POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [27.04.2021, 21:52:01] • Świnoujście

Parkingowy chaos, czyli kiedy ruszy SPP?

Parkingowy chaos, czyli kiedy ruszy SPP?

fot. iswinoujscie.pl

1 maja tuż tuż, a to data kiedy miała ruszyć w Świnoujściu Strefa Płatnego Parkowania. Jednak montażu parkometrów na ulicach nie widać, co zastanowiło naszych czytelników.

Przypomnijmy, że po raz pierwszy SPP ruszy w Śródmieściu Świnoujścia i obejmie kilkadziesiąt ulic oraz ich mieszkańców. Powstanie strefy na wniosek prezydenta miasta poparła większość radnych z PO, PiS, Grupy Morskiej i Wybieram Świnoujście (oprócz 6 radnych z Lewicy). Oficjalny powód to wymuszenie rotacji, jednak wszyscy wiedzą, że opłaty dotkną przede wszystkim mieszkańców, których pechem jest mieszkanie w Śródmieściu.

Ponieważ już najwyższa pora żeby poznać jak będzie działała SPP, zadaliśmy do Urzędu Miasta pytanie jaka firma wygrała przetarg na jej prowadzenie. Niestety wygraną firmę otacza aura tajemnicy, gdyż rzecznik prezydenta nie chciał wyjawić jej nazwy.

Parkingowy chaos, czyli kiedy ruszy SPP?

fot. iswinoujscie.pl

Tajemnic jest więcej bo okazuje się, że termin rozpoczęcia działania SPP jest uzależniony od podpisania Umowy z tajemniczym operatorem. Dlaczego miasto tak się "ślimaczy" z tym tematem i czy może specjalnie przeciąga go na miesiące letnie, żeby zaskoczyć mieszkańców nowymi zasadami komunikacyjnymi i opłatami? A może urzędnikom czasu zabrakło na rozpisanie przetargu w odpowiednim momencie, żeby odpowiednio przygotować projekt?

Trudno powiedzieć. Wygląda jednak na to, że temat znowu jest prowadzony chaotycznie. Nam się wydaje, że mieszkańcy Świnoujścia mają prawo mieć wiedzę o tym co ich czeka na kilka tygodni przed działaniem SPP, a nie dowiadywać się w ostatniej chwili.

Jak zwykle cenę tego chaosu i nieprzygotowania tego ważnego tematu poniosą mieszkańcy, a prezydent będzie co najwyżej "lamentował" publicznie jak śmiemy się znowu pytać o tak ważne tematy jak po raz pierwszy organizowana w centrum miasta Strefa Płatnego Parkowania.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Warto sobie przypomnieć artykuł z [05.12.2019, 23:43:36]

Mordor nadciąga! Strefa płatnego parkowania wkroczy do centrum Świnoujścia
iswinoujscie.pl/artykuly/63014/
komentarzy: 733

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 78, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-78 z 78

Gość • Niedziela [04.07.2021, 00:11:41] • [IP: 188.147.35.**]

Gość • Czwartek [06.05.2021, 12:11:16] • [IP: 5.173.247.*]

Tak bogate miasto a żebra za postuj auto żenujące. Postawa Prezydenta siegła dna

Gość • Czwartek [06.05.2021, 04:35:49] • [IP: 79.140.194.**]

ile to będzie kosztowało za rok, ja się pytam ?

Gość • Środa [05.05.2021, 14:14:19] • [IP: 176.221.122.***]

Do Gość • Sobota [01.05.2021, 12:41:08] • [IP: 62.69.252.***] . ... ale jesteś kolego/koleżanko typowym przedstawicielem dzbana.

Gość • Niedziela [02.05.2021, 07:26:40] • [IP: 89.151.33.***]

ja tu mieszkam na stałe a nie mogę zaparkować przy domu bo przyjezdni mi blokują miejsca do parkowania, ja na nich nie zarabiam ale przez nich mam większe wydatki, oni są tu tydzień lub dwa ja cały rok !!

