POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [10.04.2023, 08:39:19] • Świnoujście

Pożegnanie latarni morskiej? Dzień otwarty 10 kwietnia!

Pożegnanie latarni morskiej? Dzień otwarty 10 kwietnia!

fot. Organizator

Latarnia Morska w Świnoujściu, z powodu zagrożenia, że za kilka dni może być już niedostępna dla ruchu turystycznego organizuje DZIEŃ OTWARTY- czyli specjalnie otwiera się dla Turystów i Mieszkańców, w drugi dzień Świąt Wielkanocnych, w poniedziałek.

Wstęp dla Mieszkańców po okazaniu Karty Wyspiarza, lub jakiegokolwiek innego dokumentu potwierdzającego zamieszkiwanie w Świnoujściu, w tym dniu będzie bezpłatny.

Zagrożenie likwidacji ruchu turystycznego wynika z procedowanego przez Wojewodę Zachodniopomorskiego zarządzenie, w wyniku ulica Ku Morzu będzie zamknięta dla Mieszkańców i Turystów.

Dotychczasowe próby znalezienie kompromisowego rozwiązania zostały przez Wojewodę (Zbigniew Bogucki), Gaz-System (Artur Zawartko) i Zarząd Morskich Portów (Krzysztof Urbaś) odrzucone.

Śpieszmy się kochać nasza zabytki.... jutro mogą być zamknięte.

Organizator


komentarzy: 137, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-137 z 137

Gość • Środa [12.04.2023, 14:10:28] • [IP: 176.221.122.***]

No to jak pisowkie AMEBY? Port też zamykamy ma się rozumieć? i trochę toru wodnego co nie? Logika typowa dla elektoratu pis. Ludzie którzy tęsknią za pańskim batem nad garbem. Ja wiem, że komuna to czasy waszej młodości ale nie każdy chce być takim niewolnikiem jak wy.

Gość • Środa [12.04.2023, 14:04:18] • [IP: 176.221.122.***]

Pisowskie komuchy za rączkę z betonowym jasiem.

Gość • Wtorek [11.04.2023, 18:00:46] • [IP: 178.238.246.**]

Już niedlugoPis zagarnie nasze miasto, wtedy zobaczycie będzie tak jak dzisiaj na Poczcie haos i tłumy ludzi otwarte jedno okienko kurierzy wogule nie dostarczają paczek, nie wrzucają awiza do skrzynek makabra!!😱

Gość • Wtorek [11.04.2023, 14:56:33] • [IP: 92.118.166.*]

Wielcy OBRONCY latarni Morskiej zapominają, że latarnia to jest ZNAK NAWIGACYJNY a nie obiekt turystyczny. Tez powinien być chroniony przed wandalami i wrogami Polski. TO JEST DZIALAJACY ZNAK NAWIGACYJNY !! Przyjąć to do wiadomosci. latarnia najlepiej wyglada na POCZTOWCE. A specjalisci od PANCERFAUSTOW widać że nie wytykali nosa poza POLSKE. W Antwerpii i innych portach tez tak stoją zbiorniki a co nie mają pod bokiem Sowietów i dlatego śpią spokojnie ??

Gość • Wtorek [11.04.2023, 14:03:31] • [IP: 46.77.174.***]

Do Gość • Wtorek [11.04.2023, 12:20:14] • [IP: 62.69.253.***] Mów za siebie wierny widzu tvpis byłeś widziałeś kto chodzi na plaże a kto nie więc gęba w kubeł.

Gość • Wtorek [11.04.2023, 12:20:14] • [IP: 62.69.253.***]

11:02:38] • [IP: 37.8.230.**] no tak, bo kto z mieszkających na warszowie czy w przytorze idzie w lecie na plażę? prawda? lepiej niech cicho w domu siedzą i oglądają szczujnię tvpis która ogłosi zaraz jak to dzielny rząd dba o bezpieczeństwo

Gość • Wtorek [11.04.2023, 11:02:38] • [IP: 37.8.230.**]

Jak zwykle grupa inteligentów rozkręciła problem i większość łyka to jak pelikan. Mało kto z miejscowych odwiedza te miejsca a pieniaczą się jak wielbłądy.I bardzo dobrze że ktoś myśli o bezpieczeństwie LNG a turyści będą mogli udać się do Latarni drogą wodną oczywiście odpłatnie i tyle.

Gość • Wtorek [11.04.2023, 10:42:31] • [IP: 92.40.182.***]

Jeśli ktoś sądzi, że ruskie nie posiadają dokumentacji gazoportu i okolic ten jest naiwny XD Decyzja czysto pod publikę z okazji zbliżających się wyborów.

Gość • Wtorek [11.04.2023, 10:38:17] • [IP: 37.47.156.*]

Gdzie te pieniądze z podatku od LNG? Dziura w budżecie aż piszczy. Brawo gospodarze a teraz jeszcze taki numer z zabytkami, Przecież to było do przewidzenia ale towarzysz nie słuchał !

