POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [31.07.2023, 18:27:58] • Świnoujście

Tunel pod Świną - naturalnie

Tunel pod Świną - naturalnie

fot. facebook.com

Świnoujście i wspólne wyspy, od 30 czerwca łączy Tunel, a My łączymy się w obywatelskiej inicjatywie aby nadać nowo wybudowanemu tunelowi oczywista nazwę – TUNEL POD ŚWINĄ. Cieśnina Świny, zwana przez mieszkańców na co dzień po prostu Kanałem, to naturalna oś, kręgosłup wzdłuż którego zbudowane jest Świnoujście. I to ona – Świna - oprócz morza i Stawy Młyny, jest symbolem naszego miasta. Prostym i zrozumiałym dla każdego, zarówno dla mieszkańców jak i przyjezdnych. Tunel pod Świna łączy nie tylko wspólne wyspy, ale także ich mieszkańców. Przecież historia naszego miasta to historia życia nad Świną.

Nie chcemy aby polityczne kalkulacje, decydowały o tym jakie nazwiska polityków bądź samorządowców będą powiązane z nowym symbolem naszego miasta, a tunel niewątpliwie nim się stał. Tunel pod Świną, jest naszym lokalnym, wspólnym symbolem, który powinien być wolny od każdej polityki. Dlatego mieszkańcy Świnoujścia, postanowili się zjednoczyć w budowie Komitetu Społecznego i przerwać polityczne gierki. Proponujemy więc, aby tunel nosił nazwę naturalną, wynikająca z natury rzeczy, symbolu najważniejszego dla Świnoujścia.

Uważamy że nazwanie świnoujskiego tunelu, TUNELEM POD ŚWINĄ będzie najpiękniejszą, najtrafniejszą i akceptowaną przez wszystkich nazwą. Przecież historia naszego miasta to od wieków historia życia nad Świną.

Szanowni Państwo, Drodzy Wyspiarze!
Polityka wkrada się w każdą chwilę naszego codziennego życia. Ale my jako mieszkańcy nie chcemy żeby wślizgnęła się w nową część naszego miasta. Tunel pod Świną, to bardzo dobra nazwa najczęściej powtarzana przez mieszkańców w codziennych rozmowach.

Zapraszam w imieniu organizatorów Komitetu do wsparcia tej lokalnej i w pełni obywatelskiej inicjatywy, gdyż sama również bardzo się z nią identyfikuję. Zapraszam koleżanki i kolegów ze stowarzyszeń, klubów, wspólnot mieszkaniowych, zarządów osiedli, przedsiębiorców i każdej indywidualnej osoby, która chce zacząć działać. Przed nami etap zbierania podpisów pod proponowaną nazwą.

Wszyscy, którzy nie chcą, żeby polityczne nazwiska zdominowały dyskusję o nazwie Tunelu, aby był on nasz ŚWINOUJSKI – proszę o włączenie się w działania Komitetu. Każdy może stać się częścią walki o normalność w naszym mieście.

Zapraszam wszystkich chętnych do współpracy do kawiarni SONATA w środę o godz. 18.30. Działajmy razem!

Z upoważnienia grupy mieszkańców
Joanna Agatowska
/dla zainteresowanych kontakt również przez profil FB/


komentarzy: 146, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-146 z 146

GośćGość • Wtorek [08.08.2023, 21:43:01] • [IP: 89.151.33.**]

Mam kontr propozycję" Świński Tunel" Może być? Głosujcie proszę.

Gość • Piątek [04.08.2023, 13:15:18] • [IP: 37.248.177.**]

Inicjatywa nazwania krowy Krowa.

Gość • Środa [02.08.2023, 21:06:26] • [IP: 5.173.224.***]

--- Hydrozagadka ---

Gość • Środa [02.08.2023, 12:33:03] • [IP: 46.76.94.***]

Nie da się inaczej nazywać jak " Tunel Świnoujście". Jest czas żeby zmienić hasło tej akcji. Wszyscy mieszkańcy to poprą. Nawet Niemcy mówią " Tunel Świnoujście".

Gość • Środa [02.08.2023, 12:25:06] • [IP: 5.173.194.*]

Bez polityki po prostu tunel pod swiną, po co jakieś wymyślanie nazw

Gość • Środa [02.08.2023, 12:15:09] • [IP: 5.173.152.**]

Tunel Świnoujście- wystarczy.

Gość • Środa [02.08.2023, 12:06:27] • [IP: 79.186.51.***]

Brawo p. Agato Tunel pod Swiną- proste i logiczne -Ryszard

Gość • Środa [02.08.2023, 09:51:40] • [IP: 91.15.204.**]

Obojętnie jaka bedzie nazwa a i tak ludzie beda mowic Tunel Swinoujscie

Gość • Środa [02.08.2023, 08:47:11] • [IP: 83.20.248.***]

Nie jestem mieszkańcem tego miasta - ale proponuję NAZWĘ ::::::: TUNEL WOJSK OBRONY TERYTORIALNEJ KRAJU ::::::::: przyczyna jest prosta. Jak zaczniemy spieprzać na zachód to tylko oni NAS zatrzymają !!

