POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [29.04.2021, 18:16:45] • Polska

Grillowanie na bogato i z głową

Grillowanie na bogato i z głową

fot. Organizator

Blisko 40% Polaków zadeklarowało, że na grillowanie podczas majówki przeznaczy od 51 do 100 zł. Przy tym ponad 93% ankietowanych przyznało, że wszystkie niezbędne produkty postara się kupić w promocyjnej cenie1. Z myślą o tej grupie konsumentów Kaufland przygotował specjalną ofertę prezentowaną w ramach najnowszej letniej kampanii reklamowej „Tanie lato na bogato”.

Kampania zintegrowana „Tanie lato na bogato” obejmuje serię humorystycznych spotów. Pojawią się one we wszystkich najważniejszych kanałach komunikacji – w prasie, telewizji, mediach społecznościowych, a także w materiałach POS. Głównym bohaterem kampanii jest amator letniego wypoczynku, który dzięki specjalnej ofercie z sieci Kaufland dowie się, jak przyjemnie i bezproblemowo relaksować się w trakcie letnich miesięcy.

W pierwszym etapie kampanii, którego hasło brzmi „Tanio grilluj na bogato”, sieć Kaufland w humorystycznym spocie zaprezentuje klientom sztukę grillowania oraz będzie promować artykuły, dzięki którym można przygotować grilla zarówno dla miłośników mięs, jak i wegetarian i wegan w przystępnej cenie. W kolejnych odsłonach kampanii Kaufland zaprezentuje kolejne pomysły na letni relaks. Za koncepcję filmów odpowiada agencja Ancymony, a za ich produkcję – studio filmowe Ikona. Zakupem mediów zajęła się firma Media Insight. Kampania „Tanie lato na bogato” startuje w ostatnim tygodniu kwietnia i potrwa do końca sierpnia.

W ogrodzie jak w restauracji
Niespełna 20% Polaków w czasie pandemii najbardziej tęskni za wizytami w restauracji1. Grillowanie, mimo skromniejszego niż dotychczas grona, z pewnością przyniesie nam namiastkę kulinarnych wojaży zahamowanych przez lockdown. Sezonowa oferta sklepów Kaufland obejmuje wszystkie produkty, bez których nie wyobrażamy sobie udanego grilla. Poza kiełbasą, boczkiem czy szaszłykami królującymi na ruszcie w asortymencie znajdziemy bogaty wybór artykułów kuchni świata, a także produktów wege, które coraz bardziej zyskują na popularności. Klienci zaopatrzą się u nas także w akcesoria niezbędne do gotowania na świeżym powietrzu, w tym różnego rodzaju grille, rozpałki i jednorazowe naczynia przyjazne środowisku.

Wiele produktów zarówno spożywczych, jak i przemysłowych znajdziemy w asortymencie marki własnej Kauflandu – Let’s BBQ, która powstała właśnie z myślą o miłośnikach grillowania – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Biuro Prasowe Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. j.


komentarzy: 0, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Miejski Dom Kultury, Uniwersytet Trzeciego Wieku w Świnoujściu mają zaszczyt zaprosić na XVII Morskie Juwenalia UTW Regionu zachodniopomorskiego "Aktywny Senior - 2025" w dniu 7 czerwca 2025 o godz. 11.00 na scenie Amfiteatru im. Marka Grechuty w Świnoujściu przy ul. Chopina 30. Celem przeglądu jest prezentacja twórczości oraz osiągnięć grup senioralnych w różnych dziedzinach artystycznych, rozwijanie pasji twórczych, integracja środowiska, aktywizowanie seniorów do tworzenia ruchu amatorskiego, propagowanie aktywnego i kulturotwórczego sposobu spędzania czasu wolnego. Przedsięwzięcie ma charakter przeglądu twórczości artystycznej Seniorów zrzeszonych w Uniwersytetach Trzeciego Wieku, Organizacjach Seniorów, Domach Kultury prowadzących zespoły artystyczne złożone z Seniorów (zespoły międzypokoleniowe) Regionu Zachodniopomorskiego ■ Podczas Dnia Dziecka w parku Zdrojowym trwała zbiórka na leczenie Adasia Orlika. Wolontariusze zebrali 9.308,37 zł, 176,97 euro, 2 korony czeskie i żeton do wózka ■ Byli pracownicy „Odry” spotkają się 28 czerwca o godz. 16:00 w Forcie Anioła – to coroczna okazja, by powrócić wspomnieniami do czasów, gdy zakład zatrudniał tysiące osób i tętnił życiem. W przeddzień Dnia Rybaka będzie czas na rozmowy, uśmiechy i integrację przy grillu ■