POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedzia³ek [06.06.2022, 20:54:32] • ¦winouj¶cie

Drodzy Mieszkañcy ¦winouj¶cia - list

Drodzy Mieszkañcy ¦winouj¶cia - list

fot. Organizator

Obecnie stoimy w obliczu zatwierdzenia planu zagospodarowania przestrzennego dla dzielnicy Posejdon oraz rejonu ulicy Wojska Polskiego.

Nie wszystkie inwestycje zaplanowane przez w³odarzy miasta na tym terenie s± zgodne z potrzebami i oczekiwaniami mieszkañców osiedla i handlowców.

Na Posejdonie miasto zaplanowa³o; bior±c pod uwagê tylko interesy deweloperów; wie¿owce o wysoko¶ci 25 m (dotychczasowa zabudowa nie przekracza 13 m) i parkingi kosztem dewastacji terenów zielonych. Spowoduje to znaczne zanieczyszczenie powietrza, wzmo¿ony ruch pojazdów, zacienienie oraz powa¿ne problemy z wod± i ¶ciekami. ¦rodki na uzbrojenie terenu pod nowe apartamentowce i przygotowanie przy³±czy niezbêdnych sieci takich jak: wodno-kanalizacyjnej, ciep³owniczej, gazowej i energetycznej bêd± pochodzi³y z bud¿etu miasta czyli z naszych wspólnych pieniêdzy.

Mieszkañcy naszego miasta, którzy prowadz± dzia³alno¶æ handlow± wzd³u¿ ul. Wojska Polskiego strac± swoje dotychczasowe miejsca pracy w wyniku planowanej likwidacji wielu pawilonów. Wiemy, ¿e nie wszystkim podoba siê obecny wygl±d targowiska czêsto nazywanego „bangladeszem. Dotychczasowe dzia³ania nas handlowców maj±ce na celu poprawê wygl±du i standardu targowiska zostawa³y przez w³odarzy niezauwa¿ane. Od 20 lat towarzysz± nam ci±g³e obawy „co bêdzie za rok?”, czy na przyk³ad nie dostaniemy wypowiedzenia umów najmu? Powy¿sze okoliczno¶ci nie sprzyjaj± inwestycjom na w³asn± rêkê. Nam te¿ zale¿y na tym ¿eby przeprowadziæ estetyzacjê targowiska, ale mówimy NIE likwidacji, tym bardziej, ¿e handlowy zasilaj± bud¿et miasta rok rocznie o oko³o 1 500 000 z³, przy czym nie dostaj± nic w zamian (toalet, parkingów dla rowerów, wywozu nieczysto¶ci itp.)

Uwa¿amy, i¿ w naszym mie¶cie s± pilniejsze potrzeby ni¿ wspieranie prywatnych inwestorów. Brakuje karetek pogotowia na prawobrze¿u i lewobrze¿u dla mieszkañców, jak i turystów odwiedzaj±cych nasz kurort, l±dowiska dla helikopterów, hospicjum, d³ugoterminowego domu opieki na miarê mo¿liwo¶ci finansowych przeciêtnego mieszkañca naszego miasta (spo³eczeñstwo ¦winouj¶cia starzeje siê ), ujêæ wody pitnej (oby euforia z powodu 35 mln na budowê stacji uzdatniania wody nie okaza³a siê przedwczesna lub kwota zbyt ma³a na tak± inwestycjê).

Brakuje perspektyw i mieszkañ dla m³odych ludzi chc±cych pozostaæ i pracowaæ w ¦winouj¶ciu, itd. W³adze miasta nie tworz± ¿adnych projektów dla ludzi m³odych ¿eby zatrzymaæ ich w naszym miê¶cie, nasze dzieci opuszczaj± rodzinne miasto aby zdobyæ wykszta³cenie i nie wracaj±, poniewa¿ ¦winouj¶cie nie ma dla nich innej oferty poza bran¿± turystyczno-hotelow± lub handlow±. Mamy du¿± bazê noclegow±, pla¿ê i ¦winouj¶cie mog³oby po sezonie go¶ciæ grupy sportowców na zgrupowaniach.

Potrzebne s±: hala sportowa, basen 50m z prawdziwego zdarzenia; istniej±ca p³ywalnia szumie nazwana Uznam Arena nie zapewnia warunków treningowych.
Zwracamy siê do Pañstwa- mieszkañców naszego miasta z pro¶b± o poparcie wspólnej inicjatywy mieszkañców osiedla Posejdon i handlowców Granica.

Nie zgadzamy siê ze s³owami prezydenta miasta, który w programie „Wie¶ci z Urzêdu-Czerwiec 2022 cyt. …inne zdanie maj± ci, którzy prowadz± handel od tych, którzy mieszkaj± tam i prowadz± dzia³alno¶æ wynajmuj±c pokoje, powoduje to liczne konflikty nie w sensie nie fizycznym tylko s³ownym …” Stowarzyszenia ¦TOP i GRANICA nie zosta³y powo³ane aby „przyklepywaæ pomys³y naszych w³adz lecz po to by broniæ wspólnych interesów.

Nie zgadzamy siê z insynuacjami, i¿ ma³oistotne sprawy s± celem naszej dzia³alno¶ci poprzez wypowiedzi o¶mieszaj±ce i deprecjonuj±ce nasze poczynania.

Wracaj±c do sprawy planu zagospodarowania przestrzennego dla osiedla Posejdon, powo³uj±c siê na informacje zawarte w pi¶mie od prezydenta miasta i¿ cyt. ”Ostateczn± decyzjê odno¶nie koñcowej wersji miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla osiedla Posejdon podejmie Rada Miasta ¦winouj¶cie” stwierdzamy, ¿e los osiedla spoczywa w rêkach radnych; kolejny raz przyjdzie nam uwa¿nie przygl±daæ siê w jaki sposób g³osuj± wybrani przez nas przedstawiciele w³adzy. Czy popr± interesy nas mieszkañców, czy prywatne interesy deweloperów?

