POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [27.03.2023, 19:07:28] • Świnoujście

Czy Orlen i prezes Daniel Obajtek pomogą mieszkańcom ulicy Sołtana i Ludzi Morza?

Czy Orlen i prezes Daniel Obajtek pomogą mieszkańcom ulicy Sołtana i Ludzi Morza?

fot. iswinoujscie.pl

Mieszkańcom Świnoujścia znana jest historia walki mieszkańców zamieszkujących dawne budynki PPDiUR przy ul. Ludzi Morza i ul. Sołtana, problem dotyczy ok 150 osób. Od ponad roku, kiedy jeden z mieszkańców zaalarmował program Interwencja POLSAT-u mieszkańcy dowiedzieli się, że ich domy znajdują się na terenach portowych i wokół zaczyna się intensywny proces inwestycyjny, co zagraża ich domom.

Mieszkańcy tych ulic mają akty notarialne do budynków i gruntów, ale prezydent miasta przez 20 lat a nawet wcześniej, bo Janusz Żmurkiewicz był też prezydentem w latach 1984-1989 nie zadbał, żeby w mpzp do planu nanieść funkcję mieszkaniową w tym miejscu. I tak lata mijały. Problem jednak w zeszłym roku urósł bardzo, ponieważ okazało się, że na terenach zlikwidowanej barbarzyńsko Morskiej Stoczni Remontowej powstanie port instalacyjny finansowany przez specjalnie do tego powołaną spółkę ORLEN NEPTUN i będą tam budowane części do elektrowni wiatrowych.

Czy Orlen i prezes Daniel Obajtek pomogą mieszkańcom ulicy Sołtana i Ludzi Morza?

fot. iswinoujscie.pl

W sprawę zaangażowali się bardzo mieszkańcy osiedla, napisali Petycję do Rady Miasta i uzyskali poparcie większości radnych, którzy zobowiązali prezydenta do skutecznej pomocy. Od tego czasu trwało uzgadnianie pomiędzy Ministerstwem, Portem i Miastem, kto ma zająć się sprawą. Mieszkańcy mają ograniczone zaufanie do Prezydenta więc wzięli sprawę w swoje ręce wysyłając pisma do Ministra Infrastruktury i Wojewody, poprosili o pomoc również europosła Joachima Brudzińskiego a radna Joanna Agatowska, która od początku mocno ich wspiera zaangażowała jeszcze posłów Lewicy.

Jednak to mieszkańcy z Renatą Koch-Trochimowicz na czele sami są bardzo aktywni – i swoim problem interesują różne instytucje i media, wykorzystują również media społecznościowe.
Kiedy kilka dni temu do Świnoujścia przypłynął gazowiec Lech Kaczyński, Gazoport odwiedzili wszyscy najważniejsi państwowi urzędnicy. I wtedy też mieszkańcy nie omieszkali pod tweedem Prezesa Orlenu Obajtka przypomnieć o swoim dużym problemie.

Czy Orlen i prezes Daniel Obajtek pomogą mieszkańcom ulicy Sołtana i Ludzi Morza?

fot. iswinoujscie.pl

Ich domy zostaną otoczone przemysłem ciężkim, prace budowlane na nabrzeżach mogą spowodować zniszczenia ich budynków a hałas nie pozwoli tam normalnie żyć rodzinom z małymi dziećmi i w większości starszym już osobom tam mieszkającym. Wiedzą, że jedyną szansą jest wykupienie ich domów za godne pieniądze, aby mogli dalej żyć w innych już miejscach. Z nieoficjalnych informacji wynika, że prywatna firma Euroterminal już interesuje się takim rozwiązaniem i rozmawia z mieszkańcami. Mieszkańcy czekają na ruch Prezesa Daniela Obajtka. Koszt rozwiązania ich problemu w całości kosztów budowy portu instalacyjnego to zaledwie kropla w morzu kapitału - więc wierzą, że polski rząd i spółka skarbu państwa nie zostawi 150 osób na bruku.

