POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [19.10.2023, 08:15:43] • Świnoujście

Publikujemy list otwarty, przysłany do naszej redakcji przez Zarząd Osiedla Warszów

Publikujemy list otwarty, przysłany do naszej redakcji przez Zarząd Osiedla Warszów

fot. Sławomir Ryfczyński

Tytuł artykułu pochodzi z przesłanego listu. Uważamy że taka publikacja jest naszym obowiązkiem jako dziennikarzy służących lokalnej społeczności. Poprosiliśmy o odniesienie się do treści listu, prezydenta Żmurkiewicza.

Demencja starcza, czy zwykłe chamstwo???

W roli głównej Prezydent Miasta Świnoujście Janusz Żmurkiewicz, który na antenie ZTV znów dał popis ignorancji i bezczelności zaprzeczając całkowicie piastowanemu przez siebie urzędowi.

Po wrześniowej komisji Skarg Wniosków i Petycji wydawać by się mogło, że Prezydent Miasta Świnoujście Janusz Żmurkiewicz wkońcu zrozumiał, że to w wyniku błędów popełnionych przez Urząd Miasta Świnoujście doszło do bulwersującej sytuacji, w której to mieszkańcy ulic Ludzi Morza i Sołtana przez pomyłkę radnych i późniejszą bezczynność i niekompetencję Prezydenta Miasta Świnoujście utracili swoją gwarantowaną aktem notarialnym własność na rzecz Zarządu Portów Morskich Szczecin Świnoujście. Niestety okazuje się, że Prezydent Miasta zamiast godnie stać na straży praw tych mieszkańców zgodnie z obowiązkami jakie nakłada na niego piastowany urząd woli publicznie na antenie ZTV szydzić, drwić z nich, obrażać ich i wmawiać odbiorcą całkowicie nieprawdziwe i dalekie od rzeczywistości oszczerstwa. Rodzą się w tym miejscu pytania:
Czyj interes w tym momencie reprezentuje Prezydent, bo napewno nie swoich mieszkańców???
Czy osoba tak oderwana od rzeczywistości, i jak widać bez kompetencji do piastowania tego urzędu może dalej zajmować takie stanowisko???
Czy to już demencja, czy tylko opadła maska i ukazał się spod niej podły oraz haniebny wizerunek złego i bezdusznego człowieka???
Co trzeba mieć w głowie, żeby piastując taki urząd opowiadać takie rzeczy wprowadzając zarówno zwykłych odbiorców programu jak i samych mieszkańców w tragiczny w konsekwencjach błąd???
Zapraszamy Panie Prezydencie do publicznej debaty w tym temacie z Zarządem Osiedla Warszów oraz mieszkańcami wspomnianych ulic na antenie dowolnej telewizji, radia czy serwisu internetowego. Chętnie publicznie jeszcze raz wyjaśnimy Panu i mieszkańcom miasta jak przez między innymi Pańską opieszałość i brak działania sprawa do dzisiaj nie jest rozwiązana, a cenny dla mieszkańców tych ulic czas został bezpowrotnie zmarnowany. Chętnie pokażemy jak w rzeczywistości wyglądają te domy, a nie jak Pan to określa "baraki". Udowodnimy ponad wszelką wątpliwość, podpierając się dokumentami jak bardzo mija się Pan z prawdą oraz jak haniebne i nieetyczne są Pana publiczne wypowiedzi na antenie Zachodniopomorskiej TV.
Panie Prezydencie mówimy DOŚĆ Pańskiej mowie nienawiści oraz nastawianiu mieszkańców przeciwko sobie nawzajem.


Zarząd Osiedla Warszów


komentarzy: 87, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-87 z 87

Gość • Piątek [20.10.2023, 21:23:47] • [IP: 5.173.29.*]

Komedianci z wczorajszej ulicy.

Gość • Piątek [20.10.2023, 15:38:09] • [IP: 176.221.122.**]

Następni chorzy na władzę się rzucają jak pchły na psie.

