POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [16.08.2023, 23:13:03] • Świnoujście

Potrącenie rowerzystki: Kobieta przewieziona do szpitala

Potrącenie rowerzystki: Kobieta przewieziona do szpitala

fot. Mieszkaniec

W środę 16 sierpnia, po godzinie 10:00 na ulicy Wojska Polskiego w Świnoujściu doszło do potrącenia 34-letniej rowerzystki. Kobieta doznała urazu kończyny górnej oraz kręgosłupa lędźwiowego. Po udzieleniu pomocy medycznej na miejscu została przewieziona do lokalnego szpitala.

Zdarzenie potwierdziła pani Agata Sadurska, asystent dyrektora z Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie.
- 16.08.2023r. o godz. 10:16
- potrącenie rowerzystki, w Świnoujściu przy ul. Wojska Polskiego.
- kobieta lat 34, uraz k. górnej i kręgosłupa lędźwiowego
- po udzieleniu pomocy medycznej została przewieziona do szpitala w Świnoujściu.

Potrącenie rowerzystki: Kobieta przewieziona do szpitala

fot. Mieszkaniec

Miejsce wypadku znajdowało się naprzeciwko poczty. Świadkowie widzieli samochód marki Volkswagen z niemieckimi numerami rejestracyjnymi, który jechał ulicą Wojska Polskiego w kierunku centrum.

Potrącenie rowerzystki: Kobieta przewieziona do szpitala

fot. Mieszkaniec

Rower, na którym poruszała się poszkodowana, był biały i wyposażony w siedzenie dla dziecka. Na szczęście w momencie wypadku kobieta podróżowała sama.

Potrącenie rowerzystki: Kobieta przewieziona do szpitala

fot. Mieszkaniec

Aktualnie czekamy na oficjalne informacje od policji w sprawie okoliczności zdarzenia. Mimo że na chwilę obecną nie mamy pełnych danych dotyczących wypadku, mamy nadzieję, że już wkrótce dowiemy się więcej na ten temat.

Potrącenie rowerzystki: Kobieta przewieziona do szpitala

fot. Mieszkaniec

W dniu 16 sierpnia 2023 roku, około godziny 10:30, policjanci z Komendy - Miejskiej Policji w Świnoujściu zostali powiadomieni o zdarzeniu drogowym, do którego doszło przy ulicy Wojska Polskiego, w obrębie przejścia dla pieszych, pomiędzy kierującym pojazdem osobowym a kobietą z rowerem. Policjanci wykonali na miejscu wszelkie niezbędne czynności pod kątem wypadku drogowego. Kierującemu pojazdem marki Volkswagen - 73-letniemu obywatelowi Niemiec zostały zatrzymane uprawnienia do kierowania, natomiast 34-latka została przewieziona do szpitala. Aktualnie czynności w sprawie prowadzone są przez Komendę Miejską Policji w Świnoujściu - informuje st. sierż. Kamil Zwierzchowski z Komendy Miejskiej Policji w Świnoujściu.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 78, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-78 z 78

Gość • Poniedziałek [04.09.2023, 04:59:19] • [IP: 213.207.148.**]

Przejeżdżanie rowerzystów po pasach dla pieszych jest nagminne.

Gość • Sobota [19.08.2023, 22:42:59] • [IP: 92.118.164.***]

Przejeżdżała rowerem zamiast zsiąść więc dopadła ją Instant Karma.

Gość • Piątek [18.08.2023, 17:27:34] • [IP: 176.221.122.***]

Skoro sjest prowadzone wyjaśnienie okoliczności zdarzenia to na jakiej podstawie zatrzymano uprawnienia do kierowaniem pojazdu ?

Gość • Piątek [18.08.2023, 12:05:02] • [IP: 37.248.209.***]

Puch • Piątek [18.08.2023, 10:53:12] • [IP: 92.118.166.***] Nigdzie w artykule nie pisze że przeprowadzała rower. Więc o czym mowa. Nikt nie jest żałosny, no chyba że przepisy, które się notorycznie łamie. Dziwne tyle wypadków z udziałem rowerzystów.

