POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [01.10.2023, 19:34:24] • ¦winouj¶cie

¦winoujski tunel w ogniu krytyki: smród spalin i zbyt niska prêdko¶æ. Radny Leszek Waga szuka rozwi±zania!!!

¦winoujski tunel w ogniu krytyki: smród spalin i zbyt niska prêdko¶æ. Radny Leszek Waga szuka rozwi±zania!!!

fot. S³awomir Ryfczyñski

W trakcie ostatniej sesji rady miasta w ¦winouj¶ciu jeden z radnych, Leszek Waga, podniós³ kwestiê, która niepokoi wielu mieszkañców oraz kierowców korzystaj±cych z nowo otwartego tunelu w mie¶cie.

"Przed otwarciem tunelu zg³asza³em, ¿e prêdko¶æ w nim powinna wynosiæ 60 km/h, ale decydowali do 50 km/h", mówi³ radny. Leszek Waga wskaza³ jednak, ¿e w rzeczywisto¶ci jest tak, ¿e kierowcy je¿d¿± zaledwie 30-35 km/h. "Taka niska prêdko¶æ prowadzi do nagromadzenia spalin w tunelu, co jest odczuwalne w postaci nieprzyjemnego zapachu", doda³.

Radny przekonywa³, ¿e podnosz±c dopuszczaln± prêdko¶æ do 60 km/h, kierowcy bêd± je¼dziæ ¶rednio 50 km/h, co mo¿e pomóc w redukcji stê¿enia spalin. Porówna³ te¿ sytuacjê w ¦winouj¶ciu z innymi krajami, mówi±c: "Je¼dzi³em po wielu krajach, w tunelach jest wszêdzie 70 km/h, 90 km/h. Nigdzie nie spotka³em siê z ograniczeniem do 50 km/h. Co dzieñ przeje¿d¿am przez nasz tunel i obserwujê, ¿e samochody rzadko przekraczaj± 40 km/h".

Jednym z g³ównych problemów, który zwróci³ uwagê mieszkañców, jest ci±g³y nieprzyjemny zapach spalin w tunelu. Mimo ¿e od otwarcia tunelu 30 czerwca up³ynê³o ju¿ kilka miesiêcy, sytuacja nie uleg³a poprawie zauwa¿y³ radny Leszek Waga. W tunelu widaæ nawet mgie³kê spalin przy o¶wietleniu.

Radny Waga apeluje do podjêcia dzia³añ w celu zwiêkszenia dopuszczalnej prêdko¶ci w tunelu. W jego opinii, mo¿e to pomóc w redukcji ¶mierdz±cych spalin, poniewa¿ auta je¿d¿±ce z wiêksz± prêdko¶ci± mog± spalaæ paliwo w bardziej efektywny sposób.

Sprawa ta z pewno¶ci± bêdzie budziæ emocje i wymagaæ dalszych dzia³añ ze strony w³adz miasta, które powinny dbaæ o komfort i bezpieczeñstwo wszystkich u¿ytkowników tunelu.

¼ród³o: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 131, skomentuj, drukuj, udostêpnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodaj±c komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykê prywatno¶ci.

Zauwa¿y³e¶ b³±d lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Ogl±dasz 1-131 z 131

Go¶æ • Wtorek [10.10.2023, 09:22:11] • [IP: 176.221.122.***]

Bez zamontowania kolejnych dwóch zestawów wentylatorów, czyli tak jak podobno by³o w pierwotnym projekcie, problem spalin nie zniknie. Nadal te¿ nie wiadomo, bo nikt tego nie wyja¶ni³, czy obecne zespo³y wentylatorów przepompowuj± powietrze (kierunek przepompowywania powinien te¿ byæ dopasowany do kierunku wiej±cego wiatru) czy wt³aczaj± je jednocze¶nie z obu koñców. Je¶li wt³aczaj±... to nic siê nie zmieni.

Bolo • Czwartek [05.10.2023, 13:53:38] • [IP: 193.69.22.**]

Gdyby nie Unia tunelu by nie by³o. ¯aden rz±d kasy nie chcia³ wy³o¿yæ, jeszcze kto¶ tego nie ogarnia?

Go¶æ • Czwartek [05.10.2023, 08:04:11] • [IP: 83.23.26.***]

Bardzo dobry pomys³ 60 jak komu¶ za szybko to s± promy, a jak kto¶ nie potrafi je¼dziæ to rowerkiem i promem.

Go¶æ • ¦roda [04.10.2023, 14:58:00] • [IP: 80.151.3.**]

Pan jest chyba totalnie odklejony, masz promy mondrusiu jak ci siê tunel nie podoba. kto g³osujê na tych ludzi

Go¶æ • ¦roda [04.10.2023, 10:23:55] • [IP: 88.156.232.***]

Taka prounijna koszulka to tylko wstyd i proszenie siê o oplucie!!

Go¶æ • ¦roda [04.10.2023, 09:18:20] • [IP: 62.69.252.***]

Trudno ¿eby nie ¶mierdzia³o jak wentylatory nie pracuj±. W niedzielê przeje¿d¿a³em dwa razy i specjalnie zwróci³em na to uwagê

Go¶æ • ¦roda [04.10.2023, 00:13:51] • [IP: 37.47.145.**]

kierowcy jad±cy 30km/h tunelem to najgorsi niedzielni kierowcy, blokuj± ruch, brak mózgu...

blondynka z wsypy • Wtorek [03.10.2023, 13:56:17] • [IP: 31.61.242.**]

A mundur jego by³ zielony, na nim belka oraz gwiazdki dwie.

