POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [06.10.2023, 14:00:07] • Świnoujście

Urząd Miasta: Są pieniądze na budowę ulicy Nowojachtowej

Urząd Miasta: Są pieniądze na budowę ulicy Nowojachtowej

fot. Urząd Miasta Świnoujście

Miasto dostało dofinansowanie do budowy ulicy Nowojachtowej, która połączy ulicę Jachtową z Uzdrowiskową, a co najważniejsze - odciąży z ruchu samochodowego biegnącą przez Park Zdrojowy ulicę Chrobrego, która aktualnie jest główną drogą dojazdową do wschodniej części dzielnicy nadmorskiej. Budowa rozpocznie się w przyszłym roku. Kwota dofinansowania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg to 3,8 mln złotych, a koszt budowy szacowany jest na 7,7 mln złotych. Inwestycja ma już ZRID, czyli zezwolenie na realizację inwestycji drogowej. Zakres prac obejmuje nie tylko budowę samej jezdni, ale również ciągu pieszo – rowerowego i pieszego.

Nowy odcinek będzie miał 682 metry długości i nie będzie przebiegał przez Park Zdrojowy, jak obecnie ulica Chrobrego. Przebieg nowej drogi został poprowadzony w pasach, gdzie cennych drzew jest niewiele lub wcale, a niektórych miejscach wycinki będę w ogóle zbędne. Tam, gdzie drzewa nie kolidują z drogą zostaną pozostawione, na przykład w chodnikach.

Zakres prac obejmuje budowę jezdni, ciągu pieszo – rowerowego, ciągu pieszego, zatok autobusowych, oświetlenia, kanału technologicznego oraz likwidację kolizji sieci uzbrojenia terenu. W części nowa ulica biegnie po „śladach” drogi, która kiedyś tam istniała.


BIK UM Świnoujście


komentarzy: 128, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-128 z 128

Gość • Wtorek [10.10.2023, 08:52:59] • [IP: 80.255.12.***]

Kolejna inwestycją Pana Prezydenta pod hotelarskie lobby. Niemcy muszą mieć dogodny dojazd do hoteli przy Uzdrowiskowej i Zdrojowej

Gość • Poniedziałek [09.10.2023, 11:34:35] • [IP: 46.205.132.**]

BETONIARZ ZBRODNIARZ WYCIĄŁ KILKUSETLETNIE DRZEWA PRZY STAREJ PROMENADZIE TERAZ W PARKU, BRAKUJE KOMUŚ DREWNA DO KOMINKA, CO ZA GŁUPOTA

Gość • Poniedziałek [09.10.2023, 10:41:10] • [IP: 149.156.152.***]

Ad Vic • Poniedziałek [09.10.2023, 08:52:24] • [IP: 193.69.22.**]. Widzisz - są kraje które tak robią jak opisałeś, ale czy one są wzorcem? Nie. Rozwiązaniem jest równowaga, a Ty proponujesz getto.

Vic • Poniedziałek [09.10.2023, 08:52:24] • [IP: 193.69.22.**]

Zamiast ograniczać ruch w mieście, zachować zieleń i uzdrowiskowy charakter tego pięknego miasta, działania tego śmiesznego prezydenta tylko powodują odwrotne skutki! Gdzie są duże darmowe parkingi Park&Ride przed wjazdem do tunelu i przy granicy, a stamtąd komunikacja dla turystów jak w każdym normalnym kraju i normalnym mieście? I rownocześnie zaporowe opłaty za parkowanie powyżej 1-2h w mieście dla obcych rejestracji? Gdzie?

Gość • Niedziela [08.10.2023, 19:28:59] • [IP: 178.238.246.**]

A co na to niszczenie przyrody i wycinkę drzew nasi RADNI!Zrobcie coś, aby zakończyć to stopniowe niszczenie naszej pięknej wyspy, nie trzeba nam więcej betonu, zostawcie przyrodę i zwierzęta, owady w spokoju, niech turyści pospacerują po parku z pięknymi drzewami!🤢😥

Gość • Niedziela [08.10.2023, 11:53:49] • [IP: 5.173.156.**]

Masakra, niszczą nasze miasto

Gość • Niedziela [08.10.2023, 10:06:43] • [IP: 88.218.254.**]

Do tego co napisał że na dzialki prowadzi dziurawa droga miejska i że setki świnoujścian z niej korzysta każdego dnia. Człowieku ty jesteś od płacenia podatków na drogi dla dweloperów a nie dla ciebie. No chyba że apartament postawisz na działce, wtedy napewno sie" dogadasz" ze Żmurkiewiczem.

Gość • Niedziela [08.10.2023, 09:45:58] • [IP: 46.205.132.***]

23:03:54] • [IP: 176.221.122.**] nie między przedszkolem a zakladem... przedszkole jest obok zakladu, po jednej stronie ulicy Bydgoskiej, po drugiej stronie tej ulicy, vis a vis przedszkola są domki, tam sie konczą, są drzewa i Bydgoska dochodzi do wąskiej drogi z betonowych płyt dlugosci ok.50 metrów, ktora wg planu miasta jest...Zamkową. Nawet dosc duży samochód ciężarowy moze skręcić z Bydgoskiej w tę Zamkową, dalej pojechać też Rycerską. Nie do lasu!

Gość • Niedziela [08.10.2023, 01:37:37] • [IP: 178.73.4.**]

Jak ruszycie park zdrojowy to was na taczkach wywieziemy, mozgi macie zabetonowane...betonowe karaluchy

Gość • Niedziela [08.10.2023, 00:17:44] • [IP: 46.205.136.***]

21:49:34] • [IP: 77.185.149.***] a przecież jest ul.Krzywoustego. Zamknąc Chrobrego, a jak się uruchomi Nowowyrąbaną, to tam będą spaliny, a w ogóle ich tam teraz nie ma!

Gość • Sobota [07.10.2023, 23:03:54] • [IP: 176.221.122.**]

: 46.205.136.***]miedzy przedszkolem a zakladem idzie do lasu

Gość • Sobota [07.10.2023, 21:49:34] • [IP: 77.185.149.***]

Nareszcie, przy Chrobrego nie da sie juz zyc. Ciagle sznur samochodow, autobusow i tak dzien i noc. Spaliny i tylko spaliny!

