POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [21.10.2023, 21:04:28] • Świnoujście

Prezydent Żmurkiewicz błąka się nadal jak dziecko we mgle… Zobacz film!

Prezydent Żmurkiewicz błąka się nadal jak dziecko we mgle… Zobacz film!

fot. Sławomir Ryfczyński

W dniu 19 października Prezydent Miasta Janusz Żmurkiewicz zwołał konferencję prasową, na której przedstawił informację o danych zebranych od mieszkańców ul. Ludzi Morza oraz ul. Sołtana.

Przypomnijmy, że jest to efekt wywarcia niebywałego nacisku na prezydenta Żmurkiewicza poprzez złożenie przez mieszkańców ulic położonych od 2002 r. na terenach portowych 47 skarg na jego bezczynność w rozwiązaniu problemu, który ciągnie się od wielu lat. Powołany pod naciskami zespół zakończył pracę, której podsumowanie przedstawił Prezydent.



Tym razem inaczej niż w jednej z lokalnych telewizji gdzie Prezydent pozwala sobie na daleko idące oszczercze w wydźwięku wycieczki w kierunku mieszkańców – prezentacja odbyła się w spokojnym tonie. Na pewno to efekt stanowczych reakcji całego zarządu na manipulacje jakich dopuszcza się Żmurkiewicz w telewizji.

Prezydent jednak zachowuje się jakby skończył swoją pracę. Przekażę ustalenia mieszkańcom Świnoujścia, Zarządowi Osiedla i Radzie Miasta – powiedział na konferencji Żmurkiewicz.

Nie do końca rozumiemy obecny przekaz Pana Żmurkiewicza - zebranie danych o potrzebach mieszkańców to dopiero pierwszy krok. Prezydent chyba jest świadomy, bo potwierdził to na spotkaniu z Zarządem Osiedla Warszów i Komisją Skarg, Wniosków i Petycji, że to On jako gospodarz miasta powinien nadal prowadzić rozmowy w naszym imieniu z Zarządem Morskich Portów Szczecin i Świnoujście czy innymi spółkami skarbu państwa lub prywatnymi – mówi nam członek Zarządu Osiedla Warszów i jednocześnie mieszkanka ul. Sołtana pani Renta Koch – Trochimowicz.

Nie zgadzamy się z też kilkoma stwierdzeniami z tej konferencji. W tym, że nie przeszkadzamy portowi, tylko port nam. To nieprawda. Nie jest normalne, że mieszkamy w środku obszaru portowego gdzie trwają inwestycje. A mieszkamy tam przez zaniedbania urzędnicze m.in. prezydenta Janusza Żmurkiewicza. Z dokumentów wynika, ze w 2010 roku była możliwość zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego tego terenu i przesunięcie nas na obszar z funkcją mieszkaniową, ale Prezydent nie podjął żadnych działań i dlatego dzisiaj wszyscy mamy takie duże problemy. Będziemy oczywiście czekali na dalszy rozwój wypadków, co jest szczególnie ważne ze względu na obecną zmianę rządu. Nie pozostajemy też bezczynni. Znaleźliśmy kancelarię prawną, z którą zaczynamy współpracę – mówi pani Renata.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 55, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-55 z 55

Gość • Środa [25.10.2023, 01:42:14] • [IP: 93.214.189.***]

Es gibt so viele kritische Stimmen auf diesem Portal, die den Stadtpräsidenten betreffen...Das HAT ER NICHT VERDIENT! Sollten wir uns besser mit der aktuellen Lage der polnischen Politik auseinander setzten ? Den Menschen, die im kommenden Jahr zu dem Kommunalwahlen kandidieren wollen? Dank, dem Stadtpräsidenten der Stadt Swinoujscie. ...ist VIEL PASSIERT! VIELEN DANK und Beste Grüße!

Gość • Poniedziałek [23.10.2023, 19:57:52] • [IP: 176.221.122.**]

Biedny, tal mi go żal, że zabłądził i dalej błądzi. Będę się modlił.

Gość • Poniedziałek [23.10.2023, 16:43:53] • [IP: 37.47.189.***]

To mieszkańcy niech jeszcze sami wykażą inicjatywę a nie angażują prezydenta. Jakiegoś prawnika niech wezmą.