Go¶æ • Wtorek [03.10.2023, 12:32:27] • [IP: 178.238.247.**]

ma racjê, powinno byæ 60 km /godz.zazwyczaj w tunelach jest ograniczenie do 70km/godz. no i nie bêdziê tyle spalin

Go¶æ • Wtorek [03.10.2023, 08:43:53] • [IP: 5.173.152.**]

Powinno byæ 70, ale czytaj±c komentarze to wiem ze to nie przejdzie.. 60 to zdecydowanie p³ynniejszy ruch, a jak komus jest za szybko to niech sie zastanowi czy powinien mieæ prawo jazdy.

Go¶æ • Wtorek [03.10.2023, 07:49:26] • [IP: 62.69.252.***]

Panie Leszku pozdrawiam. ¯yczê du¿o zdrowia i owocnej pracy, jako radny. Szkoda, ¿e Ci co narzekaj± nic nie robi±.

Go¶æ • Wtorek [03.10.2023, 07:44:06] • [IP: 46.205.140.***]

Zawszê znajdzie siê dureñ któremu bêdzie za wolno. W ca³ym mie¶cie jest 50 a w tunelu ma byæ 80 a mo¿e 90.

Go¶æ • Wtorek [03.10.2023, 07:40:08] • [IP: 178.238.243.**]

Jak w swinoujsciu nie ma ulicy ¿eby jechaæ szybciej ni¿ 50 a jak nawigacja zmieni trasê na rondzie przed tunelem to jedziecie 15😝

Go¶æ • Wtorek [03.10.2023, 07:19:11] • [IP: 46.205.140.***]

Komu przeszkadza prêdko¶ci w tunelu to jest debili ma byæ bezpiecznie i tyle w temacie. Zaraz przejedzie tunelem 2000000 miliony aut be¿ ¿adnej kolizji jest bardzo bezpiecznie, a komu ¶mierdzi niech p³ywa promem ma wybór. Zawsze znajdzie siê KRETYN któremu co¶ nie pasuje.

Go¶æ • Wtorek [03.10.2023, 06:52:30] • [IP: 37.47.179.***]

Nied³ugo wprowadz± nakaz noszenia masek 😷, spoko🤭

Go¶æ • Wtorek [03.10.2023, 04:40:27] • [IP: 46.205.140.**]

, 22:03:34] • [IP: 89.151.36.***] zanim zdejm±, to je nosz± -wygl±da to obciachowo. A powinna mieæ Unia swój tunel, ja optujê za" Tunel im. Skorumpowanej Unii Europejskiej"

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 23:45:00] • [IP: 176.221.122.***]

Jestem za 60-tk±. Mo¿e wtedy bêd± je¼dziæ 50. A tych co tamuj± ruch jad±c 30 i wolniej karaæ tak samo jak za przekroczenie.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 22:52:20] • [IP: 185.210.37.***]

Do tych wszystkich co uwa¿aj±, ¿e prêdko¶æ dopuszczalna powinna byæ wy¿sz± ni¿ 50 km - ciekawe, jak sobie to wyobra¿acie: przecie¿ tunel z jedenj strony" wypada" od razu na rondo, a z drugiej normalnie w mie¶cie - zaraz za tunel mamy skrêty (w KArsiborsk±, w Steyera, s± przej¶cia dla pieszych drogi rowerowe, zjazdy do lasu (np. w kierunku schroniska dla zwierz±t). Je¶li samochody wypada³yby z tunelu np. z prêdko¶ci± 70km, to zaraz by³yby wypadki. To jest obszar zabudowany i koniec, jedziemy max 50km i te dwie minuty w tê czy w tê chyba nie maj± takiego znaczenia, by o to kruszyæ kopie czy w ogóle siê nawet choæ trochê denerwowaæ?

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 22:42:04] • [IP: 89.151.32.***]

Pan szanowny niech siê skupi na jednej pracy i robi to dobrze ale jeden kierunek dwóch stok za ogon w tym wypadku tego pana nie da rady ci±gn±æ

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 22:03:34] • [IP: 89.151.36.***]

Jak zwykle temat zastêpczy, dyskusja o niczym i koszulki które za chwiê radni zdjem± -hipokryzja

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 21:40:47] • [IP: 176.221.123.***]

A lubiê jak mi ¶mierdzi spalinami szkoda ¿e nie trafi³em na takiego co 30 je¼dzi bo te¿ za szybko nie jadê mam skuterka i 50 nie poleci, wiêc jestem przeciw Wadze on jako radny pewnie beemk± posówa siedzi przy korycie to ma.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 21:23:18] • [IP: 37.248.210.*]

Mar74 • Poniedzia³ek [02.10.2023, 16:29:46] • [IP: 176.221.122.***] Dok³adnie tak zrobi³am, zamknê³am obieg przez w³±czenie przycisku i ¿adnych spalin nie czu³am.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 21:13:27] • [IP: 176.221.123.***]

taki mamy klimat

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 20:07:43] • [IP: 178.238.252.***]

Czytam te komentarze i co ? brak s³ów, ¿enada.

Go¶æ XXX • Poniedzia³ek [02.10.2023, 20:03:46] • [IP: 78.30.82.***]

Rozwi±zanie tego ¶mierdz±cego problemu jest proste jak drut ostrzowy concertina...Przed wjazdem do tunelu nale¿y rozpêdziæ samochód do 120 km/ h, po czym zredukowaæ gaz do zera i silnik si³± rozpêdu pokona tunel nie smrodz±c z wydechu.. A i prêdko¶æ wyjazdu na wylocie bêdzie w granicach oko³o 50/h zgodnie z zatwierdzon± norm± prêdko¶ci...Tylko samochody musz± posiadaæ zgodnie z norma katolick± ¶wiadectwo pokropu...

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 19:44:23] • [IP: 37.47.151.**]

Czy ¶mierdz±cy spalinami tunel mo¿e siê nazywaæ Kaczyñskiego?

