POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [01.12.2020, 21:05:50] • Świnoujście

Dwie kraksy na skrzyżowaniu ulic Wojska Polskiego, Moniuszki i 11 Listopada

Dwie kraksy na skrzyżowaniu ulic Wojska Polskiego, Moniuszki i 11 Listopada

godzina 7:30(fot. iswinoujscie.pl )

Poniedziałek, ostatni dzień listopada był pechowy dla użytkowników niedawno wyremontowanego skrzyżowania ulicy Wojska Polskiego z Moniuszki. Miały tam miejsce dwie kraksy.

Zaczęło się rano, po godzinie 7.00 doszło do zderzenia samochodów BMW i skody.

Dwie kraksy na skrzyżowaniu ulic Wojska Polskiego, Moniuszki i 11 Listopada

godzina 18:30(fot. Sławomir Ryfczyński )

Druga kraksa wydarzyła się już po zmroku. Po godzinie 18.00 zderzyły się BMW i audi.

Dwie kraksy na skrzyżowaniu ulic Wojska Polskiego, Moniuszki i 11 Listopada

godzina 18:30(fot. iswinoujscie.pl )

Na bliższe informacje czekamy od rzecznika KMP.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 83, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-83 z 83

Gość • Czwartek [10.12.2020, 21:27:48] • [IP: 176.221.123.***]

Sprzedam Nową sukienke 110 w biuscie 120 pas cena 70zł

Gość • Piątek [04.12.2020, 10:32:21] • [IP: 176.221.122.***]

[02.12.2020, 12:04:07] • [IP: 5.173.184.***] Od razu widać, że pisior narodowiec jesteś. Analfabeto skończyłeś chociaż podstawówkę?

Gość • Piątek [04.12.2020, 08:13:45] • [IP: 178.238.253.***]

Naprawde dziwne, ze akurat w naszym miescie co drugie skrzyzowanie jest" dziwne". To sie nadaje do tvnturbo

Gość • Czwartek [03.12.2020, 23:24:14] • [IP: 176.221.122.***]

Do Gość • Środa [02.12.2020, 22:28:21] • [IP: 193.56.254.**]. ... w sumie to racja. Światła w obecnym ustawieniu nic nie dają. ... a wręcz wprowadzają w błą co mniej kumatych . ... tym bardziej że na skrzyżowaniu Matejki z Konst.3 maja i Wojska Polskiego i jeśli ktoś ma zielone i skręca to wie, że nikt z naprzeciwka nie pojedzie mu na wprost. Przeważnie jak są światła to każdy uważa, że jeśli ma zielone i skręca to nikt mu nie wyskoczy z naprzeciwka na wprost.

Gość • Czwartek [03.12.2020, 12:31:55] • [IP: 176.221.123.**]

No cóż, może tę drogę projektował i budował doświadczony, dwudziestoletni inżynier ?!

Gość • Czwartek [03.12.2020, 10:23:33] • [IP: 31.0.0.***]

wkoncu 2 kierowców nauczy sie patrzec na znaki...

Gość • Czwartek [03.12.2020, 00:07:11] • [IP: 46.231.58.***]

To że tam powinno być rondo to chyba wszyscy wiemy, bezpieczeństwo przede wszystkim, to że jest kupa wariatów małolatów to też widać, ale tam naprawdę coś jest delikatnie mówiąc skopane. Jadąc od miasta i skręcając w lewo w 11 Listopada auta z naprzeciwka mają również zielone i nie ma w tym nic dziwnego bo takich skrzyżowań jest w Polsce mnóstwo ale poraz pierwszy spotykam się z sytuacją gdzie skręcając w lewo pierwszy lub rowerzysta ma zielone światło i to raz jest zielone raz nie. Druga rzecz Pieszy z wózkiem stoi czeka na zielone zapala się zielone rusz jest w połowie pasów i już ma czerwone, jakaś babcia z laską nie zdążyła by wystartować. Jak dzisiaj nasi wyspiarze sie strzelaja bez niemców i turystów to w sezonie tam będzie masakra.

