POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [07.07.2022, 08:46:53] • Świnoujście

Pomódlmy się?

Pomódlmy się?

fot. Czytelnik

Na Warszowie, przy ul. Barlickiego mieszkańcy dostrzegli nowy obiekt architektoniczny. Pojawiła się tam bowiem... kapliczka.

Redakcja po otrzymanym sygnale od mieszkańców zadała pytania UM kto i na jakich zasadach dokonał instalacji tego obiektu kultu religijnego. Okazuje się jednak, że nic nie wiadomo.

Pomódlmy się?

fot. iswinoujscie.pl

Czy kapliczka zostanie zalegalizowana czy nieznany instalator będzie ją musiał usunąć dowiem się pewnie niedługo, będziemy śledzić ten temat.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 172, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-172 z 172

Gość • Sobota [09.07.2022, 20:38:47] • [IP: 176.221.122.***]

Kiedyś to było normalne...ale widać zgnilizna dopada i Polaków. Boli kogoś? Ciekawe czy na łożu śmierci też będzie taki odważny

gosc • Sobota [09.07.2022, 16:43:58] • [IP: 31.11.129.**]

A POMNIK L KACZYNSKIEGO, GDZIE.

Gość • Sobota [09.07.2022, 12:56:10] • [IP: 217.138.209.***]

Gość • Piątek [08.07.2022, 08:48:44 W dolnej części element w barwach narodowych nawiązujący do symbolu Polski Walczącej. Istnty misz masz wykonawcy.

Gość • Piątek [08.07.2022, 22:16:18] • [IP: 31.0.176.**]

TAM MODLĄ SIĘ O CHRUST I DOJNA KROWĘ. KTOŚ TAM WIDZIAŁ RADNEGO JURGIEWICZA?

Gość • Piątek [08.07.2022, 19:31:32] • [IP: 31.11.129.**]

BANERY REKLAMY PRZESZKAZAJĄ I SĄ KARY A WOLNE TAPLICZKI NIE. .CZY MIASTO TEGO NIE WIDZI..

Gość • Piątek [08.07.2022, 18:33:41] • [IP: 109.105.229.**]

46.205.146 NSDAP zawsze chciało być partia narodowo socialistyczną - chciało. .. a było skrajną prawicą ! Pewnie doskonale to wiesz tylko boisz dzisiejszych porównań bo tak bezpieczniej.. pamiętaj, że przyjdzie dzień że to twoje coś na 3 litery z tym czymś z Nowogrodzkiej zostanie w historii i jej podrecznikach opisane jako destrukcyjne i zdelegalizowane a Wasze przekrety nie zostana potraktowane tzw grubą kreska co uważa za bład ekipy Mazowieckiego, którego szanuje i uważam za wybitnego polityka. Przytoczyłeś kilka waznych dat ale zapytam co to dziś ma do tematu ??postawionej w sposób nie legalny budki przez wyznawców tylko jednej religii ?? Co to zmienia w tematach problemów w Polsce ? Ludzie w Polsce pożegnaja pis maksymalnie za rok o ile Twoja ulubiona partia np. nie ogłosi sie jedyna w Polsc3 albo np. jak dzis nie wylaczy sygnalu tv naziemnej - bo dzis to robi to 2.5 mln ludzi... może w cudowny sposób 3 mln numerów pesel wydanych obywatelem Ukrainy bedzie mialo cudowna moc wyborcza ??

Gość • Piątek [08.07.2022, 14:26:46] • [IP: 89.151.32.***]

Jurkiewicz był tam widziany ok 13 jak się modlił, tak trzymać Panie radny.

Gość • Piątek [08.07.2022, 13:07:43] • [IP: 5.184.224.**]

Niewierzący postawią WIELKIEGO., , FALUSA, , i będą biesiadować przy BROWARKU 👺👹👿

Gość • Piątek [08.07.2022, 12:45:24] • [IP: 46.205.146.***]

12:23:18] • [IP: 31.0.40.**] To jest pokolenie typu" kopiuj-wklej, stąd taka" wiedza".

Gość • Piątek [08.07.2022, 12:43:59] • [IP: 46.205.146.***]

11:15 • 109.105.229.**] Twojej zaś edukacji. ..nie ma. Oto dowód: NSDAP była partią narodowo-SOCJALISTYCZNĄ, jej członkowie mówili do siebie per" Kamerad", " towarzyszu", nie była więc prawicowa. Bezmyślnie powtarzasz echo propagandy, zostałeś urobiony przez komunistyczną lub socjaldemokratyczną propagandę, zacierającą tropy (trupy) wiodące do dzisiejszej właśnie socjaldemokracji, lewicy. A co do tropów, które są trupami - to Lenin był pierwszym szefem państwa w nowożytności, które zalegalizowało aborcję na życzenie, a Hitler był pierwszym politykiem, który na ziemiach polskich ją usankcjonował, dokładnie 9.03.43 r., drugim politykiem, który to zrobił, a ściślej przywrócił to prawo, była komunistyczna pacynka, Ochab, rękami posłów stalinowskich, w 56 r., tuż przed Gomułką, zaś następnym, który walczył o jego przywrócenie po delegalizacji tego prawa w 93 r. był kamerad Kwaśniewski. Tym razem bezskutecznie, ówczesny TK mu to uniemożliwił.

Gość • Piątek [08.07.2022, 12:27:51] • [IP: 31.0.176.**]

Złomiarze się tym zajmą i po problemie.

Gość • Piątek [08.07.2022, 12:23:18] • [IP: 31.0.40.**]

Jeśli ta kapliczka stanęła z inicjatywy księdza, to pozo0stanie w tym miejscu na długo. Na mocy Konkordatu Kościół nie musi mieć żadnych zezwoleń, bo to On jest w Polsce władzą nadrzędną, o czym mieszkancy powinni wiedzieć od dawna.

Gość • Piątek [08.07.2022, 12:19:19] • [IP: 176.221.122.***]

Kaczy pislam

Gość • Piątek [08.07.2022, 12:07:54] • [IP: 46.205.146.***]

11:01 • [IP: 178.235.146.**] Wasze szkaradztwa to tylko żerowanie na tym, co jest święte, a dla was wskutek tkwienia w grzechach nieosiagalne: tęczowe malowanki na ikonie Maryi, tęczowe szmaty na figurze przed bazyliką Sw.Krzyża w Warszawie, parady równosci, marsze żądające prawa do zadawania śmierci własnym dzieciom okraszone stekiem wulgarnych okrzyków...

Gość • Piątek [08.07.2022, 11:52:47] • [IP: 31.0.176.**]

CIEKAWE CZY INNE RELIGIE TEŻ POSTAWIĄ SWOJE BUDOWLE? TO DOPIERO BEDZIE SPED RELIGIJNY, CIEKAWE CO POSTAWIĄ NIEWIERZĄCY.

Gość • Piątek [08.07.2022, 11:25:05] • [IP: 37.47.164.***]

I tak za długa odpowiedź udzielił wam rzecznik prezydenta

Darek • Piątek [08.07.2022, 11:15:06] • [IP: 109.105.229.**]

[IP: 46.205.146.***] ten sam Dostojewski napisał również. . Nie ma większej radości dla głupiego, jak znaleźć głupszego od siebie. Ideowcu myśli o doktryny klerykalnej... lewica jest podobną zarazą jak prawica a ta gdy jest radykalna i ma takie przemyślenia jak Twoje. ... Niemcy. .. rok 1933 czy Rosja Carska 1917. .. Edukacja w Twoim przypadku to przerost formy wiadomo nad czym...

