POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [26.03.2023, 09:14:30] • Świnoujście

Dramat w świnoujskim szpitalu! Z okna oddziału wewnętrznego wyskoczyła 35 - letnia kobieta!

Dramat w świnoujskim szpitalu! Z okna oddziału wewnętrznego wyskoczyła 35 - letnia kobieta!

fot. Sławomir Ryfczyński

Mrożące krew w żyłach sceny rozegrały się na terenie świnoujskiego szpitala. 35 - letnia kobieta wyskoczyła z okna oddziału wewnętrznego znajdującego się na 3. piętrze. Kobietę próbował ratować personel szpitala. Niestety desperacka próba ratunku okazała się nieskuteczna i kobieta upadła na ziemię z dużej wysokości. 35 - latka cudem przeżyła, ale doznała urazu wielonarządowego i trafiła do szpitala w Szczecinie. Przeczytaj do końca artykuł!

Dramat rozpoczął się w czwartkowy wieczór, 23 marca. Przed godziną 23:00 jedną z pielęgniarek świnoujskiego szpitala zaniepokoiły liczne zakłócenia na kontrolnym monitorze EKG. Pracownica szpitala postanowiła sprawdzić, co dzieje się w sali. Na miejscu zastała 35 - latkę, która otworzyła okno i wychyliła się, aby wyskoczyć. Pielęgniarka natychmiast ruszyła ratować kobietę łapiąc ją za nogi, następnie zawołała personel szpitala, aby pomógł jej ją powstrzymać. Niestety nie przyniosło to rezultatu. Kobieta szarpała się z pracownikami szpitala, którzy nie byli w stanie jej utrzymać.

Jak się okazuje, 35 -latka tego samego dnia z domu została przywieziona do świnoujskiej placówki. Kobieta próbowała odebrać sobie życie zanim trafiła do szpitala w Świnoujściu.

- Zdarzenie miało miejsce 23 marca 2023r. po godz.22.45. Pacjentka została przywieziona przez zespół WSPR do szpitala ok. godz. 18.00 w związku z próbą samobójczą po zażyciu nadmiernej ilości leków i okaleczeniu. Po zaopatrzeniu chirurgicznym i płukaniu żołądka przyjęta została do Oddziału Chorób Wewnętrznych celem nadzoru kardiologicznego. Pacjentka spokojna, w pełni logiczna i przytomna, kilkukrotnie monitorowana w sali osobiście przez pielęgniarkę, lekarza i opiekuna medycznego. Około 22.45 pielęgniarka zaobserwowała na kontrolnym monitorze EKG liczne zakłócenia. Udała się do sali gdzie pacjentka odpięła się od przewodów urządzenia monitorującego, otworzyła okno i przechyliła się celem wyskoczenia. Pielęgniarka złapała za nogi pacjentkę i przywołała pozostały personel obecny na oddziale celem pomocy i udaremnienia wyskoku. Niestety pacjentka mocno szarpała się i personel nie zdołał jej utrzymać. Kobieta wypadła i doznała urazu wielonarządowego. Pacjentkę przewieziono do jednego ze szczecińskich szpitali. Zarząd szpitala wszczął postępowanie wyjaśniające i zawiadomił w godzinach porannych Prokuraturę Rejonową w Świnoujściu oraz inne instytucje nadzorujące pracę placówki. Personel uczestniczący w zdarzeniu objęto pomocą psychologiczną - tłumaczy prezes zarządu szpitala miejskiego w Świnoujściu, Dorota Konkolewska.

Dramat w świnoujskim szpitalu! Z okna oddziału wewnętrznego wyskoczyła 35 - letnia kobieta!

fot. iswinoujscie.pl

Co ciekawe, szpital w Świnoujściu o tym co wydarzyło się feralnego wieczoru na terenie placówki nie wezwał policji. Dziwi także fakt, dlaczego dopiero w piątek czyli następnego dnia szpital zdecydował się poinformować o wszystkim Prokuraturę Rejonową w Świnoujściu? Czy tego typu działania nie powinny zostać podjęte od razu?

Z tymi pytaniami pozostawiamy naszych Czytelników samych.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 236, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-236 z 236

Gość • Piątek [14.04.2023, 13:54:59] • [IP: 37.248.178.***]

Szpital nie powiadomił nikogo bo musieli mieć czas na przygotowanie spójnej wersji i dokumentów. Dziewczyna po próbie samobójczej, pozostawiona sama na sali, bez opieki psychiatry - nic dziwnego, że powtórzyła samobójstwo.

swinoujscianie • Czwartek [30.03.2023, 15:34:36] • [IP: 176.221.123.***]

stare juz na emeryturze pielegniarki wypowiadaja sie cytuje nie idz do tego szpitala bo jak wejdziesz to od razu czeka Cie odpoczynek na Karsiborskiej, jedz jak najszybciej do Szczecina i z dworca dzwon jaki stan choroby cie dopadl, od razu przyjezdza karetka i biora Cie do Kliniki, ktora ma dyzur a tam postawia Cie na nogi, nie dziwie sie ze Zmurkiewicz jezdzi na Arkonska bo wie ze tu w S-ciu odrazu dal by fikolka na Karsiborska

swinoujscianie • Czwartek [30.03.2023, 15:04:14] • [IP: 176.221.123.***]

Jezeli chodzi o lekarzy to na pierwszym miejscu powinien wyleciec lekarz Borowski ordynator oddzialu wewnetrznego jest strasznie chamski w swoich wypowiedziach, On tylko leczy tych co przychodza prywatnie do Niego, jest ordynarny, doslownie beszczelny a wiedze o leczeniu ma przestarzala nie ma podejscia do pacjenta chorzy sie Jego boja bo wlada takim jezykiem gdzie przymyka buzie choremu, nie mozemy sie patrzec juz na ta morde, no a co do pilegniarek to na palcu jednej reki mozna wyliczyc kulturalna i intelegentna sa wulgarne ale jak lekarz stoi to morda juz inaczej gada tylko patrza ile podwyzki dostana lacznie z lekarzami najinteligentniejszym lekarzem jest Dr Niedzielczyk o duzej wiedzy i praktyce lekarskiej, jeszcze dodalibysmy tez lek.Sarrzynskiego, ktorym mozna zaufac, prosimy aby Dr Niedzielczyk wrocila do szpitala i zastapila dr Borowskiego ordynusa, ma w domu gab.lekarski to wywalic Go wreszcie tego chama, a pielegniarki wyslac na kurs kultury jak obchodzic sie z chorymi.

Gość • Środa [29.03.2023, 15:44:16] • [IP: 88.156.235.***]

a i kardiolog przepisuje max drogie leki zamiast tanszych i krzyczy na ludzi jak cos mowia...pewnie ma procent z lekow.

Gość • Środa [29.03.2023, 13:21:56] • [IP: 176.221.123.***]

dziwne ze ostatnio sporo tych samobójstw... NIKT WAM NIE POWIE ZE PRZEZ OSTATNI ROK 9/10 samobójst to osoby ktore przyjely scypawice... hymmm...

Gość • Środa [29.03.2023, 12:53:11] • [IP: 5.173.178.**]

Gość • Środa [29.03.2023, 09:44:40] • [IP: 37.47.181.***] Oczywiście, personel pielęgniarski to nie ludzie. Nie czują, nie przeżywają, są tylko do ciężkiej pracy... To się zgodza! Jesteście znieczulone na maxa... A co do tej ciężkiej pracy, , to bez przesady... Dajecie radę pracować na 3 etatach...

Gość • Środa [29.03.2023, 09:44:40] • [IP: 37.47.181.***]

Oczywiście, personel pielęgniarski to nie ludzie. Nie czują, nie przeżywają, są tylko do ciężkiej pracy.

Gość • Środa [29.03.2023, 01:20:09] • [IP: 178.238.249.***]

Zgadzam się, że kardiolog, robi sobie tylko wizyty a niewiele robi dla pacjenta.Za każdą wizytę dostaje kasę i tylko to się dla niego liczy a nie pacjent.Zwleka z badaniami, nawet na tzw.cito !

Gość • Wtorek [28.03.2023, 23:42:17] • [IP: 37.248.213.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gośc nik • Wtorek [28.03.2023, 22:04:32] • [IP: 77.222.246.**]

Ludzie piszecie straszne głupoty.Nikt z was tam nie był i nie wie co się wydarzyło.Nakklepiej pozabijać okna w szpitalach i zrobić gumowe ściany Nie oceniamy pochopnie personelu medycznego, żeby zastosować przymus bezpośredni wobec chorego muszą być ku temu powody

Gość • Wtorek [28.03.2023, 18:42:15] • [IP: 83.23.171.***]

w tym szpitalu mordują ludzi i za śmierć danej osoby dostają duże profity.

Werter • Wtorek [28.03.2023, 18:38:36] • [IP: 83.23.171.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [28.03.2023, 16:50:52] • [IP: 31.11.128.***]

I co z tą dziewczyną która zreskovzyla z okna?Co dalej ?W Szczecinie w jakim szpitalu jest?co z nią jest?

Gość • Wtorek [28.03.2023, 13:26:42] • [IP: 37.248.161.***]

Czemu doktor LISZKA kardiolog. Juz nie przyjmuję?

Gość • Wtorek [28.03.2023, 12:32:48] • [IP: 37.248.161.***]

248.211 a jaka byla dokładnie diagnoza u dziadka? Pytam bo temat mnie dotyczy. Za 3 tyg mam pierwsza wizytę u tego Kardio

Gość • Wtorek [28.03.2023, 11:38:11] • [IP: 37.8.215.***]

[IP: 37.248.211.**]kardiolog w tym szpitalu jest do wyrzucenia natychmiast.Robi jak fabryka na akord bo jest jeden.Lepiej isc do specjalisty ale dobrego niz na miejscu do partacza bo tylko zaszkodzi i zabiera bezcenny czas.Lekarze ze Szczecina won do siebie

Gość • Wtorek [28.03.2023, 10:59:57] • [IP: 37.8.215.***]

[IP: 37.248.211.**]slyszalem o podobnych" przypadkach"u nas.To chyba nadaje sie do sadu.Nieumyslne spowodowanie smierci.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 10:00:34] • [IP: 37.249.137.***]

jak chciala odebrac sobie zycie to powinna byc przypieta do lozka i tyle

Gość • Wtorek [28.03.2023, 09:44:43] • [IP: 37.248.211.**]

Historia ta wydarzyła się dwa tygodnie temu. Dziadek trafił do szpitala z bólami w klatce piersiowej. Lekarz kardiolog stwierdził, że te bóle to przez refluks żołądkowy. Nie przyjął na odział, tylko kazał wykonać dziadkowi badania w kierunku refluksu. Przez tydzień dziadek męczył się z tymi bólami, w tym czasie wezwaliśmy karetkę i ratowniczki stwierdziły, że ten lekarz który ma dziś dyżur to napewno dziadka nie przyjmie. Za dwa dni znów karetka, tym razem już na Szczecin od razu na salę operacyjną, gdzie lekarz stwierdził że dziadek miał ostatnie 7 minut życia.