Gość • Niedziela [02.05.2021, 06:10:05] • [IP: 185.210.39.***]

garaż 100-150tyś, a parkowanie płatne w duży miastach jest, ale tam mieszkańcy mają parkingi pod domami, tu jak zwykle debilizm

Gość • Sobota [01.05.2021, 12:41:08] • [IP: 62.69.252.***]

masz bryke to kup sobie garaz a nie to plac za parking to luksus nie musisz miec kup hulajnoge i w dluga a maja po 3 jak nie wiecej gdzie to trzymac i lachy nie robisz jak chce sie tylek wozic

Gość • Piątek [30.04.2021, 21:37:49] • [IP: 78.10.231.***]

Ad Gość • Czwartek [29.04.2021, 10:36:28] • [IP: 89.187.189.***] to chyba jednak Ty masz problem ze zrozumieniem. Podatki płacą wszyscy, również ci, którzy samochodów nie mają. Zatem możesz sę dołożyć do parkingu, a nie wykorzystywać innych.

Gość • Piątek [30.04.2021, 09:14:18] • [IP: 88.218.253.***]

Popieram 141, co to znaczy że najkorzystniejsza jest analizowana? to dlaczego jest najkorzystniejsza. Nieładnie.

Gość • Piątek [30.04.2021, 01:03:58] • [IP: 5.173.130.***]

Okradanie ludzi z czasu poświęconego na pracę. Dwie godziny muszę pracować żeby godzinę parkować po odliczeniu kosztów życia. Czyli żeby zapłacić za parkowanie 8godzin w pracy muszę być 16 godzin w pracy. Nie nadaze pracować by zarobić. Nielogiczne.

Gość • Czwartek [29.04.2021, 20:19:46] • [IP: 176.221.122.***]

I BĘDZIE W KONCU NORMALNOŚĆ

Gość • Czwartek [29.04.2021, 19:04:52] • [IP: 213.155.177.**]

W każdym mieście mieszkańcy parkując płacą za parkowanie czy płacą podatki czy nie płacą - co ma piernik do wiatraka !! Co wy się tak dziwicie, po prostu nie rozumiem. Chcesz parkować jeden z drugim, PŁAĆ !!

Gość • Czwartek [29.04.2021, 18:59:42] • [IP: 37.47.141.***]

...najkorzystniejsza oferta jest obecnie analizowana przez Biuro Zamówień Publicznych... JAK MOZE BYĆ NAJKORZYSTNIEJSZA, SKORO JEST ANALIZOWANA? :) JAKIŚ IDIOTYZM! WPIERW POWINNY BYĆ ANALIZOWANE WSZYSTKIE OFERTY PRZEZ TO BIURO, CZYLI PRZED WYBOREM I DOPIERO WYBRANA Z NICH NAJKORZYSTNIEJSZA. W INNYM WYPADKU" PACHNIE" TO KORUPCJĄ...

Gość • Czwartek [29.04.2021, 18:52:53] • [IP: 37.47.141.***]

...termin rozpoczęcia działania SPP jest uzależniony od podpisania Umowy z tajemniczym operatorem... TO JAKAŚ KPINA! KOMPLETNY BRAK PLANOWANIA W TYM MIEŚCIE! WPIERW NALEŻY USTALIĆ PLAN TZN OD KIEDY MA DZIAŁAĆ STREFA, I DO TEGO DOSTOSOWAĆ DZIAŁANIA, A NIE ODWROTNIE!

Gość • Czwartek [29.04.2021, 18:22:55] • [IP: 88.218.253.**]

GośćS • Czwartek [29.04.2021, 12:17:15] • [IP: 89.64.127.***]

Dziennikarze zapytajcie, jaką część opłat skasuje tajemniczy operator, a jaka zasili miejską kasę przeznaczoną na sadzenie palm, betonowanie placów i podwórek, zwężanie ulic itp.