Gość • Piątek [08.07.2022, 11:01:11] • [IP: 178.235.146.**]

Rozwalić szkaradztwo i nie pozwalać na instalacje takich, , obiektów architektonicznych ''! Dlaczego ktoś zajmuje przestrzeń publiczną kapliczkami, krzyżami, papierzami itp. Każdy kto tylko chce nich w swoim domu, na działce postawi takie COŚ / może rozum mu wróci /

Gość • Piątek [08.07.2022, 10:00:02] • [IP: 46.205.146.***]

22:53 • [IP: 109.105.229.**] Edukacja seksualna to nie jest edukacja seksualna, to propaganda środowisk lewicowych. No i człowiekowi nie wystarczy edukacja seksualna, on potrzebuje wychowania do życia w rodzinie, a nie wychowania do sprytu, czyli" jak się zabezpieczyć" - bo to zejście na poziom weterynarii, typowy dla środowisk lewicowych. Człowiek to nie egzemplarz bydła, kierowany przez instruktorów weterynaryjnych, by ominął /nie ominął zapłodnienia poprzez system ogrodzeń, dopuszczeń buhaja czy niedopuszczeń. Tego lewica i liberałowie nie rozumieją, bo też ich pojęcie małżeństwa jest prymitywne - to nie sakrament, lecz kontrakt czasowy, no i wg nich Boga" nie ma", a skoro Go" nie ma", to. .wszystko wolno, jak napisał Dostojewski.

Gość • Piątek [08.07.2022, 08:50:59] • [IP: 31.0.176.**]

TO WYZNACZMY PIERWSZY SPĘD DEWOTEK NA MODŁY. PROPONUJĘ WYZNACZYĆ NA DZIŚ NA GODZ. 17.00. CIEKAWE ILE TYCH DEWOTEK PRZYJDZIE ŁĄCZNIE Z TYMI CO TAK TU PIERDOŁY WYPISUJĄ?

Gość • Piątek [08.07.2022, 08:48:44] • [IP: 37.248.169.*]

Masakra i jeszcze barwy narodowe, świętokradztwo. Polsko obudź się.

Gość • Piątek [08.07.2022, 08:48:19] • [IP: 31.0.176.**]

JEDEN POPIE... WYZNAWCA RELIGII STAWIA FIGURĘ, DRUGI PROWADZA TAM PSA KTÓRY TEŻ TAM STAWIA FIGURKĘ, RESZTA DEWOTEK LECI JAK STADO KRÓW TAM OD RAZU SIĘ MODLIĆ, SZAMAN NIE ŚWIĘCIŁ I ODCINA SIĘ OD TEGO, WŁADZA SRA W GACIE CO TU ZROBIĆ. CIEKAWE CO ZROBIĄ JAK IM KOLEJNE KAPLICZKI POSTAWIE NA CAŁYM OSIEDLEM POD ICH DOMEM?

Gość • Piątek [08.07.2022, 08:25:56] • [IP: 176.221.123.**]

Nie mam nic przecieko temu, tylko bez zgody wygląda to nie ciekawie. Modlę się i midluć będę nie zależnie co zdecyduje władza. Swoją drogą ktoś sie napracował KAPILICZKA ok podoba mi się i mi nie pszeszkadza.

Gość • Piątek [08.07.2022, 07:27:33] • [IP: 31.0.176.**]

BEZ SZAMANA?

Gość • Piątek [08.07.2022, 04:25:09] • [IP: 70.51.62.***]

NIECH lapy uschna temu kto to zniszczy.

Gość • Piątek [08.07.2022, 03:27:15] • [IP: 37.47.179.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [08.07.2022, 00:18:17] • [IP: 84.213.24.***]

Widać czarnym spodobał się ten skwerek i już go nie wypuszczą z rąk. Drzewa się wytnie, teren uzbroi i cierpliwie poczeka, aż znajdzie się chętny do wyłożenia kilkudziesięciu milionów. Ksiądz katolicki, ale łeb do interesów semicki ;)

Gość • Czwartek [07.07.2022, 23:15:35] • [IP: 89.151.36.**]

Gość • Czwartek [07.07.2022, 19:42:48] • [IP: 31.0.176.**] Módl się idioto o zdrowie bo o rozum to już nie ma sensu...

Gość • Czwartek [07.07.2022, 22:53:10] • [IP: 109.105.229.**]

DO 37.47.75 - co ma bóg do chorób ?? Jedziesz do lekarza i bóg Ciebie leczy ? To jest tak samo jak wprowadzenie od małego dzieci że bóg zabiera do siebie... ja nie wiem czy bóg pod wieloma postaciami chciałby aby winic go za wszystko i błagać odpuszczenia win. .. to taka obłuda i zakłamanie i fanatyzm, Hiv zaatakował głównie te osoby które nie dbają o czytość i robia to gdzie i jak i zbyle kim... dodam tylko że różne środowiska to atakuje a problem dziś nadal występuje. .. no ale tak to jest jak edukacja seksulna to temat nadal tabu a za sprawa super ministra edu w szkolach tematu nie bedzie...

Gość • Czwartek [07.07.2022, 22:25:37] • [IP: 37.187.147.***]

Czy ten rzecznik jest normalny? Miasto nie wydało zgody, czyli co? Od kiedy jednostka osadnicza charakteryzująca się dużą intensywnością zabudowy mówi i wyraża jakiekolwiek zgody?

Gość • Czwartek [07.07.2022, 22:20:42] • [IP: 46.205.146.***]

21:38:55] • [IP: 31.11.129.***] Czasem wolno, choć zazwyczaj nie wolno. WOLNO to uczynić dla Boga, ofiarowac metr kwadratowy publicznego terenu Bogu prawdziwemu, Stwórcy świata, którego brak spowoduje śmierć wieczną i rozpacz na wieki... który jako jedyny może nam dać szczęście i zbawienie, zwłaszcza Polakom, dla których katolicyzm jest ich tożsamoscia również kulturową, a ten Bóg jest w stanie uwolnić nas od śmierci grzechowej fundowanej przez polityczną poprawność czy neomarksistowski LGBTQ (genderyzm). Ad maiorem Dei gloriam!

Gość • Czwartek [07.07.2022, 22:16:40] • [IP: 89.151.32.**]

Od gór szczytów do Bałtyku, kraj nasz płaszczem Jej okryty. O Matko Boska Królowo Polska.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 22:11:27] • [IP: 83.23.82.***]

Samowolka budowlana ZLIKWIDOWAĆ.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 22:06:29] • [IP: 31.0.176.**]

DZIEŃ ŚWIRA?

Gość • Czwartek [07.07.2022, 21:51:44] • [IP: 176.221.123.***]

A KOMU TO PRYESYKADYA

Darek • Czwartek [07.07.2022, 21:42:34] • [IP: 109.105.229.**]

46.205.146 zapomnialeś jeszcze dodać coś o Niemcach, Tusku z tvp1 fur Deuchland... itd... a tak zapytam z czystej ciekawosci aktyw partyjno-plebanny akceptuje posiadania telefonu w tej okropnej, niemieckiej sieci komorkowej ??jaki posiadasz?? Przecież prawdziwy pisior, katobolszewik neguje wszystko co niemieckie ! Ale najbardziej kocha napierd... Niemców a żyć z ich Euro.Zdaje się, zaczynam doskonale rozumieć fakt braku Polski przez 123 lata na mapie...

Darek • Czwartek [07.07.2022, 21:41:50] • [IP: 46.205.148.**]

46.205.146 zapomnialeś jeszcze dodać coś o Niemcach, Tusku z tvp1 fur Deuchland... itd... a tak zapytam z czystej ciekawosci aktyw partyjno-plebanny akceptuje posiadania telefonu w tej okropnej, niemieckiej sieci komorkowej ??jaki posiadasz?? Przecież prawdziwy pisior, katobolszewik neguje wszystko co niemieckie ! Ale najbardziej kocha napierd... Niemców a żyć z ich Euro.Zdaje się, zaczynam doskonale rozumieć fakt braku Polski przez 123 lata na mapie...