Czy Orlen i prezes Daniel Obajtek pomogą mieszkańcom ulicy Sołtana i Ludzi Morza?

fot. iswinoujscie.pl

Wszyscy mieszkańcy Świnoujścia więc solidarnie trzymają kciuki za pozytywne rozwiązanie tego problemu.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 94, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-94 z 94

R.M. • Środa [29.03.2023, 22:10:39] • [IP: 92.118.164.*]

Obecna władza Naszego Miasta, zainteresowana jest przede wszystkim wyprzedawaniem gruntów pod hotele i apartamentowce, Mieszkańcy traktowani są przedmiotowo a nie podmiotowo. Za rok w wyborach samorządowych trzeba im podziękować.

Gość • Środa [29.03.2023, 15:39:15] • [IP: 37.47.149.***]

Sprawa jest prosta jak było sprzedawane to był to teren mieszkalny na to są dokumenty. Ludzie mają akty notarialne i wykupiony teren na własność. Są pokrzywdzeni przez państwo i niema co hejtowac i się mądrzyć. Miasto gnębiło ich przez 30 lat telar dołącza jeszcze orlen no i porty bezustannie zmurkiewicz jest prezydentem i zasiada w radzie portów KOMEDIA

Gość • Środa [29.03.2023, 09:37:25] • [IP: 176.221.122.***]

kto zgania na Odrę?? czytaj do końca !! ręce opadają!!

Gość • Wtorek [28.03.2023, 22:59:25] • [IP: 5.173.208.**]

178.238.250 i to jest dobre pytanie, takich pytan jest dużo i papierów też 😉

Gość • Wtorek [28.03.2023, 22:26:46] • [IP: 46.77.211.**]

A kiedy psis odda miastu tą tablicę z logo i nazwą MORSKA STOCZNIA REMONTOWA S. A. ze stali nierdzewnej, dla upamietnienia tej wielkiej Stoczni??

Gość • Wtorek [28.03.2023, 22:11:02] • [IP: 5.173.208.**]

176.221.122 Tak my to wiemy tylko magistrat nie umie czytać ze zrozumieniem i dalej nie przyswaja 😁😁😁

Gość • Wtorek [28.03.2023, 22:06:07] • [IP: 178.238.250.**]

Zatwierdzone plany jak inne uchwały Rady miasta chyba przechodzą kontrolę u wojewody. Z tego co mówili plany od lat60 tych zawsze teren portowy podstawowy był.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 22:01:25] • [IP: 5.173.208.**]

176.221.122 Najlepiej zgonić na Odrę, urzędnicy którzy wydawali papiery pracują jeszcze w urzędzie Miasta w nadzorze budowlanym jest ta kobieta na dokumentach widnieje jej podpis i pieczątka nikt nie jest glupi umie dodać 2+2 i magistrat dalej kłamie

Gość • Wtorek [28.03.2023, 21:40:14] • [IP: 176.221.122.***]

Sądziłam, że czytający znajdą właściwą myśl, że Rada Miasta zatwierdzając plan zagospodarowania przestrzennego tego obszaru w latach 1994-1996 nie dopełniła ustawowego obowiązku wyłożenia planu do publicznych konsultacji !! Czytajcie ze zrozumieniem, że zarówno władza uchwałodawcza jak i wykonawcza dała przyzwolenie na takie załatwienie tematu. Temat kłania się Magistratowi w całej rozciągłości!

Gość • Wtorek [28.03.2023, 21:27:12] • [IP: 62.69.252.**]

A co do tej pory robią radni rządzący w tej sprawie, jak zwykle kita POd siebie

Gość • Wtorek [28.03.2023, 20:52:36] • [IP: 213.135.200.**]

Raczej stawiam na pikietę na otwarcie tunelu są już chętni nie tylko z warszowa

Gość • Wtorek [28.03.2023, 20:50:14] • [IP: 213.135.200.**]

Z mieszkaniówki teren przemyslowy słabo to wygląda i wchłonięcie przez port ale mi się podoba to wchlanianie

Gość • Wtorek [28.03.2023, 20:46:57] • [IP: 213.135.200.**]

Jak się kupowało to ssie sprawdzało w 1991r była uchwała na podstawie której główny geodeta miasta podzielił działki z funkcją Mieszkalna i oświatową tylko ze uchwała jak inne dokumenty zaatakowała tak zwana AMBA gnębi ona nie tylko dokumenty ale i pamięć tych co do tej pory dokładnie wiedzą co zrobili ale ślady pewnych dowodów są i w odpowiednim czasie Amba ustąpi tyko dziwię się jednemu że ci co mają za skóra podstawiają się ją bym nie ryzykował bo to CBA smierdzi