Gość • Piątek [20.10.2023, 15:07:42] • [IP: 217.170.204.***]

Wypowiedzi prezydenta Żmurkiewicza jasno wykazują, że właściciele lokali mieszkalnych tzw. baraków nie mają podstawy prawnej do uzyskania od miasta odszkodowań. Jak ktoś kupuje w takim miejscu barak mieszkalny to musi wiedzieć, że mogą wystąpić niedogodności związane z działalnością pobliskich zakładów. Na tym terenie w żadnym mpzp nie występują funkcje mieszkaniowe ani teraz, ani nie występowały w przeszłości. Jakim cudem notariusz tego nie widział? Te mityczne zaświadczenia wydane przez Urząd Miasta to kolejna legenda. Nic prostszego, jak wrzucić do netu skany takich dokumentów

Gość • Piątek [20.10.2023, 14:31:55] • [IP: 176.221.122.***]

Gość • Piątek [20.10.2023, 13:48:23] • [IP: 37.47.182.***] Ani złotówki z naszych publicznych pieniędzy na to. Ciekawe czy Rada miasta wyrazi zgodę na przekazanie działki za którą mogłoby miasto kasę dla naszego miasta zdobyć. Radni? Publiczne pieniądze? Ja osobiście ze swoich podatków płaconych przez ostatnie 40 lat bardzo chętnie i z CAŁĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ pomogę każdemu potrzebującemu! !! Proszę patrzeć na ilość gwiazdek :)

Gość • Piątek [20.10.2023, 14:28:53] • [IP: 176.221.122.***]

Może rzeczywiście TVN 24 albo POLSAT mógłby przyśpieszyć myślenie" decydujących" w tym grodzie?!

Gość • Piątek [20.10.2023, 14:04:04] • [IP: 159.242.234.**]

List przepełniony pretensjami bez żadnych konkretów. Ludzie kupili tanio baraki na terenie od zawsze przemysłowym. Niech wyciągną papiery, że są na prawie. Cała ta publiczna dyskusja świadczy, że ludzie z baraków niestety nie są w posiadaniu dokumentów, które mogłyby poświadczyć, że mają rację

Zorientowany • Piątek [20.10.2023, 14:02:59] • [IP: 46.113.14.**]

Jurkiewicz jak tylko wróci z Nowogrodzkiej przyjrzy się sprawie kompleksowo.

Gość • Piątek [20.10.2023, 13:48:23] • [IP: 37.47.182.***]

Ani złotówki z naszych publicznych pieniędzy na to. Ciekawe czy Rada miasta wyrazi zgodę na przekazanie działki za którą mogłoby miasto kasę dla naszego miasta zdobyć. Radni?

Gość • Piątek [20.10.2023, 13:38:10] • [IP: 212.102.33.***]

W dalszym ciągu Zarząd Osiedla Warszów nie znalazł podstawy prawnej, z której wynikałoby, że Prezydent Miasta jest stroną w tym konflikcie. Dlaczego do tej pory mieszkańcy baraków nie skierowali sprawy do sądu?

Gość • Piątek [20.10.2023, 13:17:10] • [IP: 89.204.138.**]

BRawa dla Zarządu Warszowa i to są Kompetente osoby brawo Janusz Za wiele sobie pozwala niech da na luz. A Pani zdybel jak zwykle wykorzystywana tak jakby na odstrzał ten spis oczekiwań to Janusz tak zakręcił że chej

Gość • Piątek [20.10.2023, 13:10:44] • [IP: 37.47.182.***]

Krajniak

Gość • Piątek [20.10.2023, 13:03:56] • [IP: 46.205.128.*]

12:14:23] • [IP: 176.221.122.***] zacytowane badania wykazują, że jest odwrotnie, że tatuaze maja osoby z nizszym wyksztalceniem. I doswiadczenie tego uczy, widze pretensjonalnie ubrane osoby mowiace jezykiem zdradzajacym odleglosc od wyzszych uczelni, czesto w przypadku kobiet z powiekszonymi karykaturalnie wargami. ..i juz wiem, z kim mam do czynienia. Z mentalnością poniżej sredniej.

Tomasz Maślanka • Piątek [20.10.2023, 12:46:58] • [IP: 5.173.174.**]

176.221.122 bez znaczenia bo to gwiazdki

Gość • Piątek [20.10.2023, 12:44:01] • [IP: 46.205.214.**]

guziec, taka swinia z afryki

Gość • Piątek [20.10.2023, 12:22:25] • [IP: 5.173.30.*]

Zaprosić TVN24 albo Polsat wówczas znajdzie się rozwiązanie. Pytanie : kto wydał decyzję o samodzielności lokali mieszkalnych ? Który to Prezydent Miasta Świnoujścia wydał zaświadczenia o zgodności z planem miejscowym - wymagane dokumenty dla Notariatu celem sprzedaży - potencjalnego uwłaszczenia.