Gość • Środa [02.08.2023, 08:14:47] • [IP: 185.53.147.**]

a moze tunel im. agatowskiej

Gość • Środa [02.08.2023, 08:12:02] • [IP: 176.221.123.**]

Tunel imienia Unii Europejskiej to jest w Gdańsku bo tam go peło z Tuskiem wybudowało, tutaj ma być lokalnie i niech się jabłońska nie pucuje

Gość • Środa [02.08.2023, 07:44:49] • [IP: 31.60.60.**]

A ruda to czasem nie jest funkcjonariuszką LSD? Trzeba mieć moooc tupetu żeby mówić o tym żeby" nazwiska polityczne nie zdominowały dyskusji o tunelu".

GośćNazwa tunelu • Środa [02.08.2023, 04:45:59] • [IP: 37.8.230.***]

Gość • Środa [02.08.2023, 03:04:19] • [IP: 5.173.24.**]

Tunel im. Mimziego

Gość • Wtorek [01.08.2023, 23:03:21] • [IP: 37.8.231.***]

Jest jeszcze jedna okoliczność aby nie nadawać nazwy typu" Tunel pod Świną" czy np" Tunel Świnoujski". Dlatego bo zawsze będzie kolejnych Lokalnych (jak np Pani Agatowska i nie tylko, wojewódzkich i centralnych notabli i tzw liderów kusić, żeby do nazwy" Tunel Pod Świną" dodać : imieniem jakiegoś notabla któremu ktoś chce się podchlebić. Dlatego nazwa tunel im Unii Europejskiej jest jak najbardziej trafiony, właściwy, na czasie i nie powinien mieszkańców naszego miasta podzielić.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 22:26:56] • [IP: 37.8.231.***]

A dlaczego nie tunel im Unii Europejskiej?. Uważam, że Pani Agatowska chce takim pomysłem podchlebić się Prezesowi ale nie swojej Partii. Wiadomy Prezes Unii nie lubi. A tak przy okazji dla wielu, którzy tu tak licznie przybywają latem będzie to" Tunel pod świnią" - bo ilu wie, ze Świna to cieśnina?. Mieszkam tu ponad 50 lat i nieraz słyszałem jak to przyjezdni wymawiają. Swoją drogą ja myślałem o jeszcze prostszej nazwie po prostu Tunel Świnoujski ale nazwa im. Unii Europejskiej w obecnej sytuacji jest chyba lepsza.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 21:15:49] • [IP: 31.11.131.***]

16:59:58 To jak on tak pokojowo i z sercem na dłoni szerzył nową wiarę, to po co to całe towarzystwo 50 uzbrojonych ochroniarzy? I nie byli to ci uprzejmi panowie z Biedronki.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 20:15:56] • [IP: 94.254.223.***]

TUNEL POD ŚWINĄ Świnoujście 2018-2023

Gość • Wtorek [01.08.2023, 19:45:27] • [IP: 176.221.122.**]

jestem za-- tunel pod swina

Gość • Wtorek [01.08.2023, 19:22:48] • [IP: 46.231.56.***]

Uff jak dobrze, że nie ma w tej inicjatywie żadnego polityka.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 19:12:39] • [IP: 176.221.122.***]

Tunel pod Świną j! edyną logiczna nazwa

Gość • Wtorek [01.08.2023, 17:47:12] • [IP: 37.8.230.**]

Przestańcie z tymi inicjatywami i dajcie spokój już temu tunelowi.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 17:13:11] • [IP: 88.156.232.***]

Tunel pod Świną im. Stanisława Możejki. Inna nazwa niż taka to tylko gołe pośmiewisko dla miasta.

Portowiec • Wtorek [01.08.2023, 17:12:57] • [IP: 77.252.46.**]

Tunel droga ktora łączy, zbudowany za nasze i unijne piniadze. Zbudowali go Polacy w czym pomogli rowniez chinczycy bo dostarczyli maszynę do odwiertu poziomego pod Świną czego nie da się ukryc. Obrazajac jedni drugich zachowujecie sie jak dzikusy. Jest to dzielo wspólne i bedzie sluxyc nam wszystkim więc; pod Świną: to dobra nazwa.

TUNEL IM.ŚW.OTTONA • Wtorek [01.08.2023, 16:59:58] • [IP: 46.205.132.***]

Propozycja, która może wszystkich pogodzić - akcentuje związki polsko-niemieckie, historię tych ziem i operuje imieniem osoby, która właśnie była jakby pomostem (tunelem) między rozdziałami historii tych ziem oraz narodowościami a też łączyła obie wyspy religijnie, kulturowo - to... św. Otton z Bambergu, misjonarz tych ziem, tych dwóch wysp, a działał na prośbę naszego króla Bolesława Krzywoustego. Krzewił chrześcijaństwo NIE SIŁĄ, lecz mocą prawdy, osobowości (np.dwaj synowie możnowładcy pogańskiego w Szczecinie rozmawiali z nim nocami, w ukryciu, urzeczeni jego mądrością). Sam miał przy sobie tylko 50 wojów jak ochroniarzy, a w Wolinie kapłani pogańscy chcieli go zabić, ledwie im umknął. Nazwa imieniem Niemca, a jednocześnie w służbie... polskiego króla. TUNEL IM.OTTONA • TUNEL IM. ŚW. OTTONA!!