Gość • Wtorek [28.03.2023, 20:41:24] • [IP: 31.179.73.**]

a zaniedbana jest winne miasto i prezydent.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 20:40:45] • [IP: 31.179.73.**]

Dokłądnie jak niektórzy tu piszą, właściciele mają akty notarialne i prawa własności. Ci co piszą jakieś bzdury, że wiedzieli co robią przeprowadzając się na tereny przemysłowe to g... uzik wiedzą. 95% mieszkań na tym osiedlu jest po remontach i w wysokim standardzie, piszący brednie o hotelach pracowniczych zatrzymali się w PRLu.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 20:30:40] • [IP: 5.173.208.**]

178.238.250 zgodnie z uchwała z 91 roku była dzialka wydzielona na cele mieszkaniowe w planie mpzp miasto geodeta wydał papier więc wszystko było sprawdzone, byłeś widziałeś tam port bo dokumenty świadczą co innego

Gość • Wtorek [28.03.2023, 19:26:32] • [IP: 46.205.136.**]

Panu Prezydentowi to CBA nasłać.Nie udostępnia żadnej dokumentacji, kłamie Wojewodzie, zamiata wszystko pod dywan.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 19:00:26] • [IP: 46.77.211.**]

Rada mieszkańców powinna codziennie z transparentem odwiedzać kierownika UM.! To bardzo bojaźliwa JEDNOSTKA, więc tylko takim trybem możecie zmusić go do działania, a nie chowania główki w piasku.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 18:32:36] • [IP: 178.238.250.**]

Jak się kupuje nieruchomość to się idzie do urzędu i sprawdza co jest zapisane w planie miejscowym. Kota w worku się nie kupuje. Zawsze w planach były tam tereny portowe.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 18:12:17] • [IP: 176.221.122.*]

to po co w kichę się pchali??

Gość • Wtorek [28.03.2023, 16:31:33] • [IP: 37.248.161.***]

Te wasze domki to zaorane napewno będą tylko nie wiedzą jeszcze jak do tematu podejść bo trochę rodzin tam mieszka.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 16:28:44] • [IP: 176.221.123.***]

Radny co Miesiąc otrzymuje Diete 3 tys zł

Gość • Wtorek [28.03.2023, 16:28:28] • [IP: 176.221.123.***]

Jak głosujecie tak macie!! Chcieliście po bermanowskich degeneratów puławian przy korycie, to macie. Kwik nic tu nie pomoże, potrzebne radykalne zmiany przy korycie. Nadchodzą wybory zastanówcie się czy nadal trzymać neandertalczyki kaukaskie w ministerstwach.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 15:42:22] • [IP: 2.247.243.***]

Mieszkancy informowali Prezydenta od lat 90tych że jest kicha i co kicha z kaszana jakoś to będzie spijcie spokojnie czujcie się zaopiekowani słowa Barbary Michalskiej więc operowanie datami jest nie na miejscu kilka razy w roku co rok do tej pory jest chodzone i gadane powiedzenie Pani Michalskiej nie prawda jes że to już jest nudne

Gość • Wtorek [28.03.2023, 15:36:27] • [IP: 2.247.243.***]

Stwierdzenie wchłonięcie to tak mogą sobie wchłania co chcą w 1994r wyodrębniono samodzielne mieszkania wydano akty notarialne wpisano do ksiag wieczystych na wlasnosc może dosyć tego wchłaniania to urzednicy wydawali zgody a tu nagle wchłania z to plaga lub epidemia jakas

Gość • Wtorek [28.03.2023, 14:44:25] • [IP: 178.238.249.***]

[28.03.2023, 07:56:19] • [IP: 83.20.254.***] Nic dodać poloczki majo trociny we łebach, świadomość o tym co zrobiono z ich krajem po 1989r zerowa.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 14:36:17] • [IP: 176.221.122.***]

Na spotkaniu z mieszkańcami 09 lutego 2023 roku ze strony prowadzących spotkanie została przekazana informacja, ze problem wchłonięcia przedmiotowego terenu w PRZESTRZEŃ PORTU powstał w latach 1994-1996. Czyli I i II kadencja Rady Miasta. Kto był wówczas Prezydentem Miasta?? Na pewno nie osoba wymieniona z imienia i nazwiska w artykule! Nie będę operowała nazwiskami, gdyż wiem doskonale kto był prezydentem. Ale czy informacja, która padła na sali była rzetelna? Tego nie wiem. Ale z pewnością sesja nadzwyczajna powinna temu tematowi być poświęcona, gdyż mieszkańcy powinni poczuć troskę władz samorządowych i znać odpowiedź na pytanie, CO DALEJ??