Gość • Środa [02.12.2020, 22:28:21] • [IP: 193.56.254.**]

do Zibi • Środa [02.12.2020, 15:02:01] • [IP: 89.151.36.**] Światła wprowadzają w błąd.Jadac w lewo z Wojska polskiego w 11 tego mam na sygnalizatorze zielone i jadący prosto z Wojska.od granicy tez ma zielone. Przy większym ruchu kolizje będą codziennie ---To chyba logiczne, gdyż macie w tym samym czasie zielone. Skręcając w lewo w 11 Listopada musisz przepuścić jadących od granicy prosto i skręcających w prawo w 11 Listopada, .

Gość • Środa [02.12.2020, 20:29:14] • [IP: 178.238.251.***]

Projektant tego skrzyżowania powinien sie jeszcze dużo uczyc. Niech pojedzie do Iławy i pojeżdzi autem po mieście. Może czegoś się nauczy. !!

Gość • Środa [02.12.2020, 18:06:45] • [IP: 195.136.137.***]

A ostatnio gadaliśmy ze znajomym w pracy, że jak nie ma szanownych sąsiadów, to w ogóle nie ma wypadków w mieście, a tu zaprzeczenie tej tezy.

Gość • Środa [02.12.2020, 17:33:13] • [IP: 62.69.251.***]

Przerażające ile tu debili. Jakim cudem macie prawo jazdy?

Gość • Środa [02.12.2020, 16:34:53] • [IP: 178.235.146.***]

A może wydział ruchu drogowego Policji zabrał by w tym temacie głos bo na urząd nie ma co liczyć. l

Gość • Środa [02.12.2020, 16:24:51] • [IP: 89.151.36.***]

Jak ci ludzie jeżdżą?Światła i problem.Albo prawko przed wojną robili, albo trzeba im tunel wybudować-będzie bezkolizyjnie.

Gość • Środa [02.12.2020, 16:24:02] • [IP: 176.221.123.***]

Masz racje IP 128. Dla każdego debilnego kierowcy każde skrzyżowanie jest złe. Dla IP 128 każde złe naucz się jażdzić i każde będzie proste. A tak jak Gówno nie umie pływać to mówi że woda rzadka.

Gość • Środa [02.12.2020, 15:57:29] • [IP: 37.248.161.**]

Żadnych rond. To dalsze betonowanie miasta.

Zibi • Środa [02.12.2020, 15:02:01] • [IP: 89.151.36.**]

Światła wprowadzają w błąd.Jadac w lewo z Wojska polskiego w 11 tego mam na sygnalizatorze zielone i jadący prosto z Wojska.od granicy tez ma zielone. Przy większym ruchu kolizje będą codziennie

Gość • Środa [02.12.2020, 14:54:22] • [IP: 199.244.86.***]

Zgadzam się z tymi co piszą, że ronda są lepsze i poprawiają bezpieczeństwo. Jednak skrzyżowanie jest nowe po przebudowie i nie sądzę aby teraz ktoś w UM podjął decyzje o budowie ronda! Trzeba poprawić sygnalizację!!

Gość • Środa [02.12.2020, 14:45:31] • [IP: 185.210.39.***]

WIDZIELI TAM SKRZYŻOWANIE TO BEDA WIDZIEĆ KRAKSY :)

Gość • Środa [02.12.2020, 14:29:57] • [IP: 77.3.128.***]

W tym grajdole jakim jest Ś-cie nie ma niemiaszków za to jest pełno miejscowych idiotów i wszelkiej maści debili co w wogóle nie powinni zajmować miejsca za kierownicą, jedynie w kiblu i to za pozwoleniem.

Gość • Środa [02.12.2020, 13:10:47] • [IP: 188.146.163.***]

A właśnie skrecajac w lewo, piesi tez maja zielone, jak 3 auta zechcą skręcić w lewo, piesi na pasach a z naprzeciwka jadący na wprost tez maja zielone. Burdel jak nic

Gość • Środa [02.12.2020, 13:03:45] • [IP: 188.146.163.***]

Jedyne światła w mieście gdzie w tym samym czasie zielone jest dla jadących prosto i w lewo, na 11 list. i matejki z konst. pozmieniali bo stłuczki były. Teraz jadąc w lewo z wojska w 11 list. jestes pewien ze jest tak samo ze auto z naprzeciwka nie pojedzie prosto. Urzędowi partacze, wystarczyło rondo zrobic.

