POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [27.06.2022, 10:46:19] • Świnoujście

Grupa Morska: Czas na rowery elektryczne w Świnoujściu. Proponujemy dopłaty systemowe!

Grupa Morska: Czas na rowery elektryczne w Świnoujściu. Proponujemy dopłaty systemowe!

fot. Grupa Morska - Cała Naprzód

„Uważamy, że jest odpowiedni moment do tego, aby stworzyć program dopłat zachęcający mieszkańców naszego miasta do zakupu roweru elektrycznego. Proponujemy, aby dopłacać 50% ceny zakupy, do maksymalnej kwoty 2000 zł. Argumentów za jest wiele. Należy zacząć od Europejskiego Zielonego Ładu i przyjętego w jego ramach planu Fit for 55. Jest to kolejna redukcja emisji i wyraźne wskazane do promowania wśród mieszkańców korzystania m.in. z bardziej ekologicznych form transportu.

Kolejnym istotnym argumentem jest obecny ruch na ulicach naszego miasta. Aut jest wiele, natężenie ruchu spore, a problemów w codziennej komunikacji dodaje fakt wykonywania koniecznych inwestycji i remontów dróg. Przesiadka na rowery elektryczne przyczyniłaby się do rozładowania obecnego natężenia.

Wszyscy jesteśmy świadkami galopujących cen paliwa. Przesiadka na rower elektryczny byłaby ogromną oszczędnością dla każdego, domowego budżetu. Pozostałe szczegóły i ramy prawne są jak zwykle do wypracowania. Ważne, abyśmy byli zgodni co do idei do czego będziemy wszystkich namawiać. W tej sprawie również działamy w ramach oficjalnej interpelacji do Prezydenta" - czytamy na profilu Facebook Grupy Morskiej


komentarzy: 92, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-92 z 92

Gość • Środa [29.06.2022, 21:42:29] • [IP: 92.118.167.**]

A co to wspólnego ma z ekologią? Na rowerze sie pedałuje, a to nie pobiera, gazu, węgla ani pradu...

Gość • Wtorek [28.06.2022, 18:56:39] • [IP: 79.186.214.***]

GRUPA MORSKA JUŻ CAŁKIEM ODLECIAŁA, JUŻ RZĄD DOPŁACA DO EGLA ALE DOPŁAT NIE WIDAC, TERAZ NASTĘPNY WYMYSLIŁ ZAKUP CZEGOS CO NIE JEST POTRZEBNE, POLSKA IDZIE JUŻ NA PSY, Z WYMYSŁAMI I OKRADANIEM RODAKÓW, OPAMIĘTAJCIE SIĘ CO ROBICIE ŻEBY ZABŁYSNĄC.

Gość • Wtorek [28.06.2022, 13:19:16] • [IP: 88.218.254.**]

Gość • Wtorek [28.06.2022, 11:57:58] • [IP: 46.205.145.***]A le komiku..dlaczego swoje uczucia przypisujesz innym??Wiem że nienawidzisz innych od ciebie jak wasz przywódca.Kto nie zwolennik pis-u i rydzyka ten nie katolik i Polak, znamy to z przemówień waszych przywódców.

Gość • Wtorek [28.06.2022, 13:08:50] • [IP: 178.238.246.**]

Może Rydzyk zakupi ludziom, biednym z niska renta, może on w końcu coś da ludziom a nie tylko bierze nawet od bezdomnych.Jest już wiekowy, po co mu ta forsa, niech się podzieli!!nawet na rowery i wózki inwalidzkie!😡🤔

Gość • Wtorek [28.06.2022, 12:02:50] • [IP: 46.205.148.**]

IDIOCI!! Może mi ktoś dopłaci do. ...czajnika elektrycznego??

Gość • Wtorek [28.06.2022, 11:57:58] • [IP: 46.205.145.***]

10:26 - najpierw cokolwiek poczytaj, miej odwagę, dotrzyj do listów Episkopatu o Radiu Maryja, do faktów jak marsze protestacyjne setek tysięcy po odmowie włączenia Tv Trwam na platformę naziemna, jak ciekawy akt odwagi cywilnej aktora C. Pazury broniącego Radia Maryja (filmy YT), wynurz się z fal śliny plutej na te media wskutek zmanipulowania ciebie jak psów Pawłowa (czeste powtarzanie nazwiska Rydzyk w ujemnym kontekście szczuje i tresuje, niedocieranie do prawdy, do źródeł to utrwala). Wtedy zrozumiesz, że odbiorcy Torunia i redemptorysci zwani dla wywołania nienawiści" Rydzykiem" nie są odłamemdziałają w pełnej zgodzie z Kościołem, a ich tv Trwam i RM są pełne wartościowych audycji, sam z tego korzystam. Ureguluj swoje sprawy z Bogiem, przez spowiedź zwłaszcza, bo zamiatanie grzechów pod dywan sprawia, iż miotaja toba konwulsje niecheci do ludzi, którzy ci nic zlego nie zrobili, ale do ktorych odczuwasz wściekłą nienawiść - tak działa skryta i umiejętna manipulacja, warunkowanie ludzi jak psów Pawłowa.

