POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [29.06.2022, 19:26:13] • Świnoujście

„Po nas choćby potop”

„Po nas choćby potop”

fot. Organizator

23.06.br roku przedstawiciele stowarzyszenia ,,Granica”, oraz ŚTOP, spotkali się z Radą Miasta Świnoujście. Spotkanie odbyło się na wniosek stowarzyszeń, złożony 30.05.2022r. Przewodnicząca Rady Miasta zgodziła się tylko na czworo przedstawicieli z każdego stowarzyszenia. Tematem był plan zagospodarowania przestrzennego osiedla Posejdon.

Frekwencja Radnych była niska. Swoją obecnością zaszczyciło nas tylko pięciu radnych, przewodnicząca RM Elżbieta Jabłońska, Stanisław Bartkowiak, Joanna Agatowska, Agnieszka Kaczmarek, Agnieszka Rachtan. Online uczestniczyła w spotkaniu Aneta Zdybel. Ikonka Jana Borowskiego tylko przez moment była aktywna. Propozycja radnej J. Agatowskiej o skontaktowaniu się z pozostałymi radnymi i zaproponowaniu uczestnictwa online pozostała bez odpowiedzi.

Rada Miasta w Świnoujściu liczy 21 radnych, więc co z obecnością pozostałych???
W trakcie spotkania przedstawiliśmy kolejny raz nasze stanowisko wobec w/w planu. Jest on dla nas- mieszaków osiedla Posejdon i handlowców nieakceptowany z trzech powodów: ekonomicznego, estetycznego, etycznego.
Powód ekonomiczny, wpływy do budżetu miasta z mających powstać apartamentowców będą znacznie niższe od nakładów w rozwój infrastruktury zabezpieczających te obiekty i tym samym jest to marnotrawienie naszych pieniędzy, które mogłyby być przeznaczone na inwestycje służące mieszkańcom a nie deweloperowi.

Powód estetyczny: planowana przez rajców miejskich zabudowa nie przystaje do stylu w jakim wybudowano Posejdon. Koncepcja architektoniczna zaburza istniejący na nim ład zwłaszcza jeśli chodzi o wysokość mających powstać budynków. Istniejąca na osiedlu zabudowa nie przekracza 13m wysokości.

Powód etyczny: osiedle jest spokojną dzielnicą miasta, jest to niemoralne aby dla chęci zysku (zarobi głównie deweloper) niszczyć życie jej mieszkańców i osób pracujących przy ul. Wojska Polskiego. Zaplanowane wysokie budynki stworzą uciążliwość dla otoczenia. Wzmożony ruch samochodowy, problemy z parkowaniem, pękające ściany dotychczasowych budynków, zacienienie, spadek ciśnienia wody, wysoce krzywdzące zapisy do planu, które wygenerują utratę miejsc pracy przez zmniejszenie ilości punktów handlowych dla osób wnoszących niemałe kwoty z tytułu podatków do miejskiej kasy. Nierówne traktowanie; inwestor na swojej działce planuje wysokie budynki a domy mieszkańców pozostają pod względem wysokości takie jaka obowiązuje na osiedlu. Na prywatnych działkach nie pozwala się na niewielką rozbudowę, np. rodzice mogliby wygenerować na własnej posesji mieszkania dla dzieci. Zgodnie z prawem budowlanym, proces budowy i cała inwestycja powinny uwzględniać ochronę praw właścicieli nieruchomości sąsiednich czyli nas mieszkańców.

Włodarze naszego miasta ulegli tendencji panoszącej się w całym kraju „betonozy” kosztem degradacji środowiska naturalnego. Mamy wrażenie, że biorą udział w wyścigu, kto więcej i wyżej.

Na szczęście pojawiają się wśród niektórych władz samorządowych głosy rozsądku. Rządzący stawiają opór dążeniom deweloperów do monumentalizmu. Burmistrz Międzyzdrojów miał odwagę sprzeciwić się projektowi powstania dwóch 112 metrowych wież przy plaży.

Niestety Świnoujście jest miastem jednowładczo rządzonym przy absolutnym milczeniu rady miasta czego dowodem była niska frekwencja radnych na spotkaniu z nami i brak zainteresowania naszym stanowiskiem w tejże sprawie. Wnioskujemy, iż wiedzą jak mają głosować podczas zatwierdzania miejscowego planu zagospodarowania dla osiedla Posejdon.