Gość • Wtorek [28.03.2023, 13:54:41] • [IP: 2.247.243.***]

Zasiadanie w Radzie Nadzorczej Portów i Prezydentura nie idzie w parze konflikt interesów

Gość • Wtorek [28.03.2023, 13:27:13] • [IP: 5.173.28.**]

Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o grubą kasiorę.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 12:55:24] • [IP: 37.47.155.**]

Tych ktorz tak chstnie sie wypowiadaja ze to barako-hotel zapraszam do odwiedzenia jednego z tych mieszkan.Lokale to okolo 70 mieszkan niekiedy lepiej wyposazone niz w budynkach po drugiej stronie kanalu, posiadaja miedz innymi kominki, klimatyzacje a nawet fotowoltaike i wszystkie ociplone standart. Tak wszyscy posiadaja Akty Notarialne (jako mieszkania) oraz Ksiegi Wieczyste. Kakie sa fakty.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 11:18:29] • [IP: 46.77.211.**]

To efekt rządów ormowca! Zrujnowana MSR S. A., ludzie z baraków do wyrzucenia, inwestycje się rozsypują zaraz po imprezce" Wstążeczka - Sztachetki - Ciasteczka", a ludzie którzy krytykują tego miernotę nazywani są w TV miejscowej " Szczekajace i kąsające pieski". Ale taki mamy klimat komunistyczny, bo nawet pezetpeerowcowi przyznano najwyższe odznaczenie Armii Krajowej PRO Memoria w 2013 roku! Wiemy jak komuniści traktowali bohaterów AK. Biedne to nasze miasteczko.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 11:18:25] • [IP: 37.248.161.***]

Orlen za tą kasę co natrzepał na zawyżonym paliwie to powinien im domki postawić w innym miejscu.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 11:17:38] • [IP: 37.47.72.***]

Weźmy gazety regionalne przejęte przez naszego rodzimego oligarchę, prezesa Orlenu Daniela Obajtka. Zostały zamienione w lokalne biuletyny partyjne PiS

Gość • Wtorek [28.03.2023, 11:12:31] • [IP: 5.173.27.**]

Podziękować i „pigidować”to możecie Liberadzkiemu i całej reszcie komuchów, a Pana Daniela to możecie jedynie wychwalać za to, że wyzwolił Polskę od parszywej ruskiej zależności.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 10:57:37] • [IP: 89.151.33.**]

Może by tak zastanowić się dlaczego deweloperzy nie budują więcej mieszkań. Od zabierania innym jak to było w PRL mieszkań nie przybędzie.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 10:33:39] • [IP: 176.221.123.***]

09:50:35] • [IP: 37.47.153.** Panujący prezydent ma kilka rezydencji nad morzem, w górach. Niech odda na sanatoria dla dzieci albo inne ośrodki.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 10:26:15] • [IP: 62.69.252.***]

Ip37 dlatego tak jest bo rządzący naszym krajem mają wiecej jak parę mieszkań i sobie nie odbiorą niestety wszystko jest na żony lub rodziny

OCUPADOS • Wtorek [28.03.2023, 09:50:35] • [IP: 37.47.153.**]

Spis powszechny pokazał że w Świnoujściu są ludzie którzy piorą mają kilka lub kilkanaście mieszkań, a nie są im potrzebne. Trzeba by było wprowadzić odpowiednią ustawę aby ci którzy nie mają mogli zasiedlać te mieszkania. W Hiszpanii tak zrobili i ceny nieruchomości spadły. Pora na Polskę.Dlaczego rządzący naszym miastem ale i krajem tak nieudolnie rządzą że jednym dają mimo tego że im zbywa a drugim zabierają aby nie mięli nic? Młodzi walczcie o swoje zamiast wegetować na wynajmie u kogoś i nabijać lichwiarzom kabzę.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 09:43:32] • [IP: 213.155.174.***]