Gość • Wtorek [28.06.2022, 11:40:42] • [IP: 46.205.148.**]

A kto do tego idiotycznego pomysłu będzie dopłacał? Grupa Morska? Bo ja, podatnik jestem przeciwny. Rowerzyści i ich zachowaniu już teraz doprowadzają mnie do szału.

Gość • Wtorek [28.06.2022, 10:26:59] • [IP: 88.218.254.**]

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 23:02:38] • [IP: 46.205.129.**]Więc rydzyk to kościół??Więc to może dlatego pozycja tego odłamu katolicyzmu coraz bardziej traci na znaczeniu w Polsce??Znajomi prawie wszyscy są katolikami ale o tym człowieczku nigdy dobrego zdania nie mieli.

Gość • Wtorek [28.06.2022, 09:18:10] • [IP: 46.205.145.***]

23:38 • [IP: 178.238.249.**] To nie jest cecha PiS, przeciez 500+ (też nie taka gigantyczna pomoc jak na lewicowym Zachodzie, gdzie ciągną tak zwani dla śmiechu uchodźcy liczący na kroplówkę socjalu) ma wzmocnic rodziny, a rodziny są dla lewicy wrogiem, bo tam sie wychowuje dzieci normalnie, że np. homosiowanie praktyczne (nie sama skłonność) to zboczenie, więc rózne organizacje lewicowe omijają rodzinę, przez lata wysyłały do szkoł ideologów, którzy pod pretekstem instruowania o profilaktyce AIDS zalecali prezerwatywy, co juz jest wsączaniem filozofii lewicowej, a Trzaskowski chciał wysyłać latarników No i PiS zmniejsza podatki, pitowe, citowe, itd., a to cecha prawicy.

Gość • Wtorek [28.06.2022, 08:57:20] • [IP: 80.146.224.***]

Rower elektryczny za 2 tys. Sorry ale byłabym się tym jeździć. Pomysł spoko ale też skąd brać hajs jak są problemy inflacyjne.nie możemy w kółko dawać bo to się źle skończy. Już widać jak ceny wystrzeliły. Może poczekajmy przygotujmy na przyszły rok program dopracujmy, może jakaś sonda, lepsze pomysły.

Gość • Wtorek [28.06.2022, 06:57:09] • [IP: 37.47.148.***]

Skąd weźmiecie kasę na to.? Dacie ze swojej kieszeni?

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 23:38:42] • [IP: 178.238.249.**]

Ktoś tu pisze że grupa morska ma poglądy lewicowe - rozdawnictwo a przecież rozdawnictwo to cecha PiS. No to czy PiS jest lewicowy?

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 23:02:38] • [IP: 46.205.129.**]

21:56:15] • [IP: 5.174.64.***] Widziałeś te osiołki, czy tez inni ci o nich powiedzieli? Najbardziej żałosna jest ta pyszałkowata pewność poszczutych przez internet lub TVN albo inną tv. Każdą bajeczkę łykną, bo o niej usłyszeli, przeczytali. Wiara tak silna, że konkuruje z religijną, ale religijna nie opiera się na nienawiści i kampaniach medialnych przeciw określonemu człowiekowi, jak to jest z ksmpaniami przeciw o Rydzykowi (czyli Kościołowi)

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 22:44:10] • [IP: 85.221.141.***]

Głupie lewactwo służy frycom i konfabuluje tak jak oni im każą. Tylko zwykły rower jest ekologiczny i tani w eksploatacji. GM pilnie powinna iść na kuracje do Tworek.

FIKOŁ • Poniedziałek [27.06.2022, 21:56:15] • [IP: 5.174.64.***]

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 20:21:30] • [IP: 62.69.229.**]...A nie lepiej żeby dawali 50 % dopłaty do osiołków podróżnych, trochę tańszych niż ma nasz Ojciec Tadeusz z Rydzykowa? 🐲

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 21:44:17] • [IP: 5.174.163.***]

Akumulatory bardziej zanieczyszczają niż samochody, zwykły rower tak, rzeźnik nie ma siły? elektryka się zachciało? trawnik na fotce zaniedbany-do roboty!