Gość • Wtorek [01.08.2023, 16:54:01] • [IP: 46.205.132.***]

O 1:13 napisałeś:" Od wiatraka do północnego cypla wyspy Mielino jest cieśnina Świna, potem od północnego cypla wyspy Mielino do przeprawy Karsibór jest kanał Mieliński". Nieprawda, od wiatraka do mostu (przeprawy Ognica) i za mostem w kierunku Lubina jest Świna. Równoległy ze Świną Kanał Mieliński nie likwiduje Świny, która płynie wzdłuż wyspy Mielino! Poprawnie więc by było napisać: od wiatraka do przeprawy tzw.karsiborskiej (ognickiej) jest Świna, a od północnego cypla wyspy Mielino równolegle ze Świną poprowadzony jest Kanał Mieliński kończący się nieco powyżej przeprawy ognickiej.01.08.2023, 11:28:29] • [IP: 37.8.230.**] Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 20:37:55] • [IP: 176.221.122.***]Gratuluję wiedzy.Jak już to jest pod kanałem Mielińskim na Świnie. _____ Bzdura. Przekopanie Kanału Mielińskiego nie przedłużyło lub nie unieważniło Świny. Świna od tysiącleci tam płynie, a przekopanie Kanału Mielińskiego to było przekopanie cypla wyspy Uznam, utworzenie jakby drugiego koryta Świny. Tunel jest pod Świną.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 16:03:04] • [IP: 2.106.93.**]

No i super. Kaźda nazwa, byle nie UE, która zabiera nam naszą wolność

Gość • Wtorek [01.08.2023, 16:00:15] • [IP: 176.221.122.***]

Tunel im. CIEPLAKA JAROSŁAWA

Gość • Wtorek [01.08.2023, 15:56:28] • [IP: 176.221.123.***]

[01.08.2023, 09:50:51] • [IP: 37.30.125.** O co tiobie chłodzi. To według ciebie tunel prowadzi pod Świną czy nie? Tunel prowadzi pod cieśniną Świna. Słusznie zauważyłeś błąd merytoryczny w propozycji nazwy tunelu. Nikt do tej pory nie ustalił merytorycznie, gdzie jest właściwie cieśnina Świna, a gdzie Świna. Wg tradycjonalistów cały bieg Świny jest cieśniną, bo jest ona naturalnym połączeniem Zalewu Szczecińskiego z Bałtykiem. Czym jest zatem sztuczny przekop, tj.Kanał Piastowski i Kanał Mieliński ? Jakby na to nie patrzeć, one zastąpiły Świnę jako główna brama wodna łącząca zalew z morzem. Ewentualnie oprotestuj mapy Google, bo dla całej długości głównej drogi wodnej używają nazwy Świna. Małe jednostki pływające po tzw. drugiej stronie wyspy Mielino mówią często Stara Świna. To chyba nie jest takie ważne. Od północnego cypla Mielin do morza prowadzi na pewno cieśnina Świna, ale jej kontynuacją w kierunku zalewu jako cieśnina jest kanał. Popierasz propozycję Agatowskiej? Bo ja nie.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 15:11:29] • [IP: 46.76.94.***]

TUNEL Świnoujście!

BarneyJagodziarzPoNalewce • Wtorek [01.08.2023, 15:05:33] • [IP: 199.101.192.***]

Zgadzam sie. Wykonać. Nie mieszać z polityka.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 14:30:14] • [IP: 176.221.122.**]

Warszawiaki będą mówić pod świnią

Gość • Wtorek [01.08.2023, 14:23:17] • [IP: 83.23.161.***]

Nie może być w nazwie tunelu nazwisko.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 13:53:17] • [IP: 5.173.198.**]

cz wy jestescie normalni??nazwa ktora wobec braku przepustowosci i niewydolnosci wybudowanego za miliard systemu plus medale? jedyna inicjatywa jest ustalenie ktory baran podpisla taki projekt cieknaca nore uwazacie za sukces ktory chcecie jeszcze ochrzcic?

Gość • Wtorek [01.08.2023, 13:46:36] • [IP: 46.205.140.**]

Tunel pod Świną

Gość • Wtorek [01.08.2023, 13:41:37] • [IP: 83.20.241.**]

Bardzo dobra nazwa.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 13:30:35] • [IP: 185.210.38.**]

po co go nazywać jak on się sam już tak nazywa:)))) To jak jabłka na jabłoni

Gość • Wtorek [01.08.2023, 13:23:53] • [IP: 176.221.123.***]

nie musi byc nazwa wystarczy napisac CENTRUM

Zdegustowany • Wtorek [01.08.2023, 12:58:10] • [IP: 73.123.198.*]

A koniecznie musi być nazwa, koniecznie tunel musi być pod wezwaniem? Jest to zwykły odcinek drogi łączący dwie części miasta. Pompatyczne nazwy to relikt PRL, tak bardzo odżegnujecie się od komuny a zamiłowanie do wielkich patronów pozostaje? Mniej żółci będzie nas toczyć jak odpuścimy sobie polityczne zapędy i tak zwyczajnie zaczniemy się znów szanować. Dla jednego to tunel zbudowany przez PiS, dla drugich za pieniądze Unii.. a może tak uśmiechnąć się jeden do drugiego, powiedzieć dzień dobry i zachować dla siebie co kto myśli?