Gość • Wtorek [11.04.2023, 10:25:16] • [IP: 46.205.132.**]

 [IP: 5.173.30.**] Odrazu po wypowiedzi można wywnioskować ze to nie mieszkańcy warszowa. Proszę się czuć bezpiecznie bo na 200m się zbliżyć nie bedzie można do gazoportu to jest śmiechu warte jak ktoś będzie chciał to zrobi zamach z bardzo daleka a nie spod płotu. Dla lepszego poczucia bezpieczeństwa radzę się wyprowadzic na dół polski

Gość • Wtorek [11.04.2023, 09:48:07] • [IP: 176.221.122.**]

NIECH ZABIORA TEN GAZOPORT W INNE MIEJSCE...

Gość • Wtorek [11.04.2023, 09:46:06] • [IP: 176.221.122.**]

ZABYTKI I PRZESZLOSC TO PANMIEC O LUDZIACH I TAMTYCH CZASACH. TO HISTORIA...A JAK CHCECIE NISZCZYC WSZYSTKO, ODCINAC SIOE OD HISTORII? W DOMU TEŻ NIE MACIE NIC ZADNEJ PAMIATKI PO PRZODKACH ZADNYCH ZDJEC, WSPOMNIEN... TO PO CO TAK PUSTO ZYC...

Gość • Wtorek [11.04.2023, 08:41:39] • [IP: 5.173.30.**]

Dla nas mieszkańców, chyba najważniejsze powinno być bezpieczeństwo, nasze, naszych dzieci, a nie skowyt, że latarnia niedostępna dla turystów!!turysta wyjedzie, a to nam ma się żyć bezpiecznie.

Gość • Wtorek [11.04.2023, 01:31:55] • [IP: 176.221.123.***]

Państwo frontowe to inaczej państwo graniczące z krajem objętym wojną. Polska czynnie uczestniczy w zaopatrzeniu i pomocy militarnej na ogromną skalę jednej z walczących stron. Rosja oficjalnie uznała nasz kraj za wrogi.A ty doucz się co to podżeganie do wojny a co mowa nienawiści o korporacjach, pewnie niemiecko żydowskich albo PO - PISowskich.Właśnie dla takich jak ty jest ta refleksja, , nie strasz nie strasz bo się zesrasz prawniku z plastiku".

Gość • Wtorek [11.04.2023, 00:39:25] • [IP: 37.47.155.**]

Komentarze co po niektórych naprawdę żenują. Warto najpierw pomyśleć a potem pisać... Jak to zwykle uprzykrzanie ludziom życia, a szczególnie opiekunkom tych wspaniałych miejsc które funkcjonują dłuuuej od istnienia gazoportu... Co zostanie a tym Świnoujściu? Zatłoczona plaża? A może zwiedzanie tunelu...

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 23:10:00] • [IP: 176.221.122.***]

83.3.66 i ciebie też dopadła jednostka chorobowa jakim jest debilizm!!

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 22:22:15] • [IP: 194.233.96.**]

Wypad z tym gazoportem i portem kontenerowym do Szczecina. Świnoujście to uzdrowisko a nie aglomeracja fabryczno-przemysłowa. Coś się komuś pomyliło.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 22:15:42] • [IP: 82.180.151.**]

"wystarczy zwykły pancerfaust wystrzelony z latarni aby płonące zbiorniki z gazem w gigantycznym pożarze, udusiły 40 tysięczne miasto" No to co za debil buduje zbiorniki w takim mieście wiedząc że każdy wybuch (niekoniecznie związany z atakiem) może zabić tylu ludzi.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 21:45:51] • [IP: 176.221.123.***]

ad:Poniedziałek [10.04.2023, 20:37:40] • [IP: 176.221.123.***] Nie ogłupiaj ludzi. Polska z nikim wojny nie prowadzi. Największym zagrożeniem dla Polaków jest działalność korporacyjnych zbrodniarzy zaprowadzający na terenie kraju niewolnictwo korporacyjne. I to głównie te bandy w ostatnich latach nas I Europę atakują. Gotowanie Polskiej Żaby trwa. Pamiętaj" frontowcu" o tym, że mowa nienawiści i podżeganie do wojny w tym kraju jest karane prawnie.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 21:41:34] • [IP: 176.221.122.***]

Szuwarowo -bagienny stettin floating garden i jego przedstawiciele potrafią likwidować wszystko co morskie, ale nie gaście ducha i niech zstąpi duch i wyzwoli miasto, nasze miasto.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 20:37:40] • [IP: 176.221.123.***]

Czytając komentarze mam wrażenie że większość żyjących w dobrobycie polaczków jest nieświadoma pozycji Polski jako Państwa frontowego w wojnie Rosji z cywilizacją europejską.Otóż wystarczy zwykły pancerfaust wystrzelony z latarni aby płonące zbiorniki z gazem w gigantycznym pożarze, udusiły 40 tysięczne miasto.Szkoda że przygłupie władze nie uświadamiają o poziomie zagrożeń.Przed 2 wojną Polacy też nie byli świadomi skali zagrożeń, oby to się nie powtórzyło.A tak z historii, Ruscy i Niemcy to nasi wrogowie byli czy to się zmieniło?? nie bądźmy infantylnymi przygłupami.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 20:19:16] • [IP: 185.210.38.***]

Miasto Świnoujście oddało teren pod porty którymi głównie zarządza i zbiera profity Szczecin. Dlaczego nie Świnoujście?

