POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [07.07.2023, 11:32:41] • Świnoujście

Grupa Morska: Niepokoi brak decyzji prezydenta odnośnie kursowania promów po 14 lipca br.!

Grupa Morska: Niepokoi brak decyzji prezydenta odnośnie kursowania promów po 14 lipca br.!

fot. Organizator

„Cały czas apelujemy do prezydenta o pozytywną dla mieszkańców decyzję! Mimo, że krytyczna data za moment, to nadal nie ma decyzji odnośnie nowego rozkładu dla Bielików. Przypominamy, że obecny rozkład obowiązuje tylko do 14 lipca. Od dawna walczymy, aby po tym dniu Bieliki pływały co 20 minut, a nie co 30 jak zakłada pierwotny plan prezydenta. Wnioskowaliśmy także, aby promy kursowały co 20 minut aż do godziny 24:00 (to ważne dla osób pracujących na wieczorne zmiany)!

Wystarczy spojrzeć jak wiele osób nadal korzysta z promów, pomimo otwarcia tunelu. Postawa prezydenta martwi, ponieważ zostało bardzo niewiele czasu, a decyzji wciąż brak. Dlatego ponownie apelujemy o podjęcie pozytywnej dla mieszkańców decyzji!” - czytamy na Facebook Grupy Morskiej.

Grupa Morska: Niepokoi brak decyzji prezydenta odnośnie kursowania promów po 14 lipca br.!

fot. Organizator


komentarzy: 85, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-85 z 85

Gość • Poniedziałek [10.07.2023, 23:46:48] • [IP: 176.221.123.***]

Decyzja już dawno zapadła. Od 15 listopada promy będą pływały co 30 min. Czego nie rozumiecie.

Gość • Poniedziałek [10.07.2023, 21:16:54] • [IP: 5.173.31.**]

Ludzie sa chorzy. Nie moga isc na prom 10 minut wczesniej tylko my mieszkancy mamy miliony rocznie placic za to, ze sie komus prawa jazdy nie chcialo zrobic ….

Gość • Poniedziałek [10.07.2023, 13:33:40] • [IP: 5.173.24.*]

Szkoda że rowery nie mogą jeździć w tunelu. Są po obu stronach drogi duże marginesy. Wszyscy jeżdżą 50 km/h to nic nikomu się złego nie stanie

Gość • Sobota [08.07.2023, 22:43:08] • [IP: 88.218.254.**]

08:20:23] • [IP: 176.221.123.**]Każdy kij ma dwa końce..Chcecie reparacje to oddajcie ziemie zachodnie w tym Swinoujście może to jedyne rozsądne wyjście a liczba kapłanów nie tworzy dobrej armi tak jak liczba kościołow nie napędzi wiernych.

Gość • Sobota [08.07.2023, 21:10:11] • [IP: 89.151.32.***]

Grupo Morska apelujcie sobie do prezydenta ile chcecie on i tak ma was w dupie. A wy i tak dużo gadacie, ale zawsze popieracie bezkrytycznie to co robi. SPP, Port Kontenerowy, opłaty na parkingach, podwyzki śmieci itd. We wszystkim jesteście tacy jak on. Wasze teksty to jedynie propagandowa ściema.

Gość • Sobota [08.07.2023, 15:43:37] • [IP: 77.252.46.***]

13:51:04 -Świnoujście, to zadłużony bankrut. Pieniądze zostały przeżarte przez przybłędy.

Gość • Sobota [08.07.2023, 13:51:04] • [IP: 46.205.140.***]

Taka bogata gmina, w dodatku turystyczna, gdzie komunikacja jest szczegolnie ważna, powinna zapewnic częstą i sprawną komunikację miedzy oboma brzegami Świny. Powinna przede wszystkim kupic - za pieniadze ze sprzedaży kilku duzych promów - moze poza granicami, bo z tym u nas jest słabo, jednostkę białej floty. Znacznie mniejsze zużycie paliwa, szybsze przybicie do brzegu... Oczywiscie duże promy samochodowe muszą byc w pogotowiu, ale małe zmniejszyłyby koszty.

