POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [23.05.2023, 16:25:41] • ¦winouj¶cie

Wyniki g³osowania przedwyborczego

Wyniki g³osowania przedwyborczego

fot. iswinoujscie.pl

Prezentujemy wyniki g³osowania przedwyborczego sonda¿u, reprezentatywnego w puli tysi±ca g³osów. Bezapelacyjna zwyciê¿czyni± g³osowania okaza³a siê Joanna Agatowska, pozostawiaj±c daleko w polu dotychczasowego prezydenta Janusza ¯murkiewicza, o pozosta³ych kandydatkach i kandydatach nawet nie wspominaj±c. Oczywi¶cie trzeba pamiêtaæ ¿e do prawdziwych wyborów pozosta³ jeszcze nieca³y rok, ale wynik tej prostej sondy wskazuje na okre¶lone spo³eczne tendencje i rosn±cy brak zaufania do ¶winoujskiej klasy politycznej. Wygranym i przegranym gratulujemy.

Zaprezentowali¶my kogo dzisiaj Mieszkañcy widzieliby na stanowisku Prezydenta Miasta. Z nieoficjalnych informacji z UM wynika, ¿e trwa tam ju¿ za¿arta walka o to, kto chcia³by zast±piæ urzêduj±cego Prezydenta, który oficjalnie deklaruje, ¿e prezydentem ju¿ byæ nie chce i byæ mo¿e zabiega o mo¿liwo¶æ wystartowania w przysz³ych wyborach parlamentarnych do Senatu, szukaj±c ugrupowania, które go poprze. Tajemnic± poliszynela jest jednak, ¿e w poprzednich wyborach te¿ mia³ takie plany, ale ostatecznie jeszcze kandydowa³ na prezydenta. Janusz ¯murkiewicz znany jest jednak ze swojej chimeryczno¶ci i choæ narzeka na zdrowie, mo¿e zdecydowaæ siê jednak kandydowaæ na swoj± ostatni± kadencjê.

¼ród³o: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 207, skomentuj, drukuj, udostêpnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodaj±c komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykê prywatno¶ci.

Zauwa¿y³e¶ b³±d lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Ogl±dasz 1-207 z 207

Go¶æ • Pi±tek [09.06.2023, 09:27:26] • [IP: 5.173.154.**]

Nastêpny zestaw proszê !?!?!?

Go¶æ • Pi±tek [09.06.2023, 00:46:23] • [IP: 142.179.126.**]

cos nowego, trzeba zmian te same ryje od lat

Go¶æ • Czwartek [08.06.2023, 23:33:58] • [IP: 37.249.216.***]

Aneta Zdybel

Go¶æ • Wtorek [06.06.2023, 11:56:34] • [IP: 185.210.39.**]

tyLKO NIE TA CO 37% MA

Go¶æ • Poniedzia³ek [05.06.2023, 23:13:24] • [IP: 46.7.172.***]

Ja powinienem zostaæ prezydentem! A co go¶æ jestem :P

Go¶æ • Niedziela [04.06.2023, 18:21:04] • [IP: 92.118.164.*]

@Go¶æ • Niedziela [28.05.2023, 13:59:57] • [IP: 37.248.170.** A ja nie jestem wykszta³cony i te¿ znam dwa obce jêzyki. To znaczy ¿e powinienem kandydowaæ ?

Go¶æ • Niedziela [04.06.2023, 10:12:27] • [IP: 37.248.164.***]

Agnieszka Stój😊😊😊😊😊Tyl
ko!!

Go¶æ • Niedziela [04.06.2023, 10:10:48] • [IP: 37.248.164.***]

Agnieszka Stój😊😊😊😊😊

Go¶æ • Sobota [03.06.2023, 04:57:08] • [IP: 37.249.85.***]

Tylko Pani Konkolewska. Zawsze szanowa³a ludzi

Go¶æ • Poniedzia³ek [29.05.2023, 09:35:11] • [IP: 185.21.86.**]

My¶le ¿e ci z listy siê nie nadaj± , tu potrzeba O. Tadeusza.

Go¶æ • Poniedzia³ek [29.05.2023, 00:40:54] • [IP: 31.11.130.***]

Michalska na li¶cie ? Czyli wyrzuty i ³zy to pokazówka. Mia³a stad znikn±æ? Kiedy¶ trzeba wzi±æ odpowiedzialno¶æ za swoje czyny i s³owa.

Go¶æ • Niedziela [28.05.2023, 13:59:57] • [IP: 37.248.170.**]

A mo¿e kto¶ m³ody ??Ja bym stawia³a na Pani± Anetê Zdybel.Wykszta³cona, znaj±ca dobrze dwa obce jêzyki, opanowana i licz±ca siê z lud¼mi.

Go¶æ • Sobota [27.05.2023, 23:27:26] • [IP: 176.221.122.**]

Moim zdaniem ¿adna z powy¿szych osób.

Go¶æ • Pi±tek [26.05.2023, 16:01:51] • [IP: 45.88.96.**]

Pani Konkolewska widaæ jak dzia³a w szptalu to jaka¶ pomylka

Go¶æ • Pi±tek [26.05.2023, 16:00:38] • [IP: 45.88.96.**]

Pani Konkolewska to jaka¶ pomy³ka

Go¶æ anty pis • Pi±tek [26.05.2023, 12:49:25] • [IP: 37.249.42.**]

Naprawdê dobrze przemy¶lana decyzja to namówiæ pani± Stój Agnieszkê na kandydowanie na urz±d prezydenta ¦winouj¶cia bo osobowo¶æ i do¶wiadczenie przemawia za TA pani±

Go¶æ anty pis • Pi±tek [26.05.2023, 12:48:47] • [IP: 37.249.42.**]

Naprawdê dobrze przemy¶lana decyzja to namówiæ pani± Stój Agnieszkê na kandydowanie na urz±d prezydenta ¦winouj¶cia bo osobowo¶æ i do¶wiadczenie przemawia za Ni±

Go¶æ • Pi±tek [26.05.2023, 07:48:34] • [IP: 45.141.1.***]

A nie ma kogo¶ normalnego?

Go¶æ • Czwartek [25.05.2023, 22:00:28] • [IP: 88.218.252.**]

POGONIC TYCH KOMUSZKOW

Go¶æ • Czwartek [25.05.2023, 19:57:45] • [IP: 88.218.253.***]

precz z demokracj±, zasrany ustrój !

Go¶æ • Czwartek [25.05.2023, 11:35:21] • [IP: 91.214.34.**]

Ja zawsze zadaje pytanie dlaczego nigdy nie ma g³osowania przedwyborczego na temat Kto Nie Powinien Zostaæ Prezydentem ?? tylko g³upie pytanie nie mam zdania.Mam zdanie i chcê g³osowaæ przeciwko osobom od lat zasiadaj±cym w radzie miejskiej bo same siebie umieszczaj± na listach wyborczych a kasê t³uk± za ;;; zasiadanie"".

