POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [16.10.2020, 09:12:43] • Świnoujście

Rodzice: Szok! W sprawie ewentualnych zarażeń nie ma obowiązku informowania?

Rodzice: Szok! W sprawie ewentualnych zarażeń nie ma obowiązku informowania?

fot. iswinoujscie.pl

Narasta napięcie wokół braku informacji o możliwych zarażeniach wśród uczniów i pracowników Szkoły Podstawowej nr 6 w Świnoujściu. Rodzice się niepokoją, bo brak jednoznacznych procedur, a z uzyskaniem informacji czy to w szkole czy w Sanepidzie jest duży problem.

Ponownie więc w imieniu rodziców zadaliśmy pytanie do dyrektora szkoły oraz Sanpeidu. Tym razem pytanie dotyczyło kontaktu dziecka z osobą zarażoną, ucznia klasy 6b, które zostało skierowane na kwarantannę. Rodzice innych dzieci nie zostali o tym fakcie poinformowani i puścili swoje dzieci do szkoły. Dzisiaj wszyscy się obawiają.

Dyrektor Szkoły odpowiedziała nam tak:

Rodzice: Szok! W sprawie ewentualnych zarażeń nie ma obowiązku informowania?

fot. iswinoujscie.pl

Zostawiamy to bez komentarza. Czytelnicy chyba sami wyciągną sobie wnioski.

Na to samo pytanie skierowane do Sanepidu, odpowiedziała nam rzecznik prasowa WSSE Pani Małgorzata Kapłan.

Rodzice: Szok! W sprawie ewentualnych zarażeń nie ma obowiązku informowania?

fot. iswinoujscie.pl

Tej odpowiedzi też nie skomentujemy, bo okazuje się, że tymi którzy mają rodzicom, nauczycielom i wszystkim zainteresowanym udzielać wszystkim merytorycznych odpowiedzi są nie instytucje publiczne, których pracownicy biorą za pracę pieniądze - tylko LOKALNE MEDIA!

A skąd my mamy wiedzieć, co się dzieje w szkołach i jakie decyzje podejmuje dyrekcja tej szkoły wspólnie z Sanepidem? To przestaje być śmieszne, a zaczyna być po prostu tragicznie nieodpowiedzialne. Czy Rodzice nie mają prawa wiedzieć co się dzieje w sprawach bezpieczeństwa swoich dzieci? Wygląda na to, że w naszym mieście nie.

W imieniu rodziców żądamy, aby Szkoła i Sanepid odbierały po prostu telefony od rodziców i udzielały odpowiedzi. Weźcie w końcu odpowiedzialność za swoje decyzje i czyny.

Rodzice: Szok! W sprawie ewentualnych zarażeń nie ma obowiązku informowania?

fot. Szkoła Podstawowa nr 6

źródło: www.iswinoujscie.pl


Zaktualizowano: Piątek [16.10.2020, 11:46:20]

komentarzy: 99, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-99 z 99

Rodzic • Środa [21.10.2020, 06:00:23] • [IP: 187.108.190.***]

Pani Dyrektor jak zawsze bardzo uprzejma;) Nie przypominam sobie abym jakakolwiek wiadomosc w dzieniku elektronicznym przeczytal zaczynajaca sie od zwyklego zwrotu grzecznosciowego jak chociazby Dzien dobry czy Drodzy Rodzice. I pomyslec, ze ta Pani ma byc autorytetem dla tych mlodych ludzi. Pani Dyrektor szanowna wiecej usmiechu, wiecej entuzjazmu bo tym nalezy zarazac i motywowac podopiecznych na codzien nie skwaszona mina i przemowieniami na ktorych tylko chcialoby sie zapasc w sen zimowy. Czas na zmiany... (przepraszam za brak polskich znakow)

Gość • Sobota [17.10.2020, 23:07:31] • [IP: 185.220.101.***]

Chyba ktos sie wzial za porzadki w tej szkole i ten uklad swietej trojcy dobrze rozkminil. Powodzenia, moze co niektorzy otworza oczy, i w sytuacji gdzie ktos bawi sie losem dzieci - kosztem statystyk w tabelkach na poczet, , swinoujskiej bazy noclegowej” moze na swiatlo dzienne wyjda brudy od lat przed mieszkancami ukrywane.