Gość • Wtorek [01.08.2023, 12:48:29] • [IP: 89.151.36.***]

Gość • Wtorek [01.08.2023, 09:10:37] • [IP: 178.238.252.**] Masz rację. , , Tunel pod Świną, , . Super nazwa.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 12:27:42] • [IP: 79.186.48.***]

Tak, , Tunel pod Świną, ,

Gość • Wtorek [01.08.2023, 12:21:25] • [IP: 178.238.252.**]

ZGADZAM SIE NA TUNEL POD SWINA ZADNE NAZWISKA

Gość • Wtorek [01.08.2023, 12:01:18] • [IP: 176.221.122.**]

Nazwa będzie nadana tuż przed wyborami. I szkoda, że zamiast łączyć - podzieli ponownie! Podzieli nas, MIESZKAŃCÓW.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 11:55:47] • [IP: 176.221.122.**]

Nazwa bardzo ryzykowna, bo jak się przyplącze dodatkowe" i" to może być i śmieszno i straszno.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 11:50:26] • [IP: 37.47.176.***]

Tak " TUNEL Świnoujście".

Gość • Wtorek [01.08.2023, 11:37:41] • [IP: 185.210.39.**]

tunel Piastowski

Gość • Wtorek [01.08.2023, 11:28:29] • [IP: 37.8.230.**]

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 20:37:55] • [IP: 176.221.122.***]Gratuluję wiedzy.Jak już to jest pod kanałem Mielińskim na Świnie.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 11:23:29] • [IP: 37.8.230.**]

Gość • Wtorek [01.08.2023, 08:44:10] • [IP: 89.151.34.***]Do Berlina !

Gość • Wtorek [01.08.2023, 11:05:02] • [IP: 46.205.140.**]

Świetna propozycja, neutralna i lokalna

Gość • Wtorek [01.08.2023, 10:59:27] • [IP: 2.106.93.**]

Jestem na TAK. Prosto i prawdziwie. Żadnej UE - to nasz ciemiężyciel!!

Gość • Wtorek [01.08.2023, 10:56:03] • [IP: 37.47.187.***]

Tunel Świnoujście, Tunel pod Świną, Tunel Piastowski - jak już musi być nazwa. Neutralnie. UE i Możejki to najbardziej poroniony pomysł.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 10:54:43] • [IP: 176.221.110.***]

Gość • Wtorek [01.08.2023, 08:56:34] • [IP: 83.20.35.**] jaka Wyspiarka? Tunel zgodnie z zasadami gramatyki jest rodzaju męskiego. Jak to brzmi" ten wyspiarka"?

Marian • Wtorek [01.08.2023, 10:53:48] • [IP: 37.47.151.**]

A dlaczego nie moim imieniem?

Gość • Wtorek [01.08.2023, 10:40:14] • [IP: 185.161.95.**]

Zostawmy nazwę Tunel pod Świną

Gość • Wtorek [01.08.2023, 10:32:16] • [IP: 176.221.123.**]

Tunel pod Świną, ładnie, popieram. Żadnej polityki ani pisowskiej ani pełowskiej ani Żmurkiewicza

Gość • Wtorek [01.08.2023, 10:30:39] • [IP: 46.76.94.***]

" TUNEL SWINOUJSCIE"! Zamknie się gęby wyksztalciuchom gdzie płynie Świna, a gdzie Kanał Piastowski, zamknie się gęby tępym, wsiowym " niby politykom". Proste, jasne i czytelne!! Ale w wiosce z ludnością ze wschodu nie da się, przykre. Przyjdzie obcy kraj i " załatwi".

Gość • Wtorek [01.08.2023, 10:18:48] • [IP: 31.11.130.***]

"UNIA" proste i chwytliwe. ...

Gość • Wtorek [01.08.2023, 10:11:21] • [IP: 37.47.183.**]

Bardzo dobra inicjatywa i propozycja nazwy. Popieram jak najbardziej.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 10:02:55] • [IP: 88.156.232.***]

Super pomysł na nazwę. Ma tę zaletę, że identyfikuje miejsce:)

Gość • Wtorek [01.08.2023, 09:57:01] • [IP: 37.30.125.**]

Trzeba uczcić powrót do obowiązków m.in.europosłanki Kaili oskarżonej o korupcję i nazwać tunel Tunelem imienia Skorumpowanej Unii Europejskiej. Trochę długa nazwa, ale i tunel jest długi, a i korupcja rozległa, to ok.60 osób.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 09:56:07] • [IP: 88.218.252.***]

To tak jakby do dziecka mówić tylko dziecko a nie Karolina. Tunel pod Świną to nie imię

Gość • Wtorek [01.08.2023, 09:50:51] • [IP: 37.30.125.**]

01:13 • 176.221.123.***" Od wiatraka do północnego cypla wyspy Mielino jest cieśnina Świna, potem od północnego cypla wyspy Mielino do przeprawy Karsibór jest kanał Mieliński, a od przeprawy Karsibór do..." - Kanał Mieliński nie zastępuje Świny. Obok, po drugiej strony wyspy Mielino (Chełmek) nieprzerwanie płynie Świna.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 09:45:23] • [IP: 88.218.254.***]

Tunel powinien mieć nazwę imienia Janusza Żmurkiewicza.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 09:43:10] • [IP: 37.30.125.**]

Tylko rąk wyciąga się do tunelu mimo że NIC nie zrobiły w sprawie jego zbudowania...