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 18:35:20] • [IP: 176.221.123.***]

Przestañcie z t± zak³aman± Uni± Europejsk± skorumpowani w ka¿dym calu

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 18:28:17] • [IP: 185.210.38.*]

kurka z³ota, dzisiaj jecha³am 32km/h za jakim¶ debalem w granatowym comb, niestety ZSW, przed nim pusta droga, wcze¶niej widaæ by³o tylne ¶wiat³a jad±cych aut, ale uciek³y nam w po³owie tunelu. Za combi trzy auta, ja i za mn± ca³y sznur aut. Jak kto¶ siê boi jechaæ tunelem powinien p³yn±æ promem a nie wlec siê 30

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 17:54:06] • [IP: 78.10.225.***]

Wiêkszo¶æ tuneli, z którymi mia³em do czynienia to jednak dopuszcza prêdko¶æ rzêdu 70-80 km/h. Tunele jednokierunkowe zazwyczaj 70 km/h w mie¶cie do 100km/ poza nim. Tutaj jest ubogo. Ale bior±c pod uwagê umiejêtno¶ci lokalnych kierowców, to nie wiem czy i tak to nie za du¿o.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 17:54:03] • [IP: 176.221.123.***]

Zmienimy na 70 Km /H jak wygramy Wybory a ten Radny jest z PO a My g³osujemy na Katolick± PIS bo jeste¶my Katolikami

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 17:28:42] • [IP: 194.17.229.***]

w koñcu jaki¶ m±dry go¶ciu ale 60km/h to i tak za ma³o powinno byæ co najmniej 60-70km/h

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 17:20:31] • [IP: 31.0.68.***]

Przecie¿ w ca³ym mie¶cie jest 50km/h wiêc w tunelu te¿ i dobrze

Mar74 • Poniedzia³ek [02.10.2023, 16:29:46] • [IP: 176.221.122.***]

Jakimi starymi gratami musz± je¼dziæ ci biedni ludzie, którym ¶mierdzi spalinami. Normalne auta maj± przycisk, , obieg zamkniêty" , wciskasz przed wjazdem i wy³±czasz po wyje¼dzie. Ca³±, , d³ug±" podró¿ nie w±chasz spalin tylko zapach choinki na lusterku.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 16:07:43] • [IP: 176.221.122.**]

ZEBY WENTYLATOERY PRACOWALY I TO NAOKRAGLO TO MUSZA TAM BYC ZAINSTALOWANE. NA DZIEBN DZISIEJSZY WENTYLATOROW BRAK WOGULE. TA TE MALE WYPIERDKI NA WYLOCIE WOGULE SA NIEPOTRZEBNE. NIUECH RADNI ZROBIA WYCIECZKE DO BERLINA I ZOBACZA JSAK TO MA WYGLADAC

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 16:06:10] • [IP: 202.72.111.**]

Zrobiæ 60 km/h

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 15:42:30] • [IP: 185.210.39.***]

PROM DLA TYCH KTÓRYM ¦MIERDZI JESZCZE PLYWA.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 14:42:43] • [IP: 185.210.36.***]

60km/h lub nawet 70km/h. Samochody ZSW to jeszcze jada w okolicach 50, jednak turysci i niemcy to 30km/h to standard. Jezeli bylo by zagrozenie to tunelu to zawsze moga na tablicach chwilowo zmienic na 50km/h lub mniej. Jednak na codzien powinno byc szybciej.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 14:34:44] • [IP: 88.218.254.**]

Wjazd TYLKO dla elektryków.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 14:27:41] • [IP: 5.173.153.**]

bez przesady, zamykasz klime i okna na 3minuty i jeste¶ na 2 stronie. Jak nie pasuje to czekaj sobie na bielika. nastawiasz tempomat przed wjazdem do tunelu. to ¿e kto¶ jedzie wolniej ni¿ 50, to wszêdzie tak jest

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 14:21:39] • [IP: 31.11.130.***]

kto¶ tu nie zna przepisów Ruchu Drogowego. ... smród zaci±gany z pobliskiej Oczyszczalni ¶cieków

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 13:54:59] • [IP: 37.47.151.**]

Mówili ludziom nie wtracajcie siê bo tunel projektuj± fachowcy dzi¶ pisowska prokuratura mówi nie ma winnych?

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 13:36:32] • [IP: 2.106.93.**]

Do:116 M±drzy in¼ynierowie te¿ ostrzegali. Ale jak nie wiadomo o co chodzi……..

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 12:59:12] • [IP: 176.221.123.***]

jezzzu ludzie, czekali¶cie 40 lat a teraz jest problem bo przez 4 minuty jest trochê spalin. zapraszamy na prom, co za problem??

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 12:43:18] • [IP: 176.221.123.**]

Jak nie pasuje to w kolejkê na prom.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 12:37:16] • [IP: 92.118.166.***]

Ludzie cz wy kiedykolwiek bêdziecie z czego¶ zadowoleni. Odnoszê wra¿enie ¿e samochodami przez tunel je¿d¿± sami debile. Wystarcz na chwilê wy³±czyæ nadmuch albo jest taki przycisk z ikon± samochodu i po problemie.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 12:11:22] • [IP: 78.10.206.***]

A co nato Michalowa przeciez odebrala nagrode do demisji jak najszybciej odwolac szkodnika miasta choc wanpie to babsko nie ma honoru juz raz deklarowala odejscie trudno sie pozegnac z kasa um trzeba utrzymac nowe auto no i apartament w poznaniu no i coreczke bo mareczek jakos daje rade babszczylu won z mojego miasta szkodnikuczas pakowac sie puki na orleniu tanie paliwo i juz nigdy a przenigdy nie wracaj do mojego miasta szkodniku i zklucona z kierownikimi um mamy ciebie dosc czas to zrozumiec mieszkanict tez ciebie nienawidza i robia taka mina usmiechu pogardy ale ty uwazasz ze jest inaczej mjej honor kobieto i tak jak deklarowalas na sesji rady odejc z mojego miasta wracaj na wies moze tam ciebie przyjmna choc wanpie

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 11:50:25] • [IP: 92.118.166.*]

Niech ten WAGA nie wa¿y siê POdnosiæ £APY przeciwko naszemu tunelowi. Niech zmierzy te spaliny i wtedy POdnosi" dyskusje". Dziadostwo nie mo¿e znie¶æ sukcesu rz±du PiS. I tak bêdzie do 15.10.23r. Wkrótce mo¿e zamkn± dzioby niezale¿nie kto wygra." Psy szczekaj± a karawana idzie dalej".