Gość • Sobota [07.10.2023, 21:25:06] • [IP: 199.195.253.***]

ormowcu, ty debilu. pożałujesz tego cymbale!

Gość • Sobota [07.10.2023, 21:15:45] • [IP: 213.155.174.***]

Trzeba zamknąć granicę. Wywalić śmierdzących Niemców, którzy jeżdżą jak małpy.

Gość • Sobota [07.10.2023, 21:08:08] • [IP: 45.128.38.**]

..Jakie ćwoki tutaj piszą...Jak mówił mój kapitan ś.p.. . ćwierćinteligenci, bez wykształcenia

Gość • Sobota [07.10.2023, 20:49:43] • [IP: 87.205.69.***]

Pytam dla kogo jest ten prezydent dla mieszkańców co go wybrali czy dla Developerów, czas go na taczki. Sprzedaje każdy kawełeczek gruntu i jeszcze kuziwa, chce zniszczyć nam Park Zdrojowy. Koniec rządów pana, wyjeżdżaj do tej swojej córeczki do Poznania lub do wybudowanych szeregowcow w Szczecinie. My już tutaj Ciebie i cześć Radnych głosujących za Tobą nie chcemy.

Gość • Sobota [07.10.2023, 20:48:45] • [IP: 87.205.69.***]

Pytam dla kogo jest ten prezydent dla mieszkańców co ho wybrali czy dla Developerów, czas go na taczki. Sprzedaje każdy kawełeczek gruntu i jeszcze kuziwa, chce zniszczyć nam Park Zdrojowy. Koniec wyjeżdżaj do tej swojej córeczki do Poznania lub do wybudowanych szeregowcow w Szczecinie. My już tutaj Ciebie i cześć Radnych głosujących za Tobą nie chcemy.

Gość • Sobota [07.10.2023, 20:30:27] • [IP: 89.151.39.**]

I po co to komu?!?!? Zostawcie nam zieleń!

Gość • Sobota [07.10.2023, 20:03:16] • [IP: 46.205.136.***]

, 14:46:00] • [IP: 176.221.122.**] tam droga nie jest donikąd, bo łączy aię z Zamkową, jej 60-metrowym przedłużeniem; a inaczej patrząc - z Rycerską

Gość • Sobota [07.10.2023, 20:02:24] • [IP: 88.218.253.***]

Co za przypadek, że w tej demokratycznej farsie rzekomej władzy ludu, ulica owa biegnie pięknie do nowych hotelików. Co za przypadek.

Gość • Sobota [07.10.2023, 19:23:18] • [IP: 88.218.255.**]

No tak ale jednokierunkowa i 30 km/h

Gość • Sobota [07.10.2023, 18:53:47] • [IP: 176.221.122.***]

No żesz kur maćiuś, taka ulica przez Park Zdrojowy, tysiące samochodów dziennie brawa dla Jasia co to wymyślił

Gość • Sobota [07.10.2023, 14:52:25] • [IP: 83.23.81.***]

Kilkanaście lat temu wywieziono już raz prezydenta miasta Świnoujścia. Mam nadzieję że taki incydent się nie powtórzy ?

Gość • Sobota [07.10.2023, 14:46:00] • [IP: 176.221.122.**]

Zaraz na Bydgoskiej tez wytna las bo czesciowea droga jest...na razie do nikad

Gość • Sobota [07.10.2023, 14:33:22] • [IP: 176.221.122.**]

Mieszkancy wjdze niedopracowania zza swoimi oknami. Tez maja dobre pomysły. Czy Ktos tego wyslucha i przeczyta?

Gość • Sobota [07.10.2023, 14:31:07] • [IP: 176.221.122.**]

WLASNIE NIECH ROZBUDUJA KOLO GRANICY A PARL ZOSTAWIA W SPOKOJU. DLA NAS I ZWIERZAT LESNYCH

Gość • Sobota [07.10.2023, 12:57:24] • [IP: 37.248.166.***]

A czy są pieniądze na budowę drogi budowlanej Ulanska? Bo to już sześć lat

Gość • Sobota [07.10.2023, 12:48:56] • [IP: 78.11.16.***]

A kto odpowiada za drogę do ROD" Nad Zalewem"? Jest to dalej teren miasta, oznakowany znakami drogowymi ale nieprzejezdny ani dla samochodów ani dla rowerów. Z tej drogi codziennie korzysta około 1000 osób (w sezonie 10 razy więcej). O MIESZKAŃCACH TO SIĘ ZAPOMINA, A O TURYSTACH I DEWELOPERACH NIE, a to my płacimy podatki na miejscu!

Gość • Sobota [07.10.2023, 12:06:10] • [IP: 88.218.253.***]

Czy można już powiedzieć że wchodzimy do bramy raju pod władzą tego prezydenta Pana Janusza?

Gość • Sobota [07.10.2023, 12:03:06] • [IP: 31.0.58.***]

Wywalić w końcu te pseudo warsztaty z tą graciarnia

Gość • Sobota [07.10.2023, 11:43:45] • [IP: 83.20.231.**]

Droga jest potrzebna BO przy Yacht Klubie Cztery Wiatry bedzie budowane kamperowicko w miejscu gdzie stoi stary budynek" Albertów" i wieża obserwacyjna MW - obecnie prywatna własność, cały ten kącik będzie zabudowany ALE o tym nikt nie mówi a plany są schowane na razie, droga to pierwszy etap niszczenia leśnej ostoi

Gość • Sobota [07.10.2023, 10:38:33] • [IP: 178.238.246.***]

Dlaczego Żmur wraz ze swoją bandą działa przeciwko mieszkańcom? Przecież tego czerwonego buraka już dawno powinno się wywalić z miasta! 😡

Gość • Sobota [07.10.2023, 09:50:04] • [IP: 78.10.225.***]

Zastanawia mnie dlaczego to wszystko pcha się w stronę wiatraka dążąc do zniszczenia zdziczałej części parku przechodzącej w las (tej urokliwej) zamiast iść w kierunku niemiec. Przecież tam w lesie widać, że drzewa były kiedyś nasadzane wzdłuż planowanych alei. Co jest tego przyczyną, że chcemy zniszczyć spokojny zakątek? W stronę granicy i tak jest ruchliwie.