Gość • Wtorek [01.08.2023, 09:31:48] • [IP: 83.20.35.**]

Poszukałam w Internecie i znalazłam to: Tunel pod Świną – tunel drogowy pod dnem Świny w Świnoujściu, łączący wyspy Uznam i Wolin oraz centrum Świnoujścia z resztą kraju, otwarty w 2023 roku. Więc nie rozumiem, dlaczego ktoś napisał że pod Kanałem Piastowskim.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 09:22:47] • [IP: 178.238.250.**]

To jest dobry pomysł tylko trzeba było to zaproponować przy zbieraniu podpisów im. Unii Europejskiej. Ja oddałem głos na w/w.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 09:22:34] • [IP: 178.238.247.**]

TUNEL POD ŚWINĄ. Najlepsza nazwa

Gość • Wtorek [01.08.2023, 09:18:23] • [IP: 88.218.252.***]

Przecież wiadomo że to tunel pod Świną to tak jakby Liceum Ogólnokształczące nr1 nazwać Liceum Ogolnokształczące nr 1, a ono przecież ma imię Mieszka I. Proste

Gość • Wtorek [01.08.2023, 09:16:30] • [IP: 94.234.105.***]

za 50 lat nikt nie bedzie pamietal nazwisk

Gość • Wtorek [01.08.2023, 09:10:37] • [IP: 178.238.252.**]

TUNEL POD ŚWINĄ, najlepsza nazwa dla tunelu!

Gość • Wtorek [01.08.2023, 08:56:34] • [IP: 83.20.35.**]

"Wyspiarka" tylko i wyłącznie taka nazwa pasuje.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 08:44:10] • [IP: 89.151.34.***]

Co kogoś pokręciło z tym Możejką. To jakiś obciach. Nie dosyć, że znoszę męki z powodu krajowych pisowskich wyczynów to jeszcze tutaj straszą mnie hańbą Świnoujścia. Dziwny jest ten świat. Ale prawda jest też taka, że tunel bez nazwy nie ostanie się i jak będzie się nazywał to nie zależy od mieszkańców Świnoujścia tylko dowiemy się o tym ''ze szczebla wyższego"

Gość • Wtorek [01.08.2023, 08:30:37] • [IP: 37.30.125.**]

23:30 • 37.8.231.** a napisz, według ciebie, ile ma kilometrów Kanał Piastowski i jakie miejsca geograficzne wyznaczają jego końce? Czekam na odpowiedź, zelektryzowany twoim oświadczeniem, że tunel usytuowany jest pod...Kanałem Piastowskim. To niezwykła informacja!

Gość • Wtorek [01.08.2023, 08:26:48] • [IP: 185.210.39.***]

Bardzo dobra inicjatywa i przyjdę. Dość wkręcania nas w Unie Europejskie, Możejków, Żmurkiewiczów czy Kaczyńskich. Wszyscy zapłaciliśmy i będziemy płacić za ten tunel więc niech on będzie nasz wspólny. A pani Joasia zawsze stoi po stronie mieszkańców. Ufam jej i ją szanuję że tyle dla nas robi.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 08:25:19] • [IP: 5.173.176.**]

Tunel Piastowski subito!

Gość • Wtorek [01.08.2023, 08:21:42] • [IP: 31.0.42.**]

A dajcie już sobie na wstrzymanie z tymi nazwami.Tunel Świnoujście, jasno logicznie i zrozumiale, tak to powinno się nazywać , a nie Możejki czy Unie, kanał czy Świna.

Edyta • Wtorek [01.08.2023, 08:20:32] • [IP: 193.90.56.***]

Ja zadnej zgody nie daje na nazwanie tunelu. Tunnel świniujski starczy. Zadnego Mozejki czy kaczki.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 08:18:56] • [IP: 37.248.211.*]

Zwyczajnie i po polsku., , Tunel pod Świną.” Bez żadnych patronów i nazwisk, bo to wywoła tylko kłótnię. A pan Możejko niech sobie śpi spokojnie. Nie ruszajmy jego.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 08:05:12] • [IP: 176.221.123.***]

wystarczy CENTRUM

Gość • Wtorek [01.08.2023, 07:57:41] • [IP: 176.221.123.**]

Popieram właściwa nazwa!! TUNEL POD ŚWINĄ!! Mamy tunel i super. I A gdzie mieszkacie??

Gość • Wtorek [01.08.2023, 07:41:14] • [IP: 92.118.166.***]

SUPER

Gość • Wtorek [01.08.2023, 07:35:03] • [IP: 37.248.176.***]

Tunel pod Świną imieniem" Tunelu pod Świną"?

Gość • Wtorek [01.08.2023, 06:32:06] • [IP: 98.147.58.***]

Jeśli już to Tunel nad Świną.