Gość • Wtorek [28.03.2023, 00:56:19] • [IP: 46.205.140.***]

Nie wezwali Policji? Uuuuu będzie grubo.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 22:43:08] • [IP: 88.156.235.***]

ty nikt nie szczuje tylko mowi jak jest, , , i to mało bo na korytarzach szpitala słyszy sie duzo wiecej.Przykry wypadej z ta dziwczyna mam nadzieje ze dojdzie to siebie.Jakos mało tu tzw.empatii

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 22:36:09] • [IP: 37.248.166.***]

Wydaje mi się że personel w nocy mógł po prostu SPAĆ

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 22:30:48] • [IP: 37.248.166.***]

Persoersonel otrzymał wsparcie psychologiczne. Ha ha. Przecież to ich praca ? Na codzienn nie takie rzeczy widzieli. To pacjentce byla potrzebna pomoc. Nie otrzymala, więc takie sa skutki. Pelegniarka złapała kobiete?? Nikt tego nie widział, a mówić można teraz wiele

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 21:37:23] • [IP: 37.248.167.***]

Ten budynek to tylko ma nazwę szpital a to nie ma za wiele wspólnego z prawdziwymi szpitalami.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 20:29:49] • [IP: 46.205.140.**]

Drodzy internauci, czepiajcie się decydentów szpitala, a nie podrzędnego personelu, który robi co może w takich warunkach, pielęgniarki i opiekuni medyczni robią co mogą. Taka opieka" podrzędnych" jest wychwalana przez byłych pacjentów z innych szpitali. A czy ktoś pomyślał o osobach, które próbowały udaremnić ten skok? NIE!! tylko huzia na juzia (oczywiście na personel podrzędny). DECYDENCI I TO WSZYSTKO - PROKURATOR POWINIEN POWIEDZIEĆ IM" DZIEŃ DOBRY..."

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 19:24:23] • [IP: 213.155.174.***]

Prezydent Miasta Świnoujście pan Janusz Żmurkiewicz leczy się w Szczecinie na Arkońskiej.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 17:07:37] • [IP: 31.11.128.***]

Szpital powinien być naprawdę dobry i pomocni lekarze, a nie tylko być aby być i odbebnić swoją robotę.Żenujące ;P żenada Naprawdę a w Szczecinie to nawet telewizora nie ma smutno jak nic. ..może i można żyć bez tv, ale żeby szpital nie miał sama świadomość bida z nędzą😔😱☹️🥶

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 17:04:11] • [IP: 31.11.128.***]

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 10:30:17] • [IP: 46.205.132.***] Do tych co szczują na szpital. Prywatne wasze problemy i porażki życiowe nie powinny być inspiracją do obrzucania błotem ludzi tam pracujących. Dziwne że jak musicie tam szukać pomocy medycznej to nie przyznacie się że wcześniej pluliście. Odwagi pseudo meny... ODPOWIEDŹ: Wiesz, bo co mam zrobić idę tam bo gdzie pomogą"ale pomocy wielkiej niewidze pracownice"oglądają telenowele telewizję i nic wysilają się robią to co muszą"a nie z powołania Śpią i nie jedna osoba to stwierdza. 😔😪☠️

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 16:57:03] • [IP: 88.156.235.***]

napeno to nie wina lekarek czy pielegniarek.Ale ci lekarze ze Szczecina co tu dojezdxaja to od lat dramat.Po kilka min.maja na pacjenta bo od sztyki kasa leci, nic wiecej nie mozna zalatwic kaza sie zapisywac na kolejne wizyty z których kolejna kas itd itd.Przepisuja leki drozsze za które maja prowizje...oni są do USUNIECIA.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 16:52:35] • [IP: 88.156.235.***]

Osoba po próbie samobójczej, a w sali możliwość otwarcia okna !?? Myślę że taka osoba powinna przebywać pod szczególnym nadzorem.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 16:26:53] • [IP: 2.106.93.**]

Ale psi personel w „umieralni” za to się pojawił. Ot sukces!

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 16:06:10] • [IP: 5.173.154.**]

Konkolewska powinna podać się do dymisji. Honorowo.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 15:46:06] • [IP: 5.173.178.**]

Zgadzam się z komentarzem niżej, co do kardiologa który przyjmuje w szpitalu... Czy ktoś się wreszcie zwróci na to uwagę! Przecież to najszybszy kardiolog świata...!

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 15:00:29] • [IP: 5.173.172.**]

A może po prostu chciała się uratować z tej umierlni.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 14:30:50] • [IP: 5.173.178.**]

Zgadzam się z komputerem niżej, co do kardiologa który przyjmuje w szpitalu... Czy ktoś się wreszcie zwróci na to uwagę! Przecież to najszybszy kardiolog świata...

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 13:28:59] • [IP: 62.69.253.**]

żle... się dzieje, i pewnie nikt nie wyciągnie żadnych wniosków...

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 13:08:30] • [IP: 178.238.246.**]

Pielęgniarki z wewnętrznego, opiekunki medyczni, lekarze na dyżurze, nikogo takiego nie ma w nocy, nie ma wizyt popołudniowych, trzeba tam więcej dyscypliny i lepszej organizacji, do czasu jak jest ordynator wszyscy się starają, ale jak wyjdzie po dyżurze to wtedy, nie zawsze jest, pomoc ze strony obsługi medycznej.🫣🥲

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 13:06:32] • [IP: 193.90.56.***]

popieram. CZY KTOS SPRAWDZA PRACE LEKARZY??KSRDIOLOG ZAWSZE SPOZNIONY, POTEM GONI Z PRZYJECIAMI, NIE MOZNA SIE ZAPYTAC BO ZARAZ IRYTUJACA MINA, W KORYTARZU CZEKA OK.50 OSOB...DO KARDIOLOGA, GINEKOLOGIE, DIABETELOGA I MATKI Z WOZKAMI NA REHABILITACJE Z DZIECMI I DO SZKOLY RODZENIA!!PODPIERAMY SCIANY, ANI JEDNEGO WIESZAKA I JESZCZE SIE PRZESUWAMY BY PRZEJECHAL WOZEK Z JEDZENIEM CZY KOBIETA NA OPERACJE, SLYCHAC CZESTO KRZYKI RODZACYCH!!CZY TO MA TAK WYGLADAC??CZY KTORES GABINETY NIE MOGA BYC PRZENIESIONE W INNE MIEJSCA??DLACZEGO NIEMOWLETA STOJA W WOZKACH MIEDZY STARYMI KASZLACYMI LUDZMI??ZADAMY SZACUNKU DO PACJENTOW, ROZUMIEMY POSLIG LEKARZA Z POWODU DLUZSZEGO BADANIA, ALE NIE Z POWODU PROMU !!CZEKAMY NA INFO O POPRAWIE SYTUACJI W TEJ KWESTII!!

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 11:08:00] • [IP: 62.69.252.***]

No to następna władza niech sobie weźmie do serca temat szpitala, karetek i lepszego stanu naszej służby zdrowia. Miasto piękniej a szpital marnieje. Młodzi uciekają a starzy umierają. Życzę zdrowia.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 10:59:23] • [IP: 178.238.249.**]

Komentatorzy, którzy wyrażają wyłącznie krytyczne opinie o szpitalu, nie muszą z niego korzystać, ich rodzina także.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 10:49:27] • [IP: 37.47.188.***]

Konkolewska do kryminału!! Szpital odpowiada za życie pacjenta z chwilą jego przyjęcia na oddział. Szpital zapłaci wysokie odszkodowanie za śmierć pacjentki z urzędu. vendetta vel visniewska.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 10:30:17] • [IP: 46.205.132.***]

Do tych co szczują na szpital. Prywatne wasze problemy i porażki życiowe nie powinny być inspiracją do obrzucania błotem ludzi tam pracujących. Dziwne że jak musicie tam szukać pomocy medycznej to nie przyznacie się że wcześniej pluliście. Odwagi pseudo meny.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 10:18:05] • [IP: 31.61.241.***]

104 to przestań chodzić do lekarza bo i tak kiedyś umrzesz

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 10:13:16] • [IP: 213.33.109.***]

Czy karetka jechal lekarz?

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 09:44:00] • [IP: 37.30.104.***]

Samobójcy nikt nie zatrzyma...taka jest prawda. Jak ma się zabić to i tak to zrobi i nie jest to wina personelu szpitala...Nawet jak by została skierowana na Szczecin...nie miałoby to znaczenia...