Gość • Sobota [07.10.2023, 09:43:20] • [IP: 176.221.122.**]

Dom rybaka sie sypie, mial kiedys wiezyczke. Jakby odremontowac bylaa by ladna kamieniczka... Nabrzeze kolo promu wyglada fatalnie, ten nielad ciagnie sie az do kapitanatu portu. Wyglada calosc jakby niedokonczony plan. Warto zadbac o ten przybytek witajacy wszystkich po wyjsciu z promu. To samo ze swerem przy promie, warto o niego na[prawde zadbac...Mamy wiecej takich pomyslow, ale mieszkanca trzeba sluchac tez. Swer kolo sruby - fajne miejsce aby posiedziec, tylko widok zasloniety przez nie zadbany skwer, drzewa nie podciete, fontanna nie dziela. Miasto kojarzy sie z min. telesforem, sruba...Jest bo jest ale nikt tak naprawde o to nie dba,. . W łodzi jest duzo takich zakatkow w centrum miasta dla dzieci, do zabawy do posiedzenia i jest porzadek. Rewitalizuja domy, dbaja o stere zabytki, sadza nowe drzewa, jest zielono. A U NAS? JAKI MAMY PLAN NA NA SZE MIASTO, NA PRZYSZLOSC NASZYCH DZIECI TU, O ILE BEDA CHCIALY TUI NADAL MIESZKAC.

Gość • Sobota [07.10.2023, 09:29:26] • [IP: 178.238.245.**]

a co z kolumbarium? Kiedy będzie ??

Gość • Sobota [07.10.2023, 09:27:33] • [IP: 176.221.122.**]

A tak na powaznie, MIASTO MIALO OTRZYMAC DRZEWA NA POSADZENIE. I co z tym planem? Kiedy posadza i BEDA DBAC o nie? Powinni uzupenic braki na ulicach, parkach, wokol szkol, przedszkoli. Gdzie te skwery ktore po niemcach i za prlu byly? Nie jest wazne aby posadzic a potem nie dbac, tylko utzymac w estetycznym porzadku. DO TAKICH PRAC POWINNI BYC WYKWALIFIKOWANI OGRODNICY...Patrzymy na male mioasta, na ich walory przyrody, pomysly- u nas wystarczy dokopac sie do tego co kiedys bylo, niewazne ze bylo niemieckie. Ale miasto bylo pod kazdym wzgledem prawdziwa perelka...Wystarczy odtworzyc, zadbac i bedzie ladnie. A nie kobinowac i SZPECIC...Pomyslec o molo, parkingowcu kolo tunelu i graniocy, miejscu rekreacji w parku zdrojowym DLA MIESZKANCOW, odrestaurowac droge z kostki. Czemu miasto nie odnowi i nie pomysli o budynku starej elektowni kolo Steyera, zeby dla mlodziezy zrobic tam jakis pab. To samo z wieza cisnien, czekamy az sie rozsypie? A jachtowa przystan i budynki z czerwonej cegly, tam hotelik dla turysty

Gość • Sobota [07.10.2023, 09:24:49] • [IP: 46.231.56.***]

Wiadomo że tu nie chodzi o drogę...

Gość • Sobota [07.10.2023, 09:11:41] • [IP: 176.221.122.**]

Zreszta co to za WLADZA, ktora nieliczy sie ze zdaniem mieszkancow, jakma dzialac w naszym imieniu i dla naszego dobra. DOSC JUZ WCISKANIA APARTAMENTOWCOW, HOTELI ! Ogarnijcie miasto, przywroccie porzadek. Z robcie cos dla mlodziezy aby nie wyjezdzala do Szczecina, Poznania, Wroclawia...Wystarczy miastu przywrocic dawny urok, tyle fajnych miejsc bylo kiedys, macie to na zdjeciach...WIDAC WEJSCIE W NOWOCZESNOSC NIE WYSZLO NA DOBRE... PARK PARKIEM, OGARNIJCIE I UPORZADKUJCIE MIASTO

Gość • Sobota [07.10.2023, 09:08:00] • [IP: 89.151.32.***]

Znowu płacimy mnóstwo publicznych pieniędzy za dojazd do trzech obiektów apartamentowych przy Wiatraku. Takie interesy robi tylko Żmurkiewicz i to od lat, wydał na to dziesiątki milionów. Dla ulic w mieście nie zrobił NIC! Z Piastowskiej bruk wyłazi, na Krzywoustego strach wjechać żeby sobie kół nie pourywać. To ci cwany gospodarz, który naszymi pieniędźmi robi dobrze swoim kolesiom a mieszkańców ma w dupie. Co z tego ma?

Gość • Sobota [07.10.2023, 09:06:31] • [IP: 176.221.122.**]

Park powinni zostawic dla zwierat, dla mieszkancow. Sperzedaja po kawalku wszystko. MIASTO JUZ STRACILO SWOJ UROK. Teraz rzadzi kasa a ze miaso brudne, brzydkie...Co tu teraz ma przyciagac lateem?- plaza? Tez zaniedbana, dobrze ze sztormy sa to uprzatna ten bród i bajzel po brudasach ktorzy syfia piasek, rozbijaja szkla. Kto to kiedys widzial zweby w miejscach publicznych tak brudzic, niszczyc bezkarnie. Mniej bylo ludzi i wiekszy byl pozadek, Teraz kazda ulica inna, inny chgodnik, latarnie stare i nioweczesnioejsze. Ogolny balagan achitektoniczny. Nie ma w tym urzedzie nikogo kto by naprawde sie staral aby zachowac cos dla mlodych, aby cghcieli tu zostac, mieszkac, pracowac. Pod jakim wzgledem miasto sie rozwinelo-hoteli? Wszystko na sprzedaz za nieosiagalna cene dla samego mieszkanca...A to chyba w duzej mierze pod jago katem urzad powinien patrzec. ABY NAM ZYLO SIE W TYM MIESCIE DOBRZE. TURYSTA JEST TYLKO CHWILE, TYDZIEN LUB DWA. A MY TU MIESZKAMY-BUDOWA ULICY W PARKU TO GLU[POTA. A CO Z KOSTKA 100LETNIA

Gość • Sobota [07.10.2023, 08:40:47] • [IP: 178.238.252.**]

W głowie się nie mieści, że kilka osób robi co chce i nikt nie ma na to wpływu.To kolejne udogodnienie z myślą o turystach zza miedzy, nie dla mieszkańców.Zabudowują wydmy, na których kiedyś nie wolno było stanąć, bo wlepiali mandaty.Teraz zniszczą park, pod kolejne apartamentowce!Na ul.Uzdrowiskowej przez cały sezon były korki, bo samochody wjeżdżały i wyjeżdżały z parkingu na przeciw Interferie.Blokowały wąską ulicę autokary z turystami i duże auta jadące na budowy na wydmach.Koszmar!

