POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [26.01.2023, 11:18:34] • Świnoujście

Radni Platformy Obywatelskiej: proponujemy przeprowadzenie referendum lokalnego w sprawie nazwania tunelu

Radni Platformy Obywatelskiej: proponujemy przeprowadzenie referendum lokalnego w sprawie nazwania tunelu

fot. Organizator

„Złożymy wniosek o przeprowadzenie referendum lokalnego w sprawie nadania nazwy dla naszego tunelu. Docierają do nas niepokojące informacje, że politycy rządzącego Prawa i Sprawiedliwości chcą zdecydować za nas i sami wybiorą nazwę dla tunelu, domyślam się jak będzie nazwany. Nie możemy na to pozwolić”, mówi radna Platformy Obywatelskiej Agnieszka Rachtan. „O nazwie powinni decydować mieszkańcy Świnoujścia, chcemy lokalnego referendum konsultacyjnego w tej sprawie”. O przeprowadzeniu referendum lokalnego decyduje Rada Miasta bezwzględną większością głosów. Referendum jest formą demokracji bezpośredniej, żeby referendum było ważne potrzebne jest aby wzięło w nim udział 30% uprawnionych do głosowania.

Agnieszce Rachtan wtóruje jej klubowy kolega, Radny Leszek Waga, który mówi: „Tunel powinien nosić imię Unii Europejskiej lub którejś z ważnych postaci dla lokalnej społeczności. Przypominam, że Gazoport nosi już imię Lecha Kaczyńskiego, o nazwie powinna decydować Rada Miasta, po wcześniejszym referendum konsultacyjnym.

PO


komentarzy: 288, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-288 z 288

Gość • Poniedziałek [30.01.2023, 07:38:26] • [IP: 37.47.206.**]

Dajcie go rozdziewiczyć Jarosławowi K na rowerze i jego też to będzie pierwszy raz

Gość • Sobota [28.01.2023, 23:03:04] • [IP: 37.47.177.**]

Przecież to nie jest tunel miejski a w ciągu drogi krajowej S3 więc jak już to GDDKiA zadecyduje o nazwie, ja proponuję nazwę:" tunel na S3"

Gość • Sobota [28.01.2023, 18:13:05] • [IP: 37.8.230.***]

Tym trzem dziękujemy.

Gość • Sobota [28.01.2023, 18:04:29] • [IP: 37.8.230.***]

Gość • Piątek [27.01.2023, 14:56:32] • [IP: 46.205.140.***]TOTALNY dramat ten twój pogląd i przekonanie. Skąd ty czerpiesz bodźce na takie brednie i bzdryngolenia ?Ręce opadają na tak głupiutkie byty!

Gość • Sobota [28.01.2023, 11:42:32] • [IP: 37.47.189.***]

Skoro tak chcą nazwy tej dziury, to nazwijmy ją : " Dziura im. Ślusarza Miejskiego, Masażystki Szkolnej i Zabawkarki Zawodzącej".

Gość • Sobota [28.01.2023, 09:50:42] • [IP: 178.238.253.**]

Brawo PO. Pozwólcie tej Pani więcej mówić. Im więcej mówi tym gorsze notowania dla PO. A im gorsze notowania dla PO tym lepiej dla naszej Ojczyzny.

Gość • Sobota [28.01.2023, 00:44:46] • [IP: 89.151.34.**]

Tunel im. RACHTANKI walecznej. Im. Biedronki Im. STARA ŚWINA

Gość • Piątek [27.01.2023, 22:27:52] • [IP: 89.151.32.**]

Szkodniki z PO powinny siedzieć cicho! Tunel powinien nosić nazwę im. Stanisława Możejki. To on do tego doprowadził wbrew lewactwu spod znaku SLD, a potem PO i tzw. Koalicji Pseudo Obywatelskiej.

Gość • Piątek [27.01.2023, 22:14:17] • [IP: 176.221.123.***]

Aby nie CENTRUM, jak komuś, zapewne dla zmylenia przeciwnika, przyszło do głowy nazwać przeprawę Karsiborów. Jest wreszcie okazja do uporzadkowania nazewnictwa.

Gość • Piątek [27.01.2023, 22:08:35] • [IP: 176.221.123.***]

Jurand ze Spychowa, któremu porwano córkę, powalił ośmiu knechtów zanim go pojmano. Wzór dzielnych ojców.

Gość • Piątek [27.01.2023, 21:53:25] • [IP: 37.46.116.***]

Tunel im. Jego Magnificjencji i profesora zwyczajnego Jana Bobrowskiego. Nie ma drugiego tak wspaniałego człowieka.

ETO • Piątek [27.01.2023, 20:45:01] • [IP: 46.205.136.**]

niech te PO -paprancy nazwą tunel" torba z biedronki", koperciarze" albo" zdrady narodowej". Banda chamów i nierobów.

Gość • Piątek [27.01.2023, 16:44:50] • [IP: 89.151.34.**]

J23, im. Juranda ze Spychowa...

Gość • Piątek [27.01.2023, 16:41:38] • [IP: 5.173.178.***]

PO jak zdobędzie władzę to przekaże tunel Niemcom bo tylko to potrafią niszczyć gospodarkę

Gość • Piątek [27.01.2023, 16:31:49] • [IP: 107.127.42.**]

Im fachowcy od wszystkiego

Gość • Piątek [27.01.2023, 15:45:59] • [IP: 178.238.253.***]

14:56 - co Ty bredzisz, przecież to rząd decyduje, które inwestycje drogowe (tunel leży w ciągu drogi krajowej DK93) będą rozbudowywane w kontekście starań o środki UE. Mimo, że pieniądze z UE to rząd ma tu dużo do powiedzenia, bo to on decyduje odnośnie priorytetów wykorzystania środków!!

Gość • Piątek [27.01.2023, 15:31:23] • [IP: 176.221.122.**]

A pan Możejko swoje długi względem miasta pospłacał, czy mieszkańców Świnoujścia obciążył ?

Gość • Piątek [27.01.2023, 15:28:08] • [IP: 176.221.122.**]

Łączny koszt całej inwestycji Tunel w Zakopanem wyniósł 2 mld 547 mln 602 tys. zł, a dofinansowanie ze środków UE wyniosło 1 mld 299 mln 635, 5 tys. zł. Połowę środków finansowych dała UE. A na otwarciu tunelu nawet o tym nie wspomniano ani nie dopuszczono do głosu przedstawiciela UE, choć taki był ustalony porządek

Gość • Piątek [27.01.2023, 15:13:52] • [IP: 37.248.157.**]

Powinien być nazwany im. Stanisława Możejki. Był jedyny który nie wchodził w układy z kapitałem Świnoujścia i dlatego z zemsty zorganizowano taczkę, Znałem Stacha ponad 30 lat, razem pracowałem i dlatego jest hołdem uczciwości dla dobrej sprawy w Urzędzie. Teraz tego brak. Cześć jego pamięci za strajki w 1980 r i pracę w Urzędzie Miejskim w Świnoujściu, Takich oddanych obywateli już brak, a jak było za Miłosza ? Jak jest za obecnego prezydenta reszta do pięnt nie sięga. Jest uwidocznione w kronikach z byłym prezydentem św, pamjięci Kaczyński wbicie pierwszej łopaty przy promach Karsibr na wyspie Uznam, o tym też należy pamiętać.

Gość • Piątek [27.01.2023, 15:00:51] • [IP: 37.47.189.***]

Kilka miesięcy temu iswinoujscie ujawniło dokumant IPN z którego wynika, że staruszek miejski był członkiem parszywej Ochotniczej Rezerwy Milicji Obywatelskiej! Potwierdza to również Wikipedia w opublikowanym w internecie życiorysie staruszka!! Skoro to miasteczko ma tak niechlubną przeszłość pod względem kierownictwa miejskiego, to po prostu nazwijmy ten tunel " TUNEL ORMOWCóW" ! Będzie to przeciwwaga do chlubnej w naszym mieście nazwy np. " Ulica Odrowców" i na dodatek ładnie się rymujące.

Gość • Piątek [27.01.2023, 14:56:32] • [IP: 46.205.140.***]

Co za brednie. Na budowę tunelu żaden rząd nie dał kasy. Za pieniądze unijne, które były załatwione za Platformy i dzięki Radnym miasta Świnoujścia, którzy przegłosowali finansowanie budowy tunelu z budżetu naszego miasta doszło do możliwości budowy tunelu. . Wcześniej za poprzednich rządow miasto nie zdecydowało sie na budowę. Powtarzam. PiS się przykleił do tej inwestycji, a psim obowiązkiem kiedy samorządy chcą inwestować każdy rząd musi pomóc. Narobiono tyle medialnych akcji, że dzisiaj mamy fałszywy pogląd. Gdyby 10 lat temu miasto chciało z własnych funduszy budować tunel, to sytuacja była by podobna za czasów PO. Wtedy nie było decyzji budowy własnej inwestycji. Zrobiono to kilka lat później. I tej historii żaden propagandzista nie zmieni. Takie fałszywe przypinania sobie orderów, ale my mieszkańcy będziemy przez 15, 20 lat spłacać kredyt. Miasto jest zadłużone po uszy. PiS nie. I na tym jest rożnica.

Gość • Piątek [27.01.2023, 14:41:28] • [IP: 2.106.93.**]

Myśleli, myśleli i wymyślili... Nie ma innych problemów w mieście? Po cholerę nazwa? Tunel, to tunel.

Gość • Piątek [27.01.2023, 14:26:53] • [IP: 178.238.253.**]

Może Radni PO przypomną mieszkańcom Świnoujścia jak głosowali za uchwałą wzywającą premiera Donald Tuska, by podjął decyzję o budowie tunelu ? Uchwała z 2014r. Skoro tak się powołujecie na demokratyczne zasady to proszę przypomnieć wyniki tego demokratycznego głosowania !

Gość • Piątek [27.01.2023, 14:12:28] • [IP: 89.151.36.***]

Gość • Czwartek [26.01.2023, 23:20:03] • [IP: 178.238.247.*** A może im. kiszki stolcowej tuska ?

Gość • Piątek [27.01.2023, 14:09:13] • [IP: 178.238.249.***]

Tunel im. PZPR/SLD/PSL/ i ich spadkobierców czyli koalicji trzymającej władzę od 1989r PO/PIS.