Puch • Piątek [18.08.2023, 10:53:12] • [IP: 92.118.166.***]

Ludzie, czy wy czytacie że zrozumieniem. Młoda kobieta prowadziła rower i przechodziła na pasach. Co wy tu wypisujecie ! Szkoda komentować, , mądrych inaczej" Byłeś tam jeden z drugim widziałeś to ? Eksperci się znaleźli gdzie wszędzie widzą zło. Żałośni jesteście.

Gość • Piątek [18.08.2023, 09:31:21] • [IP: 176.221.123.***]

Ale Wy ludziki jesteście śmieszni z tymi komentarzami. Ty myślisz jeden z drugim jak coś wklepiesz w klawiaturkę to ktoś Ciebie posłucha (powini to powinni tamto) ja pierdziele jakie dzbany z Was.

Gość • Piątek [18.08.2023, 09:28:46] • [IP: 37.248.209.***]

Na pasach pierwszeństwo ma pieszy, rowerzyści przejeżdżający przez pasy dla pieszych powinni być karani, a nie czuć się jak święte krowy z drogi bo ja jadę.No to sobie pojechała. Przy samym chodniku leży rower, widocznie z nienacka wjechała.

Gość • Piątek [18.08.2023, 08:46:22] • [IP: 178.238.253.**]

Gość • Czwartek [17.08.2023, 17:36:27] • [IP: 88.156.235.***] to chyba jasne że na pasach piesi i rowerzysci maja pierszeństwo. Jak nie znasz sytuacji ani przepisów to nie wypisuj głupot.Własnie takie bezmyślne zachowania rowerzystów doprowadzają do tragedii.Rowerzysta nie ma pierwszeństwa na pasach, gdzie nie ma czerwonego pasa dla niego.Dupa z siodełka i przeprowadzamy rower, a nie przejeżdżamy, tak mówią przepisy.

Gość • Piątek [18.08.2023, 06:34:37] • [IP: 178.238.243.***]

Kierowca powinien stracić uprawnienia i płacić rentę do końca swojego durnego życia. Jeżdżą jak książęta nie zwracając uwagi na innych. Kierowcy w tym mieście to istna patologia. Gdzie jest policja?

Gość • Piątek [18.08.2023, 04:26:36] • [IP: 89.78.203.***]

Gość • Czwartek [17.08.2023, 23:15:42] • [IP: 176.221.123.***] - tak w ogóle, to o co ci chodzi|??

Gość • Piątek [18.08.2023, 01:04:37] • [IP: 178.238.253.**]

No i prawda jest taka, jeżeli nie ma pasa dla rowerzystów, na przejściu dla pieszych, to rowerzysta powinien prowadzić rower, bo nie ma w tym wypadku pierwszeństwa przed pieszym.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 23:15:42] • [IP: 176.221.123.***]

Przeczytałem tylko kilka pierwszych komentarzy, tzn. tych na samym dole i wystarczy, obraz wbija w glebę. Jeszcze raz grzmię i wołam: to, że ktokolwiek złamał kodeks drogowy, nie oznacza, że sprawca jest królikiem do upolowania. Nikt nie dał kierowcy prawa do wymierzania sprawiedliwości. Jeśli ktoś uważa, że jego czas i wygoda znaczy więcej niż zdrowie i życie drugiego człowieka, to jest to ktoś, kto poważnie niedomaga. Ktoś, kto nawet nie zasługuje na miano kalesonów, co najwyżej troczki od kalesonów. Co do sprawcy tego wypadku, to miał niemieckie blachy, ale nie wiadomo, czy jest Niemcem. W Niemczech jeżdżą bardzo ostrożnie, a w Polsce wszystko jest takie trochę na niby, niby pieszy pierwszeństwo ma ale nie wiadomo do końca, dopiero, jak nogę na przejściu postawi, to znaczy co? ma się rzucić pod samochód, to wtedy ma pierwszeństwo? Niemcy zorientowali się o co tutaj chodzi i w Polsce jeżdżą jak Polacy, w Niemczech tak nie jeżdżą.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 22:50:33] • [IP: 185.210.38.**]

Mam nadzieję że głupia baba zapłaci za naprawę auta

Gość • Czwartek [17.08.2023, 22:46:17] • [IP: 37.248.163.**]

