POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [15.02.2023, 11:57:52] • Świnoujście

Użytkownicy mariny przedstawili swoje stanowisko w kwestii podwyżek za postój w Porcie Jachtowym

Użytkownicy mariny przedstawili swoje stanowisko w kwestii podwyżek za postój w Porcie Jachtowym

fot. Organizator

Rezydenci Mariny w Świnoujściu poprosili o opublikowanie ich stanowiska odnośnie wymijającej argumentacji władz miasta i Dyrektora mariny.

Pismo skierowane do władz zawiera odpowiedzi rezydentów mariny na argumenty, którymi uzasadniono wprowadzone podwyżki.

Użytkownicy mariny przedstawili swoje stanowisko w kwestii podwyżek za postój w Porcie Jachtowym

fot. Organizator

Użytkownicy mariny przedstawili swoje stanowisko w kwestii podwyżek za postój w Porcie Jachtowym

fot. Organizator

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 72, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-72 z 72

Gość • Środa [22.02.2023, 15:03:34] • [IP: 83.29.64.**]

Stan pomostów i infrastruktury jest tragiczny, część umarła śmiercią naturalną-zgniły z zatonęły.Nikogo nie interesuje, że w sezonie w weekendy nie ma miejsc do cumowania dla gości.Połowa miejsc zajęta jest przez rezydentów i nie jest prawdą, że można na nich zacumować bo nie ma informacji kiedy wraca właściciel.Kilkadziesiąt miejsc zajętych jest przez domki na wodzie-to jest marina?Raczej nie, została zamieniona na kamping.To nie jest wizytówka miasta tylko obraz niegospodarności i braku zarządzania

xxxxx popis • Piątek [17.02.2023, 13:14:42] • [IP: 37.248.208.**]

Wiecie dlaczego to tak wygląda. BO W TYM WSZYSTKIM ZAKORZENIONY JEST WCIAZ W POLSCE NIESMIERTELNY PRL. CI WSZYSCY PSEUDODYREKTORZY BEZ POJECIA O Czymkolwiek WYBIETANI PRZY FLASZCE I TE BABY W BIURACH Z LAMPERIĄ NA ŚCIANACH. POPATRZCIE NA OSIR. OSIR JEBIE KOMUNĄ JUŻ ZA BRAMĄ. TO JEST PRAWDZIWA PRZYCZYNA TEJ CHUJNI W KTOREJ PRZYSZLO NAM ZYĆ

Gość • Piątek [17.02.2023, 09:14:02] • [IP: 37.47.187.***]

Brawo Wiktor. Nikogo to nie interesuje że golfista doprowadza kolejna przystań do ruiny. O regatach można zapomnieć z tą kadra. Cały OSiR do wymiany kadr księgowa techniczny i cymbały od kierowania.

Wiktor Szeliga • Czwartek [16.02.2023, 22:28:41] • [IP: 188.33.248.***]

zapomniałem napisać o osiągnieciach pana kierownika. zwiększył dochody mariny. to fakt. bo przy nabrzeżu mariny od strony Świny cumują duże promy. robią to najczęściej w święta i śmiem twierdzić, że to one szukały taniego nabrzeża a nie kierownik ich. chociaż mogę się mylić. a jeżeli już kierownik jest takim dobrym gospodarzem, to dlaczego przez całą swoją kadencje nie zrobił nic z budynkami z czerwonej cegły. stoją i straszą od wielu lat. na świecie dobry menager szuka inwestorów w innych marinach widziałem hotele, różnorodne punkty gastronomiczne, lofty. marina żyła. a tu co? kaput. stare przysłowie mówi, że ten nie popełnia błędowi, co nic nie robi. może faktycznie lepiej zaszyć się w swoim gabinecie i podziwiać sprzęt do uprawiania ekskluzywnego sportu.