PiS i PO jedno zło. PO zrobiła dywersję w postaci połączenia MSR że stocznią Gryfia po to aby Gryfia zdrenowała dobrze prosperującą MSR. PiS wbiło ostatecznie nóż tej firmie. Woleli ratować prywatnych przedsiębiorców.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 09:24:21] • [IP: 176.221.123.***]

Starszy pan nam Powiedział ze mieszkał koło Latarni Morskiej ale Komunisci Całą Dzielnicę Mieszkaniową o nazwie Osiedle Leśne Wysiedlili i Jednostkę Rosyjską też Usuneli bo Budowali Port Handlowy o nazwie Świnoport

Gość • Wtorek [28.03.2023, 09:20:03] • [IP: 185.210.38.**]

jak walczyli o kupno to warunki wokół tez były portowe, nic się nie zmieniło w tym okresie,

Gość • Wtorek [28.03.2023, 09:05:10] • [IP: 5.173.156.**]

Na pewno pomoże 🤣dołączy do swojego majątku !

Gość • Wtorek [28.03.2023, 08:50:28] • [IP: 185.210.38.**]

Gość • Wtorek [28.03.2023, 07:56:19] • [IP: 83.20.254.***]Do dzisiaj ten komunistyczny dziad ma sie dobrze i jeszcze pyszczy dookoła.Nie wiem po co tak komuna upadal

Gość • Wtorek [28.03.2023, 08:44:17] • [IP: 185.210.38.**]

Gość • Wtorek [28.03.2023, 07:45:11] • [IP: 37.47.72.***]Ale sobie wybrałeś źródło informacji, wp.pl, gratuluję głupoty Totalnej.Zawsze mówię że idiotów jednak nie brakuje a ty mnie utwierdzasz w przekonaniu że długo tak będzie z tendencją zwyżkową. Dlatego przez takich jak ty ten kraj zawsze będzie w czarnym tylcu.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 08:43:08] • [IP: 83.11.229.**]

Co za cymbały tu komentują, brak słów.Ludzie kupili te baraki 30 lat temu, nie ma tam lichego materiału, tylko taki materiał jak wszędzie, modernizacja była dokładną i mają ksiegi wieczyste normalnie u notariusza wszystko spisane.Sa właścicielami również gruntów.Co wy barany piszecie

Gość • Wtorek [28.03.2023, 08:42:10] • [IP: 185.210.39.***]

Ludzie walczcie o swoje domy! Jesteście na prawie własności a Ci co piszą te durne komentarze to tacy polscy zawistnicy oby nigdy nie zostali postawieni w takiej jak wy sytuacji.

Prześladowany • Wtorek [28.03.2023, 08:34:03] • [IP: 37.47.158.***]

Po co to pisać że kradną, przecież wiadomo, że jedni kradną, a inni zabijają, okradają ikradną. Tylko się pytam jak ma się znaleźć w tym bandyckim świecie zwykły człowiek. Dlaczego nie dacie wszystkim obywatelom pozwolenia na broń ? Nie potrzebna nam jest fałszywa ochrona. My się sami obronimy.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 08:29:10] • [IP: 178.238.249.***]

Zgodnie z tradycją O OATKE polskie wasze ojce walczyli we tym we 1980 roku.polskę dla wąskiej grupy elit, a tera cicho być.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 07:56:50] • [IP: 62.69.252.***]

Niestety czas zrobić miejsce na śmigła

Gość • Wtorek [28.03.2023, 07:56:19] • [IP: 83.20.254.***]

PPDi UR ODRA doprowadziło do upadku SLD i jej minister Liberadzki. Odra miała dostęp tylko do jednego wydajnego łowiska na wodach międzynarodowych, tzn oczko na M. Ochockim. Wtedy komuch Liberadzki /ówczesny minister Gospodarki Morskiej / utworzył spółkę jont-venture z ruskimi. A ruskie go wydymali. To skutkowało upadkiem-bankructwem Odry i nie tylko.Również Gryfa i Dalmoru. I tyle w temacie. Było to dawno jeszcze w latach 90 ale tak było. Nie udawajcie głupków, że tak nie było i nic nie pamiętacie. W nagrodę w kolejnych wyborach do PE, Liberadzki wygrywa w Świnoujściu w cuglach. Takie macie mózgi niestety.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 07:45:11] • [IP: 37.47.72.***]