A mama nie uczyła jak się wchodzi na jezdnię, raz w prawo główka, raz w lewo i znów w prawo, jak nic nie jedzie to przechodzimy. W tym wypadku, upewniamy się czy auta zwalniają, a nie bezmyślnie wjeżdżam na przejście. Nie kiedy jest tak że, jedzie sobie prosto i nagle skręca i wjeżdża na pasy, prosto pod koła auta.Ludzie wam jest łatwiej się zatrzymać, niż zatrzymać auto w miejscu. Bądźmy dla siebie wyrozumiali, i szanujmy się wzajemnie poprzez współpracę na jezdni.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 21:39:15] • [IP: 88.218.252.**]

a ja mam inne zdanie Niemcy z daleka przystaja zeby przejsc daja nieraz pierszenstwo to babsko jechalo rowerem po pasach wiec ja puknal na drugi raz nie pojedzie tylko bedzie prowadzic rower po pasach te starsze ludzie sa od diabla mysla ze im wszystko wolno i tak sie zachowuja wiecma co chciala na glupote nie ma rady

Gość • Czwartek [17.08.2023, 21:29:47] • [IP: 178.238.249.**]

Czy samochód jechał ścieżką rowerową ?

Alladin • Czwartek [17.08.2023, 20:25:45] • [IP: 176.221.123.***]

Kraina picowskich cudów. Baba rowerem zaatakowała BEZ OSTRZEŻENIA, prawidłowo przemieszczający się pojazd i zrobili z Niemca winnego. To baba nie wiedziała, że przez przejście dla pieszych się lezie na kopytach, a nie jedzie?

Gość • Czwartek [17.08.2023, 20:11:58] • [IP: 92.118.167.***]

Zróbcie sondę ile samochodów przejeżdża na czerwonym, gdy piesi mają zielone i muszą przepuszczać głównie niemieckich kierowców jadących od Ahlbecku na skrzyżowaniu z Bałtycką.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 17:37:32] • [IP: 88.156.235.***]

te kierowcy-wiecie jaki to uczucie życ z bólami kregosłupa?

Gość • Czwartek [17.08.2023, 17:36:27] • [IP: 88.156.235.***]

to chyba jasne że na pasach piesi i rowerzysci maja pierszeństwo.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 15:54:44] • [IP: 37.47.155.***]

Wszyscy psy wieszają że kobieta przejeżdżała. A może była tym nielicznym procentem, który schodzi z roweru przed przejściem i go przeprowadza? Szkoda, że policja nie zawarła tego w odpowiedzi w jaśniejszy sposób. Chociaż napisali że doszło do zdarzenia " pomiędzy kierującym pojazdem osobowym a kobietą z rowerem." Napisali Z rowerem, nie NA rowerze, więc jeżeli napisali to świadomie to raczej szła niż jechała.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 15:30:51] • [IP: 31.11.130.**]

Dzisiaj niestety dwa razy przeprowadzałam rower po pasach i Niemcy prawie by mnie rozjechali. Nie wiem jakie zwyczaje u nich panują, ale mam wrażenie, że u nas czują się bezkarni.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 14:17:05] • [IP: 185.210.36.**]

Ludzie rowerzyści i piesi.zrozumcie wkoncu że żaden samochód po naciśnięciu pedału hamulca nie stanie w miejscu.troszke rozwagi przy wchodzeniu na przejście. a policja tak samo powinna monitorować jak ludzie wchodzą na pasy czy spojrzą w jakąkolwiek stronę to nie promenada ani deptak.a później dziwić się że tyle wypadków bądź potracen

Gość • Czwartek [17.08.2023, 14:15:45] • [IP: 87.215.10.*]

Przeciez przejeżdżanie na rowerze przez pasy jest zabronione wiec nie rozumiem dlaczego uprawnienia kierowcy zostały zatrzymane a nawet jest przejezd dla rowerów jest to rowerzysta włączając się do ruchu jest zobowiązany ustąpić pierwszeństwa nadjeżdżającemu pojazdowi dopiero ma pierwszeństwo jak juz znajduje się na przejezdzie dla rowerzystów większość rowerzystów uwaza sie za święte krowy tez jeżdżę rowerem ale znam przepisy po pierwsze po drugie słońce moze oślepić kierowcę po trzecie moje zdrowie jest ważniejsze od tych 30 sekund