Gość • Sobota [08.07.2023, 13:49:21] • [IP: 46.231.58.**]

A niech ten tunel pierdolnie tak szybko jak powstał 😅😂

Gość • Sobota [08.07.2023, 13:46:06] • [IP: 46.231.58.**]

Lepsi Niemcy niż najazd januszow chamstwo i buractwo

Gość • Sobota [08.07.2023, 12:49:33] • [IP: 88.218.254.**]

A ja nie mam nic przeciw niemcom że chcą odzyskać utracone ziemie, pod jednym warunkim-ze mną!

Gość • Sobota [08.07.2023, 10:59:09] • [IP: 46.231.58.**]

Ponoć swinpujscianie chcieli tunel tunel jest dla polski nie dla nas mieszkańców może ktoś wreszcie przejrzy na oczy

Gość • Sobota [08.07.2023, 10:23:09] • [IP: 176.221.123.***]

Pan prezydent myślał o sobie i reszcie która stała w kolejkach na prom i jest tunel, tylko niestety nie myśli o innych mieszkańcach, przykre.

Gość • Sobota [08.07.2023, 10:02:44] • [IP: 46.134.28.***]

Zlikwidować przepraw dla samochodów a wprowadzić tramwaj wodny co 10 minut dla pieszych rowerzystów i skuterów Reszta w tunel albo na karsibory

Gość • Sobota [08.07.2023, 09:15:10] • [IP: 37.8.230.**]

Nierozumnie decyzji że na Karsibory nie wpuszczani będą piesi i rowerzyści??

Gość • Sobota [08.07.2023, 08:20:23] • [IP: 176.221.123.**]

Promy zamknąć dla Niemców, Niemcy mają nas w dupie i chcą rewizji granic no i są przeciwko inwestycjom takim jak największy na Bałtyku port kontenerowy i budowa nowego toru wodnego do Świnoujścia.Dobrze że PISiory naprawili po Komorowskim Wojsko Polskie. Trzeba pamiętać o historii, lubi się powtarzać, mając potężną armię będziemy bezpieczni.

Gość • Sobota [08.07.2023, 07:37:58] • [IP: 5.173.196.**]

Nie po to mam rower żeby jeździć autobusem.

Ziomal • Sobota [08.07.2023, 07:13:34] • [IP: 31.0.177.**]

Myślicie, że te promy to za darmo pływają? Jak się nie podoba to jedźcie autobusem. Jeden co 30 minut w zupełności wystarczy. A samochody po co dalej jeżdżą promami? Obsługa powinna powinna wywalać na tunel.

Gość • Sobota [08.07.2023, 05:23:59] • [IP: 176.221.122.**]

Apeluję by logo Grupy Morskiej widoczne na obrazach z kamer dostępnych na jej stronie internetowej przesunięto w lewy górny róg obrazu bo przesłania ono godzinę wyświetlaną wraz z datą.

Gość • Sobota [08.07.2023, 01:28:05] • [IP: 46.205.140.***]

21:02 - nie z kazdego kąta miasta, bo aby dojechać z lewobrzeża, z okolic os.Posejdon do Przytoru lub Karsiboru, to trzeba dojść mniej więcej do linii ul.Matejki, czyli ok.1 lub 1, 5 km - a jest tych kursów np.do Karsiboru tylko PIĘĆ na dobę! Oto godziny tych kursów do Karsiboru w dni robocze: 5:58, 6:28, 14:38, 15:38, 18:38. A bus, który przewozi rowerzystów kursuje tylko w godzinach pełnych między g.9 a 16, , np.o 9:00, 10:00, 11:00, itd - do g.16:00.

Gość • Piątek [07.07.2023, 23:56:42] • [IP: 176.221.123.***]

Do 178.238.243 dla mine 10 minut jest to Dużo a tobie jak masz swój tunel i auto to morda w kubeł do tego

Gość • Piątek [07.07.2023, 22:53:55] • [IP: 178.238.247.**]

Prom co pół godziny i to w godzinach szczytu, tak jak były wcześniej co piętnaście minut.Poza tymi godzinami o każdej pełnej godzinie czyli co 60 minut.Są autobusy i można bez problemu dostać się z dworca do centrum miasta.