Zachêcamy mieszkañców innych dzielnic aby równie¿ zaanga¿owali siê w swoje lokalne sprawy. Zawalczmy o Nasz± Ma³± Ojczyznê, bo planowane inwestycje nie s± „tylko” problemami mieszkañców Posejdonu i handlowców. S± problemami Nas wszystkich i maj± d³ugofalowe konsekwencje.

¦winoujskie Towarzystwo Osiedla Posejdon ¦TOP i ¦winoujskie Stowarzyszenie Handlowców GRANICA


komentarzy: 89, skomentuj, drukuj, udostêpnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodaj±c komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykê prywatno¶ci.

Zauwa¿y³e¶ b³±d lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Ogl±dasz 1-89 z 89

Go¶æ • Czwartek [09.06.2022, 15:10:40] • [IP: 88.218.252.***]

Zacznijcie my¶leæ o mieszkañcach bo karta wyspiarza nie zalata dziurawych ulic i nie naprawi ludziom zawieszenia. Tylko apartamentowce i wie¿owce po co to komu? Chuba ¿e mieszkañcy.maja dostaæ po apartamentem.

Go¶æ • Czwartek [09.06.2022, 14:57:15] • [IP: 88.218.254.***]

Najwa¿niejsze to zrobiæ tam porz±dek z bangdladeszem a do czasu kiedy on jeszcze istnieje to polecam tam inspekcjê ze skarbówki 😉 oraz sanepid na te imbisy 🤮

Go¶æ • Czwartek [09.06.2022, 14:11:14] • [IP: 185.210.38.***]

Narzekaj±cych: czemu nikt nie protestowa³ jak budowali Sun Tower, jak ludziom pod oknami wielkie wie¿owce wybudowali.. - a czy poprosili¶cie o to? Czy znale¿li siê w¶ród was chetni, którzy byli gotowi poswiêcaæ swój czas by siê tym zaj±æ? „Koniec targowiska dla Niemców.. mo¿e mniej ich bedzie przyje¿d¿aæ..” tylko naiwni tak mog± my¶leæ. Przejd¿ siê po centrum i zobacz kto siedzi w kawiarnianych ogródkach, ¿e o promenadzie ju¿ nie wspomnê. Sprawd¿ te¿ kim s± go¶cie w tych wszystkich hotelach i apartamentowcach i ilu w¶ród nich Polaków. Spróbój sie zapisaæ na rehabilitacjê w ramach NFZ; ju¿ teraz jest 1.5 roczny okres oczekiwnia. Gdyby nasze przychodnie i Rusa³ka nie musia³y rywalizowaæ z tymi wszystkimi pseudouzdrowiskami przy promenadzie, to mo¿e i mieszkañcy ¦-cia mieliby wiêksze szanse na szybsz± rehabilitacjê. Przykre to jest, ale nasze w³adze maj± inne priorytety ni¿ troska o mieszkañców dla których tak niewiele robi±. Nic dziwnego, ze ¦winouj¶cie przestaje byæ naszym miastem i ze m³odzi st±d uciekaj±

Go¶æ • Czwartek [09.06.2022, 08:59:48] • [IP: 81.219.167.***]

Mieszkañcy czas zawalczyæ o swoje miasto, a tych wszystkich na taczki i wywie¶æ na Plac i powiedzieæ jak zniszczyli nam miasto i do paki (a zabraæ im maj±tki) na pokrycie strat.

Go¶æ • ¦roda [08.06.2022, 07:22:02] • [IP: 62.69.253.**]

Beton... i jeszcze raz beton... to co mo¿e mieæ taki prezydent w g³owie? To jest zwyk³a pazerna gnida... w³odarze powinni pochodziæ z dziada pradziada z danego regionu... ale takich siê têpi.. mieszkañcy nie maj± swoich dzielnic... wystarczy popatrzeæ na park przy ulicy Szopena... te t³umy. ... oplegaj±ce betonowe konstrukcje...

Go¶æ • ¦roda [08.06.2022, 00:28:44] • [IP: 89.151.34.***]

Bolesna prawda o naszym mie¶cie jest taka, ¿e…lepiej nie bêdzie. Dzia³ki zosta³y sprzedane, fundamenty lej± siê niczym szampan a biedni mieszkañcy z braku perspektyw s± wt³aczani w rolê lokalnej s³u¿by, pracuj±c w pocie czo³a by zadowoliæ turystów. Nie jest sztuk± sprzedaæ dzia³ki w takiej lokalizacji, sztuk± by³oby wynegocjowanie budowy mola, stworzenie przestrzeni i imprez dla dzieci, zorganizowanie przestrzeni dla naszego „bangladeszu” w³a¶nie. Czasami mam wra¿enie, ¿e mieszkañcy dla w³adz, s± niczym ca³oroczne komary - upierdliwe i psuj± im klimat

Go¶æsimbra • Wtorek [07.06.2022, 21:49:03] • [IP: 92.41.57.***]

ja jestem ciekaw ile osob z rynku lub posejdonu glosowalo na prezydenta

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 20:29:54] • [IP: 5.62.20.**]

Posejdon murem za Januszem naszym ojcem i ¿ywicielem. Janusz odbudowa³ to miasto po komunistycznej po¿odze. Teraz wszyscy z dum± mo¿emy spojrzeæ na to wielkie dzie³o odbudowy

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 20:24:28] • [IP: 176.221.122.**]