Gość • Piątek [27.01.2023, 14:07:37] • [IP: 89.151.36.***]

Gość • Piątek [27.01.2023, 09:38:29] • [IP: 176.221.123.***] Znów się nawąchałeś...

Gość • Piątek [27.01.2023, 13:16:09] • [IP: 185.210.36.***]

12:51:16] • [IP: 88.156.232.***] Zgoda co do oceny Możejki i POlszewików, którzy nam zabrali inwestycję, a ulokowali ją pod Wisłą, ale jednak teraz głównym aktywistą w sprawie tunelu był Brudziński, gdyby nie on i nie PiS wraz z J.Kaczyńskim, nie byłoby tego tunelu. Udoskonalano by połaczenie promowe.

Gość • Piątek [27.01.2023, 13:12:05] • [IP: 92.118.167.***]

Rząd wybudował, rząd nazywa, PO może lizac pupke niemcom dalej.

PATRIOTA • Piątek [27.01.2023, 13:10:31] • [IP: 92.118.167.***]

Tunel był by dawno gdyby nieudacznicy z PO którzy wczesniej nie przekierowali funduszy z UE na ten cel, zatrzymując projekt. Rząd PiS zrealizował projekt do końca i za to należą się ogromne BRAWA. POpaprańcy ze swoimi aluzjami to wyp...ać do Berlina na skarge.

Gość • Piątek [27.01.2023, 12:57:21] • [IP: 185.210.36.***]

10:56 •...140.*** Regularnie to czytam, że rzekomo" PiS się przykleił" do inwestycji. Nie wiem, jaki jest stan polskiej oświaty od dziesięcioleci, ale twierdzę, że nie uczy myślenia, zapoznawania sie z faktami, język służy wielu ludziom tylko do wyrażania złych emocji i głoszenia sloganów. Otóż nie ma państwa w Unii, które by działało inaczej niż polskie za rządów PiS - gdy jest perspektywa wielkiej budowy, rząd występuje do Komisji Europ. o fundusze lub... nie występuje, ale wtedy fundusze sa z tylko państwowego budżetu (wtedy tacy jak 140. będą krzyczeć, że to NASZE pieniądze, nie rządu, więc w domyśle: rząd jest zbędny) - tak czy owak to rząd podejmuje decyzję co do konkretnej inwestycji i staje się jej gwarantem. I tak było w przypadku tunelu pod Swiną, wprawdzie inwestorem głównym było i jest miasto, ale ZASTĘPCZYM GDDiKA, instytucja państwowa, a ostatecznym gwarantem jest rząd, gdyby coś sie złego stało z inwestycją. Nie pojmuję, jak można w tępej nienawiści do opcji politycznej negować rolę rządu.

Gość • Piątek [27.01.2023, 12:53:53] • [IP: 103.50.33.**]

Te poważne miny jakby roztrząsali problemy niesłychanego ciężaru. Jakie to słabe... podajcie się do dymisji.

Gość • Piątek [27.01.2023, 12:51:16] • [IP: 88.156.232.***]

Tunel powinien nosić nazwę imienia Stanisława Możejki, który jako jeden z nielicznych przez lata walczył o jego powstanie, wbrew złej woli całej lewicy i PO. Niech więc teraz ci z PO siedzą cicho, bo nie mają żadnego moralnego prawa wypowiadać się w tej kwestii! Nawet dzisiaj powiedzieć im o budowie grobli przez Zalew Szczeciński do Nowego Warpna - to z taką samą pianą na ustach będą zwalczać ten pomysł jakże potrzebny dla mieszkańców Świnoujścia, tak jak kiedyś z pianą na ustach walczyli o to, by tunelu nie było. To przecież ich Tusk zabrał nasze pieniądze na nasz tunel, by go wybudować pod Martwą Wisłą a nie u nas - a teraz mamy dużo wyższe pieniądze do spłaty - przez takich drani. Tym radnym więc już dziękujemy, są skompromitopwani bez reszty jak ich przedstawiciele w lewackim parlamencie unijnym.

Gość • Piątek [27.01.2023, 12:51:10] • [IP: 176.221.123.***]

Platforma Obywatelska aby nie płacic na Przeprawe Promowa Karsibory to skróciła Drogę Krajową a ta Droga sięgała Granicy Państwa i biegła przez ul Grunwaldzką

Gość • Piątek [27.01.2023, 12:48:25] • [IP: 176.221.123.***]

Tunel Centrum

Gość • Piątek [27.01.2023, 12:24:18] • [IP: 139.59.37.**]

Tunel tęczowy. Tunel wyspiarski. Tunel pod Świną.

Gość • Piątek [27.01.2023, 12:21:02] • [IP: 176.221.122.**]

Unia sfinansowała większą część, to niech pisdzielcy się nie wtrącają.Tunel Unii Europejskiej, a nie kaczafiego.

Gość • Piątek [27.01.2023, 12:12:51] • [IP: 89.151.36.***]

BRAWO DLA 123

Gość • Piątek [27.01.2023, 11:59:24] • [IP: 45.136.153.**]

A może tunel im." Barabary i 40 deweloperów"??

tunel św.Ottona • Piątek [27.01.2023, 11:29:53] • [IP: 185.210.36.***]

Śmieszy mnie Platforma nadstawiająca niby żaba nogę, gdy podkuwają konia, ale pójdę tokiem jej myśli... Wiadomo, że to partia proniemiecka, więc proponuję salomonowe rozwiązanie - nazwiemy tunel imieniem słynnego misjonarza tych ziem wówczas słowiańskich, Niemca, św.Ottona z Bambergu, który działał tiu z polecenia POLSKIEGO króla Bolesława Krzywoustego, który tp misjonarz doprowadził do chrystianizacji tych wówczas pogańskich ziem (np.w zamku w Szczecinie w tamtym czasie, latach ok.roku 1127 posiadano WRÓŻEBNEGO konia, a w Arkonie na Rugii wróżono ze zmian plonów wkładanych do kąciny (światyni pogańskiej). Nie ma innej postaci zapisanej na kartach historii Pomorza Zachodniego tak jednoczącej oba narody jak św.Otton z Bambergu! Oczywiście wiem, że tytuł" święty" wzbudza jak woda święcona agresję u lewaków i wojujących ateistów, ale HISTORII NIE COFNIESZ, a PRAWDA CIĘ WYZWOLI.

Gość • Piątek [27.01.2023, 10:56:06] • [IP: 46.205.140.***]

Tunel powstał z funduszy europejskich i gminy Świnoujście - naszych pieniędzy. Dlatego trzeba docenić naszych mieszkańcow i ewentualnie Unii. Gdyby nie uporczywe domaganie się o przeprawę mieszkańcow, to tunelu by nie było. A tak co do PiSu, to" 0" kasy rządowych. To są nasze i unijne pieniądze. PiS się przykleił i się lansował. Przykro o tym mowić. Mają nas za frajerów i niedouczonych. Może i tacy są, ale to tak bywa na całym świecie.

Gość • Piątek [27.01.2023, 10:48:21] • [IP: 176.221.122.***]

Do roboty, do roboty, a PO robocie PO nauki, bo tego wam najbardziej POtrzeba !!

Gość • Piątek [27.01.2023, 10:33:58] • [IP: 178.238.253.**]

Rok 2014: Radni Świnoujścia przyjęli uchwałę, w której zwrócili się do premiera Donalda Tuska, by podjął decyzję o budowie tunelu łączącego miasto z resztą kraju. Tunel miałby powstać pod rzeką Świną, miedzy wyspami Wolin i Uznam. Przeciw przyjęciu uchwały głosowali radni Platformy Obywatelskiej.

Gość • Piątek [27.01.2023, 10:02:52] • [IP: 5.173.177.**]

05:47:52] • [IP: 46.205.140.***] Co to za brednie...? Jakich mieszkańców, tych upodlonych przez Rusków a teraz też i Niemców. Ta mniejszość jest taka słaba, a żeby zaistnieć to muszą dużo szczeka i palić głupa, że coś robią i że są ważni dla miasta. Ogólnie ważne jest, żeby tunel spełniał swoją rolę. A co do nazwy, to pasuje tunel Piastowski

Gość • Piątek [27.01.2023, 09:43:31] • [IP: 176.221.123.***]

dlaczego Uprawnieni Wyborcy Katolicy głosują na Partię Zydowska i na Partię Komunistyczną a nie na Rządzącą Katolicką PIS

Gość • Piątek [27.01.2023, 09:40:38] • [IP: 176.221.123.***]

Platforma Obywatelska zabrała pieniądze na Tunel w Swinoujsciu i wybudowała Tunel Dwururowy w Gdańsku ale z pieniedzy Budżetu Państwa

Gość • Piątek [27.01.2023, 09:38:29] • [IP: 176.221.123.***]

Platforma Obywatelska Obniżyła Emerytury Mundurowe Emerytom z MSW Dzisiaj powiedziała że był to bład i jak wygra wybory to odda im te przywileje

Gość • Piątek [27.01.2023, 09:23:50] • [IP: 62.69.252.**]

Radna ma doświadczenie w czynszach, to zajęła by się czynszami w Uzdrowiskach i ZGM ie czy tam nie ma nadużyć

Gość • Piątek [27.01.2023, 09:11:41] • [IP: 79.161.223.***]

Jest tylko jedna godna nazwa: Tunel im. św. Jana Pawła II Wielkiego Człowieka, Polaka

Gość • Piątek [27.01.2023, 09:07:14] • [IP: 178.238.253.**]

Wypowiedź Pani Wasiak - Ministra Infrastruktury w rządzie PO - Maj 2015 - źródło: Gazeta Wyborcza:" Sporo czasu poświęciłam dziś na rozmowy o tym tunelu. Na razie nie mamy pieniędzy na jego zbudowanie, ale chcemy go potraktować jako jeden z tych projektów, na które możliwe będzie pozyskanie pieniędzy z rynku. To znaczy, że będzie on traktowany jako płatna infrastruktura drogowa i za przyszłe przychody z opłat za przejazd możliwe byłoby sfinansowanie części kosztów budowy. Nad tym pracuje m.in. miasto Świnoujście. My deklarujemy wsparcie finansowe w ramach pieniędzy, które teraz płacimy na utrzymanie przeprawy promowej. Niemniej jednak to jest projekt, który ma znaczenie lokalne - dla miasta, a niekoniecznie ogólnokrajowe. Dlatego na tę chwilę ta inwestycja nie jest przewidziana do realizacji w Programie Budowy Dróg Krajowych"

geronimo • Piątek [27.01.2023, 08:34:43] • [IP: 178.238.245.***]

wy sie za robote wezcie a nie jakies wyglupy w glowie, co wy wymyslacie jakies pajacowanie, chyba was jeszcze trzyma po Sylwestrze a co ta takie konieczne i tak bedzie syf i tlok i korki przed wjazdem do tunelu wiec dajcie se spokoj no chyba ze ktos chce uchonorowac tnel imieniem bliskiej mu osoby. to tak pachnie PRL jak diabli !!