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 21:34:05] • [IP: 45.66.35.**]

mam czajnik enektryczny niech mnie dopłacą max 2000zł

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 21:31:30] • [IP: 46.205.129.**]

17:35• 88.218.253.**] "Grupa Morska ma myślenie typowo lewicowe. Za cudze pieniądze (podatników) chce zdobyć poparcie. Wszędzie dopłaty, socjal i inne plusy, a potem społeczeństwo zdziwione, że inflacja rośnie. Ludzie, to są wasze pieniądze, za które oni chcą wam kupić te rowerki (...)". ---Trafna uwaga! Np.wskazują dawny Dom Rybaka i wołają: trzeba go wyremontować! Ale ktoś za to musi zapłacić. Kto? Nie Grupa Morska, co niby jest normalne, bo to organizacja polityczna (polityki lokalnej), też nie władza, nie Żmurek, to. . jakis inwestor. Niby wszystko jest tu przejrzyste. Ale Grupa Morska stawia sie w roli recenzenta i nie ponosi żadnej odpowiedzialności, ale frukta chce mieć, znow dostac sie do rady - a gdy zastanowimy sie lepiej, to regularnie sięga do NASZYCH portfeli w stylu iście lewicowym, zaslaniajac się rzekomymi wartosciami, a tu ekologią, dobrem ludzi, warunkami w mieście. --- Nie łykajcie tego. Trzeba obniżac podatki, ulatwiac zatrudnienie, by ludzie SAMI mogli kupic sobie rowery.

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 21:28:38] • [IP: 185.220.100.***]

złodzienie roweruw juz cieszom japy na elektryki a dyć tyla było wyrokuw na złodzieni w zeszłę roku fschud wezmie wszy sko

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 21:04:34] • [IP: 213.155.174.***]

Gówno zawsze wypływa.

maxx • Poniedziałek [27.06.2022, 20:57:28] • [IP: 178.238.249.**]

Jeśli Grupa Morska dysponuje własnymi środkami, jestem jak najbardziej za. Jeśli Grupa Morska nie dysponuje własnymi środkami, tylko liczy na pieniądze podatników, mówię stanowcze NIE. Stare przysłowie brzmi: do roboty, LENIE.

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 20:41:19] • [IP: 178.238.253.**]

Grupie Morskiej całkiem w głowie się przewraca dopłaty do rowerów mają pomysły tylko nie że swojej kieszeni już załatwili cmentarz dla psów który jest nie czynny wydane pieniądze i nic poza

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 20:21:30] • [IP: 62.69.229.**]

A nie może być 50 procentowa dopłata do samochodów elektrycznych?

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 20:05:57] • [IP: 176.221.122.**]

to jest chore, ale cóż -komuno wróć - daj daj daj.

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 20:00:15] • [IP: 92.235.43.**]

Grupa Morska:" ...Proponujemy, aby dopłacać 50% ceny zakupy..." wow a to nie wiedziałem ze GM jest tak dofinansowana fiu fiu. Czy możne jednak chodzi tu o dopłaty z budżetu lokalnego/państwa? To super tylko jeszcze dopytam a skąd niby są te pieniądze, skąd np państwo ma mieć te pieniądze? Wydrukować czy możne z drzewka pozrywać? Jak kogoś stać na elektryka (fachowca, samochód, rower) to niech sobie kupi a jak nie to jak mówi stare przysłowie" kto nie ma miedzi ten na * siedzi" no ale rozumiem komuna to taki stan umysłu.

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 19:37:57] • [IP: 185.195.71.*]

złodzienie roweruw juz cieszom japy na elektryki a dyć tyla było wyrokuw na złodzieni w zeszłę roku fschud wezmie wszy sko

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 19:01:10] • [IP: 89.151.36.***]

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 17:48:44] • [IP: 37.248.110.**] Zainteresował mnie ten temat. Na pewno masz duże doświadczenie w wąchaniu gówien i nie warto laikowi dyskutować ze znawcą. Rozwiń temat bo na pewno masz dużo do powiedzenia...

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 18:55:41] • [IP: 178.238.251.***]

Popieram takie dopłaty, jest ich coraz więcej w polskich miastach.

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 18:36:59] • [IP: 83.20.153.***]

Grupo Morska, jej pomysłodawcy, w Gorzowie jest szpital psychiatryczny, może weekend najbliższy tam spędźcie? Trochę wam we łbach się przemieni...

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 18:23:03] • [IP: 37.248.221.**]

I rowery elektryczne będą leżeć jak hulajnogi po kątach i krzakach w mieście

Wywiad na Do Rzeczy pl • Poniedziałek [27.06.2022, 18:12:47] • [IP: 46.205.129.**]

...zaspakajanie podstawowych potrzeb. Nawet jeśli chcieliby sobie kupić mieszkanie, to oddają się w niewolę dożywotnią. Jakoś przeciwko temu nikt nie protestuje. Nie zastanawia się, jak zaradzić temu, ale wszyscy mało jaja nie zniosą, żeby ratować planetę. pyt.: A jeśli wejdzie w życie zakaz produkcji i sprzedaży samochodów spalinowych, to kredyty będą potrzebne jeszcze na auta elektryczne. St.M.: Jestem w takim wieku, że mam nadzieję, że tego już nie dożyję, ale współczuję młodym ludziom, którzy będą musieli się z tym skonfrontować.