Można bezrefleksyjnie przeżyć swoją kadencję, ale może warto byłoby zastanowić się co będzie dalej…. czy ważne jest tylko to co tu i teraz a ”po nas choćby potop” ? Władza przeminie ale co stanie się z honorem??? A przyszłe pokolenia wystawią rachunek.

Docierają do nas słowa wsparcia od mieszkańców naszego miasta myślących podobnie jak my. Stowarzyszenie Przyjaciół ulicy Hołdu Pruskiego popierają naszą inicjatywę w działaniach na rzecz lokalnej świnoujskiej społeczności i sugestię zorganizowania się stowarzyszeń w większą grupę, której celem będzie poprawa sytuacji nie tylko w poszczególnych osiedlach czy ulicach, ale również w całym mieście.

Podkreślamy nasze twarde, niezmienne od początku stanowisko, oraz determinację w obronie naszej małej ojczyzny. Oświadczyliśmy że jesteśmy przygotowani na walkę w sądach administracyjnych.

Świnoujskie Towarzystwo Osiedla Posejdon


komentarzy: 68, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-68 z 68

Gość • Sobota [02.07.2022, 06:18:39] • [IP: 178.238.252.**]

Osiedle Posejdon, najpierw trzeba oczyscić z obskurnych bud a w zwiazku z tym, zanieczyszczonego kawałka lasu przy kolejce UBB.Jakiś ładny budynek, nie wyglądał by źle ale...czemu znowu apartamentowiec?Nie może być dla rodaków, tylko wszystko dla sąsiadów zza miedzy.

Gość • Czwartek [30.06.2022, 21:12:37] • [IP: 88.218.253.**]

Budować i nie patrzyć na dziadków leśnych z posejdonu i beduinów z Bangladeszu

Gość • Czwartek [30.06.2022, 19:02:50] • [IP: 5.174.163.***]

Betonują miasto, deweloperzy niszczą zakątki miasta, , a dla mieszkańców nic w zamian, brak mieszkań gminnych, straszny tłok na ulicach, po to są konsultacje z mieszkańcami, aby wola osiedla była decydującym rozwiązanem, tu nie urzędnik decyduje! on ma pracować dla mieszkańca!!

Gość • Czwartek [30.06.2022, 17:47:51] • [IP: 89.151.36.***]

Gość • Czwartek [30.06.2022, 15:15:45] • [IP: 37.248.35.**] No tak. Nikt tak nie potrafi pisać interpelacji jak pani A. Poza tym pani A najlepiej się prezentowała na czele pochodów pro-aborcyjnych tzw. czerwonych błyskawic...

Gość • Czwartek [30.06.2022, 17:36:19] • [IP: 88.156.232.***]

Zamiast dotychczasowej Warty warto pomyśleć o estetycznym dostosowanym wysokością do Grala i apartamentów budynek. Tak jak apartamentowiec po Penelopie, czy budynek przed Kauflandem. A handlowcy niech poprawią estetykę swoich stanowisk, bo to miejsce pracy wielu nas. W Danii, Szwecji i Norwegii przy granicy również są rynki dla sąsiadów.

FACHOWIEC • Czwartek [30.06.2022, 16:52:04] • [IP: 178.235.147.***]

Przed wybudowaniem Centrum Handlowego Grycana też były krzyki, że niepotrzebne i szkoda zieleni. A tam były stare bunkry i nielegalne śmietnisko. Teraz całe osiedle robi tam zakupy w Biedronce i jakoś wszyscy są zadowoleni :-). Jak wyburzyli stary SAM na Roosevelta i zaczęli budować nowe mieszkania krzyk straszny był na całe osiedle że wieżowiec budują. Teraz jak widać bryłę budynku wszyscy zadowoleni. Będzie ładnie ! Takie to klimaty na Posejdonie... Budować na Warcie i nie patrzeć na krzykaczy. Jeszcze się taki nie urodził, aby wszystkim dogodził...

Pritter • Czwartek [30.06.2022, 16:41:23] • [IP: 88.156.235.***]

Na promenadzie coraz mniej Niemca, przez kilku niespełna roz___u wykończą Jaśnie Panią Sezamkową i będzie du_a.

