: 89.151.35.***]

Oj Sławek Sławek, skąd Ci takie głupoty do głowy przychodzą?!Toż to tunel ma swoje ograniczenia oraz specyfikę!Następnny pomysł to pewnie dopuszczenie ruchu pieszych, rowerzystów, ładunków niebezpiecznych i pojazdów zaprzęgowych?Ktoś tu się nudzi i na siłę chce zabłysnąć ale żeby głupotą to już przesada!

Gość • Sobota [20.01.2024, 14:35:19] • [IP: 196.77.34.***]

Kto kołka na jezdni postawił?

Gość • Sobota [20.01.2024, 13:53:42] • [IP: 94.254.171.**]

167 - a po co hamowali, mieli pierwszeństwo.

Gość • Sobota [20.01.2024, 13:30:20] • [IP: 5.173.192.***]

70 a 50 to praktycznie bez roznicy. I tak sie prawie stoi w miejscu

Gość • Sobota [20.01.2024, 12:57:11] • [IP: 188.146.110.**]

Głupich nie sieją. Sami się rodzą. Im głupszy tym wyższe mniemanie, że zna się na wszystkim.

Gość • Sobota [20.01.2024, 12:55:59] • [IP: 46.112.2.**]

Powinien być nakaz 50km/h i po problemie, nikt by nie spowalniał przejazdu.

Gość • Sobota [20.01.2024, 12:48:52] • [IP: 37.109.167.**]

Przyjechała rodzina i pyta co to za pa.. c wyszedł im prawie pod koła i musieli ostro hamować, bo on coś machał jakby był w transie.

Gość • Sobota [20.01.2024, 11:43:19] • [IP: 37.248.177.***]

Proponuję policzyć o ile krótszy będzie czas przejazdu przez tunel przy predkosci 70km/h. Wartosc tak znikoma, że nie warto zajmować się tym sztucznym problemem. Nie wspominając, że skutki kolizji przy obu prędkościach są znacząco inne.

Gość • Sobota [20.01.2024, 10:58:22] • [IP: 176.221.125.***]

Tunel wystarczy 50 km na godz w Dzień i w Nocy

Gość • Sobota [20.01.2024, 10:49:16] • [IP: 176.221.125.***]

Tunel jest zaprojektowany na 70km/h i jest to w pelni bezpieczna predkosc dla tego projektu. Podniesienie do 70 nic nie da, bo projekt wjazdu do tunelu zostal przerobiony. Z jednej strony wjezdza sie na rondo (a mial byc wjazd bezposrednio na ekspresowke) z drugiej strony jest ograniczenie do 40km/h i wiecznie zakorkowane wjazdy do stacji beznynowych a na koncu wisienienka na torcie w postaci skrzyzowania ze swiatlami). 70km/h kompletnie nic nie zmieni w czasie przejazdu. Za to (GLOWNIE MIESZKANCY, w tym TAKSOWKARZE ODRY) powinni zaczac jezdzic przez tunel ze stala predkoscia 45-55km/h a nie jechac jak ostatnie zjeby od 25 do 40...

Gość • Sobota [20.01.2024, 10:29:43] • [IP: 88.218.252.***]

Na wjeździe 50 i na wyjeździe 50 a dwa kilometry tunelu 70. dziękuję grupie ja jyz nie glosuje, to trzeba być inteligentem dopiero będą korki

Gość • Sobota [20.01.2024, 09:43:50] • [IP: 185.210.38.**]

Od razu 100. Po co myśleć o bezpieczeństwie... A za takie pozowanie do zdjęcia na ulicy to chyba mandat powinien być.

Edek • Sobota [20.01.2024, 09:28:26] • [IP: 37.225.40.**]

Jak będzie 60km/h to będą jeździć 50km/h i będzie mniejszy smród w tunelu.

Gość • Sobota [20.01.2024, 08:58:30] • [IP: 89.64.21.**]

Dlaczego 70, bez kozery powiem 100, a może i 120, co tam.

Gość • Sobota [20.01.2024, 08:51:22] • [IP: 37.47.187.***]

Bezpieczeństwo jest najważniejsze a nie głupkowate pomysły na miarę lokalnych aktorów chodzących na ulicy, ktoś był ujął dobrze pomysł na miarę stowarzyszenia... ręce opadają

Gość • Sobota [20.01.2024, 08:37:21] • [IP: 37.248.209.**]

Zapraszamy do Berlina przy każdym nawet najmniejszym tunelu ograniczenie prędkości i do tego fotoradary

Gość • Sobota [20.01.2024, 07:42:02] • [IP: 176.221.124.***]

Koryto + błaznom się marzy.

Gość • Sobota [20.01.2024, 07:40:35] • [IP: 176.221.124.***]

124 - w punkt, dostaną takie baty że Nowicki pojedzie na taczkach.

Gość • Sobota [20.01.2024, 07:39:46] • [IP: 83.20.18.***]

jedz do norwegi czy szwecji tam bedziesz 30 jechal i tyle w temacie troche madrosci a nie szybkosci i pasztetki wyborczej

Gość • Sobota [20.01.2024, 06:52:59] • [IP: 178.238.252.**]

[IP: 37.109.165.***] Oczywiście, że wystarczy 50 km/h

Gość • Sobota [20.01.2024, 06:43:49] • [IP: 46.205.207.***]

Do 77.65.102 - co tu dużo wyjaśniać, skoro na prostej drodze skręcają" zawodowcy" w drzewo, krzaki, rowy. A nawet przy ograniczeniu prędkości zderzenia czołowe. Nazwa tego tunelu byłaby" tunel ryzyka".

Gość • Sobota [20.01.2024, 05:58:04] • [IP: 193.220.243.**]

Ale ten odcinek nie jest wymagający. Śmiało mozna ustawić 70 km/h na tak prostym odcinku.