Obajtek co najwyzej kupi sobie 40 nieruchomosc. Daniel Obajtek jest właścicielem lub współwłaścicielem 39 nieruchomości - wynika z ustaleń dziennikarzy Wirtualnej Polski. To oznacza, że od czasu, gdy w marcu ujawnił swoje zeznania podatkowe i umowy zakupu gruntów, mieszkań i działek, dokupił kolejną nieruchomość.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 07:38:13] • [IP: 5.173.178.**]

21:50:47]•[IP:185.210.39.***] A to jest prawda co napisałeś, to było barako - hotele. Dla pracowników Odry. Dobrze wiedzieli co biorą i do kogo należy ten teren. A teraz palą głupa, co jest co. Trzeba zaznaczyć że to nie jakieś domy, tylko baraki z lichego materiału i złą izolacją itd... I tak to wyglądało

Gość • Wtorek [28.03.2023, 07:27:59] • [IP: 37.47.187.***]

Napiszcie że złapali pedofila bo zapomnicie. Przecież to u was standard, no chyba że wam jeszcze nie kazali. 👮‍♂️😄

Gość • Wtorek [28.03.2023, 07:26:34] • [IP: 62.69.252.***]

Na G-20 są wolne lokale można zamieszkać

Gość • Wtorek [28.03.2023, 07:21:54] • [IP: 37.225.18.*]

Zabrać bogatym i oddać potrzebującym 😅

Gość • Wtorek [28.03.2023, 07:18:31] • [IP: 83.20.231.**]

Od 30 lat wybieracie złodziei za marny socjal. To poszli na bruk.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 07:14:59] • [IP: 95.41.133.**]

Coś mi się widzi, że Obajtek zostanie prezydentem a może nawet weźmie do ręki berło Kaczyńskiego.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 07:11:45] • [IP: 37.248.200.**]

To nie są tereny mieszkaniowe, odkąd pamiętam były tam baraki dla pracowników odr. Zostały wybudowane w latach 40 tych i mieszkające tam osoby wiedza że nie jest to osiedle mieszkaniowe. Wiele osób kupiło barak za grosze a teraz pewnie liczą na miliony. Nie dajmy się zwariować.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 06:24:18] • [IP: 46.114.175.***]

Cześć mieszkancow kupiło mieszkania na rynku fturnym na kredyt reszta zapłaciła za grunt w dolarach adaptacja z hotelu na mieszkania pochłonęła nie mało gotówki a jeżeli chodzi o nazewnictwo barak to nic mi nie wiadomo na ten temat na akcie notarialnym widnieje ze są to samodzielne własnościowe pełnoprawne mieszkania a stan prawny do jakiego dopuściła się wladza Świnoujścia to jest podeptanie praw człowieka a tak na przyszłość jest to przykład co może zrobić obecną wladza Świnoujścia z każdym z nas nie liczą się z nikim nie chce wyliczać pokrzywdzonych Świnoujścia

Gość • Wtorek [28.03.2023, 04:46:11] • [IP: 178.238.254.**]

Mieszkania między szkołą a płotem Odry były budowane od podstaw przez przyszłych mieszkańców. Ludzie się cieszyli że Odra dała teren i mieszkania miały być własnościowe. Pomagałem trochę przy budowie. Szefem prac był pan S

Gość • Wtorek [28.03.2023, 00:12:46] • [IP: 5.173.157.**]

Mają księgi wieczyste i mogą wskoczyć nam na pędzel. Je... PiS i innych cwe.. w zadzie

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 23:50:39] • [IP: 37.47.151.*]

PO i PIS zdemolowali ten dobrze prosperujący zakład. Zostało ściernisko.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 23:38:09] • [IP: 46.231.56.***]

Ale z jakiej paki?? Teren euroterminala. 500m od zaplanowanych prac. Do Bidena napiszcie.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 23:08:59] • [IP: 5.173.178.**]

Popieram powstanie tam dużego zakładu pracy. Jak 45 lat temu, Odra i Stocznia pracowały z pełną mocą, i był duży hałas maszyn itp. to jakoś nikomu nie przeszkadzało. Tylko teraz, jak mają powstać nowe miejsca pracy. To ujadają, wszystko by zrobili aby inni nie mieli lepiej. Co to za naród. Masakra 👎👎👎

