POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [06.09.2021, 22:45:19] • Świnoujście

Śmierć w ciemnościach, nocna akcja policji. Zobacz film!

Śmierć w ciemnościach, nocna akcja policji. Zobacz film!

fot. Sławomir Ryfczyński

Tuż po północy przy ulicy Wojska Polskiego można było usłyszeć strzał. W ten sposób policjanci rozwiązali problem potrąconego przez samochód dzika. Czy była to prawidłowa procedura, czy raczej egzekucja rannego dzika? Według naocznych świadków do rannego zwierzęcia nie było weterynarza. Na miejscu nie pojawił się również żaden miejski urzędnik. Czy można w tak bezwzględny sposób rozwiązywać problem z żywym zwierzęciem, przy jednej z bardziej uczęszczanych ulic w mieście?



W sobotę, po godzinie 21:00 na ul. Wojska Polskiego w Świnoujściu samochód potrącił dzika. Sprawcę puszczono wolno. Przy rannym zwierzęciu zostali policjanci. Czekali czekali i czekali.

Śmierć w ciemnościach, nocna akcja policji. Zobacz film!

fot. Sławomir Ryfczyński

Procedury oparte na prawie, o takich sytuacjach mówią jasno: "W przypadku znalezienia potrąconego dzikiego zwierzęcia należy wezwać straż miejską, która powiadomi lekarza weterynarii. Ten sprawdzi, w jakim stanie jest zwierzę. Na miejscu zapada decyzja o tym, czy powinno zostać uśpione, czy pozostawione w bezpiecznym miejscu (gdzie odzyska siły i samo sobie poradzi), czy też wymaga leczenia w lecznicy dla zwierząt.
(https://www.prawo.pl/biznes/co-zrobic-z-dzikim-zwierzeciem-ktore-potracil-samochod,170197.html)"

Śmierć w ciemnościach, nocna akcja policji. Zobacz film!

fot. Sławomir Ryfczyński

Zatem, o sposobie postępowania z rannym zwierzęciem, które brało udział w kolizji drogowej, decyduje lekarz.

Ranny dzik co jakiś czas wstawał, ale szybko tracił równowagę i padał na trawę. Zwierzęcia nie obejrzał żaden weterynarz. Nie pojawił się również nikt ze straży miejskiej ani świnoujskiego magistratu.

Śmierć w ciemnościach, nocna akcja policji. Zobacz film!

fot. Sławomir Ryfczyński

Niemal dwie godziny później dzik nadal był żywy. Nadal też próbował się podnieść. Tracił jednak równowagę, prawdopodobnie miał uszkodzoną nogę. Były już przy nim jednak dwa radiowozy. Samochody ustawiono w taki sposób, by zasłonić zwierzę przed wzrokiem przechodniów i dziennikarzy.

O godz. 00.02 rozległ się strzał. Dzik padł martwy na trawę. Nikt go wcześniej nie zbadał. Ani nie uśpił. Czy tak wyglądają świnoujskie procedury postępowania w takich przypadkach?

Śmierć w ciemnościach, nocna akcja policji. Zobacz film!

fot. Sławomir Ryfczyński

Nasuwa się jeszcze jedno pytanie. Jeśli zaplanowano, że dzik skończy w taki sposób, dlaczego z oddaniem strzału czekano prawie do północy? Czy chodziło o to, by nikt nie zobaczył egzekucji? Bez wątpienia, zwierzę cierpiało przez kilka godzin.

Śmierć w ciemnościach, nocna akcja policji. Zobacz film!

fot. Sławomir Ryfczyński

Dopiero późno w nocy samochód Remondisa zabrał ciało zwierzęcia.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 161, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-161 z 161

Gość • Czwartek [16.09.2021, 19:59:13] • [IP: 178.183.120.***]

Zabrali im Cały las to gdzie maja chodzić de bólu obyś stracił dach nas głowa a policja niech się popisuje gdzie indziej

Gość • Środa [15.09.2021, 21:12:22] • [IP: 95.90.239.***]

Dla dzikich zwierzat Jest miejsce w lesie a w miescie jest miejsce dla ludzi i oni musza czuc sie bezpieczni.Oszolomow jest garstka. . Jedyna i słuszna decyzja.Brawo rozsadna dycyzja. Powinno sie jeszcze umozliwic kucharzom przygotowac pieczen z dziczyzny.

Gość • Środa [15.09.2021, 09:05:19] • [IP: 37.47.146.***]

Policjant weterynarz dobre tylko zeby się nie zapomniał jak będzie ranny człowiek

Gość • Wtorek [14.09.2021, 19:13:06] • [IP: 176.221.124.***]

Jeżeli to prawda co piszecie, to ja jestem przerażana tym, że w cywilizowanym świecie strzela się do rannego dzika, a nie ratuje się. Nie ma weterynarzy w Świnoujściu? to najbliżej jest Szczecin!!

Gość • Poniedziałek [13.09.2021, 16:22:55] • [IP: 5.173.154.**]

Dzik jest dziki jak stwierdził znany poseł. BARDZO DOBRZE, KROTKO I SKUTECZNIE.Zapomnieliscie ze zawsze dzik był aby go odstrzelic. Oszołomy wypierają ludzi dla dobra zwierzat. Jest miejsce w lesie dla zwierzat a ludziom w miescie. Jedyna i słuszna decyzja.Brawo POLICJA.

Gość • Niedziela [12.09.2021, 01:18:09] • [IP: 37.47.136.**]

geronimo • Piątek [10.09.2021, 18:26:28] • [IP: 178.238.245.***]

a kto podejdzie do rannego dzika co ? Rambo ? ranny dzik wiec strzal ktory zakonczyl jego cierpienia !! co tu sie rozpisywac i szukac sensacji !!

Gość • Czwartek [09.09.2021, 05:06:35] • [IP: 62.198.140.***]

A może Weterynarz zdalnie przez kamerę w komórce policjanta zbadał zwierzę i pozwolił na odstrzał??

Gość • Środa [08.09.2021, 23:25:30] • [IP: 176.221.124.**]

Procedur nie bedzie, bo urzad, urzednicy nie potrafia we wlasciwy sposob rozwiazac problemow zwiazanych z dzikimi, wolno zyjacymi zwierzetami. Jest spychoterapia, balagan, ktory uniemozliwia wlasciwa interwencje.O Komisji do sraw zwierzat nie slychac. Fundacja Animals walczy sama, pomaga i naglasnia i chwala jej za to ale to nie wystarczy, jak widac. Szkoda zwierzaka, bo niestety liczne budowy odbieraja dzikom rewiry, wiec nie nalezy dziwic sie wedrowkom.ktore czesto maja smutny koniec.A jesli to locha i byly male to i one nie beda mialy mozliwosci przezycia Smutne!