Gość • Poniedziałek [23.10.2023, 15:50:35] • [IP: 185.220.100.***]

Niech odda, to co ukradł i niech spi3rd@la lamus do siebie.

Gość • Poniedziałek [23.10.2023, 15:37:28] • [IP: 188.147.72.***]

Gość • Poniedziałek [23.10.2023, 12:17:31] • [IP: 37.47.148.**] Jeśli rekompensata dla mieszkańców to ze środków inwestorów którzy przejmą teren a nie z pieniędzy gminy. Jako podatnik nie zgadzam się aby z moich środków wypłacać rekompensaty. Ale dokładnie o to chodzi mieszkańcom.

Gość • Poniedziałek [23.10.2023, 12:17:31] • [IP: 37.47.148.**]

Jeśli rekompensata dla mieszkańców to ze środków inwestorów którzy przejmą teren a nie z pieniędzy gminy. Jako podatnik nie zgadzam się aby z moich środków wypłacać rekompensaty.

Gość • Poniedziałek [23.10.2023, 11:39:08] • [IP: 185.210.36.**]

On sam jest jak obłąkane dziecko

Gość • Poniedziałek [23.10.2023, 06:08:33] • [IP: 83.11.95.***]

Dziadek niech idzie już na emeryture

Gość • Poniedziałek [23.10.2023, 03:19:11] • [IP: 78.30.80.**]

Zamiast się pastwić nad tymi staruszkami, po prostu nie głosujcie na nich w kwietniu, choć czy nowi przy korycie będą lepsi?

Gość • Poniedziałek [23.10.2023, 02:10:55] • [IP: 46.205.136.***]

23:18:04] • [IP: 176.221.122.**] nie chodzi tylko o tunel, przeczytaj ten tekst, przypomnij sobie inne inwestycje.

Gość • Niedziela [22.10.2023, 23:43:02] • [IP: 5.173.158.**]

Wystarczy obejrzeć ztv gdzie zarzad osiedla warszow przedstawia są dokumenty podziału działki na podstawie mpzp oraz decyzje podatkowe które miasto wystawia jako teren mieszkaniowy, oraz geodeta miasta do tej pory wydaje dokumenty iż teren jest mieszkaniowy więc bez głupich dyskusji miasto wystawia dokumenty że jest to teren mieszkaniowy i przestańcie siać ferment

Gość • Niedziela [22.10.2023, 23:18:04] • [IP: 176.221.122.**]

Do IP 46.205.140 godz. 21.28.20. Mało kumasz ! Panimajesz ? Taka mała wioska dostała z UE 800 milinów złotych na tunel , więc jak się podzieli na tą małą ilość mieszkańców to wychodzi dużo na mieszkańca. To żadna zasługa staruszka miejskiego !! Panimajesz tiepier ??

Gość • Niedziela [22.10.2023, 22:19:08] • [IP: 185.77.217.**]

[IP: 89.151.32.** podaj źródło swoich rewelacji i ten tajemniczy mpzp z funkcjami mieszkalnymi. Tylko się przy tych poszukiwaniach nie z****j. Na stronie Urzędu Miasta są wszyskie uchwały. Wyrok sądu też wyczarowałeś z d****

Gość • Niedziela [22.10.2023, 21:28:20] • [IP: 46.205.140.***]

●Piąte zwycięstwo Świnoujścia● Już po raz piąty Świnoujście wygrało ranking polskich samorządów, które w ostatnich latach wydały najwięcej na inwestycje. Nagrodę Samorządowca Roku 2023 odebrał Prezydent Świnoujścia Janusz Żmurkiewicz. Świnoujście jest jedynym miastem na prawach powiatu z województwa zachodniopomorskiego, które nie tylko zostało liderem, ale znalazło się pierwszej trzydziestce rankingu. Kolejnym jest Koszalin, ale z już odległą bo 38. pozycją i kwotą wydatków na inwestycje 1056, 28 złotych na jednego mieszkańca. - Oczywiście na tak wysoką pozycje naszego miasta duży wpływ miała budowa tunelu między wyspami Wolin i Uznam oraz uzyskane na nią dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej – mówi Janusz Żmurkiewicz, prezydent Świnoujścia Janusz Żmurkiewicz. - Ale nie tylko. Przypomnę tylko budowę Zakładu Opieki Długoterminowej, przebudowę ulicy 1 Maja i budowę deptaka w Karsiborze czy budowę kompleksu sportowo – rekreacyjnego Uznam Arena.

