POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [22.11.2022, 15:47:36] • Świnoujście

Szalony pomysł miasta! Chcą podwyższyć o kilkaset złotych opłaty za żłobek. Mieszkaniec: Na kim chcecie oszczędzać? Na dzieciach?

Szalony pomysł miasta! Chcą podwyższyć o kilkaset złotych opłaty za żłobek. Mieszkaniec: Na kim chcecie oszczędzać? Na dzieciach?

fot. Sławomir Ryfczyński

Już w najbliższy czwartek, 24 listopada odbędzie się Sesja Rady Miasta. Szczególnie ważny dla mieszkańców może okazać się jeden projekt uchwały. Dotyczy on wzrostu opłat za świnoujski żłobek. W tej sprawie piszą do nas oburzeni mieszkańcy. - Miasto szuka oszczędności? Gdzie, na naszych dzieciach? Jeśli radni zagłosują i poprą ta ustawę wielu z nas, tj. rodziców nie będzie stać na posyłanie dzieci do przypominam "Państwowych" żłobków i przedszkoli! - opisuje mieszkanka.

Jeżeli radni zagłosują za przyjęciem uchwał to rodzice będą musieli zapłacić od 300 do nawet 400 złotych więcej za pobyt dziecka w żłobku.

Mieszkańcy nie godzą się na takie zmiany.

- Nam również wzrósł wszelkie opłaty za mieszkanie, raty kredytów, gaz, prąd, wyżywienie, leki itd. Ale mimo tego staramy się zapewnić najlepszą opiekę naszym dzieciom. Wiele kobiet musiało wrócić do pracy w związku z krótkim rocznym urlopem macierzyńskim, więc co mamy teraz zrobić jeśli opłaty za żłobki, lub przedszkola wzrosną o min. 25% tj. od 300-400zl. Przecież nie rzucimy pracy, a na żłobek czy przedszkole nie będzie nas stać.... - dodaje mieszkanka.

Czytelniczka zastanawia się jaki to plan oszczędności, który dotyka najbiedniejszych mieszkańców naszego miasta.

- Miasto zamiast chronić nasze pociechy chce zebrać mam to co dało nam Państwo? Oprócz opłat za żłobek czy przedszkole płacimy za wyprawkę, rade rodziców, leki pampersy, mleczko a to wszystko kosztuję - zauważa Czytelniczka.

Jednocześnie wskazuje, że jak dotąd wśród świnoujskich radnych znalazła się jedna radna, która rozumie problem rodziców i jest nią radna Joanna Agatowska.

- Bardzo jej dziękujemy że jako jedyna sprzeciwiła się tej absurdalnej uchwale. Zwracam się do pozostałych radnych o przemyślenie swojej decyzji i o głosowanie za odrzuceniem tej uchwały. Wśród nas jest wiele samotnych matek, które nie maja wsparcia małżonka, rodziny czy kogokolwiek. Same z pomocą Państwa dajemy sobie rade, ale jak wszystko mamy swoje granice - dodaje mieszkanka.

Czytelniczka uważa, że każdy z naszych radnych powinien wiedzieć gdzie szukać oszczędności, a także powinien rozumieć rodziców małych dzieci, którzy potrzebują wsparcia, a nie dodatkowych opłat w sytuacji zapewnienia jak najlepszych warunków życia dla małych bezbronnych pociech.

Czytelniczka idzie o krok dalej i proponuje, aby mieszkańcy wzięli sprawy w swoje ręce.

- Zwracam się do wszystkich rodziców aby znaleźli chwilkę i napisali swój sprzeciw na skrzynki mailowe radnych, aby nie głosowali za powyższą ustawa - podsumowuje mieszkanka.

W tej sprawie jak dotąd odbyła się Komisja Gospodarki i Budżetu. W jej trakcie przedstawiono pomysł dotyczący podwyżki opłat za żłobek. Jedyną radną, która sprzeciwiła się przyjęciu tych zmian okazała się radna Joanna Agatowska.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 167, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-167 z 167

Gość • Wtorek [22.11.2022, 15:53:02] • [IP: 37.47.186.**]

Kpina, szukają pieniędzy.Nowy ośrodek pomocy długoterminowe na ulicy Bydgoskiej został zadłużony na ogromne pieniądze jak miasto mogło do tego dopuścić!! Winnych nie ma? Teraz na dzieciach będą oszczędzać. Co oni wyrabiają.Niech ktoś zacznie to kontrolować co się wyrabia!

wesoły singiel • Wtorek [22.11.2022, 15:53:57] • [IP: 37.248.156.***]

I bardzo dobrze, z jakiej racji mam dopłacać do dzieciorobów?

Gość • Wtorek [22.11.2022, 16:02:59] • [IP: 178.238.247.**]

Male dziecko male koszty, duze dziecko duze Probleme!

Gość • Wtorek [22.11.2022, 16:04:41] • [IP: 46.205.136.*]

Żmurek, gdy w pandemii zgodnie z Konstytucją rząd chciał ogłosić wybory - w terminie konstytucyjnym - zablokował przekazanie danych wyborców. A teraz może miasto chce się zwiesić na rządzie, gdy wiatr w oczy wieje -" niech dodają do 500+ następne plusy, wydusimy z rządu to, czego nam brak".

Gość • Wtorek [22.11.2022, 16:05:56] • [IP: 176.221.122.***]

Pewnie podniosa. Zgodnie z logika radnych (czyli jak rozumiec ich decyzje) to w tym miescie powinni mieszkac ludzie w wieku 18-30 lat, bez dzieci, w kawalerce w 2 osoby i pracowac w hotelu/gastro. Cala reszta mieszkan powinna isc pod wynajem. Reszta ludzi tylko przeszkadza w tym miescie. Mam nadzieje, ze glosowanie bedzie jawne tak jak przy SPP zeby potem ludzi mogli zobaczyc na kogo nie glosowac.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 16:06:26] • [IP: 87.249.139.**]

Mieszkańcy są dla miasta a nie miasto dla mieszkańców:)))) Ta filozofia przenika każdy centymetr naszej aglomeracji:) Mieszkańców rola, pracować, płacić, pracować, płacić i tak do śmierci. Miasto nie jest nasze. Jest kogoś innego. Dowodem niech będą te drakońskie opłaty za wszystko. Demokratyczny raj:)

Gość • Wtorek [22.11.2022, 16:09:47] • [IP: 176.221.122.**]

Mam propozycję dla radnych.Zrezygnować z diet i pracować dla miasta ZA DARMO.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 16:14:20] • [IP: 178.238.253.**]

Szok przecież radna Agatowska cały czas glosowala za podwyżką jaka zmiana czy wybory się zbliżają

Gość • Wtorek [22.11.2022, 16:15:28] • [IP: 185.210.39.***]

Na rozdawali nie powiem komu to z kogoś trzeba zgarnąć hahah

Gość • Wtorek [22.11.2022, 16:18:35] • [IP: 89.151.39.***]

A to ku.. Dramat

Gość • Wtorek [22.11.2022, 16:20:37] • [IP: 80.157.183.**]

Ja juz nie daje rady, nie podnoscie oplat, mam 2 dzieci jestem sama i co mam zrobic? Pewnie radni, ktorzy nie maja dzieci zaglosuja ZA, bo najedzony glodnego nie zrozumie... bardzo, naprawde bardzo to przykre

COW ID • Wtorek [22.11.2022, 16:23:32] • [IP: 176.221.122.***]

OD PAŃSTWA WAM SIĘ NIC NIE NALEŻY, WSZYSTKO MA BYĆ ZA DARMO TYLKO DLA HAJDAMAKÓW. WEŹCIE SOBIE PO DARMOWEJ SZPRYCY OD KRZYWOMORDEGO I SKOŃCZĄ SIĘ WASZE MĘKI.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 16:24:51] • [IP: 62.69.241.***]

Nie ma co płakać każdy Polak dostał podwyżkę pensji także stać was zapłacić więcej, a najwięcej płaczą rodziny wojskowych

Gość • Wtorek [22.11.2022, 16:43:08] • [IP: 31.11.130.***]

Państwa nie stać na przedszkole czy żłobek !! Boleję nad tym, bo to dotyczy moich wnuków!! Ale informuję, że w tej chwili nie stać mnie na leki produkowane w Polsce ani na wizytę u specjalisty również polskiego!! Powiem więcej chleb po którym nie mam bóli kosztuje 10 zł mały bochenek i też mnie nie stać ! Kto temu jest winien?? przecież przepracowałem uczciwie ponad 50 lat !!