Gość • Czwartek [29.04.2021, 10:36:28] • [IP: 89.187.189.***]

231 dokładamy w podatkach czego tu nie rozumiesz? Może mam jeszcze swoją pensje w zębach zanosić do magistratu? Użyj głowy

Gość • Czwartek [29.04.2021, 09:38:08] • [IP: 176.221.123.***]

mówią że od 18 maja będą Niemcy w Polsce po zakupy a Powinniśmy otworzyc Granice z wszystkimi 7 Państwami niech przyjada po zakupy

Gość • Czwartek [29.04.2021, 09:16:32] • [IP: 37.47.167.**]

Gość • Środa [28.04.2021, 21:38:05] • [IP: 46.77.226.*] co ty tam jęczysz o bogatym mieście :D miasto - wieś chłopie WIEŚ

Gość • Czwartek [29.04.2021, 08:04:38] • [IP: 78.10.231.***]

Tu mieszkańcy nie chcą partycypować w funkcjonowaniu swojego miasta. Widocznie się z nim nie utożsamiają. Ja też wolałbym, aby wszystko było za darmo. Ale koszty działania gminy istnieją, koszty utrzymania infrastruktury także. Miasto jest bogate, kiedy nie jest rozrzutne. Można dyskutować o wysokości opłat. Ale chociaż odrobinę dołożyć do jego funkcjonowania należy. Dlatego nie zgadzam się z argumentami" darmowiczów". To niestety jest bolszewizm.

Gość • Środa [28.04.2021, 21:38:05] • [IP: 46.77.226.*]

NIE PORÓWNUJCIE BOGATEGO MIASTA (PODATEK GAZOPORTU I INNE DOCHODY, CIĄGŁE NAGRODY...ITP.) Z BIEDNYM SZCZECINEM CZY INNYM DZIADOSTWEM, TU MIESZKAŃCOM SIĘ NALEŻY DARMOWY PARKING!!

Gość • Środa [28.04.2021, 21:24:44] • [IP: 178.238.252.**]

Jeszcze gorzej mają dostawcy towarów w całym mieście oraz strefie nadmorskiej nie ma miejsc wyznaczonych do tego celu a płacić trzeba i później szukać sobie miejsca krążąc w kolo po kilkanaście okrążeń i kurwami rzucać na urzędasów

Gość • Środa [28.04.2021, 20:56:42] • [IP: 89.151.36.*]

Ok 11-12 lat temu adoptowałem strych na lokal mieszkalny. UM nie chciał zrobić odbioru bo trzeba było , , stworzyć, , miejsc4 parkingowe dla samochodu. Oczywiście dostałem propozycję że miasto to wykona ale za ok.20 tyś.Nie skorzystałem z tej propozycji lecz krótko po tym otrzymałem informację że jest już nowa uchwała rady miasta i nie jest już potrzebne miejsce parkingowe. Dziwnie się składało że oddawano w tym czasie wiele hoteli i pensjonatów.Wiadomo że podrożyło by to inwestycję. Dzisiaj brak miejsc parkingowych dla mieszkańców.Nie wiecie dlaczego ?

Gość • Środa [28.04.2021, 19:12:25] • [IP: 178.238.253.**]

Ludzie obudźcie się!! dla czego mam płacić za postój na parkingach które zostały wykonane z pieniędzy z mojego budżetu ? (w sensie miejskiego czyli naszego dobra wspólnego) wykonuje przeróżne prace w naszym mieście i nie widzi mi się jeszcze doliczać klienta dodatkowych kosztów bo to już przegięcie!! dla mnie osobiście płace tu podatki i mam blachy ZSW... wiec powinienem być zwolniony z opłat bo to jest tak samo chore jak podatek od otrzymanej emerytury!!

Gość • Środa [28.04.2021, 18:44:46] • [IP: 5.173.131.***]

Ale my mamy placic za auta a nie za parking bo i tak nie ma gdzie zaparkowac🙈 A 15 zł to nie jest dużo za rok. Tylko jak bym miał miejsce na parkowa ie to inna bajka.. Chyba czas się wynieść na prerie do Cejrowskiego.

Gość • Środa [28.04.2021, 17:51:26] • [IP: 5.173.128.***]

Środa [28.04.2021, 10:59:34] • [IP: 5.173.131.***] To się tam przeprowadź. Też jest miastem nadmorskim.