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 23:07:02] • [IP: 83.11.247.***]

Daniel Wszystko Moge Obajtek!!:))))

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 23:04:48] • [IP: 178.238.249.**]

Odry nikt nie zlikwidował jak niektórzy komentatorzy twierdzą. Po prostu Odra była deficytowa, więc musiała upaść.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 22:57:10] • [IP: 213.155.174.***]

Zostawić tych ludzi w spokoju. Niech sobie dalej mieszkają.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 22:56:22] • [IP: 5.173.178.**]

21:50:47]•[IP:185.210.39.***] A to jest prawda co napisałeś, to było barko - hotele. Dla pracowników Odry. Dobrze wiedzieli co biorą i do kogo należy ten teren. A teraz palą głupa, co jest co. Trzeba zaznaczyć że to nie jakieś domy, tylko barki itd...

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 22:49:01] • [IP: 62.69.252.**]

Poproście Tusk dwa razy wam obieca to tak jak by raz zrobił

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 22:47:38] • [IP: 185.210.39.**]

nie rozumiem co takie baraki mają wspólnego z Odrą i Portem? Jak można mieszkać na terenie przemysłowym?

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 21:51:57] • [IP: 5.173.192.**]

Osrajtek. Wyznawca sekty zwanej PiS

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 21:50:47] • [IP: 185.210.39.***]

Szkoda z nie wykazali się taka aktywnością, jak kupowali te barako-hotele robotnicze. Kupowali baraki na terenie zakładu portowego wuec widzieli co kupują i jaka jest lokalizacja tych baraków.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 21:33:54] • [IP: 37.248.167.***]

Tam to chyba nawet ksiąg wieczystych nie mają te baraki.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 21:23:54] • [IP: 185.210.39.***]

Wywalą ich jak nic. Tak było w porcie handlowym dziesiątki lat temu.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 20:54:57] • [IP: 176.221.123.**]

A pamiętacie kto zlikwidował ODRĘ jakie rządy?? A teraz członek tej partii popiera odrowców. ważne ze 100 głosów będzie pani miała.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 20:54:38] • [IP: 213.135.200.**]

W... K to ty

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 20:48:32] • [IP: 89.151.38.**]

Prezydent w latach 1984-89 w tej kwestii nie miał nic do gadania ponieważ teren i baraki na nim był własnością Odry, a Odra była państwowa. Potem Skarbu państwa. Po upadku Odry, syndyk posprzedawał co się dało. Między innymi mieszkania w barakach wraz z gruntem. Dobrze że notarialnie i dobrze, że Euroterminal jest zainteresowany rozwiązać ten problem mieszkańców. Baraki i grunt pod nimi leży obecnie w strefie Euroterminala, a nie dawnej stoczni. Na Obajtka i Orlen raczej bym nie liczył.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 20:44:01] • [IP: 178.238.252.***]

fajnie

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 20:22:01] • [IP: 213.155.174.***]

Miasto bogate niech da tym ludziom po mieszkaniu.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 20:16:46] • [IP: 88.218.254.**]

obajtek??za swoje?mało okradają?

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 20:16:31] • [IP: 37.47.152.**]

Może ktoś w końcu pomoże tym ludzie. Jak będą organizowali pikietę sam chętnie do nich dołączę W IMIE ZASAD. Bo tak się z ludźmi nie postępuje flagowy program Obajtka budowany jest na ludzkiej krzywdzie.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 20:13:19] • [IP: 83.11.56.***]

Wstyd panie prezydecie. Wstęp mi także za panią Michalska I panią Zdybel. Znieczulica totalna. DOROBKIEWICZE.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 20:11:10] • [IP: 37.248.165.***]

Czy te budynki Hnat też sprzedał razem z gruntem MSR? Lokalna władza nic nie zrobiła a teraz szuka jelenia.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 19:56:03] • [IP: 46.205.136.**]

Co to za artykuł i zapytanie !! Przecież to pisiory i okradają nas dla swoich dupolizòw!!