Gość • Piątek [07.07.2023, 22:09:39] • [IP: 88.218.254.***]

Grupa masakra

Gość • Piątek [07.07.2023, 22:02:03] • [IP: 176.221.123.**]

Szczerze mam dość tej Grupy

Gość • Piątek [07.07.2023, 21:44:55] • [IP: 88.218.254.**]

Jak wy sobie to wyobrażacie Grupo Morska, że skąd będą pieniądze skoro państwo polskie przestanie dotować te przeprawy w dotychczasowym stanie. Nie chcę ale należałoby was nazwać głąbami skoro nie widzicie potrzby zredukowania promów typu bielik i kupna czegoś podobnego do fafików jak za prl. Na chwilę obecą jesteście lokalnymi populistami.

pionier52 • Piątek [07.07.2023, 21:44:14] • [IP: 92.118.166.**]

a co to za banda 4 osób? poszli wy na... они пошли в ад

Gość • Piątek [07.07.2023, 21:43:44] • [IP: 176.221.123.***]

grupa morska cała naprzód 😂😂😂😱😱

Gość • Piątek [07.07.2023, 21:31:28] • [IP: 46.76.179.***]

Są pilniejsze problemy.Co z ul.Ku morzu? Co z ludżmi przy terenie farmy wiatrakowej po stoczni, co z pyleniem z portu jakie poczyniliście starania?jakie są rozwiązania? Po co ten ferment? czas pokaże jak często promy powinni pływać dostosowane do godzin pracy na wyspach i rozkładu komunikacji.

Gość • Piątek [07.07.2023, 21:15:33] • [IP: 37.248.165.**]

Od 15 lipca przeprawa powinna być płatna a w szczególności za przeprawę samochodów. Atrakcje turystyczne wszędzie są płatne!

Gość • Piątek [07.07.2023, 21:02:03] • [IP: 5.173.137.***]

Ktoś tu napisał że brak autobusów. No chyba jeszcze nie jechałas czy nie jechales bo autobusów jest full!! Z każdego kąta miasta dojedziesz tunelem na Warszow i dalej. Bus który przewozi rowerzystów stoi na warszowie i się prosi o chętnych klientów rowerzystów. Ludzie przestańcie wreszcie zrzędzić bo chyba słońce wam przygrzalo! Wszystko działa jest super i tylko jeździć komunikacja autobusowa jest OK!!

Gość • Piątek [07.07.2023, 20:28:53] • [IP: 5.173.194.**]

Co 30 min w zupełności wystarczy

Gość • Piątek [07.07.2023, 20:11:10] • [IP: 5.173.27.**]

Od 5 do 23 zrobić co pół godziny a w nocy co godzinę i nie zabierać żadnych samochodów! Ewentualnie tylko ZSW, bo Niemcy sobie wycieczki darmowe urządzają samochodami na promie. Są tablice żółte przed bielikami że tylko ZSW i należy nadal się tego trzymać! Bo my mieszkańcy utrzymujemy promy a Niemcy i turyści spoza Świnoujścia sobie robią bezpłatne wycieczki, skandal!

Gość • Piątek [07.07.2023, 19:45:16] • [IP: 77.222.232.*]

Mogą być dwa na godzinę ale niech będą dostosowane do rozkładu pociągów/autobusów i godzin pracy ludzi.

Gość • Piątek [07.07.2023, 19:24:34] • [IP: 195.175.75.**]

Gdyby prezio ni zrzekł się dotacji na promy to dofinansowanie rządowe by było. Wszyscy chyba zpomnieli że prezio zrzekł się dofinansowania bo planowal całkowitą likwidację Żeglugi Świnoujskiej!!