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 11:38:32] • [IP: 108.30.203.***]

Autorytet od noszy

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 11:36:28] • [IP: 87.78.225.***]

Jedyna wielka porazka sa dzbany swinoujskie. Jeden madrzejszy od drugiego.
Zakazac wjazdu smierdzielom ze Slaska, do Swinoujsci.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 11:30:10] • [IP: 178.238.249.***]

02.10.2023, 08:22:10] • [IP: 92.118.166.**] Twoja wiedza na temat aut z silnikiem diesla zatrzyma³a ¶iê na etapie Mercedesa W 123, lub Forda Sierry 2.3D. Poczytaj sobie znaFFFco o sk³adzie spalin Diesla a potem ³ykaj zielon± propagandê.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 11:23:45] • [IP: 78.30.81.**]

Smród to jest, ale z portu. Tunelem przejedziemy w 3-4 minuty, a dymy i smrody z cpn (port), czuæ ca³y czas i to nie tylko na Warszowie. Z Marinusa ¶mierdzi zepsutymi rybami i dymem . Tym siê zajmijcie Radni. Zacznijcie dbaæ o komfort ¿ycia mieszkañców, a nie roztkliwiaæ siê na zbyt nisk± prêdko¶ci± w tunel i brzydkim zapachem przez parê minut. ¦mieszny Pan jest.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 11:18:14] • [IP: 46.205.136.**]

Popieram

• Poniedzia³ek [02.10.2023, 11:03:47] • [IP: 176.221.122.*]

A mo¿e wystarczy ¿eby wentylatory pracowa³y w sposób ci±g³y. chyba ze pan radny ma ma³o roboty w pogotowiu i podniesienie prêdko¶ci przysporzy mu klientów to jeszcze niech postuluje zniesienie zakazu wyprzedzania. a ja pana za inteligenta mia³em

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 10:54:43] • [IP: 37.47.151.**]

Mam pisowski pomys³. Karaæ wiêzieniem tych co jad± wolniej ni¿ 50 i tych co szybciej ni¿ 50.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 10:33:54] • [IP: 37.30.114.**]

¯a³osne, 08:49:56] • [IP: 80.54.236.***] "Jak mo¿na traktowaæ powa¿nie kogo¶, kto nosi tak± koszulkê - ludzie, zlitujcie siê :D" ------ Wg G³osu Szczeciñskiego odrzucono na sesji Rady Miasta tê nazwê, " Tunel im.UE". Dlaczego na nn portalu nie by³o o tym informacji? Cytat z GS:" Podczas czwartkowej sesji Rady Miasta w ¦winouj¶ciu g³osami wiêkszo¶ci rajców przepady uchwa³y proponuj±ce nazwy dla tunelu pod ¦win±. Jedna z nich to" Tunel Unii Europejskiej" (wspierana g³ównie przez ¶rodowisko PO), druga to" Tunel pod ¦win±" (zaproponowana przez grupê mieszkañców (...)).

Roman M. • Poniedzia³ek [02.10.2023, 10:18:26] • [IP: 92.118.164.*]

Prawa fizyki s± nieub³agane, nie mo¿na ¿±daæ czystego powietrza, w tunelu maj±cym po³o¿enie poni¿ej poziomu morza. Inaczej jest w tunelach górskich. W naszym tunelu, bêdzie ¶mierdzia³o, a wentylatory nic nie pomog±. Trzeba je¼dziæ 50 ±tk± bêdzie szybciej, mniej ¶mierdz±co. Zgadzam siê z Panem Wag± w kwestii prêdko¶ci.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 10:05:49] • [IP: 62.69.252.*]

Jaki smród ??

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 09:51:06] • [IP: 89.247.171.***]

Pan Waga mówi ja typowy populista bez ¿adnej wiedzy tak jak ca³y ten spêd urzêdników bez rozumu. Powinno siê zleciæ kilkudniowe pomiary substancji szkodliwych i wynikami dalej pracowaæ. .. je¿eli siê oka¿e ¿e wentylacja nie jest wydajna to inwestor musi usterki usun±æ i finito. .. podobny problem jest z PECem w ¶rodku miasta. ... ale to panu Waga ju¿ nie przeszkadza.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 09:49:34] • [IP: 37.248.212.**]

Nic nie da podniesienie prêdko¶ci zawsze znajd± siê zawali drogi mo¿e byæ 100km/h a i tak pojedzie 40 km/h.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 09:34:06] • [IP: 192.42.116.***]

A trzeba by³o s³uchaæ pana Stanis³awa Mo¿ejki, kiedy wykazywa³, ¿e sens ma tylko wielopasmowy tunel budowany metod± segmentów zatapianych. Ale oponiarz i jego banda wybrali norê wygrzeban± w b³ocie i teraz mamy tego skutki.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 09:19:53] • [IP: 37.47.156.**]

• Poniedzia³ek [02.10.2023, 08:22:10] • [IP: 92.118.166.**] kup sobie diesla, zmienisz zdanie 😁

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 09:06:41] • [IP: 213.155.174.***]

Na promie w autach fajki pal± to im nie przeszkadza tylko spaliny zatkaj nos na 1 minutê i po problemie

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 09:04:02] • [IP: 2.106.93.**]

Ten tunel to jedna, wielka pora¿ka. I pewnie nic ju¿ nie da zrobiæ. Trzeba by³o s³uchaæ niezale¿nych in¿ynierów kiedy alarmowali, ¿e budowa tunelu wybranym sposobem bêdzie budowlan± katastrof±. Ale Polak jak zwykle, m±dry po szkodzie.