BarneyJagodziarzPoNalewce • Wtorek [01.08.2023, 06:24:58] • [IP: 199.101.192.**]

Zgadzam sie. Wykonać. Nie mieszać z polityka.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 06:22:34] • [IP: 37.47.187.**]

Tunel pod świnią, 🐷też ładnie. 🐵

Gość • Wtorek [01.08.2023, 06:21:44] • [IP: 148.122.23.**]

J.Agatowskia i tak nie nazwiemy tunelu PZPR = SLD Precz z komuna Ma byc POLSKA nazwa, czysto POLSKA nie czerwona, komunistyczna lun niemiecka

Gość • Wtorek [01.08.2023, 05:24:54] • [IP: 37.47.164.***]

Wczoraj znowu były wyłączone wentylatory w tunelu bo jakiś pato operator po podstawówce miał takie kaprycho! PATOLOGIA nie tunel!

Gość • Wtorek [01.08.2023, 02:54:25] • [IP: 62.69.229.**]

Delta Szwadron Super Cool Komando Wilków Alfa. Ci, którzy tak koniecznie chcą nazwać tunel, mają niedościgły wzór, który zadowoli wszystkie opcje polityczne i społeczne.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 01:13:34] • [IP: 176.221.123.***]

IP...*122*** z godz. 20:37:55. Nie masz racji. Od wiatraka do północnego cypla wyspy Mielino jest cieśnina Świna, potem od północnego cypla wyspy Mielino do przeprawy Karsibór jest kanał Mieliński, a od przeprawy Karsibór do I bramy torowej, (wyjście na zalew), jest kanał Piastowski. Ponieważ tunel przebiega na północ od północnego cypla wyspy Mielino, więc przebiega jak najbardziej pod cieśniną Świną. Przy okazji : nie ma cieśniny Świny, jest cieśnina Świna. Odnoga do byłej MSR i dalej przez Ognicę i Karsibór na zalew Szczeciński dla odmiany nazywa się Stara Świna. Tunel ma swoje znaki i symbole drogowe, tak jak most. Oprócz znaku mostu jest też nazwa rzeki lub strumyka itp. Tak więc tunel ma symbole znaki D-37, T-1b, T-32 i one mówią : TUNEL. Dublowanie symbolu tunel nazwą tunel wydaje się niefortunne. Należy postawić tablicę drogową : Cieśnina Świna oraz kierunek jazdy Szczecin, a z powrotem Świnoujście centrum albo Uznam. Cała trasa S-3 otrzyma imię Uni Europejskiej, tunel jest częścią trasy.

Gość • Wtorek [01.08.2023, 00:04:44] • [IP: 37.8.215.**]

Spóźniliście się z tą inicjatywą, bo tunel ma już swojego patrona - jest to tunel pod Świną im. Stanisława Możejki. Żadne inne akrobacje z nazwami nie wchodzą już w grę. A czy nikogo już nie dziwi, że pani Agatowska wzywa do matecznika Platformy Obywatelskiej i KODomitów - czyli do Sonaty?! Trochę to obciachowe, tam wchodzić.

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 23:30:52] • [IP: 37.8.231.**]

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 22:52:15] • [IP: 37.30.125.**] a którędy płynie świna twoim zdaniem geniuszu? czy nagle wyparowuje i znika?

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 23:30:45] • [IP: 178.238.243.***]

Do gościa z 20.37 kanał piastowski zaczyna się od zalewu do przeprawy promowej karsibór, następnie jest kanał mieleński i przed tunelem łączy się ze świną

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 23:24:17] • [IP: 89.151.36.*]

z jakiego upoważnienia mieszkańcow, ja takiego upowaznienia nie dawałam.To juz jest hipokryzja ze strony tej Pani.

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 23:20:29] • [IP: 176.221.123.***]

Tunel to tunel, po co cyrk z tą nazwą. Nie ma ważnych spraw, budzicie się ?

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 23:10:19] • [IP: 5.173.192.**]

Tunel Dziura-Rura.

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 23:07:58] • [IP: 46.205.140.***]

W 100% się zgadzam i wszyscy będą wiedzieli gdzie sie ten tunel znajduje

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 23:02:30] • [IP: 37.249.192.***]

Wolin - Uznam Wystarczy

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 22:52:15] • [IP: 37.30.125.**]

, 20:37:55] • [IP: 176.221.122.***] tylko jest jeden problem że tunel nie jest pod Świną ale pod kanałem piastowskim------- O, i wychodzą już, jak w nocy dżdżownice, " fachowcy". Podstawowych rzeczy nie wiedzą... a raczej choćby tylko wyklikać nie potrafią.

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 22:17:55] • [IP: 37.248.176.***]

Żeby nazwać tunel Tunelem jacyś debile zawiązują komitet. Pewnie będą jeszcze wstęgę przecinać??

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 22:14:24] • [IP: 176.221.123.***]

grupa mieszkańców nie powinna upoważniać nieznaczących polityków do decydowania o nazwach ważnych dla wizerunku miasta. W obecnej sytuacji właściwe by było aby neutralną nazwę np. Tunel Pod Świną, nadał urzędujący prezydent przy aprobacie rady miasta, właśnie m.in. po to demokratycznie wybieramy prezydenta wszystkich mieszkańców a nie grupki, spadkobierców PZPR.