Gość • Piątek [07.07.2023, 19:17:28] • [IP: 37.248.173.***]

Jak slys, e Grupa Morska to chce mi się wymiotować. Najbardziej obłudna grupa

Gość • Piątek [07.07.2023, 19:10:03] • [IP: 176.221.123.***]

co 30 minut, po co czesciej? niech ludzie jada autobusem przez tunel , bedzie szybciej

Gość • Piątek [07.07.2023, 18:58:31] • [IP: 5.173.30.**]

Jak pływali promami i stali w kolejkach to chcieli żeby trzy promy pływały a najlepiej jakby odpływał od razu po załadowaniu a że teraz mają tunel to reszta pieszych i rowerzystów się nie liczy, niech pływają co pół godziny a najlepiej co godzinę albo wpław.

Gość • Piątek [07.07.2023, 18:52:04] • [IP: 178.238.247.**]

Zgadzam się, jeden oro co godzinę wystarczy.

Gość • Piątek [07.07.2023, 18:17:18] • [IP: 185.210.37.**]

Przecież miały być autobusy dla pieszych i rowerzystów?!

Gość • Piątek [07.07.2023, 17:57:59] • [IP: 37.8.215.*]

To bylo do przewidzenia ze na bielikach bedzie ruch samochodowy i iludzi ! Chyba ktos bez mozgu myslal inaczej!!

Gość • Piątek [07.07.2023, 17:55:20] • [IP: 37.47.144.**]

Jeden prom co godzinę i wystarczy.

Gość • Piątek [07.07.2023, 17:48:48] • [IP: 46.205.140.***]

Grypy Morskiej ani ptasiej powalającej koty nie popieram, ale TEN postulat popieram. Naprawdę to jakis paradoks, że gdy woła się o ekologii, nęci sie do autobusów tunelowych (swoją drogą z lewobrzeża do Karsiboru czy do Przytoru i z powrotem jest tylko 5 !! kursów autobusowych), a Michalska robi uspokojone ulice, to własnie teraz najbardziej w historii miasta opłaca sie posiadać... samochód, bo przeprawienie się na drugą stronę bez samochodu to ZNOWU CAŁA WYPRAWA, a rowerzyści, rzekomo najbardziej pożadani przez władze jako uzytkownicy dróg będą mogli korzystać za dnia z tylko 2 przepraw na godzinę, a w nocy będą mieli tylko JEDNĄ, jak i piesi, a w nocy autobusy od strony Warszowa na lewobrzeże kursują tylko do północy a potem dopiero po ok.5:50, trochę lepiej jest na lewobrzeżu, bo autobusy na prawobrzeże są do ok.pólnocy a potem od ok.3:30.

Gość • Piątek [07.07.2023, 17:48:35] • [IP: 176.221.122.***]

nie przesadzajcie ludzie licytować się o 10 minut.

Gość • Piątek [07.07.2023, 17:42:17] • [IP: 2.106.93.**]

Jest git jak jest. Przestańcie siać ferment

Gość • Piątek [07.07.2023, 17:39:21] • [IP: 37.248.160.**]

Promy powinny co 30 minut kursować a tylko w razie awarii tunelu częściej. To może grupa morska dozuci się do utrzymania promów i na podwyżki dla zeglugowcow to będą pływać jak im pasuje..

Gość • Piątek [07.07.2023, 17:28:17] • [IP: 176.221.123.***]

Grupa Morska kto wy jesteście Zydami Komunistami a może Katolikami musicie nam to powiedziec

Gość • Piątek [07.07.2023, 17:16:08] • [IP: 88.218.254.**]

Teraz już nie mamy żadnych dopłat do przeprawy ale tunel, promy i połączenie autobusowe na utrzymaniu, my..mieszkańcy a nie żmurkiewicz.Autobusy na Warszów co 10 minut a wtedy prom co godzinę, może rano co 30 minut.