Gość • Sobota [17.10.2020, 22:08:37] • [IP: 176.221.123.***]

A w przedszkolach i złobku też na kwarantannie ale ze strony dyrekcji i sanepidu cisza.

Gość • Sobota [17.10.2020, 21:35:29] • [IP: 23.106.34.**]

Juz za chwilke wejdziemy w czerwona strefe- a mozna bylo zapobiegac- brawo Sanepid, brawo pani dyrektor!

Gość • Sobota [17.10.2020, 21:34:54] • [IP: 45.66.35.**]

Zamykane sa silownie i fitness kluby- miejsca w ktorych nie odnotowano ani jednego przypadku Covid- a w szkole gdzie co chwile jakiea nowe przypadki zakazonych, wszyscy sobie chodza i roznosza na innych.

Gość • Sobota [17.10.2020, 16:13:20] • [IP: 109.70.100.**]

Nie mam zwyczaju, brac udzialu w kometarzach na tym portalu- ale nie moglam nie zabrac glosu. Jestem mama ucznia klasy szostej, bylam na kwarantannie, moj syn tez. Osoba pozytywna jestem ja- mojemu synowi nie wykonano testu, gdyz, nie mial objawow. Tez myslalam ze to bujdy ten koronawirus ale niestety ja przeszlam to bardzo ciezko, dlatego pisze abyscie zwlaszcza rodzice i dziadkowie dbali o swoje bezpieczenstwo. Zachowanie pani dyrektor oraz sanepidu pozostawie bez komentarza!

Gość • Sobota [17.10.2020, 01:13:30] • [IP: 176.221.123.**]

Do tego co pracuje i prowadzi biznes, Covidv19 lub inne świństwo 21 wieku raczej nie zrozumie twojego problemu naucz się żyć tak aby przetrwać lub godnie odejść.A biznes i pracę zostaw na lepsze czasy najważniejsze to zdrowie i ochrona płuc bo co ci po biznesie ? jak z twoich płuc po bezobjawowym zakażeniu niewiele zostanie.

Gość • Sobota [17.10.2020, 01:10:38] • [IP: 37.47.128.**]

OCENIAJĄC POZIOM INTELEKTUALNY DYREKTORA SZKOŁY NR 6 NA PODSTAWIE TEGO CO NAPISAŁ, UWAŻAM ŻE ZATRZYMAŁ SIĘ NA POZIOMIE 3 KLASY :) I TAKI KTOŚ ZARZĄDZA PLACÓWKĄ OŚWIATOWĄ... ŻENADA!

Gość • Piątek [16.10.2020, 23:34:59] • [IP: 185.210.37.***]

"kontakt pośredni od osoby pośredniej" - ??

WŁĄCZ MYŚLENIE • Piątek [16.10.2020, 19:58:22] • [IP: 31.0.42.**]

LOCKDAWN 2.0 Tylko nazwa zmieniona na =CZERWONA STREFA= Niedługo cała Polska będzie czerwona. Niektórzy stracą pracę, dochody... Bank upomni się o spłatę kredytu, żadne tłumaczenia nie pomogą. Nie zapłacisz, zlicytują mieszkanie, samochód, działkę, przejmą firmę. DOPIERO WTEDY NIEKTÓRZY SIĘ OBUDZĄ I PRZEJRZĄ NA OCZY.

Gość • Piątek [16.10.2020, 19:53:20] • [IP: 5.173.149.**]

Teraz tylko czekać, kiedy wirus pojawi się w SP 1. Tam jakiś grubas z urzędu organizuje sobie dla kumpli z Polski zawody karate tak jakby nie było żadnych ograniczeń. Ciekawa jestem co na to rodzice i sanepid?

Marta • Piątek [16.10.2020, 18:53:31] • [IP: 89.151.37.***]

Po drugie mam takie samo zdanie jak pan Darek, nie każdego stać na jakieś kwarantanny.. Ludzie pracują, prowadzą biznesy i nie będą siedzieć 2 tyg.w domu. Mają różne plany, itd. nie będą tego wszystkiego zmieniać.. A ci aferzyści co chcą tak bardzo kwarantanny to chyba nie pracują tylko na socjalu siedzą i im wszystko jedno, kasa i tak wpadnie..