Ryhó taksiasz • Sobota [20.01.2024, 05:04:48] • [IP: 176.221.125.***]

Uważajcie bo pomysłowa Michalina zrobi prędkość do 70 ale dołoży po 2 progi na pas.

Gość • Sobota [20.01.2024, 04:55:50] • [IP: 176.221.124.***]

60 chociaż w nocy

Gość • Sobota [20.01.2024, 03:34:33] • [IP: 69.94.88.**]

Co z tego że jest 50, jak barany jadą i tak 40.. zróbcie 70- będą jeździć 60

Gość • Sobota [20.01.2024, 01:15:42] • [IP: 37.109.165.***]

Wystarczy 50, teren przed i po wyjeździe z tunelu zabudowany trzeba będzie hamować i korki będą nawet 20 przez tunel będzie trzeba lub czekać.

Gość • Sobota [20.01.2024, 01:14:09] • [IP: 176.221.124.**]

Będzie lańsko w czasie wyborów.

Gość • Sobota [20.01.2024, 00:09:01] • [IP: 77.65.102.***]

Może w końcu ktoś Wyjaśni Malkontentom jakiej kategorii bezpieczenstwa jest Tunel w Świnoujściu i co się z tym wiąże... oraz co ma na Celu utrzymanie prędkości nie większej niż 50...

Gość • Piątek [19.01.2024, 23:47:12] • [IP: 46.204.109.**]

Jestem za. Trzeba by było tylko wcześniej odwołać teren zabudowany (jaki on zabudowany, przecież tam nie ma żadnych zabudowań), bo inaczej ciężarówki i tak będą mogły jechać tylko 50…

Gość • Piątek [19.01.2024, 23:25:51] • [IP: 88.218.252.**]

dawaj stówe

Gość • Piątek [19.01.2024, 22:37:47] • [IP: 37.47.190.***]

i tak będą jeździć 30 km/h idioci...

Gość • Piątek [19.01.2024, 21:59:34] • [IP: 163.121.146.***]

50 km wystarczy. Kierowcy i tak nie stosują się do przepisów. W obszarze zabudowanym na Ognicy na ulicy Mostowej jest 40 km a kierowcy Remondisu, śmieciarki i samochody ze złomem jeżdżą 80 km aż progi zwalniające podskakują. Nikt nie przestrzega przepisów drogowych. Proszę więcej patroli Policji i mandatów dla miejscowych z Karsiborza.

Gość • Piątek [19.01.2024, 21:33:24] • [IP: 62.69.252.***]

oj nie nie w miescie emerytów sie nie spieszymy, niedobra jest jeździć szybko bo to takie niebezpieczne, wszyscy tutaj mamy czas, nie pracujemy, mamy emerytury po co sie spieszyć to niedobra jest

Gość • Piątek [19.01.2024, 21:32:43] • [IP: 89.151.34.***]

Ciężarowe w zabudowany i tak nie pojadą 70 nawet jeżeli tak zostanie podniesiona prędkość:) takie prawo, inne limitye

Gość • Piątek [19.01.2024, 21:29:37] • [IP: 92.118.166.***]

GDZIE WAM SIĘ SPIESZY, PYTAM?? BYLE CO, BYLE JAK, BYLE O CZYM - WAŻNE, ŻE SIĘ ROZMAWIAŁO O GRUPIE MORSKIEJ! MIEJSCY CELEBRYCI SIĘ ZNALEŹLI!

Gość • Piątek [19.01.2024, 21:05:48] • [IP: 176.221.125.**]

ciekawe kto miałby za to zapłacić bo to panie radny nie są tanie rzeczy np. taki znak świetlny trzeba przeprogramować że o odcinkowym pomiarze prędkości nie wspomnę i pewnie wielu innych systemach

Gość • Piątek [19.01.2024, 21:01:33] • [IP: 37.109.167.**]

Jeżeli nie chcemy, żeby zniszczyć obudowę tunelu przez wariatów na zakrętach w tunelu, to tylko 50 km/ godz. Puknij się w czoło, lub zapytaj kogoś mądrzejszego w otoczeniu, zanim wyleziesz na drogę.

Gość • Piątek [19.01.2024, 20:56:07] • [IP: 176.221.124.**]

Nie wiem po co? 50km za mało :-)))

Gość • Piątek [19.01.2024, 20:51:27] • [IP: 37.47.187.***]

Szeryf Lunowa mówi ja wam pokażę

Gość • Piątek [19.01.2024, 20:46:03] • [IP: 45.56.233.**]

Jest już nie jeden tunel w Polsce. Wystarczy tam podejrzeć, zapytać i podjąć decyzję. Np. jaka obowiązuje prędkość w tunelu pod Martwą Wisłą w Gdańsku?

Gość • Piątek [19.01.2024, 19:56:19] • [IP: 37.248.166.***]

Dla buraków to chyba tunel czasoprzestrzeni. Nie mogą się dostosować do nowej i coś im nie pasuje.

Gość • Piątek [19.01.2024, 19:55:21] • [IP: 5.173.30.***]

Co za idioci tunel zaledwie ma 2 km...

Gość • Piątek [19.01.2024, 19:42:54] • [IP: 37.47.137.***]

CO TAK JAK JUŻ TO POCO SIĘ ROZDRABNIAĆ 130 KM JAK NA AUTOSTRADZIE TO PORARZKA TEGO KOGOŚ...

Gość • Piątek [19.01.2024, 19:37:51] • [IP: 37.109.164.**]

I tak nie masz już szans zostać radnym za to co robisz głosowanie za płatną strefą parkowania, podwyżki wywozu śmieci i wiele innych życzy

Gość • Piątek [19.01.2024, 19:29:18] • [IP: 37.248.176.***]

Zrobicie 70 km/h a i tak pojadą 30km/h😂 nie ma sensu.