Gość • Czwartek [17.08.2023, 13:30:39] • [IP: 37.248.163.**]

Gość • Czwartek [17.08.2023, 12:21:52] • [IP: 176.221.122.**]Nie tylko kierowcy samochodów, ale i piesi, a szczególnie rowerzyści powinni też uważać, a nie bezmyślnie wjezdzać na przejścia dla pieszych.Czemu zezwala się rowerzystom na jazdę bez kasku, na słuchawki w uszach, czy telefony w ręku.Powinni za to karać, karać i jeszcze raz karać.Na.drodze trzeba uważać, tak jak i samochody, tak samo reszta uzytkowników ulic.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 13:23:56] • [IP: 178.238.253.**]

A gdzie te oficjalne informacje, z wypadku sobotniego na Uzdrowiskowej ? Jak Policja uszkodziła motor facetowi. Pisaliście czekamy na oficjalne informacje.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 12:21:52] • [IP: 176.221.122.**]

Gość • Czwartek [17.08.2023, 10:49:34] • [IP: 176.221.123.**] Kierowcy samochodow zawsze musza zachowac szczegolna ostroznosc przy przejsciu dla pieszych, efekty widac na zdjeciu obok.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 12:19:25] • [IP: 185.210.38.*]

"Gość • Czwartek [17.08.2023, 08:33:11] • [IP: 176.221.122.**] Ostatnio jechalem od promu do granicy, przez wybrzeze, grunwaldzka, 11 listopada, wojska polskiego." Wszystkie wymienione we wpisie zdarzenia nie miałyby miejsca, gdyby jakiś kretyn nie zrobił ścieżek" prosto pod koła " samochodów. Ścieżka powinna być za pasami dla pieszych, kierowca miałby czas i lepszą widoczność, rowerzysta zwolniłby żeby objechać pasy, ale widać co niektórych myślenie boli - oni widać rowerami nie jeżdżą więc ich zdrowia to nie naraża

Gość • Czwartek [17.08.2023, 12:17:02] • [IP: 5.173.154.**]

Ludzie włączcie myślenie.jakie szanse, ma pieszy czy rowerzysta z poruszającym 30km/h samochodem.obojętnie kto ma pierszeństwo.lepiej ustąpić większemu.🚑🚓🚒⚰️
🪦♿🏥

Gość • Czwartek [17.08.2023, 12:16:42] • [IP: 31.0.85.**]

Gdzie na drogę się tam pchała jak jesteś ścieżka dla rowerów?! Pewnie przez pady dla pieszych chciała rowerem przejechać guła, należy się jej mandat, guła

Gość • Czwartek [17.08.2023, 12:15:20] • [IP: 37.47.145.**]

Jeśli wjechała na przejście to powinna ponieść konsekwencje naprawy auta i mandat oraz przeprosić kierowcę…

Gość • Czwartek [17.08.2023, 11:35:41] • [IP: 92.43.224.***]

no tak no nie patrza gdzie jadą na tych rowerach a nie na każdych pasach można sobie przejeżdżać

Gość • Czwartek [17.08.2023, 11:35:22] • [IP: 178.238.252.***]

Nie potrącenie a wtargnięcie na jezdnie gdzie nie można przejeżdżać rowerem. Taki artykuł powoduje, że barany myślą, że maja pierwszeństwo. Właśnie dzięki takim artykułom

Gość • Czwartek [17.08.2023, 11:20:57] • [IP: 178.238.246.***]

Na własne oczy widziałem jak rowerzyści przejeżdżają przez przejście dla pieszych (nie schodzą z roweru), a policja to widzi i w żaden sposób nie reaguje. Później takie są tego konsekwencje.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 11:17:22] • [IP: 37.47.144.**]

Nawet na ścieżce rowerowej nie zawsze rowerzysta ma pierwszeństwo. Ludzie zapoznajcie się z przepisami. Koło dużego kościoła nie ma pierwszeństwa chyba że już znajduje się na przejeździe dla rowerów. To samo jest na Władysława przy skręcie z Marynarzy. Ma pierwszeństwo gdy porusza się ścieżką która biegnie wzdłuż jezdni z pierwszeństwem. Jeżeli przecina drogę główną to już pierwszeństwa nie ma. No ale dzbany myślą że skoro ścieżka to ma pierwszeństwo.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 11:16:26] • [IP: 192.42.116.***]

Jeżeli przez pasy nie można przejeżdżać, to czemu samochód nie został przepchnięty przez pasy?