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 19:41:17] • [IP: 46.76.116.***]

178 238 254 Fakytcznie wojna jest, ekonomiczna.Juz RZYM mial problem z Germanami.Potem byli JAgiellonowie i nasze pol Europy.Iczyja to wina, ze skonczylismy tak marnie.Nie ma co biadolic, trzeba sie dostosowac.Zawsze na podworku rzadzi najsilniejszy.U nich ordnung, a u nas ciagly bajzel, czyli jak jest dwoch Polakow, to kpniec ze wspolpraca.No i beda nas rolowac, mysle, ze juz zawsze

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 19:09:23] • [IP: 31.0.129.***]

sie władowali z tym gazoportem i sie teraz panoszą won, albo sie dostosować!!

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 19:05:52] • [IP: 176.221.123.**]

200 metrów stanowi zabezpieczenie przed próbą np zniszczenia terminala poprzez samochód bombę

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 18:45:29] • [IP: 83.0.125.**]

Zamknąć to sobie mogą drzwi w kiblu.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 18:43:09] • [IP: 37.47.181.**]

Nic do tego nie mają lokalni politycy. Radni mogli negatywnie zaopiniować rozszerzenie granic portu a tego nie zrobili.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 18:39:02] • [IP: 83.0.125.**]

Zamknąć to sobie mogą drzwi w kiblu zamknąć a nie plaże. pisiory pi...ne

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 18:35:36] • [IP: 31.0.177.***]

WIDZIELIŚCIE MOŻE TEN PROM CO PIS BUDOWAŁ W SZCZECINIE ZE SŁYNNĄ STĘPKĄ Z LATARNI?

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 18:26:34] • [IP: 31.0.177.***]

CZY KARTA WYSPIARZA TO TYLKO NA NĘDZNY PARKING -DLACZEGO MIASTO JEJ NIE WYKORZYSTUJE?

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 18:19:08] • [IP: 31.0.177.***]

RADNY PIS ZNÓW NAPISZE NA WASZE WPISY DONOS DO PROKURATURY I ZNÓW 2500 MIESZKAŃCÓW MIASTA BEDĄ PRZESŁUCHIWAĆ ZA HEJTOWANIE PIS NA POLICJI -BO DO TEGO AŻ OSTATNIO TRZECH PRACOWNIKÓW ODDELEGOWALI. TO ROBI POLICJA ZA NASZE PODATKI NA USŁUGACH PIS W ŚWINOUJŚCIU. CO TERAZ WAM ZAFUNDUJĄ? APEL SMOLEŃSKI BYŁ?

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 18:04:38] • [IP: 95.223.56.***]

To przez mafię to ich wina teraz za pomoc zapłacą

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 18:01:16] • [IP: 37.248.175.***]

Samolot smoleński wystartował w stronę latarni, PiS nie odpuszcza niszczy w ludziach solidarność

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 17:44:42] • [IP: 37.47.181.**]

Kiedy pikieta i blokada Ku Morzu?

POLEXIT NOW • Poniedziałek [10.04.2023, 17:40:51] • [IP: 213.155.174.***]

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 15:48:23] • [IP: 5.173.192.**] Wyjście z uni to najlepsze co może spotkać Polskę. Byle jak najszybciej.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 17:35:59] • [IP: 37.47.181.**]

Jak Agatowska z innymi radnymi Lewicy w 2017 r protestowali przeciwko rozszerzeniu granic portu i ostrzegali że skończy się zabraniem plaży to wielu się śmiało. Potem zagłosowaliście w 2018 r na zmura sprzedawczyka to teraz macie. On się z nas wszystkich śmieje ima nas w dupie bo wydoil to miasto ile mógł.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 17:35:03] • [IP: 178.238.247.**]

Juz chca zrobic miasta 15 minutowe

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 17:34:11] • [IP: 46.77.158.***]

Co mogę wam powiedzieć na nic wasze gadanie protesty itp. I tak zamkną postawią zasieki płoty i tyle widzieli zabytki razem z plażą radze zacząć deptać nowe ścieżki w kierunku morza.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 17:25:05] • [IP: 37.8.215.*]

Wogole wszystkich zarzadzajacych Polska na zbity pysk wygonic bo to sa nie Polacy. Tylko chazarscy zydzi !

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 17:23:57] • [IP: 84.44.204.***]

Pisiory zafaidane, aby dobrac sie do Kaszub i Gdanska, zasyfiaja okoliczne rzeki.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 17:06:44] • [IP: 37.248.164.***]

Zamknąć dojazd razem z ruskimi trollami.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 16:58:01] • [IP: 84.44.204.***]

I potwierdza sie ze, Kaczynscy z pisem zniszcza cala Polske.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 16:56:06] • [IP: 5.173.198.**]

Szykują po cichu teren pod pory kontenerowy

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 16:46:14] • [IP: 5.172.236.**]

Niemcy nie zagradzali dostępu do morza, Rosjanie też a nawet władze PRLu!!Plaża, spacery, zbieranie rydzów-maślaczków i prawdziwków - tobyła frajda!.Trzeba było tylko uważać aby nie dostać mandatu bo za chodzenie po wydmach 50 zł można było zapłacić!!A gdzie my teraz jesteśmy??Wydmy, pla za, droga czy ulica nad morze zabytki, dojścia a won stąd mieszkańcy i turyści-koniec obszaru 2000 !!MY PIS jesteśmy lepsi od poprzednikó w.Jeszcze kontenery!! A abyście nam nie przeszkadzali zamkniemy cała dzielnicę w GETTIE !!I co nam zrobicie HA!HA!HA!!

