POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [06.07.2023, 11:02:19] • Świnoujście

Na plażę z psem? Tylko w wyznaczonych godzinach!

Na plażę z psem? Tylko w wyznaczonych godzinach!

fot. Mieszkaniec

Zaczął się sezon wakacyjny, plaża kusi nie tylko szumem morza, możliwością opalania, ale również spacerami. Te atrakcje najczęściej są wybierane przez miłośników lata nad Bałtykiem. Niestety, nie wszyscy korzystający z plaży przestrzegają przepisów, które regulują wprowadzanie na nią psów.

Przy wejściach są informacje, w jakich godzinach można wybrać się na plażę z pupilem - to czas między 19.00 a 9.00. Poza tymi godzinami właściciele nie powinni wprowadzać na plażę psów. Przepis jest nagminnie lekceważony, właściciele zabierają czworonogi nie tylko na spacer, ale i na czas opalania się. Wiadomo, że psy w tym czasie muszą załatwiać potrzeby fizjologiczne - piasek przyjmie wszystko...Proceder trwa przez cały sezon, a posiadacze psów pozostają bezkarni, jednocześnie nad kąpieliskiem powiewa Błękitna Flaga...

Na plażę z psem? Tylko w wyznaczonych godzinach!

fot. Mieszkaniec

Do redakcji portalu iswinoujscie.pl bardzo często są przysyłane zdjęcia plażujących i spacerujących z psami, bynajmniej nie w wyznaczonych do tego godzinach. Te zdjęcia zostały zrobione około godziny 14.00 - gdzie Straż Miejska? Czy jakieś służby próbują nad tym zapanować?

Na plażę z psem? Tylko w wyznaczonych godzinach!

fot. Mieszkaniec

Na plażę z psem? Tylko w wyznaczonych godzinach!

fot. Mieszkaniec

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 124, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-124 z 124

Gość • Poniedziałek [10.07.2023, 19:09:18] • [IP: 46.205.140.***]

Nie ma kar to nikt tego nie przestrzega

Gość • Poniedziałek [10.07.2023, 13:30:05] • [IP: 178.238.243.***]

Już wolę na plaży nadepnąć na kiepa czy papierek niż w psie gówno.

Gość • Sobota [08.07.2023, 12:19:55] • [IP: 88.218.254.**]

Ciekawe kto to będzie egzekfował.

Gość • Sobota [08.07.2023, 08:28:35] • [IP: 176.221.123.**]

A ja myślę że mój pies urodzony w Świnoujściu ma prawo korzystać z plaży z miejskich parków i srać gdzie mu się podoba.Oczywiście trzeba posprzątać po nim i tyle.Pies płaci podatki do UM więc jest pełnoprawnym mieszkańcem.

Gość • Piątek [07.07.2023, 22:39:19] • [IP: 176.221.122.**]

Plaża?. Ludzie o czym wy tu deliberujecie. W tych czasach czy to pseudo ynteligencja czy inne menelstwo wparowuje z psami do restauracji, Widziałem dziś owczarka niemieckiego w Słowianinie. Ponad miesiąc temu chyba, jakiegoś pekińczyka czy coś takiego, też tam. Na pytanie co z normami sanitarnymi usłyszałem że wszystko jest w porządku a właścicielka psa uraczyła mnie oświadczeniem że psy są czystsze od ludzi. Potem się nieco zmitygowała i dodała że ''od niektórych". .. a wy tu o psach na plaży co, uważam, też jest patologią bo ze względów sanitarnych choćby powinny być dla nich wyznaczone, jasno oznakowane strefy by było wiadomo że tam można wdepnąć w psią kupę. Świat ludzi schodzi na psy i to, niestety, raczej się skończy jak w proroctwie Apokalipsy.

Gość • Piątek [07.07.2023, 21:06:58] • [IP: 37.47.154.***]

Niestety, są różni właściciele psów. Sam zwracałem uwagę kobiecie, która przysypywała piaskiem kupę swojego pupila. Nie miała woreczka. Jedynie po mojej słownej uwadze szybko się z pieskiem ulotniła, a prezent w piasku dla innych plażowiczów pozostał. Palacze nie są lepsi i to samo z petami robią. Widać jak cześć użytkowników plaży cechuje brak kultury i jest to po prostu zwykłe buractwem.

Dziwny Dziwnów • Piątek [07.07.2023, 21:06:13] • [IP: 37.248.210.**]

A teraz niech każdy porówna ile nieczystości na plaży pozostawiają psy mając na uwadze że normalni właściciele bez problemu po swoich pupilach w razie czego sprzątają, a ile syfu każdego dnia w każdym możliwym miejscu czy to na plażach czy na wydmach czy w lasach zostawiają po sobie ludzie. Czy człowiek w tym zestawieni brzmi dumnie ? Chyba nie bo kiepów, kapsli, butelek, puszek, wszelskiej maści opakowań, chusteczek, pieluch, części garderoby, połamanych łopatek i innych popsutych zabawek nie jest w stanie nikt po tym prze cudownym odgradzającym się na każdym możliwym kroku murem tudzież parawanem narodzie. Więcej szacunku do drugiego i zacząć porządkować świat od siebie a nie patrzeć na innych i wiele by się zmieniło. Ale to już chyba tylko utopia bo jad wylewa się z ludzi nawet na urlopie gdzie powinni odpoczywać i się wyluzować.

Gość • Piątek [07.07.2023, 20:37:29] • [IP: 87.123.196.**]

Psy do przytułków, nie na plażę

Gość • Piątek [07.07.2023, 20:19:03] • [IP: 62.69.253.***]

17:11 - zwykły pies nie musi być ani na smyczy ani w kagańcu

Gość • Piątek [07.07.2023, 18:46:52] • [IP: 178.238.252.**]

Co za marudy. Wiecznie komuś coś przeszkadza. Jakim trzeba być w życiu nieszczęśliwym żeby tak na wszystko wkoło marudzić. Zakaz wychodzenia marud z domu /hotelu.

Gość • Piątek [07.07.2023, 17:40:12] • [IP: 46.76.178.***]

Uczmy się tolerancji od sąsiadów. W Albecku wyznaczono 3 plaże dla psów i oczywiście wieczorem i rano można spacerować po całej plaży.