Gość • Środa [28.04.2021, 15:42:04] • [IP: 37.47.135.**]

Nie mają betonu na podmurówki do parkomatów, całość na 2021 rok już zużyta 🤡

Gość • Środa [28.04.2021, 13:08:00] • [IP: 5.173.129.**]

Zapamiętamy kto glosował za :/ i w przyszłych wyborach podziękujemy. KASA KASA bo nic innego, zawsze było gdzie zaparkować w lato a nagle problem.

Gość • Środa [28.04.2021, 12:47:31] • [IP: 37.248.177.***]

Zawsze był komunikat UM.Terax informacje z urzędu żadne albo tak zagmatwane że...

Gość • Środa [28.04.2021, 12:35:46] • [IP: 92.40.175.***]

...kontynuujac wskazywanie lokalizacji wielopoziomowych parkingow - przy UBB powinien byc wlasnie taki. Kolejny poza tym na zapleczu przychodni to przy ul. Rybaki na terenach PEC - jest miejsce na taki slory obiekt. Majac taka siec kazdy przyjezdny na wakacje do hotelu mialby gdzie zostawic auto na dluzej i przesiasiac sie rower. Kto chcialby na zakupy ma mozliwosc zaparkowania i na pieszo obskoczenia centrum. Kto zas wygodny i chce pod samiuslim sklepem to nie placi wysoka oplate parkingowa

Gość • Środa [28.04.2021, 12:28:32] • [IP: 92.40.175.***]

Platna strefa powinna byc, nawet z bardzo wysokimi oplatami ALE pod kilkoma WARUNKAMI. Pierwsze to budowa kilku duzych wielopietrowych parkingow w poblizu dzielnicy nadmorskiej i centrum. W takim obiekcie cena powinna byc umiarkowana badz niska w przeciwienstwie do bardzo wysokiej gdzies na ulicy. Drugi warunek: mieszkancy srodmiescia maja wydzielona czesc rezydencka za ktora placa symboliczna stawke np z 95% upustem ale tylko na jedno auto na gospodarstwo domowe. Takie wielopoziomowe, ladne skomponowane obiekty, kazdy z postojem taksowek, wypozyczalnia rowerow i paroma uslugami bez uszczuplania tkanki zieleni powinny powstac wzdluz calej dzielnicy nadmorkskiej. Po obu krancach plazy: na patelni i przy wiatraku. Bardzo duzy parking winien powstac na czesci campingu Relax rog ul Chrobrego i Sienkiewicza. Idac dalej Sienkiewicza na przeciw Sobotki za krzakami w zapleczu amfiteatru i kortow. Kolejny przy Flocie od Moniuszki. Nawet wbic sie przez gorke i na starej strzelnicy zrobic ogromny ukryty obiekt.

Gość • Środa [28.04.2021, 12:16:44] • [IP: 199.195.253.**]

Płatna strefa parkowania istnieje w każdym mieście. Identycznie sprawa wygląda z opłatą za miejsca postojowe należące do szpitali i przychodni. Mam wrażenie, że niektórzy mieszkańcy Świnoujścia od wielu lat nie wyjeżdżali do innych miast i dlatego teraz robią raban o płatne parkingi. Nie ma żadnego powodu, aby mieszkańcy Świnoujścia mieli zniżki, bo analogicznie powinni więcej płacić za parkowanie w Szczecinie, skoro tam, jako obcy zajmują miejsca prawowitym mieszkańcom

Gość • Środa [28.04.2021, 11:57:10] • [IP: 77.88.191.**]

Witam a może ktoś w tym urzędzie miasta i sanepidzie pomyśli o środkach do dezynfekcji rąk przy parkomatach bo zaraz będziemy mięli setki zachorowań na COVID. To powinien być obowiązek wszystkich firm które mają w dzierżawie parkingi wyposażone w parkomaty. Kiedy ktoś walnie się w ten pusty łeb i wprowadzi ten obowiązek. Ponownie jak w ubiegłym sezonie zjedzie się tu cały śląsk i przywiezie do naszego miasta tego parcha (COVID) . A nasz szpital pęknie we szwach.