Gość • Piątek [20.10.2023, 12:17:34] • [IP: 46.205.128.*]

22:28:06] • [IP: 46.231.59.**] Kolego Maślanka, sprecyzuj, o który konkretnie wpis chodzi, np.dodając godzinę, bo ten akurat nr IP jest używany dośc często i dopiero gwiazdki na końcu, skrywające cyfry różnicują osoby.

Gość • Piątek [20.10.2023, 12:17:05] • [IP: 176.221.122.***]

Pozdrawiam serdecznie Pana Artura Krystofowicza - trafny wybór. Jak zresztą cały Zarząd jest OK!

Gość • Piątek [20.10.2023, 12:14:23] • [IP: 176.221.122.***]

Gość • Czwartek [19.10.2023, 21:42:45] • [IP: 46.205.136.**] - tatuaże posiadają osoby z wyższym wykształceniem, intelektualnie wysoko usytuowane, nie tylko z racji posiadanego dyplomu, ale również uwarunkowane to jest egzystencjonalnie i genetycznie. Osoby o bardzo indywidualnym i oryginalnym podejściu do przestrzeni publicznej. Osobiście nie mam, ale nie przeszkadza mi ładnie wykonany i o osobliwym wzorze tatuaż.

Gość • Piątek [20.10.2023, 11:57:45] • [IP: 176.221.122.***]

Tomasz M. może dobrze byłoby nauczyć się liczyć ilość gwiazdek w IP ??

Gość • Piątek [20.10.2023, 11:32:39] • [IP: 176.221.122.**]

Do IP : 46.205.136. godz. 04.14.25. Trafna ocena. PZPR, ORMO, WUML, to stan umysłu, kompetencji i charakteru , który pozostał na zawsze u towarzyszy. Trzeba czekać na naturę, bo rzeczywiście Świnoujście to najbardziej nieszczęśliwe miasto po tym względem w całej" Najjaśniejszej" !

Gość • Piątek [20.10.2023, 08:05:36] • [IP: 88.218.254.**]

20:33:58] • [IP: 88.218.252.**]Ale bredzisz BABCIA..

Gość • Piątek [20.10.2023, 04:14:25] • [IP: 46.205.136.**]

Zwraca uwagę agresja w tym tekście, intencja znieważenia prezydenta. Ale mnie to nie dziwi, nasze miasto od dziesięcioleci należy do najmniej religijnych w kraju, chrześcijańskich zasad tu raczej nie uświadczysz, widać to w wyborach politycznych i w życiu w mieście. Niestety i sam prezydent kiedyś umacniał taki charakter miasta będąc towarzyszem PZPR, potem SLD, wpływy komunistyczne do dziś obniżają poziom życia i relacji międzyludzkich. A w ogóle współcześnie modna jest w wypowiedziach publicznych agresja, przypominam 8 gwiazdek, które zakodowały obrzydliwy wulgaryzm, przypominam liczne tak zwane" mocne" wpisy portali społecznościowych. Internet, jego język, styl wpływają na relacje między ludźmi, na zwiekszające sie wewnętrzne napięcia. Coś podobnego było w Izraelu i ten stan wewnętrznego konfliktu wykorzystał Hamas w terrorystycznym rajdzie na Izrael, w którym strzelano do kobiet, ucinano głowy dzieci. Podkreślę, styl z Twitterów, Fb, TikToków przenika do życia realnego, internet zakaża dzieci i dorosłych.

Gość • Piątek [20.10.2023, 01:41:49] • [IP: 5.173.192.**]

19.10.2023, 15:17:03] • [IP: 88.218.253.***] od kiedy Odra mogła coś uwłaszczyć dokumenty uwłaszczenia wystawiał Urząd Miasta swinoujscia w roku 2006 mało tego dosprzedawal Urząd Miasta grunt czyli sąsiednie działki na polepszenie zagospodarowania dlaczego piszecie takie głupoty nienwim z kad wzięte zmurkiewicz dwa jesteście zaeistni i nie kumaci a jeśli chodzi o prawo administracyjne ciemni więc miasto niedopelnilo obowiązków 2 razy plus zaniedbania więc za to odpowie proste czego nie rozumiesz idź i doczytaj

Gość • Piątek [20.10.2023, 01:33:45] • [IP: 5.173.192.**]

Gość • Czwartek [19.10.2023, 17:35:04] • [IP: 46.205.140.**] a to dlatego że zmieniając mpzp powinni zabezpieczyć ludzi w mieszaknia po drugie oddając ZMPSiŚ tereny pod władanie portu powinni drugi raz zabezpieczyć w mieszkania tych właścicieli nieruchomości a co zrobili no nic ludzie płacą podatki, są pozbawieni praw własnościowych I ochrony środowiska i żyją na placu budowy czego wy nie rozumiecie

Gość • Czwartek [19.10.2023, 22:47:53] • [IP: 46.205.136.**]

List bezskuteczny, podobny do nekrologu lub listu samobójcy, palą za sobą mosty. Obrażaniem nawet błądzącego prezydenta nic nie wskórają.