Gość • Środa [02.12.2020, 12:48:26] • [IP: 176.221.123.***]

Naklejka West Coast to jak napis, mam kompleksy i próbuje dorobić sobie jaj, a w takim A7 rzeczywiście jeździ para chłopców, widać że się kochają.

Gość • Środa [02.12.2020, 12:31:43] • [IP: 87.160.30.***]

Najciekawsze i naaaajpotrzebniejsze są światła tuż przed granicą. Załapie się zawsze na zielonym pół samochodu, a potem czerwone i czerwone 😉

Karol • Środa [02.12.2020, 12:21:53] • [IP: 31.11.130.***]

Nie tłumaczcie tego złym skrzyżowaniem lub światłami bo prawda jest taka, że mamy tu mnóstwo pojebów za kierownica !! Stałam na skrzyżowaniu na czerwonym jak za mojego samochodu wyjechał jakoś pajac w mini i przeciął całe skrzyżowanie na czerwonym ! Takie coś trzeba gnoić, a nie zganiać na skrzyżowanie albo co innego ! PAJACE W BMW, audi chcecie się zabić proszę bardzo ale nie jesteście sami na drodze !!

Gość • Środa [02.12.2020, 12:07:54] • [IP: 62.69.203.**]

Jak byla sygnalizacja świetlna przy dużym kościele, Ile było tam wypadków? Po przebudowie płynny ruch, zero kolizji i wypadków.Po utworzeniu nowej ulicy 11Listopada I skrzyżowań z nià ilość potràceń, kolizji I wypadków w tym śmiertelnych wzrosła do niespotykonych ilości wymienionych zdarzeń.Ronda spowalniajà ruch na skrzyżowaniach, nie ma przejazdów na pomarańczowym I czerwonym.Chyba, że miasto ma udziały w firmach blachrskic I tu czarny humor firmach pogrzebowych.Wtedy nie ma sprawy-rozumiem to.Jeżeli mój komentarz kogoś obraził to z góry przepraszam.

Gość • Środa [02.12.2020, 12:04:07] • [IP: 5.173.184.***]

do 37.47.162.***]ten z tymi naklejkami zmienia jak nasz rzad kiedys mial LGBT teraz west czyli z cioty na twardziela jakies jaja

Gość • Środa [02.12.2020, 11:59:38] • [IP: 176.221.122.**]

Dobra kraksa nie jest zla

Gość • Środa [02.12.2020, 11:32:59] • [IP: 89.151.37.***]

Jak można po lewo skręcie puścić pieszych na zielonym??

Gość • Środa [02.12.2020, 11:26:09] • [IP: 37.47.220.**]

Już to powiedział poprzedni komentator! Wszyscy wiedzieli, że jest źle i niebezpieczne. Jak będą ginęli ludzie to kto będzie winien? Polecam artykuł i komentarze kiedy była prezentowana koncepcja.

Gość • Środa [02.12.2020, 10:54:42] • [IP: 5.173.129.***]

drugie po piastowskiej debilne skrzyżowanie mimo świateł ludzie głupieją a co będzie jak prądu zabraknie co w tym mieście to normalne i jeszcze dojdą fantazyjni kierowcy z Niemiec...ile płacą za wymyślanie tak głupich rozwiązań...

Gość • Środa [02.12.2020, 10:43:16] • [IP: 37.47.151.**]

Tak to jest jak nie umie się jeździć :)

Gość • Środa [02.12.2020, 10:26:42] • [IP: 176.221.122.***]

Wystarczylo wybudowac rondo turbinowe, miejsca jest cala masa. Ale nie, nasze miasto musi stawiac wszedzie swiatla zeby potem czlowiek o 19 stal jak pajac na czerwonym i patrzyl na puste ulice. O tym, ze ronda sa duzo bezpieczeniejsze pod wzgledem ilosci wypadkow oraz tym, ze na rondzie nie dochodzi do zderzen bocznych nie wspominajac. Czy ktos w miescie wzial lape od firmy ktora produkuje i montuje swiatla? bo nie uwierze w to, ze ktos jest az tak glupi.