Marta • Piątek [16.10.2020, 18:48:07] • [IP: 89.151.37.***]

Mam tego dosyć ! Ciągle tylko jacyś zarażeni w szkole nr. 6. Sama mam tu dziecko w 3 klasie i ciągle jakieś cyrki, gdzie moim zdaniem ta szkoła najbardziej przestrzega procedur.. Ktoś sie uwziął czy jak ?!

Gość • Piątek [16.10.2020, 17:56:38] • [IP: 185.220.100.***]

Ten mail od Dyrektorki to hit. Skoro nie ma możliwości od zarażenia się od osoby pośrednio pośredniej to po co siedzi na kwarantannie? Żeby bezpośrednim nie było smutno? Chyba coś źle interpretujecie.

Darek • Piątek [16.10.2020, 17:55:18] • [IP: 185.191.126.***]

Zapomniałem dodać, z psami też mi Pani Dyrektor wyjdzie jak mnie znowu telefonicznie poinformujecie o dwudniowej kwarantannie? Czy może Panie z Sanepidu?

Gość • Piątek [16.10.2020, 17:53:56] • [IP: 185.220.101.***]

Powiem Pani Dyrektor, na koniec, żal mi Pani… Nie ma nic złego w tym, że Człowiek nie zna się na wszystkim, ale zamykanie się jedynie na rady „dworu” kończy się zrobieniem z siebie błazna… I nic by mnie to nie obchodziło – to w końcu Pani wybór, pewnie Pani z tym dobrze. Obchodzi mnie jednak, bo ten ktoś ulepiony z głupoty „dworu” decyduje o losie kilkudziesięciu Ludzi

Gość • Piątek [16.10.2020, 17:53:01] • [IP: 51.91.102.**]

Jedni próbują walczyć o dzieci a inni w komentarzach piszą o synach i córkach których nie chcą wydać za dzieci Matek z innymi poglądami. Co to ma być? Diaspora Romska?

Gość • Piątek [16.10.2020, 17:51:22] • [IP: 51.195.150.**]

Pani Sylwia Szostak nie ma się czego obawiać, wraz z mężem Akopem prowadzą sportowy tryb życia, doskonale sylwetki i zdrowy styl życia co widać na Instagramie. Nie wszyscy są sportowcami ze świetna odpornością.

Gość • Piątek [16.10.2020, 17:31:05] • [IP: 176.221.123.***]

16;59;44 Wyłącz tvcovid, a najlepiej wyrzuć telewizor. Psychoza minie.

Gość • Piątek [16.10.2020, 17:30:31] • [IP: 89.151.34.***]

Ponoć w bibliotece też mają na kwarantannę.

Gość • Piątek [16.10.2020, 16:59:44] • [IP: 73.164.151.**]

Szkoda słów-tyle kretynow obudźcie się rodzice ten wirus naprawdę istnieje, jak cię się trafi bo twoje dziecko przyniesie ze szkoły to uwierzysz wtedy i kaganiec założysz na swój głupi pysk 😡😡😡

Gość • Piątek [16.10.2020, 16:22:48] • [IP: 185.210.38.***]

Dzieci w przedszkolu na Gdyńskiej są tez w kwarantannie i nikt o tym nie informuje 👿👿👿👿👿㈌
7;👿

Gość • Piątek [16.10.2020, 16:13:53] • [IP: 31.11.129.**]

Z trudem przeczytałem odpowiedź pani dyrektor i stwierdzam że ona nie rozumie w ogóle w czym problem. Dziecko z pozytywnym wynikiem ma kontakt nie tylko z dziećmi ze swojej klasy ale i z innych klas. A na kwarantannę wysyłają tylko klasę. A co z innymi dziećmi? czas się ogarnąć i zacząć z rodzicami współpracować a nie słuchać głupich poleceń od wiadomo kogo.

Gość • Piątek [16.10.2020, 16:04:16] • [IP: 31.0.70.**]

Również jako rodzic dziecka, które uczęszcza do tej szkoły nie podpisuje się pod tym. Nie widziałem tam jeszcze żadnego pracownika bez maseczki, dzieci przy wejściu są upominane przez panie wozne że muszą założyć maseczke, także szkoła procedur przestrzega. Problemem są raczej rodzice, którzy sami nie przestrzegają zasad. Życzyłbym sobie żeby z szacunku do innych rodziców i dzieci wszystkie wyzwolone mamusie które zadowolone przychodzą bez maseczek, łaskawie zasłoniły swoje piękne buzie na 5 minut pod szkołą. A w swoich domach to sobie róbcie co chcecie.