Gość • Piątek [07.07.2023, 17:11:27] • [IP: 185.210.38.*]

Czy właściciele piesków nie rozumieją że są ludzie, dzieci którzy boją się psów ? To po pierwsze, po drugie nie życzę sobie żeby jakiś mojry kundel otrzepywał się na mnie po wyjściu z wody. Poza tym pies powinien być na smyczy i w kagańcu, czego nikt nie przestrzega. Nie chcę żeby dziecko zostało pogryzione bo biegło z wody na koc. Jak ktoś się decyduje na zwierzaka, to powinien przestrzegać prawa : sprzątać kupy, prowadzić na smyczy i w kagańcu, a jak się nie podoba to proponuję zakupić posesję na wsi, tam psimka będzie miała prawo robić wszystko czego zapragnie - na paniuńci terenie.

Gość • Piątek [07.07.2023, 16:16:16] • [IP: 185.161.95.**]

Zakaz wyprowadzania psów nie ma żadnej podstawy prawnej, a jest jedynie prośbą skierowaną do właścicieli czworonogów

Gość • Piątek [07.07.2023, 15:58:24] • [IP: 5.173.155.**]

Won z tymi kundlami!

Gość • Piątek [07.07.2023, 15:22:35] • [IP: 37.249.214.***]

Do: IP:31.11.131 KUP SOBIE FUTRO ZALOZ JE NA SIEBIE I IDZ NA PLAZE. ZOBACZYSZ JAK CZUJE SIE PIES NA PLAZY

Mieszkaniec • Piątek [07.07.2023, 14:14:48] • [IP: 45.141.1.***]

W orzecznictwie sądów administracyjnych prezentowane jest jednolite stanowisko, zgodnie z którym w kompetencjach rady gminy - wynikających z art. 4 ust. 2 pkt 6 ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - nie mieści się wprowadzenie całkowitego zakazu wprowadzania wszelkich zwierząt domowych na określone tereny i do określonych miejsc. Przepis ustawy upoważnia radę gminy jedynie do ustalenia takiego postępowania ze zwierzętami domowymi, aby ich pobyt na tych terenach nie był uciążliwy i nie zagrażał przebywającym tam osobom. A zakaz wyprowadzania psów nadmiernie ogranicza swobodę poruszania i przebywania w określonym miejscu właścicieli zwierząt domowych i wykracza poza materię ustawy.

Gość • Piątek [07.07.2023, 13:40:04] • [IP: 2.106.93.**]

Redakcjo, czas zainteresować się tym bezprawnym przepisem!

Gość • Piątek [07.07.2023, 13:26:38] • [IP: 31.11.131.**]

Do IP :37.249.214 Dzieci też bawią się w piasku, kopią dołki i sypią piachem na około...czyli ZAKAZ WPROWADZANIA DZIECI NA PLAŻĘ!!

Gość • Piątek [07.07.2023, 13:04:00] • [IP: 62.69.253.***]

12:01 - mój pies uwielbia chodzić na plażę - zawsze jak już wie, że się zbliżamy jest cały radosny i bardzo chce już być na plaży. Poza tym lubi kąpiele w morzu jak jest ciepło - wtedy szybko naturalnie się schładza. Nie leżymy na plaży godzinami, tylko spacerujemy stosunkowo krótki czas.

Gość • Piątek [07.07.2023, 12:49:47] • [IP: 88.218.254.***]

10:07:31 - jezeli miałbym się bać że ktoś za zwrócenie uwagi ma mnie pchnąć nozem to nie wychodziłbym z domu. Myślę ze żyjemy w cywilizowanym społeczeństwie i takie zachowania są rzadkością, tu nie Francja. Trochę wiary w ludzi. Moja idea jest piękna, aczkolwiek nieosiągalna (nie iluzyjna bo możliwa) raczej przez brak chęci zmiany ludzkiej natury. Pozdrawiam serdecznie

Gość • Piątek [07.07.2023, 12:24:40] • [IP: 46.205.136.**]

Zakaz stringów i otyłych monstrum na plazy

Gość • Piątek [07.07.2023, 12:01:20] • [IP: 37.249.214.***]

DoIP:62.69.253./11.19.55/Jak mozna byc takim egoista i isc z psem na plaze w takie upaly. Czlowieku czy ty nie masz wyobrazni.Przeciez ludziom pot splywa po tylku a co dopiero takim futrzastym pupilom. Spytaj swojego psa /jesli go masz czy chcialby siedziec w takim upale z toba na plazy? I kto tu jest egoista?

Gość • Piątek [07.07.2023, 11:22:43] • [IP: 62.69.253.***]

10:24 - a co wyroków i tego, że jedno orzeczenie wyjaśnia wszystko - poczytaj sobie o mocy orzeczeń Sądu Najwyższego czy NSA (Naczelny Sąd Administracyjny). Ich wyroki mogą być obowiązujące dla sądów niższych instancji.

Gość • Piątek [07.07.2023, 11:19:55] • [IP: 62.69.253.***]

10:24 - ale bredzisz. Wiele osób z psami nie ma problemów z relacjami z ludźmi, co za brednie, często osoby z psami są właśnie bardziej otwarte na dialog z innymi ludźmi. I o jakim egoizmie Ty mówisz? Plaża jest dla wszystkich, tutaj właśnie osoby bez psów chcą mieć plażę na wyłączność - to jest właśnie egoizm.

Gość • Piątek [07.07.2023, 11:11:35] • [IP: 176.221.123.***]

Zakaz parawanów na odcinku conajmniej 10-20 m od lini brzegowej.

Gość • Piątek [07.07.2023, 10:27:36] • [IP: 37.249.214.***]

DO:IP 46.205.140/20.38.21./NIE POTRZEBA TU ZADNEJ PODSTAWY PRAWNEJ. W TAKIE UPALY NIE POWINNO SIE WPROWADZAC PSOW NA PLAZE. PIES CI BEDZIE ZA TO WDZIECZNY. WYSTARCZY ZROWY ROZSADEK

Gość • Piątek [07.07.2023, 10:24:40] • [IP: 46.205.136.**]

Mamy poniżej do czynienia z czymś dawniej zwanym rabulistyką, czyli «wykrętną interpretacją przepisów prawa, biegłością w wynajdywaniu kruczków prawnych» Wysuwa sie tu poniżej rózne orzeczenia, paragrafy. U nas zresztą nie ma takiego systemu prawnego, jak w niektorych panstwach zachodnich, że jedno orzeczenie załatwia wszystko, ale to mniej ważne, bo uderza tępa, uparta chęć przeforsowania swojego egoizmu, wmuszenia ludziom swoich zwyczajów, zezwolenia psu na s..anie obok na plaży, stworzenie atmosfery zagrożenia (swobodne psy to zawsze niewiadoma, zwłaszcza gdy obok są słabe i kruche dzieci). Już teraz jest w mieście ZA DUŻO PSÓW, nikt nad tym nie panuje, nie ma akcji społecznych na temat" Zmień potrzebę posiadania psa na ożywione relacje z ludźmi" lub:" Człowiek jest ciekawszy, on potrzebuje twojego serca". Posiadanie zwierząt jest potrzebą szczególnie tych, którzy mają kłopoty z relacjami z ludźmi, a zwierzę stwarza iluzję nas samych jako potrzebnych i dobrych, jak WOŚP, gdy raz w roku się rzuca grosz.