Wiktor Szeliga • Czwartek [16.02.2023, 21:54:16] • [IP: 188.33.248.***]

1. kiedyś za starej zmiany w marinie wszystko współgrało, wszyscy sobie pomagali. cały zespół bosmanów razem: z rezydentami, osobami z poza mariny zajmującymi się obsługą jachtów, osobami zajmującymi się czarterami. dziś wszyscy nie chcą pomagać, bo po co pomagać osobie która występuje przeciw użytkownikom mariny i zniechęca ich do siebie. 2. stan pomostów i zaplecza sanitarnego w złym stanie np. dziura w nabrzeżu na wysokości fortu anioła od lat, czy umywalko w męskim sanitariacie pasująca do reszty tak jakby ją wybierał niewidomy. 3. pole kamperowe a właściwie ugór gdzie kampery stoją jak chcą. zgoda zamontowano tam nowe słupki prądowe. tu plus dla mariny. ale i tak pole kamperowe mocno odbiega od europejskich standardów. 4. w weekendy rosnąca góra śmieci szczególnie w sezonie. nikt nie potrafi przewidzieć, ze tak będzie. kierownictwo pracuje przecież od poniedziałku do piątku wiec tego nie widzi 5. kiedy są regaty i wzmożony lub wzmożony ruch w marinie bosmani są zdani tylko na siebie. powód patrz wyżej.

Gość • Czwartek [16.02.2023, 21:38:47] • [IP: 37.47.144.***]

Pamiętajcie aby nie głosować na nikogo z obecnych prezydentów. Ani Żmurkiewicz, ani Michalska ani Sujka. Musimy doprowadzić do przeprowadzenia audytów w Urzędzie Miasta. Nie dajmy się zwieść jakimś słupom, które mogą być podstawiane na miejsce obecnego prezydenta. To są wrogowie mieszkańców więc trzeba ich oderwać od koryta.

Gość • Czwartek [16.02.2023, 17:48:12] • [IP: 46.151.21.**]

Gość • Czwartek [16.02.2023, 16:09:56] • [IP: 5.173.192.**]

Pismo jest bardzo rzeczowe oparte o konkretne argumenty. Podwyżki mogą rzecz jasna być oparte o inflacje a nie wyssane z „przysłowiowego palca”… Totalny brak logiki serwując rezydentom/mieszkańcom dużo większe podwyżki niż odwiedzającym gościom - powinno być zwyczajnie odwrotnie. W każdym cywilizowanym miejscu mariny są wizytówka gdzie tętni życie - u nas jest zgoła odmiennie - zero inwestycji tylko zarabianie na rezydentach - żenada

Gość • Czwartek [16.02.2023, 15:47:21] • [IP: 46.205.140.**]

09:23 • 188.33.248.*** Panie Wiktorze, to co zrobiono z mariną? Nie każdy ma porównanie, to proszę to napisać, nawet jak się wejdzie na teren mariny mie wszystko widac i właśnie laik nie jest w stanie wszystkiego ocenić. Czuję, że ma Pan racje, ale trzeba dopisać konkrety.

Gość • Czwartek [16.02.2023, 15:43:24] • [IP: 46.205.140.**]

09:52:44] • [IP: 37.8.231.***] zgadzam sie z tym postem. Poprzez takie opłaty nie mozna przesuwać żeglarstwa do kategorii luksusu!

Gość • Czwartek [16.02.2023, 14:09:49] • [IP: 92.118.166.*]

Główny PARKINGOWY Swinoujscia robi SWOJE nim odejdzie. WYSZARPAĆ ile sie da. To jest jego Łabedzi śpiew, Ceny są straszne a odpowiedzialnosci żadne.

Gość • Czwartek [16.02.2023, 14:05:00] • [IP: 2.106.93.**]

Do: 140 Z gramatyką polską na bakier stoisz, a to tylko poziom szkoły podstawowej.

Gość • Czwartek [16.02.2023, 11:17:09] • [IP: 5.173.27.**]

No to teraz Sujka ma trudne zadanie. Ale myślę, że będzie jak zawsze. Poopowiada jak to on pływał na karsiborach, powie że porozmawia z dyrektorem i kierownikiem. Powie, że są też przeciwnicy utrzymania cen w marinie i trzeba ich wysłuchać. Obieca że zrobi wszystko co się da zrobić, A NA KONIEC NIC SIE NIE ZMIENI. Wybory są w tym roku, pamiętajmy jak nas traktowali przez ostatnie lata

Gość • Czwartek [16.02.2023, 11:10:06] • [IP: 195.248.88.***]

Coś mi się wydaje, że skończy się jak z promami do Szwecji. Będą pływać tylko niemcy. Ciekawe kto na tym korzysta ?