Gość • Środa [08.09.2021, 20:22:45] • [IP: 31.0.60.**]

Gość • Środa [08.09.2021, 17:07:55] • [IP: 5.173.27.**]

Gość • Środa [08.09.2021, 16:48:59] • [IP: 87.160.21.*]

Co to za chore procedury Żeby wzywać najpierw połacie która wezwie straż miejska która wezwie weterynarza... trzeba zwierzę szybko zbadać czyli bezpośrednio do weterynarza i policji dzwonić a tak to on by się tam zameczek zanim by weterynarza się zjawil

Gość • Środa [08.09.2021, 10:07:52] • [IP: 37.47.147.***]

Pewnie najlepiej zastrzelić. jak kogoś potrąci piany Durczok też będą takie procedury?

Gość • Wtorek [07.09.2021, 21:55:33] • [IP: 185.210.37.*]

czy zdążył się wyspowiadać ? Był ksiądz?

Gość • Wtorek [07.09.2021, 20:44:42] • [IP: 185.210.38.***]

A gdyby potrącona była pielgrzymka...

Gość • Wtorek [07.09.2021, 20:43:08] • [IP: 185.210.38.***]

Jak już ludzie będą sie słaniać na nogach po szczepieniu to taką sama metodę się zastosuje bo skuteczna.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 20:38:21] • [IP: 77.112.60.***]

Dobrze, ze tylko dzika trafili. Jak polowali na lwa, to weterynarza odstrzelili, takie zuchy!

Gość • Wtorek [07.09.2021, 20:37:12] • [IP: 37.47.134.***]

zbrodnia wszystkie procedury zlamane sprawe trzeba skierowac do Komendy wojewodzkiej. Jakim prawem strzelal plicjant bez zgody lekarza, jakim prawem oddal strzal policjant nie posiadajacy uprawnien mysliwego. Decyzję o skróceniu cierpienia rannego zwierzęcia podjąć mogą: lekarz weterynarii, członek Polskiego Związku Łowieckiego,

Gość • Wtorek [07.09.2021, 20:27:29] • [IP: 178.238.252.**]

slusznie nie sluchajcie glupich komentarzy

wesoly romek • Wtorek [07.09.2021, 20:24:36] • [IP: 77.112.60.***]

Dobrze, ze siebie nie pozabijali! Jak polowali na lwa, to weterynarza odstrzelili, tacy zdolni.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 20:13:23] • [IP: 46.76.132.***]

WreszciePolicja oddala celny strzal😂😂😂😂I bardzo slusznie

Gość • Wtorek [07.09.2021, 20:11:36] • [IP: 178.238.252.**]

Patrzy biedny na Panią...czeka na pomoc i...zawiódł się :(

Gość • Wtorek [07.09.2021, 19:40:47] • [IP: 77.112.166.***]

nie mogą mordować narodu polskiego to mordują zwierzęta zbrodniarze w policyjno-pisowskich mundurkach pisowcy mordercy hańba gdzie są ci Policjanci którzy ponad 20 lat pracowali na dobre imię Policji gdzie jesteście pokażcie się bo PiS waszymi rękoma morduje naród Polski a na was płynie hejt za zbrodnie do których namawia was skurwiały PiS przebudzcie się puki czas

Gość 🐷 • Wtorek [07.09.2021, 19:14:58] • [IP: 46.77.174.***]

A czy dzik jako zwierzę boże otrzymał ostatnie namaszczenie od czarnego przed zastrzeleniem?

Gość • Wtorek [07.09.2021, 18:53:09] • [IP: 5.173.25.**]

Czy policjant był zaszczepiony ?

Gość • Wtorek [07.09.2021, 18:48:21] • [IP: 188.146.145.***]

A gdzie jest Animals?

Gość • Wtorek [07.09.2021, 18:31:18] • [IP: 176.221.124.***]

BRAWO!!POLICJA TO WSPANIALI LUDZIE, KTORZY SA NARAZENI NA SWOJE NIEBEZPIECZENSTWO PRZY WIEKSZOSCI INTERWENCJI!!PO CO KOMU LECZYC DZIKI, JEZELI MYSLIWI MAJA PLANOWE ODSTRZALY DLA ZWIERZAT ROZNOSZACYCH ASF.BRAWO ZA DECYZJE!DZIK MIAL SZANSE UCIEKAC, PROBOWAL, WIEC BYLO WIADOMO, ZE NIE DA RADY I EFEKT KONCOWY MOGL BYC TYLKO TAKI!BRAWO!!

Gość • Wtorek [07.09.2021, 18:27:22] • [IP: 2.87.22.***]

Ty nie wyzywaj policja ta od smieci.Oni wykonywali swoje obowiazki.Pamietaj internet jest malutki znajda w 5 minut.Podaza Ciebie do sadu to bedziesz robil ma zadko kupie ze strachu.Opanujcie sie.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 18:22:42] • [IP: 2.87.22.***]

A jak by ranny dzik zaatakowal jakies dziecko? Policja postapila slusznie.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 18:03:51] • [IP: 149.202.98.***]

Kto temu śmieciowi dał prawo o decydowaniu czyimś życiu?

Gość • Wtorek [07.09.2021, 17:47:04] • [IP: 91.216.213.***]

działanie jak najbardziej prawidłowe ---brawo za decyzję.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 17:36:25] • [IP: 188.146.162.**]

Oby przyszła pora na zmniejszenie się liczby PSÓW, bo to jest klęska w mieście. Najlepiej gdyby była kampania na rzecz nienabywania psów, bo jest pewna liczba ludzi, którzy mogliby się obyć bez tych zwierząt, a przy decyzji wzięcia psa oddziałuje na nich polityczna poprawność, że pies jest przyjacielem człowieka, że kto go bierze jest jakoś lepszy. Nie jest. Coraz trudniej się żyje w parkach, na plaży obok natłoku psów, które w dodatku atakują dziki, a potem nawet gdy pies jest trzymany na smyczy, dzik go atakuje nauczony poprzednim doświadczeniem, prewencyjnie, i staje się dzik niebezpieczny przez to nawet dla ludzi.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 17:31:43] • [IP: 31.11.129.*]

BARDZO DOBRZE POLICJA ZROBIŁA!! Brawa ! Nie przejmujcie się EKOŚWIRAMI...

Gość • Wtorek [07.09.2021, 17:11:58] • [IP: 37.47.168.***]

To jest zwierzę dzikie zwierzę wstępując na ludzki rewir musi ponosić konsekwencje. Obrońcom dzika powiem jedno dzików jest tu za dużo kierowca ktory go potrącił nie zrobił tego celowo a za naprawę auta zapłaci krocie. Kiedyś też mnie to spotkało i wiem ile to kosztuje.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 17:06:42] • [IP: 178.238.252.**]

To kobieta, dzika zabiła?Smutny los zwierzęcia...