Gość • Czwartek [07.07.2022, 21:38:55] • [IP: 31.11.129.***]

Artykuł jest o tym że bez zgody miasta ktoś postawił sobie obiekt. Wolno czy nie wolno tak robić?

Gość • Czwartek [07.07.2022, 21:31:03] • [IP: 90.129.223.**]

Chwila zadyma nie zaszkodzi w tym oszalalym swiecie

Gość niedzielny • Czwartek [07.07.2022, 21:18:00] • [IP: 176.221.123.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [07.07.2022, 20:51:46] • [IP: 78.10.228.**]

Państwo neutralne światopoglądowo to takie, gdzie każdy może wyznawać swoją religię na równych prawach. Państwo gdzie symbole religijne są rugowane z przestrzeni publicznej to państwo świeckie (przymusowo) i wówczas nie ma mowy o żadnej tolerancji. Owa świeckość jest de facto antyreligią, albo religią negacji. To ociera się już o totalitaryzm. Ta kapliczka jest zapewne wyrazem potrzeb mieszkańców.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 20:49:34] • [IP: 37.47.75.***]

17:50:08 a jeśli hiv jest karą dla nich od boga, to raczej ich nie kocha

Gość • Czwartek [07.07.2022, 20:34:00] • [IP: 178.238.248.***]

123 Bardzo ladnie facet, no tyle teorii, a zycie jest niestety brutale.Wielcy, pobozni, obnoszacy sie, a jak jest, sami widzicie

Gość • Czwartek [07.07.2022, 20:21:59] • [IP: 185.210.38.***]

ora et labora a garb sam ci wyrośnie a panstwo cie zdoji i sam dorośnisz ;)

Gość • Czwartek [07.07.2022, 20:13:29] • [IP: 37.187.147.***]

Świątynia Shivy.ॐ

Gość • Czwartek [07.07.2022, 20:08:12] • [IP: 37.47.155.**]

Pieniadze na Hospicjum nie ma a na takie rzeczy jest??kto chce się pomodlić to jest blisko Kościół...

Gość • Czwartek [07.07.2022, 20:05:34] • [IP: 31.0.176.**]

MODLIĆ SIĘ BĘDĄ, A SRAĆ W KRZAKI.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 19:42:48] • [IP: 31.0.176.**]

CIEMNY LUD WSZYSTKO KUPI. BĘDĄ SIĘ MODLIĆ O CHRUST.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 19:39:29] • [IP: 31.0.83.**]

Samowolka fanatyków religijnych.Coś podobnego cichcem postawiono przy szlaku R-10 do Międzyzdrojów.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 19:38:36] • [IP: 37.47.179.***]

Może spuchniętej elce z warszowa przeszkadza bo odkąd nie żyje gość z którym walczyła to nie wie gdzie z piz..lecieć i na kogo donieść

Gość • Czwartek [07.07.2022, 19:35:49] • [IP: 46.205.146.***]

17:50 -jednym z tych skrytych pedofili jest znany błazen z TV, której właściciele są zarejestr.na lotnisku, który na giełdzie homosiów w W-wie zawsze wybiera najmłodszego; innym z długo skrywanych pedofili był pieszczony przez środowisko mocno za UW a potem PO, poznańskie, dyrygent chóru Krollop, znano tam długo jego skłonność do młodych chłopców; innym był psycholog Samson, pieszczony przez kierowaną przez UW i PSL, potem PO, TVP. Długo ukrywalo twoje lewacko-liberalne środowisko Zatokę Sztuki promowaną przez artystów, celebrytów pro PO i POlityków, tam do aktów pedofilskich regularnie dochodziło. Tak więc kiedy wprowadzicie przymusowy celibat dla swoich namietnie czczonych w tabloidach i TVN-ach gwiazd skrycie pedofilskich lub inaczej zboczonych? Ich medialna ochrona czyni ich bezkarnymi. Kiedy, skoro darowizny koscielne uznajesz za nieprawomocne, przeprowadzicie jako neomarksiści ponowną nacjonalizację majątków Koscioła i prześladowanie duchownych, jak to robili odbierający Kościołowi dobra komuniści l.50?

Gość • Czwartek [07.07.2022, 19:35:11] • [IP: 109.40.242.***]

Spalić i po problemie.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 19:24:08] • [IP: 46.205.146.***]

17:50- mam nadzieję, że zaprzestaniecie prania mozgu i tlumaczenia, ze mezczyzna może TO robić z mężczyzną, czyli głoszenia LGBTQ, ze zaprzestaniecie wspierania neomarksistowskiego wskrzeszenia idei odwracania kota ogonem, bo twoi patroni komuniści twierdzili, że człowiek jest szczęsliwy gdy nie ma nic prywatnego i nie wierzy w Boga - dziś przefarbowując się nieco forsujecie, że gdy człowiek sobie wybiera płeć to jest szczęśliwy, a może rano czuć się facetem, zaś po południu kobietą lub wg waszej nauki o 53 płciach. ..płcią nr 34. Forsujecie świat na opak, homoseksualizm, a wg badań 3 pracowni naukowych wśród homoseksualistów jest od 10 do 35 razy więcej pedofili niż wśród heteroseksualistów, więc Kk jest dziś największym obrońcą ludzi przed pedofilią ponieważ jest ostatnią wielką ponadnarodową instytucją przeciwną legalizacji związków homo. Nadal to WY, lewacko-liberalni promotorzyLGBTQ i zycia jakby Boga nie było przez to promowanie ukrywacie tysiące pedofili w waszych, artystyczno-dziennikarskich szeregach

GośćRegina • Czwartek [07.07.2022, 19:16:16] • [IP: 5.173.157.***]

Bardzo ładna kapliczka. Przypomina mi kapliczki, które są obecne na terenie całej Polski. Kojarzy mi się z kulturą ludową. Dużo jest kapliczek w górach, na Podlasiu, na Kaszubach. Dla katolików są wyrazem trudnych czasów pełnych prześladowań, wojen, zarazy.

nie_polityczny • Czwartek [07.07.2022, 19:15:42] • [IP: 89.151.36.***]

XXI wiek... ludzie w kosmos lataja...

Gość • Czwartek [07.07.2022, 19:14:00] • [IP: 185.210.39.***]

POMODLIĆ SIĘ NIE ZASZKODZI JAK ROZUMU BRAKUJE ALE SUMINIA NIE UŚPI.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 19:12:45] • [IP: 77.111.246.**]

Lada chwila i ten teren gdzie stoi to coś co zwie się kapliczką, jest postawione nielegalnie, zostanie bezprawnie zaanektowane przez czarnych i powstanie jakiś kościółek zgodnie z teorią konkordatu..Tereny nie zabudowane, stają się własnością czarnych pasożytów, którzy kroją ten Kraj tak- jak Janosik kroił szlachtę i kupców na Podhalu...amen ⛔🍷

Gość • Czwartek [07.07.2022, 18:52:54] • [IP: 185.210.37.**]

Fajne mój pies sie ucieszy zawsze tam go wyprowadzałem

Gość • Czwartek [07.07.2022, 17:52:38] • [IP: 176.221.123.***]

