Gdy szkolenie zostanie uruchomione, to aby wziąć w nim udział wystarczy wejść na specjalną stronę: szkolenie.biedronka.pl, zapoznać się z materiałami szkoleniowymi, ukończyć quiz składający się z 10 pytań i podać numer telefonu. Biedronka ma do rozdania 500 tysięcy bonów, w czterech turach szkolenia. Oznacza to, że w każdej z tur pierwsze 125 tysięcy uczestników, które ukończy szkolenie otrzyma na podany numer telefonu bon w ciągu kolejnych 7 dni. Uwaga: jeden numer telefonu może otrzymać tylko jeden bon. Bony będzie można zrealizować przez 3 miesiące od daty ich otrzymania.
Uczestnicy szkolenia będą mogli zapoznać się z tematyką przydatną w życiu codziennym, podczas dokonywania zakupów w sklepach stacjonarnych. Wyjaśnione zostaną najważniejsze uprawnienia konsumentów: prawo do informacji, prawo do zwrotu oraz prawo do reklamacji towaru. Dowiedzą się czym różni się rękojmia od gwarancji, a także jak wyglądają zasady reklamacji towarów w sklepach sieci Biedronka.
Szkolenie zostanie uruchomione łącznie w czterech turach, rozpoczynających się kolejno:
20 września 2021 r.,
28 września 2021 r.,
5 października 2021 r.,
12 października 2021 r.
Biedronka zorganizowała podobne szkolenie w 2019 roku. Wzięło w nim udział 35 tysięcy klientów, którzy otrzymali bony o łącznej wartości 350 tysięcy złotych. Szkolenie cieszyło się tak dużym zainteresowaniem, że Biedronka rozdała klientom bony w ciągu nieco ponad 3 godzin.
Regulamin szkolenia będzie dostępny na stronie biedronka.pl, od dnia uruchomienia szkolenia on-line.
Biuro prasowe sieci Biedronka
Odnośnie prezentowanego obrazka: W Biedronce niskie ceny, ale czy aż tak. Od kiedy to można kupić 2 torby zakupów za 15 zł?
Wyłudzanie danych osobowych.