POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [18.08.2023, 09:01:22] • Świnoujście

Stanisław Możejko nie dostał szansy

Stanisław Możejko nie dostał szansy

fot. Sławomir Ryfczyński / archiwum

Jeszcze przed oficjalnym oddaniem tunelu do użytkowania mieszkańcy podejmowali inicjatywy nadania mu nazwy. Pierwszymi była grupa mieszkańców i polityków prawicowych z Arturem Balazsem i Andrzejem Milczanowskim na czele oraz kilkoma szefami organizacji związkowych spod szyldu Solidarności, którzy wystąpili dwa lata temu o nadanie tunelowi nazwy im. Stanisława Możejki. Wówczas Janusz Żmurkiewicz uznał ten wniosek za przedwczesny. 17 lipca 2023 r. Piotr Słomski w imieniu Stowarzyszenia Partnerstwo i Rozwój ponownie złożył Wniosek w tym temacie.

Jak czytamy we Wniosku: „Jego zaangażowanie w sprawę idei budowy tunelu jest powszechnie znane ale było ono tylko jednym z przejawów Jego całościowej postawy życiowej (…) Idee budowy tunelu S. Możejko sformułował już na początku lat 90-tych. Długo go z tego powodu powszechnie wyśmiewano jako niepoprawnego fantastę. Dopiero w pierwszej dekadzie tego wieku, temat wszedł na oficjalną agendę i ostatecznie dzisiaj został zbudowany. Ale to stało się możliwe także dlatego, ze S. Możejko jako lokalny polityk, radny, prezydent miasta, publicysta lokalnej prasy uparcie i konsekwentnie krzewił i podtrzymywał w przestrzeni publicznej dyskusji ideę budowy tunelu”.

W odpowiedzi na pismo prezydent miasta Janusz Żmurkiewicz stwierdził, że „nazwa tunelu pod Świną powinna odzwierciedlać rzeczywistą wolę ogółu mieszkańców Świnoujścia i nie podejmie on inicjatywy uchwałodawczej w tym zakresie”. Przewodnicząca rady Miasta skierowała więc wniosek do Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta w celu rozpatrzenia Wniosku zgodnie z Ustawą.

Stanisław Możejko nie dostał szansy

fot. iswinoujscie.pl

Wniosek był przedmiotem posiedzenia Komisji, która odbyła się w dniu 11 sierpnia, na komisję Przewodnicząca Aneta Zdybel nie zaprosiła przedstawicieli grupy Wnioskodawców.

Jak dowiadujemy się z fejsbukowego profilu radnej Joanny Agatowskiej, która systematyczne relacjonuje swoją pracę radnej, Komisja nie rozpatrzyła pozytywnie złożonego wniosku więc nie będzie on wniesiony na najbliższa sesję Rady Miasta i poddany pod głosowanie radnych.

Stanisław Możejko nie dostał szansy

fot. iswinoujscie.pl

Za pozytywna opinią do Wniosku i wprowadzeniem Uchwały na sesję głosowała jedynie radna Joanna Agatowska (Lewica), radna Agnieszka Rachtan (KO) była przeciw, dwoje radnych Andrzej Staszyński (PiS) i Aneta Zdybel (Wybieram Świnoujście) wstrzymali się od głosu.

Obecnie złożony jest projekt obywatelski nadania tunelowi im. Unii Europejskiej złożony przez grupę mieszkańców i PO. Trwa jeszcze zbieranie podpisów pod inicjatywą społeczną mieszkańców o nadanie nazwy „Tunel pod Świną”. Nadanie nazwy tunelowi ma zostać rozstrzygnięte na sesji 31 sierpnia.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 131, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-131 z 131

Gość • Środa [23.08.2023, 17:40:37] • [IP: 46.76.132.***]

Tunel imienia Pisuarskiego Upadku Polszy,

Gość • Niedziela [20.08.2023, 22:11:34] • [IP: 88.218.252.**]

tym smierdzielem to jestes ty jak mozesz tako KACZYNSKIM PISACDLA MNIE JESTES ZEREM DO ENTEJ POTEGI

Gość • Niedziela [20.08.2023, 20:27:00] • [IP: 176.221.123.***]

Krzyacy spiewali : Christus ist erstanden Hat ueberwunden, Gnad' ist nun vorhanden, Wahrheit wird funden. Darum, liebe Leute, Freut euch heute, Lobet euren Herren, Jesum, den Koenig der Ehren.Znaczy to Chrystus zmartwychwstan jest, nam na przykład dan jest, iż mamy zmartwychpowstać, z Panem Bogiem królować.

Gość • Niedziela [20.08.2023, 09:59:45] • [IP: 31.11.131.***]

[IP: 46.205.140.*] Krzyżacy też przed bitwą śpiewali" Chrystus zmartwychwstał".

Gość • Sobota [19.08.2023, 21:17:02] • [IP: 37.47.151.***]

Zapchlone menty wywiozły porządnego, skromnego czlowieka na taczce, Świnoujściu to w większości postkomunistyczna zaraza ktora j3st teraz lewicą

Gość • Sobota [19.08.2023, 20:21:51] • [IP: 46.205.140.***]

Ten debil kupił telefon z abonamentem w Plusie za złotówkę. Zgubił klapkę i jak się dowiedział, że nowa kosztuje 30 zł to mi powiedział, że jestem nienormalny. Telefon złotówkę a klapka 30 ?!!

Gość • Sobota [19.08.2023, 19:45:58] • [IP: 77.179.58.***]

Gadu.gadu... .tunel. Uznam- Wolin ktöry laczy dwie wyspy.i. Tak ma Sie nazywac. Uzmam.-Wolin...albo.po.prostu.Tunel

Gość • Sobota [19.08.2023, 19:37:17] • [IP: 2.106.93.**]

Tunel pod Świną, absolutnie nie dla Unii Europejskiej!!