Gość • Środa [28.04.2021, 11:54:10] • [IP: 176.221.123.***]

A miejsca za przychodnią kiedyś były za darmo a teraz nie ma i jest tylko dziura a miało być tak ładnie i jeszcze miasto miało na tym zarobić ciekawe ile dokłada i dla kogo

Gość • Środa [28.04.2021, 11:49:24] • [IP: 188.146.162.***]

Tak autorowi do tego tęskno?

Gość • Środa [28.04.2021, 11:18:53] • [IP: 176.221.113.**]

Za strefą płatnego parkowania również dla mieszkańców Świnoujścia była Platforma Obywatelska. Pamiętamy i przy wyborach rozliczymy.

Gość • Środa [28.04.2021, 11:16:18] • [IP: 89.151.33.**]

6 radnych z Lewicy jest zawsze przeciw bo prezydent żadnemu z nich nie dał kierowniczego stanowiska w Urzędzie Miasta lub też w zakładzie w którym miasto ma 100% udziału.

Gość • Środa [28.04.2021, 10:59:34] • [IP: 5.173.131.***]

a w szczecinie placa 150 i 240 i jakos nikt nie narzeka po co bijecie piane

Gość • Środa [28.04.2021, 10:48:45] • [IP: 5.173.141.*]

Wszystko będzie płatne! I dobrze !

Gość • Środa [28.04.2021, 10:08:58] • [IP: 88.218.255.**]

Czy autor tego artykułu tęskni za płatną strefą parkowania, ze tak nachalnie zadaje pytania od kiedy i za ile. Może miasto odstąpiło od tego zagadnienia.

Gość • Środa [28.04.2021, 09:55:05] • [IP: 176.221.123.***]

Prosimy o parkingi nad morzem i w centrum tyłku dla mieszkańców za symboliczną opłatą. Dajcie mieszkańca ODPOCZĄĆ OD TYCH STRESÓW.

Gość • Środa [28.04.2021, 09:54:16] • [IP: 62.69.252.***]

nie ma parkingu nie ma samochoduprzyjdzie wam na hulajnodze jezdzic worek na plecyi sklep na kiju jak pracy nie bedzie tak was urzadzakochani wyborcy

Gość • Środa [28.04.2021, 09:52:55] • [IP: 88.156.234.**]

Nie bardzo rozumiem.Mamy płacić 150zl rocznie i nie miec zagwarantowanego miejsca?To za co mamy płacić?Za to, że jestesmy mieszkancami?

Gość • Środa [28.04.2021, 09:49:19] • [IP: 62.69.252.***]

bierz choragiew i startuj pod urzadi wolaj parkingow

Gość • Środa [28.04.2021, 09:47:30] • [IP: 31.0.67.***]

Jak to się ma do motocykli?

Gość • Środa [28.04.2021, 09:46:31] • [IP: 62.69.252.***]

a PO tak ozlocila gospodarke przez 8 lat ze szkoda gadac bzdury wypisujesz jak tak bedziesz wybieral to jeszcze gorsze bagno bedziesz mial ale z glupcami nie maco bardzo dobrze wam robia takich wybraliscie a teraz do kogo pretensje i zale idz do PO to wam zrobia parkingitylko posmiac sie zglupoty mozna

Gość • Środa [28.04.2021, 09:41:20] • [IP: 196.240.57.***]

36 mądrze mówi, dla mieszkańców miasta starczało miejsc parkingowych a oni to robią dla przyjezdnych przy okazji nakładając SPP na mieszkańcow! skandal!

Gość • Środa [28.04.2021, 09:38:48] • [IP: 196.240.57.***]

Wszyscy mieszkańcy którzy nie mieszkają w strefie SPP (dziekuje radni PEŁO za tą super akcje glosowania ZA) powinni wlasnie teraz otrzymac ogromne wsparcie od reszty mieszkanców.Powinnismy zrobić referendum i odwolac tych co próbują nam to wprowadzić. Nie organizując się powodujemy ze dzis Ci w centrum będą pod SPP a jutro my. Nie róbmy tego i organizujmy sie ludzie!