Budowaæ bêdzie piêknie koniec tego Bangladeszu

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 20:19:12] • [IP: 62.69.252.**]

Id¼cie z t± spraw± do wolnych s±dów zobaczycie jak jeste¶cie wolni

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 19:56:19] • [IP: 178.238.248.***]

123 Skoro Zydzi chca to i owo, to chyba nie mamy szans.A tak na powaznie to od kiedy Kosciol ma prawa aby rzadzic. Rece opadaja.Przeczytaj sobie ksiazke --KLERYCY--w sumie jest doskonale zorganizowana korporacja, rzadzaca juz 2000 lat.Jestem wierzacy, ale posrednicy sa mi nie potrzebni.Wsumie Bog ktoregos dnia wszystkich nas rozsadzi.Amen

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 19:25:48] • [IP: 212.165.108.***]

Pm • Wtorek [07.06.2022, 15:03:04] • [IP: 89.247.171.***] To dziêki naszemu kochanemu Panu Prezydentowi ¯murkiewiczowi który tak dba o mieszkañców. Utrzymuje taki syf bo chce ¿eby mieszkañcy którzy s± dla niego wrzodem na dupie i blokuj± dzia³ki które móg³by sprzedaæ jakiemu¶ zaprzyja¼nionemu deweloperowi wypier...i st±d sami. Co najmniej za Wolin.

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 19:21:21] • [IP: 212.165.108.***]

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 17:40:24] • [IP: 176.221.123.***] De Bill? Tp ty? Nie w±chaj ju¿ kleju. Bo bêdziesz wygl±da³ jak terlecki.

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 17:40:24] • [IP: 176.221.123.***]

my Katolicy nie pozwolimy aby Partia Zydowska i Partia Komunistyczna codziennie atakowa³a Katolików i Rz±dz±c± Katolick± PIS która jest tez Partia Socjaln± Zydzi chc± aby Katolicy w Naszej Ojczyznie zostali Mniejszo¶ci±

Dyrektor • Wtorek [07.06.2022, 16:32:21] • [IP: 94.254.235.*]

189 mylisz siê. Decyzja nale¿y do rady miasta i Prezenta. Wybranego w demokratycznych wyborach. Mieszkañcy dali mu mandat do rz±dzenia. Dwóch mieszkañców osiedla którym siê co¶ nie podoba mo¿e sobie tylko biæ pianê. G³os mieszkañców te¿ siê liczy ale w referendum. To s± regu³y demokracji.

gpk • Wtorek [07.06.2022, 16:27:47] • [IP: 185.246.208.**]

Realista prawdziwie skomentowa³ szum medialny wokó³ Posejdonu. Warta z m³odzie¿± dr±c± siê 24 h nie przeszkadza, hotel tak !

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 15:12:39] • [IP: 37.47.189.***]

¯mur ju¿ dostatecznie zniszczy³ to miasto, czas ¿eby pój¶æ z zupe³nie innym kierunku i to BEZ ¯MURA I ¦WITY. Wpisy typu " decyzjê ju¿ zapad³y" s± ¿enuj±ce. Ludzie drodzy zrozumcie, ¿e to my mieszkañcy mamy decydowaæ o losach miasta, a nie prezydent i garstka radnych. Niech radni wiedz±, ¿e zostan± za swoje g³osowania rozliczeni przy kolejnych wyborach!!

Pm • Wtorek [07.06.2022, 15:03:04] • [IP: 89.247.171.***]

Jestem w ¦winouj¶ciu tylko tymczasowo i to moje spostrze¿enia... Podziwiam mieszkañców miasta ¿e toleruj± ten bajzer przy blokach np. Ul. Grunwaldzkiej. Trochê to wygl±da jak w krajach 3. ¦wiata. ... (Sorry za porównanie ale to tylko moje osobiste zdanie) tzn. strefa hotelowa wszystko ³adnie, piêknie i kawa³ek dalej strefa dla mieszkañców, krzywe chodniki, brudne fasady, ogólny chaos. Miasto powinno siê tym moim zdaniem zaj±æ tym a nie planowaæ dró¿ki w lesie...

realista • Wtorek [07.06.2022, 14:52:29] • [IP: 178.235.147.**]

Bangladesz od 33 lat nie przeszkadza! Budynek 25 metrów (8 piêter) z parkingiem przeszkadza! Je pi**le! A Leningrady by³y szczytem marzeñ :-)

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 14:39:15] • [IP: 46.231.56.***]

Wszystkie decyzje juz dawno zapad³y, dalej to tylko spektakl dla zasady

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 14:02:46] • [IP: 178.238.253.***]

Targowisko na Wojska Polskiego i na ul. Ba³tyckiej ju¿ dawno powinno byæ zlikwidowane, to wstyd, ¿eby pierwsza ulica po wje¼dzie do Polski ze strony Niemiec tak wygl±da³a, s³usznie kto¶ napisa³, ze to" Bangladesz".