Handler • Wtorek [22.11.2022, 16:45:08] • [IP: 83.20.128.**]

Za" tamtej" Polski był piękny zwyczaj. Jeśli władza nie rozumiała, nie kwapiła się do działań oczekiwanych przez ludzi, władzę tą wywożono na taczkach, a ekipy śp. Leppera jeszcze batożyły. Każdy potrafi utyskiwać, ale już działać nie chce się nikomu. Zebrać się za pomocą ulotek, pocztą mówioną, nie przez FB, Twittera, pójść ktoregoś dnia pod UM i wtedy wyartykułować żale i pogonić towarzystwo. Ale do tego trzeba" jaj". Więc kiedy? Kiedyś Szczecin, Trójmiasto, Elbląg, Radom, Lubin, Gorzów ruszały, teraz może my, mieszkańcy Świnoujścia. A i żądanie autonomii dla wyspy.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 16:46:56] • [IP: 89.151.36.***]

Co jest niezrozumiałe... Pieniądze są potrzebne na nowe słomiane misie a witacz, zacieniacze i kanapy (40 tys. sztuka) za darmo rozdają ?

Gość • Wtorek [22.11.2022, 16:53:55] • [IP: 176.221.123.**]

Najgorzej zarządzane miasto na prawach powiatu w Polsce. Dawniej działki sprzedawali za jakiś procent ceny rzeczywistej, a teraz rzucili się na opłaty za żłobki i przedszkola ?

Gość • Wtorek [22.11.2022, 16:58:38] • [IP: 88.218.254.***]

Ustawa przejdzie bo za te podwyżki kupią nowe limo albo stroiki na święta

Gość • Wtorek [22.11.2022, 17:07:40] • [IP: 178.238.252.**]

CHCĄ. ODEBRAĆ 500+ A KAŻĄ RODZIĆ DZIECI ŻŁOBKKI I PRZEDSZKOLA POWINNY BYĆ DARMOWE I W TAKIEJ ILOŚCI BY KAŻDY RODZIC KTÓRY CHCE PRACOWAĆ MÓGŁ MIEĆ CHĘĆ MIEĆ DZIECI I JE WOZIĆ I PRZYWOZIĆ TO TEŻ JEST OBCIĄŻENIE. KAŻĄ ROWNIEŻ RODZIĆ DZIECI CHORE A NA ICH LECZENIE TRZEBA PROŚIĆ LUDZI O ZBIÓRKĘ PIENIĄŻKÓW

Gość • Wtorek [22.11.2022, 17:12:22] • [IP: 37.47.187.***]

PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKI POWINNY BYĆ DARMOWE BY ZACHĘCIĆ DO RODZENIA DZIECI ŔZĄD CHCE WYBUDOWAĆ W WARSZAWIE DLA SIEBIE I SWOICH KLINIKĘ LECZNICZĄ

Gość • Wtorek [22.11.2022, 17:13:12] • [IP: 5.173.156.**]

Jeśli za żłobek płacą ludzie 500 zł to 25% z tego łatwo policzyć. Skąd ta informacja zatem 300-400zł??

Gość • Wtorek [22.11.2022, 17:14:11] • [IP: 46.76.98.**]

Miasto dla młodych 🤣🤣🤣🤣

Gość • Wtorek [22.11.2022, 17:16:38] • [IP: 31.11.130.*]

300 zł za żłobek ?? Biorę w ciemno !!

troll • Wtorek [22.11.2022, 17:27:02] • [IP: 178.238.252.***]

Może na początek obniżyć pensje, , dyktatorowi, , miejskiemu.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 17:32:42] • [IP: 62.69.253.***]

trzeba było pomyśleć czy na pewno będzie cię stać na dzieci... 500+ fundowane z podatków i kredytów wszystkich podatników jest zapewnione więc trzeba się jakoś ogarnąć z tym budżetem... każdemu wszystko drożeje niestety...

Gość • Wtorek [22.11.2022, 17:46:00] • [IP: 5.173.27.**]

Brawo Pani Asiu. Na panią zawsze możemy liczyć! Oby wygrała pani kolejne wybory

Tam gdzie ciemno • Wtorek [22.11.2022, 17:55:11] • [IP: 37.8.231.**]

Wybraliście takich radnych to teraz wam pokażą gdzie was mają...a w du...e!!

Gość Zenon • Wtorek [22.11.2022, 17:57:08] • [IP: 178.235.146.**]

Jaka p, Agatowska jest wspaniała wie gdzie się pokazać v

Gość • Wtorek [22.11.2022, 18:03:37] • [IP: 88.218.253.***]

A ile kosztuje dzisiaj żłobek i przedszkole ?

Gość • Wtorek [22.11.2022, 18:05:21] • [IP: 37.248.166.***]

Jakie 300- 400 chyba 500 zł a to różnica!! Te gówniane miasto dąży tylko do bezrobocia bo rodzice będą musieli zostawić pracę aby zostać z dziećmi bo nie będzie ich stać na żłobek koniec końców rodzice będą rezygnować a żłobek upadnie!! Panie Żmurkiewicz, Sujka itp w sumie nawet na miano Pana nie zasługujecie! Komuchy i nic więcej!! Poszli z tąd!! A, , Pan prezydent, , jeżeli to podpisze to będzie najgorszą szują!! Dziękuję do widzenia

Gość • Wtorek [22.11.2022, 18:07:19] • [IP: 46.205.136.***]

W końcu obligacje kolejne za 50 milionów puścili, to dzieciaczki mogą płacić... Zenua

Gość • Wtorek [22.11.2022, 18:08:33] • [IP: 37.248.210.**]

To jest skandal wstać urząd miasta na wysokie premie nie wiadomo za co a nie stać na dofinansowanie przedszkoli i żłobków szok normalnie 😡😡😡

Gość • Wtorek [22.11.2022, 18:13:03] • [IP: 178.238.247.**]

Wiadomo, że do, , państwowych" przedszkoli uczęszczają dzieci rodziców niepracujących, dobrze sytuowanych finansowo.Ilość miejsc w przedszkolach jest ograniczona, a dzięki temu że są tam dzieci którymi spokojnie może się zająć rodzic, te których oboje rodziców pracują nie mają szans na miejsce w przedszkolu.Jeżeli do przedszkola chodzi dziecko, którego jedno z rodziców pracuje i osiąga wysokie i bardzo wysokie dochody, za takie dziecko opłaty powinny być niewspółmiernie wyższe, ponieważ to luksus dla rodziców, a nie konieczność, oddać dziecko do przedszkola.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 18:19:56] • [IP: 37.47.186.**]

Nazwiska podać kto na taki szalony pomysł wpadł!

Gość • Wtorek [22.11.2022, 18:22:25] • [IP: 176.221.123.***]

Niech oszczędza na Niemcach a nie na naszych mieszkańcach i dzieciach wstyd Prezydent

Gość • Wtorek [22.11.2022, 18:24:44] • [IP: 213.155.174.***]

Wprowadzili SPP dla mieszkańców, bo przecież w weekendy jest gratis kiedy są turyści. Zamykają stację dializ ratującą życie. Przykręcają śrubę rodzicom podwyższając opłaty za żłobek. Prezydent Miasta Świnoujście jest odpowiedzialny za podwyższanie cen gruntów. Przez to ceny nieruchomości rosną. Wszystko jest robione pod Niemców oraz pod bogatych szemranych biznezmenów spoza miasta. Te cholerne apartamentowce i hotele zawyżają ceny wszystkiego. Zamknęli areszt więc wypuszczają bandytów, bo nie ma gdzie ich trzymać. Szpital Warszawa przerobiony na hotel. Nowa Fregata przynosi straty, bo jest źle zarządzana. Drogi w opłakanym stanie. Grunwaldzkiej to nigdy chyba nie skończą. Korki w mieście i wieczny problem z parkowaniem. Brak karetek. Do chorych jeździ straż pożarna albo lata helikopter z Gryfic.No ale za to jest czerwona kanapa i mech na basenie. Są kupione nagrody dla miasta 20-lecie panowania prezydenta itp. Najśmieszniejsze jest to, że jak będą wybory, to znów zagłosujecie na te same osoby lub z ich świty

Gość • Wtorek [22.11.2022, 18:30:22] • [IP: 89.151.33.***]

PiS wywindował wysokie ceny energii, i zabrał część pieniędzy samorządom. Zwolennicy PiS należy być obiektywnym a nie zrzucać wszystko na Urząd Miasta. Dlaczego emeryci mają dopłacać do żłobków i przedszkoli swoje dzieci wychowali bez dopłat, tarczy osłonowych, 500+, plecakowych, ołówkowych.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 18:36:20] • [IP: 37.249.68.***]

skandal...