Tomasz Maślanka • Czwartek [19.10.2023, 22:28:06] • [IP: 46.231.59.**]

[IP: 176.221.122.**] grzecznie już było... Po wpisie wnioskuję, że to Pani z UM z 30 letnim doświadczeniem... Jeszcze raz napiszę : pewnie Pan Żmurkiewicz jest wspaniałym mężem, cudownym rodzicem i genialnym dziadkiem... ale prezydentem jest wypalonym i marnym... Co do poziomu staramy się dopasować do naszej władzy w UM...

Gość • Czwartek [19.10.2023, 22:17:40] • [IP: 176.221.123.**]

Biedronka było, że miasto pozwoliło ludziom zamieszkać w tych barakach

Gość • Czwartek [19.10.2023, 21:57:56] • [IP: 176.221.122.**]

On jest podszyty tchórzem, więc tylko ostre działanie ma na niego wpływ.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 21:42:45] • [IP: 46.205.136.**]

●Ależ jak można podpisując się dumnym mianem" Zarząd Osiedla Warszów" popełniać kompromitujący błąd w odmianie rzeczownika??! Cytuję:" obrażać ich i wmawiać odbiorcą". - Komu? -odbiorcOM. Z kim? Z odbiorcą, a daję odpowiedź komu? - odbiorcOM. ●A co do widocznego tatuażu, może ten błąd z tym się wiąże, cytat:" 8 procent Polaków ma tatuaż. Jak wynika z badań, na dziarę prawie dwukrotnie częściej decydują się mężczyźni (10 proc. mężczyzn i 6 proc. kobiet). Statystyczny wytatuowany jest młodą i raczej słabo wykształconą osobą. Ma też pochodzić z miasta średniej wielkości" {portal mundurowy pl}

Gość • Czwartek [19.10.2023, 21:07:00] • [IP: 176.221.122.***]

Warszów powinien być odrębną jednostką administracyjną niezależną od części żyjącej z hotelarstwa, smażalni ryb itp. Warszów jest częścią żyjącą z morza i wynikające z tego zyski powinny pozostawać na Warszowie pozwalało by to na mocniejsze oddziaływanie na różnych cwaniaków usiłujących naruszać interesy mieszkańców Warszowa a także środki pozwalające o większa dbałość o osiedle. No i oczywiście obowiązkowo zwrot wyeksportowanych do Nas" elit" lewwobrzeża.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 20:33:58] • [IP: 88.218.252.**]

IDZ DOTYSKA JAK GO WYBRALISCIE TO WAM POMOZE TAK POMOZEJAK NASZ WLADCA Z WAMI ROBIJESZCZE WAM POKAZETYLKO DO WLADZY DOJDZIE CO WYBRALISCIE TO BEDZIECIE MIECZE NA ULICY SIE ZNAJDZIECIE TAKIE URZEDASY

Gość • Czwartek [19.10.2023, 20:24:59] • [IP: 88.218.252.**]

sprowadzcie JAWOROWICZ DOPOKI JESZCZE JEST I TO NATYCHMIAST BO TU W WTYM MIESCIE NIC NIE ZROBICIE

Gość • Czwartek [19.10.2023, 19:08:19] • [IP: 185.220.101.**]

Jak nie obejdzie się bez przelewu krwi, to wchodzę w to.

GLOBALNY FASZYZM • Czwartek [19.10.2023, 18:08:49] • [IP: 176.221.123.***]

LUDZIE, LUDZISKA PAMIĘTAJCIE O TYM, ŻE TO KORPORACYJNE ZBRODNICZE BANDY TAKI BURDEL W NASZYM KIBUCU ZROBIŁY. TO WASZA WINA, WINA WSZYSTKICH MIESZKAŃCÓW, ŻE AKCEPTUJĄ WSZYSTKIE DZIAŁANIA FASZYSTÓW GLOBALISTÓW!!

jankes • Czwartek [19.10.2023, 18:08:01] • [IP: 185.53.147.***]

Cały urząd jest zakłamany.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 17:35:04] • [IP: 46.205.140.**]