Na skraju wioski niewielkie wzgórze Na zboczach kłosy, a polne róże Wzgórze porosły i ku figurze ciekawie wspięły się. W zielonym słoju dumne lilije W szczerbatym dzbanie wysmukłe szyje Pysznych goździków i georginie Liliowo białe bzy. W kwiatów powodzi, w morzu zieleni Szczerniały świątek tkwi Do niego co dzień w wieczór majowy Wieśniacy szli. Ażeby zły los ich dom omijał Ludzie śpiewali – Ave Maryja Ażeby zły los ich dom omijał Ludzie śpiewali: Ave Maryja, Ave Maryja Bolesna twarz wśród rys i pęknięć Więc śpiewać trzeba jak najpiękniej – Ave Maryja. Wśród wielu ludzi w tłumie zebranych Klęczy ich dwoje – to zakochani Madonno zechciej cud jakiś sprawić By im nie było źle. Wznosi Madonna ręce z cokoła Tak już od wielu lat I błogosławi wszystko dokoła Ich cały świat. Więc uroczyście, choć wszystko mija Ludzie śpiewają – Ave Maryja Więc uroczyście, choć wszystko mija Ludzie śpiewają – Ave Maryja, Ave Maryja Bolesna twarz wśród rys i pęknięć Więc śpiewać trzeba jak najpiękniej – Ave Maryja

Gość • Czwartek [07.07.2022, 17:51:23] • [IP: 176.221.123.***]

Jakby ksieza wlasna praca fundowali koscioly, to by je mogli w przypadku zrzucenia sutanny sprzedac albo zapisac je w testamencie swym dzieciom. Koscioly buduje sie z dobrowolnych ofiar wiernych, choc zabytkowe koscioly odbudowano po wojnie z fundusz y panstwowych i obecnie niektore koscioły zabytkowe dostaja niewielkie dotacje na utrzymanie zabytku, ale taki ego koscioła nie wolno na dzien zamykac. Sa własnością parafii, podobnie jak szkoła nie jest własnoscia pana dyrektora a gminy/miasta.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 17:50:08] • [IP: 109.105.229.**]

Do 46.205.146 standard jak trwoga to do boga...całe życie na tym jedziecie i wodę w główkach robicie. .. może zamiast prania mózgów zrobicie sobie rachunek sumienia i wyczyścicie swoje szeregi z pedofilii, dzieci panów w czarnych kieckach ? rozdziału kosciola od panstwa?zwrot ziemi do panstwa od czarych nierobów ? Zniesienia celibatu, prawa dla ksiedza do legalnego zwiazku z kobieta albo panem ? Posiadania dzieci?i normalnej opodatkowanej pracy ! A co dzis macie do zaoferowania ? Średniowiecze !! Panstwa, ktore wymieniles dokladnie iles lat temu popenily ten sam bład i dlatego masz tam co masz ! Wasz papa polak za swojego pontyfikatu absolutnie nie robił nic w tym kierunku aby wzmocnić wartości kk na terenach Europy o kitraniu pod kiece czarnych pedofili nie wspomnę ! Osoby kochające wg Was inaczej - były są i będą Kropka i Czas to zaakceptować.Mi do łóżka nie wchodzą i nie wejda ale to tqcy sami ludzie jak Ty i ja. Bóg tez ich kocha oczym Wy katopislamisci zapominacie.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 17:45:00] • [IP: 176.221.122.**]

Nawet gościa od procesji zatkało tak, że jeszcze nic z siebie nie wydalił...

Gość • Czwartek [07.07.2022, 17:43:44] • [IP: 46.205.146.***]

16:35:26] • [IP: 31.60.125.***] A to juz podpada pod okreslony paragraf, doczytaj. Nieznajomosc prawa nie zwalnia z odpowiedzialnosci.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 17:26:59] • [IP: 178.238.247.***]

Gość • Czwartek [07.07.2022, 15:46:20] • [IP: 176.221.122.***] Może ty lecisz do księdza. Ja zamawiam mistrza ceremonii

Gość • Czwartek [07.07.2022, 17:13:40] • [IP: 176.221.123.***]

Coraz więcej fanatyków i fanatyzmu ciemnogród i zacofanie górą

Ale luja • Czwartek [07.07.2022, 17:13:03] • [IP: 213.238.105.***]

Wstydzą się swojej wiary! DLATEGO SYMBOLE WIARY STAWIAJĄ BEZ ZGODY NIELEGALNIE POCEMAKU.A WŁADZE SRAJĄ ZE STRACHU WIĘC ZOSTANIE SAMOWOLKA ZALEGANIZOWANA. JESZCZE POSTAWIĄ STRAŻ MIEJSKĄ.NIECH TO CUDO PILNUJĄ ABY NIKT NIE UKRADŁ!!

Gość • Czwartek [07.07.2022, 17:12:08] • [IP: 178.238.247.**]

Radzę nie ruszać Kapliczki!chyba ze chcesz zeby ci łapa uschła!

maxx • Czwartek [07.07.2022, 16:55:41] • [IP: 178.238.249.**]

Tak właśnie KK anektuje nowe tereny. Jest kapliczka, będzie możliwość kupić teren z dobrą bonifikatą, bo to już jest miejsce kultu religijnego. Po jakimś czasie kapliczkę rozbiorą a teren sprzedadzą z mega zyskiem.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 16:53:10] • [IP: 176.221.123.***]

Bo tolerancyjnym komuchom zawsze Bóg i krzyż przeszkadza. Już chcieli nasz kościół sprofanować. Teraz komuchy myślą jak się pozbyć tej kapliczki bo w programie maja walkę z Kościołem. Ale dla zmyłki podlizują się księżom przy różnych okazjach.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 16:35:26] • [IP: 31.60.125.***]

Jak postawię obok krzyż do góry nogami też będzie ok? Będzie estetycznie wykonany.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 16:23:28] • [IP: 89.151.36.***]

Gość • Czwartek [07.07.2022, 15:06:51] • [IP: 31.0.176.**] Wiemy że jesteś chory psychicznie ale to cię nie zwalnia z człowieczeństwa. Właśnie przekroczyłeś granicę której nie wolno przekraczać i pożałujesz tego.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 16:14:06] • [IP: 193.164.255.**]

Gość z 15.46.20 Nie wszyscy są katolikami, więc jak ktoś nie jest (inne wyznanie, ateista) to nie" leci" do kościoła w żadnej sytuacji, więc nie wymyślaj bzdur. Kapliczka na teren parafii!

Gość • Czwartek [07.07.2022, 16:04:46] • [IP: 46.205.146.***]

15:29:26] • [IP: 109.105.229.**] A przez ciebie fanatyku ateistyczny tylko ludzie przychodzą do nas, bo jaką macie ofertę? Parady zboczeń, głęboki smutek i rozpacz oraz filozofia" ciśnij życie jak cytrynę, skoro życia po śmierci nie ma". A co do islamu - doświadczenie pokazuje, że gdzie jest tak zwana neutralność światopoglądowa(=niszczenie chrzescijaństwa) tam wchodzi jak na spustoszone pole ISLAM. Mamy to w Niemczech, W Brytanii, Francji.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 15:46:20] • [IP: 176.221.122.***]

Prawie wszystkim kapliczka przeszkadza, to dlaczego wszyscy niewierni i tacy zagorzali przeciwko wierze chrześcijaństwu, jak przy pochówku zmarłych lecą do kościoła i proszą Księdza o posługę ostatniej drogi zmarłego. Wiara była i będzie, a kapliczka dla waszego dobra, przynajmniej jak będziesz przechodzić jeden z drugim to się zastanowisz nad swoim grzechem. Amen

Gość • Czwartek [07.07.2022, 15:43:47] • [IP: 107.77.226.***]

Zupaki I kompoty na klawiaturach

Gość • Czwartek [07.07.2022, 15:39:53] • [IP: 185.230.168.***]

Czy znany jest przypadek że księża najpierw zarobili swoją pracą pieniądze i za zarobione pieniądze wybudowali świątynie? Nagminne znane są przypadki że będąc przy łóżku umierającego korzystali z jego ostatniej woli i stąd bogactwo Kościoła. Kościół podobnie jak nasz rząd nie ma swoich pieniędzy

Gość • Czwartek [07.07.2022, 15:36:53] • [IP: 37.248.223.***]