Gość • Środa [02.12.2020, 10:02:21] • [IP: 62.69.231.***]

Nie ma Niemców a tu dalej kraksy w tym miejscu

Gość • Środa [02.12.2020, 09:16:02] • [IP: 94.254.184.***]

wszyscy wiedzieliscie ze buduja bubel i nie reagowaliscie jestescie pogodzeni ze banda skorupowanych urzednikow elektrykow i budowlancow maja w d..pie wasze bezpieczenstwo i kase napisz jeden z drugim do prokuratury za umyslne unikanie budowy rond a nie tu anonimowe komentarze zamieszczacie

Gość • Środa [02.12.2020, 08:57:08] • [IP: 188.146.165.**]

Obecna sygnalizacja świetlna jest także niebezpieczna dla pieszych. Przez pasy trzeba przebiegać, tak szybko zmienia się zielone światło na czerwone. Osoba starsza nie jest w stanie przejść na zielonym świetle. Przejście dla biegaczy.

Gość • Środa [02.12.2020, 08:53:20] • [IP: 176.221.113.**]

Policja powinna ich na ponowne badania wysyłać.

Gość • Środa [02.12.2020, 08:51:33] • [IP: 37.47.162.***]

Wczoraj debilowi z Audi A8 z naklejką klubu West Coast Team zachciało się wyprzedzać na Grunwaldzkiej i jak wyprzedzał wyszli piesi na ulice. Ledwo wyhamował zmuszając wyprzedzanego forda do hamowania. W mieście jest pełno takich idiotów.

Rozsądny • Środa [02.12.2020, 08:49:46] • [IP: 176.221.122.***]

Nie ma policji w mieście. Zapierniczają na czerwonym świetle notorycznie!!

Gość • Środa [02.12.2020, 08:46:44] • [IP: 46.231.57.*]

Sygnalizacja jest bardzo niezrozumiała, wprowadza chaos. Również omijam to skrzyżowanie.

bez Kamaza nie przystępuj • Środa [02.12.2020, 08:45:12] • [IP: 164.127.223.**]

22:02:06] • [IP: 5.186.120.*] Mam przed oczyma obraz sprzed ok. 9 miesięcy, jak średniej wielkości samochodem dostawczym, trochę mniejszym od Kamaza, przejeżdża kierowca z ul.Moniuszki w 11 Listopada trzymając w ręku telefon i prowadząc wytężoną rozmowę. Wspominam też jak jechałem ścieżką rowerową ul.Marynarzy i dalej przejazdem i jak nie widział mnie kierowca skręcający z Marynarzy, bo zajęty był rozmową przez telefon. Moja reakcja uratowała mi zdrowie lub życie.

Gość • Środa [02.12.2020, 08:43:24] • [IP: 79.140.194.**]

Bylo by RONDO nie bylo by problemu !! BUDOWAC RONDA I TYLKO RONDA !!

Gość • Środa [02.12.2020, 08:43:04] • [IP: 5.173.129.**]

Zła sygnalizacja świetlna na tym skrzyżowaniu

Gość • Środa [02.12.2020, 08:26:03] • [IP: 89.171.85.***]

Światła są inteligentne, a każdy kierowca powinien zbliżając się do skrzyżowania zachować ostrożność. Biadolimy na Niemców, ale oni dojeżdżając do świateł zwalniają dla bezpieczeństwa!! a Polak na żółtym gazu żeby tylko przejechać i tyle

Gość • Środa [02.12.2020, 07:47:00] • [IP: 94.254.225.***]

Tak poje...banego skrzyżowania jak to nawet Pan Trzaskowski w Warszawie nie wymyślił. ... polapka na Polaka. ... norma niemiecka z;) jak można zrobić skrzyzowanie i niby bez kolizyjne. ... chuuu prawda ;) a najlepsze jest rozmieszczenie sygnalizacji świetlnej. ... z jednej 3 z drogiej 1. ... tyle miejsca do wykorzystania było przed remontem to Janusz zatrudnił Januszy . ... brawa Panie prezydecie !! niszcz dalej to piękne miasto. .. WIĘCEJ BETONU MNIEJ ZIELENI !!