Gość • Niedziela [22.10.2023, 21:02:21] • [IP: 176.221.122.**]

Ta pani obok zrezygnowała z płaczem i nie wiadomo jaki jest jej obecny status.

Gość • Niedziela [22.10.2023, 20:30:15] • [IP: 89.151.32.***]

Gość • Niedziela [22.10.2023, 17:49:01] • [IP: 159.242.227.**] Piszesz bzdury. Jest wyrok sądu, który potwierdza, że mieszkania zostały sprzedane LEGALNIE jako mieszkania. I jest mpzp, który na tych terenach wskazuje funkcję mieszkaniową i oświatową (obok do dzisiaj jest szkoła morska). Mieszkańcy ul. Ludzi Morza i Sołtana niczego nie blokują, tylko żądają przeniesienia w inne miejsce gdzie mogliby normalnie żyć. A zapłacić za to ma port a nie ten beznadziejny cwaniak i urzędniczy oszust który rżnie teraz ofiarę. On dobrze wie jaki burdel planistyczny tam zrobił.

Gość • Niedziela [22.10.2023, 17:49:01] • [IP: 159.242.227.**]

Do [IP: 46.205.137.*] - przestań ściemniać albo celowo wprowadzać w błąd. Nigdy nie było w tym miejscu mpzp, który dopuszczał funkcje mieszkaniowe. Wskaż konkretny dowód np. wrzuć link do uchwały z planem o którym napisałeś. Należy rozpocząć od samego źródła, czyli od notariusza, który uczestniczył w sprzedaży baraków. Na jakiej podstawie prawnej te baraki cudownie stały się domami mieszkalnymi? Wiadomo wszystkim, że nikt nie jest w posiadaniu dokumentów, które potwierdzałyby udział Miasta w tym procederze. Najlepsze w tym wszystkim jest fakt, że z powodu kilku nielegalnych baraków mieszkalnych miałby zostać zablokowany rozwój gospodarczy Prawobrzeża. Te osoby wiedziały gdzie, za ile i co kupują. Miała być okazja i wyszło, jak wyszło. Niech teraz nie mieszają innych do rozwiązywania problemów, ktore sami sobie stworzyli

Gość • Niedziela [22.10.2023, 16:49:18] • [IP: 2.106.93.**]

Do: 32 Miało być „nie znam sprawy”. Proszę pokaż, w którym momencie komukolwiek ubliżyłem?

Gość • Niedziela [22.10.2023, 16:40:39] • [IP: 5.173.194.**]

Może ma mysli nadwartościowe, że zna kolesia kolesiów a ja mam kolegę co ma kolegę że zna kolege co ma śmigło. Latamy w wirtualnych okularach, okulary vr google

Gość • Niedziela [22.10.2023, 16:39:25] • [IP: 5.173.194.**]

Habibi kom tu dubaj. Wydasz miliony.

Gość • Niedziela [22.10.2023, 16:25:23] • [IP: 176.221.123.***]

Gość • Niedziela [22.10.2023, 12:46:57] • [IP: 46.205.137.*] wydają mi się uczciwe warunki kto chce może zostać albo dostać taką samą działkę albo mieszkanie w m2 jedyne co mi by nie odpowiadało to ul. modrzejewska. natomiast reszta próbuje nie wiadomo co dostać od miasta kokosów na tym wałku nie zbiją ponieważ mogą tam zostać ale nie muszą.

Gość • Niedziela [22.10.2023, 16:16:52] • [IP: 178.238.250.**]

Ten teren zawsze był portowy. Od lat 60 tych. Co najwyżej były tam hotele robotnicze dla pracowników. Nikt o zdrowych zmysłach nigdy by w porcie mieszkaniówki nie zlokalizował. Pokażcie plan w którym jest tam mieszkaniówka bo jak na razie to nikt takiego czegoś nie opublikował. I skonczy się.