Wywiad na Do Rzeczy pl • Poniedziałek [27.06.2022, 18:10:18] • [IP: 46.205.129.**]

Pyt.: Jak pan ocenia pomysły klimatyczne PE? Np.Fit for 55? Stanisław Michalkiewicz: To, co się dzieje w tej sprawie w Parl. Europejskim i w całej UE, jest ilustracją tego, że znajdujemy się w mocy wariatów. To jest grupa ludzi, którzy mają jakąś fiksację na punkcie ratowania planety. Najwyraźniej nie ma innych zmartwień, dlatego próbują wepchnąć, jeśli nie pół świata, to przynajmniej Europę, w bardzo poważne kłopoty. pyt.: Dlaczego? St. M.: Dziś mamy objawy kryzysu energetycznego i najlepszą ilustracją tego, co się dzieje, jest powrót do węgla. Dzieje się to pomimo programu dekarbonizacji, nikt od węgla nie odstępuje. Dziś mamy ilustrację tego, co kiedyś już powiedział prezydent USA R.Reagan, czyli nie rozwiązuje się problemów, tylko stwarza nowe. Możemy mówić, że walka z klimatem jest obłożona ogromną ilością propagandy? Tak i przy pomocy tej propagandy, która jest bardzo nachalna, odwraca się uwagę młodych ludzi od rzeczywistych problemów. Między innymi od tego, że nawet jeśli pracują, to nie stać ich

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 18:08:19] • [IP: 176.221.122.***]

Fit for 55 tym czasem niemce wracają do węgla tłumoki ten kit sobie w trampki zapodajcie

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 17:50:31] • [IP: 46.205.129.**]

27.06.2022, 15:34:08] • [IP: 37.47.156.***] wyznaj, co trzeba brac, by miec zaburzenia czasu? Jaka 80-latka?!

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 17:48:44] • [IP: 37.248.110.**]

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 15:50:43] • [IP: 2.106.93.**]...A Twoje odchody podczas srania w lesie i po krzakach są eko? To dlaczego jak się załatwiasz czuć siarkowodór i dwukapustnik grochu na kilkaset metrów...Twoje odchody są bardziej niebezpieczne niż te rowerowe akumulatory...🍅

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 17:47:46] • [IP: 37.30.20.***]

Wszystkie pojazdy elektryczne są tak samo ekologiczne, jak akumulatory, które służą do ich napędu i energia z elektrowni węglowychdo ich ładowania. Totalna bzdura. A pomysł dopłat jest debilny. Jak ktoś chce jeździć rowerem niech uruchomi swoje mięśnie, które pozwolą mu dotlenić mozg!

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 17:35:46] • [IP: 194.120.84.*]

Europejski Zielony Lad, oby nie za mojego zycia.

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 17:35:22] • [IP: 88.218.253.**]

Grupa Morska ma myślenie typowo lewicowe. Za cudze pieniądze (podatników) chce zdobyć poparcie. Wszędzie dopłaty, socjal i inne plusy, a potem społeczeństwo zdziwione, że inflacja rośnie. Ludzie, to są wasze pieniądze, za które oni chcą wam kupić te rowerki. Czy może jednak Grupa Morska wyłoży pieniądze z własnej kieszeni? Śmieszna inicjatywa. Nie popieram. Społeczeństwu należy zmniejszyć obciążenia podatkowe.

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 16:36:58] • [IP: 176.221.122.***]

Wy zacznicie doplaca po 2000zl do osob ktore zatrudniacie na stanowiskach i potem odpowiadaja za infrastrukture rowerowa. Sciezki w swinoujsciu w wiekszosci sa zle zaprojektowane i zle utrzymywane. To nie koszt rowerow jest problemem tylko to, ze ludzie boja sie jezdzic rowerem po miescie!!

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 16:33:40] • [IP: 94.203.113.**]

dlaczego nie dopłacać do roweru jest jeszcze bardziej ekologiczny

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 15:58:34] • [IP: 37.47.156.***]

A czy ta pod grupa zapytała swojego guru staruszka, dlaczego wrzucił do kosza, opracowanie firmy zewnetrznej za nasze pieniądze, dotyczące systemu ruchu w mieście. Pamiętamy, że w grudniu 2021 na posiedzeniu RM był punkt dotyczący wyboru wariantu, spośród trzech które przedstawiła tamta firma. Ale na wniosek jednego niePOradnego, przeniesiono ten punkt na styczeń 2022 rok. Mamy już czerwiec 2022 rok i nic, na żadnej RM już nie wrócono do tego ważnego tematu. Więc może wśród radnych w podgrupie morskiej jest ktoś, kto wyłamie się z systemu rzeźnikowego i przypomni staruszkowi, żeby zaczal konsumować opracowanie wykonane za nasze pieniądze. Zaczęło się lato i mamy argamedon pieszo - rowerowy na chodnikach w centrum miasta. Wiadomo, że staruszkom z UM trudno wychodzić w takie upały, żeby zobaczyć co się dzieje, ale może w tej podgrupie jest ktoś młodszy, wykształcony i z jajami?