Gość • Czwartek [17.08.2023, 11:10:05] • [IP: 46.134.44.***]

Jeżdżą jak krowy tymi rowerami myślą że mogą wszystko ciężko tłuste dupsko zdjąć z rowera i przeprowadzić większość tych rowerzystów na bezczelnego się wpieprza na jezdnie a później zdziwiony ze go auto jebło bezmózgi rowerowe

Gość • Czwartek [17.08.2023, 10:49:34] • [IP: 176.221.123.**]

Gość • Czwartek [17.08.2023, 10:20:06] • [IP: 176.221.122.**]zacytuję ciebie:" Nie masz racji, sam sie lepiej zapoznaj z przepisami." Po zmianie przepisów rowerzysta też ma obowiązek zachować szczególną ostrożność. Jednym miejscem do przejazdu rowerami przez przejście dla pieszych jest takie które ma osobny pas dla rowerów i jest odpowiednio oznakowane, w pozostałych przypadkach rowerzysta jest zobowiązany zejść z roweru i go przeprowadzić. Po chodnikach też nie mogą jeździć poza szczególnymi przypadkami.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 10:43:12] • [IP: 176.221.123.**]

Gość • Czwartek [17.08.2023, 06:49:43] • [IP: 46.76.12.***] Natomiast 90-100% pewności, że dostaniesz"jedynkę" za najprostsze dyktando. Nostradamus co ma do tego ? Zmniejsz dawki, obecna ilość ci szkodzi ;))

Gość • Czwartek [17.08.2023, 10:20:06] • [IP: 176.221.122.**]

Gość • Czwartek [17.08.2023, 09:48:14] • [IP: 176.221.122.**] Nie masz racji, sam sie lepiej zapoznaj z przepisami. Przypadek o ktorym mowisz nie jest ogolna zasada. W swinoujsciu jest tylko kilka takich przejazdow, na reszcie rower ma bezwzgledne pierwszenstwo nawet jesli dopiero dojezdza do przejazdu.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 09:51:18] • [IP: 176.221.123.***]

ja też nie posiadam Karty Rowerowej i nie mam Roweru i nie Umiem na nim Jechac

Gość • Czwartek [17.08.2023, 09:49:04] • [IP: 185.210.39.***]

nie potrącenie, tylko wtargnięcie na przejscie kierującej rowerem i spowodowanie przez nią wypadku

Gość • Czwartek [17.08.2023, 09:48:14] • [IP: 176.221.122.**]

Rowerzysta nawet na przejezdzie dla rowerów ma pierszeństwo tylko wtedy gdy znajduje się na nim. Jeżeli zbliża się do przejazdu ma zachować szczególną ostrożność i nie może wjeżdzać z impetem na przejazd bo wtedy nie ma pierszeństwa. Radze zapoznać się z kodeksem ruchu drogowego.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 09:46:51] • [IP: 37.47.151.***]

Wytłumaczcie to niemcom, którzy u siebie na rowerach zawsze i wszędzie mają pierwszeństwo nawet na jednokierunkowej pod prąd a co dopiero na przejsciach dla pieszych na rowerach. To co ci wyprawiają u nad to dopiero cyrk.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 09:28:26] • [IP: 176.221.123.***]

Kobieta nie posiada Karty Rowerowej

Gość • Czwartek [17.08.2023, 09:08:02] • [IP: 176.221.122.**]

jak dupska nie chce sie zdjac z siodelka przed pasami to dupsko teraz bedzie na wozku wozone, taka okrotna prawda.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 08:37:30] • [IP: 77.111.246.*]

chwila chwila, to rowerzystka w tym wypadku potrąciła auto bo wjechała na pasy nazywajmy rzeczy po imieniu! z tego co mi wiadomo tam jest PRZEJŚCIE DLA PIESZYCH a nie PRZEJAZD DLA BEZMÓZGICH ROWERZYSTÓW

Gość • Czwartek [17.08.2023, 08:33:11] • [IP: 176.221.122.**]