Gość • Wtorek [22.11.2022, 18:40:27] • [IP: 176.221.123.**]

Gdyby Żmurkiewicz mógł to by jeszcze 500+ zabrał na tunel, bo Świnoujście jest najbardziej zadłużonym miastem w Polsce. Wara od maluchów. Sprzedajcie swoje nieruchomości, w które niektórzy z Magistratu są zaopatrzeni do 5 pokolenia w przyszłości.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 18:44:50] • [IP: 89.151.38.***]

Ukraińcy kosztują (jak w art. obok) Z czegoś trzeba za nich płacić.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 18:45:59] • [IP: 37.8.230.*]

Cyt.- Miasto zamiast chronić nasze pociechy chce zebrać mam to co dało nam Państwo? oprócz opłat za żłobek czy przedszkole płacimy za wyprawkę, rade rodziców, leki pampersy, mleczko a to wszystko kosztuję - zauważa Czytelniczka. Za komuny nawet tak nie było jak chce teraz czytelniczka. Niestety ale dzieci kosztują, więc skąd takie roszczenia? Wszędzie są podwyżki więc trzeba ścisnąć pośladki, zrezygnować z wakacji w ciepłych krajach i skupić się na podstawowych potrzebach.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 18:47:03] • [IP: 37.8.230.*]

Gość • Wtorek [22.11.2022, 18:30:22] • [IP: 89.151.33.***]Bredzisz!!

Gość • Wtorek [22.11.2022, 18:48:23] • [IP: 37.248.165.***]

Jeżeli wszystko drożeje to logiczne jest to że koszty utrzymania przedszkolj rosną. Niektórzy nauczyli się że wszystko im należy się prawie za darmo.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 18:48:39] • [IP: 37.47.157.***]

To powinno być darmowe k*rwa

Gość • Wtorek [22.11.2022, 18:49:36] • [IP: 46.212.96.**]

Niech cesarskie ogrody opadtkuje sam sobie nasz Burmitrz

Gość • Wtorek [22.11.2022, 18:52:03] • [IP: 37.47.186.**]

Niech diety wszystkim obniżą ! To miasto zaoszczędzi.Jak im nie wstyd!

Gość • Wtorek [22.11.2022, 18:55:17] • [IP: 37.248.214.***]

Aby informacje była kompletna: na każde dziecko w wieku żłobkowym rodzić dostaje 500 plus i dodatkowo 400 tzw żłobkowe. Pomimo podwyżki miasto nadal będzie pokrywało 1000 zł miesięcznie za każde dziecko z budżetu na który składają się wszyscy mieszkańcy. I teraz proszę o uczciwą ocenę czy miasto nie wspiera młodych rodziców chociażby w kontekście 300 zł ROCZNIE dla seniorów.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 19:04:32] • [IP: 176.221.123.***]

Najpierw sprawdzić komu ten złobek najbardziej jest potrzebny.Teraz z tego co wiem to chodzą tam dzieci rownież niepracujących mam na urlopach wychowawczych.Do nich też mamy dopłacać?Widocznie mają pieniądze.Rodzice którzy pracują nie zawsze mają gdzie dziecko zostawić bo miejsc nie ma.Muszą dużo więcej płacić w złobkach prywatnych.500 plus miało pomóc w opłatach.Dopłacamy wszyscy również do dzieci rodziców pracujących za granicą. Ludzie jeśli przerasta was koszt utrzymania dziecka złobkowego to jak pozniej dacie radę.Dzieci szkolne to dopiero jest koszt

Gość • Wtorek [22.11.2022, 19:05:57] • [IP: 89.151.35.**]

Jestem samotna matka. Z mojej pensji opłacam wszystko sama. Nie wyciągam ręki do nikogo biadoląc" daj"... Był czas kiedy moje dziecko uczęszczało do żłobka i płaciłam wtedy 500 zł miesięcznie, teraz płacę jeszcze więcej bo poza płatną szkołą uczęszcza na różne płatne zajęcia. Nie marudzę, chcę sama dziecku zapewnić to co rodzic powinien. Nie rozumiem dlaczego inni rodzice mają oczekiwania aby ich dziecko utrzymywało społeczeństwo? Każdy coś tam realizuje w swoim życiu i powinien to robić na własny koszt

Gość • Wtorek [22.11.2022, 19:07:44] • [IP: 94.254.174.***]

Gość • Wtorek [22.11.2022, 17:16:38] • [IP: 31.11.130.*] 300 zł za żłobek ?? Biorę w ciemno !! -chyba 700🙂

Gość • Wtorek [22.11.2022, 19:16:33] • [IP: 176.221.122.***]

Jestem za. Powinno być podniesione czesne za przedszkole. Dlaczego bo wszyscy by chcieli mieć wszystko za darmo i zero poszanowania dla ludzi którzy opikują się ich dziećmi. Jak zapłacą więcej to będą bardziej szanować pracowników przedszkola. Przedszkole za 250 zł miesięcznie to śmiech na sali. Jestem za podwyższeniem opłat.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 19:22:35] • [IP: 5.173.155.***]

Po nowym roku zabiorą dzieciom basen w szkołach. Wszystko pod pretekstem oszczędności, a wszystko to na naszych dzieciach.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 19:24:14] • [IP: 176.221.122.***]

Jestem za. Powinno być podniesione czesne za przedszkole. Dlaczego, bo wszyscy by chcieli mieć wszystko za darmo i zero poszanowania dla ludzi którzy opiekują się ich dziećmi. Przedszkole za 250 zł miesięcznie to śmiech na sali. Jestem za podwyższeniem opłat.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 19:26:34] • [IP: 178.238.245.**]

[22.11.2022, 17:13:12] • [IP: 5.173.156.**] "Jeśli za żłobek płacą ludzie 500 zł to 25% z tego łatwo policzyć. Skąd ta informacja zatem 300-400zł??" Ty gosciu, masz nie aktualne informacje. Na chwilę obecną za żłobek trzeba zapłacić 630 zł. Do tego trzeba zakupić swoje pampersy, chusteczki mokre i suche i sliniaki jednorazowe, bo żłobek nie gwarantuje tego.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 19:26:38] • [IP: 37.248.208.**]

Państwo nic wam nie daje bo nie ma swoich pieniedzy. To są pieniądze z podatków. Wsztstko czyli 500 plus, doplata do żłobka, kapital 12 tys. Co jeszcze wszyscy podatnicy mają dac?

Gość • Wtorek [22.11.2022, 19:29:31] • [IP: 176.221.123.***]

Gość • Wtorek [22.11.2022, 18:24:44] • [IP: 213.155.174.***]. krótkie podsumowanie 20 lecia, marny koniec.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 19:33:08] • [IP: 94.254.233.**]

No właśnie, na początek obniżyć pensję urzędasom i radnym.Za nicnierobienie dostają kupę kasy.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 19:35:24] • [IP: 5.173.176.**]

To dopiero początek, zobaczycie jakie będą podwyżki po nowym roku, kupcue sobie klej butapren, bo gały wam wyskoczą z oczodołów😳

Gość • Wtorek [22.11.2022, 19:36:22] • [IP: 62.69.252.**]

Zagłodzić Polskę plan PO i niemiec wchodzi w życie

Gość • Wtorek [22.11.2022, 19:36:54] • [IP: 178.238.249.***]

Nie marudzić tylko BULIĆ, tak to Wasze Łojce walczyli we tym we 1980 roku O OTAKE polskie. O problemach to końiowi zameldować, ma duży łeb niech śiem martwi.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 19:41:58] • [IP: 37.47.131.***]

Widać że wybory coraz bliżej, radna Agatowska mocno aktywna - niestety trzeba będzie się starać o rok dłużej

Gość • Wtorek [22.11.2022, 19:45:15] • [IP: 176.221.123.**]

A przewodniczącym komisji jest . ... (tadam)

Gość • Wtorek [22.11.2022, 19:46:25] • [IP: 46.77.171.***]

Przedszkole obecnie kosztuje ok. 200 zł. Bez komentarza.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 19:56:09] • [IP: 89.151.32.**]

A Ukraińce mają za darmo plus wszystkie zasiłki. Nawet zasiłek dla bezrobotnych, nasi tracą pracownicy transgraniczni pracę w związku z kryzysem i ich wojenką tracą i nie mają żadnych praw! Polak we własnym kraju ma mniej wsparcia niż bogactwo z Ukry, bo biedni zostali bo ich stać na ucieczkę. Łososie, awokado no alko oczywiście- podstawowe zakupy! Niech wyp...ją i nas nie przerażerają!