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 15:50:43] • [IP: 2.106.93.**]

Rowery elektryczne nie są eko!! Czy wy wiecie jak akumulatory zanieczyszczają środowisko? Co za ludzie siedzą w tej grupie morskiej??

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 15:43:43] • [IP: 46.205.129.**]

Do jasnej cholery, powoływanie się na arcypodły i głupi, , który doprowadzi do zubożenia Europejczyków plan Fit for 55 to jak splunięcie w twarz. Wypraszam sobie!

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 15:38:52] • [IP: 185.210.39.**]

Najbardziej ekologiczny jest zwykły rower. Elektryczne niech używają starsze osoby lub mniej sprawni. Młodzi na hulajnogach lub elektrycznych?? to na pewno nie jest ekologiczne !! To abberacja

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 15:34:08] • [IP: 37.47.156.***]

Odchodzą wartościowi, a zostają miernoty i starcy. Na przykład w takim mieście kierowniczką działu rozwoju jest babulenka, blisko 80 - cio letnia! To zjawisko nie ma sobie podobnych w Najjasniejszej. Skutki takich obsad są bolesne dla mieszkańców, jak na przykład słynny już na Europę Mulnik. Godali dwa lata temu, że skończyli, ludzie pokupowali działki, a okazało się, że tam nie ma żadnej infrastruktury. Całe szczęście, że za rok staruszek wyfrunie w zasłużony kapciowy niebyt, a wraz z nim cały stary kolektyw PZPR - u, z urzędu miasta, rady miasta i spółek miejskich. A mieszkańcy zaśpiewają " Wesoły nam dzień dziś nastał, bo PZPR się z nami rozstał! Olejwuja, Olejwuja!!"

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 15:27:25] • [IP: 92.210.31.**]

Lepiej doplacac za pobyt starszych schorowanych mieszkancow Swinoujscia w domu opieki. Cale zycie pracowali dla Swinoujscia wiec czas sie odwdzieczyc.

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 15:02:49] • [IP: 88.218.255.***]

Ta Grupa Morska od czasu jak PIS wygrał wybory bierze z nich przykład i chce rozdawać ludziom kasę z naszych podatków. Nie członkowie Grupy Morskiej rozdają, ale ze swoich składek albo swoich prywatnych pieniędzy. A nie zdobywać poparcie obietnicami za pieniądze wszystkich podatników.

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 14:55:50] • [IP: 176.221.123.***]

Nie myślę, więc nie pomyślę.

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 14:54:33] • [IP: 94.254.237.*]

Rower +głupota+

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 14:38:02] • [IP: 46.205.152.**]

Do IP [IP: 176.221.123.***] SUPER

• Poniedziałek [27.06.2022, 14:21:16] • [IP: 78.133.244.**]

Nie nie Urzędasy nie myślą takimi kategoriami tylko doszło może do nich w końcu jaki będzie armagedon komunikacyjny po otwarciu tunelu, a wiec mieszkańcy na rowery i hulajnogi a wolne miejsca parkingowe dla Niemców. Tu chodzi o to że miasto nie przyjmie takiej ilości samochodów ale przecież można pieprzyć głupoty o ekologii i cyk już 50% łyknie.

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 14:17:28] • [IP: 62.69.252.***]

A może by tak zrobić ruchome chodniki

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 14:16:51] • [IP: 176.221.122.***]

To chory pomysł juz hulajnogi sa utrapieniem chyba w całej Polsce, korzyść to tylko dla tego co czerpie kasę...

Handler • Poniedziałek [27.06.2022, 14:12:26] • [IP: 83.20.153.***]

Czy was już kompletnie porąbaĺo, inaczej chciałem napisać. Po pierwsze, teren płaski, troche ruchu, jadąc zwykłym rowerem, nie zaszkodzi. Drugie, dopłaty, może te pieniądze przeznaczyć na coś konkretnego. Po trzecie. Taki rower zginie to polycja się zapłacze, zwykłe trudno odzyskać. Nie mam pojęcia, czy pomysłodawcy chcą jakiś wałek zrobić, czy tak oderwani są od życia?

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 13:52:16] • [IP: 176.221.122.**]

Hulajnogi są utrapieniem tego miasteczka, zagrażają i powodują wypadki, a ci chcą jeszcze więcej hulajnog !! Brak świadomości, że w śródmieściu nie ma ścieżek rowerowych, więc jak najdalej od tak niebezpiecznych dwukołowych hulajnog elektrycznych. Ale trzeba zrozumieć, zbliżają się wybory, więc zaczyna się wysyp głupot, dla statystyki. Dziadek i tak ich olewa, jak olał interpelację o pamiątce po MSR S.A..