Gość • Sobota [19.08.2023, 19:23:57] • [IP: 176.221.123.**]

dobrze ze nikt nie zaproponowal nazwy smierdziela kaczynskiego, bo wtedy zmurek zaraz by uzna wniosek.

Gość • Sobota [19.08.2023, 18:57:03] • [IP: 178.235.146.***]

Dość pomników wątpliwym działaczom, politykom !! To tak jak nazwanie gazoportu im.:, , Lecha Kaczyńskiego" . Przecież Kaczyński robił wszystko dla kariery i dla kasy a robią z niego Polaka - patriotę ? A może wróćmy do lat gdy TU mieszkali Niemcy i ONI robili wiele dobrego dla miasta. ..Co ?

Gość • Sobota [19.08.2023, 17:51:05] • [IP: 178.24.234.*]

Znowu ta menda zapomniał jak na taczce miał wyjechac

Gość • Sobota [19.08.2023, 16:48:08] • [IP: 176.221.122.**]

TUNEL SWINOUJSKI LUB TUNEL POD SWINA

Gość • Sobota [19.08.2023, 15:23:39] • [IP: 46.205.140.*]

, 11:34:49] • [IP: 176.221.123.***] 50 wojów przydzielonych biskupowi porownujesz do zakonu krzyzackiego? A dlaczego nie porownales 50 POLSKICH wojow do polskich rycerzy, ktorzy pokonali Krzyżakow? Przed bitwą spiewali" Bogurodzicę".---- Widzisz, tak działa, rażąco na logikę i ahistorycznie propaganda masońsko-lewacko-komunistyczna, w której kazdego dnia w ramach paciorka do nieświetego Diabła moczysz głowę.

Gość • Sobota [19.08.2023, 13:38:21] • [IP: 5.173.25.**]

Agresywny furiat wiecznie z petem. Takiego go pamietam z czasów kiedy redakcja jego gazety mieściła się razem ze szkołą muzyczną w jednym budynku.

Gość • Sobota [19.08.2023, 12:06:43] • [IP: 2.106.93.**]

Nigdy w życiu Unii Europejskiej! Tunel pod Świną. Koniec kropka.

Gość • Sobota [19.08.2023, 11:34:49] • [IP: 176.221.123.***]

21:03:43] • [IP: 46.205.133.** Zakon Szpitala Najświętszej Marii Panny Domu Niemieckiego w Jerozolimie popularnie zwani krzyżakami też ochraniali swojego mistrza pokojowo krzewili wiarę.

Gość • Sobota [19.08.2023, 11:02:50] • [IP: 77.252.46.**]

Walić dziada nic nie zrobił dla sina tylko zwalniał z um. bo dla niego kasa się liczyła dla siebie a czynszu nie płacił żaden szacunki dla niego niech sobie spoczywa w spokoju znajdek rudy lis

Gość • Sobota [19.08.2023, 11:00:15] • [IP: 37.8.230.**]

Proponuję tunel LGBT.

Gość • Sobota [19.08.2023, 10:38:07] • [IP: 31.11.131.***]

Mamy gazoport Lecha to niech będzie tunel Jarosłąwa...

Gość • Sobota [19.08.2023, 10:09:26] • [IP: 37.249.55.**]

Tylko nie ten typ ludzie ktorzy pracowli w Stoczni znali tego kolesia jako nieroba i oszusta, hazardzista.

Gość • Sobota [19.08.2023, 10:08:48] • [IP: 176.221.123.***]

Kadencja Rady Miasta kończy się koniec Kwietnia 2024 r Radny pobiera Dietę 3 tys zł

Gość • Sobota [19.08.2023, 10:07:05] • [IP: 176.221.123.***]

napisac CENTRUM a Powrót Szczecin

TUNEL IM.SKORUMPOWANEJ UE • Sobota [19.08.2023, 09:34:10] • [IP: 46.205.140.*]

Najwięcej sensu miałby Tunel J.Brudzińskiego, bo to on jest faktycznym sprawcą tej inwestycji (jasno o tym powiedział w czasie obrad R.Miasta ok.25V23 r.Żmurkiewicz), ale wobec sporej reprezentacji w naszym postpezetpeerowskim i garnizonowym (dużo jest ludowych wojaków polskich, LWP) spowodowałoby to masową frustrację i obstrukcję, nie chcemy tym razem, po covidzie, gastryczno-psychiatrycznej epidemii. Drugą możliwością jest" Tunel im.św.Ottona", Niemca w służbie polskiego króla, który łączył tutejsze plemiona, grody w jednym Kościele, pokojowo, z miłoscią (opis tej misji w książce Gracjana Bojar-Fijałkowskiego). Ale znów - stężenie byłych marksistów lub neomarksistów jest w Świnoujsciu zbyt duże i nawet narodowość Misjonarza ich nie zjedna (dziś klękają przed Berlinem jako membraną neomarksizmu z Brukseli). Pozostałaby więc nazwa bardzo aktualna: TUNEL IMIENIA SKORUMPOWANEJ UNII EUROPEJSKIEJ. To by pogodziło wszystkich, miłośników tego upadającego tworu, jak i jego przeciwników.

Gość • Sobota [19.08.2023, 08:47:53] • [IP: 178.238.252.***]

STASZYNSKI na nie?/ tak traktuję wstrzymanie/ Coś mi się wydaje, że tu komuną śmierdzi. A wybory blisko oj blisko.