Go¶æ • Czwartek [25.05.2023, 10:14:37] • [IP: 31.0.61.***]

¯adne czyrliderki, Pani Agnieszko Stój tylko pani nadaje siê w tym skorumpowanym, zaklamanym miescie.Je¿elu pani odmówi to tylko konkurs wyslaæ na ca³a Polske.Co dzieje suê we Wroclawiu.Poznaniu, Warszawa itd. gdzie rzadza na z³o¶æ Pisowi, , a nie dla dobra obywateli

Go¶æ • Czwartek [25.05.2023, 09:17:41] • [IP: 77.252.46.**]

Który z tych kandydatów zna biegle chocia¿ jeden jêzyk obcy?.Nie wyobra¿am sobie prezydenta w tych czasach bez tej podstawowej umiejêtno¶ci. Koncert ¿yczeñ towarzystwa wzajemnej adoracji i achy czy ochy nad tym czy innym kandydatem/ rodzina, towarzysze partyjni, grupy interesu itd./ osobi¶cie mam w g³êbokim powa¿aniu.

Go¶æ • Czwartek [25.05.2023, 09:12:35] • [IP: 37.47.181.**]

Czerwone jak ceg³a miasto bêdzie zawsze rz±dzone przez komunistów i ich potomków. Tego uk³adu nikt nie rozbije. No chyba ¿e zdarzy siê cud.

Go¶æ • Czwartek [25.05.2023, 08:33:56] • [IP: 83.11.234.***]

Agnieszka Stòj, mo¿e jednak zdecyduje siê kandydowaæ.Mam nadziejê.

Go¶æ • Czwartek [25.05.2023, 07:55:01] • [IP: 80.50.142.**]

Pytanie. Dlaczego w³a¶nie Ci ludzie, nie ma innych spoza ¦winouj¶cia np.. Mo¿e by³oby inaczej. Prezydent jest od podejmowania inicjatyw i stosownych decyzji. nie musi znaæ ¦winouj¶cia.

Go¶æ • Czwartek [25.05.2023, 06:58:40] • [IP: 194.120.84.*]

Nie widze zadnych nowych nazwisk, tych nie wybieram!!

Go¶æ • Czwartek [25.05.2023, 05:14:33] • [IP: 46.76.48.***]

Dorota Konkolewska.Jedyna nie ska¿ona infantylizmem, lenistwem, prywat± i wiar± we w³asn± nieomylno¶æ, jak pozostali kandydaci ¿e ¿murkiem i Agatowsk± na czele.I nigdy Dyzmy!!

Go¶æ Natan P. • Czwartek [25.05.2023, 02:37:48] • [IP: 37.249.42.**]

Naprawdê wielka szkoda dla Nas wszystkich mieszkañców ¿e pani Agnieszka Stój nie jest zainteresowana kandydowaniem na urz±d prezydenta ¦winouj¶cia bo to kompetentna osoba która jest wyczulona w sprawach miasta i by³a radn± miasta urzêdnikiem a teraz jest vice prezesem zarz±du portów do tego nikt nie ma haka na Ni±

Go¶æ • Czwartek [25.05.2023, 01:48:04] • [IP: 37.248.209.**]

Nikt z nich a ta od szpitala to ca³kiem pora¿ka

Go¶æ • Czwartek [25.05.2023, 00:07:10] • [IP: 46.205.140.**]

Popieram, tylko Pani Konkolewska zas³uguje na poparcie. Reszta ju¿ by³a i gó..o zrobi³a dla mieszkañców.

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 23:08:52] • [IP: 84.159.222.**]

Zmur na emeryturê, przez ostatnie 21 lat zniszczy³ to miasto, wyburzy³ jego historyczne budynki, zala³ betonem i zabi³ Zycie kulturalne. Szkoda ze nigdy nie poniesie konsekwencji. Czas oderwaæ ¶winie od koryta

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 22:39:42] • [IP: 88.218.252.***]

Jak ten komuch znowu wygra, to chyba sam te glosy liczy...

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 22:24:28] • [IP: 83.11.234.***]

Afnieszka Stòj

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 22:04:19] • [IP: 91.214.34.**]

o Agatowskiej i pozosta³ych wiemy wszystko tylko debile wybior± na prezydenta znanych pajacyków bêdzie powtórka kabaretu. Moim zdaniem osoby z listy ju¿ by³y i gówno dla miasta zrobi³y i tyle..

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 22:00:07] • [IP: 91.214.34.**]

Przecie¿ o Agatowskij

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 21:58:51] • [IP: 83.11.234.***]

Agnieszka gòr±

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 21:37:58] • [IP: 80.149.82.***]

[24.05.2023, 11:19:49] • [IP: 5.173.196.** kto¶ siê pokusi³ o pseudo analizê i wysz³o mu dziwnie. Najpierw pisze ¿e Agatowska nie bo krytykuje wszystko co robi ¯murkiewicz a kiedy¶ go popiera³a. ¯murkiewicza chwali i ubolewa ¿e nie bêdzie startowaæ po czym przyznaje ¿e obecny kierunek magistratu jest niew³a¶ciwy. Wniosek jest prosty, ¯murkiewicz odklejony od rzeczywisto¶ci a Agatowska bêd±c dalej na w³a¶ciwym kursie nie zgadza siê ¿e staruszkiem z ORMO.

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 21:02:28] • [IP: 31.0.53.***]

I bardzo dobrze ! Swoj± drog±, nie ma na kogo g³osowaæ. Taka gmina. .. :(

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 20:59:02] • [IP: 178.238.246.***]

Jedyna, która ogarnie to miasto to Dorota Konkolewska ! Podpiszê siê za Dorot± Konolewsk± dwoma rêkoma !

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 20:20:54] • [IP: 176.221.123.***]

Za wyj±tkiem pani Agnieszki Stój, pozostali to towarzystwo które szaleje na czarnych marszach i domaga siê prawa do zabijania dzieci. Teraz dodatkowo aktyw PO szkoli siê do pi³owania katolików. Niczego dobrego po nich nie mo¿na siê spodziewaæ.

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 19:59:00] • [IP: 176.221.122.*]

³o matko co¶ strasznego, ale dno.

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 19:55:00] • [IP: 176.221.122.***]

Zdecydowanie zag³osujê na Pani± Joannê Agatowsk±! Nie zostawi³a bez pomocy mieszkañców Warszowa!!

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 19:21:49] • [IP: 5.146.249.***]

¯murek 27% #jprdl. To miasto MUSI byæ zaorane...

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 19:02:22] • [IP: 185.53.147.**]

innych zdolnych nie ma?

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 18:16:04] • [IP: 83.11.234.***]

Osobi¶cie uwa¿am, ¿e Pani Agnieszka Stój jest bardzo dobrym kandydatem. Osoba wykszta³cona, elokwentna, z pomys³ami i inicjatyw±. Rozwi±zuje bardzo wiele problemów ludzkich na terenie ¦winouj¶cia, nie s³ysza³em ¿eby zostawi³a kogo¶ bez pomocy. Czy kto¶ jest z PISu, PO czy z innego SLD to jak powiedzia³ klasyk: ludzie dziel± siê po prostu na m±drych i g³upich. Pani Agnieszka na pewno nale¿y do tych m±drych. G³osujê na Pani± Agnieszkê

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 18:03:12] • [IP: 37.248.164.***]

Tylko Pani Agnieszka Stój... Do¶æ komuny agatowskie ju¿ diê ustawi³y i tatusia... Dalej komusze nawyki.znajomosci.uk³ady. Ma byæ uczciwa.kreatywna. .dla wszystkich równa.ZMIENIÆ ARCHITEKTURE I SRODOWISKOW¡

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 17:41:43] • [IP: 176.221.122.***]

Tak, zdecydowanie Pani Joanna Agatowska!

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 16:32:00] • [IP: 87.187.156.***]

Wszyscy do wymiany!!