Gość • Środa [02.12.2020, 07:43:39] • [IP: 193.69.22.**]

do Gość • Wtorek [01.12.2020, 21:30:11] • [IP: 31.11.129.***] E...tam na biednych nie trafiło... wyklepią Jaki ty głupi jesteś

Gość • Środa [02.12.2020, 07:13:12] • [IP: 46.231.56.**]

tą sygnalizację wymyślił jakiś cieć nie douczony...wywalić go bo jeszcze większych problemów w tym mieście narobi...słyszał p.Prezydent?

Gość • Środa [02.12.2020, 06:50:45] • [IP: 78.142.224.**]

TAM MUSI BYĆ RONDO!! AŻ SIĘ PROSI!! W TRAKCIE REMONTU LUDZIE JUZ WTEDY PISALI ŻEBY ZROBIĆ RONDO!! AŻ KTOŚ ZGINIE MOŻE WTEDY KTOS PRZYJDZIE PO ROZUM DO GŁOWY I ZROBIA PRAWIDLOWE I BEZPIECZNE SKRZYŻOWANIE!!

Gość • Środa [02.12.2020, 06:44:18] • [IP: 176.221.123.**]

Ja widziałem wielokrotnie przypadki jak kierowcy skręcali w prawo na czerwonym, prawdopodobnie sugerowali się zielonym ze środkowego pasa. Myślę że to rutyniarstwo i brak uwagi, tak samo wjazd do Lidla tam mało kto patrzy na znaki.Tak głupio na skrzyżowaniu z sygnalizacją mieć stłuczkę.

Gość • Środa [02.12.2020, 06:31:30] • [IP: 176.221.122.***]

Boźe ludzie wystarczy patrzeć na znaki a nie jechać z syndromem wieśniaka w sensie" na mojej wiosce zawsze mam pierwszeństwo i nic sie nie zmienia" , znając naszych kierowców to nawet z sygnalizacją kierunkową były by wypadki.

Gość • Środa [02.12.2020, 06:31:09] • [IP: 37.47.156.***]

Kolizję muszą być może mechanicy w tych trudnych czasach też chcą się zarobić sobie.

Gość • Wtorek [01.12.2020, 23:59:31] • [IP: 89.151.33.***]

Obecna sygnalizacja świetlna na tym skrzyżowaniu wprowadza niebezpieczeństwo jeszcze większe niż jak by jej w ogóle nie było... Jak można było wyremontować skrzyżowanie i coś takiego wymyślić... przecież własnie przez to że nie było oświetlenie kierunkowe na tym skrzyżowaniu zawsze było dużo kolizji. Chętnie wysłucham osobę odpowiadającą z organizacje ruchu w tym miejscu co ma do powiedzenia i skąd ten chory pomysł

Gość • Wtorek [01.12.2020, 23:58:33] • [IP: 88.218.253.***]

Pewnie wszyscy byli na niemieckich blachach :-)))) Przecież w Świnoujściu TYLKO Niemcy się pukają :-)))

Audi a7 • Wtorek [01.12.2020, 23:32:33] • [IP: 83.23.198.***]

Czyżby to było to samo Audi, którym przez całe wakacje woziła się para chłopców i niezbyt miło odzywała do pieszych i rowerzystów?

Gość • Wtorek [01.12.2020, 23:26:16] • [IP: 37.47.181.***]

Bmw bedziesz mial wypadek

Gość • Wtorek [01.12.2020, 23:20:05] • [IP: 5.173.144.*]

Wiele osób sugerowalobrondo, a rodzice dziewczyny, która tam zginęła prosili. Trzeba bardzo się przyglądać światłom kierującym ruchem. Bardzo niebezpieczne miejsce. W sumie w 3-4 miejsca na 11 listopada należałoby zrobić rondo i jak przyjdą mądrzy włodarze to tak uczynią. Pomijając już koszty konserwowania i zasilania świateł.