Gość • Sobota [19.08.2023, 04:45:28] • [IP: 5.173.200.**]

A moze tunel '' Mieszkańców Świnoujścia ''

Gość • Piątek [18.08.2023, 23:38:42] • [IP: 84.10.156.***]

Tunel imienia Ojca Wolnej Polski i Świnoujścia Gen. Wojciecha Jaruzelskiego vel płatnego zdrajcy pachołka rosji

Gość • Piątek [18.08.2023, 23:07:09] • [IP: 178.238.252.**]

Tunel w Świnoujściu, po co nazwiska...Ludzie mówią jadę do Świnoujścia tunelem...Tunel Świnoujście...Tunel Wolin-Uznam ale nie, jade tunelem Stanisława Możejki.Tunel Wesołego Miasteczka albo Świński Tunel...Tunel jest, cieszmy się i nie wymyślajmy problemów do sporów wśród mieszkańców.Każdy niech sobie w rodzinie mówi, wsród znajomych, jak chce ale Świnoujski Tunel, wystarczy!

Gość • Piątek [18.08.2023, 23:05:33] • [IP: 62.69.253.***]

Wolin lub Uznam, na pewno nie UE

Gość • Piątek [18.08.2023, 22:55:50] • [IP: 178.238.252.**]

Tunel Świnoujście...po co nazwiska?Uznam-Wolin, wystarczy

Gość • Piątek [18.08.2023, 22:14:09] • [IP: 178.238.245.***]

Gość • Piątek [18.08.2023, 19:48:45] • [IP: 176.221.123.***] Możejko, pomysłodawcą tuanelu? Co za bzdura! Odsyłam do artykułu Głosu Szczecińskiego z 14.02.1974 roku..Jaki Możejko...ludzie poczytajcie... DRAMAT WASZEJ NIEWIEDZY/IGNORANCJI JEST, TOTALNIE ZASMUCAJĄCY!! TUNEL POWINIEN SIĘ NAZYWAĆ: PORAŻKA...

Gość • Piątek [18.08.2023, 22:08:48] • [IP: 178.238.245.***]

No to super! Na taczce go wywieziono z urzędu a teraz tunel nazwijcie jego imieniem. Pamięć krótka, czy do grobu już czas i głupoty w głowie się lęgną? PYTANIE: dlaczego oczyszczalnia ścieków nie została nazwana żadnym imieniem, przypuszczalnie zasłużonego?? Co, bo śmierdzi, czy imię gówno warte??

Gość • Piątek [18.08.2023, 21:53:18] • [IP: 178.238.245.***]

Możejko i jego ekipa, to najprościej ujmując, totalny przypadek w post totalitarnym kraju...ludzi, totalnie nie mających pojęcia...o czym kolwiek...

Gość • Piątek [18.08.2023, 21:52:30] • [IP: 176.221.123.***]

A jakoś nie ma inicjatywy aby uhonorować obecnego prezydenta.Pan Żmurkiewicz jak by nie patrzeć przez wiele lat miał największe poparcie, zasługi w rozwoju miasta i osiągnięcia.Jestem przekonany że gdyby chciał kandydować to wygrałby z ogromną przewagą.To administracja Żmurkiewicza prowadziła budowę tunelu i wiele innych inwestycji w Świnoujściu. Należy się szacun dla Prezydenta.

Gość • Piątek [18.08.2023, 21:27:49] • [IP: 37.249.145.***]

Tunel Możejki, żadne mendy zazdrosne nie powinny przeszkadzać, nikt poza Nim nie rozpoczął i z sukcesem po śmierci tego dzieła.

Gość • Piątek [18.08.2023, 21:27:02] • [IP: 185.210.39.**]

On zawsze tępił głupotę i nie zależałoby mu na takich wyróżnieniach. Miernota go tępiła.

Gość X • Piątek [18.08.2023, 21:12:38] • [IP: 176.221.123.**]

Ponoć o zmarłych nie powinno mówić się źle, albo nie powinno sie mówić wcale, więc dla tych co pamiętają to wiedzą jak było z S.Możejko tak naprawdę i co się wyrabiało, Skoro nie powinno sie mówić wcale to lepiej chyba nie prowokować nikogo nadając tunelowi jego imię (nazwisko)

Gość • Piątek [18.08.2023, 21:03:43] • [IP: 46.205.133.**]

, 16:51:45] • 176.221.123.***] 1) to jak to, nie ma kaczyzmu? Nikt z władz centralbych mimo że to one stoją za inwestycją, nie zmuszają do przyjęcia nazwy św.Ottona. 2) tych 50 wojow nie krzewilo wiary, lecz chroniło biskupa przed wami, poganami. Jak napisałem, w Wolinie twoi kapłani (pogańscy) byli bliscy zabicia bpa Ottona. Potem twoi idole mordowali nam księży, Popiełuszkę, Zycha, Suchowolca, itd. Wojowie są potrzebni, bo jeśli" Boga nie ma, to wg was wszystko wolno", zabić też

Gość • Piątek [18.08.2023, 20:53:23] • [IP: 77.253.3.***]

Proszę pytać o to o to tniejącą Władzę..

Gość • Piątek [18.08.2023, 20:51:05] • [IP: 178.238.247.**]

a kto to

Gość • Piątek [18.08.2023, 20:47:35] • [IP: 77.253.3.***]

Ci Radni przeciwko.to nie Nasi radni.To napływowi" Ludzie";...

Gość • Piątek [18.08.2023, 20:43:06] • [IP: 77.253.3.***]

Cegiełki, nie cegiełki p.Możejko. Co się z nimi stało..nie wiem...Ale tunel Jego imieniem popieram.

Gość • Piątek [18.08.2023, 20:34:57] • [IP: 5.173.31.**]

Przygłupy spod znaku kota i łupieżu fajni jesteście, takie tłuki specjalnej troski 👍

Gość • Piątek [18.08.2023, 20:31:52] • [IP: 176.221.122.***]

A może dajcie temu panu święty spokój, on ma to głęboko...