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 16:28:21] • [IP: 46.76.48.***]

TylkoPani Konkolewska.Pani Dooroto ca³a nasza du¿a rodzina bêdzie g³osowaæ na Pani±

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 16:09:43] • [IP: 5.173.170.**]

M³odego goscia z poza tego krêgu niech odmuli te zamulone Miasto.

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 16:09:05] • [IP: 37.248.166.**]

Jestem jednak za Agnieszkà szkoda, ¿e nie reprezentuje innej formacji

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 15:39:55] • [IP: 5.173.28.***]

Same Dyzmy

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 15:39:40] • [IP: 5.173.28.***]

Same Du¿ym

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 15:28:33] • [IP: 88.156.234.**]

Zadnen z nich !!

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 15:06:12] • [IP: 37.47.188.***]

Gdzie jest Nikodem Dyzma !?

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 14:57:38] • [IP: 62.69.231.**]

Agatowska tez pozwoli³a na gazoport podpisywa³a co sie da³o krytykowac bez wiedzy kazdego to g³upi potrafi ludzie mamy ok 38 tysiecy mieszkanców madrych zdolnych dosc juz tych samych nazwisk niech sobie kupia bezludna wyspe i tam rzadza. Obrzydzenie bierze

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 14:52:11] • [IP: 62.69.231.**]

Zartujecie zadna z tych osób dosc tych be³kotów nikt nie zas³uzy³ na prezydenturê ktos m³ody kreatywny a przede wszystkim dobrze wykszta³cony biegle znajacy jezyki nasze miasto sta³o sie zbyt piekne i warte na dobrego gospodarza to zasiedzia³a sitwa niedobrze sie robi nawet od patrzenia uk³ady uk³adziki a nawet AS do zmywaka choragiewka lata z partii do partii i zero wiedzy

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 14:49:37] • [IP: 5.173.146.**]

Agatowska zrobi porz±dek w tym mie¶cie. Zobaczycie ile jeszcze niespodzianek przygotowa³a

• ¦roda [24.05.2023, 14:36:23] • [IP: 164.127.215.**]

Dlaczego Pani z PiSu nie kandydujê ? Bo jej m±¿ mówi Agnieszka Stój ! Weh weh weh

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 14:06:38] • [IP: 176.221.122.***]

Agatowsta stanowcze NIE !!

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 14:01:18] • [IP: 46.205.140.**]

¦miesz± mnie wpisy ile ta ekipa sta³a zrobi³a dla miasta przez 20 lat. Popatrzcie na inne miasta jak kwitn± i nie kosztem mieszkañców jak u nas.

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 13:43:56] • [IP: 89.151.36.**]

oda [24.05.2023, 08:52:53] • [IP: 176.221.122.**] To nie wszystkie dokonania. Uzupe³niê. - Znikaj±ca kanapa za 40 tys. sztuka, mech chrobotek za 50 tys., zegar wodny, powszechna betonoza, SPA dla koni, brak witaczy dla Niemców...

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 13:35:30] • [IP: 37.248.166.**]

Agnieszka mi pasuje, szkoda, ¿e reprezentuje PiS, ma wszelkie potrzebne cechy, silna, odwa¿na, nieugiêta, twarda babka.

Go¶æ anty pis • ¦roda [24.05.2023, 13:17:02] • [IP: 37.249.42.**]

Ta. . pani Agnieszka Stój to konkretnie m±dr± menad¿er która trzyma b.krótko tych swoich radnych delikatnie mówi±c nie cierpiê PiSu ! ! ! Ale to akurat WA¯NY argument na plus +pozyskiwanie ¶rodków finansowych z rz±du dla mieszkañców przemawia za Ni±

Go¶æ anty pis • ¦roda [24.05.2023, 13:16:19] • [IP: 37.249.42.**]

Ta. . pani Agnieszka Stój to konkretnie m±dr± menad¿er która trzyma b.krótko tych swoich radnych delikatnie mówi±c nie cierpiê PiSu ! ! ! Ale to akurat WA¯NY argument na plus +pozyskiwanie ¶rodków finansowych z rz±du dla mieszkañców przemawia za mn±

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 13:15:28] • [IP: 88.218.253.***]

I prawid³owo Agatowska musi wygraæ. Precz z obecn± ekip±. Ja teraz na Agatowsk± g³osuje pierdziele. Dosyæ tego chamstwa i arogancji i op³at za wszystko i gównianych us³ug.

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 13:03:39] • [IP: 178.238.246.**]

Pani Agatowska nie ma planu, je¶li chodzi o szpital!U nas nie ma lekarzy specjalistów, brak sprzêtu do badañ diagnostycznych i profesjonalnego i empatycznego personelu,. Pacjeci le¿±cy nie mog± liczyc na pomoc, a zw³aszcza u starszych pielêgniarek i salowych, poprostu nie im siê siê podaæ wody, nakarmiæ, zmieniæ pampersa, trzeba wynajmowaæ prywatnie, albo jak siê im zap³aci taka jest prawda, byli tam ludzie którzy widzieli to na w³asne oczy.

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 12:53:42] • [IP: 5.173.159.**]

Dobry kandydat na prezydenta - Dariusz ¦liwiñski!

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 12:41:27] • [IP: 176.221.123.***]

Wszyscy kaleki intelektualne po jednych piniondzach. Tragedia...

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 12:17:16] • [IP: 37.249.154.**]

WSZYSTKICH WYMIENIC POZDROWIONKA

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 11:48:35] • [IP: 83.23.196.***]

NIKT, WSZYSCY TO JU¯ PRZE¯YTKI I CI¡GN¡ W SWOJ¡ STRONÊ, CZAS WYMIENIC T¡ KLIKE W CA£OSCI. CI¡GLE TE SAME TWORZE TYLKO STO£KI SIÊ ZMIENIAJ¡.

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 11:45:37] • [IP: 89.151.38.***]

Swoj± drog± szanuj±cy siê wydawca poda³by kto taki sonda¿ przeprowadzi³. Co¶ mi siê zdaje, ¿e to Pani Agatowska lub jej przyjaciele, którzy licz±, ¿e przy niej za³api± siê na sto³ki. Swoj± drog± wiele nauczy³a siê od PISu - populizm, populizm i jeszcze raz populizm. Faktycznie do¶æ ju¿ ¯murkiewicza, ale chroñ nas Panie od Agatowskiej. Krytyka wszystkiego bez alternatywy popartej racjonalnym planem realizacji, w tym finansowania. Strasznie chce zostaæ tym prezydentem, wrêcz wy³azi ze skóry. Czekam na jej program wyborczy poparty rzeczowym realnym planem finasowym

Go¶æ Sta¶ • ¦roda [24.05.2023, 11:44:01] • [IP: 37.249.42.**]

Pani Agnieszka Stój to to osoba która prze¿y³a ciê¿ko strate mimo tego nadal troszczy siê o sprawy mieszkañców ca³ego ¦winouj¶cia i przy tej okazji z ca³± rodzin± dziêkujê Ma pani Stój zawsze nasze g³osy

Wojtek • ¦roda [24.05.2023, 11:32:51] • [IP: 79.129.104.**]

Pani Michalska i tylko Pani Michalska

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 11:19:49] • [IP: 5.173.196.**]