Gość • Wtorek [07.09.2021, 16:07:07] • [IP: 185.220.100.***]

miasto ma umowe z firmą na zajecie sie dzikimi zwierzetmi ale oni to tylko mewki i wrubelki nieszczesliwe obsierodzone no i pszczułki oraz gąsienniczki bezdomne mruweczki niepismienne a na rannego dzika lache centralnie kłado.Pozostaje policja.Trudno

Gość • Wtorek [07.09.2021, 16:05:29] • [IP: 77.112.149.***]

A przecież mogły przyjechać jeszcze że dwa zespoły ratunkowe że trzy jednostki straży pożarnej i ksiądz.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 15:36:19] • [IP: 149.202.98.***]

MILICJA CHRONI ZŁODZIEJI I BANDYTÓW

Gość • Wtorek [07.09.2021, 15:30:44] • [IP: 77.88.191.**]

Terenda do zwolnienia! Nic nie umie!

Gość • Wtorek [07.09.2021, 15:16:02] • [IP: 89.151.35.***]

Ostatniego namaszczenia dzikowi udzieliła widoczna na foci policjantka. W czym problem?

Gość • Wtorek [07.09.2021, 15:05:44] • [IP: 37.8.230.***]

Słusznie postąpili Policjanci. nie można było czekać ipatrzec na cierpienia zwierzęcia. To wg. niektórych obronców zwierzat ja jestem morderca gdyz kazałem lekarzowi aby skrócil cierpienie mojego ukochanego Kota. IDIOTOW nie brakuje!!

Gość • Wtorek [07.09.2021, 14:52:00] • [IP: 82.134.67.***]

Decyzja jak najbardziej prawidlowa, przestancie hejtowac policja zachowala sie prawidlowo.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 14:45:06] • [IP: 188.146.174.***]

Tak, zdecydowanie było można!!

Gość • Wtorek [07.09.2021, 14:35:32] • [IP: 31.0.42.**]

A sprawdzili trzeźwość tego dzika? Może był po prostu nawalony.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 13:46:34] • [IP: 37.47.148.**]

Czyli psy zagryzły dzika.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 13:43:56] • [IP: 62.69.253.***]

Co za jaskiniowcy.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 13:39:40] • [IP: 178.238.245.**]

bardzo dobra decyzja ! Wet zrobiłby to samo, no bez jaj żeby leczyć dzika, a tak skrócono mu cierpienie

Gość • Wtorek [07.09.2021, 12:55:35] • [IP: 37.248.225.*]

"Żyd zjadł gęś rok temu i jeszcze mu w dupie syka" co dopiero po zjedzeniu tego dzika?

Gość • Wtorek [07.09.2021, 12:54:25] • [IP: 188.147.38.***]

te wasze komentarze są z dupy myślę że jak złamiecie nogę i nie będziecie mogli chodzić trzeba was ustrzelić. wstydzę się czytając komentarze że należę do rasy ludzkiej

Gość • Wtorek [07.09.2021, 12:34:52] • [IP: 149.202.98.***]

Śmieć, który zamordował tego dzika powinien zostać zutylizowany na koszt najbliższej rodziny.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 12:32:29] • [IP: 149.202.98.***]

Firma "policA
354;a", to morderA
347;y.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 12:28:34] • [IP: 37.248.44.**]

Gość • Wtorek [07.09.2021, 08:46:01] • [IP: 213.241.13.***] Drodzy czytelnicy, policjant był świetnie wyszkolony, kompetentny nie bał się podjąć trudnej decyzji. Rzeczywiście wyszkolony, kompetentny i podjął trudną decyzję marnując na to trzy godziny, dziękuję za taki profesjonalizm

Gość • Wtorek [07.09.2021, 12:15:55] • [IP: 176.221.124.**]

Gość • Wtorek [07.09.2021, 10:24:50] • [IP: I...znwu kłamiesz i zmyslasz DOWNIE.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 12:08:18] • [IP: 80.50.123.***]

Żal dzika ale wobec braku możliwości pomocy (należy wyjaśnić dlaczego nie przyjechał weterynarz ?)podjęto słuszną decyzję. Co do komentarzy w stylu wybić wszystkie dziki jak w Danii to współczuję takim ludziom braku rozumu. Dziki w naszym mieście i kraju były od zawsze podobnie jak inne gatunki a nam ludziom więcej pokory i szacunku życzę wobec przyrody i umiejętności z nią współżycia. Jeszcze troszkę betonu więcej i nie da się żyć w tym mieście bo latem już można zdechnąć w niektórych miejscach z gorąca. Ale jak widać niektórym beton zalał skutecznie mózgi ewentualnie kręcą na tym kasę wespół z kliką z urzędu miasta. Patrzcie ostatnie doniesienie o reastauracji w parku zdrojowym. Czym to jest jak nie przekrętem właśnie ?Co jeszcze zniszczą w tym mieście i ile lasu i parku wytną dla kasy po czym się zmyją nam zostawiając betonową pustynię ? Opamiętajcie się mieszkańcy i zgłoście sprzeciw to nie jest prywatny folwark paru urzędasów. Choć na razie tak im się może wydawać dopóki nie wyrazicie sprzeciwu. Pozdr.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 12:08:16] • [IP: 89.151.32.***]

do [07.09.2021, 10:38:40] • [IP: 46.231.59.***] jak byś chciał rannemu dzikowi pomóc? weterynarz w nocy nie odbierze telefonu/wiem z własnego doświadczenia/można tylko służby zawiadomić.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 12:01:44] • [IP: 5.173.27.**]

No tak a ponoć jest pogotowie dla dzikich zwierząt, to skandal że zwierzę cierpiało tyle czasu, jakie są procedury, tzn można potrącić dzika insc sobie spokojnie do domu, do piszącego o trawnikach w parku, a gdzie zwierzyna żyjąca w lesie na się podziać skoro tu każdy trawnik apartamentowcem stoi, trzeba było wezwać straż pożarna oni chociaż ludzkie serce mają i zwierzęta ratują

Policja jest LUDZKA • Wtorek [07.09.2021, 11:56:44] • [IP: 188.146.166.*]

Jeśli ktoś krytykuje Policję za dobicie dzika, to przypomnę, że odznacza się nasza Policja LUDZKIM podejściem do LUDZI, co jest obce ludziom lewicy, wpatrzonym w" prawa zwierząt", a postulującym prawo do zabijania bezbronnych dzieci w tzw. aborcji. Dlaczego tak oceniam policjantów? Byłem kilka razy świadkiem jak odnosili się do LUDZI BEZDOMNYCH - czynili to z poszanowaniem ich godności, choć ogólnie funkcjonariusze porządkowi mają niekiedy" zboczenie zawodowe", by denerwować się samym zaburzeniem porządku i w ten sposób nie dostrzegać żywego człowieka. Ostatni raz widziałem ich w takiej akcji w lipcu, przy ścieżce rowerowej na wysokości ul.Fredry, gdy wezwała ich pewna protestantka (wyznała mi, że kieruje się chrześcijańską miłością bliźniego, a sposób, w jaki się zachowywała, rozmawiała udowodnił to, nie było w tym śladu jakiegoś poprawiania sobie samopoczucia za pomocą potrzebujących, co skądinąd widać w niektórych zbiórkach charytatywnych nagłaśnianych z pompą). Obok ścieżki leżał bezdomny, nie mógł chodzić

Gość • Wtorek [07.09.2021, 11:43:22] • [IP: 176.221.124.**]

Czy dzik był szczepiony?