Gość • Piątek [19.01.2024, 18:50:56] • [IP: 37.47.190.***]

Za za za

Gość • Piątek [19.01.2024, 18:48:23] • [IP: 176.221.124.***]

Barany - tunel ma tylko 2 km, gdzie się spieszycie??Ile zyskasz pajacu - 30 sekund?No chyba że na cmentarz.

Gość • Piątek [19.01.2024, 18:12:19] • [IP: 178.238.248.***]

62 69 229 Czy Twoj postulat--start czlowiek i takie tam--powinien odnosic sie do wszystkich politykow, zreszta wiesz kogo mamna mysli.Czllowiek dobrze wychowany, majacy klase, itd, itp, nie wysmiewa sie z nazwiska, wygladu, a zwlaszxza wieku.A moze masz patent na dlugowiecznosc.Ale tak naprawde to wszystko spsialo i czego ja sie dziwie

Gość • Piątek [19.01.2024, 18:11:20] • [IP: 185.53.147.**]

Dopuszczalna prędkość w obszarze zabudowanym wynosi 50 km/h przez całą dobę. Na obszarze zabudowanym – inaczej niż poza obszarem zabudowanym – za pomocą znaków drogowych prędkość może być nie tylko obniżona, lecz także podwyższona.

Gość • Piątek [19.01.2024, 18:06:23] • [IP: 195.116.253.***]

bardzo dobry pomysł

Gość • Piątek [19.01.2024, 17:49:33] • [IP: 176.221.124.***]

Boże, do wyrzygania z tym leszczem, tfu.

Gość • Piątek [19.01.2024, 17:44:51] • [IP: 62.69.229.**]

Proponuje 120 a co *urwa!

Gość • Piątek [19.01.2024, 17:41:44] • [IP: 5.173.155.**]

Jest ok. 50 na terenie zabudowanym.

Gość • Piątek [19.01.2024, 17:33:50] • [IP: 85.51.20.**]

Tunel max 40. Przez tunel przejechało ponad dwa miliony nie było wypadku jest bezpiecznie jakim durniom to przeszkadza??

Mieszkaniec • Piątek [19.01.2024, 17:33:48] • [IP: 83.26.243.***]

50 starczy!! Znów dojdzie do tragedii bo znajdzie się jakiś debil...

Gość • Piątek [19.01.2024, 17:31:08] • [IP: 185.53.147.***]

Co on tam robi przecież tam nie ma chodnika do ukarania

Gość • Piątek [19.01.2024, 17:26:05] • [IP: 185.210.36.**]

60 było by ok według mnie

Gość • Piątek [19.01.2024, 17:08:27] • [IP: 89.151.38.***]

Mnie pasuje 50 kmh

Gość • Piątek [19.01.2024, 17:02:06] • [IP: 88.218.254.**]

Czas...Wioska kiedyś się nauczy że mają tunel i normalnie można jechać.

Gość • Piątek [19.01.2024, 16:58:59] • [IP: 188.146.28.**]

Do 178.238.249 - następny mądry. Wyprzedzanie i zawracanie w tunelu. Gdzie taki ruch się odbywa? To jak jazda pod prąd na autostradzie. Zaryzykuj.

Gość • Piątek [19.01.2024, 16:53:45] • [IP: 37.47.181.***]

Na zdjęciu mamy sprawcę wykroczenia panie komendancie policji w Świnoujściu, czas działać

Gość • Piątek [19.01.2024, 16:45:26] • [IP: 37.109.167.**]

Kompromituje to biedne miasteczko swoim wykształceniem, które dobitnie przekłada się na prymitywizm w myśleniu.

Gość • Piątek [19.01.2024, 16:44:10] • [IP: 31.11.131.***]

Wow dojedziemy o jakie 20 sekund szybciej... brawo

Gość • Piątek [19.01.2024, 16:41:35] • [IP: 46.205.140.***]

50 jest Ok jak wszyscy tak jadą a nie 30 !!

Gość • Piątek [19.01.2024, 16:39:17] • [IP: 83.14.177.***]

A tego domu tam wczoraj nie było a dzisiaj jest - a gdyby wasza matka i nie mówcie mi że nie macie matki... Polacy to jednak głąby - tunel zasmrodzony spalinami bo oszczędzają na wentylacji albo wogóle nikt o niej nie pomyślał bo to polska własnie. 70 to za mało aby spierdzielać z tego smrodu

Gość • Piątek [19.01.2024, 15:44:11] • [IP: 2.57.122.**]

W tunelu powinno być 25㎞/h i ruch wahadłowy.

Gość • Piątek [19.01.2024, 15:24:51] • [IP: 176.221.124.***]

12:14:23] • [IP: 31.60.237.** Słuszna uwaga, ale może poziom średniowiecza reprezentują ci od wielokierunkowych analiz.

Gość • Piątek [19.01.2024, 15:24:04] • [IP: 37.248.211.***]

Uważam, że 50 km/ h jest ok..

Gość • Piątek [19.01.2024, 15:18:09] • [IP: 37.47.181.***]

Otwierasz lodówkę a tam grypa morska ze swoimi pomysłami, znów postuluje, do wymiany jak będą wybory, cienias i tyle

Gość • Piątek [19.01.2024, 15:14:04] • [IP: 108.30.203.***]

brat holowni jutro bedzie plakal

Gość • Piątek [19.01.2024, 14:43:56] • [IP: 178.238.249.**]

W tunelu nie powinno być żadnego ograniczenia maksymalnej prędkości, ani zakazu wyprzedzania i zawracania. Należy natomiast wprowadzić prędkość minimalną co najmniej 70 km/h. Tego domagają się mieszkańcy. Dlaczego Pan Nowicki chce ograniczyć postulaty wszystkich, bez wyjątku, mieszkańców Świnoujścia oraz kierowców przyjezdnych ?