Gość • Wtorek [22.11.2022, 19:59:46] • [IP: 89.151.32.**]

trzeba uderzyć w najsłabszych czyli dzieci i chorych, bo się nie obronią, a może pensję prezydentowi i wice o połowę zmniejszyć i tak na początek przegłosować

Gość • Wtorek [22.11.2022, 20:02:25] • [IP: 192.108.100.***]

Żmurek - dosc juz Twoich rzadow. Miasto zabetonowane, tunel w roku 2023 tez nie bedzie skonczony a przedszkola i zlobki nie udzwigna podwyzek.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 20:02:44] • [IP: 156.146.59.**]

Bolszewickie miasto i radni skorumpowani obietnicami przegranej opozycji zdrajców znowu demolują budżet mieszkańców, aby sobie na koniec roku wykombinować noworoczne premie, bo przerąbali ponad 277 mln. zł i chcą załatać swoją dziurę budżetową kosztem mieszkańców i ich dzieci. Wstyd i hańba radnym, którzy pod tym projektem się podpisują. Kij ma dwa końce i oby się to zemściło.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 20:07:25] • [IP: 176.221.123.**]

Żłobek i tak jest jednym z najdroższych w Polsce. .. Może niech nie daje kasy na kolejne fontanny które i tak nie działają, to miasto w ogóle nie myśli o rodzicach i ich dzieciach , długi czas jedyny Żłobek państwowy miał tylko dwie grupy dzieci najmłodszych i 2 grupy starszych od 3 czy 4 lat jest filia, takie miasto i brak możliwości posłania dziecka do państwowego żłobka A jeśli oboje rodzice pracują to to miejsce się należy Płacimy składki w tym mieście i jeszcze wyższe opłaty? Wstyd prezydencie Oby kolejnej kadencji nie było

Gość • Wtorek [22.11.2022, 20:08:03] • [IP: 92.118.166.**]

naszym rodzinom podwyższą. ..a bantytom UPA ? za darmo

Gość • Wtorek [22.11.2022, 20:18:06] • [IP: 176.221.123.***]

Rodzicu oburzony, że musisz kupować pampersy.Czy uważasz, że inni powinni to robić?To twoje dziecko.Może jeszcze kupić ci ubranka dla dziecka, super wózek i zapewnić opiekunkę po południu i w nocy.Przecież jesteś zmęczony.Normmalnie ludzie z choinki się pourywali chyba.Roszczeniowe pokolenie, Zapytajcie emerytów czy ktoś im do czegoś dopłacał, a pieluchy to trzeba było prac

Gość • Wtorek [22.11.2022, 20:22:46] • [IP: 176.221.123.***]

Miasto wydmuszka pozłacana, na zewnątrz tryska złotem w środku zbuk, dobrze ktoś napisał wcześniej, będą wybory, to polecicie i zagłosujecie na tych samych i jeszcze będziecie sapać że och i ach

Gość • Wtorek [22.11.2022, 20:24:30] • [IP: 37.248.208.**]

Rodzice może zamiast do pracy to powinni wrócić do szkoly. Podwyżka o 25 procent od kwoty 630 zł to nie jest ani 300 ani 400 zl. Emeryci mają wam dopłacać czy co bo nie rozumiem.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 20:26:19] • [IP: 92.118.166.***]

Masz rację państwo daje pieniądze podatników nie swoje tylko dlaczego jak rządziła platforma siedziałeś cicho oni mieli inną kasę

Gość • Wtorek [22.11.2022, 20:31:12] • [IP: 185.210.39.***]

Warto się zastanowić, czy taniej znaczy dobrze. Przedszkola oszczędzaja na wszystkim. Rodzice przynosza wszystko, papier, kredki i inne artykuły papiernicze, a także papier toaletowy i recznki papierowe. W niektórych przedszkolach nawet zgrzewki wody. Może lepiej nie oczekiwać tanio, a godnie. To chyba istotne w jakich warunkach spędzaja po 9 godzin dziennie nasze dzieci. Powinien być pakiet socjalny dla najuboższych i dla nich pomoc, ale są tacy co przebalowac w jedną noc potrafią 1500 a miesięczna opieka nad dzieckiem za 500, to już dla nich za dużo. Tankowanie auta tygodniowo to 700, raty leasingu za samochód 5 tys, i na przedszkole już nie zostaje. I te samotne matki! To dopiero hit. Samotna z wyboru i tylko na papierze, ale samotna pełną gębą. WSTYD! Trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie, czy chcemy przedszkola czy przechowalni dla swoich dzieci.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 20:31:54] • [IP: 89.151.38.***]

Do tego Gościa poniżej :) Ciekawe, że plan PO dopiero za rządów PiS zaczyna wchodzić :) Otwórz oczy PiS ci pluje w twarz a Ty jeszcze dziękujesz za deszcz... ość  Wtorek [22.11.2022, 19:36:22]  [IP: 62.69.252.**] Zagłodzić Polskę plan PO i niemiec wchodzi w życie

Gość • Wtorek [22.11.2022, 20:34:32] • [IP: 89.151.38.***]

Aby informacja była prawdziwa nie można czytać tych głupot poniżej ;) Ta osoba nie ma pojęcia co pisze tylko wymyśla i przeinacza fakty i kwoty. Właśnie taka dezinformacja panuje wsród wyborców PiSu którzy dzielnie rozsiewają kłamstwa... Gość  Wtorek [22.11.2022, 18:55:17]  [IP: 37.248.214.***] Aby informacje była kompletna: na każde dziecko w wieku żłobkowym rodzić dostaje 500 plus i dodatkowo 400 tzw żłobkowe. Pomimo podwyżki miasto nadal będzie pokrywało 1000 zł miesięcznie za każde dziecko z budżetu na który składają się wszyscy mieszkańcy. I teraz proszę o uczciwą ocenę czy miasto nie wspiera młodych rodziców chociażby w kontekście 300 zł ROCZNIE dla seniorów.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 20:38:57] • [IP: 176.221.123.***]

Na radę rodziców to chyba rodzice płacić nie muszą. To nie jest raczej obowiązkowe tylko to pieniądze na pomoce dla dzieci i prezenty np, , mikołajkowe, ,. W ostateczności to przecież tak małe dzieci nie muszą np. malować, rysować, a prezenty dostaną od dziadków.Czy te śliniaki są obowiązkowe.?Pewnie nie.Może chodzi o to żebyście mieli mniej praniaa..Pieluchy to chyba oczywiste, że musicie kupić.Chusteczki to koszt kilku zł.Zostawię to bez komentarza

Gość • Wtorek [22.11.2022, 20:41:33] • [IP: 88.218.252.**]

Na razie chyba chcą zamrozić dzieci. W Szkole nr 1 wszystkie kaloryfery na korytarzach zimne. Na dworze mróz a tu wiatr hula.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 20:47:21] • [IP: 178.238.246.**]

Szkoła też powinna być płatna a nie za darmo. Nikt nie chce pracować za grosze. Kto nie chce to nie powinien się uczyć.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 20:56:04] • [IP: 37.8.230.**]

Gość • Wtorek [22.11.2022, 20:08:03] • [IP: 92.118.166.**]Ty się zastanów może co piszesz, bo wcale to nie jest śmieszne!!No obstaje żeś troll radziecki.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 20:57:55] • [IP: 2.106.93.**]

Nie wiem jak jest w tym roku przedszkolnym (od września), ale przed wrześniem dzieci ukraińskie chodziły do przedszkoli bez opłat. Ktoś przecież musi pokryć te koszty. Przyjęliśmy miliony tych biednych ludzi, to teraz jesteśmy za nich odpowiedzialni.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 21:02:53] • [IP: 37.8.230.**]