Gość • Sobota [07.10.2023, 08:34:58] • [IP: 185.210.39.***]

Wszystko dla turystów a co dla mieszkańców? Autobus raz na godzinę?

Gość • Sobota [07.10.2023, 08:26:03] • [IP: 88.218.254.**]

Na 75 wpisów jeden za wybudowaniem tej drogi przez park. To chyba o czyms swiadczy.

Gość • Sobota [07.10.2023, 08:08:22] • [IP: 78.30.83.***]

Na zadania dla deweloperów i ich turystów jest kasa, ale dla mieszkańców nic nie ma, pier...one towarzystwo! podłe!

Gość • Sobota [07.10.2023, 08:05:55] • [IP: 88.218.252.**]

Ulica dojazdowa do dzielnicy uzdrowiskowej ? A gdzie ulica wyjazdowa z dzielnicy uzdrowiskowej ? Czy ktokolwiek wspomina o wyjeździe z dzielnicy uzdrowiskowej ?

Gość • Sobota [07.10.2023, 08:04:18] • [IP: 37.248.168.**]

Żmur nie będzie kojarzony jako budowniczy tunelu tylko jako likwidator jednego z najpiękniejszych parków w Polsce

geraton • Sobota [07.10.2023, 08:03:50] • [IP: 178.238.245.***]

po jaka cholere ta cala inwestycja ?? Park Zdrpjowy jedyna juz cicha ostoja w tym miescie straci swoj charakter i bedzie halas smorod i banda jadacych samochodow do nikad, dziwie sie tym pseudo gwiazdorom radnym ze przylkepuja taka decyzje !!

Gość • Sobota [07.10.2023, 07:57:00] • [IP: 178.235.147.***]

Przed wybudowaniem, drogi przez park, trzeba wykonać nową nawierzchnię drogi Jachtowej, bo przy zwiększonym ruch pojazdów budowy, bazaltowe kostki, będą wylatywały niczym pociski.

Gość • Sobota [07.10.2023, 07:42:16] • [IP: 185.210.37.**]

W środku parku ulica?? Paranoja

Gość • Sobota [07.10.2023, 07:35:54] • [IP: 37.248.224.***]

LOBY DEWLOPERÓW DZIAŁA. NAJPIERW WYCINKA LASU, POTEM UKŁADANIE POD PRZYKRYWKĄ KANALIZY, A TERAZ DROGA DO KURORTÓW. TAK SIĘ URABIA CIEMNY LUD.

Gość • Sobota [07.10.2023, 07:24:43] • [IP: 46.205.140.**]

STOP!

Gość • Sobota [07.10.2023, 06:05:41] • [IP: 178.238.251.***]

Nareszcie.

Gość • Sobota [07.10.2023, 04:42:49] • [IP: 62.69.229.**]

Proponuję wyciąć w cholerę cały ten park, wszystkie lasy miejskie i tereny zadrzewione i sprzedać działeczki pod apartamenty każdy po 15 m2. Ale by można przytulić! Działania polegają na zniszczeniu miasta, potem niszczymy dalej aby rzekomo naprawić miasto.

Gość • Sobota [07.10.2023, 00:16:05] • [IP: 5.173.153.*]

A dusze tych zabitych podczas nalotu upomną się. Zapamiętaj to sobie podła kreaturo. Już niedługo.

Gość • Sobota [07.10.2023, 00:02:04] • [IP: 46.205.136.***]

23:22:00] • [IP: 185.220.103.***]aleś głupi, łatwo do ciebie dojść, IP to nie żaden kamuflaż - a wpis jest karalny. Wściekły jestem za ten zamach na tamtą okolicę, ale tacy jak ty tylko osłabiają pozycję przeciwników tej rozpyerduchy w Parku, bo to, go zrobiłeś, to groźby karalne, to kryminał

Gość • Piątek [06.10.2023, 23:22:00] • [IP: 185.220.103.***]

Proponuję jakiś bunt, jakąś mega rozpierduchę żmurowi i u potakiwaczy radnych na posesjach. Wiem żmurze, gdzie mieszkasz, więc żebyś się nie zdziwił jak ci do twojej zapierdziałej nory wleci w Cesarskich Ogrodach przez okna wleci zapalona strzała z łuku. Mam ciebie w dupie stary lamusie... Fuck You.

Gość • Piątek [06.10.2023, 22:32:58] • [IP: 77.252.46.**]

Kto dopłaci do pełnej sumy wartość realizacji inwestycji ?

Gość • Piątek [06.10.2023, 22:07:18] • [IP: 176.221.122.**]

Gość • Piątek [06.10.2023, 19:25:42] • [IP: 46.205.215.***] To zasadzcie sobie park na warszowie, poczekajcie 100 lat az sie rozwinie i urosnie a potem pierdolnijcie droge przez srodek.

RP • Piątek [06.10.2023, 21:31:43] • [IP: 176.221.122.**]

Niestety Chrobrego latem to masakra jechac, musi byc alternatywa.

Gość • Piątek [06.10.2023, 21:16:04] • [IP: 31.0.93.***]

Nie tak dawno ul.Jachtowa została wyremontowana zrobiono nawet ścieżkę rowerową nawet parking został dodany a teraz to już trzeba to rozwalić i budować od nowa bardzo bogate miasto a co dalej ruch przez Piastowską czy Rogozińskiego?

Gość • Piątek [06.10.2023, 21:09:28] • [IP: 185.210.39.**]

Tak odciąży Chrobrego jak obwodnica odciążyła Grunwaldzką. Kogoś nie złe żarty się trzymają.

Gość • Piątek [06.10.2023, 20:46:20] • [IP: 188.64.207.***]

2000 drzew do wycinki, ko tam był to widział ponumerowane drzewa. Brak słów, jak można być tak pazernym i niszczyć wszystko bezkarnie??