Rysiek • Piątek [19.01.2024, 14:43:17] • [IP: 91.102.183.***]

W 100 % się zgadzam, a tym co mówią, że tylko specjaliści mogą się wypowiadać na ten temat to życzę więcej odwagi. Oczywiście, ostatecznie to specjaliści będą podejmować takie decyzje, w oparciu o przepisy i obowiązujące prawo, ale inicjatywa zawsze powinna wychodzić od zainteresowanych. Więc życzę więcej odwagi.

Gość • Piątek [19.01.2024, 14:41:44] • [IP: 5.173.218.**]

Zmniejszyć do 30 km na godzinę

Gość • Piątek [19.01.2024, 14:38:11] • [IP: 178.238.249.**]

Jaki to numer buta !!

Gość • Piątek [19.01.2024, 14:17:49] • [IP: 62.69.252.***]

Populistyczny temat skazany na niebyt. W mieście 50 km/h, po wyjeździe tunelu po remontach też na pewno będzie 50/h. A w tunelu więcej? Gdzie tu logika?

Gość • Piątek [19.01.2024, 14:12:24] • [IP: 62.69.229.**]

Zamiast prosić starego człowieka i niepotrzebnie go stresować, zróbcie uchwałę zobowiązującą odpowiednie służby do zwiększenia limitu. Czy cały czas musicie być na kolanach?

Gość • Piątek [19.01.2024, 14:11:13] • [IP: 94.254.169.**]

Czemu nie od razu 100 km mamy wybitnych kierowców

Gość • Piątek [19.01.2024, 14:09:34] • [IP: 176.221.125.*]

Ja jestem za

Gość • Piątek [19.01.2024, 14:00:06] • [IP: 37.47.161.**]

nalezy poprawic wentylacje w tunelu a nie zwiekszac predkosc. Chory kraj

Gość • Piątek [19.01.2024, 13:59:50] • [IP: 79.190.147.**]

a co tam będziemy się ograniczać a do bólu ile fabryka dała a co tam, będzie mniej BMW i Audi

Gość • Piątek [19.01.2024, 13:55:09] • [IP: 193.69.22.**]

Weżcie się za robotę...

Gość • Piątek [19.01.2024, 13:49:26] • [IP: 45.141.1.***]

I tak jedziesz jeden z drugim szybciej niż stałeś w kolejce na prom.

Gość • Piątek [19.01.2024, 13:47:25] • [IP: 188.33.248.**]

A po Lunowie 300 km na godzinę

Gość • Piątek [19.01.2024, 13:44:56] • [IP: 178.238.246.***]

Ja bym chciał aby to było 120 km. a może i więcej i szybko do nieba morskiego!

Gość • Piątek [19.01.2024, 13:43:09] • [IP: 5.173.12.***]

Gdzie jest policja że on sobie chodzi po drodze gdzie jest kamizelka odblaskowa. Powinien go ukarać za te zdjecie

Gość • Piątek [19.01.2024, 13:39:38] • [IP: 188.146.28.**]

W granicach miast obowiązuje max. prędkość 50 km/godz. Nie można pozwolić na szybszą jazdę bo dojdzie do tragedii

Gość • Piątek [19.01.2024, 13:37:23] • [IP: 37.248.225.***]

60 i ok.

Codzienny uzytkownik • Piątek [19.01.2024, 13:30:19] • [IP: 46.205.136.***]

Lepiej nie, jedzie się tylko kilka minut, to nie wiecznosc. DiDieRy i tak sa dużym zagrożeniem na ulicach wysp, a w tunelu to katastrofa, bądźmy konserwatywni hehe, u nas tez nie brakuje różnych zjebow genetycznych za kólkiem, także 50 to dobra prędkość, czasu na reakcje duuuuzo, byleby nie zasnac, tak jak ktoś tam napisał promy puste kilka aut, relaks jak turysta hehe, albo zakup helikoptera

Gość • Piątek [19.01.2024, 13:27:51] • [IP: 188.147.12.***]

To może w terenie zabudowanym też Grupo Morska podnieśmy od razu? Po co dwa razy głosować?

Gość • Piątek [19.01.2024, 13:26:31] • [IP: 185.53.147.***]

Niech sobie ten radny jeździ w Przytorze bo już nic głupszego nie może wymyśleć

Gość • Piątek [19.01.2024, 13:26:06] • [IP: 31.0.57.***]

Co to da jak niedzielni kierowcy i tak pojadą 30 km/h

Gość • Piątek [19.01.2024, 13:25:07] • [IP: 88.218.253.***]

Nie wiem jak inne automaty ale moje auto w ograniczeniu do 50 km/h pracuje na mniejszym biegu, czyli więcej spalin w tunelu. A i wolniej spływają auta. 70-korzystniej.

Gość • Piątek [19.01.2024, 13:18:43] • [IP: 5.184.112.**]

Taki chłopek nie wie, że tunel jest w strefie zsbuowanej i żeby zwiększyć prędkość trzeba zmienić Ustawę o prędkości dla strefy zabudowanej, która obowiązywałaby w całym kraju.!! Ludzie, kogo wy wybieracie na radnych w miasteczku ograniczącym z cywilizowaną Europą!! Cała nadzieja w tym, że w najbliższych wyborach mieszkańcy będą się kierowali przede wszystkim wyższym wykształceniem, żeby miasto zaczęło reprezentować jakiś poziom Zachodnioeuropejski, a nie poziom polskowsiowy.