1. J.A. - osoba, która 10 lat temu sta³a przy urzêduj±cym przydencie i podpisywa³a te wszystkie uchwa³y dot. zagospodarowania terenu (apartamentowce, basen pó³nocny, plac wolno¶ci itp) dzi¶ to krytykuje, hipokrytka. 2. J.B. - jakie¶ nieporozumienie, raz za uchwa³± g³osuje potem j± krytykuje, masakra :D 3. EJ. - Jak wy¿ej, osoba nie maj±ca w³asnego zdania, na wszystko siê godzi aby tylko byæ u w³adzy. 4. D.K. - tu bym siê zastanowi³a, poniewa¿ jest ambitna i konsekwentna co widaæ po kolejnych miejscach pracy - US, ZGM i teraz szpital 5. B.M. - podobnie jak pkt. 3 6. A.S. - mo¿e to mi³a osoba, mo¿e grzeczna ale niestety z PIS co ju¿ j± umniejsza przy wyborach 7. J.¯. - tym razem my¶lê, ¿e jednak startowaæ nie bêdzie. Aczkolwiek szkoda, bo rozwin±³ miasto, Mo¿e teraz rzeczywi¶cie zaczyna i¶æ to w z³± stronê, ale wieloletni mieszkañcy tu urodzeni. Powinni pamiêtaæ jak wygl±da³o miasto wcze¶niej. I to jest adekwatna analiza. Aczkolwiek za krótka powinnam bardziej rozwin±æ siê zw³aszcza przy pkt. 1 (hipokryzja)

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 11:14:59] • [IP: 85.255.233.**]

Tu jest potrzebna osoba spoza uk³adanki, kiedy¶ ten problem by³ w S³upsku wtedy pojawi³ siê Biedroñ rozwali³ uk³ad i S³upsk znów móg³ zacz±æ ¿yæ na nowo bez uk³adów.

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 11:08:44] • [IP: 37.47.187.***]

Ci kandydaci dzia³aj± tylko w interesie deweloperów i turystów, mieszkañców maj± w d... Ulice dziurawe, p³atna strefa parkowania. Buduj± promenady szpital dramat.i infrastrukturê dla przyjezdnych. Kto my¶l±cy zag³osuje na tych kandydatów ? Czas na zmiany równie¿ w Radzie miasta.

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 10:54:36] • [IP: 37.249.42.**]

Jestem przekonany ¿e najlepszym wyborem na prezydenta ¦winouj¶cia to Stój Agnieszka kompetentna - by³a radna ¦winouj¶cia otwarta na ludzi i ich problemy - wiem o czym piszê To tego sprawny menad¿er i twarda kobieta

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 10:53:19] • [IP: 88.218.254.**]

To bêdzie piêkny widok jak michalska bêdzie siê wyprowadza³a z miasta.

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 10:49:28] • [IP: 88.218.254.**]

, 08:44:35] • [IP: 37.8.215.*]Co znaczy rodowity Polak??Jak to sprawdzisz??Badania genetyczne czy przynale¿no¶æ do parti??ko¶cio³a?DNA to proste badanie wielu by siê zdziwi³o zw³aszcza ci niby prawdziwi...Polacy.

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 10:47:29] • [IP: 37.47.147.***]

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 23:59:57] • [IP: 176.221.122.***] Prawda

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 10:40:56] • [IP: 31.11.131.***]

MANIPULACJA I ¯ENADA

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 10:32:49] • [IP: 176.221.123.***]

rozmawialismy z Kole¿ank± która jest z Grupy Katolickiej maj± wyznawców 70% i Oni Bêd± G³osowac na Pani± Agnieszkê STÓJ z Katolickiej PIS

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 10:23:21] • [IP: 5.173.176.***]

O czym my tu mówimy? Ostatnie lata jasno pokaza³y, ¿e tylko Agatowska stoi po stronie mieszkañców I walczy w ich interesie bo dobrze wie, ¿e tylko to uratuje miasto od tej katastrofy któr± przygotowa³ janusz z zastêpcami. Na zastêpcê widzê Agnieszke Stój, lecz na pewno nikogo z PO!! Nie jestem ani za PIS ani za PO, lecz ta mizeria w wykonaniu Jab³oñskiej, Borowskiego czy gorecznego to a¿ brzuch boli!!

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 10:19:00] • [IP: 176.221.122.**]

NIKT Z NICH SIE NIE NADAJE. NIKT

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 10:14:01] • [IP: 37.248.213.**]

SÓJKA, NIEZALE¯NY, NIE MUSI NIKOMU WCHODZIÆ W . UPE, CZ£OWIEK Z POMYS£EM

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 10:02:22] • [IP: 37.249.239.**]

Agnieszka Stój

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 10:00:30] • [IP: 129.185.166.***]

Nie chcê katolika ani katoliczki na stanowisku prezydenta. Najlepiej agnostyk/agnostyczka o centrowych pogl±dach: ani konserwatywnych, ani liberalnych, ani socjalistycznych, ani kapitalistycznych, tylko takich w sam raz, umiarkowanych.

do¶æ Betonowych z³udzeñ>> • ¦roda [24.05.2023, 09:41:45] • [IP: 37.8.231.***]

Ja bede g³osowa³ tylko i wy³±cznie na Pania Agatowsk±, , martwi mnie ze towarzysz ma 27% a to tylko reprezentatywne 1000 osob, prosze kumatych o g³osowanie, tu naprawde chodzi o wspolne dobro i wiadomo, idealnego czlowieka sie nie znajdzie, ale wiem ze pani Agatowska mimo tego ze zastanie syf, beton i ogromne d³ugi w jednym z najbogatszych (haha) kurortow w Polsce (jak wam to brzmi?) to mysle ze sobie poradzi. Wierze w Ni±.

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 09:29:02] • [IP: 37.248.166.**]

Agnieszka Stòj przynajmniej grzeczna dla ludzi I nie dumna jak paw.Ma mòj g³os.

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 09:13:10] • [IP: 80.149.82.***]

Jedyn± osob± my¶l±c± za czym g³osuje podczas rady miasta jest Agatowska, reszta nie my¶li nawet gdzie siê znajduje, wybór jest prosty.

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 08:59:34] • [IP: 176.221.123.***]

obecnych wszystkich kandydatow stanowczo do wymiany na innych, nie powiazanych z obecnymi rz±dz±cymi, kompetentnych, umiejêtnych zarzadzac" firm±" jak± jest Urz±d Miasta, miej±c± umiejêtno¶ci z zakresu zarzadzania ludzmi jak i znaj±ca ogólne zasady ksiegowo¶ci i inne.Jest wiele osób które posiadaja takie lub podobne kwalifikacje ale stara gwardia z róznych partii nie chce dopusæic innych i to trwa od lat.Warto by³o by z tym skoñczyc i zag³osowac na swie¿ych przysz³ych pracowników nawazniejszego pionu w Urzedzie Miasta.

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 08:54:37] • [IP: 176.221.123.***]

BARBARA MICHALSKA.♥️♥️

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 08:52:53] • [IP: 176.221.122.**]

LUDZIE ! Jacy wy jeste¶cie niemy¶l±cy.Wszystko co macie w naszym mie¶cie zawdziêczacie Pani Prezydent Michalskiej tzn. zrewitalizowany park, równe chodniki i wyremontowane ulice, amfiteatr, promenada, piêkne nasadzenia ro¶lin i kwiatów, Plac Wolno¶ci, Galeria Corso, Tunel o który zabiega³a 20 lat. Czy to ma³o? A mo¿e powrócimy do wioski rybackiej, jak± by³o ¦winouj¶cie? Zostawcie Pani± Prezydent w spokoju i pohamujcie prostackie komentarze.