Gość • Wtorek [22.11.2022, 19:26:34] • [IP: 178.238.245.**]Kiedyś nie było pampersów, śliniaków jednorazowych, chusteczek zbajerowanych jednorazowych tylko pieluchy tetrowe, więc za takie fanaberie mają płacić rodzice jak nie chce się prać wielorazowych. Z tej wygody w tyłkach się wam poprzewracało.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 21:05:41] • [IP: 178.238.245.**]

Dalszy ciąg autodestrukcji rządzących miastem.Pora kończyć.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 21:09:51] • [IP: 37.8.230.**]

Gość • Wtorek [22.11.2022, 19:26:34] • [IP: 178.238.245.**]Kiedyś nie było pampersów, śliniaków jednorazowych, chusteczek zbajerowanych jednorazowych tylko pieluchy tetrowe, więc za takie fanaberie mają płacić rodzice jak nie chce się prać wielorazowych. Z tej wygody w tyłkach się wam poprzewracało. Dlaczego państwo ma dawać na takie luksusy?Po to rodzice pracują aby utrzymywać dzieci i płacić ze swoich na ich rozwój. Wszystko za darmo tylko że podatnicy za to płacą.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 21:13:53] • [IP: 176.221.123.**]

W Rzeszowie do tej pory stawka żywieniowa wynosi 6 złotych, w Świnoujściu już jest 9. Teraz może podniosą o 500%, bo mamy najbardziej zadłużone miasto w Polsce.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 21:36:07] • [IP: 46.205.140.***]

Nie wystarczy tylko pisać tu! Rodzice !!

Gość • Wtorek [22.11.2022, 21:40:34] • [IP: 89.151.38.**]

Kiedyś nie było" krótkich" rocznych urlopów macierzyńskich a jedynie mikro urlopy 3, 5 a przy drugim chyba 4 miesiące i trzeba było decydować albo urlop wychowawczy niepłatny albo do pracy. Żłobek owszem był dostępny ale bez 500 plusów i dodatków żłobkowych a przy tym dziecko często chorowało i trzeba było na zwolnienia chodzić a pracodawca łąskawie nie patrzył. W t...kach się niektórym poprzewracało od tego dobrobytu. Wszystko się należy i niczego się nie szanuje. Kto chce wygodnie żyć to musi się godzić na wyższe opłaty bo takie mamy czasy. Ot co.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 21:44:22] • [IP: 178.238.246.**]

A może zwiększyć podatek od APARTAMENTOWCÓW I HOTELI. Cesarskie Ogrody x 500%.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 22:08:54] • [IP: 37.248.165.***]

Po prostu podłość !

Gość • Wtorek [22.11.2022, 22:23:27] • [IP: 83.11.126.***]

Przedszkola wlasnie podniosly o 250zl cene

Gość • Wtorek [22.11.2022, 22:27:28] • [IP: 83.11.126.***]

Poczekajcie na styczen prad paliwo spozywka podatki od nieruchomosci czynsze za mieszkania znowu w gore

Gość • Wtorek [22.11.2022, 22:31:13] • [IP: 178.238.250.**]

Stawka zywieniowa 9 zł. Wy się w głowę puknijcie. Że niby to dużo?

Gość • Wtorek [22.11.2022, 22:42:25] • [IP: 176.221.123.***]

9zł to jest duzo?A ile płacicie za rzęski, pazurki i inne przyjemności?Po co na dzieci się decydujecie skoro wszystko jest za drogie?Jeśli ktoś chce aby dziecko nic go nie kosztowało to nie powinien oddawać go do żłobka tylko do Domu dziecka

Gość • Wtorek [22.11.2022, 22:44:33] • [IP: 37.248.215.***]

Było super, kasa praca wakacje bezpieczeństwo, ORGAZM, ale to za mało, więc dostaniecie KOpa i ryj do chodnika przyciśnięty butem wolnych sądów z Berlina, pasuje

Gość • Wtorek [22.11.2022, 22:54:48] • [IP: 37.8.230.**]

Gość • Wtorek [22.11.2022, 20:34:32] • [IP: 89.151.38.***] Aby informacja była prawdziwa nie można czytać tych głupot poniżej ;) Ta osoba nie ma pojęcia co pisze tylko wymyśla i przeinacza fakty i kwoty. Właśnie taka dezinformacja panuje wsród wyborców PiSu którzy dzielnie rozsiewają kłamstwa... Gość  Wtorek [22.11.2022, 18:55:17]  [IP: 37.248.214.***] Aby informacje była kompletna: na każde dziecko w wieku żłobkowym rodzić dostaje 500 plus i dodatkowo 400 tzw żłobkowe. Pomimo podwyżki miasto nadal będzie pokrywało 1000 zł miesięcznie za każde dziecko z budżetu na który składają się wszyscy mieszkańcy. I teraz proszę o uczciwą ocenę czy miasto nie wspiera młodych rodziców chociażby w kontekście 300 zł ROCZNIE dla seniorów. POPIERAM

Gość • Wtorek [22.11.2022, 22:54:59] • [IP: 176.221.123.***]

A jeszcze nie tak dawno, przed wyborami samorządowymi, dwa razy z kolei byla propozycja" żłobek za darmo" niech młodzi ludzie idą do pracy, biorą kredyty na mieszkanie itp. Co się zmieniło? Wybory przesunięte??

Gość • Wtorek [22.11.2022, 22:57:21] • [IP: 37.8.230.**]

Rodzice dostają 500+i dodatek żłobkowy. Gdzie te pieniądze drogi mieszkańcu?

Gość • Wtorek [22.11.2022, 23:07:52] • [IP: 176.221.123.***]

Jak komuś nie pasuje to niech nie oddaje zrezygnuje z pracy i zajmie się dziećmi a nie płaczą, każdy rozsądny człowiek wie że utrzymanie dziecka kosztuję. I do osób pracujących w niemczech może zacznijcie oddawać dzieci do niemieckich żłobków a nie narzekacie na polskie, tak o was dbają niemieccy sąsiedzi.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 23:11:35] • [IP: 89.151.32.***]

Ludzie, którzy tu popierają tak ogromną podwyżkę to wyłącznie chyba banda jakiś oszołomów przydupasów obecnej władzy. Jak można popierać wyciągniecie z kieszeni waszych dzieci i wnuków kilkaset złotych miesięcznie?

Gość • Wtorek [22.11.2022, 23:14:53] • [IP: 31.0.176.**]

GÓWNOZJADY GŁOSOWAŁY NA PIS, TO TERAZ MAJĄ TE TANIE PAŃSTWO PIS. BEDZIECIE ZAP... ZA MICHĘ RYŻU.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 23:19:39] • [IP: 37.47.185.***]

W Świnoujściu Żłobek to taniocha jest. Skoro mieszkania po pół miliona, to żłobek powinien kosztować 2-3 tys zł za miesiąc. Podwyższyć ceny i dać podwyżkę personelowi. Świnoujście do miasto dla bogaczy. Każdego tu stać płacić po 2 tys zł za wynajem mieszkania to i 2 tys zł za żłobek by dali.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 23:22:59] • [IP: 37.47.149.***]

Ja widzę jakie fury podjeżdżają pod żłobek. Prawie same wypasy. Spokojnie mogę dać więcej o te 500 zł nawet i nie odczują. Zawsze można sprzedać auto i kupić takie za 5 tys zł i mieć na opłaty zamiast szpanować.

Gość • Wtorek [22.11.2022, 23:25:22] • [IP: 37.47.155.***]

Są tacy, którzy płaczą, że ma nie być podwyżki, a sami wynajmują mieszkania i podwyższają ceny najemcom. To dopiero są bydlaki!

Gość • Wtorek [22.11.2022, 23:44:04] • [IP: 176.221.123.**]

Prawidłowy tytuł artykułu powinien brzmieć, że miasto nie chce oszczędzać, tylko że chce zarabiać na dzieciach.

Gość • Środa [23.11.2022, 00:00:49] • [IP: 37.248.208.**]

Jak można popierać podwyżkę ktos tu napisal wyzywając komentujacych od przydupasów obecnej wladzy. A jak można uważać, że wszystko nalezy ci sie za darmo, a wlasciwie z kieszeni rowniez tych ktorzy sa na emeryturze i wychiwali dzieci bez zadnych plusow i do zlobka przychodzili, a nie przyjezdzali super fura

Gość • Środa [23.11.2022, 07:28:48] • [IP: 176.221.123.***]

to nie powinno byc oszczedzac, bo by zmniejszyli cene, ale zarabiac jak sa podwyzki :)

Gość • Środa [23.11.2022, 07:30:06] • [IP: 83.24.29.***]

Skoro rząd może okradań niepełnosprawnych i wypłacać 13 i 14 na pełnosprawnych emerytów to co się dziwić, takie życie!!