Gość • Piątek [27.01.2023, 08:26:05] • [IP: 139.59.37.**]

Tunel Wyspiarski

Gość • Piątek [27.01.2023, 08:12:00] • [IP: 94.254.171.**]

Tunel" " Uznam-Wolin"" to takie proste w swojej prostocie.i wystarczy.

Gość • Piątek [27.01.2023, 08:05:35] • [IP: 31.11.129.***]

Tunel opóźniony

Gość • Piątek [27.01.2023, 07:53:39] • [IP: 79.201.135.***]

Wolin Uznam

Gość • Piątek [27.01.2023, 07:47:35] • [IP: 176.221.123.**]

cwaniacy lansują się przed wyborami. Tunel zbudowano dzięki PIS i to ludzie wiedzą ale PO wcy każdą okazję wykorzystają aby zaistnieć i wyborców otumanić miny mają takie ważne ale świadomych Polaków nie nabiorą.Ja doskonale pamiętam 8 lat ich rządów 7 lat tuska i jego bezwstydną zdradę zostawił Polskę w trudnym czasie.A tak prywatnie to Panie Leszku co tam robisz w tym towarzystwie ? Czy to mamona przecież PO to dyshonor.

Gość • Piątek [27.01.2023, 07:47:02] • [IP: 139.59.37.**]

Tunej Jedyny. ... bo innego nie ma

Gość • Piątek [27.01.2023, 07:46:57] • [IP: 94.254.175.**]

Tunel przyjaźni polsko-niemieckiej

Gość • Piątek [27.01.2023, 07:30:21] • [IP: 176.221.123.**]

Tunel Jedności, Tunel Jedności Europy

Gość • Piątek [27.01.2023, 07:30:08] • [IP: 92.118.166.***]

ŚWINOUJSKI SKARB BO TYLE NA NIEGO CZEKALISMY HA HA

Gość • Piątek [27.01.2023, 07:25:12] • [IP: 83.20.254.***]

Popieram- tunel PIASTOWSKI

Gość • Piątek [27.01.2023, 07:23:25] • [IP: 37.47.187.***]

GDYBY MĄDRZE ZORGANIZOWAĆ PRZEPRAWĘ PROMOWĄ NIEPOTRZEBNY BY BYŁ TUNEL. WYSTARCZŁO BY W RAZIE POTRZEB ŻEBY NIE BYŁO KOLEJEK PROMY NIE CZEKAJĄC NA WYZNACZONY CZAS ODBIJANIA TYLKO ROBIŁY ZAŁADUNEK I OD RAZU ODPŁYW

Gość • Piątek [27.01.2023, 07:08:06] • [IP: 37.30.108.***]

Na całym świecie tunele maja nazwy nawet kolejowe

Gość • Piątek [27.01.2023, 06:40:42] • [IP: 37.248.160.***]

Jeżeli referendum proponuje Platforma to nazwa będzie nieodpowiednia bo oni robią głównie polityczne błędy

Gość • Piątek [27.01.2023, 05:58:10] • [IP: 37.47.166.**]

Tunel im I szego ORMOwca Zmurkieiwcza :)

Gość • Piątek [27.01.2023, 05:47:52] • [IP: 46.205.140.***]

Pewne że nie będzie imieniem Lecha Kaczyńskiego, bo już jest tak nazwany terminal gazowy. Zrobiono to wbrew woli mieszkańcow. Dlatego potrzebne będzie akceptacja naszego społeczeństwa na nazwę tunelu.

Gość • Piątek [27.01.2023, 04:55:33] • [IP: 178.238.252.**]

Jeśli już musi być nazwany, to oby nie nazwiskiem polityka.Nie może być po prostu Tunel Uznam Wolin i wszyscy wiedzą o jaki tunel chodzi.

Gość • Piątek [27.01.2023, 04:47:44] • [IP: 139.59.37.**]

Im Komsomolskiej mlodziezy.

Gość • Piątek [27.01.2023, 04:12:34] • [IP: 139.59.37.**]

Das Tunnel lub im. towarzyszy przodowników pracy pierwszomajowych bohaterów.

Gość • Piątek [27.01.2023, 04:06:36] • [IP: 176.221.123.**]

Zdjęcie niczym z okładki Folwarku Zwierzęcego G. Orwella.Jakie to mądre miny bo i temat niepospolity trzeba wykorzystać każdą okazję w pędzie do koryta.Zbliżają się wybory o tych obecnych radnych wiemy dużo jeszcze więcej o ich, , zasługach" poziomie intelektualnym i o tym jak pełnili i za ile, , misję" radnego. I ciekawi mnie ilu wyborców uda im się powtórnie zbajerować.

Gość • Piątek [27.01.2023, 03:17:58] • [IP: 139.59.37.**]

Platan Tunel Bo tak bardzo was uwiera to osiedlu...

Gość • Piątek [27.01.2023, 02:33:12] • [IP: 46.205.132.**]

23:20 • 178.238.247.*** Wskaż mi tunel, gdzie partia polityczna dopłaca. Tunel, ktory POlszewicy zbudowali pod Wisłą kosztem swinoujskiego, Tusk go poparł i odmówił wsparcia rządowego swinoujskiemu, tez opierał sie na 2 kwotach, unijnej i samorządowej - przy gwarancji rządowej. Jeśli ktos inny za to placi wg ciebie, to dlaczego tunele nie powstajà jak grzyby po deszczu? Z tego rodzaju wpisów, a jest ich wiele na forach, wynika, że inwestycje tego rodzaju są lekkie, łatwe i przyjemne - ale tak nie jest, państwo jest inwestorem tzw.zastępczym, wymaganym przez Komisję Europejską, by w ogóle wyplacic pieniądze tak zwane unijne (ze składek), to poważna decyzja panstwowa, jak wykazała historia, że decyzja budiwy tunelu była niemożliwa do podjęcia przez ok.29 lat Trzeciej RP. Dopiero determinacja PiS-u, sciślej jego rządu oraz posła Brudzińskiego doprowadziły do budowy. Trzeba miec przed tym respekt, a nie bredzic w nienawiści politycznej.

Gość • Piątek [27.01.2023, 02:25:18] • [IP: 185.210.38.**]

tylko nie kaczory dosyc ich mamy

Gość • Piątek [27.01.2023, 01:56:28] • [IP: 176.221.122.**]

Jeżeli tunel nie ma specjalnej nazwy to znaczy, że jest przedłużeniem ulicy bądź szybkiej trasy i od niej przejmuje nazwę na przykład Tunel S3

Gość • Piątek [27.01.2023, 01:31:18] • [IP: 62.69.229.**]

Padła ciekawa propozycja: 44 Wyspy. Proponuję skrócić do: tunel 44. I niech ludzie się głowią, czy chodzi o 44 wyspy czy o mickiewiczowskie czterdzieści i cztery.

Gość • Piątek [27.01.2023, 00:48:25] • [IP: 178.238.245.**]

"Miłośników komarów"

Gość • Piątek [27.01.2023, 00:39:56] • [IP: 88.218.253.***]

Weźcie się za sensowną robotę bo póki co nasi mieszkańcy przez wasze decyzje muszą bulić parkingi i są narażeni na dodatkowe koszta poza kryzysem i inflacją. Tyle się naradzacie to dojdźcie wreszcie do jakiś konstruktywnych wniosków i podajcie się do dymisji bo za ten numer z SPP nie chce was więcej widzieć!

Gość • Piątek [27.01.2023, 00:09:27] • [IP: 176.221.122.***]

W Europie zachodniej i na świecie są tysiące tuneli i nikt im nie nadaje nazwy. PO wystawia sobie świadectwo swojego poziomu i kompetencji. Widać, że na niewiele pozwala im ich stryszek skromniutki.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 23:56:27] • [IP: 188.146.135.**]

Tunel Uznam

Gość • Czwartek [26.01.2023, 23:20:03] • [IP: 178.238.247.***]

Tunel popiśdzielców, nic nie włożyli w jego powstanie a już chcą chwały wiecznej pokurcza, a leki będą potrzebne żeby uzdrowić się od tej pisowskiej choroby która trawi nas od długiego czasu

Gość • Czwartek [26.01.2023, 23:18:32] • [IP: 37.248.211.***]

Dla PO to takie trudne? Przecież to proste! Skoro maszyna do drążenia to , , wyspiarka, wobec tego tunel, , Wyspiarz, ,. Nie macie państwo radni czym się zajmować? Szukacie tylko tematów zastępczych - jakie to znamienne dla PO

Gość • Czwartek [26.01.2023, 23:02:56] • [IP: 5.173.175.*]

Dawać MOST!!

Gość • Czwartek [26.01.2023, 22:57:36] • [IP: 178.235.147.**]

co te babsko tam jeszcze robi, bez kultury i ambicji, i ten szyderczy usmiech...fujjjj

Gość • Czwartek [26.01.2023, 22:41:41] • [IP: 62.69.231.***]

NAZWA TUNELU UZNAM WOLIN BEZ ŻADNYCH POLITYKÓW POZDRAWIAM

Gość • Czwartek [26.01.2023, 22:30:07] • [IP: 176.221.122.***]

Tunel Piastowski dobrze brzmi, ale za to ze UE dała więcej kasy powinien mieć nazwę Tunel Jedności

Gość • Czwartek [26.01.2023, 22:28:36] • [IP: 92.118.166.***]

Wg mnie tunel powinien to być im. Stanisława Możejki. Nie był to mój ulubiony Prezydent, ale przyznajcie sami, że był największym entuzjastą tunelu i należy mu się taka pamięć.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 22:25:20] • [IP: 84.44.204.***]

Ciemnogrodzki.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 22:19:27] • [IP: 176.221.123.***]

Jakie pytania w tym konsultacyjnym referendum są przewidziane, drodzy radni ?