Gość • Środa [28.04.2021, 09:34:59] • [IP: 178.238.252.**]

Strach pomyśleć, jak będzie tunel, co wtedy się będzie działo.Teraz co niektórych, przed przyjazdem, powstrzymuje kolejka na prom...

Gość • Środa [28.04.2021, 09:33:29] • [IP: 176.221.122.***]

Pamiętajcie, kto wam zafundował płatne parkingi, tylko trochę dłużej niż przez miesiąc. Przy następnych wyborach mam dla tych radnych tylko jedną kartkę - czerwoną!

Gość • Środa [28.04.2021, 09:31:15] • [IP: 37.47.185.*]

Wiele osób pisze tu, że to zapamiętać i nie głosować na tych radnych. A inni lepsi ? W dzisiejszych czasach niestety pewne rzeczy są constans niezależnie od tego na kogo zagłosujesz. Weźmy choćby wycinkę drzew, która trwa praktycznie w każdym mieście w tym kraju. To tzw." demokracja zamknięta", gdzie pewne rzeczy się nie zmieniają bez względu na wybór polityczny.

Gość • Środa [28.04.2021, 09:18:46] • [IP: 37.7.233.**]

WITAM WSZYSCY MIESZKAŃCY NASZEGO MIASTA POWINNI BYC ZWOLNIENI Z OPŁAT ZA PARKOWANIE POZDRAWIAM

Gość • Środa [28.04.2021, 09:15:42] • [IP: 178.238.253.***]

Jeszcze woda, śmieci, prąd i gaz... trzymajcie się za kieszeń!

Gość • Środa [28.04.2021, 09:12:15] • [IP: 185.210.38.*]

dobrze ktoś napisał : wklejam : Jeśli chciano by zmniejszyć parkowanie w mieście przez samochody przyjezdne, to wydano, by np.darmowe karty do parkowania dla mieszkańców!!Tyle, że to NIE O WAS CHODZI!

Gość • Środa [28.04.2021, 08:36:07] • [IP: 185.210.36.***]

Teza o rotacji jest zwykłym kłamstwem - pandemia pokazała, że miejsc jest wystarczająca dla mieszkańców a problem jest z przyjezdnymi. A tutaj wychodzi na to, że mieszkańcy będą karani za to że kilkanaście czy kilkadziesiąt lat temu zamieszkali w danym miejscu, będą płacić cały rok za tylko możliwość i prawdopodobieństwo parkowania. A przyjezdni i tak będą wbijać się tam gdzie będą mogli za darmo. Mam nadzieję, że wszyscy zapamiętają to obecnym radnym i wyrażą to w najbliższych wyborach.

Gość • Środa [28.04.2021, 08:34:30] • [IP: 89.64.103.**]

1 maja fizycznie niemożliwy. Chyba najwyższa pora na oficjalny komunikat.

Gość • Środa [28.04.2021, 08:28:23] • [IP: 31.0.67.**]

No i wreszcie Świnoujście dołączy do tych porządnych miast które posiadają strefy SPP. Najpewniej jak i w innych miejscach władza walcząc z problemem miejsc parkingowych sama ten problem generuje. Wydając warunki zabudowy określa że dla danego bloku przypada 1, 2 miejsca parkingowego na lokal mieszkalny w czasach gdzie w rodzinie dwu trzy osobowejsą dwa a nawet trzy samochody. Tym sposobem zawsze będzie zbyt mało miejsc parkingowych pod blokiem i trzeba parkować przy ulicy.