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 08:44:35] • [IP: 37.8.215.*]

Sprawdzamy pochodzenie ! Tylko rodowity Polak lub Polka innej opcji nie ma !!

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 08:33:53] • [IP: 5.173.156.**]

Agnieszka Stój.

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 08:20:58] • [IP: 89.151.32.***]

Proponujê ¿eby objawili siê dzielnie inni obywatele ¦winouj¶cia którzy uwa¿aj± ¿e daliby rade wygraæ wybory bo s± lepsi od kogokolwiek z tej siódemki. Co do Sójki to ca³e szczê¶cie ¿e nie by³ brany pod uwagê bo on co najwy¿ej mo¿e wróciæ na bramkê do miedziowego.

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 08:11:51] • [IP: 178.238.251.***]

JA-pieniaczka;JB-brak kompetencji;BM-wypalona;J¯-do¶æ !!

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 07:51:57] • [IP: 185.210.36.***]

G³osujê na Pani± Agnieszkê Stój. Kompetencja, empatia i szeroka wiedza

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 07:40:53] • [IP: 37.47.165.***]

Czy ju¿ nie ma w naszym mie¶cie ludzi, którzy zechc± rozwaliæ ten zmursza³y uk³ad, Raz MY raz WY ? Wszyscy WON, oni ju¿ siê narz±dzili, od ponad 30-tu lat. Czas na zmianê. Absolutnie NIKT z tej listy. Walka o sto³ki trwa. Socjalizm i komunê ju¿ w Polsce mieli¶my, wystarczy tego ustroju, chocia¿ niektórzy w swoich pogl±dach wrêcz krzycz± " 'Komuno wróæ" !

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 07:26:43] • [IP: 83.11.234.***]

Grupa katolicka wylansowa³a Pani± Agnieszkê Stòj z PiS

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 07:12:46] • [IP: 5.173.152.**]

Pompujecie Agatowsk± ?

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 07:01:02] • [IP: 185.220.101.**]

Widzê, ¿e Asia wszystkie swoje psiapsi uruchomi³a by g³osowa³y. A my wiemy kim ona jest i jaka by³a jej rola w alkowie Gumolepa. Na takie panie siê nie g³osuje!

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 06:58:19] • [IP: 83.20.231.***]

Agnieszka Stój

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 06:55:41] • [IP: 178.238.252.**]

[IP: 176.221.122.***] Te¿ tak uwa¿am...Przyda³by siê kto¶ nowy ¶wie¿y, bez uk³adów i uk³adzików.Wiadomo, ¿e z czasem, , nasi±knie" ale zanim, to taki kto¶, kto pomy¶li o mieszkañcach a nie tylko o dobru i wygodzie s±siadów zza miedzy.Kto¶, kto pomy¶li o m³odych, ¿eby nie uciekali z tego miasta.

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 06:23:15] • [IP: 194.120.84.*]

Ktos nowy!. Tych juz znamy.

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 05:54:28] • [IP: 31.0.63.***]

Konkolewska z Michalska i prezydium niczym z filmu glupi i g³upszy

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 05:48:23] • [IP: 31.183.226.**]

A gdzie piêkno¶ci nasze)))))))

Go¶æ Admira³ • ¦roda [24.05.2023, 04:47:40] • [IP: 37.249.42.**]

Pani Agnieszka Stój to bardzo dobry wybór na prezydenta ¦winouj¶cia - najistotniejsze ¿e pani Stój nie zgodzi siê na kandydowanie a szkoda bo to osoba posiadaj±ca wszelkie kompetencjê na ten urz±d w tym " czerwonym grajdole"

Go¶æ Galeon 95 • ¦roda [24.05.2023, 04:44:51] • [IP: 37.249.42.**]

Pani Agnieszka Stój to bardzo dobry wybór na prezydenta ¦winouj¶cia - najistotniejsze ¿e pani Stój nie zgodzi siê na kandydowanie a szkoda bo to osoba posiadaj±ca wszelkie kompetencjê na ten urz±d w tym " czerwonym grajdole"

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 02:17:32] • [IP: 146.70.29.**]

A gdzie reprezentant mniejszo¶ci z krainy na U

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 01:18:01] • [IP: 46.76.48.***]

Agatowska ?poka¿cie jedn± rzeczktór± zrobi³a dla miasta oprócz krzyków statej przekupki któr± mentalnie jest.kultur± wykazuje siê tylko Dorotka K.

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 01:15:25] • [IP: 83.21.137.**]

Janusz ¯murkiewicz to typowy Janusz. To znaczy beznadziejny polityk, ale przynajmniej dobry gospodarz. Umie zagospodarowywaæ tereny zielone pod deweloperkê i rozwijaæ miasto turystycznie. Prezydent na trójkê. Du¿y plus, ¿e przyczyni³ siê do tego tunelu za swojej kadencji. Joanna Agatowska na sesji rady miasta zawsze du¿o agituje, czy niczym Joanna D' Arc odzyska dla mieszkañców dostêp do pla¿y na Warszowie i tym zdobêdzie ich zaufanie ? Siê oka¿ê

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 01:00:32] • [IP: 94.254.169.***]

[23.05.2023, 20:58:22] • [IP: 89.151.32.***] Piêknie napisane podpinam siê do wypowiedzi Super

Go¶æliza • ¦roda [24.05.2023, 00:31:01] • [IP: 92.118.167.***]

Tylko P.Sujka!!

Go¶æ • ¦roda [24.05.2023, 00:29:48] • [IP: 62.69.253.**]

nikt z tych Buraków... przykre, ¿e nie ma na kogo zag³osowaæ!!

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 23:59:57] • [IP: 176.221.122.***]

¦winoujska ko jest kompromitacj± krajowej. Pogr±¿aj± nasze miasto za miejsce na li¶cie, bo im Geblewicz ka¿e palec prosto trzymaæ... Ten aktor ¿e STOP CHAM

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 23:55:57] • [IP: 176.221.122.***]

Tylko Pani Agatowska s³ucha mieszkañców i jest za tym, ¿eby ¦winouj¶cie by³o dla nas, mieszkañców.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 23:44:03] • [IP: 62.69.229.**]

Zgodnie z obowi±zuj±cym prawem ¯murkiewicz ju¿ nie mo¿e startowaæ, tak wiêc po co jest na li¶cie?

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 23:34:39] • [IP: 37.47.157.**]

Nikt z nich siê nie nadaje. Samo kolesiostwo i szkodniki. Jab³oñska 3% a¿ tyle kto¶ da³?! Ogl±da³ kto¶ film Idiokracja?

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 23:25:33] • [IP: 46.205.128.**]

Czas na zmiany. Mo¿e kto¶ nowy (m³ody) tak, jak w Miêdzyzdrojach z nowym spojrzeniem. Przyda³oby siê przewietrzyæ Urz±d Miasta.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 23:13:53] • [IP: 37.47.145.***]

Ludzie... Czy wy naprawdê nie potraficie wybraæ kogo¶ oddolnie, spoza kliki? Najwy¿szy czas aby ten zespó³ poszuka³ sobie pracy na kasie w sklepie.. w ochronie... jako sprzedawca stoj±cy po 10 godzin... jako kelner, kelnerka..