Witam Wszystkich, tak czy inaczej za każde rozwiązanie, jakie powstanie przy rozwiązaniu tego problemu, który stworzyło ileś lat temu Państwo zapłacę i ja i TY i wszyscy, którzy tu jesteśmy na tym portalu Wszyscy. Dla mnie jest to bardzo ciekawe, ze Ci ludzie mają umowy i akty notarialne, ktoś to sprawdzał, skasował za to dziś. P. Zmurkiewicz i P.Michalska mają załatwić sprawę, bo... właśnie dlaczego ?? Pytam, dlaczego jako podatnik i ja i Ty i wszyscy mamy za to płacić ?? Oczywiście wymienione osoby to nie moja bajka, tylko to wszystko zaczyna popadać w jakaś chora paranoje. ... Idąc i myśląc typ tropem 15.10 pis został odstawiony od władzy a trzeba się spodziewać, że wróci szybciej niż myślimy.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 17:11:20] • [IP: 178.238.250.**]

Tak tak nie dajcie się wysiedlić, dalej w porcie mieszkajcie.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 16:38:17] • [IP: 176.221.123.***]

Na pewno taką treścią listu nic nie osiągniecie.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 16:32:36] • [IP: 46.205.132.**]

POwiedzcie w sądzie, że jesteście z PO i macie sprawę wygraną.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 16:14:28] • [IP: 78.30.80.***]

Wybory za pół roku, ale jak myślicie, że tak popierana przez Was Agatowska Wam pomoże, to się zdziwicie.Znów będzie musiała jechać z koleżankami na wakacje na nanarty_sezon się zbliża

Politolog • Czwartek [19.10.2023, 16:08:16] • [IP: 37.47.154.***]

37.248.211.***] akurat zgodzę się z internautą, rząd też myślał że jest nie do ruszenia a co dopiero Janusz 😂 sytuacja jest tożsama z wyborami do parlamentu, większość opinii które można usłyszeć w naszym mieście jest lekko określając krytyczna. Jedyne osoby, które bronią naszego lokalnego" władcy" to całe otoczenie, które czerpie bezpośrednie korzyści plus ich rodziny oraz emeryci, których z roku na rok jest coraz mniej z przyczyn naturalnych. Moim zdaniem" słońce 44" wysp zostanie zmiecione z planszy w wyborach , oczywiście nie będzie to pogrom ale spodziewam się właśnie przewagi konkurencji mniej więcej takiej jak w naszych ostatnich ogólnopolskich wyborach parlamentarnych.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 15:36:44] • [IP: 46.205.137.*]

Do Gość • Czwartek [19.10.2023, 11:19:33] • [IP: 37.47.182.**] Obrażając prezydenta i agresją... Tylko to prezydent zaczał obrażać na mieszkańców, kłamać, manipulować, koloryzować i niedopowiadać. W nosie rozmowy z kimś tego pokroju. On nie ma za grosz szacunku do ludzi, więc dlaczego ludzie mają mieć szacunek do niego?!

Gość • Czwartek [19.10.2023, 15:17:03] • [IP: 88.218.253.***]

Były to lokale zakładowe instytucji Państwowych, czyli Skarbu Państwa. Przy likwidacji ODRY nie wiedzieli co z nimi zrobić, więc ich uwłaszczyli nie pytając Miasta czy to jest osiedle mieszkaniowe. Dlaczego teraz Gmina ma za to odpowiadać ? Dlaczego mieszkańcy mają teraz ponosić skutki tych decyzji. Proszę nie mylić kompetencji, funduszy i decyzji Skabu Państwa i Gminy- Miasta Świnoujścia.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 15:11:32] • [IP: 176.221.122.***]

Powodzenia! Nie pozwólcie zrobić sobie krzywdy! Walczcie o swoje. Nie walczycie o nic więcej, niż o to co mieliście dotychczas. Wam nikt niczego nie przepisze na żonę! Dlatego musicie walczyć !!