¯a³osne • Poniedzia³ek [02.10.2023, 08:49:56] • [IP: 80.54.236.***]

Jak mo¿na traktowaæ powa¿nie kogo¶, kto nosi tak± koszulkê - ludzie, zlitujcie siê :D

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 08:47:10] • [IP: 37.248.213.***]

Od samego pocz±tku porusza³em te kwestiê to mnie ¶winoujski ciemnogród wyzywa³ od IDIOTÓW. I kto teraz jest idiot± - wy barany 🤡

DALAJ LAMA • Poniedzia³ek [02.10.2023, 08:30:11] • [IP: 178.238.245.***]

lESZEK !! usmiechnij sie przeciez ty jestes tylko okresowo radnym wiec patrz w przyszlosc !!

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 08:23:49] • [IP: 104.151.0.***]

To ten co g³osowa³ za SPP

• Poniedzia³ek [02.10.2023, 08:22:10] • [IP: 92.118.166.**]

zrobiæ zakaz wjazdu tym ¶mierdz±cym dieslom...które niby przechodz± badania techniczne...ciekawe kto im podbija dowód rejestracyjny. wystarczy popatrzeæ na ulicach jak te ¶mierdziuchy kopc± z rur wydechowych..

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 08:20:22] • [IP: 172.225.188.**]

Dok³adnie. Zbyt ma³a dopuszczalna prêdko¶æ. Zbyt wielu kierowców poruszaj±cych siê o wiele wolniej ni¿ mo¿na. Czas nam pokaza³, ¿e w tym tunelu powinien byæ nakaz jazdy z dan± prêdko¶ci± a nie jej ograniczenie.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 08:16:05] • [IP: 185.210.39.***]

Wystarczy mo¿e ¿e radni Koalicji Obywatelskiej wprowadzili mieszkañcom SPP i wszystkie p³atne parkingi nawet w niedzielê trzeba p³aciæ. Panu Wadze to ju¿ dziêkujê za jego pomys³y, niech siê tenisem zajmie i gra dalej ze ¯murem bo to mu dobrze wychodzi.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 08:07:08] • [IP: 46.231.59.***]

IP: 176.221.122.**] wiêkszej bzdury ju¿ dawno nie czyta³em. Przecie¿ polskie przepisy pozwalaj± na zwiêkszenie prêdko¶ci do 70km/h w obszarze zabudowanym, dlatego mo¿esz tyle jechaæ np w Szczecinie prawda ? Znak B-33 „ograniczenie prêdko¶ci”, okre¶laj±cy dopuszczaln± prêdko¶æ wiêksz± ni¿ 50 km/h, umieszczony na obszarze zabudowanym, dotyczy: samochodu osobowego, motocykla, samochodu ciê¿arowego o dopuszczalnej masie ca³kowitej nieprzekraczaj±cej 3, 5 tony. Ponadto przepis ten nie dotyczy: pojazdu przewo¿±cego towary niebezpieczne, samochodu ciê¿arowego przewo¿±cego osoby poza kabin± kierowcy, pojazdu z urz±dzeniem wystaj±cym do przodu wiêcej ni¿ 1, 5 metra od siedzenia kieruj±cego (dla takiego pojazdu maksymalna dopuszczalna prêdko¶æ w obszarze zabudowanym wynosi 30 km/h), pojazdu holuj±cego pojazd silnikowy (przepisy ograniczaj± prêdko¶æ pojazdu holuj±cego w obszarze zabudowanym do 30 km/h), motocykla, którym przewozi siê dziecko w wieku do lat 7(w takim przypadku obowi±zuje ograniczenie prêdko¶ci do 40 km/h)

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 08:00:01] • [IP: 37.109.18.***]

Buhaha... PiS wybudowa³ tunel, Platforma zrobi³a sobie koszulki z tunelem... taka ró¿nica !! Nie pasi, to na prom -" Wybór, nie zakaz"

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 07:54:46] • [IP: 176.221.123.**]

To mo¿e 100 km tak by³oby najlepiej.Zal czytaæ te wypowiedzi i to ludzie ¿e ¦winouj¶cia.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 07:53:58] • [IP: 37.248.161.***]

Panie S³awku proszê umo¿liwiæ ocenê komentarzy 👍👎.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 07:46:22] • [IP: 37.8.230.***]

Po co otwieracie okna w tunelu ??

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 07:42:36] • [IP: 193.69.22.**]

A jaki sens ma ograniczenie do 30 na Ko¶ciuszki od Batalionów Ch³opskich do Ko³³±taja... Jedyne wyt³umaczenie potwierdzone praktyk±, bardzo czêsto stoj±cy tam patrol Policji mierz±cy prêdko¶æ. Niemcy gdzie siê zgubi± je¿d¿± pod pr±d, pod zakazy, tn± linie ci±g³e, wymuszaj± pierwszeñstwo, ci±gn± siê bo my¶l±, ¿e tak jak iu nich musi by¶ odwo³anie ograniczenia 30 km/h jak na Wojska Polskiego, wiêc jad± tak przez ca³e miasto, brak zapalonych ¶wiate³, jazda po chodnikach itp itd - I tu reakcji PLcji nie ma. Miasto cudów.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 07:32:17] • [IP: 185.246.208.***]

Niebywa³e! Jaki ¶cis³y umys³ ma nasz radny, ¿e tak precyzyjnie wyliczy³ ró¿nicê spalin przy ró¿nych prêdko¶ciach. Tak na powa¿nie to kto¶ z projektantów ¼le dobra³ wydajno¶æ wentylatorów i st±d ten problem. Pomys³odawcy zwiêkszenia prêdko¶ci w tunelu zapomnieli, ¿e przy du¿ym ruchu samochodów i tak dojdzie do zwolnienia ruchu i