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 13:40:41] • [IP: 46.231.59.***]

Muszê zareagowaæ na wpis z godz.11:30. Ten niby mieszkaniec Posejdonu prosi by nie wypowiadaæ siê w imieniu mieszkañców a sam to robi.Jeste¶my wdziêczni tym dwóm panom (nie pieniaczom) ¿e zajêli siê naszymi sprawami bo rada miasta ma nasze zdanie w nosie. Popieram poprzedni wpis z godz.12:42

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 13:33:07] • [IP: 23.108.191.***]

Uporz±dkowanie strefy handlu na Posejdonie jest niezbêdne, bo mamy XXI wiek i nale¿y zadbaæ o estetykê tego miejca. Szkoda, ¿e senior vulkanizator podj±³ siê tego zadania dopiero teraz (wszak mia³ na to 20 lat). Wychodzi na to, ¿e ca³a akcja na Posejdonie zosta³a wywo³ana przez niego wcale nie z troski o mieszkañców tej zacnej dzielnicy. Biznes deweloperski upomnia³ siê o swoje i trzeba by³o szybko wykombinowaæ ideologiê do owej s³ynej dominanty pod wp³ywem s³ynnej dominanty

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 12:42:47] • [IP: 5.173.9.***]

Niech prezydent i jego ¶wita pomog± mieszkañcom bo mieszkaj± w op³akanym warunkach od 60 lat ich podwórka p³ywaj± w ka³u¿ach !Nie mo¿na doj¶æ do budynku a teren nie nale¿y do Wspólnot tylko do Urzêdu Miasta ! W tym mie¶cie to deweloper rz±dzi i wczasowicze a mieszkaniec jest na szarym koñcu i niema nic do powiedzenia !

Witold-Nowak • Wtorek [07.06.2022, 12:24:00] • [IP: 178.235.147.**]

Handlarz, handlarka – osoba zajmuj±ca siê drobnym handlem. ¬ród³o: WIKIPEDIA

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 12:00:01] • [IP: 37.47.152.**]

Modernizacja ryneczku i pozostawienie okolicy w takim stanie w jakim jest. Chcemy w mie¶cie zieleni i mieæ gdzie spacerowaæ nie podziwiaj±c przy tym betonu i nie wdychaj±c spalin przy d¼wiêku poruszaj±cych siê pojazdów….

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 11:30:55] • [IP: 176.221.122.***]

Przy budowie nowej promenady te¿ by³o larum, ¿e parê drzew samosiejek bêdzie usuniêtych. Teraz wszyscy siê ciesz±, jak ³adnie to wygl±da, a drzewek posadzono jeszcze wiêcej ni¿ by³o. Zaufajmy fachowcom od planowania przestrzennego, oni siê lepiej na tym znaj±. A dwóm Panom pieniaczom z Posejdonu ju¿ dziêkujemy. Prosimy nie wypowiadaæ siê w imieniu mieszkañców Osiedla Posejdon, bo wiêkszo¶æ mieszkañców ma inne zdanie. Ten bangladesz wzd³u¿ W. Polskiego powinien znikn±æ a miejsca handlowe trzeba stworzyæ estetyczne. Z Zielonym Rynkiem uda³o siê, z tym bazarem te¿ siê musi udaæ. Pozdrawiam, mieszkaniec Osiedla Posejdon.

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 10:59:55] • [IP: 176.221.122.***]

Budowaæ panie Prezydencie i zaoraæ w koñcu ten Bangladesz bo to wstyd i brud taka wizytówka miasta !!

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 10:57:30] • [IP: 37.47.128.***]

Kiedy¶ by³y ta zmiana ale ten czas min±³, teraz ka¿dy w dup...ie. Stary Tetryk z klakierami maj± was w dupie kasa i uk³ad i lans jest wa¿niejszy a ob³uda jest mówienie przez niektórych vice jak to kochaj± ¦winouj¶cie mówiê o tym od edukacji pozal siê Bo¿e.Obluda bije a¿ ma aureolê

R.M. • Wtorek [07.06.2022, 10:50:28] • [IP: 77.252.46.**]

Widzê ogrom komentarzy zrodzony w zakompleksionych g³owach ludzi siedz±cych i pierdz±cych w sto³ek, bo na jakiekolwiek dzia³anie ich nie staæ. Ale widzê te¿ komentarze dy¿urnych troli pisz±cych to samo, chyba na zasadzie kopiuj - wklej. Pro¶ba do was, pozdrówcie Pana Janusza ¯murkiewicza.

R.M. • Wtorek [07.06.2022, 10:42:59] • [IP: 77.252.46.**]

To ju¿ kolejny artyku³ w którym wyja¶nia siê ¿e handlowcy sami chc± zmieniæ wygl±d swoich punktów handlowych, jednak do tumanów to nie dociera i dalej gadaj± o likwidacji bangladeszu. Mówiê do tumanów HANDLOWCY OD 15 LAK WNIOSKUJ¡ O MODERNIZACJÊ SWOICH MIEJSC PRACY, LECZ W£ADZA NIE ZGADZA SIÊ.

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 10:36:11] • [IP: 89.151.33.***]

Gdzie Michalska kupi³a las?

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 09:52:23] • [IP: 185.210.39.**]

No proszê!Jak to punkt widzenia zale¿y od punktu siedzenia!Pamiêtam, jak mieszkañcy okolicy urzêdu miasta skar¿yli siê na to, ¿e...chc± wyci±æ piêkne platany i...wyciêli, ¿e ha³as pod oknami nie daje im ¿yæ...g³upich komentarzy i rad, ¿eby siê wyprowadziæ na wie¶ i do lasu by³o bez koñca.Pamiêtam, jak w centrum miasta by³y milicjant-w³a¶ciciel zamkn±³ ludziom bram± wej¶cie do ich lokali zmuszaj±c do pokonywania w b³ocie i ciemno¶ci kilkuset metrów.Mieszkañcy ponosili konsekwencje b³êdów urzêdu miasta!Wykpiwali¶cie ich walkê i g³upio komentowaliscie...Pamiêtam, jak mieszkañcy ul.Wyspiañskiego byli zdruzgotani stawianiem Im pod oknami wielkiego Sun Tower...Ha³as, drgania ca³ymi dniami w niedziele w³±cznie i kolos w odleg³o¶ci kilku metrów od Ich okien.Wtedy te¿ nie brakowa³o dowcipnisiów, którzy rechotali z" blokersów"ze swoich domków, tych na Posejdonie te¼...A teraz?WALCZCIE SAMI I NIE LICZCIE, ¯E MY Z BLOKÓW WAS WESPRZEMY!Znacie powiedzenie nie ¶miej siê dziadku...A...i g³osujcie dalej na tych...