Gość • Środa [23.11.2022, 07:39:15] • [IP: 185.220.102.***]

No przecież wiadomo, że Oponiarz nie podniesie podatków od nieruchomości swoim fumflom-developerom od jakich dostał tłuste kopertki...

Gość • Środa [23.11.2022, 07:51:44] • [IP: 89.151.32.**]

a może lepiej wprowadzić opłatę klimatyczną dla Niemców tak jak oni nam wprowadzili, zamiast krzywdzić chorych na nerki i samotne matki podwyższając opłaty

Gość • Środa [23.11.2022, 07:55:14] • [IP: 37.248.214.***]

Czytając komentarze nasuwa się jeden wniosek. Edukujemy społeczeństwo w zakresie świadomego macierzyństwa. Nie jakoś tam będzie tylko że dzieci to też obowiązki. I nie można zmuszać mieszkańców do finansowania" moich dzieci" skoro dostałam już wsparcie z budżetu państwa 900 zł miesięcznie bo to też mieszkańców podatki.

Gość • Środa [23.11.2022, 08:40:43] • [IP: 37.47.186.**]

Ciekawe o ile wzrośnie podatek od nieruchomości mieszkańcom a o ile procent hotelarzom ? Ciekawe jaka jest to różnica? Ciekawe ile ma miasto przychodu rocznie z podatku z LNG?

Brise • Środa [23.11.2022, 08:53:38] • [IP: 37.8.231.**]

Niedługo wybory!!. Trzeba całą tą ekipę wymienić na nowy powiew świeżości!!.

Gość • Środa [23.11.2022, 08:55:57] • [IP: 46.114.168.***]

Morze Janusz pobawi dzieci z Michalska i niech lepiej się tym zajma nie pomysłami jak u.. Ć ludzi jak na nich jeszcze zarobic i jak pognębić katastrofa

Gość • Środa [23.11.2022, 08:58:02] • [IP: 176.221.122.***]

Pretensja do Rzadu !!

Gość • Środa [23.11.2022, 09:08:59] • [IP: 37.248.210.**]

Na miasto kobiet albo głupią karuzelę kultury miasto stać to jest normalnie nie do pomyślenia 🤬

Gość • Środa [23.11.2022, 09:29:06] • [IP: 37.248.211.**]

Czas zacząć strajkować w tym mieście i wywieźć tych wszystkich nieudaczników z tej rady miasta na taczkach bo to co wyprawiają to przechodzi ludzkie pojęcie. Zadłużanie miasta przy milionowych wpływach do budżetu miasta, machlojki, przekręty, łapówki. Gdzie jest CBA??!!

Gość • Środa [23.11.2022, 09:33:45] • [IP: 176.221.123.***]

Coś mi się wydaje że ktoś chce zareklamować panią AGATOWSKA.WIERZE ZE PREZYDENT NIE DOPUSCI DO PODWYŻKI.WSZYSTKO POWINNIŚMY ROBIĆ DLA WSZYSTKICH NASZYCH DZIECI ♥️

Gość • Środa [23.11.2022, 09:34:30] • [IP: 37.47.155.**]

32**Gupku. Pisowski opłaty klimatyczne Niemcy mają dla wszystkich a nie tylko dla nas chociaż tacy jak ty to powinni podwójnie kasować + za głupotę

Gość • Środa [23.11.2022, 09:43:07] • [IP: 94.254.175.***]

Płacimy kary do UE miliony dziennie.Tylko przypominam.

Gość • Środa [23.11.2022, 09:47:48] • [IP: 176.221.122.***]

Jak by wszyscy tu piszacy o tym, ze nie powinno sie rozmnazac jak kogos nie stac na zlobek radze sie zastanowic, kto bedzie pracowac na wasza emeryture za 20-30 lat. Wlasnie dzieci ktore teraz sie rodza. Jak ich nie bedzie - kasy dla was tez nie bedzie. Takze jak was nie stac na zycie na starosc (bez emerytury) to co? Eutanazja?

Gość • Środa [23.11.2022, 09:50:03] • [IP: 176.221.123.***]

Kadencja Samorzadu do 30 04 2024 r Sejm RP przedłuzył u nas we Wsi Wójt sie bardzo Cieszy że będzie Dłużej Pracował w Urzędzie Gminy ale Dokłada sie Gmina do Żłobka na Każde Dziecko daje 600 zł tak że jest dobrze

Gość • Środa [23.11.2022, 10:28:54] • [IP: 185.53.147.**]

Wstyd panie prezydencie Głosujcie dalej na niego

Gość • Środa [23.11.2022, 10:36:24] • [IP: 2.106.93.**]

Przecież utrzymanie naszych przyjaciół kosztuje. O ile się nie mylę, to oni za żłobki i przedszkola nie płacą. My pokrywamy koszty ich utrzymania, więc za ich przedszkola i żłobki tez my musimy zapłacić.

Gość • Środa [23.11.2022, 10:41:24] • [IP: 185.53.147.**]

W tym mieście w ogóle się nie myśli o dzieciach W razie złamania trzeba jechać do innego szpitala bo tutaj nie ma chirurga dziecięcego Dramat Miasto przyjazne dla starszych nie dla młodych ludzi

Gość • Środa [23.11.2022, 10:55:54] • [IP: 37.248.208.**]

Gdzieś bylo inf, że do tego żłobka nie uczeszcza zadne dziecko z Ukrainy. A co rodzice zribili z 500 plus, dopłatami 400 lub kapitałem 12 tys?

Gość • Środa [23.11.2022, 11:06:29] • [IP: 37.248.208.**]

Nikt nie broni nikomu się rozmnażać, ale trzeba wziąć odpowiedzialność za swoje dzieci. Dzieci kosztują. Jak nie będzie dzieci to i wy emeryturki nie dostaniecie także nie straszcie innych tylko weźcie się za robotę i zacznincie współfinansować wasze potomstwo. Piszę współfinansować, bo większość kosztów i tak spada na innych podatników. To od nas macie plusy i kapitały

Gość • Środa [23.11.2022, 11:27:41] • [IP: 176.221.123.***]

Wpis z [22.11.2022, 23:44:04] nie mój, jednakże nie popieram umieszczania dzieci w żlobkach fundowanych przez podatników gminy w celu podniesienia standardu życia rodziny, bo to jest niewolnicza praca dzieci, przemoc ekonomiczna wobec kobiet i dzieci, zakazane Konstytucją i KK. Żłobek gminny powinien w pierwszej kolejności służyć dzieciom kobiet nieporadnych umysłowo, ofiarom art.200 KK, o najniższych dochodach, żonom mężczyzn zaginionych (zgłoszonych!), osadzonych, wdowom itp. sytuacje.

Gość Zenon • Środa [23.11.2022, 11:32:13] • [IP: 178.235.146.**]

Zweryfikować zarobki rodziców ale tak rzetelnie a nie żeby Agatowska się promowala

Gość • Środa [23.11.2022, 11:40:43] • [IP: 37.249.17.***]

jasiek i szujka zbierają na nowe autka dla urzędu czyli dla nich samych :(

Gość • Środa [23.11.2022, 11:45:07] • [IP: 31.11.131.**]

Oczywiście że PROMUJĄ, i jesteśmy w temacie

Gość • Środa [23.11.2022, 12:15:44] • [IP: 176.221.123.***]

Kobieta musi miec dziecko bo kto jej na stare lata poda szklankę wody chyba że Straz Pozarna przyjedzie z drabiną

Gość • Środa [23.11.2022, 12:19:43] • [IP: 176.221.123.***]

Gmina powinna dac 600 zł na Każde dziecko w Żłobku to Rodzice mniej zapłacą

Gość • Środa [23.11.2022, 12:24:03] • [IP: 37.8.215.*]

Niech falszywy rzad przestanie nas okradac i wysylac banderowcom kase i bron! A szzkoly i zlobki nasze musza byc darmowe ! wszystjkie partie won na ksiezyc lub na smietnik !