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 22:11:55] • [IP: 88.218.254.***]

To czyja to inicjatywa mieszkańców, czy raczej Agatowskiej

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 22:06:29] • [IP: 77.222.246.**]

Tylko tunel Unii Europejskiej, bo to dzięki niej jesteśmy połączeni

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 21:59:16] • [IP: 2.106.93.**]

Każda nazwa, byle nie Unii Europejskiej!! Tunel pod Świną - naturalna, prosta i prawdziwa. Jestem na TAK

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 21:55:19] • [IP: 92.118.167.***]

Jedynie słuszna nazwa

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 21:53:31] • [IP: 88.218.254.***]

Co za masakra z tej kobiety idź precz

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 21:44:11] • [IP: 37.248.164.***]

Tunel jak tunel potrzebne jakieś imiona ? Co to za głupi zwyczaj u nas panuje.

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 21:36:41] • [IP: 178.238.246.***]

Czy betonowa rura musi mieć nazwę?

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 21:35:04] • [IP: 109.243.150.***]

Do Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 20:51:42] • [IP: 5.173.159.**] Czy mógłby (Pan? /Pani?) przemyśleć co napisał i napisać tak żeby można było zrozumieć o co chodzi ?! Wiem, wiem;" Polska język być trudna język...

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 21:33:32] • [IP: 46.76.94.***]

Popieram " Tunel pod Świną", lub prościej " TUNEL Świnoujście".

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 21:27:29] • [IP: 37.248.163.***]

Imienia Stanisława Możejki

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 21:23:36] • [IP: 46.76.178.***]

Może być

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 21:20:10] • [IP: 88.218.254.***]

Przecież jest już nazwa Tunel Unii Europejskiej

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 21:10:36] • [IP: 5.173.155.*]

Po co znowu ten cyrk! Przecież platformersi w ilości 5 osób nadała już nazwę :) Hipokryci, p.A jest politykiem od bodajże 20 lat a apeluje o nie upolitycznianie. Pewnie będzie tunel jej imienia... brak słów

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 20:51:49] • [IP: 88.218.253.***]

Tunel nie powinien mieć żadnej nazwy. To tylko tunel powaliło was. Klepisko też musimy nazywać klepiskiem imieniem kołchozu unijnego?

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 20:51:42] • [IP: 5.173.159.**]

P.Agatkowska to nie polityka, na sesji tak ładnie mówiła że słucha mieszkańców ale chyba tych słucha co jej pasują jak zwykle Agatowska jest na nie musi być po jej myśli politycznej

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 20:48:12] • [IP: 37.248.176.***]

Jestem za tą nazwą, która jest faktem.

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 20:46:20] • [IP: 89.151.36.**]

życzę NIEPOWODZENIA w zbieraniu podpisów papugi !! Inicjatywa jest jedna Tunel Imienia UE !!

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 20:39:29] • [IP: 185.210.38.***]

TUNEL STANISŁAWA MOŻEJKI ON BY CHCIAŁ TEGO NA PEWNO JEST GAZOPORT KACZYNSKIEGO I AMFITEATR GRECHUTY I BASEN POREMBSKIEGO A CO NAŻWAC TUNEK PANA MOŻEJKOCHCIAŁ TEGO I STARAŁ SIE ALE OBECNA WŁADZA GO OLEWAŁA WIENC CZEMU NIE NAZWAC JEGO IMIENIEMN ŻYCZYŁ BY SE NA PEWNO CHCIAŁ TEGO TUNELU ALE SIE NIE DOCZEKAŁ WIENCW CZYM PROBLEM MOZE ZNÓŁW TUNEL BEDZIE KACZOGRÓD KPINA JAKAS MOZE TUSKOWYJE I NAZWY SOM RUŻNE

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 20:37:55] • [IP: 176.221.122.***]

tylko jest jeden problem że tunel nie jest pod Świną ale pod kanałem piastowskim

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 20:31:13] • [IP: 37.8.230.**]

Jpdrę, wróg u granic a tutaj mają problemy z nazwami i brakiem dostępu do plaży i poniemieckiego bunkra.Ludzie ogarnijcie się wreszcie bo naprawdę potrzeba wojny żeby połowę towarzystwa wybić, a ta jest jak nigdy najbardziej realna teraz.

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 20:31:00] • [IP: 89.151.38.***]

Brawo ! Tak dla TUNEL POD ŚWINĄ

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 20:20:24] • [IP: 89.151.33.*]

Zadnej Unii Europejskiej

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 20:13:53] • [IP: 188.146.108.***]

Kto przeciwko Uni Europejskiej ten z PiSu.Pani Agatowska też

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 20:06:12] • [IP: 37.30.125.**]

Oczywiście TUNEL IMIENIA SKORUMPOWANEJ UNII EUROPEJSKIEJ (TISUE, , przykład iżycia skrótu: " Jadę przez tisułkę dziś, zabierzesz się ze mną?")

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 19:52:59] • [IP: 46.205.133.**]

Tunel Unii Europejskiej my mieszkańcy tego chcemy

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 19:44:54] • [IP: 31.0.63.**]

Nazwa neutralna. W dobie sporów chyba najlepsza.

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 19:42:53] • [IP: 87.205.67.***]

Przyznaję tak powinien się nazywać.