Gość • Piątek [19.01.2024, 13:13:23] • [IP: 5.173.186.**]

Ta prędkość jest ustalana że specjalistami i ze względu na łuk w tunelu jest dedykowana taka prędkość czego nie rozumieją z gm kolejna przedwyborcza gówno burza

Gość • Piątek [19.01.2024, 13:10:16] • [IP: 89.151.32.***]

Limit 50 km/h jest z pewnością podyktowany parametrami tunelu i zachowaniem bezpieczeństwa. Ważniejsze od podniesienia limitu prędkości jest nauczenie niektórych kierowców płynnej jazdy w ramach dopuszczalnej prędkości. Często zdarza się, że samochód jadący 30 km/h spowalnia ruch i powoduje niepotrzebne zagęszczenie pojazdów. Wystarczy jechać 50 zgodnie ze wskazaniem prędkościomierza, który i tak zawyża rzeczywistą prędkość o co najmniej 5 km/h (wynika to z homologacji) i nie będzie problemu.

Gość • Piątek [19.01.2024, 12:47:06] • [IP: 31.60.84.*]

Tak patrzę na to zdjęcie i zadaję sobie pytanie, czy ten pan nie złamał przepisów o ruchu drogowym, wlazł na jezdnię w miejscu niedozwolonym i cyka sobie fotki. A do tego jeszcze farmazony podpowiada. Zwiększenie prędkości niczego nie zmieni na dobre.

Gość • Piątek [19.01.2024, 12:42:55] • [IP: 37.248.215.***]

 [IP: 176.221.124.***] jak już się tak podpierasz przepisami to powinieneś / aś wiedzieć że możliwe jest warunkowe podwyższenie prędkości maksymalnej w terenie zabudowanym do 70km/h.

Gość • Piątek [19.01.2024, 12:37:12] • [IP: 178.238.245.**]

zamiast dopuszczalna 70 zrobic minimalna 40

Gość • Piątek [19.01.2024, 12:24:49] • [IP: 46.205.137.**]

Co jeszcze głupiego wymyślą i tak pójdziecie do lamusa

Gość • Piątek [19.01.2024, 12:24:21] • [IP: 92.118.166.**]

tym juz dziękujemy

Gość • Piątek [19.01.2024, 12:22:16] • [IP: 178.238.246.***]

Jak najbardziej popieram! Te niby 50 hm/h to bardzo często jest 30 km/h bo sieroty jadą jakby kołek w d... mieli.

Gość • Piątek [19.01.2024, 12:19:36] • [IP: 149.156.152.***]

A tak nikomu do głowy nie wpadło, że o dopuszczalnej prędkości decydują parametry tunelu? Być może dałoby się więcej. Nie wykluczam. Ale jeszcze musimy dołożyć współczynnik bezpieczeństwa. Takie nieco nadmiarowe ograniczenie, ze względu na umiejętności lokalnych kierowców. Może kiedyś się to zmieni, ale nadmiernie bym na to nie liczył.

Gość • Piątek [19.01.2024, 12:18:43] • [IP: 88.218.253.***]

Jestem ZA. Trzeba szybciej spie...ć (wyjeżdżać) jak by co.

Gość • Piątek [19.01.2024, 12:16:51] • [IP: 37.248.163.**]

Taaaaak 70

Gość • Piątek [19.01.2024, 12:14:52] • [IP: 80.151.3.**]

Patrz, czarodziej. Ja terz chce do grupy morskiej

Gość • Piątek [19.01.2024, 12:14:23] • [IP: 31.60.237.**]

W takich sprawach w normalnych cywilizowanych miastach, decydują specjaliści od logistyki ruchu i inspekcje infrastruktury drogowej, na podstawie wielokierunkowych analiz! W tym miasteczku mamy poziom ze średniowiecza, skoro ktoś z zawodu rzeźnik, wypowiada się w takich sprawach, w oparciu tylko o własne organoleptyczne odczucie! Czyżby to miasteczko to poziom trzeciego świata?

Gość • Piątek [19.01.2024, 12:13:57] • [IP: 80.151.3.**]

Ci co chcą świeżego powietrza to zapraszam na prom beż kolejek

Gość • Piątek [19.01.2024, 12:12:08] • [IP: 178.238.253.**]

Rozumiem że GM płaci za swoje pomysły Nowicki chlopek roztropek chce za błysnąć jak walczą o stołki

Gość • Piątek [19.01.2024, 12:12:03] • [IP: 37.47.152.**]

Sponsoring- biznesmen z Kataru i zwolnienia z podatków uprzywilejowanych wspomagających gospodarkę miasta.

Gość • Piątek [19.01.2024, 12:11:17] • [IP: 37.47.182.***]

Lans na bok, jest bezpiecznie i zgodnie z przepisami. Pomyślcie o czymś pożytecznym

Gość • Piątek [19.01.2024, 12:10:42] • [IP: 185.210.39.***]

Słusznie 👏. Przecież barany jeżdżą 35 zamiast 50. Szlag człowieka trafia. Ciągle piszą że zadymienie spalinami. Ale przejechać 50 to tylko późnym wieczorem albo w nocy bo w dzień tragedia.

Gość • Piątek [19.01.2024, 12:09:39] • [IP: 5.173.40.***]

To akurat racja

Gość • Piątek [19.01.2024, 12:05:55] • [IP: 37.47.181.***]

Bzdura i będą wypadki, on od czego fachowiec? Asa wiem już, sami zgadnijcie 🤣 teren zabudowany to jest 50 i spadaj do Lunowa może coś wymyślić innego

Gość • Piątek [19.01.2024, 12:05:25] • [IP: 176.221.125.***]

W końcu, przecież niektórzy jada 30, 40 na godzinę !! To jakaś masakra jak ktoś się boi tj na Bielika. Pełne poparcie 70km/h 👍👍👍

Gość • Piątek [19.01.2024, 11:57:13] • [IP: 37.248.208.**]

To że do tej pory nie było wypadków ro super. Uważam że 50 jest wystarczająco nie ma co kombinować tam gdzie nie trzeba. Jest dobrze szybciej niż promem a ludziom ciągle źle.