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 09:49:05] • [IP: 178.238.249.***]

Jeszcze w latach 90-ch ten ca³y bajzel przy granicy móg³ funkcjonowaæ, wtedy masê biznesów sz³o na dziko tak by³o w ca³ej Polsce. Po 2000r nale¿a³o to wszystko ucywilizowaæ, zamiast tego wybrano strategiê na zasadzie jako¶ to bêdzie, no jako¶ to by³o.tak szanowni handlowcy z tego rejonu pazerno¶æ was zjad³a a teraz w starciu z du¿ymi graczami nie macie ju¿ ¿adnych szans, to s± du¿e grupy interesów, jeste¶æie za æiency aby im podskoczyæ. To ju¿ definitywny koniec zabawy w" rynek"

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 09:14:37] • [IP: 5.173.26.**]

Przenie¶æ rynek w cywilizowane miejsce. Chêtnie zrobiê tam zakupy i napijê siê kawy. Sprzeda¿ i konsumpcja w dotychczasowych warunkach jest nie do przyjêcia.

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 09:05:44] • [IP: 46.205.147.***]

Dobrze ¿e zamiast pseudo trawników na których parkuj± auta bêd± porz±dne parkingi. Hotele s± niedobre bo turysta zamiast do prywatnego domu wybierze hotel.

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 08:54:56] • [IP: 5.173.158.**]

Te pawilony to zmora miasta. Wygl±daj± jak trzeci ¶wiat. Czas to zmieniæ.

realista • Wtorek [07.06.2022, 08:53:24] • [IP: 178.235.147.**]

Tak! Dla Pana Osewskiego, który za chatê na z³odziejowie chce 2 miliony 200 000 z³otych lepsza jest stara komunistyczna Warta ni¿ nowoczesny budynek z parkingiem. Pan Osewski uwa¿a, ¿e nowoczesny obiekt" obni¿y" warto¶æ jego komunistycznej chaty budowanej z resztek na budowach, smo³y i lepiku z asygnaty. Bardziej debilnego my¶lenia nie s³ysza³em! To nie obni¿a warto¶ci nieruchomo¶ci je**ny Bangladesz na ca³ej d³ugo¶ci W. Polskiego? Jak to jest Panie Osewski?

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 08:41:40] • [IP: 31.60.87.***]

Budowaæ. Zas³oni± t± komunê.

baca • Wtorek [07.06.2022, 08:22:31] • [IP: 176.221.122.***]

List dobrze opisuje sprawy którymi warto by siê zaj±æ tylko jedno budzi kontrowersje, ¿e teraz jest niepewny czas i handlowcy boj± sie inwestowaæ w wyglad straganów a co robili 10, 20 lat wstecz te¿ by³a niepewno¶æ czy tylko biznes siê liczy³. Mo¿e trzeba by sie przyznaæ do takich b³êdów...niewiem mo¿e siê mylê...

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 08:20:22] • [IP: 37.248.159.**]

Budowa apartamentowca to cena któr± z rado¶ci± zap³acê za likwidacjê chlewu wzd³u¿ Wojska Polskiego

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 08:11:56] • [IP: 80.149.82.***]

co gumolepa obchodza podatki z handlu skoro nie ida do jego kieszeni. Deweloperka to dopiero interesy.

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 08:04:49] • [IP: 176.221.123.***]

M±dre i s³uszne postulaty znajduj± siê w tym pi¶mie. Budowaæ nowe, estetyzowaæ stoiska, ucywilizowaæ handel... jeste¶my ZA! Ale budowaæ zgodnie z obowi±zuj±cym dotychczas na tym osiedlu prawem dopuszczaj±c± zabudowê do 13 metrów! Dlaczego miasto pozbawi³o siê milionów Euro dochodów nie buduj±c parkingu wzd³u¿ ul.Wojska Polskiego?

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 07:59:49] • [IP: 46.205.146.***]

W „Magazynie ¶ledczym Anity Gargas” by³y podejmowane podobne problemy z budowaniem betonowych potworków w Gdañsku, Sopocie i Miêdzyzdrojach i wielu innych miastach w Polsce.

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 07:54:26] • [IP: 46.205.146.***]

Piêknie jest teraz u naszych s±siadów - Niemców. Lasy, zieleñ, kwiaty i pla¿a. Brak paskudnego betonu, t³umów ludzi na promenadzie i pla¿y (cz³owiek na cz³owieku), ¶cie¿ki rowerowe nie biegn± wzd³u¿ najbardziej ruchliwych ulic tak jak w ¦winouj¶ciu. Jest tam piêknie i klimatycznie tak, jak by³o kiedy¶ w ¦winouj¶ciu.

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 07:36:58] • [IP: 176.221.122.**]

Budowaæ bêdzie piêknie i nowocze¶nie

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 07:28:53] • [IP: 88.218.252.**]

jaworowicz sie klania

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 07:23:25] • [IP: 88.218.252.**]

37 Wiem co¶ wiêcej o pracy w handlu przy granicy, pracowa³em tam 15 lat

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 07:19:58] • [IP: 178.238.245.**]

po co komu parking w ¶rodku lasu na obrze¿ach miasta? By³a kasa z parkowania przez Niemców wzd³u¿ Wojska Polskiego to zlikwidowali. Dlaczego ??

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 06:48:41] • [IP: 176.221.123.***]

Lepiej we¼cie siê za promke :) ile ogródków jest postawionych legalnie ? Ile osób z promki parkuje na chodniku? Ile osób nabija na kase ? Ile osób bierze faktury na zakupione produkty ? Ile osób ma pensje na papierze zgoden z realna wyp³ata ?