Ostatnio jechalem od promu do granicy, przez wybrzeze, grunwaldzka, 11 listopada, wojska polskiego. Wymuszono na mnie pierwszenstwo na zjezdzie w ulice marynarzy (Bedac juz na przejezdzie, auto jadace z ulicy marynarzy w kierunku promu przejechalo przedemna), nastepnie przy rondzie pod grota, podobna sytuacja, auto przejezdza mi przed kolami. To samo Obok CH Uznam, auto skrecajace z grunwaldzkiej pod CH uznam zatrzymalo sie w polowie sciezki rowerowej z piskiem opon. Powtorka przy skrzyzowaniu 11 listopada/Legionow przy UBB, auto jadace z 11 listopada w strone mcdonalda hamuje z piskiem opon zatrzymujac sie juz za sciezka rowerowa. Pozdrawiam serdecznie kierowcow! Wymuszali zarowno wybitni mieszkany swinoujscia jak i niemcy - wszyscy jezdza tragicznie niezaleznie gdzie maja zarejestrowane auto.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 08:32:37] • [IP: 185.210.38.***]

Ale jadu macie w sobie a może właśnie prowadziła rower a Niemiec się zagapił

Gość • Czwartek [17.08.2023, 08:32:05] • [IP: 37.248.214.***]

Wina rowerzystki. To jest przejście dla pieszych a nie rowerzystów. Mam nadzieję, że dostanie mandat za swoją głupotę !!

Gość • Czwartek [17.08.2023, 08:26:58] • [IP: 77.252.46.**]

Prowadziła rower idąc czy jechała na rowerze będąc na przejściu dla pieszych?.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 08:25:46] • [IP: 37.248.168.***]

Ja przechodziłem przez przejście dla pieszych z rowerem a Niemiec mi wymusił pierwszeństwa i jeszcze coś pyskował. Czekałem tylko aż wyjdzie to bym go zlał ale uciekł cham. Policja ignoruje wybryki Niemców, a radni im tyłki liżą. Niemiec dla nich to pół bóg. Będąc jednak sprawiedliwym w tym konkretnym przypadku trzeba stwierdzić czy rowerzystka wchodziła czy wjeżdżała na przejście dla pieszych. Jeśli wjeżdżała to niestety jest winna.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 08:19:59] • [IP: 77.252.46.***]

To przejście tam w ogóle jest tragiczne.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 08:17:51] • [IP: 5.173.28.**]

Kierowca znający przepisy zawsze zachowa ostrożność przed przejściem dla pieszych a gdy jest idiotą i uważa, że mu wszystko wolno to wtedy dochodzi do tragedii i nie ważne czy jest to Niemiec czy Polak !A po drugie to Polacy są najgorszymi kierowcami w Uni i u nas jest najwięcej wypadków

Gość • Czwartek [17.08.2023, 08:16:55] • [IP: 77.88.191.***]

szkoda że inni rowerzyści nie wyciągają wniosków i często w miejscach gdzie nie ma ścieżek rowerowych wpadają na pasach i potem o wypadek nie trudno. Rowerzystko po to nie ma na takich przejściach jak to przejazdu rowerowego bo kierowca może nie zdążyć cię zobaczyć. Zejdź z roweru i żyj - włącz myślenie rowerzysto.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 08:14:45] • [IP: 176.221.122.**]

Rower przeprowadza się przez przejście dla PIESZYCH a nie wjeżdza z impetem. Przejazd przez przejście kosztuje 200zł.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 08:13:57] • [IP: 185.210.37.***]

Byłem tam już po tym ja doszło do wypadku. Jeżeli szła pieszo prowadząc rower to wina oczywiście i bezsprzecznie jest kierowcy samochodu. Jeżeli jednak, rowerzystka zachowała się jak wiele dzbanów na rowerach, co im dupki się nie chce ruszyć z siodełka i jada przez przejście dla pieszych to oczywiście wina rowerzystki, i kierowca auta powinien ja o pokrycie kosztów naprawy auta ścigać. Ktoś stworzył przepisy, skoro jest napisane że rowerem przez przejście dla pieszych się nie przejeżdża, to się nie przejeżdża i kropka. Oczywiście są wyjątki, np. dziecko w foteliku. Ale w tym przypadku dziecka nie było. Jaki raban potrafią rowerzyści zrobić kiedy im się wejdzie na ścieżkę rowerową, drą ryło że szok, no ale oni mogą wszędzie. Może teraz ta pani, włączy myślenie, w jej przypadku można powiedzieć, ze brak myślenia boli, bo gdyby myślała to by zlazła z roweru przed przejściem dla pieszych. Szanujmy wzajemnie siebie i przestrzeń, która otrzymaliśmy zgodnie z przepisami, to nie będzie takich wypadków.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 07:59:05] • [IP: 46.205.140.***]