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 16:39:17] • [IP: 178.238.254.**]

Czy nie widzicie tego że teraz trwa III wojna - ale ekonomiczna. Po co było wojować z okupowanych krajów wywozić robotników jak teraz sami wyjeżdzają. To Niemcy bez wojowania dyrygują całą Europą i dyktują jak państwa mają żyć i jak mają rządzić. Po co zabijać ludzi jak można nimi rządzić jak to teraz robią Niemcy i decydują o wszystkim w Europie - ekonomicznie. To jest to Trzecia

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 16:37:01] • [IP: 37.47.149.***]

Macie iść na promenadę i kasę wydawać a nie po latarniach się szwendać. Już władza wie jak was ukierunkować. Dajcie władzy pracować. Zapraszamy na świeżą rybkę i lody.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 16:34:23] • [IP: 37.47.152.***]

Niemcom nie chce się tak wysoko wchodzić. Najważniejsze aby żarcie było na każdym kroku i dużo apartamentów. Siedzieć i żreć rybę z marketu i frytki mrożone z paczki 100 zł za kg.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 16:26:27] • [IP: 37.47.156.***]

Trzeba teraz podniszczyć latarnię ok fort, a potem apartamenty wybudować.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 15:54:00] • [IP: 89.171.85.***]

Prawda jest taka że żaden turysta nie będzie latał z granatami i rzucał w zbiorniki tylko stanie ruski statek na redzie pi----lnie z rury i będzie po zawodach tylko mydła ludziom oczy ale nasi jak zwykle udają ekspertów od wojny

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 15:48:23] • [IP: 5.173.192.**]

10.04.2023, 13:25:06]•[IP: 5.173.152.*] "'Jeszcze na jesieni zagłosujcie na PIS to Nas z Uni wyprowadzą już nam zabierają nasze prawa !"' Pewnie że na PiS trzeba głosować, a niby na kogo tych pachołków Niemiec, jakimi są PO - PSL - SLD i reszta złodziei... Którzy nic nie robili dla Polski, o drogach nie wspomnę. I jeszcze wciągnęli złodziejskie łapy po OFE 152 miliardy. Dziady jedne

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 15:47:20] • [IP: 178.238.251.***]

Proszę przenieść port z tym węglowym syfem, którym oddychamy! Najlepiej do Szczecina, niech tam zanieczyszcza atmosferę! Wtedy latarnia będzie pięknie wyeksponowana i dostępna dla turystów, a mieszkańcy wreszcie odetchną świeżym powietrzem!

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 15:46:15] • [IP: 46.205.136.***]

Brakuje niestety Pana Możejki, on by wiedział jak blokadę zorganizować i to skuteczną

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 15:35:32] • [IP: 46.205.128.***]

Może Pan Piwowarczyk się wypowie. ...

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 15:19:50] • [IP: 79.186.50.**]

Dziwne to bezpieczeństwo portu jest ważne a mieszkańcy Warszowa nie Należy dla bezpieczeństwa wysiedlić Warszow

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 15:05:03] • [IP: 37.47.176.***]

Wyjebać na zbity pysk tych radnych bezradnych oraz pseudo włodarzy naszego miasta czas już na was po mogliście nam stoczniowcom oraz ludziom z Odry Wypierdać nic dla nas mieszkańców nie zrobiliście wszystko dla Niemca oraz pod Niemca a nam podwyżki wody, śmieci, dzierżawy wszelkie won

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 14:49:48] • [IP: 46.77.158.***]

Jeszcze trochę i wysiedlą nas z warszowa bo powiedzą że stwarzamy zagrożenie dla gazoportu.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 14:44:23] • [IP: 89.171.85.***]

Teraz turyści będą zwiedzać tunel przez 5 lat i chwalić PiS jak to zrobił 🐤🐤🐤

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 14:28:34] • [IP: 176.221.122.***]

Niemcy przed zakończeniem drugiej wojny światowej, wydali rozkaz kierownikowi latarni, żeby przed wycofaniem się wojsk niemieckich ze Świnoujścia, wysadził latarnię morską. Jednak latarnik ten nie miał serca wysadzić w powietrze swojego miejsca pracy i zamieszkania. Musiał bardzo kochać „swoją” latarnię, jeżeli nie potrafił wykonać rozkazu swoich dowódców i dzięki niemu ten piękny obiekt istnieje do dnia dzisiejszego. Historię tę znamy z ust jego syna, który urodził się 1921 r. w Świnoujściu, A gdyby wysadził dzisiaj nie było by problemu, a tak możemy czekać kiedy zlikwidują u nas wszystkie zabytki i postawią odpowiednie pomniki.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 14:25:43] • [IP: 88.218.255.**]

Zero szacunku dla zabytków !! W głowie się nie mieści jakie mają podejście i żadnych kompromisów

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 14:06:22] • [IP: 46.205.128.***]

Prawidłowo liczy się bezpieczeństwo gazoportu, a nie inne interesy. Musimy się z tym pogodzić.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 14:00:25] • [IP: 37.248.209.***]