Gość • Piątek [18.08.2023, 20:22:34] • [IP: 37.8.215.**]

Nie będzie więc tunelu pod Świną im. Stanisława Możejki, pozostanie więc tylko Świński Tunel, i niech tak będzie, bo jak widać, działania lewicy z którą latami pan Możejko walczył i zwalczał, odniosły skutek przez głos kobiety z PO, która nigdy nie powinna wypowiadać się w komisji na NIE. Niech więc lewicę dzisiaj reprezentuje ten Świński Tunel i niech tak zostanie, bo jeszcze gorzej byłoby nadanie za patrona złodziejskiej skorumpowanej Unii Europejskiej. Jak mamy we władzach komuchów jak mawiał ŚP Możejko, to nie mogą już nikogo zadziwiać takie głosowania.

Gość • Piątek [18.08.2023, 20:14:32] • [IP: 178.238.247.**]

i super

j444 • Piątek [18.08.2023, 20:06:11] • [IP: 176.221.123.***]

A ja pamiętam" cegiełki" zbierane na budowę tunelu i do dzisiaj nie wiem co się z tymi uzbieranymi pieniędzmi stało, również dokładnie pamiętam kto był inicjatorem tych" cegiełek", z tego tez powodu jestem zwolennikiem nadania tunelowi, całkowicie neutralnej nazwy.

Gość • Piątek [18.08.2023, 19:48:45] • [IP: 176.221.123.***]

15:05 masz rację. Tunel" imienia S.Możejki" zamieniłby się w potocznym języku w" tunel Możejki", a pan Stanisław ani nie projektował tunelu ani zbudował, ani ufundował, a tylko był pomysłodawcą i motorem tego przedsięwzięcia.

Gość • Piątek [18.08.2023, 19:19:27] • [IP: 46.205.133.**]

, 14:19:15] • [IP: 176.221.122.***] nie pamiętamy minusów w Żółtym Wyspiarzu, wyjaśnij, o co chodzi.

Gość • Piątek [18.08.2023, 18:54:37] • [IP: 46.205.141.*]

Ok, gtunel pt ''Tunel Uznam''... Neutralnie i swojsko. I nikogo nie wyrróżnia.

Gość • Piątek [18.08.2023, 18:53:04] • [IP: 84.17.55.*]

a NIE BYLO PROPOZYCJI, , , , TUNEL DLA BASKI, , , , ?!!ZASLUZONYM NIC SIE NIE NALEZY, NIE NALEZY SIE PAMIEC MOZEJCE, ZADNA Z PARTII NIE ZADBALA O PAMIEC PO MSR MIMO, ZE NP.TETERYCZ W NIEJ PRACOWAL, ALE NIE CHCIAL SOBIE ZADAC TRUDU BY PRZENIESC LOGO NA TE STRONE OBOK LOGO ODRY!!WOLAL NARZEKAC, ZE JAKAS LAMPA NA OGNICY NIE SWIECI, NIE ZROBIC NIC DLA MIASTA!!PODOBNIE JAK CALA NAPRZOD IDAC CALY CZAS W TYL NO I PO ORAZ SLD-NIC!!A DO SEMU SIE WYBIERAJA??DOSC TYCH NIEUDACZNIKOW!!

Gość • Piątek [18.08.2023, 18:12:42] • [IP: 178.235.147.***]

A co z cegiełkami. ...?

Gość • Piątek [18.08.2023, 17:48:35] • [IP: 37.248.167.***]

Kaczy kuper i będzie ok

Gość • Piątek [18.08.2023, 17:18:20] • [IP: 31.0.95.***]

Możejko tańczący z taczkami 🤣🤣🤣

Gość • Piątek [18.08.2023, 17:08:44] • [IP: 176.221.123.***]

W potocznym dyskursie tunel nazywany byłby i tak" tunelem", nikt nie lubi sobie łamać języka. Na " Pałac Kultury i Nauki im. Józefa Stalina" potocznie mówi się" pałac kultury" lub" pałac". A tablica na Placu Wolności miałaby tę zaletę, że miałaby swoje własne życie, składano by tam 31 sierpnia i 13 grudnia kwiaty, sprzyjałaby integracji środowiska byłych opozycjonistów, obecnego PiS, wszelkich osób, które potrafią docenić bezinteresowny wkład pana Stanisława w historię miasta, bo się niczego na służbie tej nie dorobił, a poważnie naraził tzw." właścicielom Świnoujscia". Komu by się chciało latać z kwiatami na Warszów by wziąć udział w takiej uroczystosci ? Nikomu !

Gość • Piątek [18.08.2023, 16:51:45] • [IP: 176.221.123.***]

Jak zbierzesz 50 wojów ochroniarzy, krzewicieli wiary, to twoje szanse na nazwanie tunelu im. Ottona wzrosną.

Gość • Piątek [18.08.2023, 15:48:07] • [IP: 188.33.248.***]

Nikt go nie zna

Gość • Piątek [18.08.2023, 15:27:35] • [IP: 45.84.123.**]

Szkoda papieru na takie głupoty

Gość • Piątek [18.08.2023, 15:10:05] • [IP: 2.106.93.**]

Żadnej Unii Europejskiej!!

Gość • Piątek [18.08.2023, 15:05:33] • [IP: 5.173.198.*]

Tunel MożEJki tak ma nazwę na ulicach i osiedlach ludzie szeptaja jechałaś tunelem MożEJki byłeś na otwarciu tunelu MożEJki

Gość • Piątek [18.08.2023, 15:01:48] • [IP: 5.173.198.*]

To już zawsze będzie tunel MożEJ

Gość • Piątek [18.08.2023, 14:58:00] • [IP: 31.0.68.*]

Ten pan miał zasługi ale w destrukcji chyba

Gość • Piątek [18.08.2023, 14:51:37] • [IP: 46.205.140.***]

Wytrzymamy do wyborów. Rozliczymy cwaniaków, egoistów!