Gość • Wtorek [01.12.2020, 23:11:42] • [IP: 62.69.252.***]

Ktoś to przecież rozwiązanie zaakceptował i potem odebrał roboty. Teraz to skrzyżowanie powinno się nazywać nazwiskiem naczelnika wydziału odpowiedzialnego za nadzór nad inwestycją. Tylko żeby poźniej nikt nie chodził z banerami i podobnymi napisami jak na strajku kobiet, bo będzie mu bardzo głupio...

Gość • Wtorek [01.12.2020, 22:48:54] • [IP: 37.8.231.***]

Wystarczy nauczyć się poprawnie interpretować przepisy no i noga z gazu bo gonią gnojki jak ślepe konie!

Gość • Wtorek [01.12.2020, 22:45:22] • [IP: 176.221.123.***]

BMW, BMW, Audi na dokładkę. Oczywiście nieprawdą jest, że to marki dla jełopów. Taki stereotyp. Hehe

Gość • Wtorek [01.12.2020, 22:36:53] • [IP: 31.0.80.*]

Pan Prezydent powinien sam zobaczyć jak działają światła, przecież kiedyś sam egzaminował przyszłych kierowców.Może coś dostrzeże?

Gość • Wtorek [01.12.2020, 22:35:55] • [IP: 176.221.123.**]

Bez Niemców tez wypadki??To jednak miejscowi to kaleki.

Gość • Wtorek [01.12.2020, 22:25:13] • [IP: 178.238.247.***]

No jeżeli kierowcy nie wiedzą co oznacza pełne światło zielone nie kierunkowe bo tak owego tam nie ma to niech może nie jeżdżą po ulicach

Gość • Wtorek [01.12.2020, 22:11:53] • [IP: 176.221.122.***]

Wystarczyło zrobić rondo a nie wprowadzać chaos i tamować ruch na światłach

Gość • Wtorek [01.12.2020, 22:11:02] • [IP: 77.88.191.**]

to przez to" hybrydową" sygnalizację swietlną , kto to widzial zeby polowa sygnalizacji byla kierunkowa a polowa nie. Juz mnie nic nie zdziwi w tym miescie. Osoba odpowiedziana za ruch drogowy w tym miescie juz dawno powinna stracic prace bo zachowuje sie jak jakis kompletny obłąkaniec z niektórymi pomysłami.

Gość • Wtorek [01.12.2020, 22:02:06] • [IP: 5.186.120.*]

Następnym razem przyjadę Kamazem!

Gość • Wtorek [01.12.2020, 22:01:01] • [IP: 31.11.128.***]

Niestety ale światła są źle ustawione i lepiej gdyby ich nie było

Gość • Wtorek [01.12.2020, 22:00:14] • [IP: 188.146.165.***]

To nie jest przypadek - skrzyżowanie jest bardzo niebezpieczne. A po remoncie miało się to zmienić.

Gość • Wtorek [01.12.2020, 22:00:00] • [IP: 185.210.38.***]

tak to jest jak sie wyspy nie opuszcza rozbudują skrzyżowanie i problem!!

Gość • Wtorek [01.12.2020, 21:57:01] • [IP: 178.238.250.***]

Bmw bedziesz mial wypadek

Gość • Wtorek [01.12.2020, 21:53:09] • [IP: 176.221.122.**]

Zła sygnalizacja. ... Jak tam może być tylko jeden sygnalizator od strony miasta. .. No po prostu cyrk. ...

jat • Wtorek [01.12.2020, 21:51:55] • [IP: 78.10.206.**]

I okazuje się że za kierownicą beemek są same buraki. BMW powinno być od min. 25 roku. Gówniarze tak szpanują że się gubią

antybiotykobiorca • Wtorek [01.12.2020, 21:48:44] • [IP: 151.248.62.***]

Nie wierzę, wczoraj jechałem tamtędy z żoną i powiedziałem że będą wypadki raz za razem, chore rozwiązanie, będą gineli ludzie. Tam rondo musi być prosta sprawa

Gość • Wtorek [01.12.2020, 21:48:34] • [IP: 178.235.147.**]

Zgadzam się, że powinno się to skrzyżowanie przeorganizować, bo jest niebezpiezpieczne. Jak się jedzie od granicy i na wprost to trza uważać, żeby ktoś z boku cię nie zaatakował, a Ci z prawej często na czerwonym jadą, bo mylą światła. Nie wiem po co ktoś skomplikował to skrzyżowanie, pewnie jakiś wirtuoz od dyskotek.