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 13:46:35] • [IP: 176.221.123.***]

A jednak Świnoujście idiotą słynie. Nigdy bym nie pomyślał że w Świnoujściu jest tylu idiotów w Swinoujściu. Jak się nie ma pomysłu na życie - to jest szansa zabłysnąć jako idiota ekologiczny - rowerowy. W ministerstwie łapówki /czyt. ekologii/

Gość z marsa • Poniedziałek [27.06.2022, 13:43:22] • [IP: 178.235.147.***]

Chyba was po****o! Z moich podatków ma być sponsorowany rower elektryczny cwaniakom? Nigdy! Lepiej dać pieniądze na pobyt starszych ludzi w ośrodku opiekuńczym!

Antylewak • Poniedziałek [27.06.2022, 13:32:48] • [IP: 31.61.171.***]

Niebawem lewactwo zabroni wiatraków na polach, bo może to źle wpływać na wzrost i komfort psychiczny zbóż.

Ghost • Poniedziałek [27.06.2022, 13:29:46] • [IP: 37.47.158.**]

Bardzo dobry pomysł. Każde działanie ograniczające śmierdzący ruch aut spalinowych jest godne poparcia. Proponuję aby kwota dofinansowania była większa. W Gdańsku wynosi 2.5 tys zł.

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 13:22:45] • [IP: 46.205.158.**]

Czas skończyć z ta grupa cwaniaków udają bezpartyjnych ? a są gorsi jak jakaś partia typowe jak Mejza ?

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 13:16:12] • [IP: 185.210.37.***]

A ja bym bardzo chętnie skorzystała. Ze zwykłego korzystać już nie mogę ze względu na kolana, ale gdybym mogła sobie pozwolić na rower elektryczny dzięki takiej opłacie, to bardzo chętnie zrezygnowałabym z samochodu w jeździe po mieście. I proszę nic mi nie mówić o komunikacji miejskiej... może, gdyby siatka połączeń i częstotliwość kursowania była większa...

Piotr • Poniedziałek [27.06.2022, 13:12:59] • [IP: 72.2.235.***]

Przypisywanie sobie pomysłów jest pewnym nadużyciem, takie dopłaty są już między innymi w mieście Gdynia.

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 13:09:16] • [IP: 80.187.118.***]

Doplaty do rowerow z napedem miesni, tylko te sa EKOLOGICZNE💪🚲. Grupa morska odjechala ekektryczna hulajnoga😂

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 12:55:42] • [IP: 37.248.220.**]

Tak zrytych beretppw jak w grupie Morskiej chyba nigdzie nie ma nigdzie

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 12:45:33] • [IP: 178.238.247.**]

europejski nowy ład przez wojnę niemcom padł, zaczynają otwierać na nowo kopalnie, a ta cała elektryczna ekologia to jedno wielkie kłamstwo, choćby sama produkcjai utylizacja akumulatorów jest bardzo szkodliwa dla środowiska

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 12:43:17] • [IP: 46.205.158.**]

Typowa grupa cwaniaków nabijać kasę chce komuś ? Jakieś lobby zaczyna nakręcać Sławomira ? Po co niech dopłaca do zwykłych rowerów te są wypełni ekologiczne.

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 12:36:05] • [IP: 94.254.237.**]

Ja poproszę dopłatę do roweru tradycyjnego.

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 12:33:53] • [IP: 37.8.215.***]

bardzo ciekawy pomysł jeśli np.co druga rodzi a w miescie taki nabyla to raczej niedrogo by wyszlo dla miasta.Taniej niz podlewanie kwiatkow napewno.

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 12:26:22] • [IP: 37.248.173.***]

Osoba ta powinna zająć się tym na czym najlepiej się zna, czyli gdzie łopatka gdzie szynka, z czego można wytopić smalec. Daruj waść i wstydu oszczędź. I taki jegomość przewodniczy pracami gospodarki i budżetu, wyborco obudz się.

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 12:23:03] • [IP: 37.187.147.***]

Sram porannym soczystym stolcem na niemiecki zielony ład i tą całą z dupy wysraną ekologię w faszystowskim wykonaniu. P.S. Utylizacja i produkcja akumulatorów jest super eko, co nie?

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 12:22:43] • [IP: 89.151.36.**]

Grypa Morska... Proponuję składkę na rowery dla waszego śmiesznego ugrupowania, ale pod jednym warunkiem. Warunek jest taki że pojedziecie na nich jak najdalej od Świnoujścia i nigdy tu nie wrócicie...

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 12:21:51] • [IP: 83.20.217.**]

Jeżeli GRUPA MORSKA chce dokładać dopłaty do swojego " POMYSŁU" to że swoich pieniędzy a nie z Moich, to czysty przykład działania LEWAKÓW !!