Nie plujcie bo to nasze korzenie, Bóg to dobro popieram świetny pomysł

Gość • Czwartek [07.07.2022, 15:36:01] • [IP: 46.215.125.***]

"Módlcie się" ale utrzymujcie tę swoją sektę a nie z podatków nas wszystkich żyją sobie pasibrzuchy, bezkarni pedofile jak pączki w. maśle.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 15:34:08] • [IP: 178.238.247.**]

Piękna i potrzebna!!niech odstrasza szatanow

Wiktor • Czwartek [07.07.2022, 15:29:26] • [IP: 109.105.229.**]

46.205.146 jesteś typowym fanatykiem religijnym czytając Twoje posty, własnie dzięki takiemu zaślepieniu ludzie w Polsce odwracają się od Boga nie mówie nawet o kościele bo ja już tam nie chodzę - obłuda, chamstwo i rozpasanie a co najgorsze popieranie władzy i sztama z pis- doprowadzi w Polsce do...?? Meczetów ! Ciężko pseudokatolicy na to pracujecie ale tak się stanie.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 15:16:30] • [IP: 37.248.169.***]

Tu jest Polska, chrześcijańska katolicka, więc o co chodzi?? Kapliczki powinny stać na każdej krzyżówce, bo to jest polska. Tęczowa zaraza pedalska nigdy nie będzie miała poparcia w Polsce katolickiej. Normy muszą być przestrzegane, a pedalsteo i inne zboczenia to przestępstwo. Zydokomunie moskiewskiej i PZPR już dziękujemy za niszczenia kraju.

Wiktor • Czwartek [07.07.2022, 15:16:25] • [IP: 46.205.144.***]

46.205.146 jesteś typowym fanatykiem religijnym czytając Twoje posty, własnie dzięki takiemu zaślepieniu ludzie w Polsce odwracają się od Boga nie mówie nawet o kościele bo ja już tam nie chodzę - obłuda, chamstwo i rozpasanie a co najgorsze popieranie władzy i sztama z pis- doprowadzi w Polsce do...?? Meczetów ! Ciężko pseudokatolicy na to pracujecie ale tak się stanie.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 15:08:30] • [IP: 31.0.176.**]

MOŻE TO KAPLICZKA UPAMIĘTNIAJĄCA OFIARY KSIĘŻY PEDOFILI?

Gość • Czwartek [07.07.2022, 15:06:51] • [IP: 31.0.176.**]

146 TO ZE TY MASZ NASRANE POD DEKLEM TO NIE ZNACZY ŻE INNI TERZ MAJĄ MIEĆ. SRAM NA TWOJE POJ... POGLĄDY WIĘC WSADZ SE JE W DUPĘ.

Mieszkaniec • Czwartek [07.07.2022, 15:05:30] • [IP: 46.205.144.***]

Może by z nią zrobić to samo, co na początku lat 90-tych XX Wieku z kościołami na terytorium Norwegii zrobił Varg Vikernes?

Gość • Czwartek [07.07.2022, 14:49:10] • [IP: 46.205.146.***]

14:21:22] • [IP: 88.218.254.**] Fanatyku lewacki, tyle w Świnoujsciu (w Polsce np.37% w Poznaniu co tydzień chodzi, 30% kilkanascie razy w roku, na Podkarpaciu 65% co tydzień, w Malopolsce 55% co tydzien, na Mazowszu tez cos okolo tego, na zachodzie, gdzie jest największa przestepczosc najmniej praktykuje), ale jest jeszcze liczba dodatkowa, ok 40-50 % do tych 15% trzeba dodać ludzi, ktorzy chodzą raz w m-cu do koscioła, kilka razy w m-cu lub kilka, kilkanascie razy w roku albo i raz-dwa w roku. Moj ojciec tak chodził - raz, dwa na rok, ale pozwolił, bysmy, dzieci, szly na religię do salki, potem czesc z nas do szkoły, nigdy by nie był agresywny wobec kapliczek, sam odzyskał wzrok po chorobie ofiarowany Maryi w modlitwie, gdy jego mama, moja babcia to uczyniła.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 14:44:07] • [IP: 176.221.113.***]

Oczywiscie nikt nic nie wie to znana taktyka czarnej mafii.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 14:24:11] • [IP: 5.173.25.**]

Jak tam caryca pisobolszewicki inteligent IQ puszki po piwie toczy pianę? Będziesz za parobka u Tuska robił cha cha cha.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 14:23:42] • [IP: 46.205.144.***]

Darek to nie Twoja sprawka?

Gość • Czwartek [07.07.2022, 14:21:22] • [IP: 88.218.254.**]

Gość • Czwartek [07.07.2022, 12:17:13] • [IP: 46.205.146.***]To tylko teoria fanatyku...Jaka jest realna liczba katolików praktykujących?10-15 procent.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 13:59:05] • [IP: 31.0.176.**]

Bedzie gdzie zawiesić buciki dziecięce.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 13:57:56] • [IP: 31.0.176.**]

KLEPIĄ BIEDĘ TO MOGĄ KLEPAĆ ZDROWAŚKI.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 13:56:06] • [IP: 46.205.149.***]

Krzyż zawsze był i jest kością niezgody bo to demoniczny przedmiot

Gość • Czwartek [07.07.2022, 13:46:08] • [IP: 31.0.176.**]

ZAMIAST PUBLICZNEGO SRACZA MAJA KAPLICZKĘ I W POBLIŻU KRZACZORY.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 13:44:09] • [IP: 188.147.65.***]

Co za miasto.. Jak samochód źle zaparkowany to afera, jak samowola budowlana to nikt nie widział...

Gość • Czwartek [07.07.2022, 13:42:09] • [IP: 46.205.146.***]

11:55:33] • [IP: 176.221.122.**] Jeśli miłość do samego Stwórcy wszystkuego co istnieje - Ziemi, kosmosu, ludzi, fauny, flory, nosić się ma TYLKO w sercu i wyrażać to niewidzialnie, to tym bardziej miłość do stworzenia tak można wyrażać, to efekt twojej logiki; zatem: gdy wrócisz do małżonka po odejściu od tego ekranu wieczorem, przekaż mu/ jej, że najbliższe zbliżenie seksualne ma przeżyć w sercu, a imieniny też tak ma obejść, w sercu, zaś wyjazd wakacyjny ma się odbyć w sferze symbolicznej, palcem po mapie, i to po ciemku, by nikt się nie zgorszył taką dotykalnością tego gestu! Natomiast artystom malarzom poradź, by wyobrazili sobie swój najbliższy obraz i... nosili go w sercu!

Gość • Czwartek [07.07.2022, 13:35:43] • [IP: 176.221.123.**]

Mi też nie pszeszkadza!! Może stać. Dlaczego mają rozebrać, to dobry uczynek. Smakosze chcieli by pewno 🍻🍺lane z kija!!