Gość • Piątek [19.01.2024, 11:56:42] • [IP: 176.221.124.***]

Czy tunel jest w strefie zabudowanej?. Jeżeli tak to obowiązuje tam prędkość zgodnie z przepisami czyli 50 km/h. Ulepszacze są tutaj zbędne.

Gość • Piątek [19.01.2024, 11:53:37] • [IP: 108.30.203.***]

brawo emigranci szybciej przyjada pensionatow mamy duzo

Gość • Piątek [19.01.2024, 11:46:43] • [IP: 78.30.83.***]

Her Nowicki ma długie nogi, to może zwiększyć prędkość przelotu do 80 km/h i pokona dystans tunelu w trzech susach...💢💢💢

Gość • Piątek [19.01.2024, 11:45:11] • [IP: 37.248.161.**]

Buuajahaaja co za darmozjady

Gość • Piątek [19.01.2024, 11:42:08] • [IP: 176.221.125.**]

tak 70 km na godz wystarczy

Gość • Piątek [19.01.2024, 11:40:46] • [IP: 5.173.41.*]

Postuluje by grypa morska wzięła się za jakąś porządna pracę zamiast postulować.

Gość • Piątek [19.01.2024, 11:35:48] • [IP: 212.180.252.***]

Ooooooooooooo !! Jest i nasz" GWIZDKOWY" co na Andrzeja Sz. ZASYGNALIZOWAŁ. ...!!

Gość • Piątek [19.01.2024, 11:28:05] • [IP: 176.221.124.***]

Panie Sławku, postulat w punkt! bardzo racjonalny wniosek! Mój szacun!

Gość • Piątek [19.01.2024, 11:25:46] • [IP: 83.23.67.***]

Z TĄ GRUPĄ TO JEST COS NIE TAK, JEGO POMYSŁY TO CIĄGLE ZASKAKUJĄ, CIESZ SIĘ ŻE JUŻ NIE MUSISZ STAC W KOLEJCE DURNIU A NIE WYMYSLASZ COS GŁUPIEGO, NIEDŁUGO WYBORY TO PRÓBUJE COŚ WYMYSLEC ŻEBY ZAISTNIEC ALE MYSLĘ ŻE JUŻ WIĘCEJ NIE BĘDZIE GO W RADZIE BO TO JAKAS PORAŻKA I CIĄGLE GŁOSUJE NA TAK, . TOBIE JUŻ POWINNISMY PODZIĘKOWAC ZA DARMOWE WYŻERKI I ZA GŁUPOTY.

Gość • Piątek [19.01.2024, 11:20:50] • [IP: 83.26.246.***]

Jak się sprawdziło 50 to poco psuć niema wypadków i tak trzymać.

Gość • Piątek [19.01.2024, 11:18:37] • [IP: 37.47.181.***]

Masakrą z tym ziomem, ciągle lans, ograniczenia są żeby nie było wypadków proste panie Nowicki, ciężko zrozumieć, kto weźmie odpowiedzialnośc za jakiś wypadek z powodu prędkości... szukaj innych tematów

Gość • Piątek [19.01.2024, 11:14:23] • [IP: 37.248.161.***]

Boże chroń nas przed szaleńcami. ... Kiedy te wybory, żebym tylko nie głosował na ufo w za dużych butach.

Gość • Piątek [19.01.2024, 11:13:31] • [IP: 5.32.22.**]

A po co? 15 sekund szybciej będzie..pomysł powalony

Gość • Piątek [19.01.2024, 11:13:13] • [IP: 62.69.252.***]

Serio... ?! co Wamm dadzą te 2-3 min? może od razu 90

Gość • Piątek [19.01.2024, 11:13:08] • [IP: 46.113.8.**]

Cool. Gdy ludzie zaczną korzystać z masaży calego organizmu, nazwa robocza masaż całościowy, także z masazem głowy. Będą spokojniejsi, stabilniejsi, bez nerwów, agresji co pozwala stabilnie i bezpiecznie prowadzić pojazd w prędkościach dostosowanych do warunków drogowych.

Gość • Piątek [19.01.2024, 11:08:13] • [IP: 37.47.181.***]

Na zadymienie spalinami w tunelu i tak to nie wpłynie tym się lepiej zajmijcie bo tam ktoś dał ciała.

Gość • Piątek [19.01.2024, 11:05:11] • [IP: 5.173.42.***]

Lansuje się bo wybory tuż tuż😄

Gość • Piątek [19.01.2024, 10:57:33] • [IP: 37.248.159.**]

Najpierw prawidłowy odbiór zgodnie z dokumentacją, dopiero później można pomyśleć o zmianie przepisów, można ograniczyć np. do 40 km/h. Na tym portalu już napisano że wentylacja jest wiadomo do czego i to odebrano ? Jak prawidłowo by odebrano całą inwestycje to poprawki przez pół roku by poprawiano. To wszystko spadnie na miasto i zapłacimy jako mieszkańcy. Poprawienie źle wykonanej pracy jest drogie w naprawie. Urzędnicy o tym wiedzą i milczą, ponieważ się pod tym podpisali, wiadomo podpis kosztuje, a jak by musieli kasę zwrócić. Ciekawe kiedy zobaczymy papiery z odbioru, chyba dopiero jak się skończy się gwarancja i będzie pozamiatane. Tak to wygląda jak inwestor projektuje, buduje i sam odbiera, może w/g przepisów chińskich a w urzędzie ewakuacja na emerytury.

Gość • Piątek [19.01.2024, 10:57:17] • [IP: 185.210.36.***]

Bardzo dobry pomysł, te 50km/h to porażka

Gość • Piątek [19.01.2024, 10:55:22] • [IP: 37.47.140.**]

NOWICKI TYLKO LANS

Gość • Piątek [19.01.2024, 10:54:22] • [IP: 37.109.164.**]

70 OK I TAK WÓWCZAS BĘDĄ JEŻDZIĆ 50. TERAZ 50 JEŻDŻĄ 35-40.

Gość • Piątek [19.01.2024, 10:49:36] • [IP: 141.195.65.***]

Grupa morska powinna rozważyć wprowadzenie systemu jaki jest w tunelu pod kanałem La Manche. Samochody są tam przeprawiane na wagonach kolejowych. ZERO spalin..