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 07:30:26] • [IP: 37.47.157.**]

Wczoraj jaki¶ debil jecha³ 25

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 07:20:05] • [IP: 37.47.156.**]

Wyje¿d¿asz do tunelu, zamknij okna i wlot powietrza do klimy z zewn±trz. Nie poczujesz najmniejszego spowolnienie spalin, chyba ¿e w³asnych. Po wyje¼dzie otwierasz i masz zapach lasu albo z oczyszczalni fetor. Tak czy owak Lucjan Nowak.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 07:04:17] • [IP: 31.0.55.**]

Hahaha na terenie miasta ma Pan ograniczenie 50 km i rozumiem Pana radnego przed wyborami chce siê Pan promowaæ ale nie tedy droga

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 06:55:05] • [IP: 5.173.31.**]

Nareszcie kto¶ to poruszy³, od dawna siê o tym mówi. Zgadzam siê w 100%

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 06:30:30] • [IP: 78.30.83.**]

Panie Waga NIKT TAKICH PIERDOL NIE Pisze nie pisz g³upot 15 lat pracowlem w NORWEGI

Go¶æ jagódka • Poniedzia³ek [02.10.2023, 06:28:45] • [IP: 37.248.166.***]

Ma racjê. Ograniczenia prêdko¶ci w mie¶cie ma sens, bo s± piesi. W tunelu ich nie ma. Auta jad±ce, a w³a¶ciwie jad±ce ¿ó³wim tempem, generuj± wiêcej spalin.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 06:11:30] • [IP: 37.47.140.***]

Hahaha na terenie miasta ma Pan ograniczenie 50 km i rozumiem Pana radnego przed wyborami chce siê Pan promowaæ ale nie tedy droga

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 05:16:59] • [IP: 37.47.188.**]

Proponujê wzi±æ siê za stacje kontroli pojazdów. Jak widzê te kopcace diesle to wola do nieba. Jeden taki wystarczy w tunelu. Szukacie nie tam gdzie trzeba. " fachowcy".

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 03:45:56] • [IP: 37.30.114.**]

, 21:51:45] • [IP: 176.221.122.**] a tunel gdzie jest, w centrum miasta? On faktycznie jest poza miastem, a ograniczenie prêdko¶ci do 60 km/h wyznacza siê g³ównie ze wzglêdu na pieszych, których w tunelu nie ma.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 03:43:24] • [IP: 37.30.114.**]

23:00:40] • [IP: 5.173.29.**]zbuduj j± sobie w wannie, po co tyle piszesz? Prawdziwy mê¿czyzna nie gada, nie pisze, lecz CZYNI.

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 03:13:09] • [IP: 37.248.178.***]

Coo za wysryw dziadzia, dziadzia GTA z wnukami je¶li masz to sobie wróæ i spojrzyj LE'''zU

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 02:16:24] • [IP: 37.248.215.***]

Tutaj kolega Leszek ma racjê. Prêdko¶æ w tunelu powinna byæ zdecydowanie wiêksz±. Faktycznie wielu kierowców jedzie tam 30km/h! Raz ¿e w oczywisty sposób zwiêksza to stê¿enie spalin, dwa ¿e wbrew pozorom stwarza to wiêksze ryzyko kolizji. Nie zawsze ten z ty³u nagle wyhamuje z 50 do 30-stu...Pomijaj±c ju¿ tê kwestiê, to za ka¿dym razem jak jadê tym tunelem, zastanawiam siê czy w innych tunelach na ¶wiecie, system wentylacji jest rozwi±zany w taki sam sposób?(w ¿yciu je¼dzi³em wiele razy podobnym tunelem w Skandynawii, ale nigdy siê nad tym nie zastanawia³em) Chodzi o to, czy w innych tunelach na wlocie i wylocie umieszczone s± takie potê¿ne wentylatory, robi±ce tyle ha³asu co startuj±cy boeing?A pomiêdzy tymi wiatrakami prawie 2km przestrzeni? Tak na laick± logikê? Jaki w tym sens? Poza tym, czy to prawda, ¿e tunel przecieka w okolicach klatek schodowych, prowadz±cych do wyj¶æ ewakuacyjnych? Mo¿e dlatego tak czêsto zamykaj± w nocy tunel?

Go¶æ • Poniedzia³ek [02.10.2023, 00:34:34] • [IP: 37.47.150.***]

Zrobili odcinkowy pomiar prêdko¶ci i siê dziwi± ¿e ludzie nie chc± mandatów wiêc jad± 10km/h wolniej. Hehe Polska

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 23:54:13] • [IP: 89.64.53.**]

22:08 - wektory siê równowa¿±, ale emisja spalin jest inna.

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 23:48:40] • [IP: 50.7.177.***]

Prêdko¶æ powinna byæ podwy¿szona bo zawsze znajduje siê jaki¶ dzban który ze strachu przed mandatem woli jechaæ 35-40 i niestety wszyscy za nim musz± siê ci±gn±æ na niskim biegu i wdychaæ spaliny których nagromadzenie w tej malutkiej rurze robi siê naprawdê przesadne. Je¼dzi³em przez wiele tuneli ale takiego wyra¼nego smrodu sobie nie przypominam.

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 23:04:41] • [IP: 176.221.122.***]

na g³upich kierowców nie ma rady przecie¿ ka¿dy pomiar prêdko¶ci ma tolerancjê 10km/h wiêc do 60km/h nie ma ¿adnego mandatu

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 23:00:40] • [IP: 5.173.29.**]

Po co ten tunel czyli bubel. ¯±dam budowy GROBLI

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 22:40:24] • [IP: 176.221.122.**]

Niech siê zamknie.