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 09:42:27] • [IP: 185.210.38.**]

Gość • Niedziela [26.03.2023, 09:42:21] • [IP: 5.173.154.**]Ty lepiej posłuchaj i zajmij się swoją rodziną i co się dzieje u ciebie.Bo jakby tak wniknąć to zawsze coś się znajdzie.Miernoto życiowa.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 09:18:54] • [IP: 185.210.38.**]

Gość • Niedziela [26.03.2023, 17:08:13] • [IP: 46.134.106.***]DZIEĆMI MAJĄ OPIEKOWAĆ SIĘ RODZICE, RODZICE, RODZICE, RODZICE, RODZICE, RODZICE, RODZICE, RODZICE, RODZICE, RODZICE, RODZICE, RODZICE, RODZICE, RODZICE,

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 09:13:16] • [IP: 176.221.122.***]

Osoba po próbie samobójczej, a w sali możliwość otwarcia okna !?? Myślę że taka osoba powinna przebywać pod szczególnym nadzorem.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 08:59:03] • [IP: 185.210.38.**]

Gość • Niedziela [26.03.2023, 22:12:19] • [IP: 46.76.109.**]Zawsze jest tak ze ci słabi są na straty.Tak jest natura.To jest norma na tym świecie, miękusy się nie liczą. Liczy się bezwzględność i siła i nie jest to nic dziwnego.Im liczniejsza populacja tym takich przypadków coraz więcej.To jest norma.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 08:52:10] • [IP: 185.210.38.**]

Od zawsze mówię żeby zablokować pisanie tych debilnych komentarzy.Kretyni widać w akcji cały czas.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 08:52:01] • [IP: 31.61.241.***]

Osoba po próbie samobójczej powinna być przypięta pasami do łóżka. Tyle w temacie. Ktoś nawalił

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 08:26:53] • [IP: 188.147.12.**]

Tam wszyscy piją alkohol patoszpital.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 08:18:43] • [IP: 37.47.149.***]

Mloda wyksztalcona ładna szkoda a ten szpital to powinni dawno zamknąć

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 07:49:39] • [IP: 178.238.247.**]

Personel objęto pomocą psychologiczna!! a pacjetke to psycholog widział??

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 07:31:01] • [IP: 2.106.93.**]

Szef szpitala wyraźnie nie radzi sobie z niczym. Zresztą nie bez powodu mówi się w mieście na niego umieralnia.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 07:30:02] • [IP: 5.173.154.**]

Dziwne te zwyczaje w szpitalu. Kłaść potencjalnego samobójcę na poddaszu beż zabezpieczeń na oknach. Nie wezwać policji na miejsce wypadku. Zwykłym ambulansem zawieść prawie trupa do Szczecina. Prokuratora powiadomić na drugi dzień. I na koniec czy tylko ja odnoszę wrażenie, że to wszystko nie stało się przypadkiem?

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 07:27:39] • [IP: 5.173.196.**]

Gość • Niedziela [26.03.2023, 22:12:19] • [IP: 46.76.109.**Samobójstwa były są i będą, nie dodawaj jakiś dziwnych narracji.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 07:20:34] • [IP: 178.238.252.**]

[IP: 46.76.109.**]To prawda, że panuje znieczulica...Kilka osób trzymało 35 latkę a i tak zdołała wyskoczyć, niewiarygodne.Takie chucherka pracują w szpitalu...Osoba po próbie samobójczej, powinna przebywać pod nadzorem.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 06:41:44] • [IP: 37.7.124.***]

178 238 249 Najbardziej smiesza mnie uwagi typu, ja wiem lepiej, pewne zrodlo i takie tam dyrdymaly.Wiesz tylko tyle, ile przeczytasz w Gazecie Polskiej albo jakis innych Faktach.No oczywiscie jest jeszcze przekaz z Nowogrodzkiej.Nie czytamy powaznych pism, bo sa trudne, jakies dziwne wyrazy.Internet jest rewelacyjny, jak mowil Lem--jest miedzy nami tylu idiotow

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 05:28:11] • [IP: 46.205.140.***]

Do 109 artykuł jest o wydarzeniu w szpitalu i o działaniach personelu w czasie tego wydarzenia.Dlatego większość komentujących opisuje swoje odczucia związane z tym tematem.W Polsce tysiące ludzi młodych i starych co roku popełnia samobójstwo a powody tego zabierają ze sobą. Ja myślę że prywatność tej młodej osoby jej rodziny powinno się uszanować a nie publicznie rozgrzebywać tragedię. Szpital nie jest prywatny więc autor artykułu zadał konkretne pytania. Ale 109 możesz skupić się na powodach samobójstw w Polsce trudnością życia w tym kraju moralnością etyką środowiskową wszechobecnym złodziejstwem, przemocą w rodzinie i tak bez końca. Szanujmy się.

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 04:49:48] • [IP: 176.221.122.***]

Tak to jest jak konkolewska zatrudnia amatorów i błaznów. Jak można osobę która próbowała popełnić samobójstwo zostawić beż opieki bądź dla własnego dobra nie zastosować pasów. Proste jak rozum Konkolewskiej na poziomie chomika

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 01:26:34] • [IP: 73.83.30.***]

i to nie pierwszy raz w szpitalu w Swinoujsciu ktos wyskoczył przez okno. ... w szpitalu powinny być okna których nie ma możliwości otwierać -Bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu ! a po drugie pacjenci z tendencjami samobójczymi powinny mieć kogoś przy łóżku 24 hrs na dobę czyli opiekunkę 1:1 i rozmowę z psychologiem

Gość • Poniedziałek [27.03.2023, 00:06:30] • [IP: 213.155.174.***]

Nastały czasy w których jeszcze bardziej widać materializm i chciwość ludzką. Jedni wyzyskują drugich i na nich żerują. Ci drudzy walczą jak mogą o przetrwanie aby spłacić lichwę w postaci kredytu lub co gorsza za wynajem mieszkania. Jedni się cieszą, drudzy smucą. Obecna władza rządowa i samorządowe pogłębiają problem. Różnica między bogaczami, a biednymi i wyzyskiwanymi staje się coraz większa. Jedni dokupują kolejne restauracje, apartamenty, mieszkania pod wynajem. Zmieniają samochody jako fanaberie, a drudzy na to im się składają. Jeśli ktoś ma dziś startować w życiu bez układów i pomocy rodziny, to faktycznei może popaść w depresję. Czasy są takie jakieś beznadziejne pod każdym względem. Związki się rozpadają, dla ludzi nie liczy się uczucie. Nie mają wyższych wartości. Ta młoda kobieta miała jakiś problem ale nikt jej nie pomógł. Musiała się czuć samotna i zdesperowana skoro sięgnęła po ostateczne, drastyczne narzędzie. Znieczulica to kolejny problem obecnych czasów. Ludzie stali się egoistami.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 23:53:55] • [IP: 185.149.200.***]

Dziwne, pacjentka po próbie samobójczej nie powinna być monitorowana i być blisko dyżurujących pielęgniarek??

Gość • Niedziela [26.03.2023, 23:07:15] • [IP: 37.47.188.***]

Poprostu przedewszystkim szpital nie powinien przyjac takiego pacjenta odrazu powinien przekierowac na Szczecin. Druga sprawa szkoda slow o naszym szpitalu niby ordynator oddzialu wewnetrznego powinien natychmiast byc usuniety ze stanowiska i tez czesc zalogi którzy nie zdaja sobie sprawy ze pracuja z chorymi byla pacjentka pilnowana skoro ja przyjeli nie.tez dlaczego w takim momencie nie byla powiadomiona policja? Cos tu smierdzi

Gość • Niedziela [26.03.2023, 23:03:53] • [IP: 37.248.166.***]

A dyr szpit doris Konkolewka Protegowana don vito Zmurkensen Jest jedynym kandydatem na Prezidento Łapa ziemia prome kasa

Gość • Niedziela [26.03.2023, 22:53:19] • [IP: 31.11.128.***]

Takim osobom trzeba głosić Ewangelię o Zbawicielu i mówić co stanie się gdy popełni samobójstwo czyli idzie do piekła na wieczne zatracenie o tym mówi Biblia więc zanim się to popelni warto zainteresować się Bożym Słowem.Bóg jest dawca i biorca życia.🕳️👹

Gość • Niedziela [26.03.2023, 22:51:15] • [IP: 37.249.106.**]

Gość • Niedziela [26.03.2023, 22:12:19] • [IP: 46.76.109.**] Dokładnie w punkt. Potem dziwić się, że nie chce się żyć wśród takich ludzi, którzy tak oceniają i myślą...

Gość • Niedziela [26.03.2023, 22:12:19] • [IP: 46.76.109.**]

To prawdziwa tragedia, młoda kobieta próbuje odebrać sobie życie ! Coraz częściej spotykamy się z tak dramatycznymi sytuacjami. Co jest nie tak, że ludzie podejmują tak desperackie kroki? A może to rozczarowanie tym dziwnym szokującym światem bez norm i zasad moralnych, może brak zrozumienia najbliższych i otoczenia, może długi, może nieuleczalna choroba, może zawód miłosny. Artykuł porusza bardzo trudny temat a ludzi wypisują jakieś dziwne rzeczy nie mające cokolwiek wspólnego z tematem, wylewają swoje frustracje, ujadają jak psy. Opamietajmy się póki jeszcze pora ! SKUPMY SIĘ NAD CZŁOWIEKIEM I JEGO LOSEM.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 22:09:56] • [IP: 62.69.253.**]

Jak tam dobre imię szpitala?! Trzeba wszystkich pozwać za naruszenie dobrego imienia. Będą pieniądze

Gość • Niedziela [26.03.2023, 22:07:18] • [IP: 81.111.123.***]

Nawalony personel był!! Dla tego zawiadomili policji na drugi dzień!

Gość • Niedziela [26.03.2023, 22:05:38] • [IP: 2.106.93.**]

Wszyscy mówią na to umieralnia, a nie szpital

Gość • Niedziela [26.03.2023, 21:53:15] • [IP: 176.221.122.**]

Taka osoba nie powinna byc umieszczona tak wysoko i tyle w temacie.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 21:53:01] • [IP: 5.173.24.**]

Zwolnić ku..wa ukraińskich lekarek, niech jadą dodomu. Dyplomy kupują na targowisku, nic nie potrafią i nie dają rady z pacjentami.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 21:46:01] • [IP: 46.77.211.**]

Jaki gospodarz miasta, takie jednostki podległe miastu.

Dziennikarz po studiach. • Niedziela [26.03.2023, 21:42:51] • [IP: 82.102.65.**]

Jestem pewny, ze zastosujecie cenzure. Bardzo przepraszam ale Prawo prasowe pkt 3a nie definiuje Wam jako portalowi dostępu do tej informacji Aby być dziennikarzem trzeba ukończyć. . studia kierunkowe... a NIKT z Was takich nie ukończył. Pozdrawia Serdecznie portal z reklamami

Gość • Niedziela [26.03.2023, 21:32:41] • [IP: 178.238.249.***]

Do [26.03.2023, 19:54:18] • [IP: 37.7.124.***] między nami jest taka różnica że wiem dużo więcej od Ciebie o tym wydarzeniu.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 21:31:38] • [IP: 188.212.135.***]

Po probie samobojczej nie powinna zostac bez opieki, lub powinna byc w pokoju z kratami w oknach, , jak jie ma takiego to przypieta pasami... A jak nie to trzeba bylo ja zawiezc do Zdrojow!