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 19:26:51] • [IP: 37.248.215.***]

Tak tak

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 19:25:09] • [IP: 88.218.254.***]

Prawidłowo! Tunel pod Świną! Normalnie i bez wyglupów 👍👏👏

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 19:15:05] • [IP: 195.116.253.***]

Ja tej pani nie upoważniłem :) a tunel pod świną nazwa która powinna zostać:)

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 19:13:44] • [IP: 176.221.122.**]

My wolim Uznam-Wolin !

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 19:11:22] • [IP: 176.221.123.***]

Żydzi chca swoja nazwę Komuniści chcą swoją nazwę A Katolicy niech Urząd Miasta napisze CENTRUM

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 19:07:50] • [IP: 176.221.122.***]

Może być 😃😃😃

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 19:06:32] • [IP: 176.221.123.***]

wystarczy aby było napisane CENTRUM Ta Pani sprawdzilismy jest z Komunistką z Grupy Komunistycznej która liczy 9% Wyznawców a my jesteśmy Młoda Grupa Katolicka która liczy 70% Wyznawcłów a Grupa Żydowska liczy 21 % wyznawców Komunisci z Żydami Żadzili 45 lat i panował głód Były Kartki Zywnosciowe jak za Niemca

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 19:04:45] • [IP: 89.151.36.**]

A kim jest Agatowska, polityczką.Wieç jest to akcja polityczna, jej parti.Nie potrzeba nam żadnej nazwy naszego tunelu.

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 19:04:10] • [IP: 176.221.123.***]

Jak najbardziej na duże TAK

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 19:01:39] • [IP: 5.173.192.**]

Bardzo dobra nazwa!

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 19:01:32] • [IP: 62.69.229.**]

Większość narodu jest jakaś popaprana z tym pędem do nazywanie wszystkiego co się da. Czy tunel musi mieć jakąkolwiek nazwę? Ile tych tuneli mamy w mieście? Lepiej byłoby nazwać kible w parku!

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 18:57:10] • [IP: 176.221.122.**]

katastrofa- nie potrzebna inwestycja ten tunel

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 18:56:57] • [IP: 176.221.122.**]

Super sprawa popieram tą nazwę tunelu, koniec z politykami i świętymi.

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 18:47:20] • [IP: 77.252.46.**]

Tunel Wolin -Uznam.

BarneyJagodziarzPoNalewce • Poniedziałek [31.07.2023, 18:46:17] • [IP: 199.101.192.**]

Zgadzam sie. Wykonać. Nie mieszać z polityka.

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 18:45:32] • [IP: 37.8.231.**]

Dobra nazwa, dobrze ze nie upolityczniona jak gazoportu

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 18:40:55] • [IP: 151.248.62.***]

Tunel im. „Unii Europejskiej”!!

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 18:38:06] • [IP: 46.205.141.**]

Pani Agatowska a pani obecne torpedowanie już podjętych przez innych mieszkańców inicjatyw to niby co, nie polityka. Wszędzie Pani właśnie politycznie pełno. Mieszkańcy nie kiepy i swój rozum mają.

Gość • Poniedziałek [31.07.2023, 18:32:41] • [IP: 46.205.214.***]

Prostacka ta nazwa Tak jak tunel pod górą, droga nad morzem, drzewa w puszczy a piasek na pustyni. Można za to otrzymać nagrodę NOBLA. Czerwoni nie chcą nazwy im. STANISŁAWA MOŻEJKI ponieważ mówił im prawdę w oczy.

Oglądasz 1-146 z 146
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Policjanci z Komenda Miejska Policji w Świnoujściu w piątek otrzymali z rąk Komendanta Miejskiego Policji w Świnoujściu – insp. Jarosława Czaja przedterminowe akty mianowania na wyższe stopnie służbowe. Komenda Miejski Policji w Świnoujściu – insp. Jarosław Czaja w towarzystwie zastępcy, naczelników oraz kierowników wręczył policjantom akty mianowania na wyższe stopnie policyjne. Nominacje otrzymało czterech stróżów prawa z 44 Wysp: 2 w korpusie aspiranckim oraz 2 w korpusie podoficerów. ■ Miejska Biblioteka Publiczna im. Stefana Flukowskiego w Świnoujściu ma przyjemność zaprosić w dniu 27 listopada (środa) o godz. 17:00 – do Biblioteki Głównej (ul. Piłsudskiego 15) na spotkanie z popularnym i lubianym aktorem Robertem Gonerą. Wstęp wolny! ■ "UZDROWISKO ŚWINOUJŚCIE" S.A. uprzejmie informuje wszystkich swoich emerytów o zgłaszanie się do Zarządu Spółki przy ul. Nowowiejskiego 2 w Świnoujściu w celu pobrania świadczenia Świątecznego. Kontakt telefoniczny: 91 321 44 47 ■ Miejska Biblioteka Publiczna im. Stefana Flukowskiego w Świnoujściu ma przyjemność zaprosić w dniu 15 listopada (piątek) o godz. 17:00 - na spotkanie z aktorką Marią Pakulnis połączone z prezentacją książki pt.:"Moja nitka". Prowadzenie red. Marcin Michrowski. Wstęp wolny! ■