Gość • Piątek [07.07.2023, 17:05:04] • [IP: 185.210.38.*]

zrobić prom bezpłatny dla mieszkańców, np na kartę wyspiarza a turyści niech płacą jak za bilet autobusowy i zaraz się kasa na paliwo znajdzie

Gość • Piątek [07.07.2023, 16:27:38] • [IP: 46.231.58.**]

Do 178.238.243 dla mine 10 minut jest to Dużo a tobie jak masz swój tunel i auto to morda w kubeł do tego

Gość • Piątek [07.07.2023, 16:19:03] • [IP: 159.242.10.**]

Przeciez ten stary tetryk wszystko co robi to przeciwko mieszkancom jesli nie ma w tym interesu dla waskiej grupy swojakow. To taki typowy pezetperowski apardczyk.

Gość • Piątek [07.07.2023, 16:16:30] • [IP: 159.242.10.**]

Tylko ekonomia przemawia do rozumu a przeciez wszyscy wiedza kto jest i sie lansuje w GM. Straca co niektorzy klientow to rozum szybko wroci tylko, ze jusz bedzie zapozno.

Gość • Piątek [07.07.2023, 15:41:34] • [IP: 178.238.243.***]

10 minut w tę czy w tamtą straszna różnica... Dokąd ten pośpiech?

Gość • Piątek [07.07.2023, 15:38:37] • [IP: 92.118.166.***]

Co godzinę wystarczy

Gość • Piątek [07.07.2023, 15:32:46] • [IP: 37.47.164.***]

do Piątek [07.07.2023, 13:44:06]  [IP: 37.248.165.** i rachunek za taksowke przedlozyc w Urzedzie Miasta

Gość • Piątek [07.07.2023, 15:04:41] • [IP: 79.186.50.***]

Najważniejsze dopasować rozkłady jazdy autobusów, bo na razie dla pieszych, to koszmar

ANLT • Piątek [07.07.2023, 14:52:56] • [IP: 178.238.245.**]

Grupo morska, zaproponujcie konstruktywne rozwiązanie finansowania dodatkowych promów, załóg itd. Zasiadanie waszych przedstawicieli w Radzie Miasta zobowiązuje, jak sama nazwa wskazuje, do radzenia, obradowania i proponowania a nie tylko do pobierania diety. To jest Rada Miasta a nie Apelujący Miasta.

Gość • Piątek [07.07.2023, 14:49:13] • [IP: 176.221.122.***]

Bezsensowny to ty jestes w ustalaniu godzin kursowania promu pocałuj w du...ę rowerzystów i pieszych i układania im rozkladu ma byc tak jak do tej pory co 20 min a dlaczego rowerzyści mają byk ukarani przez ten pieprzony tunel

Gość • Piątek [07.07.2023, 14:26:42] • [IP: 46.204.100.***]

Wskrzesić Fafika!

Gość • Piątek [07.07.2023, 14:25:10] • [IP: 88.218.254.**]

12:09:47] • [IP: 37.248.166.***]Tak masz rację...Jeszcze trochę i tacy jak ty fanatycy będą mieli wypalane na czole pis żeby każdy mógł na was napluć.

Gość • Piątek [07.07.2023, 14:21:22] • [IP: 46.205.141.**]

Może pływać jeden co 15minut

Gość • Piątek [07.07.2023, 14:00:27] • [IP: 84.17.46.***]

Druga odsłona Grupy 7 krasnoludków. Tyle lat wiernej służby dla Prezydenta i głosowania przeciw interesowi mieszkańców. Teraz te sprytki próbują nieudolnie pokazać, że coś robią dla miasta. Trzeba być głupolem na miarę tych, co zawracali w tunelu, żeby uwierzyć tej towarzyskiej sekcie

Gość • Piątek [07.07.2023, 13:51:05] • [IP: 46.204.4.*]

mniejszych promów nie może być bo podczas awarii w tunelu czymś trzeba przewieźć samochody :)

Gość • Piątek [07.07.2023, 13:50:32] • [IP: 176.221.122.***]

A kto będzie się przejmował pieszymi albo rowerzystami.

Gość • Piątek [07.07.2023, 13:48:07] • [IP: 176.221.122.***]

Firmy pracują na dwie zmiany. Na prom zdążamy na 23.20.Dobrze żeby był chociaż 23.30.