Gość • Niedziela [26.03.2023, 21:24:16] • [IP: 178.238.247.**]

A jaki kardiolog w tym pseudo szpitalu przyjmuje?ten co 5lat temu? no to 👎👎

Gość • Niedziela [26.03.2023, 21:22:33] • [IP: 88.218.253.**]

Gość • Niedziela [26.03.2023, 18:35:13] • [IP: 62.69.252.***]---> Misiek odstaw to co bierzesz bo ci na dekiel wali!

1518 • Niedziela [26.03.2023, 21:22:20] • [IP: 178.238.254.**]

Podoba mi się takie stanowiska kobieta wyskoczyła w szpitalu natychmiast wzywać Policję i prokuratora - super. policja uzdrowi chorych. Najlepiej to wezwijcie Borewicza i oj. Mateusza. Wszystkie problemy rozwiąże. Głupia baba nawet zabić się nie umie. Wywieziono ją do Szczecina i spokój.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 21:22:15] • [IP: 178.238.247.**]

Kiedys miałem do czynienia z odd wewnętrznym, tymi pigułami i lekarzykami, wspomnienia okropne!👎👎,

Gość • Niedziela [26.03.2023, 21:21:13] • [IP: 37.47.152.**]

TO ZAMIAST OTOCZYĆ OD RAZU OTOCZYĆ OPIEKĄ PSYCHOLOGICZNĄ PACJENTKĘ PO PRÓBIE SAMOBÓJCZEJ TO SZPITAL PRZYDZIELA TAKĄ POMOCĄ PERSONEL??!! CO TU NIE TAK

Gość • Niedziela [26.03.2023, 20:31:33] • [IP: 62.69.252.***]

pani doroto to do pani pytania czekają! Spisz ??

Gość • Niedziela [26.03.2023, 20:23:38] • [IP: 37.47.178.**]

Wszystko wszystkim, ale moze wkoncu doczekamy sie lekarza kardiologa, bo ten Co przyjmuje obecnie to nawet szkoda komentarza.na zadnego pytanie odpowiada od zadawania pytan ja tu jestem.nic nie mowi nie wyjasnia.zero komunikacji.w koncowym efekcie skierowal na przeswietlenie pluc.a serce zostalo nadal chore.czy my zawsze musimy brac ochlap ktorych inne szpitale nie chca

Gość • Niedziela [26.03.2023, 20:15:48] • [IP: 88.218.253.**]

Gość • Niedziela [26.03.2023, 20:04:57] • [IP: 178.238.252.***]

CZY KTOS SPRAWDZA PRACE LEKARZY??KSRDIOLOG ZAWSZE SPOZNIONY, POTEM GONI Z PRZYJECIAMI, NIE MOZNA SIE ZAPYTAC BO ZARAZ IRYTUJACA MINA, W KORYTARZU CZEKA OK.50 OSOB...DO KARDIOLOGA, GINEKOLOGIE, DIABETELOGA I MATKI Z WOZKAMI NA REHABILITACJE Z DZIECMI I DO SZKOLY RODZENIA!!PODPIERAMY SCIANY, ANI JEDNEGO WIESZAKA I JESZCZE SIE PRZESUWAMY BY PRZEJECHAL WOZEK Z JEDZENIEM CZY KOBIETA NA OPERACJE, SLYCHAC CZESTO KRZYKI RODZACYCH!!CZY TO MA TAK WYGLADAC??CZY KTORES GABINETY NIE MOGA BYC PRZENIESIONE W INNE MIEJSCA??DLACZEGO NIEMOWLETA STOJA W WOZKACH MIEDZY STARYMI KASZLACYMI LUDZMI??ZADAMY SZACUNKU DO PACJENTOW, ROZUMIEMY POSLIG LEKARZA Z POWODU DLUZSZEGO BADANIA, ALE NIE Z POWODU PROMU !!CZEKAMY NA INFO O POPRAWIE SYTUACJI W TEJ KWESTII!!

Gość • Niedziela [26.03.2023, 20:03:45] • [IP: 37.47.149.***]

Może byli pod wpływem alkoholu stąd brak wezwania Policji

Gość • Niedziela [26.03.2023, 20:03:13] • [IP: 178.238.245.***]

Mam wrażenie że ludzie nie potrafią czytać ze zrozumieniem. To nie jest artykuł o tym jak funkcjonuje szpital tylko o tym co się wydarzyło. Jeśli ktoś jest już w takim dole psychicznym to znajdzie sposób. Winnych szukałabym na o wiele wcześniejszym etapie. A Wy zajmijcie się lepiej dbaniem o swoje zdrowie żebyście w takim razie do żadnego szpitala trafić nie musieli. Wszędzie tylko złość, nienawiść I gorycz. Nic dziwnego, że ludziom się żyć odechciewa skoro mają tylko to wokół.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 19:54:18] • [IP: 37.7.124.***]

178 238 249 Idac tokiem Twego rozumowania, to gdy 10 pietra budynku spoldzielczego wyskoczy KTOS, to prezes spoldzielni powinien byc zawieszony.Pamietajcie, ze to jest szpital powiatowy i dlatego nie ma tam oddzialu psychiatrycznego i wiele innych.A tak na marginesie, jak ktos chce popelnic samobojstwo, to najczesciej tak bedzie

Gość • Niedziela [26.03.2023, 19:45:35] • [IP: 176.221.122.***]

Proszę się nie przejmować nieuzasadnionymi atakami pod Pani adresem, Pani Prezes.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 19:27:26] • [IP: 178.238.246.**]

Kardiolog?ten pan nie pyta pacjenta o zdanie, i samopoczucie tylko z góry ocenia, ze może zbyt gruby, ze powinien np.zachowac dietę co jada, nie ma pytania, co panu dolega, a jego badanie jest żałosne, pytam za co mu płaca i ile zarabia?kolejki do niego są długie czeka się kilka miesięcy, pomto aby się rozczarować, a nie leczyć.Może szpital i osoby zatrudniające lekarzy sprawdza kogo zatrudniają, jest również lekarz od leczenia bólu który przepisuje tabletki halucynogenne, aby człowiek szybciej padł trupem, i proponuje sprawdzać kogo zatrudniacie, to samo dotyczy pielęgniarek, bez wykształcenia, pomocy pielęgniarek, oraz salowych.😱😡😓

Gość • Niedziela [26.03.2023, 18:35:13] • [IP: 62.69.252.***]

DOROTA ZACZNIJ PRACOWAC !A JAK NIE TO NARA OSZCZEDZ WSTYDU BABO !! CO TO ZA ORGANIZACJA KTO TYM WSZYSTKIM ZARZADZA JAKAS BABA ODCIAGNIETA OD PLUGA ? JA SIE PYRAM ?? GDZIE MY ZYJEMY LUDZIE ?!!

Kino domowe • Niedziela [26.03.2023, 18:11:05] • [IP: 5.173.154.**]

A ten transport ambulansem szpitala to była Karetka R-ka? Z lekarzem na pokładzie? Czy zwykły kierowca bez przeszkolenia medycznego?

Gość • Niedziela [26.03.2023, 17:41:58] • [IP: 185.210.39.***]

To mały szpital, ie ma oddziału psychiatrycznego i tyle... I upychają wszystko na internie, trzeba było od razu na psychiatrię z taką!

Gość • Niedziela [26.03.2023, 17:31:13] • [IP: 31.11.128.***]

Ile osób, z jakimi kwalifikacjami i po co jest zatrudnionych w budynku zwanym szumnie szpitalem?

Gość • Niedziela [26.03.2023, 17:25:25] • [IP: 89.64.121.*]

W Świnoujściu nigdy nie było, nie jest i nie będzie dobrego szpitala. Dobrzy lekarze jak mają wybór to wolą pracować i mieszkać w dużym mieście a nie na wsi. Młodzi ludzie ze Świnoujścia jak wykształcą się na dużych miastach i posmakują życia w dużym mieście to już nie wracają, moje dwoje dzieci tak zrobiły i za nic nie chcą wracać.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 17:16:56] • [IP: 37.248.210.***]

Jak ma być dobrze.pielegniarki pracują na kilka etatów i ciągle mało.Najlepiej narzekać.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 17:08:13] • [IP: 46.134.106.***]

To samo dzieje sie wsrod młodzieży, nawet dzieci, opieka pod tym wzgledem nie istnieje w ogóle system nie wydolny, teraz pokłosie izolacji wsrod dzieci i młodzieży moze tak tym sie zajmijcie ile w naszym miescie dzieci odebralo sobie życie.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 17:04:30] • [IP: 89.151.39.***]

biedna pielęgniarka

Gość • Niedziela [26.03.2023, 16:57:55] • [IP: 5.173.170.**]

W czym? Świnoujskim szpitalu? To my mamy szpital??!! Czy mnie coś ominęło!?!?

Gość • Niedziela [26.03.2023, 16:56:29] • [IP: 176.221.123.***]

nie wezwali policajow bo byly po odkażaniu żołądka

Gość • Niedziela [26.03.2023, 16:39:18] • [IP: 176.221.122.***]

Biedna kobieta! Nie chciała żyć z innego powodu, a na pewno nie z tego, że tutaj znalazła opiekę. Niech Jej ziemia lekką będzie. Winy moi szanowni Państwo szukajmy wśród innych ludzi, a nie personelu szpitala!