Mogła zejść z roweru a nie wjechać z impetem.

ROSOMAK • Czwartek [17.08.2023, 07:49:39] • [IP: 176.221.113.***]

Przejście to przejście nie przejazd, niestety miłośnicy dwóch pedałów mają to gdzieś i mamy to co mamy.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 07:20:55] • [IP: 178.238.252.**]

Nie jechałem rowerem a auto na niemieckich numerach, jechało prosto na mnie, na środku pasów byłem.Nie zwalniają przed przejściem dla pieszych.Dobrze, że Pani nie wiozła dziecka.Powrotu do zdrowia życzę.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 07:20:04] • [IP: 46.231.58.**]

jak sie nie ma karty rowerowej i niw zna przepisow to tak jest.A DUPY gwiazda nie chciala zdjac z roweru to teraz cierpi.powinna jeszcze zaplacic za uszkodzenie auta.to samo co dziennie na rondzie przy kosciele.rzadko sie zdarza zeby ktos zsiadl z roweru a moze sie uda.samochod to nie zabawka i nie da sie goot tak szybko zatrzyma jak idiota laduje sie pod kola samochodu nie dajac znaku ze skreca

Gość • Czwartek [17.08.2023, 07:09:26] • [IP: 88.156.235.*]

Mandat dla rowerzystki, niech się nauczą że przez pasy prowadzi się rower są znaki których nie respektują

Gość • Czwartek [17.08.2023, 07:04:29] • [IP: 2.106.93.**]

Mandatami jazdę rowerem po pasach! Widzę źe to normalne w tym mieście. Chodniki też zajmują tak, że piesi muszą im ustępować miejsca. Masakra co oni wyrabiają.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 06:57:53] • [IP: 46.231.59.**]

Rowerzystka na pasach = selekcja naturalna

Gość • Czwartek [17.08.2023, 06:49:43] • [IP: 46.76.12.***]

wnioskuje z waszych wpisow iz mozna czlowieka zabic za wykroczenie zasrany wiazd na posy rowerem takie rozumowanie jest chore nostradamus kto potracil czlowieka na pasach podchodzi pod przestepstwo czy by zeszla czy polozyl by sie wasz zapijaczony kolega lub kolrzanka cz mozna ich waszym prawen z dupy poprostu rozjechac pieknym altem oraz nieudacznym kierowaniem pseldo kierowcow proponuje odnowic prawajazdy 8o % DO 90% niezdalo by pozdrawiam

Gość • Czwartek [17.08.2023, 05:41:14] • [IP: 176.221.122.***]

Kolejny rowerzysta dowiedział się właśnie że na przejściu dla pieszych zsiada się z roweru cdn...

Paździoch • Czwartek [17.08.2023, 04:41:33] • [IP: 83.20.255.***]

Kierowca nie jest w stanie zareagować jak rowerzyści nagle skręcają ze ścieżki..po pierwsze schodzić głąby, a po drugie jak się skręca, wystawia się rękę, tak czy nie? Czy wolicie wystawiac kości jak leżycie połamani na ulicy 🙂

Gość • Czwartek [17.08.2023, 03:20:59] • [IP: 176.221.123.***]

wraz ze zmianą przepisów dot prawa pieszego na pasach, pojawił się zauważalny problem u rowerzystów. Jadący rowerem interpretuje to tak że nawet mając zamiar wjazdu na przejście dla pieszych ma pierwszeństwo, a tak nie jest. Powinien zsiąść z roweru i dopiero wtedy ma pierwszeństwo.