Gość • Niedziela [22.10.2023, 14:24:55] • [IP: 185.210.36.**]

Przecież on jest sam jak zabłąkane dziecko bardziej być nie może

Gość • Niedziela [22.10.2023, 14:16:34] • [IP: 176.221.122.**]

Gość • Niedziela [22.10.2023, 10:07:55] • [IP: 89.151.32.***] ale kto tam kogo wydymal? Co bylo wczesniej, port czy baraki? Jeszcze jacys debile kupowali te baraki 5-10 lat temu, oni tez zostali zaskoczeni przez port za plotem?

Gość • Niedziela [22.10.2023, 13:42:32] • [IP: 46.112.0.**]

cham i ignorancja czyli pani basia mistrzowie planow

Gość • Niedziela [22.10.2023, 13:34:48] • [IP: 89.151.38.***]

Pani renta hahahahha

Gość • Niedziela [22.10.2023, 12:46:57] • [IP: 46.205.137.*]

Kupując MIESZKANIA w tym miejscu teren ten miał funkcję mieszkaniową a okoliczne tereny to był PRZEMYSŁ NIEUCIĄŻLIWY związany z przetwórstwem rybnym. Po zmianie planu były odwołania i port chciał wyrazić na to zgodę, tylko naszemu prezydentowi nie chciało się nic z tym zrobić. Miasto po czasie nawet dosprzedawało tereny mieszkańcom. Więc jeśli ktoś nie wie o co dokładnie chodzi, to chciałbym, żeby nie zabierał głosu.

Gość • Niedziela [22.10.2023, 12:45:27] • [IP: 37.47.144.***]

Najwyzszy czas, żeby zniknął z horyzontu miasta! Komuna i jej dygnitarze upadła 34 lata temu!! To miasteczko jest szczególnie nieszczęśliwe pod względem tzw. wskaźnika ilości członków PZPR i ORMO na ogólna liczbę mieszkańców!! Ale natura jest nieublagalna i idzie jak walec, który równa wszystko po drodze.

GOŚCIU • Niedziela [22.10.2023, 12:45:23] • [IP: 188.92.249.***]

PO OBEJRZENIU TEGO FILMU, STWIERDZAM, ŻE JEST TO KSIĄŻKOWY PRZYKŁAD " GÓWNOBURZY" , JEŚLI DALEJ KTOŚ NIE WIE JAK WYGLĄDA GÓWNOBURZA

Gość • Niedziela [22.10.2023, 11:46:43] • [IP: 89.151.32.***]

Gość • Niedziela [22.10.2023, 11:22:05] • [IP: 2.106.93.**] skoro twierdzisz że znasz sprawę - to głupio się pytasz. Powinieneś wiedzieć że ci ludzie są na prawie i zostali bardzo pokrzywdzeni. I tylko walczą o swoje prawa a prezydent udaje że chce pomoc, bo sam doprowadził do takiego stanu już wiele lat temu. I poniża tych ludzi na każdym kroku. Ty też ich poniżasz a oni mają swoje prawa do życia w godnych warunkach.

Gość • Niedziela [22.10.2023, 11:37:22] • [IP: 176.221.122.**]

Staruszek kompletnie nie jarzy mówiąc, " że mieszkańcy osiedla nie przeszkadzają portowi, tylko port przeszkadza mieszkańcom " . Otóż nie wie, że port musi w trakcie swojej działalności uzyskiwać różne decyzje środowiskowe, związane z ochroną atmosfery, gospodarką wodno - ściekową i gospodarką odpadami. Port musi więc spełniać bardzo ostre wymagania dotyczące między innymi pylenia i emisji związków chemicznych do atmosfery, hałasu nie przekraczającego dopuszczalnych norm, gromadzenia odpadów itd., tak żeby nie było żadnego negatywnego oddziaływania na osiedla mieszkaniowe, zlokalizowane tuż za płotem. Więc mieszkańcy mają prawo wystąpić na drogę sądową, żeby zlikwidować działalność , która jest szkodliwa dla osiedla mieszkaniowego, z punktu widzenia Ustawy o ochronie środowiska i innych aktów prawnych. Dziwne, że człowiek który przesiedział tyle lat na stanowisku kierownika UM tego nie wie, że te osiedla przeszkadzają bardzo portowi, tym bardziej, że powstały tam legalnie !!

Gość • Niedziela [22.10.2023, 11:35:40] • [IP: 37.47.187.***]

Wiedzieli co kupują, w jakim stanie, w jakiej okolicy i napewno nie przepłacili. Wycenić to co mają, wykupić i niech sobie kupią lokum w Pacanowie bo na Świnoujście to ich stać nie będzie.