Gość • Wtorek [07.09.2021, 11:43:11] • [IP: 188.146.166.*]

10:38:40] • [IP: 46.231.59.***] Jesteś jedną z ofiar stronniczego tekstu, gdzie zastosowano pewne przemilczenia, cytuję tekst obok:" samochód potrącił dzika. Sprawcę puszczono wolno. Przy rannym zwierzęciu zostali policjanci". Rozbierzmy ten fragment:" sprawcę puszczono wolno", a więc NIE UCIEKŁ, może nawet wezwał Policję - ale o tym w artykule się nie pisze, możemy się tego jedynie domyślać z kontekstu. Cytujesz zapisy prawne o kimś, kto UCIEKŁ zostawiając ranne zwierzę, a z tekstu nie wynika, że sprawca uciekł, co więcej, czytamy, że ze sprawcą policja miała kontakt, więc to, że wrócił do domu było legalne, zresztą, jak znamy życie, to dzik wtargnął pod samochód, a nie samochód wtargnął pod dzika w lesie, dlaczego niby sprawcę potrącenia dzika Policja powinna była aresztować? Lub nie pozwalać mu się oddalić (po spisaniu go)?

Gość • Wtorek [07.09.2021, 11:41:49] • [IP: 37.248.225.*]

JAK ZAJUMALI TEGO DZIKA TO WŁOSIEŃ PEWNY. SKOKI PRZEZ OKNO BEZ DZIKA? OBSTAWIAM ANTYTERRORYSTÓW.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 11:36:24] • [IP: 5.173.156.**]

Bóg dał życie istocie a bezmyślny, leniwy i agresywny człowiek je odebrał. Mamy miliony takich przykładów codzienne na całej Ziemi. Ludzie dla wygody, dla chorej zabawy albo dla pieniędzy zabijają inne istoty - zwierzęta ale też ludzi. Cywilizacja śmierci, która nie ma szacunku dla nikogo oprócz własnej wygody. Pamiętajcie, że kiedyś was też ktoś odstrzeli bo mu staniecie na drodze do wygody albo na drodze do pieniędzy.

LORD ADMIRALICJI • Wtorek [07.09.2021, 11:17:15] • [IP: 176.221.124.***]

W CZERWCU 2021 ROKU DANIA ODSTRZELIŁA OSTATNIEGO DZIKA NA SWOIM TERENIE!! TAM DZIKI JUŻ NIE ROZNOSZĄ ASF I NIE ROBIĄ WYPADKÓW DROGOWYCH. U NAS BYŁ BURDEL, JEST BURDEL I BĘDZIE BURDEL, BO MENELE SPOD BUDKI Z PIWEM WYPASAJĄCE SIĘ NA WIEJSKIEJ TO INTELEKTUALNA PATOLKA. !! NIE POTRAFIĄ PORZĄDNEGO PŁOTU NAWET NA WSCHODNIEJ GRANICY POSTAWIAĆ, ALE ZA TO TERROR SZPRYCOWY I KAGAŃCOWY NA ŻYCZENIE KORPORACYJNYCH BANDYYCKICH SZAJEK USKUTECZNIAJĄ NA MAKSA. DO SZPRYCOWANIA I CZIPOWANIA LUDZI TE NIEDOROZWOJE SĄ PIERWSZE. CZY TAK MUSI BYĆ?

Gość • Wtorek [07.09.2021, 11:14:40] • [IP: 213.205.194.***]

Tak jak z człowiekiem, ze zwierzęciem jest podobnie Strzał i jednego mniej

Gość • Wtorek [07.09.2021, 11:09:52] • [IP: 37.47.167.***]

Do restauracji z nim.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 11:01:38] • [IP: 217.138.192.**]

Akurat policja wyzwoliła to zwierze z cierpienia i moim zdaniem było to wskazane. Radykalna ale skuteczna decyzja bo zwierze nie cierpii a tak by cierpiało.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 11:01:28] • [IP: 178.10.87.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [07.09.2021, 10:59:51] • [IP: 178.10.87.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [07.09.2021, 10:42:48] • [IP: 95.91.215.***]

Procedura była prawidłowa (dzika zwierzyna do lasu) Policja brawo. Pozdrawiam

Gość • Wtorek [07.09.2021, 10:42:29] • [IP: 94.254.169.***]

Naczelnik ochrony środowiska jak zwykle nic nie ma sobie do zarzucenia. Umowa zawarta a problemy i tak ktoś inny rozwiąże. Nikt inny tylu wpadek by nie przeżył. Mocno umocowana widać.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 10:41:07] • [IP: 89.72.242.***]

Bardzo dobra decyzja. Może trochę za późno podjęta ale zapewne czekali na jaśnie pana weterynarza. Pochwałka za umiejętność podjęcia decyzji

Gość • Wtorek [07.09.2021, 10:40:20] • [IP: 178.238.249.***]

BRAWO POLICJA...WYSTRZELAC WSZYSTKIE DZIKI A CI OBRONCY..NIECH PRZYJDA DO PARKU I ZOBACZA CO SIE DZIEJE, JAK WYGLADAJA TRAWNIKI

Gość • Wtorek [07.09.2021, 10:39:11] • [IP: 5.173.26.***]

Już, się podzielili dziczyzna 🤣😂

Gość • Wtorek [07.09.2021, 10:38:45] • [IP: 188.146.166.*]

W Ściu mamy taką sytuacje: w wyborach zwycięża lewica, jest tu mała na tle kraju religijność i to sprzyja zachwianiu poczucia hierarchii wartości, przeakcentowywaniu tak zwanych praw zwierząt. Efektem wygranych lewicy jest prawa ręka Żmurka, księżna Betonu, która przeforsowała cmentarz dla zwierząt zamiast mus kremowania ich ciał. Jej zresztą mentalnośc, jak i elity lewicowej miasta można ocenić, gdy się zważy, że na spotkaniu w bibliotece publicznej słuchała pokornie i chciwie nauk najbardziej agresywnej i wulgarnej w kraju pisarki Gretkowskiej, lewaczki, również kochającej zwierzęta (ale nie za bardzo ludzi). Na tym tle wielu w mieście może krytycznie ocenić Policję, ale ja oceniam ją dobrze, trzeba czasem być stanowczym mimo że żal zwierzęcia. Warto, by władze miasta zapewniły jakiś sprawny mechanizm działania w takiej sytuacji, to dla kasy miejskiej nie jest dużo przeznaczyc np.1000 zł dla weterynarza, który zdecyduje się być w gotowości w sytuacjach nieoczekiwanych i poza godz.pracy.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 10:38:40] • [IP: 46.231.59.***]