Gość • Środa [28.04.2021, 08:26:30] • [IP: 176.221.123.**]

Zapamiętajcie mieszkańcy kto głosował za powstaniem tej srtefy parkowania i pokażcie im środkowy palec przy kolejnych wyborach. Dość plucia mieszkańcom w twarz i mówienia że to dla naszego dobra. Jak już chcą strefy parkowania to w całym mieście ale dla przyjezdnych a mieszkańcy darmowo. Życie w tym mieście jest z roku na rok coraz cięższe głównie przez rosnącą drożyznę ale i kłody rzucane mieszkańcom pod nogi przez władze. Oni dają sobie pół mln premii a mieszkańcom podwyżki i strefę płatnego parkowania i to w czasie lock downu. Jakim trzeba być oderwanym od rzeczywistości d...m żeby coś takiego robić ? Wychodzi na to że prezydent z większością radnych uważa, że to mieszkańcy miasta służą im za dojną krowę a oni mają tylko przywileje i prawo do robienia co im się tylko podoba za naszą kasę. A w gruncie rzeczy są tylko i wyłącznie bandą darmozjadów, których trzeba jak najszybciej się pozbyć i zastąpić ludźmi którym się coś będzie chciało zrobić dobrego dla mieszkańców. Zawsze można spróbować referendum Pozdr.

Gość • Środa [28.04.2021, 08:06:29] • [IP: 176.221.122.***]

1 lipca napisaly

Pingu • Środa [28.04.2021, 07:35:44] • [IP: 176.221.122.**]

Ktoś krzyczy - ku..., ktoś inny złodzieje... a ktoś inny, że nic dla mieszkańców nie robią.Otóż robią ! Dla siebie! Jeśli ktokolwiek uważa, że to jest zrobione" tak sobie" powinien zadać sobie pytanie" ale po co"? Jeśli chciano by zmniejszyć parkowanie w mieście przez samochody przyjezdne, to wydano, by np.darmowe karty do parkowania dla mieszkańców!!Tyle, że to NIE O WAS CHODZI! Nie wiem która firma wygrała, ale to ABSOLUTNIE NIE MA ZNACZENIA.JAK MOGĘ MIESZKAĆ" W UŻYCZONYM PRZEZ DEWELOPERA MIESZKANIU TO I STREFĄ PARKOWANIA NIE BĘDĘ SIĘ PRZEJMOWAŁ!!Teraz może nareszcie przed wyborami zaczniecie pytać kandydatóW, CO ZAMIERZAJĄ ZROBIĆ DLA WAS a nie jaki będzie bon dla seniorów!!

Gość • Środa [28.04.2021, 07:31:07] • [IP: 37.248.162.***]

To się pośpieszcie bo sezon tuż tuż i znowu niemce za free będą wszędzie stawać, łącznie z kamperami

Gość • Środa [28.04.2021, 07:30:39] • [IP: 37.47.158.***]

Pani Jabłonska i reszta już na was nie zagłosuję i myślę że inni zrobią to samo.

Gość • Środa [28.04.2021, 06:50:53] • [IP: 77.88.191.**]

Proszę nie podpowiadać osobom odpowiedzialnym za tę inwestycję co mają robić i jak prawidłowo ma wyglądać parking.

Gość • Środa [28.04.2021, 06:50:50] • [IP: 178.238.252.**]

Mieszkańcy i firmy ledwo zipią a łupie się ich na wszystkim.Gdy ogłaszano budowę gazoportu miasto miało być jak Kuwejt, teraz w tych ciężkich czasach gdy spóżni się ktoś z opłatą za alkohol zapłaci do urzędu naszego miasta karę prawie 100 % opłaty, gdy inne dużo biedniejsze miejscowości odstąpiły w tym roku od opłat.JAK NASZ URZĄD POMAGA MIESZKAŃCOM moze ktoś się wypowie.

Gość • Środa [28.04.2021, 06:32:11] • [IP: 178.238.252.**]

W Rzymie w latach 70 naszej ery zaczęto realizować projekt czli budowę KOLOSEUM dla mieszkańców by mieli miejsce rozrywki, widowisk za DARMO, teraz takie czasy że z każdego kawałeczka ziemi i człowieka wyciska ostatnie grosze.