Gość • Czwartek [19.10.2023, 14:52:48] • [IP: 78.10.206.**]

Powodzenia, nie dajcie się tym ch_jom wysiedlić.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 14:30:09] • [IP: 109.241.80.***]

Pamietajcie, że takie same opinie o was mają aktualni zastępcy prezydenta... pani i pan. Tak tylko przypominam, bo wiosną wybierzemy nowego włodarza miasta.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 14:12:52] • [IP: 37.248.211.***]

Internauta, ktory w komentarzu nizej zapowiada ze POGONI ZMURKIEWICZA W WYBORACH ma chyba slabe informacje XDDD

Gość • Czwartek [19.10.2023, 13:28:43] • [IP: 89.151.35.***]

zycie swin przy korycie konczy swiniobicie.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 13:20:58] • [IP: 46.205.132.**]

Dobrze, bardzo dobrze, że Warszów zna swoją wartość i nikomu już niczego nie odda i nie interesują ich obietnice bez pokrycia... Sprawa mieszkań ludzi z ulicy Ludzi Morza i i Sołtana jest priorytetem. Tak, jak otwarcie ulicy Ku Morzu.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 13:14:47] • [IP: 185.210.39.***]

Mieszkańcy Warszowa mają absolutną rację. Oglądałem ten bełkot Żmurkiewicza w ZTV i jego kolejny popis chamstwa i buractwa. Za nic ma zwykłych ludzi. On tylko deweloperom się kłania w pas i to wiadomo dlaczego. legendy o tym chodzą po mieście. A mieszkania zwykłych ludzi to dla niego baraki.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 13:05:13] • [IP: 46.205.132.**]

Odezwał się ten, co suweren powiedział jemu dość. Walczcie Zarządzie, walczcie mieszkańcy Warszowa. A ci celebryci z lewobrzeża niech przy okazji zabiorą swój kwiat ze Steyera i innych wykluczonych. Niech lewobrzeże zabierze swoich niemile widzianych sąsiadów. Oni nam są niepotrzebni. Słuszne wnioski: postulaty o otwarcie ulicy Ku Morzu, rzeczowe rozmowy z mieszkańcami ulic Sołtana i Ludzi Morza to priorytety i nikt rozsądny z prawobrzeża nie odpuści nikomu tych ważnych tematów.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 12:58:25] • [IP: 176.221.122.**]

Człowieka można ocenić po jego przeszłości. Przynależność do PZPR, ORMO i szkolenie na WUML, oraz koniunkturalne zmiany barw jak kameleon wystarczą, żeby w nowej 33 letniej już rzeczywistości RP powiedzieć takiej jednostce " spadaj dziadku starowinko PRL-u !" !!

Gość • Czwartek [19.10.2023, 12:58:00] • [IP: 46.114.2.**]

A dla czego Zarząd Warszowa robi więcej jak Rada Miasta i ta niby komisja

Gość • Czwartek [19.10.2023, 12:56:17] • [IP: 46.114.2.**]

Trochę to dziwne wybieramy Władze a ona gnębi tych co na nich głosowali robią co chcą a wyborca ma się nie wychylać Białoruś normalnie

Gość • Czwartek [19.10.2023, 12:53:20] • [IP: 46.114.2.**]

A co Radni na to? Komisja z Panią Zdybel na czele zrobiła co miała zrobić i trochę słabo to wygląda czyżby to król Janusz tylko kazała reszta nic

Gość • Czwartek [19.10.2023, 12:37:19] • [IP: 37.248.211.**]

Czwartek [19.10.2023, 12:06:12] • [IP: 46.231.59.***] ty robak a nie mieszkaniec jestes

Gość • Czwartek [19.10.2023, 12:28:14] • [IP: 46.231.56.**]

on nigdy nie pilnował interesów mieszkańców...więc nie powinien nigdy sprawować stanowisko Prezydenta Świnoujścia...

Gość • Czwartek [19.10.2023, 12:20:52] • [IP: 85.221.131.**]

Ale bełkot, popis hamstwa i żadnych konkretnych propozycji oprócz obrażania. Czy to im pisali spece z PO? Bo to ich język.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 12:08:40] • [IP: 178.238.246.***]

Kto jeszcze ufa Żmurowi? Przecież ten dziad wszystko robi dla siebie, a nie dla miasta.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 12:06:12] • [IP: 46.231.59.***]

Spoko naród pogonił PIS a my mieszkańcy pogonimy w wyborach Żmurkiewicza :) Koniec włażenia w tyłki deweloperom, Niemcom i turystom ! ! !