Gość • Czwartek [30.06.2022, 16:20:35] • [IP: 88.218.253.***]

Fo Fachowca Uważaj bo jad do reszty odbierze ci i tak bez fałdek rozumek

Gość • Czwartek [30.06.2022, 16:20:11] • [IP: 89.151.38.***]

Do Gość • Czwartek [30.06.2022, 15:04:32] • [IP: 176.221.122.***] "Bo nie ma tam handlarzy, którzy liczą tylko zyski w Ojro i starych zgredów którym pasuje Bangladesz a nie pasuje" konkurencja" mieszkań na wynajem w nowym budynku." Nie konkurencja a zwiększona liczba samochodów, parkująca na osiedlu.Już teraz całe osiedle jest zawalone samochodami z apartamentów, Warty i Grala ponieważ nie zapewniają dostatecznej liczby miejsc parkingowych,

Gość • Czwartek [30.06.2022, 15:58:49] • [IP: 89.151.38.***]

Gdyby nie plan postawienia wysokich budynków w obrębie Chodorowskiej, Wojska Polskiego i Bałtyckiej nie byłoby źadnego planu zagospodarowania osiedla Posejdon.W całej hierarchii interesów, mieszkaniec jest na samym końcu. Zamiast się kłócić i wyzywać, zawalczmy współnie o nasze dobro.Bon seniora, to kpina na otarcie łez, patrząc jak starsi, schorowani ludzie, muszą jeżdzić do Szczecina bo władze nie potrafią lub nie chcą ściągnąć dobrych specjalistów.Może atrakcyjne mieszkania pod wynajem, pomogłby rozwiązać ten problem.Miasto komunikacyjnie sparaliżowane to też wina mieszkańców bo nie chcą przesiąść się na hulajnogi.Mamy już betonową Majorkę północy.Jak nic nie zmioenimy, będziemy mieć Sacharę północy i ciśnienie zamiast w kranie podniesie się w nas.

Gość • Czwartek [30.06.2022, 15:50:20] • [IP: 109.105.229.**]

w 2024 wybory wygra Pani Joanna a już w 2025 będzie odwoływać Pani Joannę... i każdy będzie miał kwasiora po wyborczego... Oczywiście nie zmienia to faktu, ze jest to na dziś -dodam na dziś najbardziej sensowny kandydat na PM tego miasta. Mieszkańcy muszą zrozumieć, że aby to miasto zrobiło samo w sobie zmianę musi pojawić się ktoś z zewnątrz i nie pisior nie pokemon a nie już nigdy nikt z grupy morskiej (o sld nawet nie wspominam) Jeszcze jest czas...

Gość • Czwartek [30.06.2022, 15:15:45] • [IP: 37.248.35.**]

Ta Rada Miasta to poza Panią Joanna A., to jakieś wielkie nieszczęście tego miasteczka. Rzeznik, slusarz, sklepikarka, masażystka, remontoeic budowlany PRL-u, politruk niedouczony, harcerz, cumownik, magazynier, truchciarz zawodowy, ratownik wodny, wojskowe dwa politruki z PRL- u, itd. Oto " śmietanka intelektualna" tej nadmorskiej wioski. Najgorsze, że oni tego nie ponimają, bo gdyby ponimali, nie zgodzili by się na te funkcje i na pobieranie publicznych pieniędzy.

Gość • Czwartek [30.06.2022, 15:15:04] • [IP: 176.221.123.**]

Radnych nie było, ale na wyborach my nie będziemy ich lekceważyć i stawimy się z czerwoną kartką.

Gość • Czwartek [30.06.2022, 15:04:32] • [IP: 176.221.122.***]

Za bardzo nie śledzę temat Osiedla Posejdon, bo każda część miasta...wspiera sama siebie, nie koniecznie licząc na pomoc inne części miasta. Natomiast wpis osoby Fachowca, żeby nie skłamać, i nie kombinować z komentarzami do mnie przemawia: FACHOWIEC • Czwartek [30.06.2022, 13:06:42] • [IP: 178.235.147.***] Zobaczcie jak wygląda teraz budynek mieszkalny przy Kauflandzie! Ładnie? Ładnie! A była tam stara rudera z imprezami bezdomnych. A budynek po starej Penelopie też ładnie wygląda? Ładnie! A dwa wieżowce na Wyspiańskiego nowo wybudowane też ładnie wyglądają? Ładnie! Jakoś te dwa wieżowce nikomu tam nie przeszkadzają prawda? A wiecie dlaczego? Bo nie ma tam handlarzy, którzy liczą tylko zyski w Ojro i starych zgredów którym pasuje Bangladesz a nie pasuje" konkurencja" mieszkań na wynajem w nowym budynku. TAKA PRAWDA! - Też tak uważam.