Gość • Czwartek [26.01.2023, 22:09:29] • [IP: 176.221.122.**]

Niestety, w Zakopanem na kilka dni przed otwarciem zmieniono nazwę na wiadomo jaką. Tak będzie i u nas.Mam nadzieję, że tak jak ulice tak i nazwę tunelu będzie można zmienić.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 22:05:58] • [IP: 176.221.122.**]

Skoro ulica to ulica, to po co nadajesz jej nazwę ? Bo jest kilka - dziesiąt albo i set tych ulic. Tuneli w Polsce też już jest więcej niż 2 a i w miastach może ich być więcej niż 1, dlatego trzeba je oznaczyć nazwą, numerem trasy itp.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 21:47:46] • [IP: 37.8.231.***]

Co ta bezczelna baba jeszcze tam robi, nie chcemy już pani, czy dociera to do ciebie kobieto!?

🚨🚨🚨 • Czwartek [26.01.2023, 21:47:21] • [IP: 141.195.70.***]

Tunel im.czerwonoarmistów z uwagi na czerwony kolor Świnoujścia i kacapów tu mieszkających sbeków, trepów i milicjantów.A miejcie swój pomnik.Kacapski tunel.

Bastion najlepszy • Czwartek [26.01.2023, 21:41:16] • [IP: 141.195.70.***]

Bastion Rewolucji rewelacyjny komentarz.Petarda💯👌👋

Gość • Czwartek [26.01.2023, 21:31:41] • [IP: 178.238.254.**]

Tunel to - , , Mieszkańców " , , Wytrwałych Mieszkańców" Lub , , Tunel Piastowski " od 1957 roku czekam na ten tunel.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 21:30:36] • [IP: 89.151.36.***]

Gość • Czwartek [26.01.2023, 18:28:07] • [IP: 31.0.176.**] Zrozumiałe... Po lekach, szczególnie po psychotropach wszystko się p... Mimo to uświadamiam cię że gorszego g... od komuchów czy PO jeszcze w naszej kochanej ojczyźnie nie było.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 21:23:37] • [IP: 156.146.59.**]

"Tunel Odrodzonej Polski" po zdrajcach z PO i PSL, którym ciągle mało i dlatego są na usługach niemieckiej unii i mordercy ruskiego miru - Putina. To dlatego ochoczo bronią kacapów mordujących niewinną ludność i dzieci Ukrainy.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 21:22:20] • [IP: 89.151.36.***]

Gość • Czwartek [26.01.2023, 19:48:48] • [IP: 212.165.108.***] Dla uściślenia - j... SLD ? Proponuję j... PO.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 21:17:55] • [IP: 89.151.36.***]

Gość • Czwartek [26.01.2023, 20:18:09] • [IP: 46.205.132.**] Bełkotasz takie farmazony jak byś coś wziął...

Gość • Czwartek [26.01.2023, 21:16:27] • [IP: 176.221.122.**]

Tunel powinien nazywać się bezosobowo i bez podtekstu politycznego.

Gość anty pis • Czwartek [26.01.2023, 21:13:37] • [IP: 37.248.212.***]

Powstanie tunelu w Świnoujściu to decyzja polityczna Prawa i Sprawiedliwość czy się komuś podoba czy nie ale bez zabezpieczenia finansowego Tego rządu tunelu by nie było a szerzenie dezinformacji o tym że to dzięki UE mamy tunel to nie wiadomo czy płakać czy śmiać się . ..

Gość • Czwartek [26.01.2023, 21:10:51] • [IP: 5.173.175.*]

Po cholerę. Nazwać to Tunel Uznamski i starczy. A nie bawienie się w bogów i bożków.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 21:10:40] • [IP: 92.118.167.**]

Czy totalnie wszystko MUSI byc nazywane??

Gość • Czwartek [26.01.2023, 21:10:26] • [IP: 176.221.122.***]

Tunel o nazwach Jojo, albo Esbecik albo Dojczlandzik!!

Gość • Czwartek [26.01.2023, 21:06:06] • [IP: 79.185.201.***]

Proponuję nazwę Tunel Żołnierzy Wyklętych pod wezwaniem św. Jana Pawła imienia Lecha brata Jarosława w intencji reparacji od teutońskich najeźdźców na prasłowiański Uznam.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 21:02:14] • [IP: 89.151.32.***]

Już Platfusy sieją ferment polityczny.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 20:59:41] • [IP: 45.156.100.***]

Tunel przyjaźni Polsko ukraińskiej.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 20:42:26] • [IP: 37.8.215.***]

ci jak zwykle za czyjeś zorganizuja nawet parade gejow

Gość • Czwartek [26.01.2023, 20:36:34] • [IP: 178.238.253.***]

20:18 - hahah, gościu, co Ty bredzisz. Przecież nawet do dzisiaj krąży w mediach cytat z Tuska, który mówił, że „pieniędzy na tunel w Świnoujściu nie ma i nie stać nas na taką inwestycję”!! A nie było, bo Tusk z listy dofinansowań UE przeniósł tunel w Świnoujściu na listę rezerwową, a tunel w Gdańsku z rezerwowej na główną!! Nie chodziło o dokumentację!

Bastion Rewolucji • Czwartek [26.01.2023, 20:34:22] • [IP: 185.255.130.**]

Tunel im." Ostatniego Bastionu Czerwonej Rewolucji". Myślę, że to najbardziej odda ducha tu panującego. Niech każdy turysta, który wjeżdża wie, że lewactwo i ultrasi demokratyzacji mają się tutaj świetnie. Mózgi wyjarane i wyspawane do ostatniego zwoju bzdurami bolszewickimi, kolegialnymi, większościowymi, wyborczymi, legislacyjnymi, debatycznymi, kompromisowymi, urzeczywistniającymi, konsunsowymi, reelekcyjnymi. Oto obraz waszych myśli. Mdli od samego opisywania zjawiska. Tunel Unii Europejskiej, Tunel Unii Masonerycznej, Tunel Nowego Porządku Światowego, Tunel Śladu Węglowego, Tunel Tolerancji LGBT, Tunel Radości i Pokoju, Tunel Towaszyszy Radzieckich, Tunel Urzędów Bezpieczeństwa, Tunel myśli socrealistycznej, Tunel Debaty Bilateralnej, Tunel Pieprzenia Generującego Głosy w wyborach, Tunel Przejętych Min swoją Rolą, Tunel Płatnych Parkingów S.P.P., Tunel Mieszkańców Współdecydujących, Tunel Zajęć Sportowych Generujących Głosy w wyborach itp itd.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 20:24:20] • [IP: 84.44.204.***]

Tunel laczy Europe, wiec powinien nazywac sie Europeiski. Europa, nie pis dala kase.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 20:18:09] • [IP: 46.205.132.**]

Ale debilne pomysły. PO zamiast urzędników miasta na czele z betonową damą nie mogło przygotować dokumentów budowy tunelu. Ślimaczyli się z papierologią kilka lat i stąd to tyle trwało. Gdańsk od 2002r czynił papiery i starania i Tusk nie mógł nie poprzeć ich inicjatywy. Teraz też pisuary palcem nie kiwnęli w tej sprawie bo mieszkańcy i Unia bulą za budowę tunelu. Brudziński niech piersi nie wypina bo jedynie kojarzy się niepochlebnie z czasów kiedy pobierał edukację w szkole morskiej a teraz. ..

Gość • Czwartek [26.01.2023, 20:04:25] • [IP: 176.221.122.***]

Tunel to odcinek drogi - tylko nieco specyficzny, tak jak wiadukty, czy mosty. Komuś padło na umysł, żeby odcinek drogi jakoś nazywać inaczej, jak określa to nazewnictwo techniczno -budowlane. Tunel jest tunelem panie ślusarzu i na tym skończmy i staraj się zwiększać wydajność przy wymianie zamków, to będzie z ciebie większy pożytek.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 19:59:12] • [IP: 5.173.170.***]

Tunel sw Rydzyka albo tunel procesji

Gość • Czwartek [26.01.2023, 19:48:48] • [IP: 212.165.108.***]

proponuję ***** *** Tunel ośmiu gwiazdek

Gość • Czwartek [26.01.2023, 19:47:40] • [IP: 176.221.123.***]

To się należy Możejce. Kaczek jest bardzo wiele w Polsce. Błagam wystarczy

Gość • Czwartek [26.01.2023, 19:42:59] • [IP: 5.173.29.***]

im.pan basi

Gość • Czwartek [26.01.2023, 19:36:38] • [IP: 178.238.253.**]

Tylko opluwać umiecie jakie głupoty piszecie naprawdę żenada

Gość • Czwartek [26.01.2023, 19:24:15] • [IP: 88.218.254.***]

Precz z kaczorowymi nazwami. Pis won!

Gość • Czwartek [26.01.2023, 19:16:25] • [IP: 176.221.122.**]

No jasne, nie ważne czyje pieniądze ale ważniejsze- kto je pilnuje.Ubawiłem się po pachy!

Gość • Czwartek [26.01.2023, 19:00:36] • [IP: 188.146.130.***]

, 17:13:12] • [IP: 176.221.122.**] bo co, d upa ci sie pali w lęku przed prawda historyczną, że twoi bohaterowie romansu, czerwoni żolnierze sowieccy lub wynajeci przez nich, ci z" ludowego" wojska" polskiego" byli rzeźnikami i mordowali żolnierzy AK, sól tej ziemi?!

Gość • Czwartek [26.01.2023, 18:56:53] • [IP: 188.146.130.***]

A jaki jest udział Platformy w zbudowaniu tunelu? Taki, że Tusk w r.2007 przeciął wszelkie możliwości jego zbudowania, a budowę przyrzekł premier Jarosław Kaczyński, był na Placu Słowiańskim i tam się zobowiazał do tego. Tusk przeniósł plany na tunel pod Wisłę. Wystąpiono do KE o pieniądze na ten tunel, nie świnoujski. Świnoujski już miał plany, pozostawało wszcząc procedury wyboru wykonawcy, wystąpic o fundusze do KE. A tu Platforma wyje... uciekła im przepioreczka... konia kują a żaba podstawia nogę.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 18:54:33] • [IP: 185.210.38.**]

Owszem referendum za pieniądze tej bandy PO z tą blondyną na czele. Dość marnowania publicznych pieniędzy!I pani niech się weźmie za jakąś uczciwą robotę!!