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 22:22:28] • [IP: 176.221.123.***]

Szanowa³em L W do czasu kiedy zajmowa³ siê swoj± prac± obecnie jako radny, próbuje zwróciæ na siebie uwagê smrodem spalin w tunelu. A spaliny na promie to jako¶ przez tyle lat Panu pachnia³y ? Babcie mawia³a, , ¶mierdzi chyba kto¶ pierdzi".Tunel to najwspanialsza budowla ¦winouj¶cia powsta³a dziêki decyzji J Kaczyñskiego a tego ju¿ PO wcy nie uznaj±.

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 22:13:09] • [IP: 31.11.128.***]

Brawo Lechu! Zrobiæ do 60.i bêd± 50 jezdzdic i to jest pomys³! Ale fakt, wieeeele dzbanów jezdzdi po 30km h

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 22:08:54] • [IP: 164.127.229.**]

Lechu w d...e byles i go...o widziales, predkosc w wielu tunelach jest 50/h nawet w Gdansku po Martwa wisla jest 50i nikt nie narzeka wszysy gnaja 50 ijest ok, OGARNIJ sie

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 22:08:31] • [IP: 93.105.191.***]

czyli je¶li w obu, przeciwnych kierunkach jad±cy z prêdko¶ci± 60km/h, wypadkowy wektor prêdko¶ci wyniesie 0. Prawda, czy fa³sz?

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 21:59:09] • [IP: 83.23.82.**]

50 km/h to nieporozumienie. Ograniczenie do 50 w mie¶cie jest ze wzglêdu na pieszych, których w tunelu nie ma. Ni¿sza prêdko¶æ to ni¿szy bieg, wy¿sze obroty i wiêcej spalin.

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 21:52:45] • [IP: 46.205.128.***]

Prêdko¶æ w tunelu 60

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 21:51:45] • [IP: 176.221.122.**]

To by³by lekki kretynizm, ¿eby w mie¶cie gdzie obowi±zuje 50 km / godz. , w tunelu nagle by³o 60 km/ godz. To, ¿e w tunelach w Europie zdarzaj± siê wiêksze prêdko¶ci, to dlatego, ¿e s± to tunele poza miastem, gdzie prêdko¶ci na drogach s± powy¿ej 100 km/godz. A wiêc niech radny postara siê zwiêkszyæ rozdzielczo¶æ umys³u, a to pozwoli mu przej¶æ w stan spoczynku. Trzeba poprawiæ wentylacjê, to fakt, ale kto to ma zrobiæ, jak sztachetki pokazane, wst±¿eczka przeciêta, pokropek wykonany, ciasteczka zjedzone, kamerki zaliczone! Teraz to " bujaj siê hela !'.

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 21:44:10] • [IP: 176.221.122.***]

Ma racjê.

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 21:29:56] • [IP: 5.173.31.**]

Je¿d¿± samochodami i im ¶mierdzi a spaliny to sk±d z nieba ?? jak nie od Was ¶mierdziuchy! Zmieñcie na elektryki to bêdzie wam przyjemnie!

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 21:20:45] • [IP: 178.238.246.***]

O dziwo tu siê zgadzam. Gdyby jeszcze ludzie faktycznie jechali te 50 km/h to by by³o dobrze, ale je¿d¿± w wiêkszo¶ci góra 40, a czêsto 35 km/h i wolniej nawet. Podnie¶cie to tej 60'si±tki bo siê w tym tunelu podusimy!

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 21:17:05] • [IP: 185.210.39.**]

My¶lê, ¿e tak powinien mówiæ i wygl±daæ ka¿dy szanuj±cy siê polityk oPOzycji :-D

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 21:10:35] • [IP: 89.64.53.**]

20:58 - 1. tunel jest na terenie miasta, ale nie w terenie zabudowanym. Jak wyje¿d¿asz z Warszowa to masz 90 km/h pomimo, ¿e zaraz jest znowu teren zabudowany w Przytorze. 2. Prêdko¶æ projektowa tunelu to 60km/h. 3. Emisja spalin jest ró¿na przy prêdko¶ci 30-50 km/h, a inna przy 40-60 km/h.

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 21:06:36] • [IP: 176.221.122.**]

BRAK WENTYLATOROW W TUNELU, CO 50 METROW POWINIEN BYC CZTERO SILNIKOWE DMUCHAWUY.

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 20:58:57] • [IP: 185.210.37.***]

Tunel jest w mie¶cie, w miescie obowi±zuje ograniczenie do 50 km/h jaki sens jest daæ wiêksz± prêdko¶ci jak zaraz trzeba spowrotem zwalniaæ? Tunel ma tylko 3 km. Czym innym s± kierowy jad±cy 30 k./h ale to ju¿ inna bajka.

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 20:57:05] • [IP: 37.47.171.***]

smród, jak nazwa unijny, jak pod ¶winouj¶cioem to bêdzie o.k

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 20:54:30] • [IP: 89.151.32.***]

Niech siê radny Waga nie wyg³upia. Bo i tak poprze ka¿dy g³upi pomys³ ¯murkiewicza tak jak robi to od 5 lat.

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 20:51:46] • [IP: 176.221.123.***]

Kolejny ekspert z PO siê ujawni³, zna siê na wszystkim tak samo jak Borowski. Tylko g³upi uwierzy ¿e PO dba o mieszkañców. Po co ta fa³szywa troska? T± koszulkê od Merkel dosta³? Ani s³owa o Polsce. Tunel jest dziêki rz±dowi PiS. Bo PO robi³a wszystko aby tu nie by³o tunelu. Ten pierwszy, który PiS obieca³ to PO ukrad³a do Gdañska. Wiêc niech siê do naszego teraz ju¿ nie wtr±caj±. Ale on bardzo im tu przeszkadza!

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 20:39:33] • [IP: 178.238.252.***]

Pierwszy raz siê zgadzam z tym Panem, niska prêdko¶æ poni¿ej dopuszczalnej to norma a wi±¿e siê to¿ redukcji zmiany biegów na ni¿sze, przy gazowania silnikiem i du¿o wiêksza emisja spalin. To fakt smród w tunelu jest niesamowity nawet przy niedu¿ym ruchu.