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 23:01:50] • [IP: 37.47.179.***]

Tylko osoba bezpartyjna ma szansê na prezydenta. Niestety w ¦winouj¶ciu osoby ¶wiat³e, nie umoczone nie chc± pchaæ siê w to szambo miejskie, wola swoje biznesy. Nale¿y odsun±æ trepowo oi i CH ¿ony z przydzia³u od wszelkich funkcji w bud¿etówce. Najwiêksi darmozjady za cudze.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 23:00:59] • [IP: 37.47.86.***]

Go¶æFranio • jeste¶ lepszy ni¿ tvn. Co ona ma zmieniæ. Przecie¿ oni s± PO jednej i tej samej linii. PZPR-SLd-NOWA LEWICA. Tylko w miêdzyczasie jako¶ rozjecha³y im siê drogi.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 23:00:37] • [IP: 37.47.178.***]

Jak siê m³odzi nie rusza do wyborów i zostawia miasto geriatruii pokroju Zmurkiewicza to dalej miasto bêdzie w czarnej dupie i tylko ³aweczki bêd± stawiane. Pozamykaj± wszystkie ulicê i kasê bêd± ¶ci±gaæ z m³odych i przedsiêbiorczych. Ludzie 20, 30, 40, 50 letni ocknijcie siê i g³osujcie. Ka¿dy g³os bêdzie siê liczy³. ¯aden z tych kandydatów nie jest idealny, ale ja na pewno najwiêksz± nadziejê widzê w Agatowskiej.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 22:57:10] • [IP: 176.221.122.***]

To dlatego Marian wyjecha³ z miasta...

Go¶æFranio • Wtorek [23.05.2023, 22:39:54] • [IP: 89.151.37.***]

poplecznikami Zmurkiewicza.Glosujê na Pani± Agatowsk±-tylko ona, która chce co¶ zmieniæ w tych uk³adach. Pozdrawiam emerytow maj± siê dobrze

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 22:22:31] • [IP: 88.218.254.***]

Prezedentem powinien zostaæ Pawe³ Sujka !! Dlaczego nie ma go na li¶cie ??

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 22:03:18] • [IP: 176.221.122.***]

JAK MACIE TROCHE CHOCIA¯ HONORU TO WSZYSCY BEZ WYJ¡TKU VON

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 21:57:38] • [IP: 176.221.123.**]

Tak... ta sama Pani Dorota, która za nasze publiczne pieni±dze pozwa³a schorowan± mieszkankê miasta, tylko dlatego, ¿e mia³a" czelno¶æ" nazwaæ szpital umieralni±. Ciê¿ko wyobraziæ mi sobie gorszego kandydata. Chyba ju¿ nawet ¯murkiewicz by³by lepszy, choæ ¼le oceniam jego prezydenturê... Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 21:08:10] • [IP: 178.238.247.**] Najlepszym prezydentem naszego miasta bêdzie Pani Dorota Konkolewska...

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 21:54:47] • [IP: 5.173.48.***]

Dramat wszyscy do roboty olaæ to i tych n...w

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 21:52:40] • [IP: 88.218.255.***]

Na pewno nie D.K. bêdzie to samo co w szpitalu. Nasz szpital jest ju¿ znany w ca³ej Polsce tekst z innego szpitala u was to mog± najwy¿ej opatrunek zmieniæ

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 21:49:31] • [IP: 185.210.38.***]

Napewno nie te osoby im ju¿ dziêkujemy

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 21:47:18] • [IP: 178.238.249.**]

Nigdy nie widzia³em tej sondy, nigdy Agatowska!Róbcie sobie pod siebie sonda¿e a Geblewicz zostanie prezydentem naszego miasta, ju¿ jest zaklepane.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 21:47:08] • [IP: 83.238.144.***]

Tu nie chodzi tylko o przysz³ego Prezydenta.Trzeba wywaliæ ca³± sitwê, niekompetentnych, niedouczonych, KORYCIARZY.Przyda³ by siê kto¶ ca³kiem nowy, ale jesli takiego nie ma, to zostaje tylko p.Agatowska.Reszta na aut, niech wyka¿± siê gdy braknie znajomosci i koryta.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 21:41:06] • [IP: 176.221.123.***]

Borowski i Jab³oñska z PO to s± gorsi ni¿ te komuchy. Nikt normalny nie zag³osuje na PO i PSL. To by³ najgorszy rz±d sprzedawczyków.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 21:38:59] • [IP: 185.128.26.***]

Kto zostanie jest mniej wa¿ne, natomiast bardzo wa¿ne jest to, ¿e nie bêdzie ju¿ komunisty spod znaku ormowskopezetperowskiego !! Miasto wreszcie odetchnie normalnym powiewem wiatru i nikt nie powie na swoich krytyków" Szczekaj±ce i k±saj±ce pieski " , tak jak ten dziadziu¶ ich nazwa³, oficjalnie w miejscowej telewizji. Wstrêtne i takie sowieckie.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 21:38:24] • [IP: 178.238.246.**]

Nikt mi nie odpowiada, tylko pan prezydent Zmurkiewicz 👍🏻

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 21:08:10] • [IP: 178.238.247.**]

Najlepszym prezydentem naszego miasta bêdzie Pani Dorota Konkolewska...

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 21:05:54] • [IP: 83.8.81.**]

Brawo Pani Joanno jeste¶my z Pani±, niezale¿na, inteligentna, wykszta³cona, potrafi±ca piêknie siê wys³owiæ, sympatyczna.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 20:58:22] • [IP: 89.151.32.***]

Tylko Agatowska. Do¶wiadczenie, kultura, ¿yczliwo¶æ i waleczno¶æ. Jedyna której siê naprawdê chce pracowaæ dla mieszkañców. Od lat j± opluwaj± poplecznicy ¯mura a ona dalej walczy o ludzi. Szczerze mówi±c na ile j± obserwujê od lat to podziwiam jej pracowito¶æ.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 20:34:08] • [IP: 46.231.56.***]

Z komucha na nowo komucha XDDD

S... • Wtorek [23.05.2023, 20:27:23] • [IP: 5.173.152.**]

A ja my¶lê ze to ja jestem najlepszym kandydatem.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 20:26:26] • [IP: 37.8.230.***]

o bo¿e tylko nie komuni¶cie!!

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 20:18:31] • [IP: 62.69.253.**]

Nie wiem dlaczego, ale polityk kojarzy mi siê z ze zlodziejem, oszustem i k³amc±. Czy prawd± jest ¿e w wyborach startuja tak zwane " s³upy"?

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 20:15:40] • [IP: 46.205.128.**]

Jakie przedwyborcze g³osowanie?Najpierw niech powiedz± co zrobi±, bo tylko s³yszê Agatowsk±, ¿e wszystko pozmienia nawet jak jest dobrze funkjouujêce i od³±czy Warszów

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 20:07:58] • [IP: 83.25.229.**]

t Tylko Pani Dorota

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 20:03:26] • [IP: 176.221.123.***]

Sujka na prezydenta

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 20:01:29] • [IP: 37.248.162.***]

Tylko Agatowska

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 19:49:26] • [IP: 88.156.235.***]

Kiedy druga tura?

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 19:42:09] • [IP: 5.173.152.**]

A nie mam zdania to Nowicki ??