Gość • Czwartek [16.02.2023, 09:57:25] • [IP: 83.20.231.**]

podniesienie opłat za postój łódek ma na celu ZLIKWIDOWANIE lokalnej społeczności żeglarzy bo są ustalenia z deweloperami na budowę apartamentów na basenie północnym oraz mile widziani będą zagraniczni goście co to w sezonie wpadnie do mariny łódką, pomieszka w swoim apartamencie i wróci do siebie a TY żeglarzu możesz po szuwarach swoją krypą się chować- takie mam przemyślenia

Gość • Czwartek [16.02.2023, 09:52:44] • [IP: 37.8.231.***]

W Przytorze jest szkółka, która uczy właściwie dzieci żeglarstwa i obcowania na wodzie. Po myście jak część tej żeglarskiej społeczności będzie chciało w przyszłości dalej uprawiać żeglarstwo to co ich czeka jak marina będzie tylko dla żeglarzy których będzie stać na jacht motorowy za wiele set tysięcy złotych lub dla wypasionych żeglarzy zagranicznych a dla zwykłych miłośników sportów wodnych nie będzie miejsca. Sam w latach 60-tych będąc w szkole podstawowej była sekcja żeglarska i pływaliśmy na łódkach jakie były w basenie blisko Wicka a dzisiaj podlega pod szkołę morska na Warszowie. Do dzisiaj uprawiam żeglarstwo i wszystkie moje wnuczki już są nauczone pływania na wodzie na różnym sprzęcie oraz na nartach wodnych a w wodzie czują się jak morskie stworzenia. Też mam samochód i również muszę płacić za miejsce postojowe, w strefie płatnego parkowania czy na parkingach ogólnodostępnych. Może włodarze miasta zaczną zatrudniać ludzi kompetentnych a nie z 8 flotylli, których kwalifikacje zawodowe mało znaczą

Gość • Czwartek [16.02.2023, 09:41:17] • [IP: 46.205.140.**]

19:54 • 94.200.133.** - nie ma takiego wyrazu w polszczyźnie jak" świnoujszczanie". Nazwa miasta nie brzmi" ŚwinoujSZCZe". I ty, mieszkaniec tego miasta o tym nie wiesz?!

Wiktor Szeliga • Czwartek [16.02.2023, 09:23:22] • [IP: 188.33.248.***]

będę bronił pani Karoliny. dzięki niej ten twór zwany dalej marina jeszcze się trzyma. wiem to bo pracowałem tam jako bosman. ona nie będąc asystentką kierownika pracuje na dwóch etatach za jedna pensję. była wcześniej kierowniczka. za jej czasów marina była wizytówką miasta, czego chciał Prezydent Żmurkiewicz broniliśmy jej. złożyliśmy petycje. Prezydent wyśmiał nas, bo nie było na niej własnoręcznych podpisów tak jak w jego młodości. tylko adresy mailowe dzięki którym można przecież sprawdzić stanowisko właściela. co zrobiono? wyrzucono p. kierowniczkę, a na jej miejsce zatrudniono" fachowca". co zrobiono za jego kadencji? zobaczcie państwo sami. zapraszam na spacer do mariny.

Gość • Czwartek [16.02.2023, 09:16:05] • [IP: 37.8.230.**]

polak polaka będzie bił po dupie a zagraniczniaka tulił jak zwykle

Gość • Czwartek [16.02.2023, 09:09:49] • [IP: 37.8.230.**]

polak polaka będzie bił po dupie a zagraniczniaka tulił

Gość • Czwartek [16.02.2023, 08:43:01] • [IP: 185.210.39.**]

Nie wierzę w to że ktoś z obecnej władzy pomoże żeglarzom i przywróci ceny do normalności. Ta władza nie jest skłonna ulżyć mieszkańcom Patzr SPP