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 20:37:54] • [IP: 37.47.150.***]

Turcy budowali tunel a port kontenerowy bêdzie Arabów. To jest ten pisowski patriotyzm w praktyce.

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 20:37:04] • [IP: 37.248.211.**]

Macie wybór. Komu ¶mierdzi niech p³ywa promem. Buraki i tyle.

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 20:32:21] • [IP: 188.146.120.***]

Jestem za zwiêkszeniem prêdko¶ci do 60 km/h. A bior±c pod uwagê zawalidrogi nawet 70 km/h. Policja powinna co¶ zrobiæ z tymi co jad± 30 km/h - to jest tamowanie ruchu i za to jest mandat!! Albo ustawiæ znak prêdko¶æ minimalna C-14

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 20:14:10] • [IP: 37.8.230.***]

Radny bezradny...

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 20:12:47] • [IP: 37.248.163.***]

Smród jak smród ale ta predkosc to jaki¶ ¿art, tam i tak nikt nie jedzie 50 tylko albo 40 albo 30 i ci±gle przez to s± korki. Powinn byæ przynajmniej 60, nigdzie za granic± nie widzia³am tak durnego ograniczenia.

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 20:11:32] • [IP: 5.173.158.**]

A to jest dobra propozycja. Mo¿na tak by³o by zrobiæ

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 20:11:26] • [IP: 46.205.140.**]

Z tego co wszyscy wiedz±, tunel nie ma nic wspólnego z PIS -dami, idio.o !

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 20:10:46] • [IP: 37.8.230.***]

Wiedzia³em ¿e jak otworz± tunel to bêdzie odwieczny problem Jprdlê co ludzie tragiczni s±.

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 20:09:26] • [IP: 37.8.230.***]

Ale ten go¶æ ma nas.ane na tej koszulce.PO naprawdê dziêkujemy.

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 19:57:31] • [IP: 213.155.174.***]

Tunel to wielki sukces PiS. Powinien siê nazywaæ Tunele Jaros³awa Kaczyñskiego. Mieszkañcy ¦winouj¶cia s± wdziêczni PiS owi i dziêkuj±. Niemcom i ich pacho³kom z platformy obywatelskiej ¿al dupê ¶ciska.

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 19:57:02] • [IP: 89.64.23.**]

Popieram

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 19:56:38] • [IP: 46.205.215.***]

Przed wyjazdem z domu - czyste skarpetki, gacie i guma do ¿ucia. Komu nie pasuje to luzy na promach. A jak mieszkaj±? W domach chyba wiêkszy smród.

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 19:50:31] • [IP: 37.8.230.*]

samochody" rzêchy" kopc± ile wlezie, to samo na ulicach ¦-cia

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 19:47:19] • [IP: 185.210.36.***]

tuskowe dziecko, , unia i serduszko, , hipokryzja

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 19:46:11] • [IP: 89.151.36.**]

mowili zbudujcie most bylby spokoj i pelen kofort!!

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 19:43:18] • [IP: 176.221.122.**]

To mi teraz radny zaimponowal.

Go¶æ • Niedziela [01.10.2023, 19:43:02] • [IP: 5.173.156.*]

😱🚇🌫🤔

Edek z £odzi • Niedziela [01.10.2023, 19:40:22] • [IP: 37.225.2.**]

To prawda, smród jest nie do opisania. Ostatni jak jecha³em wentylatory nie dzia³a³y. Zróbcie co¶ z tym problemem dopóki nie wydarzy siê tragedia...

Ogl±dasz 1-131 z 131
■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344
■ Do prezydentki ¦winouj¶cia wp³yn±³ wniosek Zwi±zku Miast i Gmin Uzdrowiskowych w sprawie zmiany w zasadach parkowania w dzielnicy nadmorskiej. Rada zgodzi³a siê by jeszcze podczas dzisiejszej sesji g³osowaæ nad tym projektem ■ Policjanci z Komenda Miejska Policji w ¦winouj¶ciu w pi±tek otrzymali z r±k Komendanta Miejskiego Policji w ¦winouj¶ciu – insp. Jaros³awa Czaja przedterminowe akty mianowania na wy¿sze stopnie s³u¿bowe. Komenda Miejski Policji w ¦winouj¶ciu – insp. Jaros³aw Czaja w towarzystwie zastêpcy, naczelników oraz kierowników wrêczy³ policjantom akty mianowania na wy¿sze stopnie policyjne. Nominacje otrzyma³o czterech stró¿ów prawa z 44 Wysp: 2 w korpusie aspiranckim oraz 2 w korpusie podoficerów. ■ Miejska Biblioteka Publiczna im. Stefana Flukowskiego w ¦winouj¶ciu ma przyjemno¶æ zaprosiæ w dniu 27 listopada (¶roda) o godz. 17:00 – do Biblioteki G³ównej (ul. Pi³sudskiego 15) na spotkanie z popularnym i lubianym aktorem Robertem Goner±. Wstêp wolny! ■ "UZDROWISKO ¦WINOUJ¦CIE" S.A. uprzejmie informuje wszystkich swoich emerytów o zg³aszanie siê do Zarz±du Spó³ki przy ul. Nowowiejskiego 2 w ¦winouj¶ciu w celu pobrania ¶wiadczenia ¦wi±tecznego. Kontakt telefoniczny: 91 321 44 47 ■ Miejska Biblioteka Publiczna im. Stefana Flukowskiego w ¦winouj¶ciu ma przyjemno¶æ zaprosiæ w dniu 15 listopada (pi±tek) o godz. 17:00 - na spotkanie z aktork± Mari± Pakulnis po³±czone z prezentacj± ksi±¿ki pt.:"Moja nitka". Prowadzenie red. Marcin Michrowski. Wstêp wolny! ■