Gość • Piątek [07.07.2023, 10:15:47] • [IP: 37.249.214.***]

Do :IP176.221.122/23.10.19/ABSOLUTNIE WPROWADZIC ZAKAZ WPUSZCZANIA PSOW NA PLAZE. PLAZA JEST DLA PLAZOWICZOW A NIE DLA PSOW KTORE PO PIERWSZE MECZA SIE W TAKIE UPALY. PO DRUGIE ZANIECZYSZCZAJA PLAZE. PO TRZECIE PSY CZESTO BAWIA SIE W PIASKU KOPIAC DOLKI I SYPIAC PIACHEM NA OKOLO.NIE TRZEBA BYC ZBYT INTELIGIENTNYM ZEBY TO POJAC.

Gość • Piątek [07.07.2023, 10:07:31] • [IP: 46.205.136.**]

9:05 -" ...jak ktoś głośno słucha muzyki z radia na plaży to można go poprosić aby ściszył (ale nie musi tego robić). Kierujmy się prostymi zasadami w życiu". ----- Nie wziąłeś pod uwagę, że jeśli pokierujemy się prostymi zasadami w życiu, zwrócimy uwagę komus z psem lub włączonym głośno odtwarzaczem, to możemy zostac zaatakowani, np.nożem. Może piękna jest twoja idea, ale iluzyjna i od pięknoducha.

Gość • Piątek [07.07.2023, 09:14:16] • [IP: 89.151.33.***]

Piszą o przestrzeganiu prawa, ale sami urzędnicy tego prawa nie przestrzegają. Za co pobierają podatki od psa? a gdzie Ludzie to brudasy, a gdzie załatwiają swoje potrzeby ? Nie na plaży? Przecież wszystkie śmietniki i kible urzędnicy usunęli.

Gość • Piątek [07.07.2023, 09:05:29] • [IP: 88.218.254.***]

Ludziom teraz wszystko przeszkadza. Psy, dzieci, rowerzyści, starsze osoby, Niemcy, Ukraińcy, osoby ze śląska, punki, koło gospodyń wiejskich Wiejkowo, pracownicy pompy w Rozwarowie, itd. Po prostu ludzie zapomnieli że trzeba się cieszyć swoim życiem i nie przeszkadzać innym (mam na myśli wszystkich). Jeśli ktoś mi przeszkodził to zwrócę grzecznie uwagę, to wszystko, Jeżeli mój pies zrobi kupę to po nim posprzątam, jak ktoś zostawia po sobie na plaży jeżyka z petów w piachu to mu o tym trzeba powiedzieć, jak ktoś głośno słucha muzyki z radia na plaży to można go poprosić aby ściszył (ale nie musi tego robić). Kierujmy się prostymi zasadami w życiu.

Gość • Piątek [07.07.2023, 09:01:55] • [IP: 2.106.93.**]

Redakcjo, proszę o zajęcie się sprawą nielegalności takiego zakazu wprowadzonego przez świnoujskiego urzędnika! To niezgodne z prawem!!

Gość • Piątek [07.07.2023, 09:01:40] • [IP: 77.190.103.***]

Zakaz wchodzenia na plaze zwierzat moze wydac gmina i to jest zgodne z prawem. Proponuje pobierac oplate za wejscie zwierzet na plaze, bo trzeba po tych zwierzetach sprzatac. Wlasciciele nie lubia sprzatac i spacerowac. Obserwuje to w sezonie w pokojach z tarasem w budynku gdzie mieszkam. Na nic system do podlewania, droga trawa z rolki, pielegnacja, tablice informujace ze psy na trawniku maja sie nie zalatwiac. Rano kazdy uchyla drzwi na taras i piesek wychodzi, zalatwione sie a panstwo pija kawke. Tlumaczenie i uwagi nie docieraja. Prawo nie zakazuje bronic sie przed brudem i smrodem. Psy w dzien nie maja nic do szukania na plazy. Jestem posiadaczem psa. Moj pies dla na kogo nie jest obciazeniem.

Gość • Piątek [07.07.2023, 07:45:38] • [IP: 37.47.183.*]

Nie chce tłumaczyć właścicieli psów ale szkoda że nikomu nie przeszkadzają kaszojady załatwiające swoje potrzeby fizjologiczne na plaży albo w wodzie.

Zdegustowany • Piątek [07.07.2023, 01:38:07] • [IP: 73.123.208.***]

Byłem na plaży i pomimo zakazów wielu właścicieli puszczało swoje psy luźno. Zakaz zakazem, kto ma to egzekwować? Nie ma siły na takie przepisy. Równie dobrze można zakazać patrzenia w lewo. Policja nie ogarnia porządku w mieście a co dopiero na plaży.

Gość • Piątek [07.07.2023, 00:33:42] • [IP: 5.173.29.**]

Jest wyznaczone miejsce przy wiatraku dla psów to niech tak zostanie. Po pierwsze ten pies w upał się męczy, po drugie są dzieci /ludzie którzy boją się psów. Przy wiatraku mają możliwość i nikomu tam nie przeszkadzają.

Mieszkaniec • Czwartek [06.07.2023, 23:10:19] • [IP: 176.221.122.**]

Panie Dyrektorze Marku B, chciałbym oznajmić że wszystkie ograniczenia wejścia na plażę z psem i są niezgodne z obowiązującym prawem. Czasy że Pan mógł rozkazywać i narzucać minęły , a obecnie zgodnie z obowiązującym prawem można spacerować po całej plaży z psem 24 godziny na dobę.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 22:57:06] • [IP: 176.221.122.***]

Czy ta niewiasta K.S. z IP : 92.118.164. godz. 22.43.55. była przy zdrowych zmysłach wydając ten " bełkot " ?? Zapewne nie pracuje na miejskim kąpielisku, tylko jakimś prywatnym, bo w przeciwnym razie to za bramę !!

Gość • Czwartek [06.07.2023, 22:55:33] • [IP: 37.47.189.**]

Szkoda że nie wyznaczyliscie godzin w jakim czasie można z bachorami wchodzić na plażę. Też się załatwiaja do wody i na piasek.