Gość • Czwartek [30.06.2022, 14:58:10] • [IP: 94.254.235.***]

235.*** wszyscy mieszkańcy płacimy podatki. Więcej niż handlarze z sezamkowej. Chybione argumenty.

Navi • Czwartek [30.06.2022, 14:57:54] • [IP: 176.221.123.**]

Jakie tam drogi na Posejdonie. Radni już dawno zapomnieli o ich istnieniu. Przecież to dopiero 50 lat od ich zbudowania. Czy w tym rejonie miasta kiedykolwiek brano pod uwagę, że byłby potrzebny teren rekreacyjny i plac zabaw dla dzieci (nigdy).Trzeba też pomyśleć o mieszkańcach, którzy mieszkają od lat. Nasi radni jak widzę lubią przyklepywać to co ważne ale niekoniecznie dla mieszkańców choć sami się do nich zaliczają.

Gość • Czwartek [30.06.2022, 13:21:43] • [IP: 176.221.122.***]

Do FACHOWIEC • Czwartek [30.06.2022, 13:06:42] • [IP: 178.235.147.***]. ... z ciebie internauto taki fachowiec z jak ze świni baletnica. Wieżowce na Wyspiańskiego sa ładne, ale nie w tym miejscu. ... to tak na wstępie. Tam jeden z nich to już by było i tak za nadto. Może tak popytaj okolicznych mieszkańców jak oni to widza bo najlepiej podziwiać coś co nie jest za Twoim oknem.

Gość • Czwartek [30.06.2022, 13:19:35] • [IP: 88.156.235.***]

Te stoiska handlowe to setki miejsc pracy bardzo ciężko pracujących ludzi.Stąd są podatki i inne daniny!! Tacy mali przedsiębiorcy to " sól ziemi" każdej normalnej gospodarki. Każdy odpowiedzialny decydent zabiega o taki biznes. Sami są odpowiedzialni za swoje rodziny. Są elastyczni itd, itd. Zazdrościsz jedn z drugim to spróbuj sam i handluj. Zobaczysz jaki to luksus. Likwidację stoisk handlowych to działanie lobby sieci handlowych. Radzę Stowarzyszeniu zgłosić tę sprawę do CBA. Niech sprawdzą bilingi rozmów i maile odpowiedzialnych za te projekty.

FACHOWIEC • Czwartek [30.06.2022, 13:06:42] • [IP: 178.235.147.***]

Zobaczcie jak wygląda teraz budynek mieszkalny przy Kauflandzie! Ładnie? Ładnie! A była tam stara rudera z imprezami bezdomnych. A budynek po starej Penelopie też ładnie wygląda? Ładnie! A dwa wieżowce na Wyspiańskiego nowo wybudowane też ładnie wyglądają? Ładnie! Jakoś te dwa wieżowce nikomu tam nie przeszkadzają prawda? A wiecie dlaczego? Bo nie ma tam handlarzy, którzy liczą tylko zyski w Ojro i starych zgredów którym pasuje Bangladesz a nie pasuje" konkurencja" mieszkań na wynajem w nowym budynku. TAKA PRAWDA!

Gość • Czwartek [30.06.2022, 12:47:24] • [IP: 62.69.252.*]

Pani Agatowska, walczcie z tymi starymi wyjadaczami, czas na nowe, mamy dosyć deweloperów, betonu i różnych głupich pomysłów naszej znienawidzonej pary betoniarzy, jeżeli będą wybory to ma PaNI mój i wielu innych głos, dosyć samowoli i robienia co im się rzewnie podoba a zwykły człowiek jest pomijany.

Gość • Czwartek [30.06.2022, 12:41:23] • [IP: 62.69.252.**]

Zgadzam się w 100 % z Fachowcem z 9:17. Jakby rozebrać te budy handlowe to może w końcu byłoby estetycznie. Sama zabudowa szarych klockowatych budynków urodą też nie grzeszy. Uliczki są również bez uroku (krzywe szare płyty chodnikowe, kostka brukowa nierówna na jezdni). Nowa zabudowa na pewno byłaby ładniejsza, choć estetyki do tak brzydkiego osiedla nie jest wstanie wnieść.

Gość • Czwartek [30.06.2022, 12:35:48] • [IP: 37.248.169.**]

Posejdon to mie tylko stoiska, handel, wynajem.To też mieszkańcy i ich zycie!Bar piwny na wejściu do lasu?a kto tych pijaków pozniej pozbiera, skoro z dwójką pijaczkow nie mozna było sobie poradzić?