Ludzie.Protestujmy, bo za jakiś czas zamkną kolejne kwartały miasta.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 13:43:16] • [IP: 37.248.200.*]

Warszawsko-kijowski reżim PiSdusiow zaciska pasa. Jeśli ktoś myśli że żyjemy w wolnym, suwerennym i demokratycznym państwie, to jest naiwny. Oni zrobią co będą chcieli i mają głęboko w dupie Polaków, wolność przemieszczania się, wolność do prowadzenia biznesu, Konstytucję itd. Zamkną dostęp do plaży, latarni i fortu Gerharda, bo niby są zagrożone dostawy gazu na upaine...Robią z ludzi idiotów, albo sami są idiotami. Wojna trwa już ponad rok. Na własne oczy widziałem jak gościu latem ubiegłego roku latał sobie dronem wzdłuż falochronu i żadne służby nie reagowały. Czy oni na prawdę myślą że jakaś strefa ochronna teraz ma jakikolwiek sens? Ruscy już dawno mają plany gazoportu i wycelowane rakiety! Przy budowie gazoportu pracowali Ukraińcy, Białorusini i Rosjanie też...

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 13:38:49] • [IP: 82.180.151.**]

"Zabytki to przeżytki" Dokładnie! Dlatego jestem za wyburzeniem Zamku Królewskiego w Warszawie. Tyle dobrych działem by się zwolniło po deweloperów.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 13:30:55] • [IP: 88.218.253.***]

Popieram tą blokade. Organizujcie kanał na FB i pokażmy ilu nas jest. Ja przyjde na bank,.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 13:30:54] • [IP: 45.133.5.**]

Puscic wycieczki promikiem i po klopocie ;)

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 13:28:40] • [IP: 37.47.179.***]

Precz z tą starą budowlą. Postawić hotel 50-piętrowy z punktem widokowym.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 13:25:06] • [IP: 5.173.152.*]

Jeszcze na jesieni zagłosujcie na PIS to Nas z Uni wyprowadzą już nam zabierają nasze prawa !

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 13:23:15] • [IP: 37.249.52.***]

Odczepcie się od latarni.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 13:23:12] • [IP: 176.221.123.**]

Jutro o godz 17.00 w MDK na Warszowie, odbędzie się spotkanie w tej sprawie. Więcej info na fb Latarnia Morska w Świnoujściu

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 13:23:10] • [IP: 176.221.123.***]

POWSTRZYMAĆ KORPORACYJNE ZBRODNICZE BANDY I ICH GŁUPAWYCH, CHCIWYCH, PACHOŁKÓW, ZDRAJCÓW POLSKI I NARODU POLSKIEGO OD OKUPACJI!! POKAZAĆ ZBRODNIARZOM, OKUPANTOM, ŻE KRAJ NALEŻY DO POLAKÓW, A NIE DO TECHNOKRATÓW ZBRODNIARZY GLOBALISTÓW !! NIE POZWALAJMY NA TO ABY TRZYMALI NAS I NASZE DZIECI ZA DRUTAMI KOLCZASTYMI !!

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 13:01:19] • [IP: 178.238.250.**]

Zablokujmy im dostęp do gazoportu

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 12:54:48] • [IP: 89.171.85.***]

Ciekawe ile gazoport dał premi za podjęcie takiej decyzji temu panu

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 12:52:56] • [IP: 176.221.123.**]

Hańba, bez Naszej zgody szykują grunt pod port kontenerowy..

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 12:51:28] • [IP: 78.10.206.*]

Może blokada drogi do portu w zamian?

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 12:50:54] • [IP: 78.10.206.*]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 12:46:08] • [IP: 37.47.146.***]

Bez przesady z tymi ograniczeniami, jak ma dojść co do czego to nie trzeba żadnej filozofii.Maly dron i po gazoporcie.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 12:45:01] • [IP: 37.47.176.***]

Turyści bez tego też sobie rade dadzą i będą się pałętać

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 12:44:09] • [IP: 159.242.10.**]

Nasza wladza jest ludzka. ... przeciez zaraz oglosza to miasto miastem zaknietym i wjazd i poruszanie sie w nim za okazaniem przepustek. ... amoze tak zrobia jeszcze wywlaszczanie. A CZEMU NIE. ... JAK SZALEC TO SZALEC.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 12:42:42] • [IP: 176.221.122.**]

Fort Gerharda jest dziś za darmo, ale dla Niemców

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 12:23:59] • [IP: 176.221.123.***]

tylko blokada drogi do gazoportu może pomóc

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 12:14:13] • [IP: 79.223.168.***]

Tak, temat latarni, a tu znowu ktos z Politaka PIS wychodzi, rzygac sie chce. bez komentarza.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 12:12:04] • [IP: 37.47.167.***]

nad tym trzeba bylo myslec przed budowa gazoportu a nie teraz

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 12:11:06] • [IP: 5.173.22.**]

Czego spodziewać się po pisobolszewicko - klerykalnym funkcjonariuszu ? Mistrzowie babrania się w ekshumacjach, grobach i wiecznie roztrząsanych rocznicach, byle tylko rozmyć aktualne problemy.Lokalni funkcjonariusze nie różnią się niczym od tych z centrali, ślepo posłuszni brną razem z towarzyszami ku zatraceniu.Marsz w obronie pedofili za to zorganizowali by w try miga i na odpowiednio partyjnym poziomie, łącznie z samobiczowaniem i zawodzeniem z powodu" nieustającego ataku na kościół".Dziwne zresztą, że latarnia nie ma jeszcze imienia tego co się adidasom nie kłaniał, lub innego dziada w jednym bucie.