"Za ucieczkę z miejsca wypadku i pozostawienie rannego zwierzęcia bez pomocy, grozi kara aresztu lub grzywny do 5 tys. zł! – Zgodnie z art. 25 Ustawy o Ochronie Zwierząt, prowadzący pojazd mechaniczny, który potrącił zwierzę, zobowiązany jest, w miarę możliwości, do zapewnienia mu stosownej pomocy lub zawiadomienia jednej ze służb o których mowa w art. 33 ust. 3 (w tym również straży miejskiej). Zgodnie z art. 37. 1 tejże Ustawy, osoba naruszająca zakaz z art. 25 podlega karze aresztu lub grzywny – przypomina o obowiązujących przepisach Jolanta Borysewicz z warszawskiej straży miejskiej."

Gość • Wtorek [07.09.2021, 10:37:03] • [IP: 176.221.125.***]

Prezydent Miasta odpowiada za Miasto po to został wybrany w Wyborach

Gość • Wtorek [07.09.2021, 10:36:25] • [IP: 5.173.156.**]

Milicja obywatelska - robi co che. Liżą d.. faszystom przy korycie to myślą, że im wszystko wolno. We Wrocławiu w 3 miesiące zabili 3 młodych Polaków. Tego ostatniego zatłukli pałkami teleskopowymi.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 10:31:29] • [IP: 176.221.125.***]

Policja powinna wezwac Straż Pozarną oni mają sprzęt Odpowiedzni

Gość • Wtorek [07.09.2021, 10:29:59] • [IP: 176.221.125.***]

Powiem tak skoro wstawal nie miał ran otwartych i żył to tylko można powiedzieć jedno miasto ma wy je ba.. W na takie sytuacje mzoe udało by się uratować tego nie wiem ale system pilski go zabił

Gość • Wtorek [07.09.2021, 10:25:09] • [IP: 88.218.255.**]

A tym co dokarmiają dziki w mieście należy się strzał drobnym śrutem w dupala.

Ornitolog • Wtorek [07.09.2021, 10:24:57] • [IP: 83.23.223.***]

Aż strach pomyśleć co się stanie jak człowiek zostanie potrącony i nie będzie dostępnej karetki...

Gość • Wtorek [07.09.2021, 10:24:50] • [IP: 176.221.125.***]

u nas we Wsi Chłopak kąpał się z Psem w Rzece i nagle zaczął tonąc ale pies nikogo nie dopuszczał do tego chłopca a Policjanci szybko tego psa zastrzelili a cała Wioska Gratulowała ty Młodym Policjantom że uratowali Zycie Młodemu

Gość • Wtorek [07.09.2021, 10:22:21] • [IP: 83.28.231.***]

dobry kierunek ma nasza władza, poćwiczą na dzikach, umiejętności szybkiego i sprawnego odstrzału na pewno przydadzą się przy tłumieniu manifestacji antyszczepionkowców.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 10:22:06] • [IP: 178.238.243.***]

Czy silniki w tych radiowozach nie powinny być wyłączone? Czy muszą zatruwać atmosferę przez tyle godzin? Każdy cywil zostałby ukarany mandatem za takie postępowanie.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 10:17:15] • [IP: 5.62.20.**]

Świnoujście to dno i kupa mułu nic tu nie funkcjonuje jak należy i tyle w temacie. Do dzika dwa radiowozy i pilnowanie go trzy godziny, żeby potem go zabić no śmiech na sali

Gość • Wtorek [07.09.2021, 10:15:21] • [IP: 37.248.162.***]

Gość • Wtorek [07.09.2021, 09:41:46] • [IP: 83.20.221.**] ale z ciebie idio@... Nie sądziłem że można mieć tak pusto w głowie, a jednak

Gość • Wtorek [07.09.2021, 10:11:28] • [IP: 5.173.159.***]

Dobrze zrobili...ranne zwierzę jest niebezpieczne..brawo policja

Gość • Wtorek [07.09.2021, 10:10:28] • [IP: 176.221.124.**]

czyli wg dziennikarzy iswinoujscie lepiej żeby zwierzę się męczyło

Gość • Wtorek [07.09.2021, 09:58:24] • [IP: 37.248.225.*]

KIEDY BĘDZIE WIECZERZA Z DZIKIEM I LOTAMI PRZEZ OKNO Z ANTYTERRORYSTAMI?

Gość • Wtorek [07.09.2021, 09:48:37] • [IP: 37.47.156.**]

Ale wy tu słownictwem operujecie redaktorze, zero profesjonalizmu.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 09:47:39] • [IP: 88.218.255.***]

Policjanci postąpili słusznie. Nie ma sensu roztrząsać.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 09:41:54] • [IP: 83.13.54.***]

"Dopiero późno w nocy samochód Remondisa zabrał ciało zwierzęcia." - nie bardziej adekwatne - TRUCHŁO ??

Gość • Wtorek [07.09.2021, 09:41:46] • [IP: 83.20.221.**]

Duńczycy wystrzelali wszystkie dziki i po problemie.Nikt nie protestował, nawet UE.Pozbyli się problemu i chorób świńskiej grypy.Postawili też ogrodzenie by nie przychodziły z Niemiec.Skoro mamy koła łowieckie to dlaczego nie można też tak postąpić jak duńczycy?

Gość • Wtorek [07.09.2021, 09:40:04] • [IP: 37.47.158.***]

Brawa za strzał, tylko można było wcześniej.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 09:33:51] • [IP: 176.221.125.**]

W latach 70-tych byłem na Mazurach, pływaliśmy jachtami.Kiedy rozbiliśmy biwak na lądzie to po jakimś czasie ni stąd ni zowąd zaatakował nas pies, duży wilczur.Był bardzo agresywny.Ale na szczęście każdy żeglarz ma nóż przy sobie.Szkoda psa bo został zadżgany.Kolega musiał zakonczyć wakacje, miał poważne obrażenia łydki.A każdy z nas miał jakiegoś zwierzaka w domu bo zwierzęta libiliśmy i szanowaliśmy.Niech teraz powie jakiś 'mundry' co należało zrobić.Dostaliśmy pochwałę oczywiście nie oficialne od komendanta posterunku.Ztym psem były wieczne problemy i duże zagrożenie

Gość • Wtorek [07.09.2021, 09:30:33] • [IP: 37.248.213.**]

Dlaczego żaden PO wiec nie zaopiekował się dzikiem, tak dzielnie wcześniej walczyli. Tradycyjnie jak problem to sie pochowali po norach

Gość • Wtorek [07.09.2021, 09:20:23] • [IP: 37.248.225.*]

Księdza wezwali?