Gość • Piątek [06.10.2023, 20:30:38] • [IP: 5.173.111.***]

Brawo!! Ta ulica powinna powstać już dawno. P.s Pytanie do wszystkich ekologów. Czy jepej jest dojechać najkrótszą drogą czy może jednak jeździć ulicami jednokierunkowymi slalomem przez całe miasto? Odpowiedźi typu: Jeździć rowerem lub nie jeździć samochodem nie liczą się.

Gość • Piątek [06.10.2023, 20:12:03] • [IP: 176.221.123.***]

Pamiętajcie że park zdrojowy to mogiła mieszkańców Świnoujścia kiedy podczas 2 wojny światowej lokalna ludność się schroniła podczas nalotu, bombardowania aliantów właśnie do parku Zdrojowego, na ich nieszczęście ze względu na zła widoczność zrzucono właśnie bomby na park Zdrojowy (żeby oszczędzić lokalną społeczność oraz budynki cywilne) co miało fatalne konsekwencje. Jak można niszczyć Park Zdrojowy oraz mogiłę mieszkańców miasta tylko dla zbędnej drogi i pato deweloperki.

Gość • Piątek [06.10.2023, 20:08:17] • [IP: 5.173.30.**]

17:22:13]•[IP:178.238.246.**] Widać że jesteś wyższej klasy głupkiem. Zero wiedzy, zero rozumu i dlatego nie ma logiki myślenia 🤣🤣

Gość • Piątek [06.10.2023, 20:07:42] • [IP: 188.64.207.***]

Zagłada Parku rozpoczętą :( Róbmy wszystko aby zatrzymać chciwych deweloperów!

Gość • Piątek [06.10.2023, 19:54:40] • [IP: 31.11.129.***]

I roz...dolą taki ładny park...masakra...

Gość • Piątek [06.10.2023, 19:49:18] • [IP: 89.247.171.***]

Może najpierw doprowadzić istniejące ulice do normalnego stanu … oj prywatą pachnie …

Gość • Piątek [06.10.2023, 19:46:24] • [IP: 37.248.176.**]

Na wszystko, co dotyczy lewobrzeża zawsze są pieniądze! Natomiast na prawobrzeże zawsze ich brakuje, albo nie ma ich wcale! Obecnie, to już nawet ulice nie są sprzątane z nieczystości. Nie wspominając już o innych podstawowych sprawach bytowych mieszkańców. A przecież, to właśnie głównie przedsiębiorstwa zlokalizowane na prawobrzeżu zasilają budżet miasta i gminy.

Gość • Piątek [06.10.2023, 19:41:28] • [IP: 178.238.250.**]

My jako mieszkańcy już się wypowiedzieliśmy. Radni w naszym imieniu uchwalili plan. Czy radni interesują się planami czy krzyczą dopiero na sesji?

Gość • Piątek [06.10.2023, 19:39:20] • [IP: 178.238.250.**]

O bardzo dobrze, proszę po wybudowaniu zamknąć Chrobrego w parku.

Gość • Piątek [06.10.2023, 19:31:45] • [IP: 89.247.171.***]

Tutaj trzeba chyba referendum mieszkańców i ścisłą współpracę z ekologami. Mam nadzieję że mieszkańcy Świnoujścia pokażą klasę w tym temacie, a nie tylko bezradność.

Gość • Piątek [06.10.2023, 19:25:42] • [IP: 46.205.215.***]

Nie chcecie drogi? Warszów ma duże potrzeby. My nie będziemy dyskutować i protestować. Z góry dziękujemy.

Gość • Piątek [06.10.2023, 19:20:19] • [IP: 89.151.39.**]

NIE ZGADZAM SIĘ!!

Gość • Piątek [06.10.2023, 19:17:03] • [IP: 37.47.152.***]

Chodzi o drogę do apartamentowców przy Wiatraku Co to ma wspólnego z mieszkańcami?jaka korzyść?

Gość • Piątek [06.10.2023, 19:12:38] • [IP: 185.53.147.**]

pieniadze z tumelu w Lunowie zabtali

Gość • Piątek [06.10.2023, 19:10:33] • [IP: 37.47.183.***]

Ulica tak. Ale łapy precz zmurze od działkowa nią parku zdrojowego pod swoich kolesi. Mamo ci tego co już zniszczyłeś w mieście ?

Gość • Piątek [06.10.2023, 19:07:17] • [IP: 46.205.137.**]

Tak samo jak obwodnica odciąży grunwaldzka ?

Gość • Piątek [06.10.2023, 18:50:24] • [IP: 178.238.246.***]

Chyba jeszcze nikt nie napisał po co ta droga jest potrzebna, otóż od prawie dziesięciu lat istnieje plan zagospodarowania miejscowego który w tym miejscu lokuje hotel i parkiem wodnym. Bez drogi było by ciężko z dojazdem i zezwoleniem na budowę. Kiedy powstanie droga pod dewelopera zniknie przeszkoda i będzie mógł powstać kolejny hotel albo i kilka. Nieważne że brakuje wody a ujęcie wody z mulnika w powijakach.

Gość • Piątek [06.10.2023, 18:44:33] • [IP: 62.69.253.**]

chyba nie tylko ja tak widzę, że to kierunek do zabudowania kolejnych terenów wypoczynku mieszkańców... przecież budowa nowych apartamentów i hoteli to jedyny słuszny kierunek rozwoju naszego miasta...

Gość • Piątek [06.10.2023, 18:44:17] • [IP: 37.47.176.***]

I bardzo dobrze macie finałowy prezent od betoniarza przygłupy. Dalej głosujcie na te czerwone towarzystwo. Na marsze POstkomuny łazicie oszołomy tysiącami, a bronić jednego z najpiekniejszych miejsc w Świnoujściu nikt du&y nie ruszy. Cały park na północ od tej drogi za 10 lat bedzie zabetonowany.

Gość • Piątek [06.10.2023, 18:37:29] • [IP: 46.205.137.**]

Czyli wyrżniemy teraz PARK ZDROJOWY żeby był lepszy dojazd do apartamentowców koło wiatraka w imię POPRAWY RYCHU...CZY. WY NAPRAWDE MACIE WSZYSTKICH ZA DEBILI??

Gość • Piątek [06.10.2023, 18:26:48] • [IP: 88.218.254.***]

Może niech się mieszkańcy wypowiedzą co do tej drogi a nie garstka urzędników chcących zrobić dobrze turystom..