Gość • Czwartek [26.01.2023, 18:52:49] • [IP: 176.221.122.**]

Tunel im. S. Bartkowiaka 😄🤣😄

Gość • Czwartek [26.01.2023, 18:51:37] • [IP: 185.210.38.**]

Proponuję nazwać im Picera Tuska, tak dla przekory i żeby jemu i całej POKO czkawką się to odbijało do końca życia i jeden dzień dłużej.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 18:45:19] • [IP: 46.205.132.**]

Premier Kopaczka zdyszana przyleciała do Świnoujścia jesienią roku 2015, by pokazywac pyszczek na tle gazoportu, ktory, owszem, PO pilotowała przy budowie, ale koncepcja gazoportu w naszym mieście i w ogóle gazoportu w Polsce wyszła z kancelarii śp.Lecha Kaczyńskiego, stąd tu jego patronat. No i prawdziwe uruchomienie gazoportu odbyło się ok. 9 miesięcy później, po wizycie Kopaczki, PO zresztą dopuściła do opóźnienia oddania go do użytku, budowa się wlokła. Teraz diabeł ubiera się w ornat i na Mszę dzwoni, PO udaje, że to ona ma coś do powiedzenia w kwestii tunelu, choć to Brudziński jest prawdziwym spiritus movens tej inwestycji, i nie rząd PO ją wsparł, lecz PiS (wyznaczył inwestora zastępczego GDDKiA, sam stał się gwarantem budowy, bez czego Komisja Europejska nie dałaby pieniędzy ze składek państw członkowskich UE). Usiłowanie uprzedzenia ruchu PiS-u przez Platformę jest żałosne, a prezentowanie tu twarzy skompromitowanej radnej jest groteskowe. Co ze zdaniem mandatu?!

Gość • Czwartek [26.01.2023, 18:44:23] • [IP: 94.254.171.**]

Większych zmartwień nie mają?

Gość • Czwartek [26.01.2023, 18:42:42] • [IP: 176.221.123.**]

a może" Tunel i ***"

Gość • Czwartek [26.01.2023, 18:28:07] • [IP: 31.0.176.**]

TUNEL" HAŃBY PIS"

Gość • Czwartek [26.01.2023, 18:27:20] • [IP: 176.221.123.***]

Szczury w akcji. A CO ROBI TAM TA BLONDYNA

Gość • Czwartek [26.01.2023, 18:21:34] • [IP: 188.239.177.***]

Ha ha ha co za tupet tej antyPOlskiej proniemiekiej partii.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 18:21:05] • [IP: 78.88.84.***]

Pani Rachtan to chyba powinna zejść ze sceny politycznej. Nielegalnie piastuje stanowisko radnej i jeszcze ma czelność publicznie się wypowiadać na jakikolwiek temat? To jest dopiero szopka polityczna.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 18:09:50] • [IP: 176.221.123.***]

Stanislawa Możejko

Gość • Czwartek [26.01.2023, 18:02:07] • [IP: 2.106.93.**]

Panie Góreczny, naprawdę ni ma pan innych problemów. Tunel, to tunel, po cholerę nazwa? Lepiej pan zająłbyś się wysokimi czynszami w spółdzielni, w której pan jesteś konserwatorem.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 18:01:24] • [IP: 188.146.143.**]

Imienia doupy z uszami, czyli Urbana, najohydniejszej postaci schyłku PRL, bo miasto jest czerwone. To on powtarzał oszczerstwa o zamordowanym bł. Popiełuszce przed morderstwem. Czerwone miasto powinno mieć swoich odrażających bohaterów Choć zbudowano tunel dzieki determinacji kogoś niszczonego w gazecie Urbana, Brudzińskiego.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 17:54:52] • [IP: 178.238.253.***]

Wielkie brawo IP 5.173.197 za wypowiedz!!

Gość • Czwartek [26.01.2023, 17:44:08] • [IP: 5.173.199.***]

Tunel im.Erosa

Szkoda słów • Czwartek [26.01.2023, 17:43:47] • [IP: 37.47.188.**]

Kur...a rzeczywiście PO ma problem. Jakby ważniejszych spraw nie było. Jak dla mnie to może mieć nazwę" kakaowe oczko", byle będę mógł przejeżdżać tym tunelem. Weźcie się za prawdziwe problemy miasta!!

Gość • Czwartek [26.01.2023, 17:42:11] • [IP: 31.11.130.***]

Tak naprawdę tunel w głównej mierze finansowała UE !! Połączył Polskę z wyspą Uznam, ale nie tylko!! Także mamy teraz połączenie lądowe i możemy samochodem na dobrą sprawę dojechać do Szwecji, Norwegii i Finlandii, bez korzystania z terytorium rosyjskiego. Dlatego tunel powinien się nazywać EUROPEJSKI!!

Gość • Czwartek [26.01.2023, 17:40:19] • [IP: 90.129.223.**]

ma byc krotko...i zarozumialy dla wszystkich...

Gość • Czwartek [26.01.2023, 17:28:57] • [IP: 37.248.210.***]

KACZYŃSKIEGO albo MOŻEJKI, widzę że już platfusy wypinają piersi po medale, przypominam że Tusk uwalił budowę tunelu w Świnoujściu

Gość • Czwartek [26.01.2023, 17:25:14] • [IP: 77.252.46.***]

Tak jak wcześniej kilka osób napisało: tunel Wolin-Uznam.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 17:13:20] • [IP: 37.47.149.***]

PIONIERÓW, TUNEL PIASTOWSKI Po co nazywać coś politycznie? A za 10 czy 15 lat zmieniać nazwę bo władza się zmieni.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 17:13:12] • [IP: 176.221.122.**]

Nawet nie myślcie żeby nazywał się albo Kaczyńskiego albo narodowy albo żołnierzy wyklętych.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 17:12:53] • [IP: 83.20.250.**]

Tunel Osadników mi się podoba, zasłużyli jak nikt inny.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 17:12:26] • [IP: 37.47.186.***]

Tylko tunel imieniem Preydenta Janusza Żmurkiewicza

Gość • Czwartek [26.01.2023, 17:07:02] • [IP: 178.238.254.**]

Kiedyś były w Świnoujściu napisy , , Tylko dla Niemców" ta budowla na placu to dla kogo - dla Niemców.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 17:04:43] • [IP: 83.25.238.***]

Tunel im.Mieszkancow Swinoujscia, budowniczych tego miasta, jako kontynuacja rozwoju tych terenów jako polskich.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 17:02:59] • [IP: 176.221.123.**]

Oby tylko nie Lecha Kaczyńskiego !!

Gość • Czwartek [26.01.2023, 17:01:39] • [IP: 83.25.238.***]

Tunel osadników po 1945 roku, lub mieszkańców Swinoujscia, wyspiarzy, bo to ludzie męczyli się z tymi promami tyle lat, ilu nie doczekało, a ma duży wklad w budowę miasta !!

Gość • Czwartek [26.01.2023, 16:58:35] • [IP: 178.235.147.***]

Dlaczego my musimy wszystko nazywać ? jest tunel i tyle

Gość • Czwartek [26.01.2023, 16:54:37] • [IP: 185.53.147.***]

Powinien nazywać się Tunel Brudzińskiego vel Lewandowskiego a tak na marginesie ciekawe co Lewy wie o Brudzińskim bo intelektualnie to przepaść ich dzieli a non stop u niego siedzi

Gość • Czwartek [26.01.2023, 16:51:39] • [IP: 95.91.212.***]

Ja bym dała nazwę " UBOT1" dlatego źe jest zbudowany pod kanałem. Pozdrawiam

Gość • Czwartek [26.01.2023, 16:49:37] • [IP: 31.11.129.**]

TUNEL „ 44 WYSP”

Gość • Czwartek [26.01.2023, 16:47:08] • [IP: 176.221.123.***]

PRUSY

Gość • Czwartek [26.01.2023, 16:47:04] • [IP: 37.47.157.**]

Prezydenta Mozejki

Gość • Czwartek [26.01.2023, 16:41:36] • [IP: 46.205.128.***]

Do 176.221.122*** w punkt.

Prawy • Czwartek [26.01.2023, 16:39:43] • [IP: 5.173.197.***]

PO to powinno siedzieć cichutko odnośnie tunelu w Świnoujściu. Donald Tusk kasę przerzucił na tunel pod martwą Wisłą koło Gdańska. Wara od tunelu lumpy!

Gość • Czwartek [26.01.2023, 16:38:56] • [IP: 128.14.65.***]

Im rozwalonej stoczni morskiej Im. Wiatraka

Gość • Czwartek [26.01.2023, 16:37:23] • [IP: 5.173.174.***]

Mam propozycję im. Jarosława Kaczyńskiego bo przecież to guru rządu! pisowcy będą zachwyceni wszystko co się dzieje w Polsce to ich zasługa a co złe to wina Tuska i UNI.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 16:35:53] • [IP: 89.151.32.**]

musi być referendum bo inaczej wcisną na siłę Kaczyńskiego

Gość • Czwartek [26.01.2023, 16:35:09] • [IP: 178.238.251.***]

KTO ZACZĄŁ MÓWIĆ PIERWSZY O TUNELU W ŚWINOUJŚCIU

Gość • Czwartek [26.01.2023, 16:32:41] • [IP: 89.151.32.**]

może tunel" Ludzi morza"

Gość • Czwartek [26.01.2023, 16:30:10] • [IP: 46.76.149.***]

Żwirka i muchomorka heh :D

Gość • Czwartek [26.01.2023, 16:26:18] • [IP: 128.14.65.***]

Das Tunnel. I koniec

Gość • Czwartek [26.01.2023, 16:21:53] • [IP: 178.238.247.**]

Proponuje nazwę, na którą wszyscy się zgodzą... Kaczyńskiego. Oooo...widzę las rąk w górze. Dziękuję.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 16:19:25] • [IP: 46.205.128.***]

Oni już nazwali tunel w Gdańsku.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 16:16:25] • [IP: 37.248.214.***]

PO nie chciała aby tu tunel budować a teraz chce swoje interesy na tunelu kręcić. PiS z koalicją zapisał w budżecie środki na tunel ale Tusk za nie zbudował tunel w Gdańsku. Gdyby PO rządziła, dalej by tu nie było tunelu, bo" piniendzy nie ma"! Bezczelność PO jest bez granic. Precz łapy od tunelu aferzyści! Nazwę nadaje ten kto zakończył budowę.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 16:10:10] • [IP: 5.173.193.***]

a co dalej z tą panią Rachtan??