Piotr Groniec • Wtorek [07.06.2022, 06:26:39] • [IP: 5.173.28.**]

Akurat z likwidacja tych obskurnych bud - zwanych punktami handlowymi - ca³kowicie siê zgadzam. Wskazane by³oby równie¿, ul¿enie koniom i zlikwidowanie doro¿ek.

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 06:17:06] • [IP: 178.235.147.**]

Komu przeszkadzaj± wie¿owce niech siê wyprowadzi do le¶niczówki. Nowy York te¿ zaczêto budowaæ na bagnach. 😁

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 06:14:14] • [IP: 178.235.146.***]

W rolnictwie ogranicza siê, , chów klatkowy ''...a w naszym mie¶cie powstawaæ bêd± klatki dla ogromnej ilo¶ci ludzi ze ¶wiata. ¦winonuj¶cie bêdzie coraz bardziej obcym miejscem dla jego mieszkañców i zatraci swój charakter. ¯adna to przyjemno¶æ parzeæ przez okno na betonowe blokowiska i zablokowane ulice pe³ne samochodów. ..

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 05:41:19] • [IP: 164.127.237.***]

Standaryzacja rynku albo likwidacja. Innej opcji nie widzê

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 05:17:45] • [IP: 185.210.38.***]

Ile mieszkañ komunalnych miasto ostatnio wybudowa³o a ile apartamentów i pokoi hotelowych?

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 03:24:52] • [IP: 208.111.99.***]

A wie ktos moze cos wiecej tj. - czy chodzi o WARTE? czy o cala ulice Woska Polskiego? Co ten Plan tak dokladnie zawiera? Dziekuje z gory za odpowiedz

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 00:59:55] • [IP: 185.210.39.**]

No to co jest teraz to po prostu bajkaaaa

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 00:37:30] • [IP: 178.238.247.**]

Wpis zosta³ usuniêty ze wzglêdu na z³amanie prawa lub regulaminu serwisu przez u¿ytkownika/Admin

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 00:30:17] • [IP: 185.210.37.*]

[IP: 88.218.252.**] Przeczytaj artyku³ przejd¼ siê po tym bangladeszu we¼ raz wdech i wydech uruchom swoje resztki szarych komórek i wtedy napisz znów komentarz mo¿e zrozumiesz.

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 00:26:51] • [IP: 46.231.59.***]

Podpisujê siê pod tym listem obiema rêkami. Chroñmy las, ju¿ tak du¿o drzew wyciêto.

Go¶æ • Wtorek [07.06.2022, 00:22:24] • [IP: 37.47.190.***]

Winnymi tego ¿e rynek wygl±da jak Bangladesz byli winni Zmurkiewicz i Michalska, którzy rz±dz± 20 lat i nie zrobili nic ¿eby to zmieniæ.

Go¶æ • Poniedzia³ek [06.06.2022, 23:39:59] • [IP: 185.90.158.***]

Proponujê strajk wyra¿aj±cy nas sprzeciw w postaci chodzeniu po pasach jak wjazd do Niemiec. Przepuszczaæ tylko tych co chc± wyjechaæ co up³ynni ruch w mie¶cie ale zakorkoju naszych s±siadów.. wtedy mo¿e bêdzie jaka¶ reakcja w³adz

Go¶æ • Poniedzia³ek [06.06.2022, 23:37:11] • [IP: 176.221.122.***]

ka¿dy wie ¿e gargamel i ta ma³pa w czerwonym wspieraj± t³uste koty a smerfy maj± w d...

Go¶æ • Poniedzia³ek [06.06.2022, 23:22:38] • [IP: 176.221.122.***]

Trzeba zutylizowaæ ten pierdolony tercet egzotyczny Karierowicz, betoniara oraz tetryk

Go¶æ • Poniedzia³ek [06.06.2022, 23:17:55] • [IP: 88.218.252.**]

Do 37 co masz do handluj±cych, widocznie jeste¶ tylko biorc± z kompleksami

Go¶æ • Poniedzia³ek [06.06.2022, 22:58:05] • [IP: 31.60.28.***]

Tylko wycinaja las... :((((

Adam • Poniedzia³ek [06.06.2022, 22:57:33] • [IP: 185.210.37.**]

Ja widzê jeden potê¿ny plus tego apartamentowca, zniknie Bangladesz i ju¿ za samo to brawo dla w³adz miasta!

Go¶æ Zenon • Poniedzia³ek [06.06.2022, 22:31:59] • [IP: 178.235.146.***]

Budowaæ bêdzie piêknie i nowocze¶nie

Go¶æ • Poniedzia³ek [06.06.2022, 22:24:11] • [IP: 176.221.122.*]

wystarczy ju¿ w tym mie¶cie wie¿owców, sk±d i za ile bêdzie ta woda, wszyscy za ni± drogo zap³acimy.

Go¶æ • Poniedzia³ek [06.06.2022, 22:21:15] • [IP: 88.156.232.***]

Walczcie o swoje, poka¿cie mo¿e mieszkañcom innych osiedli, ¿e mo¿na mieæ wp³yw na swoje otoczenie. To ju¿ zadzia³a³o na Ho³du Pruskiego, oni dali radê.