TUNEL IM.św.OTTONA • Piątek [18.08.2023, 14:43:18] • [IP: 46.205.128.***]

Propozycja, która może wszystkich pogodzić - akcentuje związki polsko-niemieckie, historię tych ziem i operuje imieniem osoby, która właśnie była jakby pomostem (tunelem) między rozdziałami historii tych ziem oraz narodowościami a też łączyła obie wyspy religijnie, kulturowo - to... św. Otton z Bambergu, misjonarz tych ziem ok.r.1128, tych dwóch wysp, a działał na prośbę naszego króla Bolesława Krzywoustego. Krzewił chrześcijaństwo NIE SIŁĄ, lecz mocą prawdy, osobowości (np.dwaj synowie możnowładcy pogańskiego w Szczecinie rozmawiali z nim nocami, w ukryciu, urzeczeni jego mądrością). Sam miał przy sobie tylko 50 wojów jak ochroniarzy, a w Wolinie kapłani pogańscy chcieli go zabić, ledwie im umknął. Nazwa imieniem Niemca, a jednocześnie w służbie... polskiego króla. TUNEL IM. ŚW. OTTONA!! w skrócie TUNEL OTTONA!

Gość • Piątek [18.08.2023, 14:32:20] • [IP: 83.23.63.**]

KURWA ZAMIAST DAC NAZWĘ POLSKIEGO CZŁOWIEKA TO DZIADY DAJĄ NAZWE ZŁODZIĘJOM I GNĘBICIELOM PPOLSKI, A LE PUDELEK TRZYMA ŁAPE NA PULSIE NIE ZA DARMO

Gość • Piątek [18.08.2023, 14:20:40] • [IP: 46.204.13.**]

Świński tunel jest ok. Bo to jest świństwo zbudować tunel na przekór Tuskowi i jego Platformie Oszustów.

Gość • Piątek [18.08.2023, 14:19:15] • [IP: 176.221.122.***]

Pamiętacie żółtego wyspiarz i minusy przydzielane?? Liderem trzech minusów zawsze był nasz kierownik UM, który pamięta i teraz nawet mści się.

Gość • Piątek [18.08.2023, 14:02:37] • [IP: 176.221.123.***]

Słuszna uwaga, tunel jak tunel, nic nie ma w tym tuneliku wzniosłego. Nawet jak zostanie uhonorowany imieniem działacza opozycji PRL, chwały wiele mu nie przysporzy. Osoby, którym naprawdę zależy na uhonorowaniu i upamiętnieniu tego oddanego sprawie i miastu człowieka powinny jak najszybciej zabiegać o pozwolenie na umieszczenie na ścianie domu, gdzie mieszkał Prezydent Stanisław Możejko, tablicy pamiątkowej.

Gość • Piątek [18.08.2023, 13:54:41] • [IP: 83.23.23.**]

Może już dosyć o tunelu został wybudowany i mamy Tunel pod Świną.

Gość • Piątek [18.08.2023, 13:47:02] • [IP: 46.204.8.**]

A najlepiej" świński tunel". To dopiero brzmi dumnie!

Gość • Piątek [18.08.2023, 13:42:59] • [IP: 185.246.208.**]

No tak ci z psisu to miernoty silnia, które kompromitują miasto i radę miasta!! Nie wiedzą co dobre a co złe, dlatego nie głosują ani" za", ani " przeciw" . Kierownik UM musi zabrać im kasę publiczną którą wzięli. Ale wina leży po stronie mieszkańców, którzy głosowali na magazyniera, cumownika promów i truchciarza pospolitego. Całe szczęście, że za kilka miesięcy nie będzie po nich śladu w RM.

Gość • Piątek [18.08.2023, 13:18:09] • [IP: 46.205.140.***]

tunel to tunel pod swina

Gość • Piątek [18.08.2023, 13:17:54] • [IP: 89.151.39.**]

Most na wyspę Karsibór powinien też otrzymać nazwę. Sądzę, że imię Janusza Żmurkiewicza byłoby najbardziej odpowiednie, bowiem to właśnie on doprowadził do jego budowy.

Gość • Piątek [18.08.2023, 13:15:46] • [IP: 31.11.130.***]

Jesteśmy specjalistami od nieszczęść. Sami wielokrotnie kierując się głupotą i krótkowzrocznością, tworzymy dla siebie tragedię, aby później przekuwać ją w narodowe nieszczęście. Organizując fety, rocznice i świętowanie czegoś co przyniosło mękę, ból i totalne kłopoty. Może warto przypomnieć tytuł książki" BOSO ALE W OSTROGACH" i oddać hołd" MATCE ODRZE", a nie pamięć o niej wyrzucać na śmietnik !! Znamienna polska rzeczywistość, aby uparcie dążyć aż uzyskany sukces zostanie wyśmiany, zdeptany i przekuty w nieszczęście. Czy od tego rodzaju doświadczeń nigdy się nie uwolnimy?? Tunel to tylko kawałek wydrążonej dziury w błocie... Nic wielkiego!! Inwestycja jakich na świecie tysiące. Ot, " wygódka" dla bardzo bogatego Społeczeństwa niewielkiego skrawka wyspy!! Ale jeśli już jest, cieszmy się z tego co mamy i nie licytujmy się jak" wygódkę " nazwać. Przy okazji po chamsku ubliżając ludziom żyjącym i nieżyjącym, czyli SAMYM SOBIE!!