Gość • Piątek [19.01.2024, 10:47:05] • [IP: 178.238.247.**]

Stosować należy takie prędkości, jak w innych krajach, w przejazdach w tunelach.

Gość • Piątek [19.01.2024, 10:47:00] • [IP: 62.69.253.***]

Oczywiście że to dobry pomysł - stałe ograniczenie do 50km/h w sytuacji kiedy i tak nie można się wyprzedzać jest bez sensu. Obsługa tunelu zawsze będzie mogła czasowo zmniejszyć dopuszczalną prędkość w zależności od sytuacji w tunelu.

Gość • Piątek [19.01.2024, 10:46:08] • [IP: 176.221.123.***]

Pomysł fajny 60 lub 70 km/h.

KODEKS DROGOWY !!! • Piątek [19.01.2024, 10:45:17] • [IP: 195.43.84.***]

50 KM/H JEST NA TERENE ZABUDOWANYM !!

Gość • Piątek [19.01.2024, 10:40:40] • [IP: 79.190.58.***]

Znowu tem pajac

Gość • Piątek [19.01.2024, 10:27:01] • [IP: 176.221.122.***]

Ciekawy jestem, co dotychczas pozytecznego zrobił GOŚĆ z Gość • Piątek [19.01.2024, 09:12:35] [IP: 5.173.30.***] ??

Gość • Piątek [19.01.2024, 10:24:49] • [IP: 80.146.173.***]

Gdyby wszyscy jeździli normalnie to 50 starczy. I niesrajcie się jak z górki jest 60, nie hamujcie. Tempomat lub poprostu 3 bieg.

Gość • Piątek [19.01.2024, 10:22:30] • [IP: 104.28.131.***]

No to cała naprzód niestety nie doczytali w teranie zabudowanym obowiązuje 50 km /h trudno żeby podnosić na odcinku 2 km prędkość do 70 km/h

Gość • Piątek [19.01.2024, 10:18:36] • [IP: 178.238.250.*]

Może na początek 60 km/h. Taki kompromis, i test jednocześnie.

Gość • Piątek [19.01.2024, 10:12:56] • [IP: 80.151.3.**]

Najgrubsza decyzja zrob od razu 150, bo Panu się spieszczy do domu

Gość • Piątek [19.01.2024, 10:12:13] • [IP: 83.20.143.**]

Jestem za człowiek szybciej przejedzie przez te kłęby spalin w tunelu na świerze powietrze😂

Gość • Piątek [19.01.2024, 10:08:57] • [IP: 37.47.161.***]

Ale kolega Nowicki się lansuje...

Gość • Piątek [19.01.2024, 10:00:06] • [IP: 46.231.56.***]

Bardzo dobry pomysł :)

Gość • Piątek [19.01.2024, 09:50:32] • [IP: 176.221.123.***]

Puknij sie w głowe pseudo polityku. Tunel jest w obrebie miasta wiec 50kh/h jest ok. Jak chcesz szybciej mozesz promem !

Gość • Piątek [19.01.2024, 09:50:22] • [IP: 178.238.250.***]

I słusznie.popieram.

Gość • Piątek [19.01.2024, 09:46:28] • [IP: 37.248.178.**]

Gościu nie błaznuj.

GośćZenon • Piątek [19.01.2024, 09:40:56] • [IP: 178.235.146.**]

Jest dobrze nie potrzeba szukać problemów

Gość • Piątek [19.01.2024, 09:40:31] • [IP: 176.221.122.***]

Ta i co jeszcze ? Co wam przeszkadza ta prędkość ? Jest bezpiecznie 50 i tak czopy się zdążają co specjalnie hamuje do 20 i rozpędza się do 70 lub więcej a nasmrodzi ropniakiem i myśli ze jest fajny żal a po za tym podusimy się w tunelu

Gość • Piątek [19.01.2024, 09:38:45] • [IP: 178.238.251.***]

Popieram , ponieważ im szybciej tym mniejsze zadymienie w tunelu.

Gość • Piątek [19.01.2024, 09:37:22] • [IP: 176.221.123.***]

Clay czas powinno być 70 żeby nie jeździć na hamulcu.

Gość • Piątek [19.01.2024, 09:24:18] • [IP: 37.47.139.***]

Najpierw oddajcie go do eksploatacji bo jak narazie prawnie to jest teren budowy.

Gość • Piątek [19.01.2024, 09:22:07] • [IP: 31.0.58.***]

Bardzo dobra propozycja.

Gość • Piątek [19.01.2024, 09:20:52] • [IP: 31.11.130.**]

Sławek 60 wystarczy

Gość • Piątek [19.01.2024, 09:13:07] • [IP: 5.173.96.***]

A dlaczego przynajmniej jest bezpiecznie w mieście powinno być ograniczenie do 30km/h

Gość • Piątek [19.01.2024, 09:12:55] • [IP: 94.134.95.**]

Jak komuś za wolno to niech płynie promem.

Gość • Piątek [19.01.2024, 09:12:50] • [IP: 5.173.186.**]

Pomysł na miarę stowarzyszenia

Gość • Piątek [19.01.2024, 09:12:35] • [IP: 5.173.30.***]

Ta grupa morska to jakaś porażka... Czym oni się zajmują? Zwiększeniem prędkości.. Są ważniejsze sprawy w mieście...

Gość • Piątek [19.01.2024, 09:12:04] • [IP: 37.47.153.**]

Tak. Poprawi się komfort życia, bo będą szybciej na drugim końcu o jakieś 30 sekund xD. Kupcie sobie bezuciskowe skarpetki, komfort życia będzie większy.