Gość • Czwartek [07.07.2022, 13:34:43] • [IP: 46.205.146.***]

12:58 • [IP: 157.97.120.**" Kościół - zbrodnie, gwałty dorosłych i dzieci, kradzieże" - idealny opis komunizmu, twojego światopoglądu: zbrodnie - zsyłki na Sybir, też księży, strzelanie w tył głowy, wtrącanie do szpitali psychiatrycznych za odmienne poglądy; gwałty na dorosłych i dzieciach - szlak Armii Czerwonej, gwalty na zakonnicach, kobietach, dzieciach, aborcja państwowa wprowadzona przez Lenina w 1920 jako pierwsza w historii nowożytnej, największy gwałt na dzieciach, bo pozbawienie ich życia przed narodzeniem, dziś lewica przejęła to dziedzictwo; kradzieże - tzw.nacjonalizacja prywatnych dóbr, też dóbr Kościoła.12:21• [IP: 89.151.36.***] - mówić, że Bóg ma poglądy lewicowe, to jak mówić, że średnica więcej waży od promienia koła lub że sonata b- moll Chopina ładniej pachnie od V Symfonii Beethovena. Kompletna schizofrenia.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 13:29:12] • [IP: 176.221.122.***]

lepsza kapliczka niż kociary z gazetkami

Tedi B. • Czwartek [07.07.2022, 13:28:58] • [IP: 109.105.229.**]

46.205.146 ciekawa analiza ciekawa... godna prawdziwego katopisiora, zakompleksionego buca - dzięki takim postawą jak Twoja bucu ten kraj spada na dno ! Zastanawia mnie tylko bucu katopislamisto- kto bedzie w stanie za rok władać tym rozpierd...krajem i czy jest sens coś zmieniać ??Mentalność polaka z poglądami kato pisiora, sługusow darmozjadów w czarnych kieckach oraz homofobów w Europie nie jest akceptowalna ! Ćwicz klaskanie na przyjazd dziada jarosława i zaciskaj już ząbki tak jak Andrzej prosił. .. autko juz na cegłoweczkach pod domem ?co drogo...?? Bucu a bedzie jeszcze lepiej...śsij nie swoja kase od podatników...wladymir przyjdzie i załozy Ci homonto na łeb. ...i juz za miske ryżu nie bedzie..pracy... brukiew bucu. .brukiew..

Gość • Czwartek [07.07.2022, 13:28:14] • [IP: 178.238.247.**]

co czerwonym pająkom nawet kapliczka przeszkadza??

Gość • Czwartek [07.07.2022, 13:15:40] • [IP: 176.221.123.***]

Na Podkarpaciu, to dzieci w szkole mają konkursy i wystawy a potem klasówki na temat kapliczek, krzyży i figur jak i pomników i tablic świeckich w ramach nauki historii małej ojczyzny. Muszą wiedzieć co przedstawia obiekt oraz okoliczności postawienia (kto? kiedy ? z jakiej przyczyny ? w jakim celu?) nie ma usprawiedliwienia, że" ja innej wiary, ja niewierzący jestem". A nauki tej jest dużo, bo tam co rusz kapliczka, nawet na dworcu PKP się trafia. Nie słyszałem, by ktoś protestował, obiekty te są chlubą regionu i przykładem stylu zakopiańskiego dla architektów.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 13:06:02] • [IP: 176.221.123.***]

Kibice Śląska Wrocław postanowili uczcić św. Jana Pawła II, a przy okazji zrobić coś pożytecznego dla przestrzeni miasta. Ich inicjatywa spotkała się z błyskawiczną reakcją urzędników, którzy dopatrzyli się formalnych uchybień i żądają... zlikwidowania muralu z wizerunkiem polskiego papieża. Na tej ścianie widniały wcześniej jakieś bohomazy, jakieś gryzmoły, co w takim reprezentacyjnym miejscu nie przystoi, a baner z wielkim Polakiem komuś przeszkadza.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 13:04:03] • [IP: 83.20.232.***]

Jak przyjdzie trwoga to wszyscy zwrócicie się do Boga. A czasy są niespokojne-uważajcie. Kapliczka bardzo ładna. Popieram jej postawienie. Mam nadzieję, że jest poświęcona.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 12:59:00] • [IP: 37.248.179.***]

A czyj to jest teren i czy potrzebna jest zgoda urzędasów?

Gość • Czwartek [07.07.2022, 12:58:04] • [IP: 157.97.120.**]

Jestem starą datą. Kościół Katolicki, to koszmar ludzkości. Zbrodnie, gwałty dorosłych i dzieci, kradzieże, wszystko w imię Boga. Jakiego Boga? Precz z PiS’em, precz z psychopatą z Żoliborza.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 12:55:51] • [IP: 78.10.206.***]

może przenieść ją na teren kościała albo na podwórko wykonawcy. Gdybym ja postawił tam coś swojego to od razu by policja wiedziała i kara, opłata itp

Gość • Czwartek [07.07.2022, 12:52:35] • [IP: 217.153.60.***]

Świetnym pomysłem byłoby wybudowanie Synagogi w Dzielnicy Nadmorskiej.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 12:45:34] • [IP: 5.173.156.***]

No i super.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 12:44:34] • [IP: 176.221.123.***]

Nareście mam wybór jako stara mieszkanka. Powiało demokracją tylko muszę się zastanowić - apartamentowiec, czy kapliczkę.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 12:35:46] • [IP: 46.134.29.***]

10:31:51 te bzdury o pisobolszewi wierzyć może jedynie"pożyteczny idiota" stały widz tvnUB24- jedno kłamstwo całą dobę.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 12:29:30] • [IP: 79.186.51.***]

Po co to komu?Każdy w domu może siè pomodlić.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 12:26:33] • [IP: 178.238.247.***]

Za potykacz przy sklepie trzeba płacić dzierżawę albo za lodówkę, ale coś takiego mozna stawiać na terenie miasta samowolnie i nikt im nic nie zrobi, bo chroni go wielki Kaczor.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 12:22:39] • [IP: 46.231.59.**]

Łoo matkoboskowarszowsko!!

Gość • Czwartek [07.07.2022, 12:22:12] • [IP: 176.221.123.***]

Proszę nie negować. Ta kapliczka to pomoc i wyzwolenie opiekę oraz wyzwolenie Ukrainy. Ta kapliczka to jest miłosierdzie moc nad ludzką głupotą. Tak trzymać ciemny ludzie. Tej kapliczki nie postawił mieszkaniec tej dzielnicy bo za szlabanem mieszkają oświeceni ludzie.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 12:21:27] • [IP: 89.151.36.***]

Gość • Czwartek [07.07.2022, 10:09:22] • [IP: 46.205.146.***] Pisuarbolszewizm i komunizm = faszyzm a to jest ustawowo zakazane głąbie. Pomyliły ci się lewicowe poglądy z lewactwem. czy wiesz że lewicowe poglądy miał również Jezus ?

Gość • Czwartek [07.07.2022, 12:18:21] • [IP: 178.238.247.***]

A jakby postawili tam pomnik Buddy, to co ? Też byłoby takie legalne ?

Gość • Czwartek [07.07.2022, 12:17:13] • [IP: 46.205.146.***]

10:15:47] • [IP: 94.254.236.**] No ale w demokracji zwycięża WIĘKSZOŚĆ. 85% Polaków ochrzczonych jest w Kościele katolickim. De-mo-kra-cja! De-mo-kra-cja! Kon-sty-tu-cja!

Gość • Czwartek [07.07.2022, 12:16:29] • [IP: 31.11.130.***]

No cóż bezprawie popierane przez władzę. W normalnym kraju to nie jest możliwe aby na terenie skarbu państwa stawiać sobie jakieś wyznaniowe pomniczki. Może w zamian, komuniści postawią pomnik Stalina !! Przecież wszystko wolno i żyje jeszcze miliony jego zwolenników!!

Gość • Czwartek [07.07.2022, 12:15:00] • [IP: 178.238.247.***]

Przecież to normalne w państwie pisowskim. Takie obiekty nie wymagają żadnego pozwolenia. Przecież nawet w urzędach skarbowych są zatrudnieni księża. A kapliczki mają przypominać mieszkańcom kto tu rządzi i w jakim kraju mieszkają.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 12:14:48] • [IP: 31.0.176.**]

ZATO PIES BĘDZIE MIAŁ GDZIE SIKAC - DEWOTKI BĘDĄ ODPIER... MODŁY

Gość • Czwartek [07.07.2022, 12:10:59] • [IP: 89.151.36.***]

Gość • Czwartek [07.07.2022, 10:16:15] • [IP: 109.105.229.**] Skoro tolerujemy takie relikty głupoty jak ty to niby dlaczego mamy nie tolerować religii.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 12:08:45] • [IP: 88.218.254.**]

Kpina ciemnoty...fakt dokonany ciemniaka a teraz reszta musi przyjąć do wiadomości??Zlikwidować natychmiast.Pomysłodawca chce...zglosić i postawić legalnie.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 12:05:50] • [IP: 89.151.36.***]

Gość • Czwartek [07.07.2022, 10:02:08] • [IP: 176.221.122.***] W przeciwieństwie do ciebie nigdy mi nawet przez myśl nie przeszło żeby się szmacić komuszymi czy liberalnymi poglądami. Wątpię czy wiesz co to jest Polskość bo twój guru mówił że Polskość to nienormalność...