Roman M. • Czwartek [06.07.2023, 22:43:55] • [IP: 92.118.164.*]

Co na temat przebywania psów na plaży mówi prawo? Otóż w naszym kraju nie obowiązuje ogólny zakaz wejścia na plażę z psem, jednak każda gmina jest uprawniona do uchwalania własnych przepisów dotyczących m.in. utrzymania czystości i porządku. Jak to jest np. w Świnoujściu? – Z psami na plażę wchodzić można. Przepisy mówią nam jasno, że nie możemy tego zabronić, natomiast zwierzęta, które znajdują się na plaży, muszą być pod nadzorem właściciela – podkreśla Karolina Samitowska, kierownik jednego ze świnoujskich kąpielisk. – Nie jest też jasno określone, czy pies musi mieć smycz albo kaganiec. Może być wytresowany do tego stopnia, że może ich nie posiadać. Jeżeli pies jest posłuszny właścicielowi, można to uznać za dozór właściciela nad zwierzęciem – wyjaśnia. I tu pojawia się konflikt interesów. – Z jednej strony zabronienie wprowadzania psów na plaże spowoduje, że osoby posiadające zwierzęta będą niezadowolone, bo ogranicza się ich prawa, i będą, słusznie zresztą, pisać do nas w tej sprawie zażalenia. Tak samo będą mieli problem ci, którzy boją się zwierząt i którzy chcą wypoczywać w spokoju z małymi dziećmi. Boją się o swoje pociechy, boją się o siebie i też mają rację – stwierdza Karolina Samitowska. Psia plaża w Świnoujściu W Świnoujściu od lat funkcjonuje tzw. psia plaża. Ten odcinek kąpieliska wydaje się rozwiązaniem doskonałym dla miłośników i przeciwników plażowania z psem. Ale nie jest. – Psia plaża funkcjonuje od początku czerwca do końca sezonu letniego. Natomiast jest problem, bo psia plaża to teren niestrzeżony. Są rodziny, które mają zwierzęta, mają dzieci i chcą odbywać kąpiele na strzeżonym kąpielisku. I tutaj pojawia się znowu problem – mówi kierownik Samitowska.

Roman M. • Czwartek [06.07.2023, 22:38:36] • [IP: 92.118.164.*]

To wszystko, to wina Pana Janusza ul. Woj. Polskiego 1/5

Gość • Czwartek [06.07.2023, 22:28:43] • [IP: 178.235.147.***]

Mam psa od kilkunasu lat.Na plazy był kilka razy jesienią, gdy już opalających się nie ma, a temp jest ok.Powinno się zabronić wprowadzania psów w sezonie letnim, . Bywa, że właścicielowi z gorąca pot po d...spływa a obok ledwo żywy pies.Sobie kurcze futro załóżcie i heja na plaże

Gość • Czwartek [06.07.2023, 21:48:57] • [IP: 80.55.205.***]

Wszędzie wlezie to bydło, wczoraj byłem na poczcie na Barlickiego, kto zna ten wie, że to klitka 3x3 m. I co widzę? Ludzie grzecznie podpierają ściany a na środku rozwalony kundel wielkości krowy. No żeż kruwa...

Gość • Czwartek [06.07.2023, 21:43:27] • [IP: 37.248.157.**]

Dewiza polskiego kundlarza - zasraj co niezasrane

Gość • Czwartek [06.07.2023, 21:17:06] • [IP: 46.205.141.**]

a co z rowerzystami którzy jezdna po promenadzie i w nosie maja zakaz jazdy, nikt na to nie reaguje ze straży i policji

Gość • Czwartek [06.07.2023, 21:16:38] • [IP: 2.106.93.**]

Redakcjo, dlaczego nie zapytacie naszych włodarzy na jakiej podstawie takie zakazy wprowadzili?? To jest wbrew prawu.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 21:13:55] • [IP: 185.210.39.**]

nie no rewia i lans psów ras rzadkich musi być. Dobrze że nie wchodzą z malamutami i kotami sfinksami

Gość • Czwartek [06.07.2023, 20:52:51] • [IP: 5.173.176.**]

Jakieś nowe zasady, jest wyznaczony odcinek plaży gdzie można wejść z psem, tam też nie wolno, przecież plażę mamy dużą, nie muszą tam być plażowicze, tym bardziej że jest niestrzeżona, tym co tak krytykują mewy powinny narobić im na koce, płacę podatek za mojego psa,

Gość • Czwartek [06.07.2023, 20:47:45] • [IP: 5.173.176.**]

Jakieś nowe zasady, jest wyznaczony odcinek plaży gdzie można wejść z psem, tam też nie wolno, przecież plażę mamy dużą, nie muszą tam być plażowicze, tym bardziej że jest niestrzeżona, tym co tak krytykują mewy powinny narobić im na koce

Gość • Czwartek [06.07.2023, 20:38:21] • [IP: 46.205.140.***]

Nie ma formalnie takiego zakazu tzn.prosze podać podstawę prawną

Gość • Czwartek [06.07.2023, 20:22:09] • [IP: 37.248.222.***]

Wszystko ok. Lubię zwierzęta ale żeby te barany co je tam prowadzają sprzatały te psie klocki to by było przyjemniej

Gość • Czwartek [06.07.2023, 20:00:18] • [IP: 185.210.38.***]

Zrobić tak jak w Irlandii - Pies tylko w domach z podwórkiem, wybiegi dla psów tylko poza miastem w wyznaczonym rejonie.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 19:57:08] • [IP: 31.0.63.***]

do trzody z kundlami nie dociera, że oprócz konstutucji wypadałoby jeszcze liznąć trochę kultury

Gość • Czwartek [06.07.2023, 19:48:09] • [IP: 5.173.172.**]

Won osrane pupile

Gość • Czwartek [06.07.2023, 19:46:32] • [IP: 89.166.147.***]

Czy mógłby ktoś obeznany w przepisach przytoczyć podstawę prawną, zakazująca wejście z psem na plażę? Czy może jest to tylko czyjeś widzimisię…

Gość • Czwartek [06.07.2023, 19:37:03] • [IP: 178.238.252.***]