Gość • Piątek [16.10.2020, 15:55:50] • [IP: 176.221.123.***]

Jak się boicie... To już jesteście niewolnikami systemu

Gość • Piątek [16.10.2020, 15:47:51] • [IP: 31.11.129.***]

do mamuśki: mam nadzieje że mój syn nie trafi na ciebie. ...bo taka teściowa to jakaś masakra ;-))))

Gość • Piątek [16.10.2020, 15:42:51] • [IP: 176.221.123.***]

NIE POPADAĆ W COVIDOPSYCHOZE. PANI DYREKTOR👍👍👍

Wojskowy • Piątek [16.10.2020, 15:39:23] • [IP: 185.220.101.***]

Widzę że prywaciarze w komentarzach płaczą ze będą mieli straty. Hahaha. Trzeba było iść do normalnej roboty a nie dorabiać się na innych otwierając knajpy, restauracje czy inne zaklady. Ja już na emeryturze wojskowej, zona również sektor państwowy i nie musimy trzesc gaciami na covida bo uczciwie pracujemy. A kagance i temperature to mierzą w sp1 polecam tam bachory przepisać.

W. • Piątek [16.10.2020, 15:35:36] • [IP: 149.202.238.***]

Pisowska propaganda siadła na głowę. Mój syn chodzi do tej szkoły i żadnego kaganca mu nie założę, a w szkole się nikt o to nie czepia. Tak samo jak ma lekki katarek i stan podgorączkowy to będzie dalej chodził do szkoły. Swoje w wojsku odsłużyłem i wychowam syna na faceta co się nie będzie bal kaszlu i kataru. Brawa dla pani dyrektor, że nie uległa pisowskiemu dyktatorowi i robi wszystko na chłopski rozum. W innych szkołach bez kaganca nie wpuszczają. Tam to bym dopiero aferę zrobił że każą w maskach łazić bez podstawy prawnej.

Gość • Piątek [16.10.2020, 15:30:09] • [IP: 31.7.61.***]

Hahahahaha to już wszystko jasne dyrektor sama nie kuma o co chodzi. Pośrednio pośrednie zakezenie nie jest możliwe. To jak nie jest możliwe to po kiego grzyba trzymacie te osoby na kwarantannie? A druga sprawa na ch... Komuś dwudniowa kwarantanna? Tu nie pediatry a psychiatry potrzeba dla dyrekcji.

Darek • Piątek [16.10.2020, 15:27:12] • [IP: 185.12.45.***]

A te co piszą tutaj o mamuskach aferzystkach", to z przykrością informuję że tatusiek aferzysta też dołączył. Weźcie się do roboty, to zobaczycie, że taka kwarantanna może przynieść ogromne straty. Chyba same pracują w sanepidzie czy w szkole w której nie ważne co by się nie działo pensja leci. Jak dyrekcja i sanepid sami nie wiedzą o co chodzi to oficjalnie informuje, jak przez chore dzieci nie otworze restauracji to prawnik wystawi rachunek za straty i wtedy sobie zdecydujecie kto ma zapłacić. Sanepid czy dyrektor czy rodzice chorego ucznia czy chory nauczyciel. Złożycie się po 10tys i będzie ok.

Gość • Piątek [16.10.2020, 15:22:42] • [IP: 198.144.120.***]

A ja mam w d... covidowa panikę ale po części zgadzam się z artykulem. Dostałem telefon od dyrekcji, że moja rodzina ma iść na dwudniowa kwarantannę i jakiś bełkot o pośrednim czy nie pośrednim nosicielu? Osobiście wystawiam rachunek na dane Pani dyrektor za dwa dni kiedy nie mogłem otworzyć swojego zakładu.