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 19:52:39] • [IP: 185.210.38.***]

ludzie stocznia padła i te domy obok tesz idom do likwidacji tak samo jak dziłki poszły za darmo co wy checie poprawki jakiejs tam sie szykujom apartamentowce i mieszkania ludzie dajcie se spokuj ztmterenem stoczni nie ma i nie bedzie jusz a ciekawe co z szczecinie jak oni to prosperujom i kiedys tesz to upadnie

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 19:46:53] • [IP: 5.173.176.**]

A dlaczego ma pomóc? Bo napisali pod" tweedem"? Czy dlatego że zorganizują" pikiede"? Czy może dlatego, że jaśnie pan osrany fotorób napisał o tym na swoim obfajdanym portaliku?

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 19:38:50] • [IP: 46.77.211.**]

Brak rzetelności dziennikarskiej, bo na terenie Morskiej Stoczni Remontowej S. A. NIE " będą budowane części do elektrowni wiatrowych", jak napisano w tym artykule !! Prawda jest taka : Na tym terenie będą tylko składowane części do wiatraków, które wyprodukują firmy w kraju lub za granicą i dostarczą transportem TIR na tereny po MSR S. A. Jak zbierze się odpowiednia ilość tych części, przypłynie specjalny statek i robotnicy załadują te części na taki statek, który popłynie na fermę wiatraków na morzu. Ot taka prymitywnie prosta, powtarzalna robota dla kilkudziesięciu przyuczonych robotników. Stoczni i kilkudziesięciu skomplikowanych branż technicznych, oraz pracy dla wysokowykwalifikowanych robotników i inżynierów już w tym mieście nie ma!! Odpowiednie do taj trsgedii " Podziękowania" powinni składać mieszkańcy kierownikowi UM, który nic nie zrobił dla ratowania tej wielkiej stoczni, a na dodatek bredził i wychwalał, że stocznię zmieniono na plac magazynowo - załadunkowy. Tragedia!!

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 19:33:49] • [IP: 78.10.206.**]

Mówcie za siebie pejsiarze.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 19:28:37] • [IP: 176.221.122.**]

Umieszczenie w może na tym.terenie funkcji mieszkalnej jest chore i niesie w przyszłości spore problemy dla tych ludzi. Najlepiej jak Agatowska krzyknie i obieca tym ludziom.a później zostawia ich z problemami. Racjonalnym rozwiązaniem jest przeniesienie mieszkańców w inną lokalizację w zamian za teren na którym teraz są.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 19:27:31] • [IP: 37.47.186.***]

Kupowali baraki robotnicze na terenie portowym.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 19:27:18] • [IP: 37.249.11.**]

Orlen ma kasy fula za zawyżone ceny paliw powinien każdemu mieszkańcowi ul.Sołtana postawić domek w innym miejscu.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 19:20:33] • [IP: 213.238.105.**]

Pr. zio wszystko co mieszkańców wysprzedał. A nie zadbali o tych mieszkańców co mają Akty Notarialne. HAŃBA!

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 19:19:35] • [IP: 213.238.105.**]

Pr. zio wszystko co mieszkańców wysprzedał.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 19:14:11] • [IP: 5.184.215.***]

A dlaczego ktoś wypowiada się za mnie? Wszyscy mieszkańcy? Ja nie trzymam kciuków za to. Mam swoje sprawy.

Oglądasz 1-94 z 94
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Do końca miesiąca ma zakończyć się budowa promenady wzdłuż ulicy uzdrowiskowej ■ Od minuty ciszy dla uczczenia pamięci zmarłego radnego Cezarego Zdzieszyńskiego rozpoczęły się obrady IX sesji Rady Miasta ■ Adam Bodnar bierze się za świnoujską prokuraturę. Prokuratura Rejonowa w Świnoujściu, wraz z Prokuraturą Okręgową w Szczecinie, znalazła się pod ścisłym nadzorem nowo powołanego Rzecznika Dyscyplinarnego Ministra Sprawiedliwości. Minister Adam Bodnar, decyzją z 17 października 2024 r., powierzył Zbigniewowi Górszczykowi zadanie wyjaśnienia przewinień dyscyplinarnych dotyczących niewłaściwego zarządzania, które trwały od 2016 roku do marca 2024 roku w świnoujskiej prokuraturze ■ Koncert charytatywny dla powodzian. Zebrano ponad 20 tys. złotych ■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■