Gość • Piątek [19.01.2024, 09:11:06] • [IP: 37.47.156.***]

👍

Gość • Piątek [19.01.2024, 09:09:27] • [IP: 88.156.234.**]

juz nie wiedza jak zaistniec ZENADA !!

Gość • Piątek [19.01.2024, 09:08:52] • [IP: 37.248.161.***]

Nie wiem jak nazwać takie pomysły i ten rodzaj hipokryzji.

Gość • Piątek [19.01.2024, 09:04:03] • [IP: 89.247.171.***]

A na rondzie 90 może. Wystarczy jakby wszyscy 55 jechali.

Gość • Piątek [19.01.2024, 09:02:52] • [IP: 46.205.140.***]

Ciekawe jak ktoś straci życie przez taką szybkość to czy ta cała grupa morska weźmie na siebie odpowiedzialność ?

Gość • Piątek [19.01.2024, 09:00:17] • [IP: 46.205.140.***]

Ale głupi pomysł życie ci niemiłe

Gość • Piątek [19.01.2024, 08:59:59] • [IP: 176.221.122.***]

A co mnie obchodzi zachód bo tam jeżdżą szybciej, a w Polsce jest 50 i mają jechać tak jak jeżdżą Polacy ZACHÓD TO JUŻ LEPSI ? BO ZACHÓD wory jak się nie podoba

Gość • Piątek [19.01.2024, 08:58:55] • [IP: 176.221.122.***]

od kiedy w terenie zabudowanym można jechać 70km/h? zmień pan najpierw kodeks drogowy a później zwiększymy przy okazji też prędkość na Grunwaldzkiej do 70km/h

Gość • Piątek [19.01.2024, 08:58:11] • [IP: 5.173.152.*]

Jedyne co chyba dobrze pomysleliscie, zwiększenie do 60 czy 70 trochę zmniejszy zadymienie, szybciej auta przelecą zamiast ciągnąć się za osłami 30km h

Gość • Piątek [19.01.2024, 08:55:27] • [IP: 88.218.253.***]

Popieram. Te 50 na godzine to jest farsa.

Gość • Piątek [19.01.2024, 08:46:54] • [IP: 46.205.141.**]

Znowu Grupa Morska? Zapisuję sobie, mam takie karteczki na drzwiach, co zrobić, piszę teraz:" Grupa Morska...wybory". ..i przekreślam, bym pamiętał, by nie głosować. Częstotliwość plakatów to w wyborach nie argument dla myślących.

Gość • Piątek [19.01.2024, 08:40:27] • [IP: 89.151.34.***]

Niech Grypa Morska zainteresuje się prędkościami poruszania się trzody w Przytorze. .. Tunelem niech się zajmują fachowcy...

Gość • Piątek [19.01.2024, 08:37:08] • [IP: 83.1.102.***]

chyba was popier...lo niemiec z kosmiczna predkoscia? i tak debil z debilem bedzie jechal 30km/h

Gość • Piątek [19.01.2024, 08:36:27] • [IP: 89.151.34.***]

Wybory blisko. Lans, lans, lans. ..

Gość • Piątek [19.01.2024, 08:35:34] • [IP: 5.185.29.**]

Super!

Gość • Piątek [19.01.2024, 08:34:00] • [IP: 37.47.181.***]

🙈

Gość • Piątek [19.01.2024, 08:32:50] • [IP: 46.231.56.**]

popieram tą inicjatywę trzeba zwiększyć do 70km/h w tunelu bo inaczej nas niemiaszki wykończą nerwowo jeżdżą 30km/h i spaliny nas uduszą...

Gość • Piątek [19.01.2024, 08:32:50] • [IP: 31.0.37.***]

Gdy się człowiek śpieszy to się diabeł cieszy

Gość • Piątek [19.01.2024, 08:32:22] • [IP: 176.221.122.**]

Tam jest zakaz poruszania sie pieszo, mam nadzieje, ze odpowiednie sluzby wystawia odpowiednie kwitki i skonczy sie pajacowanie GM

Oglądasz 1-207 z 207
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Policjanci z Komenda Miejska Policji w Świnoujściu w piątek otrzymali z rąk Komendanta Miejskiego Policji w Świnoujściu – insp. Jarosława Czaja przedterminowe akty mianowania na wyższe stopnie służbowe. Komenda Miejski Policji w Świnoujściu – insp. Jarosław Czaja w towarzystwie zastępcy, naczelników oraz kierowników wręczył policjantom akty mianowania na wyższe stopnie policyjne. Nominacje otrzymało czterech stróżów prawa z 44 Wysp: 2 w korpusie aspiranckim oraz 2 w korpusie podoficerów. ■ Miejska Biblioteka Publiczna im. Stefana Flukowskiego w Świnoujściu ma przyjemność zaprosić w dniu 27 listopada (środa) o godz. 17:00 – do Biblioteki Głównej (ul. Piłsudskiego 15) na spotkanie z popularnym i lubianym aktorem Robertem Gonerą. Wstęp wolny! ■ "UZDROWISKO ŚWINOUJŚCIE" S.A. uprzejmie informuje wszystkich swoich emerytów o zgłaszanie się do Zarządu Spółki przy ul. Nowowiejskiego 2 w Świnoujściu w celu pobrania świadczenia Świątecznego. Kontakt telefoniczny: 91 321 44 47 ■ Miejska Biblioteka Publiczna im. Stefana Flukowskiego w Świnoujściu ma przyjemność zaprosić w dniu 15 listopada (piątek) o godz. 17:00 - na spotkanie z aktorką Marią Pakulnis połączone z prezentacją książki pt.:"Moja nitka". Prowadzenie red. Marcin Michrowski. Wstęp wolny! ■