Go¶æ • Poniedzia³ek [06.06.2022, 22:18:55] • [IP: 176.221.123.***]

Budowaæ budowaæ budowaæ grupa egoistów broni swojego interesu nazywaj±c to dbaniem o miasto szkoda ze tak sie nie gor±czkowali jak budowano inne wie¿owce i niepopularne inwestycje obrzydzenie bierze czytaj±c jakimi sa egoistami broni±c swoich tylko interesów a nie dbaj±c o rozwój miasta

Go¶æ • Poniedzia³ek [06.06.2022, 22:02:51] • [IP: 31.11.128.***]

Powiem tak, zrobi± swoje i si³owo wsadza tam wie¿owce i tyle, kto¶ kasê zgarnie w kielnie, w nosie maj± nas mieszkañców g³êboko, z drugiej strony jak nie zrobi± tu to zrobi± kawa³ek dalej bez pytania kogokolwiek jak to robi± teraz w stronê wiatraka, podobno tam do wiatraka wszystkie dzia³ki s± ju¿ sprzedane, kwestia czasu a¿ beton zaleje nas...

Go¶æ • Poniedzia³ek [06.06.2022, 22:01:35] • [IP: 37.47.188.**]

Referendum niewiele da bo ¯murkiewicza popiera jakie¶ 80 % tzw seniorów, którzy siê na forach nie wypowiadaj±, st±d macie wra¿enie ¿e ³atwo by by³o go odwo³aæ. Nie, nie by³o by ³atwo niestety... Co do tego konkretnego tematu to jestem zarówno PRZECIW dalszemu betonowaniu, budowaniu wie¿owców, hoteli czy tzw. apartamentowców, jak i ZA likwidacj± bangladeszu. Jedno nie stoi w sprzeczno¶ci z drugim.

Go¶æ • Poniedzia³ek [06.06.2022, 21:59:47] • [IP: 31.11.128.**]

Mieszkaj±c na Posejdonie ju¿ 19 lat nie zauwa¿y³em od tego czasu tej ”poprawy wygl±du i standardu targowiska". Najwy¿szy czas przej¶æ do XXI wieku i zlikwidowaæ ten niezgodny z przepisami BHP bangladesz.

Mieszkaniec • Poniedzia³ek [06.06.2022, 21:51:49] • [IP: 46.205.140.***]

Zboru baptystów raczej nie tkn±, no có¿... przynajmniej w jego okolicy nie powinno byæ sprzedawanego alkoholu, w koñcu jakby nie patrzeæ jest to KO¦CIÓ£.

Go¶æ • Poniedzia³ek [06.06.2022, 21:51:01] • [IP: 5.173.155.**]

Trzeba walczyæ z band± betoniarzy.

Go¶æ • Poniedzia³ek [06.06.2022, 21:51:01] • [IP: 31.0.42.***]

P³acz± ci co maj± pokoje do wynajêcia. Zastawione drogi ich klientami bo w gara¿ach pokoje porobili. Ciekawe czy co do grosza rozliczaj± siê z wynajmu i op³at klimatycznych. Boj± siê, ¿e tury¶ci bêd± mogli ¿yæ w dobrych warunkach a nie w piwnicach

Go¶æ • Poniedzia³ek [06.06.2022, 21:50:18] • [IP: 176.221.122.***]

To juz dawno uzgodnione, daremne zale.

Go¶æ • Poniedzia³ek [06.06.2022, 21:41:52] • [IP: 185.220.101.***]

Kiedy blokujemy Orlen?

Go¶æ • Poniedzia³ek [06.06.2022, 21:35:46] • [IP: 5.255.103.***]

Jak przyklepi± plan zagospodarowania przestrzennego, to w podziêkowaniu zat³uczemy" Gumolepa" gumowym m³otkiem.

Go¶æ • Poniedzia³ek [06.06.2022, 21:31:54] • [IP: 176.221.123.***]

21.05 twoja matke tez bola³a jak na s3 stala

Go¶æjola • Poniedzia³ek [06.06.2022, 21:31:47] • [IP: 79.186.211.**]

Zlikwidowaæ w koñcu ten bangladesz..przez tyle lat nie potrafili zadbaæ o estetykê tego miejsca..jeszcze ma³o zarobili..

Go¶æ • Poniedzia³ek [06.06.2022, 21:24:15] • [IP: 178.238.252.**]

Czemu nikt nie bojkotowa³ jak budowali Sun Tower jak ludziom pod oknami wielkie wie¿owce wybudowali i s³oñce zas³onili a teraz jak chc± wyburzyæ obrzydliwe hale to ca³e miasto ma siê anga¿owaæ w pomoc dla cwaniaczków

Go¶æ • Poniedzia³ek [06.06.2022, 21:23:43] • [IP: 77.88.191.**]

Koniec targowiska dla Niemców to dobra wiadomo¶æ. Mo¿e mniej ich bêdzie przyje¿d¿aæ. Jestem za likwidacj± bangladeszu. I to jak najszybciej. A handlarze znaj± ju¿ niemiecki wiêc niech pracy szukaj± parê kilometrów od ¦winouj¶cia.

Go¶æ • Poniedzia³ek [06.06.2022, 21:18:11] • [IP: 89.151.39.***]

Popieram w 100%. Do¶æ hoteli, apartamentowców i w³a¿enia w ty³ki deweloperom. Miasto rozbudowuje siê, ale nie dla mieszkañców. My mieszkañcy z turystów akurat nie mamy wielu pozytywów. Wrêcz przeciwnie uci±¿liwo¶ci ¿ycia codziennego mo¿na d³ugo wyliczaæ. Je¶li kto¶ korzysta, to ¿eruj±cy na naszej wyspie bogaci w³a¶ciciele nieruchomo¶ci spoza miasta, którzy wycisn±. to miasto jak cytrynê. Misto dla mieszkañców!!

Go¶æ • Poniedzia³ek [06.06.2022, 21:05:56] • [IP: 109.38.136.***]

Boli was..pa bo w koncu sie ten bangladrsz skonczy. Od 30 lat na to czekam.