NARESZCIE!!PSIARZE CZUJA SIE BEZKARNI!!PIES WYCHODZI Z WODY I TRZEPIE SIE NA ODPOCZYWAJACYCH LUDZI, POTEM BIEGNIE POD PARASOL ALBO FOTEL I ZALATWIA SWOJE POTRZEBY!!BEZMYSLNI PLAZOWICZE MECZA ZWIERZETA, PRZYCZYNIAJA SIE DO ROZNOSZENIA BAKTERII NA GOLYCH STOPACH, BO TRZEBA MIEC SWIADOMOSC ILE TEGO SWINSTWA WNOSIMY NA OBUWIU DZIWIAC SIE CZESTO SKAD ROZNE CHOROBY I ZAKAZENIA.NARESZCIE STRAZ MIEJSKA ZACZNIE ZBIERAC MANDATY OBY NA SWOJA PREMIE!!MY, NIE CHCEMY BYC OSZCZEKIWALI, OBLEANI ITD.PSIA NATURA JEST TAKA, ZE PSY NA SIEBIE SZCZEKAJA, A NIKT NA PLAZY NIE ZAKLADA KAGANCA, DLACZEGO ZA TEN FAKT NIE MA MANDATOW??ZE SPRZATANIEM JEST JUZ LEPEIJ, ALE CI KTORZY WYCHODZA NA WIECZORNY SPACER-NIE SPRZATAJA!!ZAPATRZENI W TELEFONY UDAJA, ZE NIE WIDZA CO PIES ZROBIL, I NIE WIEDZA CO MUCHA NA SWOICH NOGACH Z TEGO G...A PRZYFRUNIE DO DOMU!!TROCHE WYOBRAZNI PSIARZE BO LUDZIE WAS WIDZA!!

Gość • Czwartek [06.07.2023, 19:35:35] • [IP: 85.255.234.*]

Zakaz wejścia z bachorami od 9.00 do 18.00

Gość • Czwartek [06.07.2023, 19:18:04] • [IP: 176.221.122.**]

GONIC TYCH PSIARZY, , BO ZASRAJA CALA PLAZE, , , W DOMU I W UCIE TEZ MAJA ZASRANE WSZYSTKO. TFU.PSY DO BUDY I NA PODWOREK, NA LANCUCH, JESZCZE BYUZI DAJCIE PUPILKOWI KTORY DOPIEROCO JAJA I TYLEK SOBIE WYLUIZAL. .PATOLA.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 19:12:19] • [IP: 104.28.131.***]

ja widzialem male dzieci sikajace na piasek. moze im tez zakazac przebywania ?

Gość • Czwartek [06.07.2023, 18:46:37] • [IP: 176.221.123.***]

W Niemczech sa specjalnie wydzielone miejsca na plazy dla psow a u nas nie mozna.Ma pies zalatwiac sie do morza i szczekac wypoczywajacemu nad uchem.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 18:27:25] • [IP: 185.210.38.***]

JASNE JA PLAŻE RANO SPRZONTAM I SMIECI WYWALAMY Z KOBŁÓW A TU NAPOTYKAM PSIE GUWIENKO NA PLAŻY I WDODATKU SWIEŻE A WŁASCICIEL POSZEDŁ Z PIESKIEM JAK NIC

Gość • Czwartek [06.07.2023, 18:26:07] • [IP: 89.151.39.***]

Wczoraj widziałam nawet pana który mył psa normalnie szamponem w wodzie hahahaah

Gość • Czwartek [06.07.2023, 18:15:36] • [IP: 176.221.113.***]

Regulacje spacerów z psami w sferze publicznej podlegają przepisom w obecnej sytuacji prawnej, a w szczególności wyroku Naczelnego Sądu Administracyjnego, potwierdzonego kolejnymi wyrokami Wojewódzkich Sądów Administracyjnych (WSA z 15 maja 2019 r. (sygn. akt IV SA/Po 177/19, wyrok WSA w Gorzowie Wielkopolskim z dnia 6.03.2013 r. (II SA/Go 1045/12); wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 26 lutego 2015 r. (II OSK 2439/14) czy wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu z dnia 10 czerwca 2014 r. (II SA/Wr 153/14).) wydanymi na wniosek Rzecznik Praw Obywatelskich, wprowadzanie zakazu wejścia z psami na tereny publiczne, zostało uznane jako naruszenie swobody obywatelskiej właścicieli, w związku z czym na dzień dzisiejszy nie ma możliwości jakiegokolwiek sankcjonowania karami posiadaczy zwierząt, którzy wchodzą ze zwierzętami w tzw. przestrzeń publiczną.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 18:13:55] • [IP: 37.47.164.***]

a ja przyjde z koniem na plaze to wtey zobaczycie konskie kupy

Gość • Czwartek [06.07.2023, 17:47:28] • [IP: 46.205.133.**]

17:15 - no właśnie, przeczytaj wpis z 12:31 i napisz mi jakie to są przepisy… :) wtedy podyskutujemy czyjego prawa trzeba przestrzegać - tych, którzy wchodzą na plażę z psami postępują właśnie zgodnie z prawem. Mieszkańcy, którzy piszą do redakcji takie listy jak ten nie mają racji.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 17:37:57] • [IP: 5.173.176.**]

Jak szczają w wodzie to jest dobrze nikt nie ma alergii

Gość • Czwartek [06.07.2023, 17:15:11] • [IP: 46.205.132.**]

Na ulicach skandal, parkowanie z zostawionym przejsciem na pół metra, metr, na plażach psy, w tunelu co jakiś czas ktoś zawraca... ludzie, co się stało?_____16:06:55] • [IP: 46.205.132.**] A jakie są przepisy? dlaczego je ustanowiono? Jak sobie to przemyślisz, to wtedy coś napisz. Prawa trzeba przestrzegać.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 17:07:08] • [IP: 2.106.93.**]

Do: 132 Zawsze znajdą się tacy, którzy chcieliby mieć całą plażę tylko dla siebie. Na szczęście prawo jest równe dla wszystkich.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 16:41:58] • [IP: 37.47.176.***]

Straż Miejska zamiast pilnować porządku woli jeździć i kierowców karać za byle co bo z tego jest kasa dla miasta. Wiadomo w kasie miejskiej duży debet🤣

DVSZ • Czwartek [06.07.2023, 16:38:20] • [IP: 88.218.253.**]

Już to przerabiałem. Strażnika miejskiego albo policjanta próbującego wystawić mandat na podstawie ZMYŚLONEGO przepisuje, który nie istnieje można ująć obywatelsko dzwoniąc po inny patrol policji przez numer 112. Należy również zgłosić zażalenie na przebieg interwencji oraz zmyślanie przepisów, co jest równoznaczne z brakiem podstawy prawnej. W Polsce, aby coś komuś zakazać trzeba mieć podstawę prawną. Nie bójcie się nie przyjmować mandatu za przebywaniem z psem na plaży.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 16:35:22] • [IP: 178.238.246.**]

Powinni płacić wysokie mandaty, psy na płazy w słońcu?to jest znęcanie się nad zwierzętami !🥵

Gość • Czwartek [06.07.2023, 16:28:06] • [IP: 176.221.122.**]

Kiedyś był wyznaczony rejon dla psich spacerów, chyba przy wiatraku. Czemu z tego zrezygnowano?. Bo ''prawa obywatela"?. Moja wolność kończy się tam gdzie zaczyna się cudza. Dlatego istnieje bufor ''przestrzeni osobistej" i zasady współżycia społecznego. Jeśli żaden właściciel psa nie jest w stanie zagwarantować że pies nie obsika piasku i nie zostawi kupy to powinno się przywrócić strefę dla psów i będzie czysto i względnie pro-sanitarnie.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 16:17:12] • [IP: 202.72.111.**]

Masakra, całą plaża pełna psich szczochów i gówna !! Gdzie są służby ??

