Mleczna Ekspedycja składa się ze specjalnego Trucka Mlecznego, którego celem jest dotarcie do blisko 450 szkół w 108 miastach w całej Polsce oraz zorganizowanie „Imprez Mlecznych”, podczas których zarówno dzieci, jak i ich opiekunowie będą mogli wziąć dział w konkursach wiedzy o mleku i produktach mlecznych, a także spróbować mlecznych przysmaków.
Na terenie Świnoujścia i okolic na billboardach pojawiły się informacje o kampanii „Stawiam na mleko!”, a w sklepach plakaty zapraszające do udziału w mlecznych imprezach. Dla mieszkańców przygotowano wiele atrakcji. Najmłodsi będą mogli poukładać wielkie uliczne puzzle, pościgać się w zabawie ze specjalną taśmą i skosztować próbek mlecznych produktów. Dla uczestników mlecznych imprez przewidziano liczne zabawy z nagrodami, w tym konkurs dla całej rodziny o nazwie „Podaj dalej” polegający na sprawdzeniu wiedzy na temat produktów mlecznych i mleka.
Weekendowe imprezy to także możliwość spotkania się z ekspertami, lekarzami i dietetykami, którzy doradzą w kwestii zdrowego odżywiania oraz pomogą przy dobraniu odpowiedniej diety.
Trasa Konwoju Mlecznego przewidziana na pierwszy rok kampanii objęła swoim zasięgiem tereny północno-wschodniej Polski i poprowadzi przez następujące województwa: mazowieckie, podlaskie, warmińsko-mazurskie, pomorskie, zachodniopomorskie oraz lubelskie. Ze Świnoujścia Mleczna Ekspedycja wyruszy do Polic, gdzie 4 października na terenie Miejskiego Ośrodka Kultury (przy ul. Siedleckiej 1a) odbędą się kolejne atrakcje w ramach kampanii „Stawiam na mleko!”.
Informacje na temat imprez i trasy Mlecznego Konwoju można znaleźć na platformie internetowej www.stawiamnamleko.pl. W serwisie zamieszczono także informacje o diecie bogatej w produkty mleczne, przepisy na mleczne specjały oraz mleczne zagadki dla dzieci.
Kampania finansowana jest ze środków Funduszu Promocji Mleczarstwa, przy wsparciu Unii Europejskiej oraz Rzeczpospolitej Polskiej. Realizowanie kampanii powierzono firmie CAM Media S.A., która została wyłoniona w przetargu jako organizacja wdrażająca. Działaniami z zakresu PR zajęła się agencja Propublic.
Projekt „Stawiam na mleko!” ma na celu przeprowadzenie kompleksowych działań informacyjnych, edukacyjnych oraz promocyjnych, skierowanych do dzieci w wieku 7- 13 lat, ich rodziców oraz opiekunów.
W ramach 3 letniej kampanii za pośrednictwem „Mlecznego Konwoju” odwiedzonych zostanie
w sumie 108 miast w całej Polsce, co oznacza objęcie działaniami blisko 450 szkół oraz 330 tys. dzieci i podobnej liczby osób dorosłych. Projekt zakłada wykorzystanie wszystkich możliwych kanałów komunikacyjnych, w tym m.in.: reklamę telewizyjną i prasową, cykliczne eventy, konkursy, promocję
w punktach sprzedaży, działania outdoorowe oraz PR.
Kontakt prasowy:
Anna Tchorzewska
Propublic Sp. z o.o.
mail: anna.tchorzewska@propublic.pl
UWAGA UWAGA!! kia ceed JEZDZI PO SWINOUJSCIU Z WIDEOREJSTRATOREM !! GRAFITOWO SZARA CZY JAKOS TAK I WECTRA SREBRNA Uwazajcie mobilee :))))
Juz 15ta, a oni sie dopiero rozkladaja
MURZYNEK BAMBO W AFRYCE MIESZKA CZRNA MA SKORE TEN NASZKOLEZKA GDY MAMA WOLA NAPIJ SIE MLEKA BAMBO NA DRZEWO UCIEKA. BOI SIE MLEKA I JA DLAMOICH DZIECI TEZ SIE BOJE.ZADNE DOROSLE SSAKI NIE PIJA MLEKA A JAKIE DUZE WYRASTAJA.