Gość • Czwartek [07.07.2022, 12:03:03] • [IP: 79.186.51.**]

Jest kapliczka. Jest estetyczna. Niech sobie stoi. Wole aby stała taka kapliczka jak mają zalegać porzucone samochody. Dobrze aby w swoim kraju Polacy dbali o swoje otoczenie. Cywilizowany człowiek dba o swoje otoczenie (sadzi drzewa. kwiaty) Prości niedokształceni ludzie niszczą, brudzą - chomo sowietikus wychodzi w niektórych komentarzach.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 12:02:34] • [IP: 62.69.252.***]

Zniszczyć tą samowolę budowlaną

Gość • Czwartek [07.07.2022, 12:01:25] • [IP: 176.221.122.***]

I KOMU PRZESZKADZA?ZA TWOJE JEDEN Z DRUGIM, PEWNIE LEPSZA BUDKA Z PIWEM

Gość • Czwartek [07.07.2022, 11:55:33] • [IP: 176.221.122.**]

W tym ołtarzyku nie ma żadnego piękna a wręcz przeciwnie, przez nagromadzenie wielu symboli jest zbyt patetyczny. Miłość do Boga nosi się w sercu a modlitwę można odmówić w każdym miejscu i w każdej sytuacji. Nie wyobrażam sobie aby prawem kaduka na małym Warszowie powstało wiele różnych symboli religijnych.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 11:54:36] • [IP: 31.11.129.**]

Jak to na wsiach dlaczego warszów ma odstawać, bociany zawracają za przejazdem kolejowym koło straży byłej.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 11:50:28] • [IP: 185.220.101.**]

Kiedy uszminkowani faceci z gołymi tyłkami świętują swój" prajd" to wtedy dopiero jest syf na ulicach, ale wtedy jakoś postępactwo siedzi cicho i nie krytykuje. Ale kapliczka przy drodze to już zło i oczywiście jakiś emerytowany ubek przejadający nasz ZUS od razu złoży" życzliwy" donosik.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 11:45:29] • [IP: 88.218.253.***]

Precz z pustynną religią obcą Europie!

Gość • Czwartek [07.07.2022, 11:44:09] • [IP: 156.146.59.**]

Uderz w stół, a zaraz nożyce się odezwą. Więc przytoczę tym innowiercom jedno, ale jakże dobitne zdanie, że wiara czyni cuda i może uleczyć nawet najgorszą, ranę a brak wiary jest celem wroga, który najpierw chce zabrać ją ludziom, a potem duszę, by później takim zmanipulowanym i głupim ciałem, niczym popychadłem pokierować do swoich złych i niecnych czynów. To teraz widać i słychać w tym bolszewickim mieście.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 11:32:52] • [IP: 5.173.30.***]

Oddolna inicjatywa. Zalegalizować.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 11:25:35] • [IP: 46.205.157.***]

Kapliczka wam przeszkadza? Jak bolszewikom sowieckim albo maoistom?! Co za czerwone miasto!

Gość • Czwartek [07.07.2022, 11:18:08] • [IP: 37.248.175.*]

Ciekawe czy byście byli tacy cwani żeby usunąć coś muslinów

Gość • Czwartek [07.07.2022, 11:11:20] • [IP: 176.221.122.***]

obiekt architektoniczny czy sakralny?

Gość • Czwartek [07.07.2022, 11:11:11] • [IP: 176.221.122.**]

Kto wydał pozwolenie na ten koszmarek? Czy to kościelna samowola?

Gość • Czwartek [07.07.2022, 11:05:08] • [IP: 83.20.31.***]

Co wam przeszkadza kapliczka?!

Gość • Czwartek [07.07.2022, 10:59:34] • [IP: 46.205.146.***]

09:58:51] • [IP: 176.221.122.*** ale dynamit jest po stronie trwających w grzechach katolikofobów, to w nich on wybucha, bo swiete znaki sa egzorcyzmami, wywołują gwałtowny sprzeciw, nienawiść, agresję.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 10:59:05] • [IP: 176.221.122.**]

Ja chciałabym, żeby taka kapliczka stanęła przy budynku urzędu miasta, bo wtedy przed załatwieniem jakiejś sprawy mogłabym się przeżegnać a nawet odmówić krótką modlitwę za zdrowie urzędnika, do którego się wybieram.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 10:58:32] • [IP: 31.60.125.***]

Ale paskudztwo w miejscu publicznym. To kazdy może sobie postawić co chce?

Gość • Czwartek [07.07.2022, 10:58:06] • [IP: 178.238.249.**]

Kilka prętów, patyków i już jest święte miejsce. Ciemny lud to kupi.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 10:57:52] • [IP: 176.221.123.***]

Jesteś drogowskazem kapliczko przydrożna, Jesteś przypomnieniem dla pielgrzymów ziemi, Że Pan Bóg jest wszędzie, w każdziutkim zakątku, Na rozstajnych drogach i w leśnej zieleni. I kiedy wędrujesz po naszej krainie I mijasz kapliczki i krzyże przydrożne Przystań i zastanów się, chociaż przez chwilę, Czy idziesz po dobrej, czy też po złej drodze?

Gość • Czwartek [07.07.2022, 10:56:17] • [IP: 176.221.123.***]

kurnafelek, co za idiota, co mu przeszkadza, ze ulica kwiatkami posypana !?? Gowno psie i końskie nie przeszkadza ?

Gość • Czwartek [07.07.2022, 10:55:46] • [IP: 46.205.146.***]

10:16:15] • [IP: 109.105.229.** towarzyszu, PRL minęła, mamy 3Rp i UE, gdzie są wszechobecne publiczne procesje religijne, a szpetne to sa twoje nowe pochody 1-majowe po twoim przefarbowaniu na LGBTQ+PO+N.Lewica, z obnazonymi i wyuzdanymi homosiami.

lewacy • Czwartek [07.07.2022, 10:41:40] • [IP: 80.54.236.***]

A co to komu przeszkadza?

Gość • Czwartek [07.07.2022, 10:31:51] • [IP: 89.151.36.**]

Gość • Czwartek [07.07.2022, 10:02:08] • [IP: 176.221.122.***] Dobrze zauważyłeś komuchu. Prawo obowiązuje wszystkich. Nawet pisuarobolszewików...

Gość • Czwartek [07.07.2022, 10:28:46] • [IP: 89.151.36.**]

Gość • Czwartek [07.07.2022, 10:08:06] • [IP: 31.0.176.**] Wiemy że byś wolał pomnik lenina ale to jest zakazane prawnie...

Gość • Czwartek [07.07.2022, 10:16:15] • [IP: 109.105.229.**]

do natychmiastowej likwidacji, żadnych takich szpetnych budek (ŻADNEGO KOŚCIOŁA) I tak na przyszłość... do czarnych darmozjadów : po swoich obchodach jak Wy to nazywacie boże ciało - miotełka i sprzątamy ten syf co na ulicach zostawiacie. ..ja wiem, ze to naturalne i ulegnie biodegradacji. ... ale jak to wygląda w XXI wieku ?? jak uczycie to najmłodsze pokolenie ?? Wiara, wyznanie, kościół - do użytku wewnętrznego a nie zewnętrznego !