Gość • Czwartek [06.07.2023, 16:06:55] • [IP: 46.205.132.**]

15:09 - czy na tych zdjęciach umieszczonych przez mieszkańca jest taki tłok, że te zwierzęta komuś przeszkadzają? A mewy? A łabędzie pod koniec sierpnia? Bez przesady, niektórzy to by chcieli mieć plażę na wyłączność… ludzie, liczcie się z innymi i ich prawem do wypoczynku.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 15:55:51] • [IP: 83.20.230.***]

na plaży jest przepis zabraniający spożywania alkoholu - jakoś nikt z tego nie robi problemu i walą gorzałe aż huczy, zaśmiecania itd a tutaj nagle pieski przeszkadzają

Gość • Czwartek [06.07.2023, 15:42:44] • [IP: 62.69.253.***]

15:09 - sam sobie przeczysz. Jakiego przestrzeganie prawa jeśli to nie jest umocowanie prawne? Od rozumnych ludzi wymaga się tego, że plaża jest dla wszystkich. Ale zgadzam się - rozumni właściciele psów nie będą się ładować między plażowiczów, tylko pójdą gdzieś bardziej na wschodni/zachodni odcinek zamiast centralny.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 15:09:49] • [IP: 87.123.196.***]

Nie potrzeba żadnych umocowań prawnych. Od rozumnych właścicieli psów należy po prostu oczekiwać respektowania prawa do wypoczynku innych współobywateli i odrobinę kultury osobistej. Psy nie muszą biegać między plażowiczami, mogą być wyprowadzane na wyznaczony dla nich odcinek plaży. Oczywiście na smyczy. Niestety, często jest tak że zwierzęta są mądrzejsze od swych właścicieli.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 15:09:40] • [IP: 94.254.180.***]

Niemcy i odnas to samo widziałem do wody pies i kupcie zrobi nawet na plaży a ludzie z rana i po południu sprzontajom plaże ale ludzie nażekajom na brud to zapraszamy do cienszkiej pracy

Gość • Czwartek [06.07.2023, 15:06:05] • [IP: 89.151.36.***]

Brudne chodniki, ulice.Remondis za co wam płacimy pieniądze.Strazy miejskiej nie widać A policja na urlopie.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 15:00:42] • [IP: 176.221.122.***]

" Zasrana plaża z błękitną flagą " . Dziadziuś sobie nie radzi oj nie radzi ! Gdyby odszedł, niewiasta była koleżanka zrobiłaby z tym porządek ! A tak straż" nibymiejska", policja " małomiejska " , kierownik plaży, urzędnik ochrony środowiska, sanepid itd., itp., mówią " wita rozzumita " jesteśmy mentalnie w PRL-u i kwita !!

Gość • Czwartek [06.07.2023, 14:48:27] • [IP: 37.47.167.**]

Piasek brudny obsrany i oszczany przez psy a potem się cieszą że czysta plaża, i spokój.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 14:46:10] • [IP: 77.252.46.***]

A gówno was niewolnicy, to obchodzi, kto z czym gdzie przychodzi...

Gość • Czwartek [06.07.2023, 14:45:45] • [IP: 178.238.245.**]

psy są grzeczniejsze niż wrzeszczące dzieciaki, po psie właściciel posprząta, a dzieciaki bez majtek załatwiają się gdzie i kiedy chcą

Gość • Czwartek [06.07.2023, 14:22:52] • [IP: 62.69.253.***]

13:53 - aż taką alergię, że na otwartej przestrzeni bez bezpośredniego kontaktu z psem? No to nieźle, niesamowity przypadek medyczny na skalę światową!

Gość • Czwartek [06.07.2023, 14:15:24] • [IP: 176.221.122.*]

a sranie do wody, śmiecenie, picie napoi alkoholowych dozwolone ? no darcie mordy

Gość • Czwartek [06.07.2023, 14:13:29] • [IP: 178.238.252.**]

Po co tak komplikować ten psi problem. Wystarczy skopiować Niemców. Proste rozwiązania są najlepsze.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 13:57:25] • [IP: 37.47.180.***]

Tylko że te przepisy można o kant d rozbić. Wejdzie gość niewidomy z psem przewodnikiem a więc i inni z psami mogą wchodzić, już to przerabiali w innej gminie, psiarze mogą wchodzić...

Gość • Czwartek [06.07.2023, 13:53:54] • [IP: 185.210.39.***]

ŻADNYCH PSÓW NA PLAŻY DUŻO LUDZI MA ALERGIE NA SIERŚĆ TYCH ZWIERZĄT !

Gość • Czwartek [06.07.2023, 13:47:46] • [IP: 5.173.198.**]

Nieważne czy to niezgodne z ustawą czy z innym prawem bądź bezprawne zakazy, jeśli jest informacja i prośba żeby tylko w wyznaczonym czasie a ktoś bezczelnie wprowadza szczekaczka to jest chamem i bucem i debilem. Kundle szczekają tymi mordami a najgorsze te małe i w dodatku bez smyczy. Dziadostwo januszowo cebulowo

Gość • Czwartek [06.07.2023, 13:42:10] • [IP: 5.173.198.**]

To jest masakra te psiska wszędzie 🤐

Gość • Czwartek [06.07.2023, 13:17:22] • [IP: 62.69.253.***]

Haha, czytelnik niech się najpierw dowie w temacie i douczy, wpis z 12:31 ma rację. To w ogóle nie jest nawet regulamin tylko luźny zapisek na tabliczce, a po drugie nawet jeśli to byłby regulamin to nie może być ponad ustawą o prawach zwierząt i konstytucją.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 13:14:38] • [IP: 2.106.93.**]

Do: 253 dobra robota! Redakcjo, czy nie najwyższy czas przypomnieć urzędnikom świnoujskim, że zakaz wprowadzania psów na plażę jest łamaniem prawa przez samorząd? Dlaczego zamiast tego przyklaskujecie łamaniu prawa?? Ludzie odwołujący się do sądów w tej sprawie ZAWSZE wygrywali.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 13:13:27] • [IP: 37.47.182.**]

To psiej plaży juz nie ma pod wiatrakiem ?