Gość • Wtorek [07.09.2021, 09:11:06] • [IP: 78.10.206.*]

Śłuszna decyzja Ci co potępiają Policje to po prostu puste Debile

Gość • Wtorek [07.09.2021, 09:01:36] • [IP: 81.172.55.***]

ARTYKUŁ Z LIPCA 2021 • Wtorek [07.09.2021, 09:00:09] • [IP: 5.172.232.**]

Firma Lupar ze Szczecina zajmie się opieką nad rannymi dzikimi zwierzętami znajdującymi się na terenie Świnoujścia. W budżecie miasta na ten cel została zabezpieczona kwota wysokości 40 tysięcy złotych. No i się zajmuje. Państwo, k*rwa, z kartonu.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 08:55:22] • [IP: 37.47.132.***]

Może by tak znaleźli szajkę złodziejów rowerów w końcu? W tym mieście więcej turystów niż dzików. Ludzie ze swoimi pchlarzami jeszcze prowokują te zwierzęta. Nie dość, że bez smyczy i kagańca to jeszcze po kilka.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 08:47:50] • [IP: 31.11.131.**]

Jestescie patologia ludzie brak slow na niektore komentarze ja mam czekac o 21 w sobote na weterynarza ? Dziki atakuja w dzien i oby jeden czy drugi tego nie doswiadczyl wypisujac te bzdury o biednym dziku dla mnie moje zycie jest wazniejsze niz dzika ktory chodzi po miescie

Gość • Wtorek [07.09.2021, 08:46:37] • [IP: 188.146.162.**]

Nie ma co obwiniać policjantów. Pewnie dyżurny policji dostał fotkę dzika leżącego wyglądającego jak martwy, a tymczasem rzeczywistość była inna. Tym co są odpowiedzialni dupy się nie chciało ruszyć, bo co! Weekend, a policjanci zostali z problemem. Na filmie widać że dzik miał kłopoty tylko z jedną kończyną tylną. Jak tak działacie to trzeba było od razu po zderzeniu z autem zakończyć cyrk. Bez procedury! Bo w tym przypadku też tak było! Bez procedury. Skoro nikt nie przyjechał na miejsce zdarzenia co do oceny zwierzaka - z urzędu miasta, weterynarz czy z koła łowieckiego. Bo weekend albo bezsensowne oszczędności ratowaniu na dzikich zwierząt. Mieszkańcy zmienić jak najszybciej ten urząd deweloperski.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 08:46:01] • [IP: 213.241.13.***]

Drodzy czytelnicy, policjant był świetnie wyszkolony, kompetentny nie bał się podjąć trudnej decyzji.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 08:35:21] • [IP: 89.151.34.**]

Wybić wszystkie dziki co do jednego. Żadnego z nich pożytku tylko same szkody wyrządzają. Ludzie bezmyślnie dokarmiają zupełnie te zwierzęta zupełnie niepotrzebnie. Brawo policjanci bo za chwilę zawołana byłaby karetka pogotowia z pomocą chirurgiczną.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 08:33:07] • [IP: 5.172.232.**]

Ja piernicze, jaki tu dziś wysyp prymitywnego bydła. Jest różnica między eutanazją a zastrzeleniem. Jak ci pies zachoruje to pójdziesz do weterynarza czy wpakujesz mu kulkę w łeb?

Gość • Wtorek [07.09.2021, 08:30:21] • [IP: 45.141.1.***]

A dlaczego nie przyjechały 4 zastępy straży pożarnej, ci daliby radę

Gość • Wtorek [07.09.2021, 08:30:02] • [IP: 37.47.163.***]

moim zdaniem zbyt dlugo czekali z tą decyzja. a nie zjawienie sie lekarza albo strazy miejskiej pokazuje tylko ze mieszkamy na wsi... nie pozdrawiam

Gość • Wtorek [07.09.2021, 08:28:24] • [IP: 188.146.162.**]

Generalnie widać na filmie, że ten dzik nie był w stanie agonalnym. Żadnej krwi, nie walały się też flaki z niego. Co się tu dzieje że takiego dzika nie zbadano a wykonano wyrok na nim! Dziki kraj się robi z Polski. Czy ktoś to rozliczy czy zamiecie się jak zwykle sprawę pod dywan? Bo w tym mieście to norma. Pokazując nam w ten sposób dzikie rozwiązania. Bo się dupy nikomu nie chciało ruszyć w sobotę!

Gość • Wtorek [07.09.2021, 08:18:42] • [IP: 185.210.38.***]

Bardzo słuszna decyzja, ranny dzik jest bardzo niebezpieczny. Brawo policja bezpieczeństwo ludzi najważniejsze. Panie Komendancie proszę nagrodzić policPolicjanci nie janta który skrócił cierpienia dzika a nas uchronił. Policjanci nie przejmujcie się hejtem róbcie swoje.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 08:18:24] • [IP: 5.172.255.***]

Biedny dzik : (

Gość • Wtorek [07.09.2021, 08:14:43] • [IP: 185.210.38.**]

Tylko jedna osoba tutaj udzieliła konkretnej odpowiedzi na pytania. Temat uważam za zamknięty inteligenci! Obywatel Caine • Poniedziałek [06.09.2021, 23:18:28] • [IP: 178.235.146.***] USTAWA z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (...) Art. 33. (...) W przypadku konieczności bezzwłocznego uśmiercenia, w celu zakończenia cierpień zwierzęcia, potrzebę jego uśmiercenia stwierdza lekarz weterynarii, członek Polskiego Związku Łowieckiego, (...) funkcjonariusz Policji. W razie konieczności bezzwłocznego uśmiercenia, czynność tę dokonuje się przez: (...) zastrzelenie zwierzęcia wolno żyjącego (dzikiego) - przez osobę uprawnioną do użycia broni palnej.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 08:13:01] • [IP: 31.0.68.***]

Do ludzi z jadem. a strasznie ubolewaja nad dzikiem...!Kiedyś dzik whnużył sie za drzewa rozwalił mi maske a sam uciekł w trzciny...Żeby dostać ods, kodowanie od Kółka ŁOWIECKIEGO musialabym zlapać go i udowodnić ze to nie prośna locha...Sprawcą był dzik który wtargnął na jezdnie

Piotrek • Wtorek [07.09.2021, 08:05:05] • [IP: 80.55.7.**]

A co z właścicielem samochodu, który potrącił dzika? Czy to nie służby miejskie odpowiadają za uszkodzenie samochodu?