Gość • Czwartek [30.06.2022, 12:35:35] • [IP: 37.248.169.**]

Posejdon to mie tylko stoiska, handel, wynajem.To też mieszkańcy i ich zycie!Bar piwny na wejściu do ladu?a kto tych pijaków pozniej pozbiera, skoro z dwójką pijaczkow nie mozna było sobie poradzić?

Gość • Czwartek [30.06.2022, 12:11:35] • [IP: 88.156.232.***]

Holdu Pruskiego wspiera Posejdon! Walczcie za Was i za Nas! Precz z betonozą!

Gość • Czwartek [30.06.2022, 12:02:27] • [IP: 46.231.59.***]

Świnoujskie Towarzystwo Osiedla Posejdon- bardzo dobry artykuł, popieram w pełni. Liczę na to, że wreszcie nas włodarze wysłuchają. Mieszkanka Posejdonu.

Gość • Czwartek [30.06.2022, 11:59:20] • [IP: 176.221.123.***]

[30.06.2022, 10:25:04] • [IP: 45.88.96.***] ORMOwcem byłeś za komuny? I tak zostało do dzisiaj? Na osiedlu Posejdon działki KUPOWALI np. pracownicy pływający ODRY. Zakłady pracy dostawały pulę działek dla swoich pracowników i były one oferowane do zakupu, władza ludowa starała się czasami o dobro klasy pracującej. Znasz jakąś inną wersję jak powstało to osiedle?

Gość • Czwartek [30.06.2022, 11:46:45] • [IP: 88.156.232.***]

Nareszcie ktoś przeciwstawia się" władzy" i jej działaniem na NIE rzecz obywateli miasta.

Joanna Pawłowska - Granic • Czwartek [30.06.2022, 11:09:13] • [IP: 212.14.7.**]

Obecny plan jest nie do zaakceptowania. Likwiduje on w swoim założeniu około 75% stoisk!! Chcemy modernizacji, ale nie zgadzamy się na likwidację!! Od lat Władze nie dają nam gwarancji co będzie za rok, stąd stan zwany" Bangladesz". Toaleta w lesie? A gdzie ma być skoro nie ma nawet toi-toi'ów? Śmieci przy ulicy? Owszem, umowy musimy z Remondisem mieć podpisane, ale nie mamy gruntów pod śmietniki. Co jeszcze chcecie Nam handlowcom zarzucić? Z naszych opłat wpływa do budżetu Miasta około 2 MILIONY ZŁOTYCH rocznie. Co dostajemy w zamian? Wieczną krytykę i nienawiść. Co jeszcze możemy dla Was, naszych przeciwników zrobić? Miejsc pracy nie oddamy, czy Wam się to podoba czy nie. Tylko RADNI mogą ów plan zablokować.

Gość • Czwartek [30.06.2022, 11:05:52] • [IP: 89.151.33.***]

Przewodnicząca rady to się zna tylko na bieganiu, ograniczone babsko w myśleniu.

Gość • Czwartek [30.06.2022, 11:00:16] • [IP: 89.151.36.***]

No tak interesiki się zawalą, a syf jak będzie tak będzie na niemieckim rynku.Przecież, tu nie chodzi o Posejdon tu chodzi o wynajem pokoi na lato żaden to interes społeczny.Ludzie na Posejdonie żyją w epoce Gierka.Pobudka.Ciekawe kto na Posejdonie chce zbić kapitał polityczny?Może tu poszukajmy problemu. Oczywiście trzeba szanować klimat miasta ale robienie kapitału politycznego to zwykłae chamstwo frau Agatowska!

Gość • Czwartek [30.06.2022, 11:00:15] • [IP: 89.151.33.***]

Jakie są kompetencje przewodniczącej rady miasta Elżbiety Jabłońskiej?Przewodniczący Rady Gminy Przewodniczący Rady organizuje pracę Rady i prowadzi jej obrady. Przewodniczący jest upoważniony do reprezentowania Rady na zewnątrz. Przewodniczący Rady w szczególności: 1) zwołuje sesje Rady, 2) przewodniczy obradom, 3) sprawuje policją sesyjną, 4) kieruje obsługą kancelaryjną posiedzeń Rady, 5) zarządza i przeprowadza głosowanie nad projektami uchwał, 6) podpisuje uchwały Rady, 7) czuwa nad zapewnieniem warunków niezbędnych do wykonywania przez radnych ich mandatu.