Gość • Czwartek [06.07.2023, 13:12:59] • [IP: 176.221.122.**]

Konstytuacja, Art. 52 - Wolność poruszania się po terytorium RP i na tym mozna zakonczyc dyskusje. Gmina moze co najwyzej nakazac prowadzenie psa na smyczy i karac za jej brak. Wprowadzenie regulaminu zakazujacemu komukolwiek wchodzenie na plaze nie ma zadnej podstawy prawnej. Pana od TW bolka pozdrawiam i proponuje przeczytac pierwsza ksiazke w zyciu, np. Konstytucje, to bedzie chociaz wiedzial o czym ona jest. W zyciu bym nie poszedl z psem na plaze bo dla mnie to jakis przejaw sadyzmu (brak cienia, halas), ale co kto lubi, nie mniej, zakaz tego sie nie da.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 13:11:38] • [IP: 46.205.140.***]

To jest tylko rekomendacja, nie zakaz. To nie ma umocowania prawnego. Mówił o tym sam OSiR.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 12:50:58] • [IP: 5.173.152.**]

To co sie dzieje to dramat glipie cipy z pitbulami bez kahanca niemcy z jazgotami i gowno im zrobisz

Gość • Czwartek [06.07.2023, 12:46:23] • [IP: 178.235.147.*]

Wędrujący plażą Niemcy, rzucają piłki dla swoich pupili, gdzie popadnie. Polacy spacerujący plażą do granicy, stają przy tablicy z informacją o opłacie klimatycznej, i zawracają, a niemcy z uśmieszkiem, walą do nas całymi hordami z psami.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 12:42:53] • [IP: 2.106.93.**]

Do: 122 Popieram internautę, którego krytykujesz. Przepis jest niezgodny z Konstytucją RP. Gmina nie może zabronić poruszania się w miejscach ogólnie dostępnych. Może jedynie nakazać prowadzenie psa na smyczy.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 12:39:00] • [IP: 37.30.104.***]

A siusiające dzieci na plaży? Im też zakazać przebywania

Gość • Czwartek [06.07.2023, 12:36:46] • [IP: 178.238.249.**]

Przepis dotyczący wprowadzania psów na plażę tylko w określonych godzinach to ma być dowcip ze strony administracji ? W tych godzinach psy nie bedą zanieczyszczały plaży ? Osoby powołujace sie na konstytucję proszę opodanie

Gość • Czwartek [06.07.2023, 12:31:02] • [IP: 88.218.253.***]

W orzecznictwie sądów administracyjnych prezentowane jest stanowisko, zgodnie z którym w kompetencjach rady gminy wynikających z art. 4 ust. 2 pkt 6 ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach nie mieści się wprowadzenie całkowitego zakazu wprowadzania wszelkich zwierząt domowych na określone tereny i do określonych miejsc. Przepis ten upoważnia radę gminy jedynie do ustalenia postępowania ze zwierzętami domowymi w taki sposób, aby ich pobyt na tych terenach nie był uciążliwy i nie zagrażał przebywającym tam osobom (por. wyrok NSA z 29 lipca 2020 r., sygn. akt II OSK 921/20, wyrok WSA we Wrocławiu z 22 kwietnia 2021 r., sygn. akt II SA/Wr 41/21 i wyrok WSA w Łodzi z 17 marca 2020 r., sygn. akt II SA/Łd 54/20). Ustanowienie tak daleko idącego zakazu nadmiernie ogranicza swobodę poruszania i przebywania w określonym miejscu właścicieli zwierząt domowych i wykracza poza materią określoną w ustawie (por. wyrok NSA z 21 czerwca 2017 r., sygn. akt II OSK 991/17 i wyrok WSA w Poznaniu z 5 lutego 2020 r., sygn. akt IV SA/Po 1022/19). W orzecznictwie sądów administracyjnych wskazuje się także, że skoro art. 4 ust. 2 pkt 6 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach zobowiązuje organ samorządu gminnego do ustalenia obowiązków właścicieli zwierząt domowych celem zapewnienia ochrony przed zanieczyszczeniem terenów wspólnego użytku, to nie jest dopuszczalne regulowanie tej samej materii i w takim samym zakresie w uchwale podjętej na podstawie art. 40 ust. 2 pkt 4 ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. Ten przepis obejmuje bowiem tylko takie sprawy, które nie są objęte delegacją ustawową wynikającą z art. 4 ust. 2 pkt 6 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, a dotyczą zasad i trybu korzystania z urządzeń i obiektów użyteczności publicznej.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 12:23:35] • [IP: 2.106.93.**]

Zakaz niezgodny z Konstytucją!! Gmina może POPROSIĆ, ale nie może karać.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 12:22:18] • [IP: 80.133.55.***]

ZAKAZ TRZYMANIA KUNDLI W BLOKACH !!

Gość • Czwartek [06.07.2023, 12:18:14] • [IP: 2.106.93.**]

Czy psy pomiędzy 19 a 9 nie załatwiają swoich potrzeb? Idiotyczny zakaz.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 12:08:49] • [IP: 31.0.63.***]

coś wśrod kundlarzy sporo znawców konstytucji, a ja zawsze miałem ich za pospolitych buraków

Gość • Czwartek [06.07.2023, 12:08:34] • [IP: 92.118.164.**]

Pies na smyczy ok, ale jak podlatuje do mnie wielki pies, a jego właściciel jest kilka metrów dalej to mam ochotę tego właściciela ochrzanić. Nie psa, bo pies tu winny nie jest. Poza tym jest wyznaczona plaża dla psów koło wiatraka od dawien dawna.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 11:56:05] • [IP: 37.249.92.**]

"Janosik • Czwartek [06.07.2023, 11:12:15] • [IP: 62.69.253.***] Witam Zakaz ten nie jest umocowany w przepisach prawa krajowego więc równie dobrze można by postawić zakaz wejścia grubasom, albo..." nie sil się pan i nie lansuj na prawnika, bo jest jeszcze coś takiego jak prawo lokalne, a w tym przypadku regulamin korzystania z plaży OSIR. I jeśli by pan chaicął porozmawiać o dyskryminacji to nadmieniam, że jest wydzielona plaża dla osób z psami. Pozdrawiam

KRYTERIUM 23 • Czwartek [06.07.2023, 11:55:30] • [IP: 37.248.157.**]

Kryterium 23. Dostęp psów i innych zwierząt domowych do plaży musi być ściśle kontrolowany. Psy lub zwierzęta domowe inne niż psy towarzyszące nie są dozwolone na plaży oznaczonej Błękitną Flagą. No i co, tępe łby? To też ocenzurujecie?