Gość • Niedziela [26.03.2023, 16:26:28] • [IP: 178.238.249.***]

Pytanie na koniec, dlaczego Pani Prezes jeszcze nie została zawieszona do czasu wyjasnienia tej sprawy.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 16:22:10] • [IP: 5.173.172.**]

Paradoksalnie jej szanse na przezycie wzrosly po tym jak zostala przewieziona do szczecina

Gość • Niedziela [26.03.2023, 16:16:12] • [IP: 178.238.249.***]

Widzę że pojawiły śię pytania o czas pracy personelu medycznego już odpowiadam, GDYBY KTOŚ TO NORMALNIE ROZLICZYŁ I SKOŃCZYŁ Z PATOLOGIĄ PRACY W POLSKICH SZPITALACH PO 300-400 GODZIŃ MIEŚIĘCZNIE TO ONE PO PROSTU STANĄ Z BRAKU PERSONELU. Polska tzw, szumnie służba zdrowia to ŚIEDLISKO MEGA PATOLOGII, o ile płace lekarzy są już na dobrym pułapie to personel średni dalej tyra za czapkę gruszek i to jest kolejna przyczyna takich zjawisk. Niedawno 40 letni rat/med zmarł w nocy w trakcie dyżuru, resztę proszę sobie dopisać.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 16:11:03] • [IP: 37.47.157.***]

PiS ludzi swoimi działaniami wyrzuca na ulicę bo ich mają być kamienice. Przedsiębiorcom dali, a zwykłym ludziom zabrali. Nasza władza miasta też okryta hańbą największej drożyzny mieszkaniowej. Tylko karę powinni dostawać oprawcy a nie ofiary.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 16:06:16] • [IP: 37.47.185.***]

Lekarki Ukrainki. Jakim prawem? Przecież nie można zweryfikować czy ich dyplomy są prawdziwe.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 16:04:03] • [IP: 89.64.95.**]

A wezwać policję mieli na jakiej konkretnie podstawie? Ktoś tę pacjentkę wyrzucił z okna? Jeszcze bardziej kuriozalne jest dopytywanie o to czy zawiadomiono prokuraturę (o czym?!)...

Gość • Niedziela [26.03.2023, 16:02:08] • [IP: 88.218.254.***]

Nie przesadzajcie z tą umieralnią!Niektórzy żywi po szpitalu wracają do domu.Ostatnio sąsiad z działki miał tam operację na przepuklinę i wszystko się udało. Dwa dni w szpitalu i żywy w domu.A tak się bał tam iść. Żałował, że sobie Gryfic nie załatwił.A znajoma skaleczenie fachowo miała zszyte!No i koleżanka z kolką też na nocnym otrzymała pomoc.Zastrzyk w pupę

Gość • Niedziela [26.03.2023, 15:59:48] • [IP: 46.231.56.**]

co się dzieje w szpitalu? gdy lekarz kardiolog stwierdził u mnie że mogę mieć wrzody na żołądku a okazało się w Szczecinie że miałem stan przedzawałowy i takich mamy fachowców w Świnoujskim szpitalu...

Gość • Niedziela [26.03.2023, 15:49:31] • [IP: 176.221.123.***]

Świnoujscie nie posiada Szpitalnego Odziału Ratunkowego i Pacjętów odsyłają do innych Miast to Karetką Pogotowia to Helikopterem aliczy się ta pierwsza Złota Godzina aby uratowac Pacjęta

Gość • Niedziela [26.03.2023, 15:48:18] • [IP: 178.238.250.**]

czyżby tym sposobem chciała uciec z tej umieralni albo trafić do prawdziwego szpitala?

Gość • Niedziela [26.03.2023, 15:41:22] • [IP: 89.151.36.**]

Gość • Niedziela [26.03.2023, 15:30:18] • [IP: 89.151.32.***] Dziwne. Grzebiący w śmietnikach tzw. jubilerzy śmietnikowi nie są płatnikami VAT-u.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 15:35:14] • [IP: 89.151.36.**]

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:54:53] • [IP: 5.173.192.**]Lepiej sam się zgłoś do psychiatryka do Szczeciną bo cię połżą u nas i to bez spadochronu...

Gość • Niedziela [26.03.2023, 15:30:18] • [IP: 89.151.32.***]

Pewnie przeczytała całą ustawę o podatku VAT. Też tak miałem.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 15:30:08] • [IP: 89.151.36.**]

Gość • Niedziela [26.03.2023, 12:52:00] • [IP: 155.133.14.***] Daj już spokój temu Tuskowi. Leżącego się nie bije...

Gość • Niedziela [26.03.2023, 15:25:20] • [IP: 89.151.36.**]

Hanna • Niedziela [26.03.2023, 13:35:43] • [IP: 176.221.122.***] Twój gumowy okrągły dowód osobisty na pewno jest prawdziwy.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 15:24:30] • [IP: 185.210.39.***]

DOBRY SPOSÓB NA ZMIANE SZPITALA :)

Gość • Niedziela [26.03.2023, 15:16:51] • [IP: 185.210.38.***]

W szpitalu raz w miesiącu przez 3 godziny przyjmuje na NFZ kardiolog. Byłem 43 pacjentem i badanie polegało na 4 krotnym dotknięciem słuchawką chociaż obok jest USG i EKG. Nie dziwię się takiemu podejściu (znużenie i zmęczenie) ale co by było gdybym był poważnie chory

Gość • Niedziela [26.03.2023, 15:16:06] • [IP: 89.151.37.**]

Duze prawdopodobienstwo, ze nie wezwali policji, bo to zajscie mogło calkiem inaczej wyglądać.moze paniusie pielęgniarki spaly o tej porze i wogole zorientowano sie o zajściu dopiero jak wypadła, a teraz szpital przedstawi sytuacje ze niby tak gorliwie ja ratowano w tym grajdole wszystko jest zamiatane pod dywan.chcesz zyc to omijaj ten szpital z ukraińskimi specjalistami z dyplomami z targowiska.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 15:07:08] • [IP: 88.218.254.***]

Ten szpital jest słabiutki, nawet nie ma SORu

Gość • Niedziela [26.03.2023, 15:05:45] • [IP: 90.129.196.**]

co tak negatywnie w tym naszym pieknym miescie ludzie gina inni sie rzucaja z okien a tak jest cudownie i wiosennie

Gość • Niedziela [26.03.2023, 14:51:24] • [IP: 185.147.69.**]

Prawda jest taka, że jak ktoś chce się zabić to jej się nie upilnuje

Gość • Niedziela [26.03.2023, 14:50:14] • [IP: 37.248.208.***]

Leżałem tam. Obok kiedyś też chciałem wyskoczyć tam nie można oddychać i jest tragicznie.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 14:48:06] • [IP: 37.47.151.***]

Gość • Niedziela [26.03.2023, 14:04:36] • [IP: 88.218.254.**] Półki szczególnie te z czarnych marszów chce się ruchać i skrobać. Inne na stronach lushing robią i squirta za żetony. Z jednego i drugiego dzieci nie będzie. Postępująca patologia, demoralizacja i ateizm. Tylko kasa się dla nich liczy i aby w cipie było dobrze.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 14:45:31] • [IP: 2.106.93.**]

Nikt w mieście nie nazywa tego szpitalem, tylko UMIERALNIĄ. Tragedia, co tam się dzieje!!

Gość • Niedziela [26.03.2023, 14:44:57] • [IP: 5.173.194.**]

Też słyszałem że piguła na dyżurze dostała zawał... Ale cicho sza... Walą po 400 godz

Gość • Niedziela [26.03.2023, 14:42:41] • [IP: 213.155.174.***]

Trzeba zbadać godziny wypoczynku personelu. Często te godziny są przekraczane. Morawiecki zniósł odpowiedzialność z lekarzy aby promować propagandę szczepionkową i covida. Jakoś teraz nie napędzają tego. Prawie wszystkie partie były zgodne w sprawie eksperymentów medycznych w postaci szczepionek na ludziach których potraktowali jak szczury doświadczene.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 14:34:27] • [IP: 37.47.185.***]

Najgorsze jest to że w mieście nie ma żadnego nadzoru i Sujka i Zmurkiewicz jako właściciele szpitala będą kryli takie błędy Kąkolewskiej. Tam wszyscy na wszystko już mają wyje... A burdel w mieście osiągnął szczyty.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 14:32:04] • [IP: 83.20.255.***]

Projektt tych okien szpitalnych to pomyłka. Okna powinny być zabezpieczone przed wypadkami. Kluczyk do okna stosują matki by dziecku nie przyszło do głowy wychylić się. Tu do szpitala trafiają również niedoszli samobójcy, tu udzielana jest im pierwsza pomoc-ratowanie życia, to zrobiono, jednak powinien być całodobowy nadzór takich pacjentów lub monitoring pod okiem kamery. Fakt, brak personelu. Jednak na tej sali powinna być osoba przeszkolona, niekoniecznie pielęgniarka. Nie znam się na procedurach, czy ratownictwo medyczne z pierwszego kontaktu nie powinno zgłosić tego faktu policji? by ta przeprowadziła pilny wywiad środowiskowy, by poszukać przyczyn targnięcia się na życie tak młodej osoby? Kiedyś dawno temu, taka konsultacja psychiatryczna była wykonywana na cito.Może na następny dzień zaplanowano konsultację psychologiczną i psychiatryczną? Nie wiem, nie osądzam.Zdrowia i szczęścia dla tej Pani i dla Personelu szpitala.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 14:29:34] • [IP: 37.47.147.***]

Tak już jest jak szpital ma płacone od ilości zgonów premie.Co robią ruskie lekarze bez kwalifikacji w polskim szpitalu?, Na szmatę ich do mycia kibli a nie za leczenie, dobijanie Polaków, banderowskie pomioty.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 14:28:52] • [IP: 5.173.27.**]

Jak jest na kontrakcie może pracować bez ograniczeń

Gość • Niedziela [26.03.2023, 14:15:35] • [IP: 176.221.123.**]

A właśnie Panie Sławku czy mógłby Pan zadać pytanie czy w naszym szpitalu dopuszczalna jest praca 24 godziny na dobę 20 dyżurów w miesiącu, i czy jest to zgodne z prawem. Kodeks pracy ściśle określa czas pracy ilość nadgodzin i czas przerwy między dyżurami czy w naszym szpitalu honorują kodeks pracy czy też własne zarządzenia i czy jest wymagana zgoda dyrekcji na podjęcie dodatkowej pracy. Pytania istotne ponieważ chodzi o zdrowie i życie ludzi będących pod opieką.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 14:04:36] • [IP: 88.218.254.**]

12:23:54] • [IP: 213.155.174.***]W Świnoujściu??W całym w tym chorym kraju ludzie są na dnie, 65 procent młodych Polek nie chce mieć dzieci.Co zostanie z tego kraiku za 10...20 lat?Politycy i kler będą zapier...i płodzić dzieci.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 13:58:53] • [IP: 46.205.140.***]

Chora kobieta trzeba jej pomóc

Gość • Niedziela [26.03.2023, 13:57:36] • [IP: 37.225.26.***]

Najgorszy szpital w zachodniopomorskim

Gość • Niedziela [26.03.2023, 13:55:51] • [IP: 178.238.246.**]

Co mieli do ukrycia, ze nie wezwali policji?🤔🤥

Gość • Niedziela [26.03.2023, 13:54:06] • [IP: 178.238.246.**]

Personel szpitala a zwłaszcza pielęgniarki, są nieprzyjemne, nie chcą pomagać chorym, nie można się doprosić, o pomoc, jeśli jesteś osoba leżąca to możesz umrzeć z głodu, jak musisz używać pampersow to nie ma co liczyc na pomoc, a zwłaszcza od salowych Polek, nie chce im się i tyle, nie chcą pomagać, nawet wtedy gdy się pacjent prosi, są aroganckie o niegrzeczne, takie doświadczenie miała moja rodzina na oddziele wewnętrznym. Kogo tam zatrudniają?