Gość • Niedziela [22.10.2023, 11:22:05] • [IP: 2.106.93.**]

Do: 32 Spokojnie pytam, bo znam sprawy. Nie wypowiadam się, tylko pytam. Po co te wyzwiska? Ile jadu w tobie do drugiego człowieka, współczuje, bo trudno musi się żyć z takimi pokładami agresji. Miłej i spokojnej niedzieli ci źyczę.

Gość • Niedziela [22.10.2023, 11:20:29] • [IP: 213.135.200.**]

A ta Pani obok to już płakała i miało jej nie być czyli biorę zabawki i idę do domu i nie chce już gadać o tych drogach co zrobiłam dla ludzi zenada

Gość • Niedziela [22.10.2023, 11:18:21] • [IP: 213.135.200.**]

Szacun dla Zarządu Warszów i tych co walczą o sprawiedliwość przede wszystki o Prawa Człowieka Mieszkańca

Gość • Niedziela [22.10.2023, 11:00:04] • [IP: 46.231.58.***]

Zakup baraku na terenie portu wiąże się z uciążliwościami wynikającymi z sąsiedztwa Portu, dlatego cena była taka nie inna-niższa niż gdzie indziej. Z tego co wiem to mieszkańcy sami powinni się interesować w swoim czasie zmianą planu zagospodarowania terenu, jeśli nikt nie zgłaszał sprzeciwu to plan uchwalili wg, ich potrzeb, Sami są sobie winni

Gość • Niedziela [22.10.2023, 10:22:29] • [IP: 89.151.33.***]

A jaka notariuszka sporządziła akty notarialne? i kto sprzedał zarząd portów morskich, czy gmina? Mieszkańcy powinni spojrzeć w akty notarialne i to im da odpowiedź. Plan zagospodarowaniaprzestrzennego zawsze można zaskarżyć do Sądu Administracyjnego, skoro zostały naruszone ich prawa lub prokuratura z urzędu wszczyna takie postępowanie.

Gość • Niedziela [22.10.2023, 10:07:55] • [IP: 89.151.32.***]

Gość • Sobota [21.10.2023, 21:26:53] • [IP: 2.106.93.**] jesteś prawdziwym głupkiem czy tylko udajesz? Ci ludzie mają mieszkać na wielkim placu budowy, a otworzyć buzie dopiero jak im się domy zawalą na głowę? Pojedź tam jeden z drugim, zobacz czy chciałbyś żeby prezydent cię tak wydymał bo mu się palcem ruszyć przez lata nie chciało żeby pomóc tym kilkudziesięciom ludziom, którzy mają akty własności i wtedy dopiero się wypowiadaj.

Gość • Niedziela [22.10.2023, 09:49:14] • [IP: 78.30.82.***]

Zmienić plan, żeby na lotnisku Heringsdorf można było stawiać domy mieszkalne. To tak dla porównania istoty sprawy.

Gość • Niedziela [22.10.2023, 09:45:14] • [IP: 176.221.122.*]

Dać po milion i się wyprowadzą.

Gość • Niedziela [22.10.2023, 09:40:56] • [IP: 37.8.230.***]

Gość • Sobota [21.10.2023, 21:33:54] • [IP: 178.238.250.**] jeb.ć plany, liczy się dobro ludzkie i życie ludzkie, to wartość najwyższa.

Gość • Niedziela [22.10.2023, 09:04:25] • [IP: 185.210.39.***]

Dokładnie, nikt tych lokali robotniczych na siłe nie wciskał. Ci ludzie wiedzieli co i w jakim miejscu kupują. Teraz lament i rozkręcanie, afery na całe miasto, to teraz takie na fali żeby zaistnieć w mediach

Gość • Niedziela [22.10.2023, 08:18:33] • [IP: 5.173.157.**]

Prezydent mial zmienic plan zeby zalegalizowac i zabezpieczyc baraki mieszkalne w porcie? Wczesniej pisali co innego.