Gość • Czwartek [26.01.2023, 16:02:34] • [IP: 176.221.123.***]

Tunel 44 Wyspy

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:51:04] • [IP: 176.221.123.***]

Tunel Uznam

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:50:48] • [IP: 176.221.123.**]

Tunel powinien być nazwany im Górecznego. To on razem z Joachimem Brudzińskim i PISem obiecali i tunel zbudowali. Wogle Góreczny powinien startować na prezydenta Świnoujścia jest reprezentacyjny i ma powodzenie wśród Świnoujścianek.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:49:53] • [IP: 178.238.253.**]

Do 196 największą głupota to ty jesteś że piszesz takie bzdety, musisz te żale do rządu pisać

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:49:20] • [IP: 46.205.132.**]

IP 147 zmień leki bo coraz gorzej z Tobą. To do Barbary.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:48:23] • [IP: 46.205.132.**]

IP 147 zmień leki bo coraz gorzej z Tobą.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:47:35] • [IP: 2.106.93.**]

A radny Góreczny zamiast zajmować się pierdołami typu nazwa tunelu, może by tak wytłumaczył czym podyktowane są horrendalne podwyżki czynszów w SM Odra?? Jest tam nie tylko konserwatorem przecież…..

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:45:42] • [IP: 178.238.253.**]

Do 196 piszesz głupoty za się zglebisz to dowiesz się podwyżki za ciepło to rząd jest za to odpowiedzialny a nie jakiś Goreczny lepiej kogoś za atakować i opluć

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:44:18] • [IP: 89.151.36.***]

Proponuję nazwę im. , , prawdomówności P.O. , ,

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:43:12] • [IP: 37.47.168.**]

Tunel imienia ZAPCHANEJ KICHY

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:39:04] • [IP: 37.248.165.**]

Tunel im. Manipulacji Politycznych SLD i PO

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:38:04] • [IP: 46.231.56.***]

tunel im. Macterewicza alba Kurskiego. Ewentualnie Marty Kaczyńskiej.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:37:47] • [IP: 89.151.37.**]

Nadajcie mu imię naszego prezydenta 🙂

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:37:01] • [IP: 37.47.188.**]

TUNEL EURO PÓŁNOC-POŁUDNIE

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:36:33] • [IP: 178.238.254.**]

Na tą chwilę Świnoujście polskie miasto. Co to jest Niemieckie napisy w centrum miasta. To co miasto wstydzi się polskich napisów. Czy aż tak bardzo sprzedajne judasze chcą się przypodobać i włażą Niemcom w tyłek. Czy do tunelu też Niemcy będą mieli pierwszeństwo. Jak komuś brakuje Niemieckich napisów to niech się wyniesie na zachód. Niemieckie sługusy.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:35:33] • [IP: 176.221.123.***]

Żydzi Tunelu nie wybudowali Komunisci tunelu nie wybudowali Dopiero Rządząca Katolicka PIS buduje Tunel Jednorurowy w Swinoujsciu a Pieniadze dała z Budzetu Unii Europejskiej Resztę da Kasa Miasta

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:33:10] • [IP: 176.221.122.***]

powinien się nazywać" PRECZ Z Pasożytami i Szkodnikami"... myslę że odpowiednia też byłaby nazwa " TUNEL pisowców - największych złodziejów i łajdaków".

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:30:46] • [IP: 37.47.190.***]

Tunel Wolin - Uznam od połączenia dwóch wysp.a platfusy won z areny.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:30:20] • [IP: 79.223.166.***]

Tunel Uznam-Wolin i wszyscy wiedza o co chodzi, tak mi sie wydaje.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:28:40] • [IP: 176.221.123.***]

PO Platforma Obywatelska zabrała pieniądze i wybudowała Tunel Dwururowy w Gdańsku ale z Budżetu Państwa

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:26:51] • [IP: 176.221.122.***]

do pisich pelikanów o rozumku pieska Pluto... ci wasi Jarek, Beata, Mateusz, Joachiim to nie są godni, żeby normalny uczciwy Polak plunął im w twarz, a co dopiero mówić o dziękowaniu. Za co im dziękować??. .. za to że doprowadzili naszą Polskędo ruiny, a może za to że jesteśmy posmiewiskiem Europy... do was to nic nie dociera bo jesteście za głupi na to. Tunel jest tylko i wyłącznie dzięki uporowi niektórym mieszkańcom naszego miasta, którzy podjęli decyzję o realizacji inwestycji i dzięki funduszom UE. Akurat od pisu miasto nie dostało złamanego grosza na tunel.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:25:14] • [IP: 37.248.220.***]

Tunel im. Jana Zmurkiewicza

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:18:38] • [IP: 185.210.39.**]

Kanał Piastowski to i tunel Piastowski.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:18:32] • [IP: 178.238.252.**]

NAZWA ZACHODNI

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:15:57] • [IP: 176.221.122.**]

Tunel jest finansowany z pieniędzy Unii Europejskiej i Mieszkańców Świnoujścia. Żaden pisiorek niech się nie wtraca.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:06:51] • [IP: 88.156.232.***]

Proponuję nazwę ponadczasową i partyjną aby kiedyś nie trzeba zmieniać TUNEL WOLIN-UZNAM

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:04:53] • [IP: 178.238.249.***]

Tunel im. zwolnionych z pracy z MSR i ODRY którzy O OTAKE polskie walczyli we tym we 1980 roku.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:04:52] • [IP: 62.69.252.***]

No bez przesady… mam nadzieje ze tunel nie bedzie mial nazwiska możejki… czym on sie przyczynil do jego powstania? ale faktycznie jakby nazwa nie byla polityczna to czemu nie :)

Gość • Czwartek [26.01.2023, 15:00:09] • [IP: 176.221.123.*]

Jestem za nazwą tunelu STANISŁAW MOŻEJKO😏 Tylko on!!

Gość • Czwartek [26.01.2023, 14:57:56] • [IP: 176.221.122.***]

Tak, nazwa tunelu powinna wiązać się bardzo z położeniem geograficznym naszego Świnoujścia.

Wojciecho • Czwartek [26.01.2023, 14:57:16] • [IP: 88.218.254.***]

Tunel im. Barei

Gość • Czwartek [26.01.2023, 14:51:13] • [IP: 31.11.128.**]

a apartamentowiec przy placu wolnosci opisany w jezyku niemieckim to dla kogo bedzie budowany?

Gość • Czwartek [26.01.2023, 14:49:00] • [IP: 37.249.196.**]

Góreczny to niech się zajmnie rekordowymi podwyżkami za ciepło (160%) i ciepłą wodę w SML-W, , ODRA'' jako członek Rady Nadzorczej a nie głupotami.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 14:46:43] • [IP: 5.173.175.*]

Kiszka Tadka Rydzyka

Gość • Czwartek [26.01.2023, 14:40:29] • [IP: 178.238.253.**]

Ludzie... PO miała 8 lat na chociażby rozpoczęcie budowy tunelu. Czemu za Waszych rządów tunel nie był wybudowany ze środków z UE ? A dzisiaj macie czelność utyskiwać nad nazwą ? W roku wyborczym 2015 wasza ministra infrastruktury - Pani Wasiak - przebywając w Zachodniopomorskim i pytana o tunel powiedziała że nie ma nawet koncepcji na jego finansowanie. Za rządów PO tunel był wykreślany ze wszystkich list finansowania inwestycji. A dzisiaj wasza partia chce mówić w jaki sposób ma być nadana nazwa ? Przecież to Rząd decyduje, które projekty mają ubiegać się o finansowanie ze środków UE. Wiec zanim zaczniecie utyskiwać nad nazwą, to najpierw złóżcie serdeczne podziękowania Jarkowki, Beacie, Mateuszowi i Joachimowi. Gdyby nie Oni, to nawet nie mielibyście czemu nadawać nazwy.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 14:40:19] • [IP: 185.53.147.***]

Stanisław Możejko

Gość • Czwartek [26.01.2023, 14:38:43] • [IP: 46.205.140.***]

Imienia AntonioPancerniego i psa rudego 102 by było najlepiej.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 14:38:03] • [IP: 89.151.34.**]

Żadnego nazwiska. Niech nazwa będzie związana z naszym regionem. Mam dość polityki

Gość • Czwartek [26.01.2023, 14:35:31] • [IP: 176.221.122.***]

Tunel europejski bo unia przekazała 80% środków na jego budowe.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 14:31:31] • [IP: 37.248.211.***]

Proponuję nazwę " 1 września 1939 roku" tak edukacyjne, kto za

Gość • Czwartek [26.01.2023, 14:30:56] • [IP: 176.221.123.**]

Jestem za nazwaniem im. Donalda Tuska za jego wklad za to jak był wpremierem w to by tunel nie powstał. W internecie zostaje wszystko Donaldzie

Gość • Czwartek [26.01.2023, 14:28:16] • [IP: 46.114.174.**]

Będzie ciekawie na otwarciu Tunelu Ludzi Morza i Soltana się szykują z transparentami

Gość • Czwartek [26.01.2023, 14:27:37] • [IP: 107.127.42.**]

Tunel Uczciwości po Agnieszka

Gość • Czwartek [26.01.2023, 14:27:05] • [IP: 92.118.166.***]

Eurotunel, Zachodniopomorski, Bałtyk -dość nazwisk pisiorów

Gość • Czwartek [26.01.2023, 14:26:40] • [IP: 62.69.252.**]

Jak POwiązani bogobojni czcigodni Obywatele będą liczyć głosy to ja nie głosuję, szkoda czasu

Gość • Czwartek [26.01.2023, 14:24:02] • [IP: 89.151.34.***]

Słuszna propozycja. Bo inaczej nazwą tunel imieniem kaczyńskiego. A co do Możejki to tę wstydliwą historię schować do lamusa. Co niektórzy ludzie w tym indywiduum widzą

Gość • Czwartek [26.01.2023, 14:16:47] • [IP: 176.221.113.***]

MOŻEJKO. nAJLEPSZA OPCJA. SKROMNY CZŁOWIEK WALCZĄCY CAŁE ŻYCIE O ZBUDOWANIE TUNELU.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 14:15:46] • [IP: 176.221.122.***]

Tylko nie Kaczyński, po prostu Uznam Swinoujscie.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 14:13:17] • [IP: 46.205.128.***]

"Wolin-Uznam" bardzo mi się podoba. Szkoda pieniędzy na referendum, przecież jesteśmy biedni. Ta nazwa nie wywoła przepychanek.