Gość • Czwartek [16.02.2023, 08:31:30] • [IP: 89.206.42.***]

jacht motorowy czyli motorówką którą posiadam kosztowała 14 tys gdzie tu bogactwo ludzie samochody maja droższe ale za miejsce garażowe płacą w rok może z tysiac a ja od stycznia osiem tysięcy za rok po podwyżce 100 procent pytam czy wszystko podrożało przez rok 100 procent dlatego piszemy do urzędu miasta ktoś tu powinien się leczyć osir to też basen jak mam iść tam z dziećmi po 18 xl za godzine to mi być dla mieszkańców, kogo na to stac

Gość • Czwartek [16.02.2023, 08:19:18] • [IP: 178.238.251.***]

nie liczcie na to że sujka coś rozsądnego załatwi on tylko fo zdjęć się pcha

Gość • Czwartek [16.02.2023, 03:46:32] • [IP: 46.205.140.**]

21:07 • 46.231.58.*** szkoła morska działa, na mieście widać uczniów w mundurkach, w tych ich kurtkach - proszę nie bredzić.

Gość • Czwartek [16.02.2023, 01:50:57] • [IP: 176.221.122.***]

Mordy w kubeł stać na łajbę to stać na postój

Gość • Czwartek [16.02.2023, 01:50:22] • [IP: 176.221.122.***]

Mordy w kubeł stać na łabę to stać na postój

Gość • Środa [15.02.2023, 23:21:08] • [IP: 89.151.33.**]

Do obsługi mariny trzeba powołać ludzi kompetentnych. Ludzie którzy wiedzą po co jest marina trzeba dobrze opłacać.

Gość • Środa [15.02.2023, 22:05:50] • [IP: 176.221.122.*]

godzina pływania na basenie ul.Gdyńska to 16 zł, kogo na to stać?

Gość • Środa [15.02.2023, 21:15:18] • [IP: 5.173.200.**]

Wynajem garażu kosztuje 500zł za mc nie 300.

Gość • Środa [15.02.2023, 21:07:04] • [IP: 46.231.58.***]

Morskie miasto?? zamyka się Szkołę Morską kształcącą marynarzy, wyrzuca się rezydentów mariny z napisem na swojej rufie Świnoujście, a to świetna forma reklam tego miasta, trochę lepsza niż Flota do której miasto dopłaca setki tysięcy złotych

Gość • Środa [15.02.2023, 21:02:21] • [IP: 31.0.176.**]

JUŻ WIEMY DO CZEGO TE PARKINGI BUDUJĄ TAM JACH ZAPARKUJE.

Gość • Środa [15.02.2023, 20:58:32] • [IP: 185.53.147.***]

Agnieszka wracaj tam i napraw to co po tobie popsuli pseudo menedżerowie. Pamiętam jak było po ludzku i kontak fajny i warunki na Marianie. Pozdrawiają znajomi z warsztatu na dole.

Gość • Środa [15.02.2023, 20:52:26] • [IP: 92.118.166.***]

Posiadacze tych jachtów to chyba osoby zarabiające średnią krajową albo jak zwykle kupili jacht na firmę i teraz szpanują

Gość • Środa [15.02.2023, 19:54:03] • [IP: 94.200.133.**]

Świnoujście to stan umysłu. Kto trochę zwiedził świat ten wie co mam na myśli. Ceny i podejście władz do mieszkańców to kpina. Świnoujszczanie to trzeci sort po Niemcach i urlopowiczach

Gość • Środa [15.02.2023, 19:47:26] • [IP: 31.11.129.***]

A PEC powinien być dla mieszkańców i pracować po kosztach.

Gość • Środa [15.02.2023, 19:44:07] • [IP: 185.210.38.***]

Miasto morskie Świnoujście odwrócone plecami do morza

Gość • Środa [15.02.2023, 19:24:44] • [IP: 185.210.38.***]

Ci to piszą, że jak za drogo to wolna droga. Pewnie wielu tak zrobi ale pytanie, jakie się rodzi, to kto będzie marinę dalej utrzymywał, jak nie będzie tam już nikogo? To samo się dotyczy innych miejskich obiektów. W tedy nie płaczcie, że wam podatki podniosą. A tak na marginesie to OSiR zapomniał, że chytry dwa razy traci, jak to mówi polskie przysłowie. Ale jak widać, Niemcowi władza liże pewną cześć ciała a mieszkańcy są po to aby ich łupić z kasy.