Gość • Niedziela [26.03.2023, 13:52:15] • [IP: 185.210.37.*]

będąc w naszym szpitalku nie raz człowiek miał ochotę zabić siebie i ich od samego wejścia flaki się wywracają do dgóry nogami jak sie na te mimozy patrzy nie ma kto towarzystwa pogonić to i sami z siebie sie za prace nie wezma!

Gość • Niedziela [26.03.2023, 13:49:11] • [IP: 176.221.123.**]

Poniżej ktoś zadał pytanie dlaczego wszyscy krytykują szpital a nie zastanawiają się nad osobą pacjentką.Ponieważ artykuł jest o zdarzeniu w szpitalu a nie o pacjentce i jej osobistych problemach i decyzji o samobójstwie od pewnego czasu w Polsce prywatność jest chroniona. A szpital jest dobrem publicznym i wszyscy podatnicy utrzymujący te dobro, mają prawo do pochwał a jak trzeba to do rzetelnej krytyki.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 13:48:30] • [IP: 37.47.145.***]

Zaplanowalam sobie, ze za kilka lat, gdy juz mi przyjemnosc z zycia calkowicie minie dobrowolnie zglosze sie do szpitala w Swinoujsciu. Prosze tylko o jedno :nie zmieniajcie sie na lepsze.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 13:45:31] • [IP: 31.0.90.***]

A ta pielęgniarka co miala zawał na dyżurze tez cisza bo waliła po 20 dyżuróww miesiącu po 24 godziny.takie tematy sie słyszy od ludzi na izbie przyjęć Panie Sławku dowiedz się Pan w tym temacie cos

Hanna • Niedziela [26.03.2023, 13:35:43] • [IP: 176.221.122.***]

Lekarze Ukraińcy to nie dziwne że tak się dzieje. ... na Ukrianie kupują prawojazdybi jeżdżą po ulicach więc nie wiadomo czy też jie wykupują sobie specjalizacji

Gość • Niedziela [26.03.2023, 13:30:12] • [IP: 5.173.198.**]

Oszukała przeznaczenie 2x.niech moc będzie z nią.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 13:21:09] • [IP: 88.218.252.***]

Dlaczego wszyscy ganicie szpital, zamiast zastanowić się, co, lub kto ją do takiej desperacji doprowadził?..w jak trudnej sytuacji życiowej i z jakiego POWODU się znalazła? Przykre jest to, że coraz więcej takich przypadków, że ludzie postanawiają zakończyć żywot..

Gość • Niedziela [26.03.2023, 13:08:20] • [IP: 185.210.36.***]

to lekarz decyduje gdzie wywieść, i jako kolejność, nie pielegniarka. UM zawiódł, , , pelno dyrektorow, prezesów, , sami znajomi bez konkursu, , sredni personel za nic mieli, , dopiero po Covidzie dostrzezono personel sredni, , , , brak personelu wystarczajaca, , , nie ma jednego a z sercem dyrektora czy prezesa, , a ilu wice-, , wszyscy biora wysokie wynagrodzenia

Gość • Niedziela [26.03.2023, 13:08:05] • [IP: 85.219.172.*]

Świnoujście oddział wewnętrzny to umieralnia

Gość • Niedziela [26.03.2023, 13:06:04] • [IP: 85.219.172.*]

Powinna od samego początku trafić do psychiatryka szxzecin a nie do Świnoujścia

Gość • Niedziela [26.03.2023, 13:00:55] • [IP: 37.248.159.**]

Moim zdaniem nie powinno się przeszkadzać w próbach samobójczych

Gość • Niedziela [26.03.2023, 12:56:25] • [IP: 46.205.140.**]

Psychiatryk jest na Steyera 15 to nienormalni ludzie, ostatni przykład kobieta zaze obrali sobie osobę na celownik i dręczą ja i co może się stać jest schorowana i samotna zamiast dać dobre słowo to ja dręczą jest na skraju wytrzymałości będzie nowy przypadek jak ktoś się niezajmie tym, będzie znowu oczym. pisać aprzeciez sami porządni ludzie tam mieszkają z kryminalna czy inna przeszłością i obecna sytuacja, jak jej się coś stanie wiem kto zatym stoi podam wszystkich którzy

Gość • Niedziela [26.03.2023, 12:55:48] • [IP: 188.241.156.***]

Przecież to skrajna nieodpowiedzialność żeby pacjentke po próbie samobójczej umieścić na poddaszu!

Gość • Niedziela [26.03.2023, 12:52:00] • [IP: 155.133.14.***]

Ludzie nie chcą już żyć w tej zakłamanej demokracji. Demokracja bez maski - okrutny, fałszywy, cyniczny, bezwzględny i antyludzki system. Ludzie wolą umrzeć niż żyć w tym błocie.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 12:51:19] • [IP: 46.205.132.***]

To prawda, że szpital z definicji powinien być instytucją, która pomaga, diagnozuje, leczy. W tym wypadku tego zabrakło. Przerażające jest to, iż o naszym szpitalu jest tak dużo opinii negatywnych zarówno od byłych pacjentów, jak i od rodzin, których bliscy w tym szpitalu zmarli.

Dusza • Niedziela [26.03.2023, 12:49:49] • [IP: 5.173.170.**]

Ludzie opamiętajcie się, to jest niewyobrażalna tragedia dla tej biednej dziewczyny, nie wspomnę o jej rodzinie. Nikt nie ma prawa jej osądzać, skoro targnęła się na życie, to powinna zostać objęta specjalistyczną opieką. Do czasu polepszenia zdrowia psychicznego nie powinna taka osoba zostawać sama nawet na minutę. Wiem co to znaczy jak się nie możesz pozbyć myśli, że nie chcesz żyć.Tylko zrozumie ten kto przez to choć raz przechodził.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 12:46:33] • [IP: 88.218.253.***]

Brawo Iswinoujscie, że pilnujecie i patrzycie na ręce !

Gość • Niedziela [26.03.2023, 12:46:23] • [IP: 185.210.38.***]

W Świnoujściu leczenie to tragedia szczególnie dla tych którzy nie mają dużo kasy i muszą się leczyć na NFZ lub nie mają na tyle zdrowia aby dojeżdżać do specjalistów w Szczecinie.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 12:42:35] • [IP: 176.221.123.***]

Powinna szybko byc odwieziona do Szpitala w Szczecinie a nie do Swinoujskiego Szpitala

Gość • Niedziela [26.03.2023, 12:39:37] • [IP: 5.173.192.**]

A ja się pytam gdzie jej rodzice byli. No ja pytam się. No pytam się. No ja się pytam

Gość • Niedziela [26.03.2023, 12:38:49] • [IP: 5.173.154.**]

Policja powinna być wezwana do zabezpieczenia śladów i monitoringu. A personel został przebadany alkomatem?

Gość • Niedziela [26.03.2023, 12:29:39] • [IP: 176.221.122.***]

LEKARZE NIE ZAUWAZYLI ZE Z NIA COS NIE TAK.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 12:26:00] • [IP: 2.106.93.**]

Brawo Redakcjo za czujność.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 12:23:54] • [IP: 213.155.174.***]

Młodzi ludzie w Świnoujściu nie mają dobrych perspektyw. Zero szans na swoje lokum, praca która wystarczy jedynie opłacić za najem mieszkania. Jednym słowem wegetacja. Do tego dochodzi postępująca laicyzacja i demoralizacja. Chciwość i pieniądze. Wszędzie wyścig szczurów. To co było dobre należy pamiętać, bo raczej już lepiej nie będzie tylko gorzej.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 12:23:51] • [IP: 2.106.93.**]

Dlaczego wszyscy w mieście nazywają ten szpital umieralnią? Dlaczego boją się jak ognia, żeby tam ich nie położono?

Gość • Niedziela [26.03.2023, 12:17:52] • [IP: 176.221.122.***]

Nie ona piersza wyskoczyła, w tamtym roku facet też wisiał na rynnie

Gość • Niedziela [26.03.2023, 12:15:53] • [IP: 37.249.106.**]

Szpitale psychiatryczne są przepełnione.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 12:10:35] • [IP: 46.77.211.**]

Nasze miasto jest jedynym w kraju, w którym rządzą członkowie PZPR, ORMO i nomenklatury PRL - owskiej i funkcjonuje działanie według standardów " wita rozumita".

Gość • Niedziela [26.03.2023, 12:09:58] • [IP: 62.69.252.***]

Jak to jest że nasi medycy jadą na Ukrainę pomagać rannym bo jest wojna a tamci uciekają do nas może tacy z nich lekarze są dobre

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:59:27] • [IP: 31.11.131.***]

To wszystko co piszecie to PRAWDA, czasy podłe, specjalistów brak, każdy idzie do pracy aby odbębnić godziny.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:58:55] • [IP: 37.47.181.**]

Prezydent Świnoujścia leży na Arkońskiej. Dlaczego nie w Świnoujściu?