Gość • Wtorek [01.12.2020, 21:45:25] • [IP: 89.151.33.**]

Zgadzam się z uwagami dot. sygnalizacji. Dodam też problem z niewłaściwym oznakowaniem poziomym, m.in. skrętu z W. Polskiego w lewo na ul. 11 Listopada.

Gość • Wtorek [01.12.2020, 21:37:29] • [IP: 5.173.96.**]

uwazam zecelowe niezrobienie ronda aby dac zarobic od lat zblatowanej firmie elektrycznej powinno sie zawiadomic prokurature

Gość • Wtorek [01.12.2020, 21:36:50] • [IP: 46.134.164.***]

Tłumiki za kierownicą a na Niemców psiocza

Gość x • Wtorek [01.12.2020, 21:32:46] • [IP: 176.221.123.**]

Gość • Wtorek [01.12.2020, 21:14:32] • [IP: 176.221.123.***] Jakie tam masz sygnalizatory świetlne, ogólne, czy kierunkowe?! Wiesz, bo to jednak spora różnica i nie robi problemy dla tych co znają przepisy!

Gość • Wtorek [01.12.2020, 21:31:11] • [IP: 5.173.168.***]

tam swiatla sa ok tylko procz swiatel na skrzyzowaniu maja zastosowania przepisy ruchu drogowego jadac od miasta i skrecam w lewo w 11 listopada wszystkich przepuszczam i gitara w czym problem

Gość • Wtorek [01.12.2020, 21:30:11] • [IP: 31.11.129.***]

E...tam na biednych nie trafiło... wyklepią

Gość • Wtorek [01.12.2020, 21:28:55] • [IP: 46.134.164.***]

Hihi wczoraj na czerwonym klient przyspieszył i pojechał.Wypadki na życzenie

Gość • Wtorek [01.12.2020, 21:28:11] • [IP: 31.60.84.***]

Przecież można było tam zrobić rondo

Gość • Wtorek [01.12.2020, 21:15:51] • [IP: 31.11.128.**]

Widać że beemki i afffdi czyli... Noooo wiecie co mam na myśli 🤔 Ale nie ma co ukrywać że tkos durny zaprojektował to strasznie i bez pomysłu i będą tam wypadki

Gość • Wtorek [01.12.2020, 21:14:32] • [IP: 176.221.123.***]

Niestety skrzyżowanie bardzo niebezpieczne jadąc z miasta w kierunku Granicy i chcąc skręcić w lewo w ulicę 11 listopada światło zielone i strzałki na jezdni wprowadzają zamieszanie i nie precyzyjną informację bo samochody z przeciwka też mają zielone problem zacznie się kiedy przyjadą turyści zamiejscowi odpowiednie służby powinny przejrzeć się tej sygnalizacji sama widziałam już kilka niebezpiecznych sytuacji od czasu otwarcia tego odcinka

Gość • Wtorek [01.12.2020, 21:10:29] • [IP: 88.218.254.**]

Niech ktoś w końcu zmieni sygnalizację bo tam jest bałagan i będą często kolizje. Czasami zastanawiam się kto ustawia ta sygnalizację i czy w ogóle jest kontrolowana co i jak? Szczerze wątpię.

Oglądasz 1-83 z 83
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Dargobądz, 18 kwietnia 2024 r. - Wczesnym rankiem o godzinie 6:14 doszło do poważnego wypadku na drodze krajowej numer 3 w miejscowości Dargobądz. Z nieustalonych dotychczas przyczyn zderzyły się dwa pojazdy dostawczy i bus. W wyniku zdarzenia poszkodowane zostały osoby podróżujące tymi pojazdami ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■