Gość • Środa [15.02.2023, 18:52:50] • [IP: 31.0.44.**]

Przecież jachty łodzie motorowe mają ludzie zamożni. O co to wycie za garaż trzeba teraz zapłacić 300 zł za 12 miesięcy 3600

Gość • Środa [15.02.2023, 18:50:46] • [IP: 80.49.54.***]

ha ha ha ale was dymają. ...to teren dewloperów

Gość • Środa [15.02.2023, 18:45:52] • [IP: 37.8.230.*]

Mieszkam w Świnoujściu od 1951r. Od 35 lat posiadam mały jacht sportowo- rekreacyjny. Kilka lat temu przeniosłem jacht z innej mariny do basenu Północnego właśnie ze względu na rosnące w sposób nieuzasadniony ceny postoju. W marinie na Basenie Północnym ceny te były rozsądne a duża ilość stanowisk gwarantowała , że ceny będą stabilne w czasie. Trudno było przewidzieć, że polityka władz naszego miasta zmieni się tak drastycznie. Mam wrażenie , że mieszkam w Świneminde. Zróbcie to komuchy oficjalne i będzie spokój. Ceny postoju jachtów tylko dla Niemców, Nabrzeża w porcie i flota pasażerska Niemieckie. Ciśnienie wody w kranach niskie. Niemcy po remoncie ul. Wojska Polskiego zajmują wszystkie miejsca parkingowe na pobocznych ulicach. Tak właśnie wygląda dbanie o interesy mieszkańców Świnoujścia. Pokażcie mi miasto w Polsce pochylające się nad dobrem mieszkańców a zarządzane przez byłych komunistów i" niezrzeszonyh " rajców miejskich a odszczekam wszystko.

Gość • Środa [15.02.2023, 18:45:51] • [IP: 185.210.36.***]

te wydziały w U M to na pewno nie sa dla petenta, potrafia od drzwi wyrzucic, , nawet nie wysluchac 2 minuty, , , bardzo to smutne...karma wraca

Gość • Środa [15.02.2023, 18:18:36] • [IP: 37.47.149.***]

Komunista, komunistom, komunistą.

Gość • Środa [15.02.2023, 18:15:02] • [IP: 5.173.198.**]

Marina dla mieszkancow, można pospacerować a wc zamknięte dla nas spacerowiczów, pozostaje tylko park

Gość • Środa [15.02.2023, 17:33:28] • [IP: 2.106.93.**]

Miasto potrafi świetnie doić mieszkańców. A co na to wszystko radni? Ciągle bezradni?

Gość • Środa [15.02.2023, 17:16:28] • [IP: 89.151.38.**]

Stać na konia to powinno również stać na stajnię i bat.

Gość • Środa [15.02.2023, 17:14:32] • [IP: 5.173.157.**]

Ja bym chciał zapytać p Sujkę czy też p. Zmurkiewicza kto was wybrał i dla kogo lub w czyim imieniu występujecie czy też piastujecie stanowiska w U M bo mam wrażenie że nie w interesie mieszkańców a już na pewno nie w interesie wodniaków pod każdą ich wersją. Basen Północny stał przez wiele lat bezpański nie zagospodarowany czemu ? bo w urzędzie a tak na prawdę w śród naszych włodarzy nie ma żeglarzy ani też motorowodniaków. Teraz jak temat sie rozwinął miasto zainwestowało pieniążki wybudowano port jachtowy wielu mieszkańców zakupiło motorówki czy też jachty nagle gmina podnosi tak drastycznie ceny za postój w naszej marinie. Co teraz ma zrobić człowiek który kupił łódkę skalkulował sobie koszty postoju, kredyt na łódkę i chciał spokojnie spać niestety nie da sie. Żmur ma to w dupie co go może obchodzić jego wyborca, kasa sie liczy a nie jednostka. Ludzie w urzędzie powinni być przyjaźni dla mieszkańców i im pomagać spełniać swoje obowiązki po to ich wybrano.