Gość • Czwartek [30.06.2022, 10:57:06] • [IP: 89.151.34.***]

Bangladesz. I pomyśleć, że mają czelność udawać, że dobro dzielnicy leży im na sercu.

Gość • Czwartek [30.06.2022, 10:25:04] • [IP: 45.88.96.***]

Przecież na Posejdonie mieszkają tzw.PISOKOMUNIŚCI, wybudowali domy za komuny, za pół darmo, kosztem innych inwestycji w mieście, m.in.wówczas prężnie powstały bloki SŁOWIANINA, a teraz są tacy pokorni.Niektórzy już nie żyją, pozostały dzieci, wnuki.Oni nie znają do końca historii tego osiedla.

Gość • Czwartek [30.06.2022, 10:16:59] • [IP: 188.146.131.**]

Fachowiec, brawo, górnolotne słowa, estetyka, cisza itp, można zamknąć słowem, KASA i oto im chodzi. 🌴

Gość • Czwartek [30.06.2022, 10:15:30] • [IP: 89.151.33.***]

Ty od świętej boleści fachowiec, rozwalić to sobie możesz swój chory łeb, gmina nie jest właścicielem nieruchomości na Warcie i Orionie. Gmina nie może projektować na sprzedanych nieruchomościach w latach 90-tych, bo to jest przkroczenie uprawnień urzędnika.

Szrek • Czwartek [30.06.2022, 10:00:39] • [IP: 94.254.238.***]

Lubię Posejdon ciągle tam chodzimy i nic nie kupujemy bo za drogo wolą Niemców niż polaków

Gość • Czwartek [30.06.2022, 10:00:32] • [IP: 185.210.38.**]

Gość • Czwartek [30.06.2022, 08:47:15] • [IP: 89.151.36.***]Nie na darmo nazywają tą dzielnicę zło-dziejowo, tacy przyzwoici ha ha.

Gość • Czwartek [30.06.2022, 09:59:21] • [IP: 185.210.38.**]

Pani przewodnicząca raczyła się zgodzić na cztery osoby. Och ale władz unia do głowy uderzyła. Księżniczka za cztery grosze.

Gość • Czwartek [30.06.2022, 09:53:37] • [IP: 178.183.116.**]

Ostatnio w lokalnej TV wypowiadała się p. Michalska. Powiedziała, że mieszkańcy Posejdonu protestują, bo boją się konkurencji ze strony apartamentów które zabrałyby im wynajmujących kwatery turystów. Ja mam pytanie. Nawet gdyby tak było, chociaż to bzdura bo apartamenty to inny standard, to po czyjej stronie p. Michalska stoi? Na osiedlu w większości mieszkają ludzie starsi, którzy latem dorabiają w ten sposób na utrzymanie domu i siebie. Mieszkają na osiedlu od lat 70tych. Pracowali i żyli w tym mieście wiele lat płacąc tutaj podatki i zostawiając swoje zarobione pieniądze. Pani Michalska woli dać zarobić jakimś tłustym kotom, które wybudują tutaj swój kolejny apartamentowiec , a podatki będą płacić gdzie indziej. Dla p. Michalskiej nie są ważni mieszkańcy którzy żyją tutaj od lat. Zamiast ich wspierać i dać możliwość zarobku, p. Michalska traktuje ich z pogardą, bo ważniejsi są bogaci deweloperzy. Mieszkam na Posejdonie od 40 lat. Nie wynajmuję kwater, ale innym nie zazdroszczę i ich popieram.

FACHOWIEC • Czwartek [30.06.2022, 09:17:26] • [IP: 178.235.147.***]

Czytam te bzdury o tym jak jest fajnie. Stara Warta, to blaszany targowiskowy Bangladesz. Przy Wojska Polskiego stare budy z towarem i zapyziałe stoiska nie remontowane od 1990 roku. Przy ścieżce rowerowej wzdłuż Wojska Polskiego to jeden wychodek dla handlarzy z sezamkowej i szwabów - same papierzaki! Śmieci w kartonach po południu na całej ulicy. A jak przeczytałem o" powodzie estetycznym" to miałem atak śmiechu! Styl w jakim wybudowano Posejdon ja bym określił Gierkowsko-złodziejski. Gierkowskie projekty - złodziejskie materiały z budów w Świnoujściu. Rozwalić Wartę i te wszystkie budy handlarzy i budować mieszkania i apartamenty teraz! Mieszkaniec Posejdonu