Gość • Piątek [06.10.2023, 18:26:02] • [IP: 185.210.39.**]

odciąży w końcu Chrobrego

Gość • Piątek [06.10.2023, 18:14:14] • [IP: 176.221.122.***]

A co z molem. Poprzednie rozebrano i tylko obiecywano. Międzyzdroje mają piękne, niemcy w każdej wsi małe ale maja a u nas kurort i co. WSTYD włodarzu wstyd.

Gość • Piątek [06.10.2023, 18:10:17] • [IP: 92.118.166.***]

I. Znowu wszystko dla turystów a reszta miasta dziura na dziurze i co na to Pani z zerwanego plakatu jej ulica jest nowa.

Gość • Piątek [06.10.2023, 18:06:41] • [IP: 176.221.122.***]

Każdy projekt w Świnoujściu zostaŁ na koniec okrojony i zupenie inny od proponowanego pierwotnie. Most w Karsiborzu, deptak i parking przy wężle przesiadkowym, s3 jest nasyp zamiast wiaduktu przy ulicy Wrzosowej itp

Gość • Piątek [06.10.2023, 18:02:51] • [IP: 185.210.38.***]

A GDZIE RESZTA WITOSA RYBAKI ŁUŻYCKA WIELE INYCH ULIC DO REMONTU I CHODNOKI W STANIE ZAPŁAKANYM A ONI TYLKO TO WIDZOM A KASE BIOROM ZATO

Gość • Piątek [06.10.2023, 17:59:47] • [IP: 37.47.155.***]

Sprawna komunikacja miejska bihahahaha. Rano piątki się ścigają do kasiborza, chyba co 10 minut wożą po 2 osoby, a w sobotę na działkę dwójka raz na godzinę, a ludzi jak w Indiach.. ale kogo to...

Gość • Piątek [06.10.2023, 17:56:34] • [IP: 37.47.155.***]

A skąd się wzięły te pieniądze?! Przecież to najbardziej zadłużone miasto w Polsce...

Gość • Piątek [06.10.2023, 17:43:38] • [IP: 46.205.136.***]

alejek utwardzonych nie można było przez park bo w naturę nie można ingerować a tu deweloperom i hotelarzom znów się robi dobrze za pomocą pieniędzy mieszkańców. kiedy lewobrzeże było wyspa do mieszkania jak każde inne miasto, teraz się robi wyspa hoteli a mieszkańców najlepiej przesiedlić na Prawobrzeże bez dostępu do morza i atrakcji. Ale od lat krajem rządzą układy, patodeweloperka, korupcja - a tak wszyscy wyzywali że Ukraina skorumpowana. ..u nas to samo, a ręką rękę myje, jeden rząd nie osadza drugiego tylko odwiecznie się straszą a wszyscy zwolennicy jednych i drugich nastawiają się na siebie jak dzbany :-D

Gość • Piątek [06.10.2023, 17:42:07] • [IP: 176.221.122.**]

tak, chyba droga dla koni tam była

Gość • Piątek [06.10.2023, 17:40:05] • [IP: 176.221.122.**]

Tłumaczenie mieszkańcom że zaplanowana do budowy Nowo jachtowa jest poza ustalonym obszarem parku Zdrojowego -nie zmienia faktu, że nowa droga przetnie życie istniejącej flory i fauny. Samo prowadzenie prac budowlanych zrujnuje dużo większy obszar terenów zielonych, niż to zaznaczono kolorem czerwonym na tym szkicu. Jak na każdym placu budowy będzie jeden wielki chaos budowlany. To właśnie poszerzenie istniejacej ulicy Chrobrego- po obu stronach- mniej by ingerowało w przyrodę - likwidacji by uległo po 2 metry trawnika z każdej strony. Jak tak chcą przyjeżdżać to niech auta zostawia na węźle przesiadkowym na Warszowie i za darmo autobusem tunelowym niech jeżdżą

Gość • Piątek [06.10.2023, 17:34:48] • [IP: 185.210.39.**]

Ta włądza na czele ze żmurem nigdy nie była z mieszkańcami, zawsze robią coś dla niemca lub turystów.

Gość • Piątek [06.10.2023, 17:22:13] • [IP: 178.238.246.**]

To jest tak, jak prezydent Duda sadził drzewa, ale przed sadzeniem wycięto kilkanaście drzew, żeby gałęzie tych wyciętych drzew nie spadły im na głowę !🤔🤥🫣

Gość • Piątek [06.10.2023, 17:18:07] • [IP: 178.238.246.**]

Te pieniądze powinny być przeznaczone na kupno trzeciej karetki, aby ratować życie naszych mieszkańców, Tak dba się o mieszkańców, teraz wiemy jak myśli ten nasz samorząd i radni, których wybraliśmy dla nas, a nie dla deweloperów, i niszczenia przyrody!!

Gość • Piątek [06.10.2023, 17:02:13] • [IP: 185.210.36.***]

Czy da się to jakoś zatrzymać? Może wytnijmy cały park zdrojowy? Kuźwa, może CBA albo jakaś inna instytucja by położyła łapę na to i zatrzymało. Wiadomo, miasto się rozrasta ale niech rozrasta w stronę Karsiborskiej, a nie w coś co istnieje od set lat. Ten park jest naturalnym parkiem spacerowym. Panie prezydencie, Pani Inżynier - nie niszczcie historyczną część miasta na rzecz kasy. Jak tak bardzo chcecie to sprzedać i zniszczyć, to proszę zrobić to w Rejonach Karisborskiej od 12 w stronę promu - tam jest mnóstwo terenów.

Gość • Piątek [06.10.2023, 16:59:11] • [IP: 5.173.30.**]

Bardzo zły pomysł, jak można dzielić tak piękny park. Co za dureń to wymyślił ? Co ze zwierzętami ? Wszystko pod Niemca. Co się dzieje w tym urzędzie miasta. Wyczuli że jeszcze można coś w łapę dostać, przed wyborami, na to wygląda. Pazerne dziady Zatrzymać trzeba tą zła decyzję.

Gość • Piątek [06.10.2023, 16:56:02] • [IP: 77.105.146.**]

Spróbuj jakąś tam zrobić drogę komuchu, to ci ten głupi łeb spadnie z patyka. Obiecujemy koperciarzu ci to.