Gość • Niedziela [22.10.2023, 06:21:21] • [IP: 78.30.80.***]

Żenada, jak wszystko w tym mieście

Gość • Niedziela [22.10.2023, 02:34:57] • [IP: 176.221.123.**]

Te baraki robotnicze nigdy nie powinno być przeznaczę jako mieszkania.Wiekszosc co tam zamieszkuje to patusy, które gdzieś tam pracują, ale przyjdzie co do czego yo wyciagajà łapę po zapomogę.Wyrzucą tych ludzi z tych lepianek i dadzą im normalne mieszkania i jeszcze dobrze na tym wyjdą

Gość • Sobota [21.10.2023, 23:42:02] • [IP: 178.238.246.***]

W kwietniu wybory w których Ormowiec z PZPR nawet jak wystartuje to nie ma szans na wygraną, to samo tyczy się pani która przyznała że nie dała rady i stanowisko zastępcy ją przerosło, zwolniła się nawet jak widać. Oboje pójdą w niepamięć i pewnie wyjadą. Kopniak na pożegnanie.

Gość • Sobota [21.10.2023, 23:23:02] • [IP: 83.11.57.***]

Zmurkiewicz i Michalska czy to są ludzie który. Można zaufać? Czy działają dla dobra mieszkańców? Kto miał kiedykolwiek z tym duetem do czynienia ten zna odpowiedź.

Gość • Sobota [21.10.2023, 22:55:07] • [IP: 176.221.122.**]

Jak się nie robiło nic przez 20 lat, to teraz pozostaje tylko pobłąkać się w czasie, aż kadencja staruszka pryśnie i powie " mi to lotto". No cóż taki to typ.

Gość • Sobota [21.10.2023, 22:38:14] • [IP: 5.184.99.***]

Ludwik XIV. Z czego zasłynął?

Gość • Sobota [21.10.2023, 22:37:33] • [IP: 213.135.200.**]

Ta komisja to sciema Sekretarz zastresowany a Pani Zdybel gdzie

Gość • Sobota [21.10.2023, 22:01:05] • [IP: 185.212.169.***]

Żmurkiewicz nikomu tych baraków na siłe nie wciskał. Ci ludzie wiedzieli co i w jakim miejscu kupują. Pretensje, że w 2010 r. z powodu kilku baraków nie zablokowano funkcji przemysłowych na tym rerenie to szczyt bezczelności. Kilkaset miejsc pracy byłoby zablokowane, bo barakowcy postanowiłi właśnie w tym miejscu zamieszkać

Gość • Sobota [21.10.2023, 21:55:00] • [IP: 31.11.128.***]

Demencja widziana gołym okiem ale skoro w tym kraju kryminaliści mogą pełnić funkcję prezydenta to taki osobnik to. .. rozrywka, 🤑

Gość • Sobota [21.10.2023, 21:35:54] • [IP: 213.135.200.**]

Manipulacje na najwyższym poziomie chyba już dość tlumaczen opowiadań bo to już się przejadło. Działał jak chciał złamał prawo zostalismy oszukani i tyle wypada to naprawić ale jak widać do końca kombinuje jak nas wykręcić dla mnie jest on raczej przewidywalny ten typ tak ma i się nie zmieni tak jak on używa nazewnictwa w stosunku do nas to ja też raczej bezosobowo lub Janusz

Gość • Sobota [21.10.2023, 21:33:54] • [IP: 178.238.250.**]

Czy Wy wiecie co mówicie zmienic plan, żeby usankcjonować mieszkaniówkę w porcie? Szkoda gadać, nadal totalne niezrozumienie sytuacji.

Gość • Sobota [21.10.2023, 21:26:53] • [IP: 2.106.93.**]

Skoro ich nikt nie wyrzuca, to o co tu chodzi?

Oglądasz 1-55 z 55
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Adam Bodnar bierze się za świnoujską prokuraturę. Prokuratura Rejonowa w Świnoujściu, wraz z Prokuraturą Okręgową w Szczecinie, znalazła się pod ścisłym nadzorem nowo powołanego Rzecznika Dyscyplinarnego Ministra Sprawiedliwości. Minister Adam Bodnar, decyzją z 17 października 2024 r., powierzył Zbigniewowi Górszczykowi zadanie wyjaśnienia przewinień dyscyplinarnych dotyczących niewłaściwego zarządzania, które trwały od 2016 roku do marca 2024 roku w świnoujskiej prokuraturze ■ Koncert charytatywny dla powodzian. Zebrano ponad 20 tys. złotych ■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■