Gość • Czwartek [17.08.2023, 03:06:04] • [IP: 89.151.38.***]

Przecież vis a vis poczty m jest tylko przejście dla pieszych nie ma możliwości by przejeżdżająca rowerzystka była niewinna

Gość • Czwartek [17.08.2023, 02:46:23] • [IP: 89.72.111.***]

obok siebie przy przejściu stoją dwa znaki. Można się zasugerować i wjechać rowerem. ...

Gość • Czwartek [17.08.2023, 00:27:49] • [IP: 5.173.31.*]

Niestety w tym miejscu trzeba zejść z roweru

Gość • Środa [16.08.2023, 23:51:13] • [IP: 176.221.122.***]

"Gość • Środa [16.08.2023, 23:31:24] • [IP: 176.221.122.**] ….kierował niemiec to pewnie wina rowerzystki….te dzbany germańskie mogą wszystko….jak śmiała mi wejść pod auto jak jechał do obajdka po paliwo….." JAKI TY JESTES TEPY WIDAC ZE Z PIS NA PRZEJSCIU DLA PIESZYCH MA PROWADZIC ROWER IDIOTO A NIE JECHAC POWINNA TERAZ ZAPLAVIC ZA SZKODY W SAMOCHODZIE ALE WY ZAZDROSNE ZASCIANKOWE POLACZKI DALEJ PLUJCIE ALE TO Z NIEMCOW ZYJECIE SWINIE

Gość • Środa [16.08.2023, 23:31:24] • [IP: 176.221.122.**]

….kierował niemiec to pewnie wina rowerzystki….te dzbany germańskie mogą wszystko….jak śmiała mi wejść pod auto jak jechał do obajdka po paliwo…..

Gość • Środa [16.08.2023, 23:31:20] • [IP: 31.11.128.***]

Niemcy to już mają nas głęboko, służby nie reaguja, nie widzą, wioska bezprawia

Gość • Środa [16.08.2023, 23:28:49] • [IP: 46.205.128.**]

Jakby zeszla z roweru przed wejściem na pasy to napewno nie doszłoby do wypadku. Ale rowerzyści twierdzą że nie muszą schodzić z roweru przed przejściem dla pieszych a Ty kierowców zschowaj szczególną ostrożności. W tym mieście rowerzyści są okropni i nie znają przepisów ruchu drogowego.

Gość • Środa [16.08.2023, 23:27:16] • [IP: 89.151.33.***]

Dziś też tam Niemiec by na mnie wjechał jak przechodziłem przez przejście Musiałem cofnąć się bo nawet nie zwolnił Rasę panów mają w tych swoich chorych genach

Gość • Środa [16.08.2023, 23:26:30] • [IP: 88.218.253.***]

Tak to jest jak się JEDZIE po pasach zamiast ZEJŚĆ Z ROWERU I PRZEJŚĆ NA NOGACH :-))

Gość • Środa [16.08.2023, 23:21:03] • [IP: 79.191.217.***]

Rowerem po przejściu dla pieszych odrazu otulić łopata i do piachu. Jeszcze za zniszczeni auta i szok psychologiczny bym kierująca bicyklem pociadnoał do odpowiedzialności cywilno prawnej aby opłacał mi kierowce bo autem boje się jeździć.

Oglądasz 1-78 z 78
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Do końca miesiąca ma zakończyć się budowa promenady wzdłuż ulicy uzdrowiskowej ■ Od minuty ciszy dla uczczenia pamięci zmarłego radnego Cezarego Zdzieszyńskiego rozpoczęły się obrady IX sesji Rady Miasta ■ Adam Bodnar bierze się za świnoujską prokuraturę. Prokuratura Rejonowa w Świnoujściu, wraz z Prokuraturą Okręgową w Szczecinie, znalazła się pod ścisłym nadzorem nowo powołanego Rzecznika Dyscyplinarnego Ministra Sprawiedliwości. Minister Adam Bodnar, decyzją z 17 października 2024 r., powierzył Zbigniewowi Górszczykowi zadanie wyjaśnienia przewinień dyscyplinarnych dotyczących niewłaściwego zarządzania, które trwały od 2016 roku do marca 2024 roku w świnoujskiej prokuraturze ■ Koncert charytatywny dla powodzian. Zebrano ponad 20 tys. złotych ■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■