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 12:14:51] • [IP: 176.221.122.***]

Bardzo mi się podoba ten pomysł! Brawo! Ale dlaczego tylko 50%? Proponuję, żeby w trosce o ochronę środowiska i redukcję emisji gazów, Grupa Morska ze swoich własnych pieniędzy dopłacała 100% ceny roweru elektrycznego! Gdzie mogę się zgłosić po moją dopłatę, Panie radny? Bo jeśli to mają być publiczne pieniądze, a nie wasze, to znaczy, że aż za bardzo wstrzymujecie gazy, one potem idą do głowy i stąd się biorą wasze pos*ane pomysły!

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 12:10:58] • [IP: 2.106.93.**]

Dlaczego do elektryków, które nie są ekologiczne? Dlaczego nie do zwykłych rowerów? Czy w tej Grupie Morskiej brakuje ludzi, którzy myślą?

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 11:46:54] • [IP: 178.235.147.***]

coś nie tak, a baterie w tych elektrykach to niby ekologia, jak chcecie dopłacać to bardzo proszę do zwykłych rowerów: ile korzyści, poprawa kondycji i brak śmieciowych baterii

Gość ***** 🦆 • Poniedziałek [27.06.2022, 11:40:51] • [IP: 80.187.112.***]

Już jeden" Ład" dal się Polakom we znaki

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 11:39:55] • [IP: 37.47.156.***]

To zwykła kretynina. Zamiast zająć się realnymi problemami, to puszczają bączki. A realny problem to postawienie znaków dla ruchu pieszo - rowerowego na chodnikach w centrum i poza centrum, gdzie brakuje ścieżek rowerowych. To jest bezpieczeństwo i nie narażanie mieszkańców na mandaty! Czy oni jeszcze mają kogoś kto coś kuma, czy tylko pęd do lansu bez glansu?

Gość zaciekawiony • Poniedziałek [27.06.2022, 11:35:58] • [IP: 37.47.185.**]

Rozdawnictwo szmalu to przypomina mi znaną partię ! Po za tym nasuwają się przy takich okazjach krypto reklama ciekawe którego to członka gr.morskiej to rower ? I dlaczego akurat ten model roweru ?

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 11:34:58] • [IP: 37.47.128.***]

wystarczy kupić elektryczne autobusy i zrobić bilety po 1zł a rower to i tak jest ekologiczny od 100 lat.

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 11:31:50] • [IP: 109.105.229.**]

Po co dopłaty do elektryków ? W Świnoujściu ? Nie jestem fanem PjZ i BM ale to jest male miasto, zwykłym rowerem 10-15 min przy uzyciu własnych mięśni, nawet osoby lekko starsze i seniorzy - ruch im nie zaszkodzi, rozdawwnie z kasy miasta po 2 tys zł - moze niech gm przjedzie do pis albo moze niech sami z wlasnych środków na to przeznaczą. Koncept jest dobry ale nie w miescie wielkosci Swinoujscia i z taka siecia sciezek rowerowych... aby coś medialnego walnąć. .. aby był ruch w sieci...

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 11:27:34] • [IP: 83.20.234.***]

Ten model to wygląda na paliwo wodne, poznałem po zbiorniku.

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 11:25:58] • [IP: 46.231.59.**]

Nowicki już testował, pewnie dostał w gratisie za lobbowanie;) Do ładowania prąd z węgla boliwijskiego (spala się jak wodór, ) nie to co nasz. .. Konwencjonalny rower jest szkodliwy bo człowiek bardziej się męczy i zostawia ślad węglowy...

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 11:23:25] • [IP: 83.246.65.***]

ZIELONY ŁAD? A skad prad do ladowania tych rowerów? jaki jest koszt utylizacji baterii? :)

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 11:17:39] • [IP: 37.47.184.**]

Czy za 2 tys. można kupić rower elektryczny?

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 11:05:25] • [IP: 78.10.206.*]

Rowery elektryczne są dla frajerów. Szkoda, że nie można komentować obrazkiem jpg, gif, bmp, png, itd... Ten obrazek obnaża nonsens elektrycznych rowerów: [h t t p s://tiny.pl/93hs7]

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 11:03:15] • [IP: 46.205.152.**]

Kosmiczny pomysl taki systemowy

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 10:55:30] • [IP: 5.174.32.***]

Chyba bardziej ekologiczny i zdrowy to jest rower tradycyjny napędzany siłą naszych mięśni. 😁😁😁

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 10:52:22] • [IP: 37.248.218.*]

Chyba ze chińskie jednorazowe brak części i serwisu

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 10:52:17] • [IP: 78.10.206.*]

Rower elektryczny nie jest rowerem. Właśnie udowodniliście, że jesteście przygłupami. W tych wozidłach w akumulatorach, to niby skąd jest prąd? Właśnie takie elektryczne gówna generują zapotrzebowanie na energię. Zwykłe żarówki ekologiczne bee, ale rowerek, który zużywa dużo więcej energii jest cacy... Banda pseudo eko-pojebów.