Gość • Czwartek [06.07.2023, 11:50:29] • [IP: 37.47.148.**]

Ludzie sami syf robią pod siebie i jest dobrze, nie chce się peta czy kapsla po czymś itp wyrzucić do śmieci tylko w piasek i tego nikt nie widzieli i na dodatek jeszcze mewy karmią a one srają to jest w porządku

Gość • Czwartek [06.07.2023, 11:42:17] • [IP: 176.221.123.***]

A JEDNAK TO PASKUDNI LUDZIE ZOSTAWIAJĄ WIĘKSZY SYF I TO JAKI. WIĘC ZASTANÓCIE SIĘ KTO POWINIEN WCHODZIĆ NA PLAŻĘ W TYCH GODZINACH 19:00 - 09;00

Gość • Czwartek [06.07.2023, 11:42:13] • [IP: 37.249.92.**]

"Gość • Czwartek [06.07.2023, 11:06:51] • [IP: 176.221.122.**] Przepis jest niezgodny z konstytucja, wiec nie trzeba go przestrzegac." kolejny spec o konstytucji się znalazł - przeczytaj coś więcej niż napis na koszulce TW Bolka

Gość • Czwartek [06.07.2023, 11:41:20] • [IP: 88.218.254.**]

11:14:39] • [IP: 149.11.111.**]Kundlarz??Prao obyczajowe, nie hałasujemy po 22.00, nie sramy w miejscu publicznym itd..itp.Tacy jak ty muszą na każdy przypadek mieć przepis.Nasi pseudo politycy też tak się zachowują, nie zakazane więc mogą nas okradać a to że pewnych rzeczy nie robi bo tak nakazuje dobry zwyczaj, kultura to nieistotne.Naprawdę jest wielu ludzi którzy nie chcą kundelka na plazy.pewnie jest sporo spraw które tobie przeszkadzają może sąsiad jak robi sobie gryla na balkonie??Tacy debile też się zdarzają.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 11:36:55] • [IP: 178.238.245.**]

Do Gość • Czwartek [06.07.2023, 11:25:19] • [IP: 46.171.177.***] Proszę mi wskazać podstawę prawną, to zapłacę taki mandat. Nikt nie zabroni mi wejść z psem nawet w południe na plażę, jeśli taki będzie mój kaprys. Ten" przepis" nie ma umocowania prawnego, więc cóż... Mój pies będzie spacerował po plaży :-)

Gość • Czwartek [06.07.2023, 11:31:35] • [IP: 31.11.131.**]

A pampersy, pety i puszki po piwie to nikomu nie przeszkadzają? Za to powinno się karać.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 11:31:10] • [IP: 37.47.186.*]

Nikt tego nie pilnuje.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 11:29:25] • [IP: 46.231.57.***]

Przepis jest niezgodny z konstytucja, wiec nie trzeba go przestrzegac.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 11:25:19] • [IP: 46.171.177.***]

I czystą plaża

Gość • Czwartek [06.07.2023, 11:23:49] • [IP: 46.171.177.***]

Karać czysty zarobek

Gość • Czwartek [06.07.2023, 11:19:42] • [IP: 157.25.194.**]

To od lat jest ogromny problem, służby w tym mieście nie reagują, więc proceder tylko przybiera na sile. Najgorsi są plażowicze, którzy męczą przez wiele godzin te biedne zwierzęta w upale. A brud i niesmak jaki pozostawiają po sobie psy nikomu najwyraźniej nie przeszkadza. Ohyda - Uzdrowisko z opłatami klimatycznymi - wstyd.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 11:14:39] • [IP: 149.11.111.**]

Czy mógłby ktoś obeznany w przepisach przytoczyć podstawę prawną, zakazująca wejście z psem na plażę? Czy może jest to tylko czyjeś widzimisię…

Janosik • Czwartek [06.07.2023, 11:12:15] • [IP: 62.69.253.***]

Witam Zakaz ten nie jest umocowany w przepisach prawa krajowego więc równie dobrze można by postawić zakaz wejścia grubasom, albo palaczom papierosów. Inna sprawą jest zanieczyszczanie plaży i sprzątania po swoich psach, jednak z obserwacji widać że bardziej zanieczyszczaj palacze papierosów. Swoją droga to gdzie są toalety bezpłatne dla turystów Toi-Toi? To jest poważniejszy problem i zasikane i za...ne wydny niż psy.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 11:11:36] • [IP: 149.11.111.**]

Oczywiście po 19:00 pieski nie sikają i nie opróżniają się na piasku spacerując plażą, a koniki na Cavalliadzie miały cewnik. A mewy srają tylko na auta, nie na plaży….

Gość • Czwartek [06.07.2023, 11:09:01] • [IP: 37.47.151.**]

Jak mam być szczery to wole towarzystwo psów niż niektórych ludzi i nie mówię tu jedynie o naszej plaży.

Gość • Czwartek [06.07.2023, 11:06:51] • [IP: 176.221.122.**]

Przepis jest niezgodny z konstytucja, wiec nie trzeba go przestrzegac.

Oglądasz 1-124 z 124
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Do końca miesiąca ma zakończyć się budowa promenady wzdłuż ulicy uzdrowiskowej ■ Od minuty ciszy dla uczczenia pamięci zmarłego radnego Cezarego Zdzieszyńskiego rozpoczęły się obrady IX sesji Rady Miasta ■ Adam Bodnar bierze się za świnoujską prokuraturę. Prokuratura Rejonowa w Świnoujściu, wraz z Prokuraturą Okręgową w Szczecinie, znalazła się pod ścisłym nadzorem nowo powołanego Rzecznika Dyscyplinarnego Ministra Sprawiedliwości. Minister Adam Bodnar, decyzją z 17 października 2024 r., powierzył Zbigniewowi Górszczykowi zadanie wyjaśnienia przewinień dyscyplinarnych dotyczących niewłaściwego zarządzania, które trwały od 2016 roku do marca 2024 roku w świnoujskiej prokuraturze ■ Koncert charytatywny dla powodzian. Zebrano ponad 20 tys. złotych ■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■