GośćJEN • Czwartek [07.07.2022, 10:15:47] • [IP: 94.254.236.**]

Samowola? Karać i to ostro jak każdą samowolę. Zaraz wyznawcy innych religii pójdą tym śladem - zaczną robić to samo i słusznie wszak nie jesteśmy jeszcze państwem jednego wyznania.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 10:10:14] • [IP: 176.221.123.***]

Coś mi się wydaje, że za chwilę takich kapliczek zacznie przybywać tak jak grzybów po deszczu.Pewne jak amen w pacierzu.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 10:09:22] • [IP: 46.205.146.***]

09:25:12] • [IP: 80.51.207.***] Meczety w Polsce są, zgodnie z konstytucją. Zgodnie z wolą większości Polaków, którzy są katolikami, w przestrzeni publicznej dominują krzyże, kapliczki, cały naród świętuje Boże Narodzenie, Wielkanoc, Wszystkich Świętych, Boże Ciało, na stronach nn portalu z tego powodu pokazuja się osobne zdjęcia, teksty, fotograficy żyją z robienia zdjęć komunijnych, ślubnych. Demokracja! Kon- sty-tucja! Kon- sty-tucja!

Gość • Czwartek [07.07.2022, 10:08:06] • [IP: 31.0.176.**]

BĘDZIE APEL SMOLEŃSKI DEWOTKI KOŚCIELNE NA WARSZOWIE. PIES ICH JEB...

Gość • Czwartek [07.07.2022, 10:06:32] • [IP: 94.254.238.**]

Bardzo ładna kapliczka, nikomu nie wadzi.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 10:02:47] • [IP: 46.205.151.***]

Pięknie ♥️

Gość • Czwartek [07.07.2022, 10:02:47] • [IP: 88.218.254.***]

A komu to przeszkadza?Jadąć przez Polskę można spotkać wiele takich kapliczek, zmuszają do reflesji i zadumy nad własnym bytem.Przynajmniej nie szkodzą.Oczywiście fałszywi chrześcijanie nie wierzacy w boskość Maryji, np Jechowi to taka kapliczka bedzie kuła w oczy i beda robić wszystko by znikneła.Brak u nich ekumenizmu równa się z kultem fałszywego wierzenia. Sekta ma swoje zasady.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 10:02:08] • [IP: 176.221.122.***]

Zaorac wpizdu, prawo obowiazuje wszystkich tak samo.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 10:00:55] • [IP: 83.24.162.***]

To prezes postawił, aby zebrać nasiona nienawiści i skłócić społeczność lokalną!!

Gość • Czwartek [07.07.2022, 10:00:41] • [IP: 62.69.229.**]

tereny miejskie nie należą do urzędników miejskich. One należą do wszystkich mieszkańców i są tylko zarządzane przez urzędników. I ja tego nie mogę pojąć - wybieramy władze i pośrednio urzędników po to, żeby zakładali nam jarzmo na grzbiet.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 09:58:51] • [IP: 176.221.122.***]

MKB Mobilna Kapliczka Bojowa

Gość • Czwartek [07.07.2022, 09:56:25] • [IP: 176.221.122.***]

W związku z tym, że Kośćiół pw. Św. Wojciecha usytuowany jest w nieznacznej odległości, moim zdaniem kapliczka mogła powstać np. na terenach po dawnym Chorzelinie. Mnóstwo przyjezdnych osób, brak miejsca na chwilę zadumy...?!

Gość • Czwartek [07.07.2022, 09:47:12] • [IP: 95.91.215.***]

Proszę nie usuwać ! Stoi w takim miejscu że nikomu nie przeszkadza, a może jest postawiona dla wendrowców.Pozdrawiam

Gość • Czwartek [07.07.2022, 09:45:08] • [IP: 213.155.174.***]

Chwała Panu!

Gość • Czwartek [07.07.2022, 09:41:22] • [IP: 5.173.30.***]

opłata za zajęcie 1m2? ;) pozdrawiam. ps. mnie to nie ziebi, nie grzeje, byle nie raniło nikogo (mentalnie i fizycznie)

Gość • Czwartek [07.07.2022, 09:31:09] • [IP: 37.248.223.**]

Średniowiecze i zacofanie ku uciesze wykształconego kleru.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 09:27:44] • [IP: 37.248.168.**]

Jak stoi buda odrapana WC przy glównej ulicy to wam nie przeszkadza..Kapliczki..krxyże są bardzo potrzebne..choć znak krzyża zrobić...moze.mniej nienawiści bedzie w ludziach

WIG • Czwartek [07.07.2022, 09:26:06] • [IP: 178.238.250.**]

A jak zostanie wykonawca zganiony to drogę do świętości i wyniesienia na ołtarze ma otwartą. A zezwolenie wydadzą. antydatowane.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 09:25:12] • [IP: 80.51.207.***]

[IP: 46.205.146.***- tym sposobem myślenia to powinni ci meczet pod domem postawic. Weź leki i wyluzuj. Nie wszyscy mają widzenia.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 09:24:28] • [IP: 37.248.168.**]

Piękny widoķ..jestem za...🥰🥰🥰🥰🥰&#
129392;🥰🥰🥰🥰🥰
🥰

Gość • Czwartek [07.07.2022, 09:23:30] • [IP: 176.107.119.**]

Samowolka od dwóch miesięcy stoi

Gość • Czwartek [07.07.2022, 09:00:06] • [IP: 46.205.146.***]

Kiedyś widziałem zabawę chłopców na wsi - w dół kloaczny, gdzie kłębiły się robaki, sypali sól. Wtedy nagle wybuchało poruszenie tego rojowiska... niemal konwulsje. Tak działają znaki wiary na ludzi w ciemnościach. ____ Na Podkarpaciu, na Kaszubach, w Świętokrzyskiem, na Mazowszu, czyli na rdzennych polskich ziemiach (tych nie aranżowanych przez komunistów ze ściągniętych z różnych regionów dawnej Polski ludzi) jest dużo kapliczek. Konstytucja mówi, że wiarę religijną można wyrażać w przestrzeni publicznej. W Łunowie też jest krzyż ze specjalnie wykonanymi rzeźbami Maryi, św.Jana, Jezusa.

Gość • Czwartek [07.07.2022, 08:55:44] • [IP: 90.129.212.***]

Ludzie jak chca pomedytowsc w dömciu tez moga

Oglądasz 1-172 z 172
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Ze względu na wejście dzikich zwierząt do środka tunelu, obiekt był chwilowo zamknięty. Do czasu wypłoszenia zwierząt ze środka. Od godziny 7:46 tunel został otwarty! ■ Do końca miesiąca ma zakończyć się budowa promenady wzdłuż ulicy uzdrowiskowej ■ Od minuty ciszy dla uczczenia pamięci zmarłego radnego Cezarego Zdzieszyńskiego rozpoczęły się obrady IX sesji Rady Miasta ■ Adam Bodnar bierze się za świnoujską prokuraturę. Prokuratura Rejonowa w Świnoujściu, wraz z Prokuraturą Okręgową w Szczecinie, znalazła się pod ścisłym nadzorem nowo powołanego Rzecznika Dyscyplinarnego Ministra Sprawiedliwości. Minister Adam Bodnar, decyzją z 17 października 2024 r., powierzył Zbigniewowi Górszczykowi zadanie wyjaśnienia przewinień dyscyplinarnych dotyczących niewłaściwego zarządzania, które trwały od 2016 roku do marca 2024 roku w świnoujskiej prokuraturze ■ Koncert charytatywny dla powodzian. Zebrano ponad 20 tys. złotych ■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■