Szerokim echem odbiła się w mediach kampania społeczna Petsy z 2022 roku pt. "Nie zostawiaj psa w lesie, znajdź petsittera". - Wstrząsnęliśmy nieco opinię publiczną statystykami o szalonym wzroście porzuceń psów w okresie wakacyjnym. Od czerwca do września w Polsce porzucanych jest blisko o połowę więcej czworonogów niż w reszcie roku. Jeżeli dołożymy do tego bijące na alarm dane Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami, które mówią o tym, że w schroniskach przebywa ponad 100 tys. psów i kotów... a w Polsce według GUS ponad 4 miliony rodzin posiada w domu co najmniej jedno zwierzę. To trochę tak, jakby nagle 2,5% z nas, czyli co czterdziesta polska rodzina mająca psa, wyrzuciła go na bruk. Rysuje się nam przed oczami przykry obraz pokazujący Polaków jako mistrzów świata... W porzucaniu psów! Nasz manifest kontynuowany jest w tym roku we współpracy z profesjonalnymi petsitterami, którzy poprzez platformę Petsy.pl, pomogli w ciągu ostatnich 12 miesięcy ponad trzem tysiącom rodzin w znalezieniu opieki nad zwierzętami podczas ich nieobecności. - komentuje Michał Wojewoda, CEO Petsy, pomysłodawca kampanii
Łukasz Tylczyński