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 19:41:00] • [IP: 176.221.123.***]

a gdzie Sujka?stawiamy na Sujke

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 19:40:12] • [IP: 77.20.138.**]

Dobrze, ¿e nikt z PiS-u nie jest wysoko w tym sonda¿u, to by³aby tragedia dla Miasta. Wyobra¿acie sobie? Kolejne pomniki JP2 i Kaczyñskiego, przemarsze band B±kiewicza po ulicach, szczucie na mniejszo¶ci seksualne i etniczne, upadek wszelkich inicjatyw transgranicznych (bo Wielga Bolzga), wincyj wungla i samochodowych spalin, obecno¶æ w³adz Miasta na jublach Radia Maryja itp. imprezach, uroczyste otwarcia wszystkiego, co siê da otworzyæ (³±cznie z parasolami) - oczywi¶cie z obowi±zkowym pokropkiem, itp., itd. No i oczywi¶cie zasyfiona Odra z winy ryli krytych przez pañstwo (bo z³ota alga spad³a zapewne z kosmosu) - a skoro Odra, to tak¿e ¦wina i Ba³tyk. I oczywi¶cie PiS-iory nie bêd± dopuszczaæ niezale¿nych podmiotów do badañ, bêdziemy siê w tym syfie p³awiæ, bo wungiel najwa¿niejszy. Takiej Polski i takiego ¦winouj¶cia nie chcê.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 19:39:46] • [IP: 37.8.230.***]

Je¶li nie Pan Janusz Z, to widzê Pani± Konkolewska obserwuje Pani± i my¶lê, ¿e mo¿e wiele. 8

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 19:36:05] • [IP: 62.69.253.***]

System zliczania g³osów by³ nieuczciwy. Pomimo rosn±cych liczb g³osów nie zmienia³a siê liczba procentowa. Redakcja sama ustali³a wynik.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 19:29:17] • [IP: 176.221.122.***]

Specjalny kod to dla Ciebie Jêdrek. Mecze sa

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 19:12:13] • [IP: 37.47.157.*]

Mieszkañcy têskni± za bierutem albo jaruzelskim. Niestety wielcy ludzie odchodz± szybko. Proponujê kolegê Bolka, którego przewieziono do stoczni motorówk±.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 19:10:06] • [IP: 176.221.123.**]

Je¿eli firma w której pracuje p. Stój bêdzie czê¶ciej sk³ada³a ¿yczenia mieszkañcom ¦winouj¶cia, to kto wie.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 19:06:58] • [IP: 62.69.252.**]

Wg.mnie powinien byæ kto¶ o wyrazistych pogl±dach taki np. Dzier¿yñski, Luter albo Robespierr, taki fachowiec potrafi rozpaliæ iskrê rewolucji i ze ¦winouj¶cia tunelem rozpaliæ ca³y kraj

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 18:56:00] • [IP: 46.76.48.***]

Podobno pól utzêdu odchodzi bo ma do¶æ tej sitwy

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 18:49:26] • [IP: 46.205.141.**]

18:06:39] • [IP: 92.118.164.**] Nie ma tutaj ani jednej osoby, której mo¿na by by³o powierzyc to stanowisko. (...)Odzwierciedlenie sytuacji tego kraju, dok³adnie to samo. -----Mieszkasz w Tymkraju? Jeste¶ obywatelem Tegokraju? Bo ja Polski! Pozdrów resortowych rodziców lub dziadków, mieszkañców Tegokraju.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 18:47:29] • [IP: 46.76.48.***]

Jedyna godna szacunku lubiana przez podwladnych to pani Dorota Konkolewska

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 18:38:35] • [IP: 176.221.123.***]

Grupa Katolick± g³osuje na Pani± Agnieszkê Stój z Katolickiej PIS

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 18:36:59] • [IP: 37.47.157.***]

Pani Joanna na prezydenta a pani Dorota na vice i zrobi± kobity z ogromnym do¶wiadczeniem i wiedz± porz±dek w urzêdzie i jednostkach im podleg³ych.Skoñczy siê wtedy uk³ad zamkniêty wiernych przyjacieli.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 18:32:08] • [IP: 37.8.230.***]

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 18:01:48] • [IP: 5.173.178.**] Chcia³em nadmieniæ ¿e POKObolszewia to kryszta³owo czysta partia. Wszyscy partyjni i w wiêkszo¶ci Polacy to cacy kryszta³owi ¿e a¿ trudno przejrzeæ na 1 cm :).

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 18:32:07] • [IP: 176.221.123.***]

AGNIESZKA STÓJ

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 18:31:10] • [IP: 46.205.132.**]

Jacek BOÑKOWSKI pierwszy wolny burmistrz Wolina

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 18:23:54] • [IP: 77.252.46.**]

Nie ma na kogo g³osowaæ, mo¿e pomimo wszystko J.A. chocia¿ absolutnie nie po drodze mi z jej orientacj± polityczn±, ewentualnie A.S.nioe s³ysza³em jej wypowiedzi ale to, ¿e sympatyczna to zbyt ma³o. Resztê pominê milczeniem, mo¿e jednak kto¶ z wiedz±, odpowiedni± dynamik±, potencja³em jeszcze do wyborów siê ujawni, tak to brynda.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 18:16:47] • [IP: 178.238.248.***]

Ponoc Zmurkiewicz to postkomuna, to kim do jasnej ciasnej jest Agatowska

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 18:10:53] • [IP: 46.205.128.**]

I co znowu wybieranie sobie Pana Matrix ma siê dobrze

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 18:09:03] • [IP: 37.47.145.***]

A jakby tak prezydentem zosta³a sobie staruszka ? A to mog³a byæ akurat matka wasza ! Albo gdyby tak prezydentem zosta³a sobie procesja !

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 18:06:39] • [IP: 92.118.164.**]

Nie ma tutaj ani jednej osoby, której mo¿na by by³o powierzyc to stanowisko. Sitwa, powiazania jak nie polityczne to biznesowe. Wszyscy od lat uwiazani na tej samej choince. Odzwierciedlenie sytuacji tego kraju, dok³adnie to samo.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 18:01:48] • [IP: 5.173.178.**]

Chcia³em nadmieniæ ¿e pisobolszewia to kryszta³owo czysta partia.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 17:58:52] • [IP: 5.173.156.**]

ODSTAWMY ICH WSZYSTKICH NA BOCZNICE.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 17:56:39] • [IP: 5.173.156.**]

IDSTAWMY ICH WSZYSTKICH NA BOCZNICZE.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 17:56:03] • [IP: 83.20.254.**]

Na szczê¶cie to tylko fantazje lewicy a jak bêdzie zobaczymy na wyborach.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 17:54:13] • [IP: 185.210.38.***]

Agatowska

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 17:52:18] • [IP: 77.252.46.**]

Dajcie spokój Zmurkiewiczowi - ile jeszcze ba³aganu z jego strony, polityczna chor±giewka- byle mieæ w³adzê - niech spada.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 17:51:07] • [IP: 37.248.167.***]

Jest i Stòjowa I to caåkiem wysoko.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 17:48:49] • [IP: 46.76.48.***]

Nikt z nich

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 17:46:19] • [IP: 5.173.166.**]

Nie wiedzia³em ¿e Agatowska taka stara ju¿ jest. Ale w tych czasach hordy m chirurdzy medycyny estetycznej w Poznaniu czyni± cuda ze zmarszczkami Pañ 😊

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 17:44:09] • [IP: 188.47.92.**]

Joanna Agatowska oczywi¶cie

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 17:42:01] • [IP: 37.47.179.***]

Ludzie, , kgarnijcie siê, przecie¿ z mocy ustawy zmurek nie mo¿e kandydowaæ po raz trzeci czy czwarty, , ale bêdzie siê cisn±³ do rady miasta. wiêc nale¿y zablokowaæ wszystkie listy.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 17:38:01] • [IP: 37.47.178.***]

Nikt z tej listy, co oni maj± do zaoferowania ¿eby usprawniæ to chore miasto. ¯aden przyzwoity cz³owiek nie chce startowaæ w wyborach, bo wiadomo dlaczego.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 17:37:06] • [IP: 46.205.140.**]

Co na tej li¶cie robi ¯murkiewicz? Od 10 lat jest na emeryturze. S± inne jeszcze problemy, ale nie wypada onicj piaæ.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 17:28:19] • [IP: 31.0.74.***]

😱😱😱 z tych wszystkich kandydatów to jedynie pani Stój!!