Pazera • Poniedziałek [10.04.2023, 12:09:00] • [IP: 46.205.136.***]

A CZEMU FORU GERHARDA NIE MOŻNA ZWIEDZIĆ ZA DARMO?

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 11:54:10] • [IP: 31.0.177.***]

APEL SMOLEŃSKI BĘDZIE?

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 11:46:43] • [IP: 185.128.26.***]

to jest jakaś KATASTROFA! Nie wyobrażam sobie Świnoujścia bez fortu Gerharda i latarni.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 11:41:06] • [IP: 88.218.253.***]

Łamanie naszych praw obywatelskich. Ta demokracja stała się już dyktaturą. Robią co chcą i w ogóle nie odpowiadają przed nami. Ludzie PROTESTY!!

Grzegorz Kania • Poniedziałek [10.04.2023, 11:39:35] • [IP: 83.21.1.**]

Sytuacja dąży wręcz do absurdu w którym realnie rozważane jest zamknięcie 2 najpopularniejszych zabytków Świnoujścia. Sytuacja musi zostać rozwiązana ponieważ wielkimi krokami zbliża się początek sezonu turystycznego. Wieżę że dojdzie do kompromisu który pozwoli uchronić zabytki prawobrzeże przed zniszczeniem

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 11:35:51] • [IP: 37.47.181.**]

To ograniczenie naszej wolności!

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 11:35:12] • [IP: 5.173.31.**]

Nie dajmy zabrac nam zabytków. To my, nasza kultura, nasz byt!

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 11:29:24] • [IP: 37.47.185.**]

Przestańcie narzekać i miauczeć. Cieszcie się, że powstają nowe apartamenty, restauracje i toalety zamiast toi toi. Nie będzie trzeba się załatwiać w lesie. Zabytki to przeżytki. Nowoczesność się liczy. Wszyscy na tym zarabiamy i to nie mało.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 11:27:32] • [IP: 31.11.130.***]

Pytań do władzy pisowskiej jest więcej. Widzę ekspansję niemieckiego armatora Adler na Wybrzeżu Władysława IV. Z każdym rokiem pozyskują dla siebie nowy kawałek Wybrzeża IV na wyspie Uznam!! Może władza PIS odpowie ludziom na jakiej zasadzie się to odbywa. Tylko bez pisowskiego krętactwa. Sprzedaliście czy dzierżawicie ?? Piszę to również do wyborców, czy wy tego nie widzicie?? Mnie osobiście ta aktywność niepokoi. A tyle jest propagandy pisowskiej o repolonizacji banków a strategiczne nabrzeża przechodzą w obce ręce!! warto przejść się na spacer i zobaczyć to, o czym piszę !!

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 11:13:12] • [IP: 176.221.123.***]

Paryż Wieża Eifla jest otwarta dla zwiedzający ch to samo będzie z Latarnią morską a Bunkry Poniemieckie trzeba Zlikwidowac jeden już na Terenie Portu Zlikwidowano Bunkry na Wydmach tez zlikwidowac

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 11:08:13] • [IP: 37.248.213.***]

Dwa wyjątkowe miejsca gdzie turyści odwiedzają je najczęściej w Świnoujściu . Ręce precz o zabytków...

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 11:02:17] • [IP: 176.221.123.***]

05 05 1945r Wojsko Rosyjskie zdobyło Niemieckie Swinemiunde na Wydmach ustawili Działa Teren ogrodzili Polacy nie Mogli Wejsc na Latarnię Morską na Moście przy ul Barlickiego Rostawili Posterunki Wojskowe Tam jest Droga Asfaltowa która prowadzi do Latarni Morskiej Ale Port Handlowy tę drogę Ogrodził

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 11:00:35] • [IP: 176.221.122.***]

A co z plażą na Warszowie? Może ktoś zawalczy. Odebrano nam już wszystko, godne życie. Wszędzie brud, brud i brud!

Magdalena • Poniedziałek [10.04.2023, 10:59:04] • [IP: 37.248.209.***]

Coś okropnego, płakać się chce, że jeden człowiek może tak zniszczyć wszystko. Szkoda plaży, szkoda zabytków : (Wojewodo niech się Pan opamięta !