Barbara 52 Świnoujście • Czwartek [26.01.2023, 14:09:46] • [IP: 82.180.147.**]

Tunel powinien się nazywać imieniem naszego ukochanego Pana Prezydenta Żmurkiewicza. Gdyby nie on to nic by nie było z tunelu. Taki prezydent jak on to jest chluba dla miasta a przy tym, co by nie powiedzieć, jest to cholernie przystojny mężczyzna, szarmancki i uprzejmy. Na drugim miejscu stawiałabym radnego Borowskiego. Zasługi dla miasta jakie ten młody człowiek zrealizował to nie da się opisać. Cóż za energia drzemie w tym młodym radnym a jaka pasja tworzenia! Można tylko pozazdrościć, że tak utalentowanych polityków, niesie ziemia świnoujska. Ludzi tej miary nieprędko zdobędziemy ponownie. Pan Prezydent powinien otrzymać pomnik a Pan radny w przyszłości, kto wie, może również... gdzieś w jakiejś alei parkowej. Pozdrawiam!

Gość • Czwartek [26.01.2023, 14:05:25] • [IP: 176.221.123.**]

Nie chcieli tunelu to teraz wara od nazwy.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 14:02:58] • [IP: 5.173.29.**]

A czy musi mieć nazwę czyimś im nie wystarczy zachodni czy polnocny

Gość • Czwartek [26.01.2023, 13:56:27] • [IP: 37.47.157.**]

No bez przesady… mam nadzieje ze tunel nie bedzie mial nazwiska możejki… czym on sie przyczynil do jego powstania? ale faktycznie jakby nazwa nie byla polityczna to czemu nie :)

Gość • Czwartek [26.01.2023, 13:56:01] • [IP: 83.20.234.**]

Co tu się odwala, konkurs na nazwę maszyny drążącej, najpiękniejszej choinki, a teraz tunel. Co to ma być ?? Wracamy do komuny?

Gość • Czwartek [26.01.2023, 13:54:23] • [IP: 37.47.137.***]

Nie zapoinajcie ze Tusk nas oszukal co do tunelu dopiero PIS dal zgode na budowe tunelu platworma to oszusci majom w dupie polakow

Gość • Czwartek [26.01.2023, 13:52:32] • [IP: 185.53.147.***]

Tunel Warszów.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 13:42:39] • [IP: 185.210.39.***]

TRZEBA PIS DZIELCOM I INNYM OSZOŁOMOM WYBIĆ Z GŁOWY ICH PROPOZYCJE !

Gość • Czwartek [26.01.2023, 13:39:58] • [IP: 83.246.65.***]

Pewnie i tam będzie nosił nazwę Lecha K albo brzozy smoleńskiej. Już rządzący o to zadbają.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 13:39:06] • [IP: 217.138.209.***]

Tunel im. Alternatywy.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 13:38:30] • [IP: 94.254.235.**]

Jurkiewicz już dawno ustalił z wojewodą, czyje imię będzie nosił tunel.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 13:26:46] • [IP: 77.252.46.***]

Ot myśliciele, wręcz" muski"od Donaldhinio, bzdurne referenda wymyślają.Tunel pod Świną.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 13:24:02] • [IP: 178.238.251.**]

po co jakaś nazwa. po prostu tunel. A możejko narobił chyba jakiś przekrętów nie tylko przy tunelu

Gość • Czwartek [26.01.2023, 13:22:59] • [IP: 89.151.38.***]

ADMIN czy poza nonsensem PO -chce rzekomo nazwać tunel im. Kaczyńskich to steki wulgaryzmów nawet w formie skróconej chyba nie pasują do profilu miejskiego portalu ? Różnijmy się to normalne ale trzymajmy fason a chołotę eliminujmy z domeny publicznej w przedbiegach zwartek [26.01.2023, 11:53:56] • [IP: 31.0.176.**] "IMIENIA TEGO CH.. NA KACZYCH ŁAPACH" -WIADOMO, TO PO CO TEN CYRK? MOŻE NAJPIERW PROPOZYCJE, A NIE MAM GŁOSOWAĆ NA COŚ Z GÓRY USTALONE. ICH NAPRAWDĘ SWĘDZĄ CYCKI I CH...BOLI.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 13:19:35] • [IP: 89.151.34.***]

Referendum tak ale za pieniądze wnioskodawców

Gość • Czwartek [26.01.2023, 13:18:45] • [IP: 176.221.122.***]

Tak jest, wydajmy publiczne pieniądze, na bzdury bez znaczenia. Gratuluję pomysłu...

Gość • Czwartek [26.01.2023, 13:17:41] • [IP: 185.210.38.**]

Świński Tunel. A te łachy z PO co wstrzymywali latami inwstycje niech zamkną te obrzydliwe fałszywe antypolskie mordy!

Gość • Czwartek [26.01.2023, 13:16:23] • [IP: 176.221.122.***]

Doskonały Pomysł: Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:04:16] • [IP: 94.254.236.***] ...a nie może się nazywać tak zwyczajnie - Tunel Wolin Uznam? Po co nazywać tunel jakimiś durnymi nazwiskami, którymi nie pogodzisz wszystkich. Na świecie tunele czy mosty mają nazwy od położenia geograficznego, a nazwiskami polityków nazywają na wschodzi

Gość • Czwartek [26.01.2023, 13:16:20] • [IP: 46.76.101.***]

Gość • Czwartek [26.01.2023, 13:13:34] • [IP: 185.210.36.***]

Oczywiste, że imieniem Kaczyńskiego albo Możejki.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 13:13:14] • [IP: 176.221.122.***]

Tunel bezradnych

Gość • Czwartek [26.01.2023, 13:08:48] • [IP: 37.248.163.**]

Polska patologia.Czy musi mieć patrona? Przy zmianie ideologii będzie zmiana, znamy to z historii. Wystarczy powiedzieć tunel pod Świną i wszystko jasne.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 13:08:13] • [IP: 62.69.251.***]

Zdecydowanie ! Tunel powinien nosić imię Unii Europejskiej, ponieważ łączy nasz kraj z Europą ! a my czujemy się Europejczykami i na tym Basta.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 13:03:52] • [IP: 46.205.132.**]

Nazwą powinna być neutralna

Gość • Czwartek [26.01.2023, 13:00:57] • [IP: 83.23.65.***]

Ten tunel to zasługa tylko i wyłącznie Donka. Ale tylko dlatego, że POszedł pilnować praworządności i walczyć z korupcją w UE i nie zdążył przenieść tego tunelu gdzieś indziej.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 13:00:44] • [IP: 176.221.122.***]

Ja tam nic nie wiem, tylko żeby referendum było potem, potem ważne...

Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:54:12] • [IP: 37.248.249.***]

Ta Pani jeszcze działa ;) ?

Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:52:39] • [IP: 37.248.202.**]

Żadnych imion od nazwisk postaci. Po latach okazuje się, że nie są oni tacy święci. Może po prostu Tunel Europejski

Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:51:40] • [IP: 80.50.142.**]

Wspieram tych którzy nie chcą by nazwano go nazwiskiem. jeżeli już musi mieć nazwę to po prostu nazwać go od nazw łączonych wysp lub coś podobnego albo nazwę w postaci numeru kolejnego tunelu w Polsce, a jest już ich trochę.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:48:51] • [IP: 5.173.193.***]

Na szczęście na otwarciu nie będzie pana Dzięgi, gdyż będzie przebywał w miejscu odosobnienia za ukrywanie przestępców seksualnych. Jednak Bóg istnieje.

troll • Czwartek [26.01.2023, 12:47:00] • [IP: 31.0.52.***]

, , Sapera Możejki, ,

Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:45:05] • [IP: 176.221.122.***]

Tunel Wolin Uznam, mi pasuje, normalnie i łatwo zapamiętać i kojarzy się z naszym rejonem.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:42:33] • [IP: 31.11.128.***]

Nawet nazwa tunelu jest dla was powodem do kłótni i wzajemnych wyzwisk.

Refe • Czwartek [26.01.2023, 12:42:06] • [IP: 80.54.236.***]

Od razu widać, jakie mają intencje, więc nie ma się co przejmować takimi pomysłami.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:39:46] • [IP: 46.114.174.**]

Imieniem Bohaterów walczących z Ul. Ludzi Morza i Soltana chyba zasługują na to miano przez dziesiątki lat pozbawieni praw gnębieni przez urzedy oszukani nadal nadal niewidzialni przez władze

Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:38:39] • [IP: 78.10.206.**]

Tunel Możejki i koniec tematu.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:36:28] • [IP: 178.238.249.**]

Pycha i buta tej pani jest odrażająca.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:36:16] • [IP: 84.205.26.**]

Po co to wymyślać nazwijmy tunel Wolin każdy będzie kojarzył że to połączenie tunelem z wyspą Wolin.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:36:14] • [IP: 185.246.208.**]

Proponuje Gdański, ku pamięci tego tunelu co nam PO 10 lat temu ukradła

Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:34:42] • [IP: 79.110.197.**]

NAZWAŁBYM GO TUNEL

Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:29:01] • [IP: 89.151.33.***]

Jaki będzie koszt referendum i czy PO ten koszt pokryje?

Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:23:39] • [IP: 5.173.30.**]

Racja, niech pis spada z tymi swoimi nazwami! Tunel Bałtycki i tyle a nie jakieś imiona nadawać

Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:23:21] • [IP: 92.118.166.*]

I znowu SAMI KOMUNISCI z PO !! I jak z Gazoportem bedzie że tunel zbudowała PO. CI Partyjni koledzy Tuska tyle wylali POmyj na TYNEL i ORLEN ze nie POwinni tankowac w Orlenie i jezdzić szwabskimi drogami a nie tunelem. Oczywiscie im.Możejki. ON był pierwszym oredownikiem budowy.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:21:28] • [IP: 46.205.140.**]

Ci z PO to jednak debile. Było mówione że ma się nazwać na część psa który pierwszy przeszedł tunel. Jak oni zajmują się takimi bzdurami to znaczy że są beznadziejni.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:18:54] • [IP: 89.151.36.*]

Gość • Czwartek [26.01.2023, 11:43:23] • [IP: 178.238.251.***] Nie my tylko większść mieszkańców... wicie, rozumicie...

Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:17:41] • [IP: 178.238.252.***]

Może bez nazwisk. Bezpiecznie, nikomu się nie narazicie. Czy każdy obiekt czy cokolwiek musi mieć jakiegoś " patrona"? Tunel Bielik, Mikołajek albo coś równie neutralnego ?

Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:15:12] • [IP: 89.151.36.*]

Gość • Czwartek [26.01.2023, 11:53:56] • [IP: 31.0.176.**] Wiemy że byś wolał im. Chyżego Ruja albo innego Lenina...

Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:13:46] • [IP: 178.238.249.**]

Tunel nie musi mieć żadnej nazwy, jest po prostu elementem drogi, która posiada nazwę. Wkrótce dojdzie do tego, że przejścia dla pieszych będą opisane czyimś nazwiskiem. Platforma powinna się wstydzić, że pani Rachtan nadal ją bezprawnie reprezentuje w Radzie Miasta.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:09:28] • [IP: 176.221.122.**]

Byle nie kaczyńśki i możejko.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:05:31] • [IP: 5.173.41.*]

Tunel Stanisław Możejko tego na pewno by chciała się nie doczekał to moja propozycja gazoport mamy Kaczyńskiego amfiteatr grecguty tunel może być Możejki

Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:04:16] • [IP: 94.254.236.***]

...a nie może się nazywać tak zwyczajnie - Tunel Wolin Uznam? Po co nazywać tunel jakimiś durnymi nazwiskami, którymi nie pogodzisz wszystkich. Na świecie tunele czy mosty mają nazwy od położenia geograficznego, a nazwiskami polityków nazywają na wschodzie.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:01:47] • [IP: 37.47.146.***]

Takich jak Możejko.nienawidzą wszyscy partyjniacy niezależnie od tzw opcji, którą każdy z nich jest w stanie zmienić jeśli odpowiednio powieje. Moja propozycja Tunel zdrady jałtańskiej.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 12:01:13] • [IP: 188.147.9.**]

tunel imienia Kaczora Donalda i PO i PiS będą zadowoleni

Gość • Czwartek [26.01.2023, 11:58:27] • [IP: 195.116.253.*]

Proponuję nazwać wjazd do tunelu" Perskim Okiem Jarosława', a sam tunel można by również nazwać" Okrężnicą Kaczyńskiego".

Gość • Czwartek [26.01.2023, 11:56:39] • [IP: 37.47.153.***]

Im.StaskaMozeki i będzie git Co ta siksa w okularach robi jeszcze w radzie miasta?? Przecież wojewoda tą osobę kazał usunąć z rady za malwersacje??

Gość • Czwartek [26.01.2023, 11:53:56] • [IP: 31.0.176.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [26.01.2023, 11:53:26] • [IP: 77.112.31.**]

Nie macie na co wydawać naszych pieniędzy tylko Referenda weścje się za robotę.Działajcie na korzyść Mieszkańców i tak was nie wybirą więcej mieliście swoje 5 min przez 8 lat i co sprzedaliście nas.Razem z Bolkiem a tunel ma swego, , Patrona Możejke, ,

Gość • Czwartek [26.01.2023, 11:52:55] • [IP: 176.221.123.***]

"O nazwie powinna decydować Rada Miasta, po wcześniejszym referendum konsultacyjnym". Referendum konsultacyjne - śmiech na sali !!

Gość • Czwartek [26.01.2023, 11:50:48] • [IP: 46.76.91.**]

Tunel Stanisława Możejki bez żadnej dyskusji. A co ma tu do powiedzenia nielegalna radna?

pionier 52 • Czwartek [26.01.2023, 11:50:00] • [IP: 92.118.166.**]

to już hipokryzja...PO zabrała nam 10 lat z oczekiwania na tunel a te cymbaly już wypinają pierś po ordery...PO spadajcie do siebie zza zachodnią granice...bo tam juz tunel jest.a nawet dużo ich jest. platfusy nie powinni być wpuszczani do tunelu...niech jezdzą przez niemcy.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 11:49:57] • [IP: 185.210.39.**]

A czy ten tunel musi mieć jakąkolwiek nazwę, zwłaszcza polityczną? Jeśli ma się nazywać, to niech nazywa się OMIKRON. Większy problem jest na Warszowie. Kilka lat temu doszło do ugody w sprawie nasypu. Zamiast tego miała być estakada a nie nasyp dzielący miasto. Teraz widać duże zaangażowanie prac przy budowie nasypu. Warszów będzie podzielony.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 11:43:23] • [IP: 178.238.251.***]

ZA ŻADNE SKARBY NIE MOŻNA DOPUŚCIĆ DO TEGO ŻEBY PISIORY DECYDOWAŁY O NAZWIE TUNELU MIESZKAŃCY GO BUDUJĄ RAZEM Z UNIĄ EUROPEJSKĄ I MY T Y L K O MY MAMY PRAWO DO USTALENIA NAZWY

Gość • Czwartek [26.01.2023, 11:42:26] • [IP: 108.30.203.***]

Nazwijcie go GDANSKI

WiechoR • Czwartek [26.01.2023, 11:39:55] • [IP: 176.221.123.***]

Jestem za. Nazwa nie powinna być związana z polityką czy politykami. Neutralna, związana z historią lub nazwami geograficznymi.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 11:35:56] • [IP: 46.205.140.***]

Myślałem że to jest już pewne. Możejko samotnie walczył o Tomek. Przed Wigilią Bożego Narodzenia 1999 roku odbył się pierwszy przetarg na budowę tunelu Żaden eseldowiec w tym Żmurkiewicza tam nie było. Byli to owcześni hamulcowy. Możejko bezwarunkowo.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 11:35:43] • [IP: 185.210.38.***]

Weżcie się za konkretną pracę na rzecz miasta i mieszkańców a nie popierdółkami banda leserów

Gość • Czwartek [26.01.2023, 11:31:08] • [IP: 37.47.189.***]

Przeciez został już wybrany pomysłodawca tunelu - Stanisław Możejko. To on wybrał rodzaj połączenia, tunel jednorurowy, a kierownik UM tylko przeciągnął realizację o 8 lat, bo chciał pomnik głupoty w postaci dwóch tuneli!

Gość • Czwartek [26.01.2023, 11:30:28] • [IP: 92.118.166.***]

Tunel tunelik. Tunel bubel. Tunel spóźnialski. Tunel studnia bez dna.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 11:27:20] • [IP: 37.47.146.***]

1.Stjepana Bandery, 2.Generała Jaruzelskiego, 3.Towarzysza komunisty ormowca J. Żmurkiewicza 4. Donalda Für deutschland Tuska 5. Mateusza" Bankstera" Morawieckiego

Gość • Czwartek [26.01.2023, 11:26:54] • [IP: 185.181.61.***]

Czy nadanie nazwy tunelowi przłoży się na obniżkę paliwa w Świnoujściu? Jeżeli tak, nie jestem nawet przeciw.

Gość • Czwartek [26.01.2023, 11:24:44] • [IP: 31.0.45.***]

Nie chcieli tunelu a teraz chcą decydować o jego nazwie

Gość • Czwartek [26.01.2023, 11:21:58] • [IP: 89.171.85.***]

Ten tunel to już dawno ma nazwę a wy to macie h- j do gadania do roboty się wejdźcie

Oglądasz 1-288 z 288
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz w Świnoujściu, informuje że w związku z konserwacją sieci, węzła i instalacji przez PEC w dniu 22.05.2024 r. (środa) Pływalnia na Uznam Arenie przy ul. Grodzkiej 5, będzie w tym dniu NIECZYNNA. Jednocześnie informujemy, że hala sportowa i siłownia na tym obiekcie, będzie funkcjonować bez zmian ■ Już 19 maja hala sportowa SP nr 1 przy ul. Witosa w Świnoujściu zamieni się w arenę pełną tańca i emocji. Ponad 200 tancerzy z sześciu szkół tanecznych z różnych miast, w tym ze Szczecina, Kołobrzegu i Rzeszowa, stanie do rywalizacji w Turnieju Tańca Nowoczesnego „Roztańczone Wyspy”. ■ Nowi zastępcy: Joanna Agatowska będzie miała dwóch zastępców. Zastępcą do spraw społecznych będzie pan Roman Kucierski, zastępcą do spraw inwestycyjnych będzie pan Arkadiusz Mazepa. Natomiast sekretarzem miasta zostanie pan Paweł Juras ■ Ryszard Teterycz Przewodniczącym Rady Miasta Świnoujścia ! Nowy przewodniczący był jedynym zgłoszonym kandydatem. Poparło go 19 radnych. 2 było przeciw ■ 21 nowych radnych Rady Miasta Świnoujście odebrało zaświadczenia o wyborze oraz uroczyście złożyło ślubowanie. Wśród nich jest wielu społeczników. Na tej samej sesji nowa prezydent Świnoujścia Joanna Agatowska złożyła ślubowanie i formalnie objęła urząd. ■ Na poniedziałek 6 maja 2024r. Komisarz Wyborczy w Szczecinie zwołał I sesję Rady Miasta Świnoujście IX kadencji. Obrady odbędą się w sali numer 315 Miejskiego Domu Kultury przy ulicy Wojska Polskiego 1/5. Początek o godzinie 10.00. Porządek obrad 1. Otwarcie inauguracyjnej sesji rady. 2. Wręczenie zaświadczeń o wyborze na radnego. 3. Złożenie ślubowania przez radnych. 4. Stwierdzenie kworum i przyjęcie porządku obrad. 5. Wybór przewodniczącego rady. 6. Wręczenie zaświadczenia o wyborze na Prezydenta Miasta Świnoujście. 7. Złożenie ślubowania przez prezydenta. 8. Zakończenie obrad ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■