Gość • Środa [23.11.2022, 12:39:42] • [IP: 213.155.174.***]

Gość • Środa [23.11.2022, 09:47:48] • [IP: 176.221.122.***] Dlaczego uzależniasz dzietność od emerytur obecnych podatników? Przecież każdy płaci składki na swoją emeryturę. To co jak ktoś nigdy nie pracował, to dostanie emeryturę jeśli będą dzieci, a jak ktoś pracował całe życie, to nie dostanie, bo nie ma dzieci? No co za bezsensowne myślenie.

Gość • Środa [23.11.2022, 12:41:53] • [IP: 176.221.122.**]

W czym jest problem? Skoro rodzice dostają DOFINANSOWANIE do żłobka, to te pieniądze idą na żłobek a nie na inne wydatki. Ten kto nie ma dziecka w żłobku takiego dofinansowania nie dostaje! Gdzie tu jest niesprawiedliwość?

Gość • Środa [23.11.2022, 12:59:46] • [IP: 176.221.122.**]

123*** kobiety nieporadne umysłowo nie powinny się rozmnażać. Złobek dla dzieci, których rodzice muszą pracować w tym złodziejskim państwie

Gość • Środa [23.11.2022, 13:02:49] • [IP: 46.205.132.**]

Miasto przyjazne starym Niemcom. Tyle w temacie.

Gość • Środa [23.11.2022, 13:04:44] • [IP: 80.156.29.**]

na kim chcecie oszczedzac?? oni chca na dzieciach zarabiac, a nie oszczedzac

Gość • Środa [23.11.2022, 13:14:09] • [IP: 88.156.232.***]

nikt ich nie zmuszał na siłę do robienia dzieci.

Gość • Środa [23.11.2022, 13:14:49] • [IP: 176.221.123.***]

Nikt nie broni nikomu się rozmnażać, ale w 1981 ogłoszono, że będą z braku żłobków, za urlop wychowawczy wypłacać 1/2 miesięcznej dotacji na żłobek na 1 dziecko. Było to coś 2400 zł/mies. średnia krajowa (wg.ZUS) 7689 zł/mies. Dziś jest program +500 +300 dla wszystkich dzieci. Jesli rodzic opiekuje się osobiście dzieckiem i wykonuje równolegle pracę np. zdalną, wnosi coś do ZUS - jest stratny w stosunku do sytuacji: ktoś zarobkuje poza domem, dziecko uczęszcza do żłobka dotowanego i przedszkola, a nawet szkoły dotowanych przez gminę.To tak, jakbyśmy uchwalili, że z kasy UM będziemy wypłacać zasiłki paniom, które po dwudniowej znajomości podały kochankowi PIN do swego konta, kupiły od nieznajomego złote monety na ulicy, kawalerom, którym przygodna znajoma ukradła zegarek czy ajfona.

Gość • Środa [23.11.2022, 13:28:25] • [IP: 2.106.93.**]

Kasy w Polsce coraz mniej. Mamy kilka milionów uchodźców, których utrzymanie kosztuje. Nie tylko żłobki i przedszkola są dla nich darmowe, ale mieszkanie i wszystkie opłaty też. Dodatkowo zasiłki socjalne i 500+. Skąd na to brać? Wiadomo, ze my wszyscy za to płacimy. Siłą rzeczy przedszkola i żłobki tez muszą podrożeć.

Gość • Środa [23.11.2022, 13:55:25] • [IP: 185.210.36.***]

Moje dzieci chodziły do przedszkola na początku lat 90 i płaciłam ponad 700, - zł za dwoje a zarabiałam niecałe 900 zł, a 500 + nie płacili.

Gość • Środa [23.11.2022, 13:56:27] • [IP: 176.221.122.***]

Gość • Środa [23.11.2022, 12:39:42] • [IP: 213.155.174.***] Chyba zyjesz w jakims alternatywnym swiecie :-) Myslisz, ze ZUS inwestuje pieniadze ktore im placisz? w trzynastki, czternastki a przed wyborami! nawet pietnaske! a ty emeryture zobaczysz jak swinia siodlo, kasa bedzie pusta bez wplywow.

Gość • Środa [23.11.2022, 14:17:53] • [IP: 45.136.153.**]

ważne że ukraińskie dzieci mają za darmo, was polaków stać

Gość • Środa [23.11.2022, 14:44:36] • [IP: 176.221.123.***]

[12:19] nie mój wpis

Gość • Środa [23.11.2022, 14:52:06] • [IP: 176.221.123.***]

Kobiecie nieporadnej umysłowo bardzo jest trudno wytłumaczyć, na czym polega fizjologia prokreacji.

Gość • Środa [23.11.2022, 15:25:18] • [IP: 37.248.208.**]

Do goscia z 13.04.44(88156232)Kto chce zarobic na twoich dzieciach? Masz dzieci ale pojęcia nie masz, że miasto daje dotacje na każde dziecko w zlobku. Prócz tego dostajesz 500 plus i 400 na opłatę. Niektorzy distalj też 12000.Co robicie z tymi pieniedzmi. To mialo być na dzieci. Teraz jeszcze mało, bo coś od siebie macie dać. Te wszystkie plusy to nasze podatki podobnie jak dofinansowanie od miasta. Ktos tu prawdę napisał jak było kiedyś. Każdy płacił i nie marudził. Dziś wam sie w d... poprzewracalo od tych plusów

Gość • Środa [23.11.2022, 16:37:29] • [IP: 213.155.174.***]

Trzeba porządek zrobić z cwaniakami, którzy w Niemczech pracują, a w Polsce dzieci trzymają w żłobkach. Wiem, że są takie przypadki. Proszę z tym porządek zrobić.

Gość • Środa [23.11.2022, 17:17:06] • [IP: 94.254.175.***]

Kobietom z Odry było bardzo ciężko.Piąta rano z wózkiem do żłobka a powrót na piechotę lub promem ok. 16tej i stanie w kolejce po byle ochłap. Pensja 15 dolarów. I nikt nie dawał żadnych dotacji. Ani płatnych urlopów. Kiedy to sobie przypominam to serce boli i łzy same cisną się do oczu.

Gość • Środa [23.11.2022, 17:55:44] • [IP: 178.235.146.***]

Rozumię podwyżki że wszystko poszło w górę ale bądźmy sprawiedliwi niech Ukraińcy też za wszystko płacą , dosyć z tym litowaniem się nad nimi a oni są coraz bardziej beszczelin i roszczeniowi że im się należy , mimo zdaniem gu. ... im się należy , niech wracają na Ukrainę do miast gdzie niema wojny i niech rodacy im pomagają. Oni coraz gorzej traktują Polaków uważają się za ważnych , osobiście pracowałam z ukrainką która przyjechała na urlop wzięła co za darmo dawali mieszkanie dodatki itd pracowała trochę i wróciła do siebie i uniej w mieście wojny niema i takich jest więcej i my nato pracujemy pozatym zobaczcie ile facetów w wieku 30 40 lat jest którzy powinni walczyć za ojczyznę a oni schowali się unas i czekają na koniec wojny aby wrócić , ostatnio słyszałam że babka wzięła Ukrainę do domu a teraz nie płacą i nie chcą opuścić domu . I niech nie straszą nas wojną bo Putin nie jest taki głupi aby ruszyć na Polskę dość już tej Ukrainy

Gość • Środa [23.11.2022, 18:08:39] • [IP: 178.235.146.***]

Więcej Ukrainy a będzie lepiej

Pingu • Środa [23.11.2022, 18:40:40] • [IP: 176.221.122.***]

Wydaje się, że należało by pochylić się nad problemem, a nie"protestować".Protestować przeciwko czemu? Że coś kosztuje i trzeba za to zapłacić ? To, że koszt utrzymania dzecka w żłobku wzrósł jest pewne.Więc nie rozumiem skąd to oburzenie o podwyżce?Jak pójdę do sklepu i okaze się chleb podrożał to mam protestować?Natomiast są odpowiednie działy w urzędzie miasta i ludzi których nie stać na ponoszenie pełnych opłat miasto powinno wspierać.Mają niskie dochody?To właśnie w takich sytuacjach miasto powinno pomagać.Dopłąty albo całkowite zwolnienie z opłat za dziecko.Ale dopłącanie do żłobka wszystkim i udawanie, że ceny nie rosną to nie jest rozwiązanie.Są ludzie którzy pracują niestety ich dochody nie są najwyższe i im powinno się pomóc.Ale czy należy dawać wszystkim tylko dlatego, że mają dzieci w żłobku to chyba też nie jest zbyt sprawiedliwe.W ten sposób rozwija się tylko" chciejstwo".Mam dziecko więc mi się należy-i ale ja jestem niepełnosprawny i mnie się należy-a ja jestem emerytem i mnie dać itd itp

Gość • Środa [23.11.2022, 19:27:17] • [IP: 176.221.123.***]

Przecież tu rządzą czerwoni, oni nigdy nie dbali o dzieci za wyjątkiem swoich. Młodsze pokolenie nie może pamiętać jaka bieda była za komuny i głosuje za komuchami. A kto tą uchwałę wymyślił? Komuchy robią wszystko aby odebrać rodzinom pomoc od rządu PiS.Oszczędności należy szukać w apanażach prezydenta, jego dworu i radnych.