Gość • Piątek [07.07.2023, 13:44:06] • [IP: 37.248.165.**]

Państwo radni z GM a jaki jest koszt pływania promu, to nie jest taksówką koszty są ogromne, i dla czyjejś wygody trudno żeby miasto je ponosiło. Pływam promami i w tej chwili wożą powietrze, co pół godziny wystarczy. A osoby które kończą pracę w nocy mogą tunelem wrócić do domu np cztery osoby mogą wziąć jedna taksówkę, tak się dzieje w dużych miastach. U nas ludzie przywykli ze wszystko jest za darmo,.

Gość • Piątek [07.07.2023, 13:42:20] • [IP: 89.151.33.**]

Niech grupa morska najpierw zobaczy jaką rejestrację mają auta na promie a pózniej niech zabiera głos.

Gość • Piątek [07.07.2023, 13:36:01] • [IP: 2.106.93.**]

To was niepokoi?? Innych problemów nie macie??

Gość • Piątek [07.07.2023, 13:33:17] • [IP: 5.173.152.**]

Zapytajcie lepiej dlaczego Karsibór nie zabiera aut osobowych i rowerzystów to jest dopiero paranoja 😜😜😜😜😜

Gość • Piątek [07.07.2023, 13:10:39] • [IP: 46.205.136.**]

Promy powinny pływać rzadziej. Co pol godziny wydaje sie rozsadnym rozkladem. Kto z pieszych chce dostac sie na druga strone ma do dyspozycji autobusy. Dla rowerzystow 10 -20 min roznicy idzie sie dostosowac.

Gość • Piątek [07.07.2023, 13:08:37] • [IP: 185.212.169.***]

Grupa podmorska najwyraźniej uważa mieszkanców za pustaków. Taka udawana troska trąci tonami hipokryzji. Tyle lat smarowania wazeliną d****y Pana Janusza i mamy uwierzyć, że przed wyborami sekta towarzyska zmieniła poglądy

Gość • Piątek [07.07.2023, 13:05:52] • [IP: 185.210.38.*]

Moim zdaniem zostawić jeden prom w razie awarii tunelu. Zrobić nocne przejazdy autobusów jak w każdym mieście. Kto za złożeniem takiej petycji ?!?!

Gość • Piątek [07.07.2023, 12:59:10] • [IP: 37.248.212.***]

Tunel jest to już się wypieli na promy powiedzą że autobusami możecie sobie dojechać.

Gość • Piątek [07.07.2023, 12:58:32] • [IP: 212.14.52.***]

Szanowni Państwo - między 7-8 co 20 minut, oraz między 15-16, a w innych godzinach co 30 minut i problem rozwiązany

Gość • Piątek [07.07.2023, 12:51:00] • [IP: 178.235.147.**]

Po co apel do Prezydenta, finansujecie zakup paliwa, i promy będą pływać co 10 minut.

Gość • Piątek [07.07.2023, 12:47:15] • [IP: 176.221.122.***]

Pytania należy kierować do kierownika jezdni miejskich ze stettina, a nie do starszego człowieka, schorowanego, który powiedział że już nie będzie kierownikiem UM, więc dał sobie na luz.

Gość • Piątek [07.07.2023, 12:42:13] • [IP: 185.210.39.***]

AUTOBUSY Z CENTRUM NA DWORZEC PKP TEZ BEZNADZIEJNIE.

Gość • Piątek [07.07.2023, 12:30:37] • [IP: 37.248.160.***]

Prezydent nawet jak przychyli się do woli mieszkańców to już tak zakręci kota ogonem, że wyjdzie na jego. Przykład ul. Chodorowskiej. Przychylił się do prośby mieszkańców i otworzył ul. na ruch 2-kierunkowy ale sprytnie" zapomniał" postawić znaków zakazu zatrzymywania po obu stronach ulicy. Efekt jeszcze gorszy niż przed wprowadzeniem zmiany ale przecież chwali się, że przychylił się do woli mieszkańców.