Gość • Piątek [06.10.2023, 16:49:07] • [IP: 178.238.246.**]

Najlepiej jest napisać, ze droga będzie tam gdzie cennych drzew nie ma, 😳🫣wszystkie drzewa są cenne!😱🥶Zobaczycie ludzie niedługo będziemy mieli zabetonowane ścieżki, drogi, DLACZEGO TAK NIE LUBICIE PRZYRODY, ?Dosc tego wycinania drzew!Mieszkancy powinni mieć prawo do decydowania ZOSTAWCIE NASZ PARK W SPOKOJU!dosc już promenad ścieżek trzeba zadbać o drzewa i przyrodę a nie niszczyć, wszystko.🫣🥲

Gość • Piątek [06.10.2023, 16:45:18] • [IP: 77.105.146.**]

Gdzie są grubasie moje komentarze?!

Gość • Piątek [06.10.2023, 16:41:14] • [IP: 37.47.165.***]

Zachłanne dziady, nawet park zniszczą żeby się Helmutowi wygodnie jeździło. Niech ktoś to zatrzyma !

Gość • Piątek [06.10.2023, 16:39:38] • [IP: 88.218.254.***]

Park zostanie przecięty drogą.Straci swój urok.Mieszkańcom odbiera się ostatnie dziewicze miejsca w tym mieściei. Zwierzęta, które tam mieszkają również to odczują. Słaby pomysł...

Gość • Piątek [06.10.2023, 16:34:24] • [IP: 176.221.123.***]

Chciwe ***rwysyny, łapy precz od Parku Zdrojowego, za mało nakradliście?! Co jeszcze zniszczycie w Świnoujściu, zanim się was na mordę wyrzuci z miasta!!

Gość • Piątek [06.10.2023, 16:26:49] • [IP: 185.210.36.***]

Czy da się to jakoś zatrzymać? Może wytnijmy cały park zdrojowy? Kuźwa, może CBA albo jakaś inna instytucja by położyła łapę na to i zatrzymało. Wiadomo, miasto się rozrasta ale niech rozrasta w stronę Karsiborskiej, a nie w coś co istnieje od set lat. Ten park jest naturalnym parkiem spacerowym. Panie prezydencie, Pani Inżynier - nie niszczcie historyczną część miasta na rzecz kasy. Jak tak bardzo chcecie to sprzedać i zniszczyć, to proszę zrobić to w Rejonach Karisborskiej od 12 w stronę promu - tam jest mnóstwo terenów.

Gość • Piątek [06.10.2023, 16:25:43] • [IP: 37.248.177.***]

A na karetke ? I zaloge ? Niemcom robicie ? No

Gość • Piątek [06.10.2023, 16:16:15] • [IP: 176.221.110.***]

Mój głos mieszkańca jest przeciwny niszczeniu parku, spacerowej ulicy Jachtowej oraz wydawaniu pieniędzy na rzecz deweloperów, hotelarzy i ich gości.

Gość • Piątek [06.10.2023, 16:10:43] • [IP: 176.221.122.**]

poznańska pyra cały czas miała mieszkańców w d...e robi co chce a ludzie nadal na niego głosuja zobaczymy co bedzie jak część działek pójdzie pod nóż bo jest wysyp działek do sprzedarzy coś w tym jest i dopiero zacznie się płacz wyborców fasoli ale to będzie za póżno bo on bedzie wypoczywał na zasłużonej emeryturze i śmiał sie ze świnoujścian jak zrobił ich w bambuko na szaro

Gość • Piątek [06.10.2023, 16:08:51] • [IP: 5.173.27.*]

No to będzie koniec parku. Amen.

Gość • Piątek [06.10.2023, 16:01:38] • [IP: 88.218.254.**]

Koło tunelu parking buforowy, zakaz wjazdu samochodów do miasta.Sprawna darmowa komunikacja miejska.

Gość • Piątek [06.10.2023, 15:47:21] • [IP: 46.205.136.***]

No jasna cholera mnie napada, Żmurek, trzymaj się z daleka od dziewictwa ciszy i zielonego piekna tego rejonu miasta! Deweloperstwo, won z miasta!

Gość • Piątek [06.10.2023, 15:31:39] • [IP: 176.221.122.***]

Plany zakładały remont mojej ulicy. ..3 lata temu. Dzisiaj nadal jeździmy po dziurach i łatach z asfaltu wiekowych jak to miasto. Tymczasem są pieniądze na drogę, która służy tylko deweloperom. Tereny już dawno przez nich wykupione, teraz po wybudowanej drodze pojadą ciężarówki na budowy, a po ich zakończeniu nie będzie na remonty ani mojej ulicy, ani nawet tej nowej... Fantastyczne planowanie...

Gość • Piątek [06.10.2023, 15:27:38] • [IP: 176.221.122.***]

I obowiazkowo na calej dlugosci ulicy SPP ! ***** ***

Gość • Piątek [06.10.2023, 15:22:14] • [IP: 37.47.183.**]

Patrzcie, jeszcze na koniec kadencji na szybko byleby deweloperom dobrze zrobić. Budowe kolejnej promenady na szybko zorganizował, teraz droge dla nich przez park. Przecież to nie dla mieszkańców. Co nas obchodzi ze turyści muszą jechać wolno Chrobrego. To nie jest prezydent mieszkańców napewno. Dobrze mu zerwało beret, na żywca idzie już.

Gość • Piątek [06.10.2023, 15:20:23] • [IP: 185.53.147.***]

Ooo a na żłobek kasy nie było a tu pyk 4 mln na droge do hoteli jest

Gość • Piątek [06.10.2023, 15:08:12] • [IP: 88.218.254.**]

Ten bydlak do reszty ma wywalone na mieszkańców. Jak i kto zezwolił przez park puścić ruchliwą drogę, jakąkolwiek drogę?! Jak można podzielić spokojny park tak ruchliwą ulicą. Skur..y..syństwo!!

Gość • Piątek [06.10.2023, 15:07:29] • [IP: 178.238.246.***]

Aaa, czyli znów wycinamy setki jak nie tysiące drzew by Niemcy mogli mieć łatwiejszy dojazd do hoteli. Dla mieszkańców jak zwykle nic. Na prawdę trzeba pogonić tą bandę Żmurów, Michalskiej itd. z NASZEGO miasta!

Gość • Piątek [06.10.2023, 15:01:37] • [IP: 178.238.249.***]

Polityka małych kroków, droga{na koszt miasta} następnie media{też zapewne na koszt podatnika] a potem SIEM DZIAŁECZKI podzieli po znajomych i GRA GYYTARRRA!! O OTAKE polskie walczilim we tym we 1980 roku...a dla motłochu BŁON WYSPIARZA.