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 10:50:52] • [IP: 88.218.253.***]

Systemowe? A czemu wy nie będziecie dopłacać ludziom? Nie stać was?

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 10:49:59] • [IP: 37.248.218.*]

Niema rowerów elektrycznych na dobrych bateriach i osprzęcie za takie pieniądze ktoś tam niema mózgu to niech dadzą ten 1000 a ludzie sobie kupna rowery po 3500

Gość • Poniedziałek [27.06.2022, 10:48:07] • [IP: 37.248.170.**]

Znowu jakiś handlarzy na ma zarabiać? Gon się.

Oglądasz 1-92 z 92
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Budżet 2025 Świnoujścia uchwalony! Po długiej i gorącej debacie 15 radnych poparło projekt przychodów i wydatków miasta w przyszłym roku. Tylko dwóch radnych wstrzymało się od głosu ■ Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Świnoujściu informuje, że w związku z przerwą w dostawie wody w dniu 19.12/godz.22 do 20.12/godz.04 dodatkowe zbiorniki wody zdatnej do picia po przegotowaniu zostaną ustawione : Łunowo-zatoka autobusowa przy ul.Zalewowej 65 Karsibór – zatoka autobusowa ul.1-go Maja 9 Karsibór-zatoka autobusowa ul.1-go Maja 5c ■ Joanna Agatowska: władze Szczecina chcą skorzystać z doświadczeń Świnoujścia przy realizacji planowanego tunelu pod Odrą w przebiegu realizowanej obwodnicy Szczecina ■ Betlejemskie Światełko Pokoju dotarło do Świnoujścia. Tuż po godzinie 10.00 Harcerze Hufca Ziemi Wolińskiej przekazali symbol nadchodzących Świąt radnym Rady Miasta zgromadzonym na dzisiejszej sesji ■ W dniu 11 grudnia Świnoujscy jubilaci odebrali medale za długoletnie pożycie małżeńskie, przyznawane przez Prezydenta RP. Uroczystość była momentem, pełnym wzruszeń, ciepła i wspomnień. Odznaczone zostały trzy pary, które obchodzą jubileusz Złotych Godów: Państwo Bożena i Jerzy Górscy, Państwo Alina i Wiesław Król oraz Państwo Bronisława i Marian Włodarscy ■ Od 01 grudnia do 15 grudnia Wydarzenie "Udekorujmy wspólnie choinkę w Muzeum". Zapraszamy wszystkie chętne dzieci do wykonania ozdób choinkowych w kształcie zwierząt morskich, które zawieszone zostaną na choince znajdującej się w holu Muzeum Rybołówstwa Morskiego. Prace prosimy dostarczyć do siedziby Muzeum, przy Placu Rybaka 1 Miejsce: Muzeum Rybołówstwa Morskiego, Plac Rybaka 1 ■ Już 7 grudnia 2024 roku Świnoujście stanie się miejscem niezwykłej, zimowej atrakcji – jubileuszowej X Inwazji Morsujących Mikołajów, rozpocznie się paradą o godzinie 11:15 paradą, która wyruszy ze Stadionu Miejskiego przy ul. Matejki 22 w Świnoujściu. Uczestnicy, przebrani w charakterystyczne mikołajowe stroje, ruszą w kierunku plaży, gdzie odbędzie się najważniejsza część wydarzenia. Szczegółowy harmonogram imprezy przedstawia się następująco: - 11:15 – Parada Morsów ze Stadionu Miejskiego przy ul. Matejki 22 - 11:45 – Powitanie uczestników na plaży - 11:50 – Wybór Miss i Mistera Morsujących Mikołajów oraz wręczenie nagród - 11:55 – Rozgrzewka, przygotowanie do kąpieli - 12:00 – 12:20 – Kąpiel morsów w zimnej wodzie - 12:30 – Blok integracyjny (ognisko, ciepłe posiłki) - 14:00 – Zakończenie ■ Już 7 grudnia, o godz. 13.00 zapraszamy na koncert pt. "Będzie Kolęda" oraz wystawę prac plastycznych Koła Plastycznego UTW (Instruktor Agnieszka Chrostowska). Sala Teatralna MDK, ul. Matejki 11, wstęp wolny. W Koncercie udział wezmą: Jerzy Piórski – gitara klasyczna - uczeń Studium Instrumentalnego MDK soliści studium wokalnego UTW: Halina Nowak, Leonarda Paczkowska, Maria Romanowska, Jan Adamski, Marian Łyskawa, chór mieszany Kantylena, zespól męski Chwaty, pod kierunkiem Barbary Okoń ■