Gość • Wtorek [07.09.2021, 07:49:34] • [IP: 176.221.124.**]

W stanach zjednoczonych jeśli pies pogryzie człowieka to jest natychmiast usypiany.Las jest miejscem dla dzikich zwierząt a nawiedzeni sami są winni że dziki łażą po mieście.Już dawno powinien być odstrzał tych dzików skoro zagrażają życiu ludzi.W takim zdarzeniu ktoś może zginąć przez zwyklego zwierzaka i bez histeri bo codziennie miliony zabijamy w ubojniach żeby kiełbaskę czy kotlecika zjeść.

Normalny • Wtorek [07.09.2021, 07:48:09] • [IP: 31.182.38.***]

Pani naczelnik Terenda znowu dała ciała... Umowa na odśnieżanie porażka, umowa na odkomarzanie porażka, umowa na ranne zwierzęta podpisana z następną firmą krzak. Ja piiiiiiii.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 07:43:29] • [IP: 84.167.1.***]

gdzie weterynarze w tym miescie, co ma dyzur nocny !nie chodzi juz nawet o dzika, jak cos sie stanie to zero pomocy zostaje szczecin. jak ma sie transport to nie problem w przeciwnym razie dramat.miasto milionerow a pogotowia weterynaryjnego nie posiada!bo wetwrynarze pracuja w dzien po kilka godzin za gruba kase im to wystarcza, a gdzie sumienie!odpowiem prosto w portfelu.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 07:39:48] • [IP: 176.221.116.**]

Dziki już dawno powinny zniknąć, strach wyjść z domu o każdej porze. Jest ich coraz więcej.czekac tylko aż stanie się tragedia.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 07:26:01] • [IP: 153.19.105.**]

Gość • Poniedziałek [06.09.2021, 23:48:50] • [IP: 176.221.125.**] "Niech ktoś wreszcie z Magistratu podejmie decyzję o odłowie dzików i wywiezieniu ich poza Świnoujście. " - dokąd geniuszu? Słyszałeś o ASF i redukcji dzików w całym kraju? Dzików nie wolno przemieszczać, za to, zgodnie z prawem TRZEBA zabijać (nie wolno, tylko trzeba, takie mamy dzisiaj prawo w Polsce).

Gość • Wtorek [07.09.2021, 07:24:44] • [IP: 37.47.184.***]

2 lata temu nawet urząd Miasta dopłacał za złapanego dzika. Haha. Teraz nagle wszystkich przykuwa uwagę los dzika. 2 lata temu wszyscy walczyli by dziki zniknęły. Jesteście tak dziwni. Dzik i tak i tak nie wyszedł by z tego potrącenia cały.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 07:24:00] • [IP: 153.19.105.**]

Dobre, humanitarne rozwiązanie, tylko dlaczego czekano tyle czasu, skazując zwierzaka na niepotrzebne cierpienia?

Gość • Wtorek [07.09.2021, 07:15:51] • [IP: 178.238.249.**]

Już na FB oszołomka biadoliła nad losem dzika.Skąd się biorą tacy obrońcy zwierząt, które zagrażają życiu ludzi??Zrobiła reportaż i chce wzbudzić sensację.Szkida że nie ubolewa nad losem działkowców którym dziki demolują działki i są niebezpieczne.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 07:11:48] • [IP: 188.146.164.***]

Gość • Wtorek [07.09.2021, 06:40:00] • [IP: 188.147.35.***]

Bandyci

Gość • Wtorek [07.09.2021, 06:33:04] • [IP: 37.47.146.***]

Dożywocie dla bandyty mordercy

Gość • Wtorek [07.09.2021, 06:30:50] • [IP: 185.210.39.***]

Do Gość  Poniedziałek [06.09.2021, 23:32:33]  [IP: 176.221.124.*** Chyba nigdy nie wyskoczyła ci zwierzyna na drodze i pieprzysz głupoty ! Chodź zapewne nie masz prawa jazdy i wypisujesz swoje tępe mądrości

Gość • Wtorek [07.09.2021, 06:29:19] • [IP: 77.242.237.***]

Bio odpad. Brązowy śmietnik.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 06:28:49] • [IP: 37.47.157.***]

Weźcie ludzie walnijcie się w ścianę, dobrze zrobił, skrócił cierpienia zwierzęcia, zanim by jakiś weterynarz przyjechał, minęło by parę godzin, a co jeśli zwierzak by ciut wydobrzal i zaczął na ludzi się rzucać? Nie wiadomo co by było gdyby nsie strzelił.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 06:17:57] • [IP: 88.218.252.**]

No to wspolczuję policjantowi pewnie mu się będzie śnić po nocach.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 06:05:16] • [IP: 88.218.255.**]

W tym przypadku policjant postąpił jak najbardziej słusznie.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 06:03:22] • [IP: 176.221.124.***]

Wypie..olić policjanta z pracy.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 06:01:28] • [IP: 37.47.177.**]

Nie było wolnej karetki?+

Gość • Wtorek [07.09.2021, 04:36:41] • [IP: 89.76.245.**]

Odpowiadając na zadane w artykule pytanie - tak, można, a nawet trzeba. Ranny dzik, jak każde zwierzę, będzie się bronił. Jest niebezpieczny jak każde ranne zwierzę i dla tego, nawet jeśli byłby dostępny weterynarz, pewnie zrobiłby to samo. Inna sprawa to sam strzał. Łatwo jest strzelić do dzika, bo nie ucieka, ale jak inaczej rozwiązać problem?

Gość • Wtorek [07.09.2021, 04:33:01] • [IP: 5.60.65.***]

Tak. powinni go zabić

Gość • Wtorek [07.09.2021, 03:59:08] • [IP: 37.47.158.**]

Prawidłowe działanie Policji.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 01:39:39] • [IP: 176.221.124.***]

To nie ich wina, że ludzie je dokarmiają (leśnicy także) , że muszą tu żyć na wyspie. Najlepiej usunąć wszystkie dzikie zwierzęta z wyspy.

Brawo Policja • Wtorek [07.09.2021, 01:38:06] • [IP: 148.122.184.***]

Nie q**wa. Powinien przyjechać weterynarz i podpisać akt zgonu. A jeśli zwierzę jeszcze żyło to powinni je odwieźć na OIOM. Ale najpierw powinni stamtąd usunąć babcię Jadzie która tylko niepotrzebnie blokowała respirator.😂😂😂

Gość • Wtorek [07.09.2021, 00:34:37] • [IP: 185.220.100.***]

no i dziczyzna jest, dla oponiarza

Gość • Wtorek [07.09.2021, 00:32:54] • [IP: 185.220.100.***]

A gdzie ci cowboje ze straży miejskiej.