Go¶æ • Poniedzia³ek [06.06.2022, 21:00:53] • [IP: 88.218.253.***]

Ludzie ogarnijmy referendum odno¶nie odwo³ania obecnej rady i wladz. Zróbcie stronê na FB i lajkujemy i organizujemy podpisy pod referendum. Po co siê u¿eraæ i mêczyæ.

Go¶æ • Poniedzia³ek [06.06.2022, 21:00:01] • [IP: 31.11.130.***]

Walczcie o swoje. Powodzenia walki z betonem...

Go¶æ • Poniedzia³ek [06.06.2022, 20:59:03] • [IP: 185.210.37.*]

Komu s³u¿y a komu powinien s³u¿yæ bangladesz? Który polak chodzi do tych cwaniaczków i oszustów podatkowych? Tylko niemcy oni nawet polskiego ju¿ w gêbach pozapominali wielcy karierowicze co gówno spod siebie jedz± ¿eby euro dostaæ od niemca a potem wpada kontrola skarbowa i maj± sprawy za sprzedawanie chiñskich gad¿etów jako orygina³y taka jest prawda zraz bêdziecie na mnie pluæ bo tak jak napisa³am zjecie spod siebie za ojro.

Ogl±dasz 1-89 z 89
■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344
■ Bud¿et 2025 ¦winouj¶cia uchwalony! Po d³ugiej i gor±cej debacie 15 radnych popar³o projekt przychodów i wydatków miasta w przysz³ym roku. Tylko dwóch radnych wstrzyma³o siê od g³osu ■ Zak³ad Wodoci±gów i Kanalizacji w ¦winouj¶ciu informuje, ¿e w zwi±zku z przerw± w dostawie wody w dniu 19.12/godz.22 do 20.12/godz.04 dodatkowe zbiorniki wody zdatnej do picia po przegotowaniu zostan± ustawione : £unowo-zatoka autobusowa przy ul.Zalewowej 65 Karsibór – zatoka autobusowa ul.1-go Maja 9 Karsibór-zatoka autobusowa ul.1-go Maja 5c ■ Joanna Agatowska: w³adze Szczecina chc± skorzystaæ z do¶wiadczeñ ¦winouj¶cia przy realizacji planowanego tunelu pod Odr± w przebiegu realizowanej obwodnicy Szczecina ■ Betlejemskie ¦wiate³ko Pokoju dotar³o do ¦winouj¶cia. Tu¿ po godzinie 10.00 Harcerze Hufca Ziemi Woliñskiej przekazali symbol nadchodz±cych ¦wi±t radnym Rady Miasta zgromadzonym na dzisiejszej sesji ■ W dniu 11 grudnia ¦winoujscy jubilaci odebrali medale za d³ugoletnie po¿ycie ma³¿eñskie, przyznawane przez Prezydenta RP. Uroczysto¶æ by³a momentem, pe³nym wzruszeñ, ciep³a i wspomnieñ. Odznaczone zosta³y trzy pary, które obchodz± jubileusz Z³otych Godów: Pañstwo Bo¿ena i Jerzy Górscy, Pañstwo Alina i Wies³aw Król oraz Pañstwo Bronis³awa i Marian W³odarscy ■ Od 01 grudnia do 15 grudnia Wydarzenie "Udekorujmy wspólnie choinkê w Muzeum". Zapraszamy wszystkie chêtne dzieci do wykonania ozdób choinkowych w kszta³cie zwierz±t morskich, które zawieszone zostan± na choince znajduj±cej siê w holu Muzeum Rybo³ówstwa Morskiego. Prace prosimy dostarczyæ do siedziby Muzeum, przy Placu Rybaka 1 Miejsce: Muzeum Rybo³ówstwa Morskiego, Plac Rybaka 1 ■ Ju¿ 7 grudnia 2024 roku ¦winouj¶cie stanie siê miejscem niezwyk³ej, zimowej atrakcji – jubileuszowej X Inwazji Morsuj±cych Miko³ajów, rozpocznie siê parad± o godzinie 11:15 parad±, która wyruszy ze Stadionu Miejskiego przy ul. Matejki 22 w ¦winouj¶ciu. Uczestnicy, przebrani w charakterystyczne miko³ajowe stroje, rusz± w kierunku pla¿y, gdzie odbêdzie siê najwa¿niejsza czê¶æ wydarzenia. Szczegó³owy harmonogram imprezy przedstawia siê nastêpuj±co: - 11:15 – Parada Morsów ze Stadionu Miejskiego przy ul. Matejki 22 - 11:45 – Powitanie uczestników na pla¿y - 11:50 – Wybór Miss i Mistera Morsuj±cych Miko³ajów oraz wrêczenie nagród - 11:55 – Rozgrzewka, przygotowanie do k±pieli - 12:00 – 12:20 – K±piel morsów w zimnej wodzie - 12:30 – Blok integracyjny (ognisko, ciep³e posi³ki) - 14:00 – Zakoñczenie ■ Ju¿ 7 grudnia, o godz. 13.00 zapraszamy na koncert pt. "Bêdzie Kolêda" oraz wystawê prac plastycznych Ko³a Plastycznego UTW (Instruktor Agnieszka Chrostowska). Sala Teatralna MDK, ul. Matejki 11, wstêp wolny. W Koncercie udzia³ wezm±: Jerzy Piórski – gitara klasyczna - uczeñ Studium Instrumentalnego MDK soli¶ci studium wokalnego UTW: Halina Nowak, Leonarda Paczkowska, Maria Romanowska, Jan Adamski, Marian £yskawa, chór mieszany Kantylena, zespól mêski Chwaty, pod kierunkiem Barbary Okoñ ■