Gość • Piątek [06.10.2023, 15:01:27] • [IP: 89.151.32.***]

Zniknie jeden z ostatnich naturalnych zakątków w bezpośredniej bliskości dzielnicy nadmorskiej. Dla wygody przyjezdnych obecna władza zrobi wszystko nie licząc się z walorami tego miejsca i głosami dużej grupy mieszkańców. Rozwój miasta - jak najbardziej tak, ale w sposób zrównoważony. Zamiast budować ulicę przez środek drzewostanu powinny zostać wybudowane parkingi buforowe. Miasto i tak już stało się w sezonie niewydolne jeżeli chodzi o ruch samochodowy.

Gość • Piątek [06.10.2023, 14:57:23] • [IP: 5.173.196.**]

Nie zgadzam się na kolejne zadłużanie miasta

Gość • Piątek [06.10.2023, 14:54:21] • [IP: 176.221.123.***]

no i piękni droga przez park zdrojowy przeszła pomimo sprzeciwu mieszkańców oby prezydent się smażył w piekle. .. Ostatnia ostoja spokoju, wypoczynku, rekreacji i spacerów upada w tym mieście.

Gość • Piątek [06.10.2023, 14:53:51] • [IP: 31.0.49.***]

Piątek [06.10.2023, 14:16:20] • [IP: 176.221.122.* ale umysłowy zaścianek masz w głowie. Siedz i gnij w tym domu

Gość • Piątek [06.10.2023, 14:28:38] • [IP: 83.23.81.***]

Wyremontujcie istniejące ulice a następnie należy budować nowe i ogłoście konkurs na nazwę przyszłej ulicy

Gość • Piątek [06.10.2023, 14:21:59] • [IP: 185.210.39.***]

Łapczywe łapy Żmurkiewicza i jego kolesiów już sięgają po tereny Parku Zdrojowego. Masakra.

Gość • Piątek [06.10.2023, 14:16:59] • [IP: 46.205.136.***]

Precz, do cholery jasnej, precz, precz, precz, precz z tym pomysłem! Co, juz szczytuje garsonka, krawat drży lubieznie, bo domki wczasowe pokazały swą chuć? Chca miec krócej do tunelu czy sklepów nadziani Ojro Germanie o jasnych. różowawych cerach i dziwnych proporcjach ciał, tak zwracających uwage na ulicach? i zasmradzac cholernie, infekować hałasem ulice Jachtową, ulice bardzo uspokojoną - spokojną bez głupich innowacji Michalskiej jak na ul.Słowackiego? To jest fenomen miasta, Park Zdrojowy, okolice fortu, ten wyciszony teren bez ruchu po pętli, bez ruchu, który przyciągnie w okolice fortu ruch samochodów... Ale garsonki rozchyliły swe poły i krawat wciska sie lubieżnie w okolice portfelu... chce ssać forsę, ssać, a jeszcze odkreslić na grafiku, sprawozdaniach kolejną inwestycję, by sztachety zębów Niemca i nadzianego leminga rozświeciły się na widok bezwstydnie wtłoczonego w park członka ruchu komunikacyjnego...

Gość • Piątek [06.10.2023, 14:16:20] • [IP: 176.221.122.**]

Drodzy mieszkancy. Proponuje w koncu wyjsc na ulice i zrobic strajkt. Niech sobie w dupie buduja ta ulice. Czas powiedziec dosc!

Gość • Piątek [06.10.2023, 14:06:21] • [IP: 31.0.32.***]

Wy ci...ule z UM najpierw wyremontujcie ulice a potem budujcie następne. W poniedziałek przynoszę do UM rachunki za uszkodzenia mego auta powstałe przez trylinkę która wyskoczyła z drogi (ul Wielkopolska)

Gość • Piątek [06.10.2023, 14:04:35] • [IP: 46.205.136.**]

W części nowa ulica biegnie po „śladach” drogi, która kiedyś tam istniała. CHYBA DRÓŻKI LEŚNIEJ, ALE UMIEJĘTNIE I SPRYTNIE TO PRZEKAZUJECIE MIESZKAŃCOM.

Oglądasz 1-128 z 128
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Już 19 maja hala sportowa SP nr 1 przy ul. Witosa w Świnoujściu zamieni się w arenę pełną tańca i emocji. Ponad 200 tancerzy z sześciu szkół tanecznych z różnych miast, w tym ze Szczecina, Kołobrzegu i Rzeszowa, stanie do rywalizacji w Turnieju Tańca Nowoczesnego „Roztańczone Wyspy”. ■ Nowi zastępcy: Joanna Agatowska będzie miała dwóch zastępców. Zastępcą do spraw społecznych będzie pan Roman Kucierski, zastępcą do spraw inwestycyjnych będzie pan Arkadiusz Mazepa. Natomiast sekretarzem miasta zostanie pan Paweł Juras ■ Ryszard Teterycz Przewodniczącym Rady Miasta Świnoujścia ! Nowy przewodniczący był jedynym zgłoszonym kandydatem. Poparło go 19 radnych. 2 było przeciw ■ 21 nowych radnych Rady Miasta Świnoujście odebrało zaświadczenia o wyborze oraz uroczyście złożyło ślubowanie. Wśród nich jest wielu społeczników. Na tej samej sesji nowa prezydent Świnoujścia Joanna Agatowska złożyła ślubowanie i formalnie objęła urząd. ■ Na poniedziałek 6 maja 2024r. Komisarz Wyborczy w Szczecinie zwołał I sesję Rady Miasta Świnoujście IX kadencji. Obrady odbędą się w sali numer 315 Miejskiego Domu Kultury przy ulicy Wojska Polskiego 1/5. Początek o godzinie 10.00. Porządek obrad 1. Otwarcie inauguracyjnej sesji rady. 2. Wręczenie zaświadczeń o wyborze na radnego. 3. Złożenie ślubowania przez radnych. 4. Stwierdzenie kworum i przyjęcie porządku obrad. 5. Wybór przewodniczącego rady. 6. Wręczenie zaświadczenia o wyborze na Prezydenta Miasta Świnoujście. 7. Złożenie ślubowania przez prezydenta. 8. Zakończenie obrad ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■