Gość • Piątek [07.07.2023, 12:20:45] • [IP: 185.210.39.***]

Możecie sobie chcieć, jak prezydent bedzie z waszej grupy to może i prom będzie pływał co 20 min a teraz co 30 i tak ma być

Gość • Piątek [07.07.2023, 12:19:58] • [IP: 5.173.194.**]

Na szczęście już nie obchodzi mnie prom

Gość • Piątek [07.07.2023, 12:12:22] • [IP: 176.221.122.**]

PROM ZA ZLOTOWKE DLA PIESZYCH. AUTA 25 ZLOTYCH. ILE BIORA ADLERY ZA WOZENIE LUDZI///gdzie jest biala flota ??wstyd zeby miasto nie mialo bialej floty, , , zwolnic z oplat portowych polakow a niemcom dowalic,

Gość • Piątek [07.07.2023, 12:09:47] • [IP: 37.248.166.***]

Bo prezio z betoniarą traktują miasto jak prywatny folwark. A rada tylko im się POdlizuje i nie liczy się z nami. Tchórze nie mają odwagi się sprzeciwić, tylko godzą się na wszystkie chore pomysły i dla nas szkodliwe. Pycha ich rozpiera i zapomnieli już kto ich wybrał. Albo to jest kara za tunel nałożona przez Berlin i weberowe ciule.

Gość • Piątek [07.07.2023, 11:55:20] • [IP: 62.69.253.***]

Bez sensu utrzymywać tak duże promy w takiej częstotliwości. Idealnie by było aby były mniejsze promy dla pieszych. A co do apelu aby pływały co 20 minut do 24 - bez sensu, nas na to nie stać… przecież o tej godzinie przeprawia się garstka osób. Taniej puścić autobus. Niech firmy zmienią godziny zmian - z 23 na 21 i po problemie.

Gość • Piątek [07.07.2023, 11:50:44] • [IP: 46.204.4.**]

Znowu awantura o 10 minut. Czas pokaże jaka będzie frekwencja i wszystko będzie jasne.

Gość • Piątek [07.07.2023, 11:45:50] • [IP: 176.221.122.***]

Moim zdaniem powinno zostać co 20 minut. Godziny nocne też bez zmian. Dlaczego tak? Dlatego, że przez wybudowanie sztandarowej inwestycji w mieście nie POWINIEN SIĘ POGORSZYĆ DOBROSTAN MIESZKANCÓW! Szanowna władzo, inaczej odbije się to Wam czkawką. Posłuchajcie dobrej rady. Ludzie pracują, mają wiele obowiązków: szkoła, przedszkole, żłobek, zakupy etc etc. I jeszcze czekanie na prom!!

Gość • Piątek [07.07.2023, 11:38:34] • [IP: 77.252.46.***]

Będzie pływał jeden co godzinę

Gość • Piątek [07.07.2023, 11:37:47] • [IP: 79.186.50.***]

Będzie dobrze

Oglądasz 1-85 z 85
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Do końca miesiąca ma zakończyć się budowa promenady wzdłuż ulicy uzdrowiskowej ■ Od minuty ciszy dla uczczenia pamięci zmarłego radnego Cezarego Zdzieszyńskiego rozpoczęły się obrady IX sesji Rady Miasta ■ Adam Bodnar bierze się za świnoujską prokuraturę. Prokuratura Rejonowa w Świnoujściu, wraz z Prokuraturą Okręgową w Szczecinie, znalazła się pod ścisłym nadzorem nowo powołanego Rzecznika Dyscyplinarnego Ministra Sprawiedliwości. Minister Adam Bodnar, decyzją z 17 października 2024 r., powierzył Zbigniewowi Górszczykowi zadanie wyjaśnienia przewinień dyscyplinarnych dotyczących niewłaściwego zarządzania, które trwały od 2016 roku do marca 2024 roku w świnoujskiej prokuraturze ■ Koncert charytatywny dla powodzian. Zebrano ponad 20 tys. złotych ■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■