Gość • Piątek [18.08.2023, 13:03:29] • [IP: 46.231.56.**]

chyba kogoś porąbało z tym możejkiem...

Mądrala • Piątek [18.08.2023, 12:58:38] • [IP: 5.173.198.**]

Po co nazywać? Tunel w Świnoujściu i każdy wie gdzie! Most na Karsibór ma nazwę?

Gość • Piątek [18.08.2023, 12:57:50] • [IP: 213.155.174.***]

Tunel pod Świną i nie kombinować

Gość • Piątek [18.08.2023, 12:49:21] • [IP: 95.91.215.***]

Ja głosuję na Tunel USNAM. Pozdrawiam (tego domagali się Świnoujścianie i się spełnilo.

Gość • Piątek [18.08.2023, 12:48:35] • [IP: 77.252.46.***]

Tunel z dupy.

Gośćeeela • Piątek [18.08.2023, 12:37:30] • [IP: 37.8.230.***]

Po co nazywać tunel, tunel to tunel I już nie będzie problemu, najbardziej założeni to Ci, którzy tam ciężko pravuwali i kropka.

Gość • Piątek [18.08.2023, 12:29:24] • [IP: 89.151.34.***]

Proszę podpowiedzieć -gdzie mogę złożyć podpis na nazwę" Tunel pod Świną".

PAKO • Piątek [18.08.2023, 12:26:39] • [IP: 88.218.253.***]

CZY TUNEL MSI MIEĆ NAZWĘ

Gość • Piątek [18.08.2023, 12:19:27] • [IP: 37.47.177.***]

Tunel jak tunel, nazwy mieć nie musi. Jeśli już to ma być neutralna, nie związana z żadną opcją polityczną i personalnie. Możejko to bardzo kontrowersyjna postać, nie płacił za mieszkanie bo uważał że on nie musi, należy mu się za darmo. Wcale nie był taki święty i kryształowy.

Gość • Piątek [18.08.2023, 12:16:03] • [IP: 46.205.132.**]

Ogłaszam nieformalne referendum: 1- imienia p. prezydenta Możejki, 2- imienia króla Chrobrego (ten co stawiał słupy graniczne na rzece Sale i rzece Odrze ponad tysiąc lat temu że), 3- pt Tunel zjednoczenia, 4- wpiszcie. numer i waszą propozycję. Wpisujecie w postach tylko numer a przy nr 4 swoją propozycję.

Gość • Piątek [18.08.2023, 12:14:26] • [IP: 37.47.177.***]

Zastanawia mnie dlaczego radny z ramienia PISU wstrzymał się od głosu...??Ten facet od dawna przejawia lęki i strachy i osmiesza PIS więc po co on tam siedzi...??..boi się zazrzadzajacego..??. przeciez to smieszne facet bierze kasę za autorytet PISU i ucieka przed waznymi decyzjami ?? Uważam, ze on tam w ogóle nie jest potrzebny i nie wypełnia misji pisowskiej w tym okręgu.

Gość • Piątek [18.08.2023, 12:09:39] • [IP: 185.210.36.***]

Dobry pomysł z referendum, można by się podpiąć pod wybory i koszty prawie zerowe - tunel Piastowski albo po prostu tunel. Bo w końcu ile tych tuneli mamy. Czy jak mówimy jadę przez tunel to mamy na myśli tunel w Gdańsku czy na innej Zakopiance?

Gość • Piątek [18.08.2023, 12:03:36] • [IP: 37.47.166.***]

Tunel pod Świną - Tak. Stanisław Możejko - Nie. Nie znam takiego Pana, co to za człowiek?

leo • Piątek [18.08.2023, 12:00:11] • [IP: 37.47.181.***]

jedyny kto moze patronowac naszemu tunelowi to nazwisko czlowieka ktory przez prawie 3 dekady jest w swinoujsciu i za jego rzadow miasto stalo sie wizerunkiem na polske, szwecje, niemcy. to prezydent zmurkiewicz. jednym to sie podoba innym nie ale niepodwarzalne jest ze wybierany byl i jest demokratycznych wyborach mieszkancow swinoujscia.

Gość • Piątek [18.08.2023, 11:58:39] • [IP: 83.20.31.**]

Wiekszosc mieszkancow rzadanazwy tunelu im.Stanislawa Mozejki, jak sie Zmurkowi nie podoba to niech zrobi referendum, taka jest prawda.

Gość • Piątek [18.08.2023, 11:48:41] • [IP: 176.221.123.*]

TUNEL POD SWINA

Gość • Piątek [18.08.2023, 11:48:26] • [IP: 37.248.161.***]

Wy dalej z tą nazwą tunelu macie problem haha 🤣🤣🤦‍♂️

Gość • Piątek [18.08.2023, 11:47:27] • [IP: 185.53.147.**]

TUNEL ''WYSPIARZY''...MOIM zdaniem żadnych innych by nikogo nie obrażało...pozdrawiam mieszkaniec od 60 lat

Gość • Piątek [18.08.2023, 11:44:48] • [IP: 176.221.123.**]

Zrobić referenum.Ja jestem za nazwą Uznam

Gość • Piątek [18.08.2023, 11:42:40] • [IP: 37.248.156.***]

Dobrze że ludzie pozytywnie wypowiadają się o Stanisławie, znam jego dobre i złe strony, zgadzałem się lub nie, ale się nie gniewaliśmy, Twardo dążył według prawa, nikt nie powie że się sprzedał, dlatego szanowny pan prezydent pod tym względem do piet mu nie sięga, on tylko zrealizował jego wizję przyszłości miasta . Teraz przy władzy klika i wszystko zrobi żeby go zniesławić w oczach społeczności, przydupasy są przeciwni nadania jego imieniem tunelu , przypomnę jak z byłym prezydentem III RP planowany tunel przy promach karsiborskich, została pozostałość pryzmy żwiry, niech się opamięta Jabłońska i tak posłem nie będzie, robi z rozdzielnika prezydenta i reszty. Trochę historii każdemu dobrze zrobi, był za ludźmi , nie cwaniakami od robienia szemranych interesów. Cześć jego pamięci.