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 17:21:30] • [IP: 166.198.251.*]

Jaja sobie robicie kandydaci do kabaretu

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 17:21:17] • [IP: 188.147.76.***]

jak mo¿na by³o braæ Janusza pod uwagê, skoro wesz³a dwukadencyjnosc i na now± kadencjê ju¿ niestety nie mo¿e startowaæ ? :-D Pani Joanna z jednej strony luz, pyskata i wszêdzie hehe pe³no - ale wrócimy do rz±dów lewicy z jednej strony.. ka¿dy przed wyborami siê stara zawsze, zostaje wybrany do czego¶ i zapomina o wybór ach, obietnicach..tak wszyscy robi± od lat z ka¿dej partii poniewa¿ nie mo¿na ich odwo³aæ w trakcie kadencji je¿eli nie wywi±zuj± siê z programu za którym g³osuj± wyborcy.. z tego powodu byli¶my, jeste¶my i bêdziemy dalej waleni w to co wszyscy dobrze wiedz±.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 17:07:34] • [IP: 178.238.249.***]

Wybór miêdzy utopieniem ¶iê w szambie lub gnojówce.takie to mamy wybory po 33 latach OTAKEY wolnej polski... Mata te demokracyje o któr± tak walczyno w 1980 roku...pod okiem c-i-a i braci starszych we wierze...

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 17:06:10] • [IP: 62.69.252.***]

Ten dziadek to niech startuje do wyborów na szefa Hadesu

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 17:04:39] • [IP: 178.238.246.***]

To a¿ tyle osób popiera jeszcze tego komucha ¯mura? Gdzie Ci ludzie maj± oczy? No chyba, ¿e oni s± wyborcami specjalnej troski.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 17:01:03] • [IP: 88.218.254.**]

16:44:53] • [IP: 37.8.215.*]Ciekawa teoria nacjonalisty..Kto jest prawdziwym Polakiem wed³ug kogo¶ takiego jak ty?

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 16:55:22] • [IP: 5.173.159.*]

Wg mnie tylko i wy³±cznie liczy siê Pani Joanna Agatowska. Mieszkañcy poka¿my si³ê i g³osujmy na Pani± Joannê.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 16:55:21] • [IP: 31.11.128.***]

I dobrze, niech wygra i Pogoni te dziadostwo

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 16:54:48] • [IP: 176.221.122.***]

Prezydentem powinien byæ p.Janusz ¯murkiewicz to bardzo dobry gospodarz. Miasto jest piêkne

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 16:49:52] • [IP: 176.221.122.**]

ZADNE Z NICH

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 16:49:43] • [IP: 5.173.29.**]

Nale¿± siê brawa dla Agatowskiej bo to jej ciê¿ka praca przez ostatnie lata spowodowa³a, ¿e mieszkañcy jej ufaj±. Jest ich coraz wiêcej, a ekipa prezydenta traci z miesi±ca na miesi±c. W urzêdzie miasta dziej± siê prawdziwe igrzyska. PS buduje w³asny listy wyborcze, BM dostanie poparcie prezydenta. Dzieje siê

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 16:49:32] • [IP: 46.205.128.***]

Ta sonda pokazuje jakie wp³ywy ma nadal ¯murkiewicz. Ile rodzin siê utrzymuje z kasy miasta. I nadal jest nieciekawie. Agatowska bêdzie mia³a du¿o syfu do sprz±tania. Mega zad³u¿one miasto jakie zostawi ¿murkiewicz po sobie, bêdzie ciê¿ko inwestowaæ. Trzeba du¿o poprawiæ, trzeba przede wszystkim miasto oddaæ mieszkañcom.

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 16:49:05] • [IP: 176.221.122.**]

RZADNE Z NICH. TU POTRZEBA ZUPELNIE NOWYCH OSOB, INNYCH POMYSLOW

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 16:45:59] • [IP: 176.221.123.***]

Grupa Katolicka g³osuje na Pani± Agnieszkê STÓJ z Katolickiej PIS

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 16:44:53] • [IP: 37.8.215.*]

Nikt z tych partyjniakow !! Tylko kandydat bezpartyjny rodowity Polak i zasluzony dla miasta reszta wypad!!

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 16:39:47] • [IP: 46.231.56.**]

aby komuch / ormowiec/ mia³ dalej rz±dziæ, ruszcie ty³ki i g³osujcie na P. Agatowsk±

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 16:32:37] • [IP: 176.221.123.***]

Nareszcie, sitwa pêka

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 16:32:27] • [IP: 176.221.123.***]

¯ydzi i Komuni¶ci na razie prowadz± ale walka Klas trwa Grupa Katolicka do Boju

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 16:32:19] • [IP: 37.248.161.***]

Lenin wiecznie ¿ywy

Go¶æ • Wtorek [23.05.2023, 16:27:48] • [IP: 31.11.128.***]

Ruszcie dupy barany bo komuchy wygrywaj±

Ogl±dasz 1-207 z 207
■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344
■ Dzisiaj Nadzwyczajna sesja starej Rady Miasta 29 kwietnia 2024 r. (poniedzia³ek) godz. 13:00, która odbêdzie siê w Miejskim Domu Kultury w ¦winouj¶ciu sala 315, II piêtro budynek przy ul. Wojska Polskiego 1/1. Porz±dek obrad: 1. Otwarcie sesji. 2. Podsumowanie VIII kadencji Rady Miasta ¦winouj¶cie. 3. Zamkniêcie sesji. Przewodnicz±ca Rady Miasta El¿bieta Jab³oñska ■ Dargob±dz, 18 kwietnia 2024 r. - Wczesnym rankiem o godzinie 6:14 dosz³o do powa¿nego wypadku na drodze krajowej numer 3 w miejscowo¶ci Dargob±dz. Z nieustalonych dotychczas przyczyn zderzy³y siê dwa pojazdy dostawczy i bus. W wyniku zdarzenia poszkodowane zosta³y osoby podró¿uj±ce tymi pojazdami ■ Joanna Agatowska Prezydentem ¦winouj¶cia w I turze! To historyczne zwyciêstwo! Oczywi¶cie musi byæ potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protoko³ów z 27 komisji wyborczych w ¦winouj¶ciu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokona³a trzech swoich konkurentów i w I turze zosta³a prezydentem ¦winouj¶cia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zosta³o jeszcze dokonane. Nast±pi po wydaniu ¦wiadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. wrze¶nia br. Roszczenia obu stron w zwi±zku z prowadzonymi mediacjami s± objête tajemnic± mediacji - t³umaczy Jaros³aw Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta ¦winouj¶cie ■