Gość • Środa [28.04.2021, 00:06:12] • [IP: 31.0.50.***]

Najpiękniej w tym kontekście wypada parking tymczasowy na działce miejskiej w centrum - po kinie Rybak. Tam będzie" Sajgon"!

Gość • Wtorek [27.04.2021, 23:38:30] • [IP: 176.221.122.***]

żeby zaparkować w centrum należy pobrać bilet z parkometru znajdującego się przy promenadzie

Gość • Wtorek [27.04.2021, 23:29:56] • [IP: 89.64.108.***]

Mam listę tych głosowali za strefą nie zagłosuje na nich. W życiu!

Gość • Wtorek [27.04.2021, 23:18:20] • [IP: 88.218.253.***]

Jak można było głosować na takich radnych. Co za wstyd. Wstydzicie się?

Gość • Wtorek [27.04.2021, 22:38:30] • [IP: 176.221.122.**]

Standard GOST.

ja • Wtorek [27.04.2021, 22:32:33] • [IP: 5.173.3.***]

a wystarczylo isc na otwarcie ofert i nie marudzic. Patrze na to zdjecie i nie wierzeze ludzie chca jeszcze do Was jezdzic. Kupa betonu, palmy, chaos.tragedia zwyczajnie Turysci powoli znowu odkrywaja miejsca nad polskim morxem takie jak powinny wygladac.dosadzciejeszcze palemke, teznie nie wiadomo ile betonowni. jak mozna tak niszczyc(strasznie to wyglada

Gość • Wtorek [27.04.2021, 22:27:01] • [IP: 37.47.155.***]

Widzę po komentarzach, że w następnych wyborach wystartują super kandydaci, którzy teraz wszystko negują i zrobią lepiej.

Gość • Wtorek [27.04.2021, 22:24:45] • [IP: 89.64.103.**]

Nie ma szans na start strefy 1 maja. Nie ma parkometrów, nie ma wymalowanych miejsc parkingowych (zgodnie z prawem można pobierać opłaty tylko za postój w oznaczonych miejscach) - trzeba jeszcze sporo farby, żeby móc, zgodnie z prawem, kasować. Poza tym - czy można kupić abonament dla mieszkańców? Przecież tego nie robi się w parkomatach, do tego potrzebne są naklejki (jak na prom). Ktoś widział naklejkę? Ktoś wie gdzie ją kupić?

Gość • Wtorek [27.04.2021, 22:24:17] • [IP: 31.0.74.***]

Jest gdzieś mapa strefy?

Gość • Wtorek [27.04.2021, 22:17:43] • [IP: 89.151.35.***]

A to skur..syny je..ne! Może coś tak dla mieszkańców zrobić bo nawet do lekarza trzeba płacić za parking nie strzeżony to są jakieś kpiny, rządzą nami niedoroz..je!

Gość • Wtorek [27.04.2021, 22:16:25] • [IP: 178.235.147.***]

Czas władze zmienić i w Polsce i w naszym mieście. Ciągle nowe podatki i opłaty, a dziś jeszcze wzięliśmy mldy euro długu od UE i do 2049r. musimy to spłacić. Teraz Lewica i Pis to jedno bagno. Zniszczą nasz kraj i gospodarkę.

Gość • Wtorek [27.04.2021, 22:07:03] • [IP: 89.151.33.***]

Ciekawe ile z każdej pobranej złotówki trafi z powrotem do kasy naszego miasta.

Gość • Wtorek [27.04.2021, 21:58:15] • [IP: 176.221.122.***]

Przy nastepnych wyborach tez trzeba wybrac nowego operatora oraz 20 nowych bezradnych. Gorzej nie bedzie, szanse sa male.

Oglądasz 1-78 z 78
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Dargobądz, 18 kwietnia 2024 r. - Wczesnym rankiem o godzinie 6:14 doszło do poważnego wypadku na drodze krajowej numer 3 w miejscowości Dargobądz. Z nieustalonych dotychczas przyczyn zderzyły się dwa pojazdy dostawczy i bus. W wyniku zdarzenia poszkodowane zostały osoby podróżujące tymi pojazdami ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■