Gość • Środa [15.02.2023, 16:55:40] • [IP: 185.210.39.***]

ciekawe co na to Sujka? przecież to już nie pierwszy raz kiedy Bartkowski jest przywoływany do tłumaczenia się ze swoich decyzji w sprawie najemców! ciekawe jaka będzie odpowiedź Sujki

Gość • Środa [15.02.2023, 16:54:26] • [IP: 176.221.123.**]

Prawda jest taka że aby utrzymać jacht trzeba mieć dużo pieniędzy, opłaty za postój w marinie to niewielka część drogiego hobby. Zwykłe miejsce postojowe samochodu kosztuje kilka stówek na mc.Reasumując na biednych nie trafiło 10000 na rok za jacht w marinie to kwota jak na Polskę niewielka.

Gość • Środa [15.02.2023, 16:48:16] • [IP: 176.221.122.**]

Stać ją jacht za setki tysięcy to płacić, wszędzie są podwyżki. Wszyscy by chcieli zarabiać w euro a płacić w złotych i to cenami sprzed 10 lat, ja też. Żebyście mieli tani prąd w domu to ja na działalności muszę płacić 4 razy więcej za tą samą kilowatogodzinę.

Gość • Środa [15.02.2023, 16:35:43] • [IP: 46.205.136.**]

13:41:32] • [IP: 176.221.122.***] No taaaak... marin jest zatrzęsienie, co kilometr jest marina, a OSiR ma w nazwie Sir, to jest firma dla bogatych ludzi lepiej urodzonych, bo z portfelem w zębach, nie tylko sutkiem, że też mieszkańcy nie spostrzegli tej cienkiej aluzji..." Sir Żeglarzu... proszę... Pan Sujka zaprasza do klopa, wszystko opłacili mieszkańcy, którzy teraz tłoczą się w Lidlu.. no ktoś musi się tłoczyć w Lidlu, by nie tłoczyć się mógł ktoś, akurat przy Basenie Północnym!"

Gość • Środa [15.02.2023, 16:30:13] • [IP: 176.221.122.***]

OSIR to taki drugi ZGM ma przynosić dochody.Ciekawe jakie podwyżki są w sekcji karate pana Sujki też 100%?

Gość • Środa [15.02.2023, 16:26:04] • [IP: 89.151.32.***]

Sujka ma was w dupie i śmieje się z Was podobnie jak z rodziców dzieci żłobka których wydymał. Jak słysze ten jego głos w telefonie jak się żali jak to on nic nie może i że to prezydent kazał to rzygam.

Gość • Środa [15.02.2023, 16:22:16] • [IP: 77.88.191.**]

Wszystko w punkt Pan Dyrektor OSIR pogubił się całkowicie i zawierzył swoim niekompetentnym ludziom którzy wprowadzają go w błąd i tym samym też wykazał brak podstawowej wiedzy w swojej argumentacji i na spotkaniu z rezydentami. Do tego zapomniał ze w pierwszej kolejności jako dyrektor OSIR powinien dbać o dobro mieszkańców a nie turystów którzy mają podwyżkę około 25% a niektórzy mieszkańcy nawet 100%

Gość • Środa [15.02.2023, 15:55:27] • [IP: 46.205.128.**]

No i marina zaspokaja potrzeby mieszkańców... Więc o co chodzi..

Gość • Środa [15.02.2023, 15:43:17] • [IP: 185.13.106.***]

Dla nich najważniejsze jest łupienie mieszkańców

Rozsądny • Środa [15.02.2023, 15:38:23] • [IP: 79.98.72.***]

Dzbany, które głosowały na Żmurka teraz płaczą :-)

Gość • Środa [15.02.2023, 15:18:42] • [IP: 185.53.147.***]

Brawo !! W końcu ktoś napisał prawdę !!

Gość • Środa [15.02.2023, 15:18:11] • [IP: 176.221.122.***]

Jako mieszkanka Świnoujścia, mieszkająca pół wieku, od urodzenia, nie mająca jachtu, ani nikt w mojej rodzinie oświadczam :) że, uważam wnioski, sugestie, uwagi etc. Jachtowego Klubu Sportowego za słuszne. Ich argumentacja, wyliczenia, podawanie danych odnośnie inflacji etc są zasadne. I tyle.