Gość • Czwartek [19.10.2023, 11:55:11] • [IP: 46.112.4.**]

Niedaleko wcześniej układana była nitka nord stream 2 rurociągu gazowego Polacy mieli również zastrzeżenia ekologicznie jak również zastrzeżenia co do zbyt płytkiej głębokości położenia rurociągu Niemcy nic z tego sobie nie robili.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 11:41:42] • [IP: 31.11.130.**]

Los burakos) ))

Gość • Czwartek [19.10.2023, 11:33:02] • [IP: 176.221.122.***]

Gość • Czwartek [19.10.2023, 11:19:33] • [IP: 37.47.182.**] - proszę nikogo nie obrażać i nie wmawiać nam agresji! Jeszcze ośmioletnia mentalność jest zakorzeniona w narodzie. Nikt po prostu nie chce być oszukany, pominięty, pozostawiony bez pomocy władz miasta! odezwał się klakier. Obrzydliwe wazeliniarstwo!!

Gość • Czwartek [19.10.2023, 11:29:21] • [IP: 176.221.122.***]

Mieszkańcy Warszowa, w tym i wybrany przez Ogólne Zebranie Mieszkańców Zarząd Osiedla oczekują od władz Miasta dokładnie tyle i tylko tyle, co im prawo gwarantuje. I proszę nas nie traktować gorzej od siebie. Bo to prawobrzeże generuje olbrzymie środki finansowe do budżetu Miasta. A jest brudne, zapyziałe i wygląda jak przysłowiowa wieś lubelska.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 11:26:20] • [IP: 37.248.167.***]

Co z plażą na Warszowie panie prezydencie?

Gość • Czwartek [19.10.2023, 11:19:33] • [IP: 37.47.182.**]

Obrażając prezydenta i agresją problemów się nie rozwiązuje. Buduje sìę tylko niechęć i uprzedzenia. Ciężko w takiej atmosferze wypracować cokolwiek konstruktywnego.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 11:16:34] • [IP: 176.221.122.***]

Moim zdaniem, bez względu, czy odpowiedzialność leży po stronie nieistniejącej PPDiUR ODRA, czy po stronie Skarbu Państwa, obowiązek POMOCY mieszkańcom, każdemu mieszkańcowi z osobna leży po stronie MIASTA. to MIASTO jest odpowiedzialne i posiada mandat społecznego zaufania, aby tą i każdą inną sprawę załatwić, zgodnie z Zasadami Współżycia Społecznego. Taką dewizę przedstawiał mi mój wykładowca z prawa cywilnego, a wiecie Państwo kiedy to było? chyba 1980 czy 1981 rok. Już wówczas żyliśmy wśród normalnych i przyzwoitych ludzi. I tyle, co ja mam do powiedzenia na ten temat.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 11:15:15] • [IP: 87.205.68.***]

Bierzcie Taczki dajcie cynk Pomożemy z Lewobrzeza!

Gość • Czwartek [19.10.2023, 11:03:41] • [IP: 176.221.122.**]

agresja to bije ale z tego listu

Gość • Czwartek [19.10.2023, 10:59:31] • [IP: 176.221.122.**]

Zarząd Osiedla Warszów jeszcze musi dużo sie nauczyć jak rozwiązywać tzw. trudne sprawy. Na razie ten list udowadnia jaki oni mają poziom a konkretnie typuje jedna osoba. Oglądałam ten program prezydent powiedział fakty były to kiedyś baraki a teraz podpicowane mieszkania, takim obrażaniem drugiej osoby, notabene od której wiele zależy, psuja swój obraz, nie sadzę że są wyrazicielem wszystkich mieszkańców osiedla Warszow. Sami nie rozumieją tematu i sieją ferment dalej

Gość • Czwartek [19.10.2023, 10:54:23] • [IP: 2.106.93.**]

Kochani, obudźcie się! Agenda 2030 trwa, a wy ciągle śpicie??

Gość • Czwartek [19.10.2023, 10:40:24] • [IP: 89.151.34.**]

Chłopaków z baraków coraz bardziej wyobraźnia ponosi

Gość • Czwartek [19.10.2023, 10:39:23] • [IP: 46.114.2.**]

Wstydu nie ma ciekawe że ciągnie za sobą Urzędników co podpisywali papiery razem z nim i że się nie boją to tylko kwestia czasu konsekwencje dopadną każdego taka karma

Gość • Czwartek [19.10.2023, 10:35:34] • [IP: 89.151.38.***]

A kto tam się warszowem przejmuje. Na pewno nie UM.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 10:34:42] • [IP: 46.114.2.**]

Czyje się bezkarny tylko ze teraz przegiął po całości Radni do roboty tak być nie może

Gość • Czwartek [19.10.2023, 10:33:09] • [IP: 46.114.2.**]

Działania Janusza są wręcz nie do przyjęcia jako" Prezydenta" działania na szkodę Mieszkancow jest karalne czy Radni nie powinni tu interweniować gdzie oni są

Gość • Czwartek [19.10.2023, 10:07:17] • [IP: 88.218.253.**]

Widać, że ruda dalej miesza na Warszowie. Jeśli ktos jest winien całej tej sytuacji to z pewnością" Matka Odra", która robotnicze baraki sprzedała tym biednym ludziom jako mieszkania. A panów z zarządu chyba testosteron roznosi...