Gość • Środa [23.11.2022, 19:49:40] • [IP: 176.221.123.***]

To nie jest pomoc od rządu pis. Rząd nie ma swoich pieniędzy.Ta pomoc to składka od wszystkich.Problem w tym, że tych plusowych składek coraz więcej, a ludziom wciąż mało

Gość • Środa [23.11.2022, 19:55:46] • [IP: 46.205.128.**]

19:49:40] • [IP: 176.221.123.***] To jest pomoc rządu PiS w tym sensie, że on zarządza tak, że pojawiają się te kwoty, pomoc, wzięta oczywiście z dochodów państwa, z np. uszczelnienia podatkowego. PO+PSL był w tej kwestii bardzo skąpy, pozwlili na wypływ ok.250 mld zł w ciągu 8 lat z oszustw podatkowych (dane Eurostatu)

Gość • Środa [23.11.2022, 20:55:09] • [IP: 176.221.123.***]

Do 46.205.128.Duże wsparcie finansowe jest.Czy rodzice nie mogą z własnej wypłaty pokryć choć część swoich zobowiązań finansowych?Czy uważają, że całe życie wszyscy będą się składać na ich dzieci?Może tak pomyślmy o tych którzy nie są wstanie zapracować na swoje dzieci bo np.są niepełnosprawne?Na zdrowe dzieci wam mało plusy kapitały rodzicielskie. Im większe wsparcie tym więcej żądań.

Gość • Czwartek [24.11.2022, 07:43:14] • [IP: 37.47.128.**]

To niech pensje wzrosną!

Gość • Czwartek [24.11.2022, 08:37:25] • [IP: 94.254.175.***]

Nie krytykujcie pomocy dla uchodzców z Ukrainy. Tam są zabici i ranni, bez rąk i nóg.Poza tym oni walczą w interesie całej Europy

Gość • Czwartek [24.11.2022, 09:09:24] • [IP: 46.231.56.***]

"Zwracam się do wszystkich rodziców aby znaleźli chwilkę i napisali swój sprzeciw na skrzynki mailowe radnych" dobre, zapewne sumienie ich ruszy...

Gość • Czwartek [24.11.2022, 10:18:46] • [IP: 37.47.178.***]

Pensja 3 tys do tego 500+ i albo drugie 500+ z TKO albo 400+ na żłobek. I nie znajdzie się pieniędzy na opiekę żłobkową?? To siedź kobieto w domu weź 500+ i żyj… Dostawać od Państwa 900 lub 1000 zł na dziecko i płakać, to zwykle cwaniactwo.

Gość • Czwartek [24.11.2022, 12:12:08] • [IP: 176.221.123.***]

[17:17:06] 100/100 Wyrosło pokolenie kobiet-wariatek, nazywanych 4 może już 5 falą feminizmu, przekonanych, ze za komuny dawali mieszkania, żłobki i przedszkola za darmo, nawet ze ODRA fundowała polisy posagowe dla ich dzieci (nie przeczę - fundowała), które zaznały dobrodziejstwa, wręcz LUKSUSU ! urlopów wychowawczych. Te krzykaczki robią łaskę facetom, że jajeczkują, dzielą z nim łoże, " obdarzają" po głębokim namyśle 1, 3 dziecka, natychmiastowo żądając alimentów i to pod rygorem wywiezienia potomka w nieznane. Może to bez te nawozy śtućne, moze to syćko bez te hormony, że waryjotki moooooooooomy !!

Gość • Czwartek [24.11.2022, 12:59:37] • [IP: 77.65.92.***]

94.254.175.*** co bo w tv tak powiedzieli ? My jesteśmy w NATO oni nie także pitolenie takie to jest. Szoszony zaczeli się panoszyć" bo im się wszystko należy za darmo" Taki wał tyle czasu już są niech podejmą pracę płacą podatki a nie łażą po rosmanach i innych tego typu rzeczy i narzekają że my im za mało dajemy.

Gość • Czwartek [24.11.2022, 14:08:16] • [IP: 83.20.254.**]

Dofinansowanie do żłobka + 1000 miesięcznie przez rok lub jednorazowo 12 000 mamy pobierają. Trzeba być obiektywnym i sprawiedliwym w ocenie. Do tego co miesiąc 500+ bez progu dochodowego. Dla porównania opiekun osoby niepełnosprawnej złotówki nie może dorobić bo traci świadczenie pielęgnacyjne a to tylko 2119 zł nie da się przeżyć! podejmując pracę żeby radzić sobie w trudnej codzienności, pozostaje zasiłek opiekuńczy 215, 84 , praca i ciężka codzienność.

Gość • Piątek [25.11.2022, 13:05:39] • [IP: 176.221.123.**]

Jak chce się mieć dzieci to trzeba zapieprzać na zmianę na dwa etaty, jak było za komuny. We łbach się poprzewracało współczesnym mamuśkom. Takich wydatków na dzieci jakie sprokurował PiS nie do zaakceptowania. "Wszystkie dzieci są nasze"- to oklepany slogan.

Gość • Sobota [26.11.2022, 00:12:02] • [IP: 89.151.32.**]

Musicie zacząć płacić teraz już te podwyżki za gaz, emisje CO2, prąd i giełdowe ceny energii, giełdowe spekulacje unijne ETS. Te podwyżki zafundowała wam właśnie ta cała zakichana lewacka Unia Europejska, bo mieliście za dobrze.

Gość • Poniedziałek [28.11.2022, 23:47:00] • [IP: 31.11.128.***]

WSZYSTKO WINA URZĘDÓW URZEDNIKOW KTORZY PISZA PRAWO DLA SIEBIE POD SIEBIE. ZROBMY PPRZADEK Z URZEDNIKAMI TAM ZACZYNA SIE BAŁAGAN I TAM ROBIA TAK BY NAS OKRADAĆ.CXAS ZABRAĆ SIE ZA URZEDY.

Gość • Czwartek [01.12.2022, 17:22:30] • [IP: 94.254.239.*]

Wysłuchałam sesji rady miasta i z perspektywy rodzica dziwię się temu pokoleniu co ma dzieci w żłobku i radzę się ogarnąć. Pod żłobek podjeżdżają super samochody o których większość może pomarzyć, mamy zadbane dobrze ubrane paznokcie usta loki koki porobione, kontrastują z walka o parę złotych które polepszyło by warunki pobytu w żłobku. ich dzieci nie umiem tego ogarnąć. Dzieci przebywają w żłobku po 10 godzin często od otwarcia do zamknięcia a pomodebraniu przez rodzica zjedzą i idą spać i znów wracają do żłobka a mimo to rodzice nie mogą zaakceptować że koszta utrzymania dzieci wzrosły ?W szkołach koszty utrzymania dzieci także wzrosły obiady składki wycieczki świetlica art. papiernicze wszelkiego rodzaju wyjścia i nikt nie protestuje bo decydując się na dziecko trzeba mieć świadomość że to są największe koszta w życiu i trzeba polepszać warunki dzieciom kosztem swoich przyjemności. A niestety jest tak że Ci co najwięcej krzyczą pracują na 1/2etatu lub nawet wcale, a urlopy spędzają bez dzieci.

Oglądasz 1-167 z 167
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Dargobądz, 18 kwietnia 2024 r. - Wczesnym rankiem o godzinie 6:14 doszło do poważnego wypadku na drodze krajowej numer 3 w miejscowości Dargobądz. Z nieustalonych dotychczas przyczyn zderzyły się dwa pojazdy dostawczy i bus. W wyniku zdarzenia poszkodowane zostały osoby podróżujące tymi pojazdami ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■