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 10:55:48] • [IP: 83.11.19.***]

precz od zabytków

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 10:55:40] • [IP: 178.238.252.**]

promy moga wozic turystow do latarni

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 10:53:55] • [IP: 37.47.190.***]

A co z plażą i parkingiem czy będzie możliwość latem dale korzystać czy też zamkną oszołomy na taczkach ich trzeba wywieść.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 10:45:44] • [IP: 195.181.168.***]

Szanowna redakcIJOO koniec z troleniem Proszę o przedstawienie faktow Przeczytajcie proszę jak" Prezydent Świnoujścia nie zgadza się na zamknięcie dostępu do zabytków" Na iswinoujsciu jest pisane to na co Pan redaktor pozwoli

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 10:39:23] • [IP: 92.235.43.**]

Jak można było wydać zgodę a następnie zbudować drogę tak blisko tak strategicznie istotnego miejsca? Oraz gdzie był ów Wojewoda Zachodniopomorski gdy tę zgodę wydawano, nie mógł wtedy blokować? Cała ta sytuacja wygląda albo na korupcję albo medyczno-książkowy przykład debilizmu i nie wiem co gorsze! A teraz najciekawsze, Kto poniesie odpowiedzialność za to? Pan Pani i ja ale na pewno nie ci którzy przyczynili się do tej sytuacji! Bo to chyba tylko w USA można (nie wnikam czy przesłanki są prawdziwe czy nie) polityka postawić w stan oskarżenia A w ten kraju? No właśnie były prezydent gdy zeznawał przed komisją to tyłem do wyłączonych kamer! W takim kraju żyjemy czy to PO czy PIS czy SLD/PSL itp to wszystko jest jedno zło!

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 10:38:07] • [IP: 176.221.123.**]

zagrożeniem jest gazoport, który niepowinientu być tu zbudowany

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 10:37:50] • [IP: 176.221.122.***]

Wszystko na Warszowie nam odbiora dlaczego my mieszkancy musimy wszystko tracic? MIASTO nie moze zabezpieczyc ochrony w inny sposob ?

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 10:36:27] • [IP: 31.0.177.***]

BROSZURKA PROPAGANDOWA PIS GRATIS?

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 10:36:10] • [IP: 185.128.26.***]

Nie możliwe, żeby ktoś to zrobił przecież. Zaraz majówka i dzień flagi. Nie wierzę, że to ta będzie.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 10:35:53] • [IP: 78.10.206.*]

Obic mordę smrodowi wojewodzie.

Jk • Poniedziałek [10.04.2023, 10:34:57] • [IP: 89.187.166.**]

Ku Morzu to droga miasta? Można ją tak z dnia na dzień zamknąć??

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 10:34:01] • [IP: 45.87.184.**]

gdyby w cywilizowanym państwie jakiś urzędnik wpadł na taki pomysł to nazajutrz by już nim nie było. A u nas jak w Rosji. Może jednak jakaś petycja o odwołanie wojewody?

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 10:32:54] • [IP: 103.77.235.**]

Łapy won od zabytków naszego miasta latarni i fort i od plaży łajzy ze Szczecina. Blokować co się da to może zrozumieją że nie jesteśmy świniami na ubój, żeby nas tak z buta traktować.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 10:31:12] • [IP: 102.165.41.**]

A GDZIE NASI PISOWCY? MROZEK STÓJ I INNI JAK NA TO MOGE OZOWLIĆ? JESTEM CIEKAWA KTO ICH WYBIERZE W WYBORACH

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 10:30:13] • [IP: 185.246.208.**]

O sprawie trzeba informować TVN Uwagę i inne media. WON PIS!

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 10:28:46] • [IP: 37.47.166.**]

I tak właśnie wszyscy możemy być świadkami nieposzanowania lokalnej kultury i społeczności. Trzeba walczyć o swoje, ponieważ wyższa władza nie zna realiów lokalnych i nie jest w stanie pojąć szczególnego znaczenia plaży, fortu i latarni dla mieszkańców!

Janina • Poniedziałek [10.04.2023, 10:28:25] • [IP: 185.128.26.***]

co za czasy idiotyczne kto do tego dopuścił ludzie żeby ludziom jedyną drogę zamykać do kąpieliska i atrakcji odwołać tego kto wymyślił, a gdzie jest Żmurkiewicz? Co robi?

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 10:28:14] • [IP: 93.205.233.***]

Strach pomyśleć, ze tacy ludzie jak IP: 37.8.230.** mają głos przy wyborach i mogą się wypowiadać w internecie

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 10:26:25] • [IP: 5.173.176.**]

Plaża i zabytki powinny być otwarte i dostępne beze ograniczeń. Parking i droga to rekompensata za zagrożenie jakie ponosimy i wara od tego.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 10:25:19] • [IP: 46.77.158.***]

Współczuję właścicielowi fortu tyle pracy na marne i znów porośnie drzewami i krzakami jak to było kilkanaście lat temu.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 10:18:53] • [IP: 31.11.130.***]

Zostawić dostęp do plaży!!

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 10:17:55] • [IP: 77.88.191.**]

Zagrozenie dla obiektow LNG jest realne w kontekscie dzialan rosyjskich. Ryzyka jednak nie mozna wyeliminowac calkowicie ale mozna je minimalizowac. Jesli idzie o ruch turystyczny rozwiazaniem moze byc podobnie jak w transporcie lotniczym - kontrola wedlug standardow. Umialbym sobie wyobrazic dostep do latarnii i fortow tylko poprzez specjalna linie autobusowa. pasazer nie moglby zabierac duzych pakunkow, moglaby byc bramka i kontrola jak na lotnisku. Paradoksalnie taki anturaz czynilby wycieczke na forty jeszcze bardziej ekscytujacym i eksluzywna atrakcja.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 10:16:08] • [IP: 31.11.130.***]

Ręce precz od ZABYTKÓW!!