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:55:38] • [IP: 95.91.212.***]

Bez komentarza, , ,

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:55:14] • [IP: 5.173.192.**]

Ktoś wie kto to?

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:54:53] • [IP: 5.173.192.**]

To wszystko wina tylko i wyłącznie PiS

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:53:00] • [IP: 5.173.27.**]

Psycholog był potrzebny a nie monitoring kardiologiczny Procedury zawiodły

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:50:35] • [IP: 89.151.33.**]

"Następnego dnia poinformowali prokuratora" nie trudno było o to skoro zdarzenie miało miejsce koło 23 godziny. To raczej nie trudno było się domyślić, że zgłoszenie pójdzie na drugi dzień po 24... Chyba że miało to wyglądać tak: Personel 22:45: o wyskoczyła Personel 22:59: dzwoń do prokuratury

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:47:00] • [IP: 85.30.160.***]

no i prokuratura powinna się w końcu zająć tym szpitalem, to jest skandal żeby całe miasto go nazywało umieralnią, bo procedury tam są na bardzo niskim poziomie. już pierwszym błędem jest nieumieszczenie osoby po próbie samobójczej w szpitalu psychiatrycznym. kolejnym niezawiadomienie policji.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:46:16] • [IP: 5.173.152.**]

Przecież personel szpitala nie kazał jej skakać, powinni ją wywieźć do osychiatryka i tyle w temacie

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:44:07] • [IP: 176.221.123.**]

Personel wypalony kasa kasa i tylko kasa, smutne czasy pęd do kasy. Myślę że to zdarzenie a przede wszystkim śledztwo prokuratorskie będzie jakimś przełomem w naszym szpitalu a osoby odpowiedzialne za standardy leczenia poniosą odpowiedzialność, za to że ta osoba trafiła tam gdzie nipowinna.Prawdopodobie sprawą zajmie się również Państwowa Inspekcja Pracy.Jeżeli sprawa nie trafi pod , , dywan" to może być tylko lepiej dla potencjalnych pacjentów.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:40:33] • [IP: 5.173.154.**]

Czemu okna nie mają tam blokady?

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:39:55] • [IP: 178.235.147.***]

ta kobieta to ukrainka?

Balon • Niedziela [26.03.2023, 11:38:57] • [IP: 178.235.147.***]

Tam jest monitoring. Pokazać nagrania, to sami ocenimy profesjonalizm!

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:37:51] • [IP: 37.47.177.**]

Nie ma karetek, nie ma prawdziwego szpitala ale za to są apartamenty.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:36:25] • [IP: 37.47.177.**]

Mieszkańcy Świnoujścia zapamiętajcie. Jak będziecie połamani w ciężkim stanie to będą was wozić karetką do Szczecina. No ale za to w mieście będziecie mięli jeszcze więcej apartamentów. Możecie skorzystać z cesarskich ogrodów. Taki los jak tej pacjentki powinien spotkać rodziny prezydentów miasta i radnych, którzy podnoszą łapy za zmianą zagospodarowania przestrzennego miasta aby budować kolejne apartamenty. Niestety ale zazwyczaj krzywda spotyka tych zwykłych ludzi, a bonzowie mają się wyśmienicie.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:35:28] • [IP: 178.238.253.**]

Ludzie co Wy wypisujcie, nażarla się leków ratowali ją, widocznie.musiała być podłączona do aparatury to co w piwnicy mają trzymać takich ludzi.Albo od razu w psychiatryku zamykać, nie próbując jej pomóc.Jak czytam te Wasze wynurzenia, to nie dobrze mi się robi. Tak najlepiej to przystosować cały szpital do Wariatów.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:34:12] • [IP: 178.235.147.***]

W tamtym tygodniu też przywieźli babkę, nałykała się prochów i ponoć zapiła ale nie wodą, co za czasy

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:33:41] • [IP: 46.205.140.**]

10:32:41] • [IP: 176.221.122.**] 1.wierzysz ateuszu w Boga? 2. Znasz się na Bogu? w jaki sposób nabyłeś tę wiedzę i dlaczego nauczasz o Bogu, skoro jesteś ateuszem i skoro Boga dla ciebie" nie ma"?

Lekasz psyholok • Niedziela [26.03.2023, 11:32:10] • [IP: 37.248.161.**]

Niedziela [26.03.2023, 11:13:31] • [IP: 37.47.189.***]To znak ze trzeba się odciąć od negatywnych wiadomości. Nastawić się na to co dla nas dobre i to czego byśmy chcieli. Odciąć się w szczególności od telewizji czy to TVP czy TVN, nie ważne, bo to stamtąd głównie leci marny i negatywny przekaz. Facebook, Instagram. Potrafi być bardzo surowy e o dnie, nie radzisz sobie z krytyką, skasuj to. Wcale tego nie potrzebujesz. Trzeba zrozumieć że tylko my mamy kontrolę nad swoimm życiem. Pozdrawiam i życzę szczescia

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:30:16] • [IP: 37.47.157.***]

W tym szpitalu nie ma przycisku do wzywania personelu. Pacjenci umierają na oczach innych pacjentów, którzy nie mogą wezwać pomocy widząc agonię umierającej osoby. Opowiadała jedna osoba, która tam leżała. Sam widziałem, że nie ma przycisków przy łóżku. A EKG o którym mowa było odłączone. Lekarki Ukrainki. Jednego polskiego lekarza ordynatora widziałem. Doktor Borowski. Jedna z Ukrainek lekarek była bardzo opryskliwa. Najmilsza była pielęgniarka Polka. Ładnie się zwracała do pacjentów i dbała o nich.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:29:25] • [IP: 62.69.252.***]

Tak swoją drogą to pewnie będzie żyła długo dwie próby i nic z tego chyba że ja *** wykończy

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:23:30] • [IP: 31.0.50.***]

Najlepszym sposobem na zatrzymanie pacjentki w łóżku było by przykuć ją kajdankami. (Jeszcze jeden idiotyzm do wielu poniżej).

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:22:54] • [IP: 5.173.140.***]

Po próbie samobójczej ludzie powinni znaleźć się na psychiatrii. Oddział wewnętrzny w niczym nie poradzi, zwykły szpital nie jest przystosowany do opieki nad takim człowiekiem. Nie ma tu winy personelu.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:22:15] • [IP: 37.47.156.***]

Pan Prezydent Żmurkiewicz pozamykał szpitale, Warszawa, Fregata. Ruski szpital przerobiony na hotel" Cesarskie ogrody". Powinny tam duchy straszyć gości za karę. Można by było tam zrobić szpital z prawdziwego zdarzenia jak w Gryficach z lądowiskiem dla śmigłowców. Sam jednak leży w szpitalu na Arkońskiej w Szczecinie, a nie w Świnoujściu.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:20:18] • [IP: 37.47.109.***]

Uraz wielonarządowy to nic dobrego.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:13:31] • [IP: 37.47.189.***]

Dzisiejsze czasy są podłe i perfidne. Wszędzie zakłamanie, manipulacja. W mediach nic dobrego tylko wszystko złe. Ciągle straszą ludzi. Ile takich ciosów można znieść? Jedyną obroną i nadzieją jest Bóg. Jeśli ktoś jest daleko to pozbywa się tej ochrony.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:13:29] • [IP: 178.238.251.***]

I co dalej jak tu żyć? Tylu specjalistów po nieszczesnym fakcie ?? Jak tu pomóc?

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:05:51] • [IP: 46.204.45.*]

Nie ma to jak z takimi obrażeniami jechać karetka 1.5h do szpitala w szczecinie masakra ktoś powinien za to odpowiedzieć CO NIE DORKA ??

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:05:35] • [IP: 62.69.252.***]

Zobaczyła ordynatora i wiedziała ze tu jej nie pomogą zbyt wiele więc wybrała lepsze zło

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:04:37] • [IP: 88.218.255.***]

Objęto, , pomocą psychologiczną personel, , dlaczego nie objęto taka pomocą pacjentki? Pacjentka trafiła tam po próbie samobójczej. Ani słowa o opiece psychiatrycznej 8 psychologicznej, płukanie żołądka i monitorowanie EKG. Pacjent uprzedmiotowione. Kropka. Iby w Szczecinie otrzymała niezbędną pomoc.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:02:57] • [IP: 92.118.164.**]

Znowu masa debili krytykuje w sposób chamski nasz Szpital

Gość • Niedziela [26.03.2023, 11:00:07] • [IP: 178.235.147.***]

Co na to Prezes Konkolewska? Jakieś oświadczenie chciałbym przeczytać!