Gość • Czwartek [19.10.2023, 10:07:11] • [IP: 178.238.246.***]

Ładnie ujął jąkając się przy tym strasznie że powołał komisję do spraw tych mieszkańców na spotkaniu z nimi i radnymi. Zapomniał tylko dodać że to spotkanie to było posiedzenie Komisji Skarg w jego sprawie a skarga dotyczyła niewywiązania się Żmurkiewicza ze zobowiązania do powołania tejże komisji. Napluj mu w twarz to powie że pada, magia tv. „ zbawiciel, normalnie zbawiciel”

Gość • Czwartek [19.10.2023, 10:00:42] • [IP: 88.218.253.***]

Mają racje. Jesteśmy z wami kochani. Mieszkańcy zachodniej strony.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 09:51:45] • [IP: 178.235.146.**]

Kolejny raz mieszkańcy Świnoujścia stawiają zarzuty prezydentowi Żmurkiewiczowi ! 1/przeszłość komunistyczna;2/działki dla szwagra ; 3 zmiana planów zagospodarowania przestrzennego pod Grycana i in krezusów ;4 nie liczenie się ze zdaniem mieszkańców. Miało być tak pięknie a jest jak zwykle. Siła pieniądza, interpretacje prawa po swojemu zmienia obraz miasta i tłumi lokalny patriotyzm. Świnoujście staje się coraz bardziej obce ludzim tu urodzonym i mieszkającym.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 09:23:18] • [IP: 37.47.182.**]

Podpicowane baraki porobotnicze?

Gość • Czwartek [19.10.2023, 09:16:31] • [IP: 178.238.246.***]

Kto wierzył że żmurkiewicz kiedykolwiek robił coś w interesie innym niż własny jest naiwniakiem. Myślicie że kupował ze swoim szwagrem działki tylko z lewobrzeża ? Na prawobrzeżu w rejonie obecnego BP też miał. Wiedział co gdzie powstanie i tam dziwnym trafem miał grunty. Nieborak nie wiedział tylko co będzie z działkami innych.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 08:47:34] • [IP: 37.248.161.**]

Nie wierzę że to będzie wasze fajne że walczycie popieram ale na tych gruntach łapa już leży tylko kombinują teraz jak was z tamtąd wysiedlić powodzenia życzę👍

Gość • Czwartek [19.10.2023, 08:40:12] • [IP: 208.127.61.***]

macie taczki?

Gość • Czwartek [19.10.2023, 08:36:55] • [IP: 176.221.122.**]

Gość • Czwartek [19.10.2023, 08:28:15] • [IP: 176.221.123.*] W czym maja racje? Niech w koncu ida do sadu po odszkodowania a nie ciagna ta szopke bo robi sie z tego straszna zenada.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 08:28:15] • [IP: 176.221.123.*]

Chłopaki tylko odbili pałeczkę w stylu żmurkiewicza. I mają rację.

Gość • Czwartek [19.10.2023, 08:23:53] • [IP: 176.221.122.**]

Chlopakow z barakow troche ponioslo. Jesli ktos popelnil blad, to po co debata? Zarzucaja" mowe nienawisci" a sami po nim jada... Oby zarzad portow ich w koncu stamtad wywalil (oczywiscie placac adekwatna kwote za te garaze), moze starczy im na zakup kawalerki w golczewie :/

Oglądasz 1-87 z 87
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Adam Bodnar bierze się za świnoujską prokuraturę. Prokuratura Rejonowa w Świnoujściu, wraz z Prokuraturą Okręgową w Szczecinie, znalazła się pod ścisłym nadzorem nowo powołanego Rzecznika Dyscyplinarnego Ministra Sprawiedliwości. Minister Adam Bodnar, decyzją z 17 października 2024 r., powierzył Zbigniewowi Górszczykowi zadanie wyjaśnienia przewinień dyscyplinarnych dotyczących niewłaściwego zarządzania, które trwały od 2016 roku do marca 2024 roku w świnoujskiej prokuraturze ■ Koncert charytatywny dla powodzian. Zebrano ponad 20 tys. złotych ■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■