COMES PALATINUS • Wtorek [07.09.2021, 00:20:45] • [IP: 176.221.124.***]

A CO MIELI ZROBIĆ JAK ONE NIE SZKOLONE W UBOJU WIEPRZÓW ? POZA TYM DO OPRAWIENIA POTRZEBA SPRZĘTU, OBUCH DO ZGŁUSZENIA KABANA I BAGNET, ALBO DUŻY NÓŻ DO ZROBIENIA KANAŁU ŚCIEKOWEGO DLA KRWI. CO MIELI RZEŹNIKA PO NOCY SZUKAĆ JAK WIEPRZ ZRANIONY I NIEBEZPIECZNY POMIMO ŻE RANION CIĘŻKO. DECYZJA BYŁA SŁUSZNA I NIE MA CO KWICZEĆ PUBLICZNIE BEZMYŚLNIE.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 00:11:58] • [IP: 37.248.225.*]

WETERYNARZ TO GO DOPIERO ZBADA ALE PRZED KONSUMPCJĄ HA HA! BĘDĄ JAJA JAK TO OSF.

Gość • Wtorek [07.09.2021, 00:06:01] • [IP: 176.221.125.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [06.09.2021, 23:53:51] • [IP: 37.248.225.*]

TO ŚMIETNIKOWIEC WŁOSIEŃ PEWNY.

Gość • Poniedziałek [06.09.2021, 23:53:13] • [IP: 5.173.155.**]

Gość • Poniedziałek [06.09.2021, 23:41:31] • [IP: 37.248.225.*] u Ciebie na melinie

Gość • Poniedziałek [06.09.2021, 23:51:21] • [IP: 88.218.255.**]

Strzelił z kapiszona

Gość • Poniedziałek [06.09.2021, 23:48:50] • [IP: 176.221.125.**]

Niech ktoś wreszcie z Magistratu podejmie decyzję o odłowie dzików i wywiezieniu ich poza Świnoujście. Ucieszą się działkowcy, spacerujący wieczorem po parku i turyści na promenadzie.

Gość • Poniedziałek [06.09.2021, 23:47:46] • [IP: 37.248.225.*]

DOBIĆ DZIKA MA PRAWO POLICJA I STRAŻNIK LASU. CO ZA GŁUPOTY PISZĄ O WETERYNARZACH ITP.. W TEGO DZIKA KTOŚ PRZYP... I TYLE. KIEROWCA POSZKODOWANY CIEKAWE OD KOGO MOŻE UZYSKAĆ ODSZKODOWANIE? MAM NADZIEJE ŻE DZIKA ZJEDZĄ BEZ BADANIA HA HA! W KOŃCU TO PSY. NAPISZCIE KTO ZAPIER... DO SIEBIE DZIKA?

Gość • Poniedziałek [06.09.2021, 23:41:31] • [IP: 37.248.225.*]

TO GDZIE KONSUMPCJA TEGO DZIKA?

Gość • Poniedziałek [06.09.2021, 23:38:41] • [IP: 46.231.56.***]

Bardzo dobrze Policjanci zrobili, po co zwierze ma się męczyć. Domowego pupila można próbować ratować, ale tu mamy dzikie zwierzę.

Gość • Poniedziałek [06.09.2021, 23:38:04] • [IP: 31.11.130.***]

W tym mieście nikt nie wie co zrobić z dzikim zwierzęciem. Kompletnie nie mają one żadnej opieki.

Gość • Poniedziałek [06.09.2021, 23:32:33] • [IP: 176.221.124.***]

A ten samochód to sam jechał? Tam jest bardzo szeroko, dobra widoczność, potencjalny morderca za kółkiem zdrowo zapier...ał.

Gość • Poniedziałek [06.09.2021, 23:31:45] • [IP: 31.11.128.***]

Proponuję donosik do prokuratury i doprowadzenie do tego by Ci policjanci przestali być policjantami a dodatkowo donosik na straż miejską i lekarza weterynarii za nie wypełnienie obowiązków służbowych...

Gość • Poniedziałek [06.09.2021, 23:20:07] • [IP: 37.47.180.***]

Czyli psy zagryzły dzika.

Obywatel Caine • Poniedziałek [06.09.2021, 23:18:28] • [IP: 178.235.146.***]

USTAWA z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (...) Art. 33. (...) W przypadku konieczności bezzwłocznego uśmiercenia, w celu zakończenia cierpień zwierzęcia, potrzebę jego uśmiercenia stwierdza lekarz weterynarii, członek Polskiego Związku Łowieckiego, (...) funkcjonariusz Policji. W razie konieczności bezzwłocznego uśmiercenia, czynność tę dokonuje się przez: (...) zastrzelenie zwierzęcia wolno żyjącego (dzikiego) - przez osobę uprawnioną do użycia broni palnej.

Gość • Poniedziałek [06.09.2021, 23:18:06] • [IP: 37.47.176.***]

Takie duże miasto a pomoc dla zwierząt zerowa.Kto zdecydował o jego stanie zdrowia? Może radni znajdą pieniądze na ratowanie zwierzat, zamiast na sesjach pleść o niepotrzebnych sprawach i kasę brać.W zamian za betonowanie miasta zapewnić zwierzętom pomoc weterynaryjną całodobową.Oplacic dyżury z kasy za gazoport czy chociazby parkingi.Rada Miasta chyba nie lubi zwierzat.

Gość • Poniedziałek [06.09.2021, 23:14:04] • [IP: 88.218.253.***]

Trening przed. .. ?? Strach dać się potrącić :-((

Gość • Poniedziałek [06.09.2021, 23:13:45] • [IP: 176.221.125.***]

Co to znaczy" sprawce puścili wolno" ? Raczej poszkodowanego.

Gość • Poniedziałek [06.09.2021, 23:10:16] • [IP: 178.238.250.**]

Biedne zwierze

Gość • Poniedziałek [06.09.2021, 23:04:01] • [IP: 188.147.38.***]

odpowiedz na pytania jest jedna Tak powinien ktoś odpowiedni postanowić i nie powinien być to policjant. ale to nie dotyczy Polski od kilku lat

Gość • Poniedziałek [06.09.2021, 22:53:38] • [IP: 84.211.48.**]

3 X TAK.

Gość • Poniedziałek [06.09.2021, 22:51:36] • [IP: 83.185.91.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [06.09.2021, 22:47:58] • [IP: 88.220.188.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Oglądasz 1-161 z 161
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Dargobądz, 18 kwietnia 2024 r. - Wczesnym rankiem o godzinie 6:14 doszło do poważnego wypadku na drodze krajowej numer 3 w miejscowości Dargobądz. Z nieustalonych dotychczas przyczyn zderzyły się dwa pojazdy dostawczy i bus. W wyniku zdarzenia poszkodowane zostały osoby podróżujące tymi pojazdami ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■