Gość • Środa [15.02.2023, 15:03:55] • [IP: 92.118.166.***]

A co to użytkownicy mariny to święte krowy miasto podnosi wszystkim czynsz i opłaty i muszą płacić a tu chcą negociowac? Czy ktoś trzyma na siłę w Marinie droga wolna

Gość • Środa [15.02.2023, 14:53:32] • [IP: 89.151.38.***]

Dyrektor OSIR-u to jest tam z przypadku, kolejna posada po KPW. Nie ma podejścia do ludzi - brak szacunku. Na tym stanowisku powinna być osoba, która chce dobrze dla mieszkańców, a nie" po znajomości".

Gość • Środa [15.02.2023, 14:47:07] • [IP: 31.11.130.**]

Prawo do korzystania z czegokolwiek ma każdy kto przestrzega przepisów i regulaminu. Marina jest własnością miasta, ale mieszkańcy tzw. zwykli" zjadacze chleba" nie mają obowiązku ani chęci dopłacać do prywatnych jachtów czy motorówek w jakiejkolwiek formie!! Podatnik może sponsorować żeglarską młodzież w odpowiednich zrzeszonych w klubach, a nie wygodę prominentnych obywateli. Do kogo mogę mieć pretensję, że wzrost czynszu za moje 60m wzrósł w krótkim czasie o pond 100% a prosta żywność ponad 50% /chleb nawet 100%/ ?? Oczywiście do centralnej władzy, a wy czekacie aż MIASTO obciąży podatnika większymi kosztami utrzymania MARINY!!

Gość • Środa [15.02.2023, 14:29:02] • [IP: 37.8.215.***]

łodzie maja bogaci a i tak jest tanej niz za garaz.

Gość • Środa [15.02.2023, 14:04:31] • [IP: 91.231.92.***]

Dobrze napisane, miasto dba najpierw o zachodnich klientów, którzy nie szanują Nas i wszędzie udowadniają swoją wyższość, choć" słoma z butów wystaje", a nas - mieszkańców mają za klientów gorszego" sortu". Marina jest tu oczywiście przykładem. Nie chodzi tylko o żeglarzy - choć przede wszystkim, ale i zwykli mieszkańcy i nie żeglujący turyści też to widzą... Fałsz, zakłamanie i kolesiostwo!

Gość • Środa [15.02.2023, 14:01:13] • [IP: 23.137.251.**]

Pisanie do Sujki jest pisaniem na Berdyczów. Nie po to zatrudniono byłego wojskowego aby teraz dyskutować o wysokości opłat. Bartkowski o niczym nie decyduje, dostał polecenie raczej od Michalskiej niż od Sujki przedstawił stawki. Trzeba ratować finanse miasta kosztem jego mieszkańców, żeglarzy etc. Nie wolno tylko ruszać hotelarzy i przydupasów obecnej władzy.

Gość • Środa [15.02.2023, 13:41:32] • [IP: 176.221.122.***]

Podwyzki sa uzasadnione tym, ze marina jest ekstremalnie droga w utrzymaniu a wszelkie remonty na niej wyceniane sa w setkach tysiecy zlotych. Czemu wszyscy mieszkancy maja oplacac niespelnione marzenia kilku mieszkancow? Sa inne mariny gdzie jest taniej, nikt tam nikogo na sile nie trzyma.

Gość • Środa [15.02.2023, 12:55:46] • [IP: 84.239.49.***]

Bardzo ładne pismo! Brawo dla Was! To samo jest z wywozem śmieci, w ostatnicj trzech latach wywóz nieczystości zdrożał grubo ponad 100%, co każdy może wyliczyć bez problemu. Coś czuję, ze to ostatnia kadencja tej ekipy.