Gość X • Piątek [18.08.2023, 11:33:48] • [IP: 176.221.123.**]

Tunel pod Świną, to czemu nie most na Wiśle 1, most na Wiśle 2, most na Warcie 1, most na Odrze 1 i tak dalej. W takim przypadku była by awantura, czy numer 1 powinien być w Krakowie, czy w Gdańsku, zawsze coś komuś nie będzie pasować. Jednak, czy przy takich określeniach nie lepszy by był :"TUNEL DO POLSKI" :)))

Gość • Piątek [18.08.2023, 11:27:59] • [IP: 178.238.246.***]

I bardzo dobrze, że nie dostał szansy. Nie chcemy żadnej durnej nazwy typu tunel Możejki, Żmurkiewicza czy innego, za przeproszeniem polityka.

Gość • Piątek [18.08.2023, 11:24:46] • [IP: 5.173.156.*]

nazwac betonowe jelito cienkie imieniem idioty ktory wnisl na teren urzedu miejskiego pol tony trotylu? super pomysl trewelacja

Gość • Piątek [18.08.2023, 11:19:09] • [IP: 89.151.38.**]

Wielbicielom Możejki uświadamiam, że co najmniej tyle samo jest świnoujścianin oceniających go negatywnie. Choćby dlatego, że zyskał sławę w całej Polsce ośmieszając Świnoujście.

Gość • Piątek [18.08.2023, 11:10:14] • [IP: 88.218.253.***]

A czy tunel musi mieć nadane nazwę. TUNEL TO TUNEL

Gość • Piątek [18.08.2023, 11:09:02] • [IP: 77.252.46.**]

Wolin-Uznam.

Gość • Piątek [18.08.2023, 11:04:47] • [IP: 195.116.253.***]

Może referendum? ja stawiam na, , Tunel pod Świną"

Gość • Piątek [18.08.2023, 11:01:51] • [IP: 5.173.178.**]

najprościej zrobić referendum

Gość • Piątek [18.08.2023, 11:00:45] • [IP: 46.205.128.***]

Cytuję kogoś ideologicznie przeciwnego PiS-owi, Żmurkiewicza:" W przypadku tunelu, to nazwisko zapisze się złotymi zgłoskami, czy Wam się podoba czy nie, ja tego nie zmienię. Gdyby nie Joachim Brudziński, który był ministrem, marszałkiem, posłem, europosłem, to podejrzewam żebyśmy dalej sobie gadali na tej sali, że trzeba budować tunel - mówił podczas sesji rady miasta prezydent Świnoujścia Janusz Żmurkiewicz" [źródło: Tv Słowianin].

Gość • Piątek [18.08.2023, 10:57:49] • [IP: 176.221.122.***]

Taki problem z tym tunelem teraz.Jak go nazwać.

Gość • Piątek [18.08.2023, 10:56:11] • [IP: 195.187.133.**]

I tak nie miał szansy.

Gość • Piątek [18.08.2023, 10:56:03] • [IP: 37.47.184.***]

"Tunel pod Świną im. Stanisława Możejki" - ta nazwa od początku aż sama się nasuwa.

Gość • Piątek [18.08.2023, 10:44:26] • [IP: 176.221.122.**]

"Tunel Świnoujście" czytelna nazwa nawet dla obcokrajowca

Gość • Piątek [18.08.2023, 10:40:07] • [IP: 176.221.122.**]

Tunel im.Stanisława Możejki nie ma szans.Powód? Obecna władza nie nawidzi rudego koloru włosów.

Gość • Piątek [18.08.2023, 10:33:33] • [IP: 94.119.64.**]

Tunel „Tuska i Po” niech żyje Tusk! Wszystko zawdzięczamy PO w tym kraju to był jego pomysł i zaangażowanie w ten projekt gdyby nie Tusk to by nigdy ten tunel nie powstał! ***** ***

Gość • Piątek [18.08.2023, 10:31:19] • [IP: 62.69.252.*]

Ormowiec w akcji 😕😕😕

Gość • Piątek [18.08.2023, 10:26:55] • [IP: 176.221.123.***]

Pan Piotr to jakiś spadochroniarz czy kandydat w teczce? Równie dobrze może wnioskować o zmianie nazwy ulicy w Moskwie - będzie sławniejszy.

Gość • Piątek [18.08.2023, 10:26:23] • [IP: 83.21.136.**]

Dobra nazwa " Tunel pod Świną" nikogo nie obraża nikomu nie ujmuje a łączy.

Gość • Piątek [18.08.2023, 10:25:18] • [IP: 37.28.156.***]

Idioci lubią uchwalać oczywiste oczywistości.

Gość • Piątek [18.08.2023, 10:25:08] • [IP: 80.53.199.***]

A dlaczego miał otrzymać szansę?? Dość już nazwisk, które co jakich czas przy zmianie opcji politycznej, są usuwane z ulic. Dość upamiętniania w takiej formie. Tunel im. Wesołego Miasteczka, też brzmi nieźle...A musi mieć jakąkolwiek nazwę?? Pozdrawiam.

Gość • Piątek [18.08.2023, 10:24:30] • [IP: 37.248.209.**]

, Najlepsza nazwa to" POLEXIT".