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 10:09:39] • [IP: 37.8.230.**]

Warto pójść i przekonać się ilu mieszkańców przyjdzie czy tylko potrafią język strzępić. Władzunia miejska ma zorganizować prom dla turystów i zwiedzanie obiektu od strony kanału. Faszystowskie forty do zamknięcia - zrównania z ziemią.Dosyć kultywowania faszystowskiej historii.Kropka

Norbert • Poniedziałek [10.04.2023, 10:04:17] • [IP: 37.30.115.**]

Jest to naprawde przykre, nie potrafię sobie wyobrazić co mają w głowie osoby które się tą latarnią zajmują i oczywiście Fortem Gerharda. Nie zgadzam się z decyzją Wojewody i jestem za tym by zabytki pozostaly otwarte i droga nie została zamknięta

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 10:01:59] • [IP: 176.221.122.**]

Latarnia nie znika, znika możliwość zarabiania na niej, podobnie jest z fortami. Ale jak się na rozmowy wysyła Michalską i prezesa bezpłciowego ŚOT-u, to efekt jest oczywisty.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 10:01:11] • [IP: 176.221.122.***]

ja wiedziałem, ja wiedziałem że tak będzie.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 09:58:07] • [IP: 89.151.32.***]

A gdzie w tym wszystkim jest prezydent?? Teraz nic nie może, nic nie wiedział i ma nas generalnie w dupie! Przecież to on oddał na Warszowie portowi co tamci chcieli razem z radnymi PO, PiS i Grupy Morskiej. Pamiętamy!

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 09:51:29] • [IP: 37.47.182.**]

Zaraz będą podpalać i niszczyć aby potem zburzyć i postawić apartamenty. Stary numer. Tak robili z Centralą, ostatnio z kamienicą na Władysława 4, wieżą ciśnień, kamienicą na promenadzie. Świnoujście to zabetonowane miasto bez atrakcji. Najważniejsze, że frajerzy się nabierają i przepłacają za nieruchomości, a inni tu przyjeżdżają, bo taka moda.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 09:46:28] • [IP: 37.47.207.**]

Idźcie do lasu bo zaraz zamkną przez wycinki

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 09:42:30] • [IP: 94.254.234.*]

To straszne jak zabytki są blokowane w swinoujsciu, a przecież można wprowadzić tyle rozwiązać chociażby komunikacja z pkt A do pkt B :(( (

Gal Anonim • Poniedziałek [10.04.2023, 09:34:42] • [IP: 193.192.176.***]

Czy nasze władze zwariowały? Jak można ? To mordowanie naszej lokalnej turystyki która jest tak ważną gałęzią naszej lokalnej gospodarki RĘCE PRECZ OD ZABYTKOW ŚWINOUJSCIA!!

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 09:33:30] • [IP: 178.238.251.***]

Fajnie można stracić kalorie!!

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 09:26:50] • [IP: 46.76.214.***]

Wojewodo, ręce precz od zabytków!!

captain anals. • Poniedziałek [10.04.2023, 09:25:20] • [IP: 176.221.123.***]

Ogromne gratulacje dla idiotów z Warszawki. Jakby kacap chcial to by ten gaoport rozdupcył nawet jakby byla strefa 50 km. Tym krajem rządzą idioci a jeszcze wieksi idioci na nich głosują. Państwo popierdolców POPiSowskich skaczących sobie do gardeł. A teraz na kolana i lizać ukraińskie penta.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 09:24:48] • [IP: 5.173.30.**]

Ręce precz od zabytków!!

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 09:19:57] • [IP: 46.77.158.***]

Uruchomić połączenie drogą wodną do latarni i fortu tak jak to było kilka lat temu wtedy jeszcze pływał filutek.

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 09:16:10] • [IP: 83.3.66.*]

słuszna decyzja Wojewody

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 09:01:16] • [IP: 5.173.28.*]

Miasto dla mieszkańców a nie dla turystów i stetryczałych nie płacących za parkowanie Niemców

Gość • Poniedziałek [10.04.2023, 08:43:33] • [IP: 31.11.130.***]

Czyżby początki miasta Świnoujścia jako 15-to minutowego?

Oglądasz 1-137 z 137
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Do końca miesiąca ma zakończyć się budowa promenady wzdłuż ulicy uzdrowiskowej ■ Od minuty ciszy dla uczczenia pamięci zmarłego radnego Cezarego Zdzieszyńskiego rozpoczęły się obrady IX sesji Rady Miasta ■ Adam Bodnar bierze się za świnoujską prokuraturę. Prokuratura Rejonowa w Świnoujściu, wraz z Prokuraturą Okręgową w Szczecinie, znalazła się pod ścisłym nadzorem nowo powołanego Rzecznika Dyscyplinarnego Ministra Sprawiedliwości. Minister Adam Bodnar, decyzją z 17 października 2024 r., powierzył Zbigniewowi Górszczykowi zadanie wyjaśnienia przewinień dyscyplinarnych dotyczących niewłaściwego zarządzania, które trwały od 2016 roku do marca 2024 roku w świnoujskiej prokuraturze ■ Koncert charytatywny dla powodzian. Zebrano ponad 20 tys. złotych ■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■