Gość • Środa [15.02.2023, 12:34:59] • [IP: 46.205.136.**]

Dokładnie to przeczytałem i zgadzam się z żeglarzami, mam wrażenie, że OSiR jest przekształcany, to znaczy że generuje on coraz większy dochód, znacznie przewyższający potrzeby tej instytucji, wyznaczone przez jej cele zawarte w uchwale. A na co idą pieniądze dodatkowo dopompowane? Ostatnio głośno jest o Warszawie, były wiceminister w rządzie Tuska, Baniak, wstawiony potem" na odcinek śmieci" w stołecznym ratuszu, jest aresztowany. W Warszawie są wyjątkowo wysokie ceny śmieci, jakby chciano spłacić niejawne braki związane, mówiąc łagodnie, z niegospodarnością.

Gość • Środa [15.02.2023, 12:32:23] • [IP: 88.218.253.***]

SPP, podwyżki, wycinanie lasów, betonoza, bezguście architektoniczne. Oto marka tych demokratów w mieście. Super ustrój nie ma to tamto.

Gość • Środa [15.02.2023, 12:31:18] • [IP: 176.221.122.**]

NA MARINIE POWINNO SIE ZADBAC O PRZYLEGLE BUDYNKI KTORE WRECZ SIE POSYPALY Z CZERWONEJ KLINKIEROWKI, MOZNA TAM ZROBIC BAZE HOTELOWO-USLUGOWA, CZYLI KAWIARNIA CALOROCZNA. TEREN BARDZO LADNY, ZANIEDBANY OD WIELU LAT. COS TAM ZOSTALO ZROBIONE ALE MALO. DDRUGA RZECZ TO TEZ TOALETA I WIEKSZE MIESCE DO CUMOWANIA, OSWIETLONE. MOZNA RAM LATEM TEZ COS WYGOSPODAROWAC DLA SAMYCH MIESZKANCOW ABY KORZYSTALI Z TEGO ZIELONEGO JESZCZE TERENU...NIC TAM NIE TRZEBA BURZYC, JEDYNIE WKOMPONOWAC W TO CO JEST.ODRODZIC LADNIE OD KANALU 9GDANS BARDZO MI SIE POD TYM WZGLEDEM PODOBAL, KOLO DZWIGU MA LADNIE ZABEZPIECZONY KANAL Z ODPOWIEDNIMI ZEJSCIAMI A PRZY TYM OPROCZ TEGO ZE FAJNIE TO WYGLADA, JEST WKOMPONOWANE W OKOLICE I ESTETYCZNE, PRAKTYCZNEI CHRONI PRZED WYPADKAMI...

Gość • Środa [15.02.2023, 12:25:43] • [IP: 37.8.231.***]

To wszystko jest prawda co przedstawili miłośnicy sportów wodnych w naszym mieście. Moi znajomi już zapowiedzieli, że rzadziej będą odwiedzać naszą marine głównie za zawyżone stawki postojowe a w zamian nic ciekawego nie maja w ofercie. Pył z portu oraz rożne owady, nie oraz nieczystości są argumentem żeby było tu w pełni spędzić czas w relaksie.

Gość • Środa [15.02.2023, 12:22:17] • [IP: 31.0.84.***]

Prawda

Gość • Środa [15.02.2023, 12:16:19] • [IP: 37.248.209.***]

Czyli bajzel w mieście, jak zawsze. Ludzie jedno a wladza drugie. Niestety tak jest w wielu miejscach. A szkoda.

Oglądasz 1-72 z 72
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Do końca miesiąca ma zakończyć się budowa promenady wzdłuż ulicy uzdrowiskowej ■ Od minuty ciszy dla uczczenia pamięci zmarłego radnego Cezarego Zdzieszyńskiego rozpoczęły się obrady IX sesji Rady Miasta ■ Adam Bodnar bierze się za świnoujską prokuraturę. Prokuratura Rejonowa w Świnoujściu, wraz z Prokuraturą Okręgową w Szczecinie, znalazła się pod ścisłym nadzorem nowo powołanego Rzecznika Dyscyplinarnego Ministra Sprawiedliwości. Minister Adam Bodnar, decyzją z 17 października 2024 r., powierzył Zbigniewowi Górszczykowi zadanie wyjaśnienia przewinień dyscyplinarnych dotyczących niewłaściwego zarządzania, które trwały od 2016 roku do marca 2024 roku w świnoujskiej prokuraturze ■ Koncert charytatywny dla powodzian. Zebrano ponad 20 tys. złotych ■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■