Gość • Piątek [18.08.2023, 10:23:23] • [IP: 192.42.116.***]

HAŃBA! Po stokroć HAŃBA! Pan Stanisław całe życie zamęczany aż do śmierci przez preziową mafię nawet po śmierci nie może doczekać się jednej odrobiny sprawiedliwości? Osoby, którym naprawdę zależy na uhonorowaniu tego niepowtarzalnego człowieka powinny jak najszybciej zabiegać o to we władzach centralnych, nie czekając na łaskę mafijnego świnoujskiego samorządu, którego nazwisko pana Stanisława parzy, bo przez lata demaskował i piętnował ich korupcję, wyzysk ludzi i całkowity brak zainteresowania losem miasta i mieszkańców.

Gość • Piątek [18.08.2023, 10:11:08] • [IP: 185.246.208.**]

Teraz nie miał szans, ale na pewno sprawa powróci za 10 lat, gdy byli członkowie PZPR i ORMO udadzą się już na wieczną wachtę.

Gość • Piątek [18.08.2023, 10:09:27] • [IP: 37.47.117.***]

Zawsze pod pręgierzem. Do 1986 pod Moskiewskim a teraz pod Brukselskim. Tunel powinien mieć nazwę WOLIN lub UZNAM

Gość • Piątek [18.08.2023, 10:05:34] • [IP: 176.221.110.***]

PRL niczego nas nie nauczył. Mieliśmy ulice od nazwisk" wielkich" i jak się potem okazało, że musieliśmy przemianowywać nazwy bo jeden i drugi okazał się jakimś zbrodniarzem. Nie ujmuję panu Możejce - wręcz przeciwnie, uważam, że zasługuje na upamiętnienie. W mojej ocenie uważam, że nazwy powinny być nadawane" bezimiennie". Neutralne nazwy budzą mniej kontrowersji.

Gość • Piątek [18.08.2023, 10:03:00] • [IP: 176.221.123.***]

Bo to czerwona wyspa jest i rada miasta też! Komuchy i spece od piłowania katolików ś.p. Możejkę nawet po śmierci nienawidzą i chcą go wymazać z pamięci. Tak jak to robili z działaczami opozycji zamordowanymi w ich ubeckich katowniach. Tunelu nie chcieli ale teraz gdy on jest, to najchętniej dali by nazwę Lenina albo jakiegoś lokalnego komucha.

Gość • Piątek [18.08.2023, 09:59:24] • [IP: 176.221.122.***]

O czym mówimy, zobaczcie gdzie go pochowali, Wstyd, nieważne jakim był prezydentem, czy go wywieźli na taczkach czy nie, był prezydentem miasta.obecny pewnie spocznie w alei zasłużonych bo se zasłużył oj tak

Gość • Piątek [18.08.2023, 09:52:54] • [IP: 94.251.227.**]

Tunel pod Świną jak najbardziej. A już się obawiałem nazwy JPII

Gość • Piątek [18.08.2023, 09:50:04] • [IP: 46.205.136.**]

Komuchy i szmalcowniki w akcji...

Alladin • Piątek [18.08.2023, 09:45:42] • [IP: 176.221.123.***]

TO MA BYĆ TUNEL O NAZWIE " TUNEL OFIAR WOŁYNIA! ! OCZYWIŚCIE KANALIE, ZDRAJCY, ONUCE PUTINA, ZWYROLE I ŁAJDACY BĘDĄ PRZECIWNE. , ZARAZ USŁYSZYCIE ICH BEZDENNIE GŁUPAWY KWIK.

Gość jagódka • Piątek [18.08.2023, 09:43:06] • [IP: 31.0.87.**]

Jest Kanał Piastowski, to i może być Tunel Piastowski. Prosto, co najważniejsze, bezstronnie.

Gość • Piątek [18.08.2023, 09:39:17] • [IP: 5.173.159.**]

Po co nazwa.Poprostu tunel Świnoujście.

Gość • Piątek [18.08.2023, 09:35:09] • [IP: 176.221.123.***]

Kadencja Rady Miasta kończy się w Kwietniu 2024 r i Grupa Katolicka zmieni tę nazwę na Tunelu

Gość • Piątek [18.08.2023, 09:33:22] • [IP: 37.248.209.***]

Tunel" Ś W I N O U J Ś C I E " i niech tak już zostanie !

Gość • Piątek [18.08.2023, 09:30:53] • [IP: 176.221.123.***]

tłukom żółć wątrobę zżera

Gość • Piątek [18.08.2023, 09:17:58] • [IP: 176.221.123.***]

my Młodzi jak wygramy Wybory to Nazwa będzie na Tunelu Napisane CENTRUM z powrotem to będzie napis Szczecin Jak by były dwa Tunele to wtedy mozna dac napis imienia

Gość • Piątek [18.08.2023, 09:14:52] • [IP: 37.249.78.***]

Gdyby żył Kornel Morawiecki tunel by nosił na pewno imię Stanisława Możejki.

Gość • Piątek [18.08.2023, 09:12:10] • [IP: 92.118.166.***]

i i dobrze

Oglądasz 1-131 z 131
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Adam Bodnar bierze się za świnoujską prokuraturę. Prokuratura Rejonowa w Świnoujściu, wraz z Prokuraturą Okręgową w Szczecinie, znalazła się pod ścisłym nadzorem nowo powołanego Rzecznika Dyscyplinarnego Ministra Sprawiedliwości. Minister Adam Bodnar, decyzją z 17 października 2024 r., powierzył Zbigniewowi Górszczykowi zadanie wyjaśnienia przewinień dyscyplinarnych dotyczących niewłaściwego zarządzania, które trwały od 2016 roku do marca 2024 roku w świnoujskiej prokuraturze ■ Koncert charytatywny dla powodzian. Zebrano ponad 20 tys. złotych ■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■