Gość • Czwartek [30.06.2022, 09:05:52] • [IP: 88.218.254.**]

Gość • Środa [29.06.2022, 21:27:53] • [IP: 89.151.39.***]Tobie to może już niepotrzebne...czekasz na śmierć ale co tu mają robić Twoje dzieci??Nic tu nie ma a żeby powstało to potrzebna jest siła robocza-mieszkania.Kto ma zrobić te mieszkania??Miasto czyli my??Postawią deweloperzy a tylko wtedy jeśli na tym zarobią to chyba normalne?Ewentualnie spółki, firmy które potrzebują pracowników.Nawet ci co tu jeszcze mieszkają muszą skądś mieć kasę na to minimalne życie.

Gość Zenon • Czwartek [30.06.2022, 08:57:12] • [IP: 178.235.146.**]

Budować budować

Gość • Czwartek [30.06.2022, 08:54:45] • [IP: 176.221.123.***]

Wojsko Rosyjskie opuściło Dzielnicę POSEJDON w Pażdzierniku 1992 r i nastała Wolnośc i Swoboda

Gość • Czwartek [30.06.2022, 08:47:15] • [IP: 89.151.36.***]

To jest najlepsza dzielnica w tym mieście i najwięcej normalnych i przyzwoitych ludzi tu mieszka. Przykro patrzeć na podejście naszych radnych, nawet nie chciało im się porozmawiać z mieszkańcami a od tego ich wybrali. Mieszkańcy już się nie liczą w tym mieście i to jest straszne. Kupisz dom w spokojnej dzielnicy a tu obok kołchoz turystyczny ci zbudują... Masakra

marian janusz paździoch • Czwartek [30.06.2022, 08:28:27] • [IP: 176.221.122.***]

grunt że fasola polata sobie po korcie

Gość • Czwartek [30.06.2022, 08:26:50] • [IP: 5.173.24.***]

uwaga dzisiaj na stacji stoi ochroniarz i pałką uderza w rowery jak ktoś jedzie

Gość • Czwartek [30.06.2022, 08:09:40] • [IP: 176.221.122.**]

Posejdon to kiedyś był spokojna dzielnica.Dzisiaj to jedna wielka psiarnia. Psy ujadają 24 h na dobę, właściciele nie reagują jakby byli głusi. Do tego tartaki na ogrodach, bo przecież palety i stare meble trzeba pociąć do pieca. Gość co przy ul.Staffa zrobił złomowisko starych samochodów, (14 sztuk) i rozstawia je na pobliskich ulicach. To już niestety nie ten Posejdon. I już nigdy spokojnym nie będzie

Gość • Czwartek [30.06.2022, 07:35:39] • [IP: 88.156.235.***]

Ręce precz od osiedla Posejdon !! To spokojna i kameralna i bardzo czysta dzielnica. Nie pozwolimy na realizację nowego planu !! Zorganizujemy czynny opór !! Przekonacie się jeszcze.

Gość • Czwartek [30.06.2022, 05:46:01] • [IP: 31.0.66.***]

P R Y W A T A N A P A Ń S T W Ó W C E

Gość • Środa [29.06.2022, 22:41:07] • [IP: 89.151.33.***]

Osiedle Posejdon zawsze było i jest spokojną dzielnicą. Mieszkam tutaj od 1992 roku. To fajna i spokojna dzielnica.

Gość • Środa [29.06.2022, 22:20:25] • [IP: 89.151.36.**]

Gadka szmatka, diety do kieszeni a pani A. napisze interpelację...

Gość • Środa [29.06.2022, 22:13:02] • [IP: 176.221.122.**]

A kominy tej niskiej zabudowy pozapychac szmatami co by na witacze dym nie leciał

Gość • Środa [29.06.2022, 21:55:28] • [IP: 176.221.123.***]

będą wybory to zapamietać te łby.

Gość • Środa [29.06.2022, 21:54:32] • [IP: 176.221.122.***]

Dlaczego mają zarabiać? za psie pieniądze dostali działki budowlane od zakładu pracy, teraz młodzi za byle jakie mieszkanie z kredytem płacą fortunę.

Gość • Środa [29.06.2022, 21:49:44] • [IP: 91.246.211.**]

Mieszaków hahahhaha kto to pisał??