Gość • Niedziela [26.03.2023, 10:59:40] • [IP: 92.118.164.**]

A co ma do tego prokurator i policja.Kobieta usiłowała popełnić samobójstwo i tyle w temacie.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 10:56:20] • [IP: 86.22.202.**]

Skoro była przyjęta po próbie samobójczej to czemu nikt nie pomyślał żeby chociaż klamki z okna zdemontować?? Logiczne że może spróbować ponownie a okno daje taką możliwość.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 10:54:15] • [IP: 46.76.57.**]

Za umieszczenie pacjentki po próbie samobójczej na poddaszu, dyrekcja szpitala powinna odpowiadać karnie.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 10:54:03] • [IP: 62.69.252.***]

Dlaczego była zostawiona? była przyjęta po próbie samobójczej... : (

Gość • Niedziela [26.03.2023, 10:53:59] • [IP: 95.91.240.**]

Gość • Niedziela [26.03.2023, 10:53:59] • [IP: 37.47.150.**]

Niestety ale życie w obecnych czasach stało się ciężkie psychicznie. Dookoła dużo zła, niesprawiedliwości, znieczulicy, podłości i chciwości. Włodarze naszego miasta są wrogami mieszkańców. Ceny zaporowe mieszkań, budowanie mieszkań nie do mieszkania tylko na handel. Praca nie zapewniająca dachu nad głową. Niedawno kobieta na Wilczej w Szczecinie wyskoczyła z 10 piętra wieżowca. Miała 2 dzieci. Nie mogła znaleźć pracy która pokryła by opłatę za drogi wynajem mieszkania. Zabrali jej dzieci, bo miała myśli czy próby samobójcze. To pogłębiło problem. Takie jest obecnie nasze państwo i miasta w Polsce dla młodych ludzi. Lichwa i spekulacja lub niewolnictwo i wegetacja.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 10:53:32] • [IP: 37.248.162.***]

Jak to możliwe, aby po próbie samobójczej, przewieźć chorą na oddział wewnętrzny i to jeszcze do szpitala o wyjątkowo złej opinii. Kobieta powinna trafić na oddział psychiatrii. Znów zawinił system, a system to przecież ludzie. Prokuratura powinna postawić zarzut osobie, która zadecydowała o tym, że chora po próbie samobójczej znalazła się tam, gdzie nie powinna. Płukanie żołądka można było zrobić na izbie przyjęć w Szczecinie, po czym bezwzględnie należało chorą dostarczyć na psychiatrię.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 10:53:13] • [IP: 37.47.181.***]

Niestety ale życie w obecnych czasach stało się ciężkie psychicznie. Dookoła dużo zła, niesprawiedliwości, znieczulicy, podłości i chciwości. Włodarze naszego miasta są wrogami mieszkańców. Ceny zaporowe mieszkań, budowanie mieszkań nie do mieszkania tylko na handel. Praca nie zapewniająca dachu nad głową. Niedawno kobieta na Wilczej w Szczecinie wyskoczyła z 10 piętra wieżowca. Miała 2 dzieci. Nie mogła znaleźć pracy która pokryła by opłatę za drogi wynajem mieszkania. Zabrali jej dzieci, bo miała myśli czy próby samobójcze. To pogłębiło problem. Takie jest obecnie nasze państwo i miasta w Polsce dla młodych ludzi. Lichwa i spekulacja lub niewolnictwo i wegetacja.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 10:52:11] • [IP: 192.42.116.***]

Ten szpital, to jakieś dno, ubojnia, żeby z tego szpitala wywozić do oddalonego o około sto kilometrów dalej szpitala...

Gość • Niedziela [26.03.2023, 10:50:52] • [IP: 2.106.93.**]

Ten szpital w mieście wszyscy nazywają „umieralnią”. Za niepowiadomienie policji prezes szpitala powinien ponieść odpowiedzialność!! Co, jak przypuszczam, zostanie zamiecione pod dywan.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 10:49:04] • [IP: 89.151.32.***]

Skandal jak po próbie samobójczej ktoś zdecydował obserwować pacjentkę kardiologicznie?? ona powinna trafić od razu pod opiekę psychiatryczną. A już to, że nikt nie zawiadomił od razu policji po wypadku i po urazie wielonarządowym nie zabrał jej helikopter tylko jakaś rozklekotana karetka to jakaś katastrofa. Prokurator jak nic.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 10:48:49] • [IP: 46.231.56.***]

Po cichu karetka, a nie powinni wezwać helikoptera LPRu? Chyba procedur zabrakło w tym przypadku. Szkoda dziewczyny.

Gienek • Niedziela [26.03.2023, 10:47:56] • [IP: 5.173.154.**]

Dyrektorem technicznym jest w szpitalu znany karateka Dariusz. Pytania do niego: Dlaczego potencjalnego samobójcę lokuje się w sali na najwyższym piętrze, gdzie może wyskoczyć przez okno? Dlaczego taki pacjent nie jest trzymany w sali, która jest na taką sytuację przygotowana? Prokurator zapyta!

Gość • Niedziela [26.03.2023, 10:46:33] • [IP: 83.185.92.**]

Gość • Niedziela [26.03.2023, 10:43:05] • [IP: 176.221.122.***]

Powinni za to beknac Kto tak pilnuje tych spraw

Gość • Niedziela [26.03.2023, 10:41:16] • [IP: 77.111.247.**]

"...szpital w Świnoujściu o tym co wydarzyło się feralnego wieczoru na terenie placówki nie wezwał policji, ani pogotowia ratunkowego." Wołać policję to i owszem ale w szpitalu wołać pogotowie ??

Gość • Niedziela [26.03.2023, 10:38:27] • [IP: 176.107.114.***]

Ona powinna trafić ja oddzial psychiatryczny, a nie na oddzial wewnętrzny gdzie jest masa innych chorych wymagających pomocy. Nie można winić personelu oddziału wewnętrznego

Gość • Niedziela [26.03.2023, 10:37:54] • [IP: 176.221.122.*]

To ja mam kolejne dobre pytanie, dlaczego pacjentka już po pierwszej próbie samobójczej trafiła do świnoujskiego szpitala, a nie do szpitala psychiatrycznego, który udziela kompleksowej pomocy w takich przypadkach?

Gość • Niedziela [26.03.2023, 10:36:07] • [IP: 176.221.123.**]

Prokuratura zbada jakość opieki nad pacjentami ?pacjenci po próbach samobójczych wymagają specjalnego nadzoru. Nie jest żadną tajemnicą że personel medyczny nie tylko w naszym szpitalu ale w całej Polsce pracuje na kilku etatach często wyrabiając oprócz limitu miesięcznego kilka setek godzin więcej. Pozwalają na to luki prawne bardzo wygodne dla pracodawców i części pracowników.Siłą rzeczy organizmu nie oszuka się pieniędzmi, a na końcu tego szaleństwa jest pacjent.Prorytety medyczne Nowej Polski są odwrotne od tych które pamięta starsze pokolenie trafiając do rozmaitych lecznic.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 10:32:41] • [IP: 176.221.122.**]

Jakby Bog chciał, to by nie wypadła, katolu.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 10:30:27] • [IP: 92.118.166.***]

Czy po próbie samobójczej pacjentka była konsultowana przez psychiatrę? Czy ktoś z lekarzy psychiatrów ma dyżury? Kto ocenił stan psychiczny kobiety w trakcje przyjęcia?

Gość • Niedziela [26.03.2023, 10:30:01] • [IP: 37.47.153.***]

Kobieta batman o coś niebywałego policja powina batmanów łapać

Gość., • Niedziela [26.03.2023, 10:29:42] • [IP: 83.23.82.**]

Czemu przy próbie samobójczej dziewczyny pasami nie przywiązano do łóżka? Jeżeli ktoś sobie zagraża to albo się go pilnuje albo zabezpiecza w taki sposób by sobie nie zrobił krzywdy.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 10:26:33] • [IP: 46.205.136.***]

Po co szpital ma wzywać pogotowie? XD

Gość • Niedziela [26.03.2023, 10:20:40] • [IP: 46.205.140.**]

"Z tymi pytaniami pozostawiamy naszych Czytelników samych". ---- Nie, proszę postawić te pytania dyrekcji szpitala, bo żebyśmy my, czytelnicy, mogli to osądzić, to musi być głos DRUGIEJ STRONY - jak w sądzie, stara rzymska zasada prawa.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 10:12:03] • [IP: 178.238.249.***]

Mam nadzieję że znajdzie śię dobry prokurator który będzie solidnie nadzorował toczące śię śledzctwo i nie pozwoli na mataczenie. Braki personelu nie mogą być czynnikiem który będzie kartą w dochodzeniu.Zastanawia po raz kolejny zachowanie Pani Prezes tego szpitala.tam już do różnych wpadek dochodziło, tu niedbalstwo spowodowało tragiczny finał. Oby rodzina nie dała śię kupic marnym odszkodowaniem i po sprawie, tej młodej kobiecie zdrowia już nikt nie wróci, ale niech ktoś w tym miescie skończy z obadzaniem takich funkcji ludziom o wątpliwych umięjętnosciach.ta sprawa ma być wyjaśniona a winni ponieść surowe konsekwencje.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 09:54:42] • [IP: 31.61.237.***]

Ostatnio jeden prawie wyskoczył, dobrze że rynna była mocna

Gość • Niedziela [26.03.2023, 09:53:02] • [IP: 83.20.244.***]

Szpital trzeba traktowaćwiczyć jak więzienie założyć kraty w oknach.Szkoda personelu który musi się teraz tłumaczyć.A swoją drogą dlaczego nie wezwano policji.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 09:49:27] • [IP: 176.221.122.**]

To nie jest szpital. Szpital z definicji jest instytucją, która pomaga, diagnozuje, leczy. U nas w Świnoujściu nie ma szpitala. Tylko czekać, aż przekształcą moloch na pensjonat.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 09:45:17] • [IP: 46.205.140.**]

Pytanie czy ktoś za to odpowie. Czy znowu zamieciemy pod dywan.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 09:42:21] • [IP: 5.173.154.**]

Słyszałem, że młodzi Ukraińcy pobili harcerza, który aż w szpitalu wylądował i cisza...

Anonim Gal • Niedziela [26.03.2023, 09:38:58] • [IP: 37.8.231.***]

Przykre jest to co skłania ludzi do takich rzeczy, tak naprawde musi byc bardzo nieszczesliwa, ludzie oddaleni od Boga...wszedzie tylko kłamstwa, zło, zawiść, zdrady,. ...oby jej sie polepszyło() (

Gość • Niedziela [26.03.2023, 09:38:15] • [IP: 37.249.57.***]

Masakra co się dzieje z ludźmi i ogólnie na całym świecie mimo wszystko szybkiego powrotu do zdrowia.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 09:35:40] • [IP: 5.173.27.**]

W Szczecińskich szpitalach jest więcej pięter. W końcu się uda. Jak ktoś chce się zabić to do skutku.

Gość • Niedziela [26.03.2023, 09:34:49] • [IP: 79.186.51.***]

Ciekawa sprawa

Gość • Niedziela [26.03.2023, 09:31:17] • [IP: 5.173.154.**]

Przykre... Co musi się w życiu stać, żeby zmusiło człowieka do takiej strasznej decyzji i desperacji. Mam nadzieję że jej pomogą

Oglądasz 1-236 z 236
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zapraszam na posiedzenie Komisji Zdrowia i Spraw Społecznych Rady Miasta Świnoujście zaplanowanej na dzień 17.04.2024 r. (środa) o godz. 12.00 w sali 315 Miejskiego Domu Kultury, na którym zaprezentowana zostanie koncepcja rozbudowy Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■