Gość • Środa [29.06.2022, 21:49:39] • [IP: 89.151.33.**]

Ulica Hołdu Pruskiego wyremontowana z podatków wszystkich mieszkańców a jeździć po niej mogą tylko mieszkańcy tej ulicy. Kiedy chciano ul.Gdyńską połączyć z ul. Grunwaldzką to mieszkańcy podnieśli krzyk że wzmożony ruch spowoduje hałas i smród spalin. Teraz mieszkańcy Posejdonu chcą zawłaszczyć teren i ustalać prawa jakie będą im odpowiadać. Przecież to prowadzi do anarchi gdzie kapitał będą zbijać miernoty polityczne.

Gość • Środa [29.06.2022, 21:49:24] • [IP: 77.88.191.***]

Spokojna dzielnica? A te tłumy Niemców to fatamorgana? Kpina jakaś...Kasa się dla nich tylko liczy.

Gość • Środa [29.06.2022, 21:27:53] • [IP: 89.151.39.***]

Do Gość • Środa [29.06.2022, 19:55:33] • [IP: 88.218.254.**]. A kto powiedział, że trzeba jeszcze więcej w Świnoujściu budować. Budować dla kogo? Dla deweloperów którym ciągle mało? Dla ludzi, którzy kupują apartamenty, nie po to aby tutaj mieszkać, ale aby zarabiać. Poza kasą z wynajmu nic ich z tym miastem nie łączy. Nie buduje się mieszkań dla młodych i dla tych którzy chcą tutaj żyć, pracować. Nikomu na nas mieszkańcach nie zależy. Za granicą wiele jest przykładów zachłanności, która w takich miejscach jak Świnoujscie zepchnęła mieszkańców na margines. Walczmy dopóki jest jeszcze szansa na ocalenie tego miasta dla nas i naszych dzieci.

Gość • Środa [29.06.2022, 20:53:34] • [IP: 176.221.123.***]

Swoją obecnością radni pokazali gdzie mają wyborców :) przed wyborami wejdą wam w tyłki

Gość • Środa [29.06.2022, 20:17:55] • [IP: 62.254.132.***]

Nawet 1/4 radnych nie raczyła przyjść na spotkanie ze swoimi wyborcami. Dno !

Gość • Środa [29.06.2022, 20:16:39] • [IP: 37.187.147.***]

Ten babsztyl nie ma nikomu prawa wydzielać ile osób ma wejść. Jeżeli ten babsztyl sobie kupi na własność taką salę obrad, to będzie mogła decydować, zresztą ta baba zasiada tam nielegalnie.

Gość • Środa [29.06.2022, 20:15:11] • [IP: 90.129.218.***]

A sklepu tez ni mo

Gość • Środa [29.06.2022, 20:14:23] • [IP: 62.254.132.***]

Bo to tacy gówniani w dużej części radni są niestety :(

Gość • Środa [29.06.2022, 19:58:30] • [IP: 176.221.123.***]

Znacie takie przysłowie"gadał dziad do obrazu... " nie rozdrabniajcie się, niedługo wybory samorządowe będzie można się wykazać i te przyspawane dypy wykopać?!

Gość • Środa [29.06.2022, 19:55:33] • [IP: 88.218.254.**]

Jedno jest pewne...Miasto nie ma terenów pod budownictwo więc albo wycinamy tereny zielone albo...pniemy się do góry.Na terenie gdzie stoi 20 domków jednorodzinnych można postawić blok na 200 mieszkań.Coś za coś więc kto jest egoistą??

Gość • Środa [29.06.2022, 19:51:36] • [IP: 31.11.131.***]

Ale o dwóch innych spotkaniach z radnymi to już nie napiszecie. Jesteście po prostu nieuczciwi.

Gość • Środa [29.06.2022, 19:50:49] • [IP: 176.221.122.***]

Tak wlasnie wyglada bycie radnym w tym miescie. Na miejscu radnych byloby mi wstyd wyjsc na ulice i patrzec mieszkancom w twarz a oni jeszcze maja czelnosc pieprzyc ile to dobrego robia dla miasta.

Gośćjols • Środa [29.06.2022, 19:40:11] • [IP: 83.20.255.**]

Mieć w nosie ta wiochę!!

Oglądasz 1-68 z 68
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Znowu ani ZWiK ani urząd miasta nie poinformował lokalne media czyli Mieszkańców o awari na ujęciu wody. Na czym polega awaria? Gdzie jest awaria? Czy sanepid wykonał wczoraj i dzisiaj badania wody? ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■