Gość • Piątek [16.10.2020, 15:19:47] • [IP: 185.191.126.***]

Jestem nauczycielem uczacym w szkole, ktorej dotyczy artykul. Jest to dla Nas bardzo ciezka sytuacjA czemu nikt o nas nie pomysli, ze nie tylko Wasze dzieci sa narazone na zachorowanie, ale my również jesteśmy w grupie ryzyka. Szkola wyposazona jest w srodki do dezynfekcji i to chyba tyle na ten temat. Nic innego nie jest przestrzegane. Zwracalysmy uwage pani dyrektor, ze trzeba zaczac dzialac, kiedy pojawily sie zachorowania zarowno wsrod dzieci jak i nas, ale pani Sylwia jest troszke pogubiona w tej calej niejasnej sytuacji i uwaza, ze Sanepid swinoujski jest od podejmowania działań a sama decyzji nie ma zamiaru podejmować. Prosze zadbac o siebie oraz prosic dzieci, aby stosowaly nasze zalecenia.

Gość • Piątek [16.10.2020, 15:18:14] • [IP: 95.40.85.**]

Niesamowite! Tyle ludzi w Swinoujsciu z pozytywnymi wynikami. Żaden z nich nie ma dziecka w innej szkole niz 6? Czy naprawdę pozostałych szkół w Świnoujściu temat nie dotyczy? Ktoś rzeczywiscie uparcie chce zaszkodzić tej szkole...

Gość • Piątek [16.10.2020, 15:18:06] • [IP: 37.30.19.***]

Do mamuśki z IP 185.210.38, pewnie masz tak brzydką córkę że i tak żaden nie będzie jej chciał :) :) :) po co ty durna babo jakieś prywaty tu uprawiasz, nikogo nie obchodzi za kogo ty córkę wydasz,

Gość • Piątek [16.10.2020, 15:03:55] • [IP: 176.221.122.***]

Każdy ma inną wrażliwość, jeden boi się bardziej a drugi mniej. Znajdzie się też taki, który uważa że zagrożenia Covid nie ma.Natomiast każdy ma prawo martwić się o swoje dziecko.

Gość • Piątek [16.10.2020, 14:54:30] • [IP: 5.60.18.***]

Uważam, że BRAK PROSTEJ, JASNEJ i ZROZUMIAŁEJ informacji jest tak samo szkodliwy jak COVID-19!. Może wywiesić zrozumiałą wiadomość na drzwiach do szkoły i każdy zainteresowany sobie przeczyta. A taki BEŁKOT INFORMACYJNY TO NIC NIE DAJE !!

Gość • Piątek [16.10.2020, 14:37:18] • [IP: 37.30.19.***]

Odpowiedź Pani Dyrektor to dopiero hit, :) :) :) kontakt pośredni od pośredniej osoby :) :) gratulacje, a czym jest kontakt pośredni? A jak brzmi definicja osoby pośredniej?

Gość • Piątek [16.10.2020, 14:33:01] • [IP: 62.69.241.**]

Rodzice, ręce precz od nie swoich dzieci!

Matka • Piątek [16.10.2020, 14:29:50] • [IP: 185.210.38.**]

Chore Baby zajmijcie się w końcu jakąś pracą a nie z nudów głupoty wypisujecie. Hodujecie maminsynków. Już teraz wiem, że jak mi córka jakiegoś zięcia przyprowadzi to sprawdzę cała jego rodzinę aż do pradziadków, żeby nie musiała się męczyć z maminsynkiem i jego mamusią. Chroń nas Boże przed takimi mamuśkami i ich synkami. Matka córki

Gość • Piątek [16.10.2020, 14:25:31] • [IP: 31.0.42.**]

Obowiązkowo informuje wszystkich, że postawiłem kloca w kiblu. Nie korzystać przez najbliższą godzine, zalecenie sanepidu.

Gość • Piątek [16.10.2020, 14:11:38] • [IP: 185.210.39.**]

Ktoś tu ewidentnie próbuje mocno dokuczyć placówce. To nagonka, nic więcej. Ciekawe jaki ma cel takie działanie.

Gość • Piątek [16.10.2020, 14:08:56] • [IP: 176.221.123.***]

Czy Radaktor potrafi czytać ze zrozumieniem? Sanepid prosił o rzetelne informacji, na temat drogi postępowania jeśli chodzi o kwarantannę, kto i kiedy zostaje na nią skierowany. A nie o informowanie kto jest zakażony. Pomijam fakt, że ludzie którzy tak się boją wirusa to powinni znać na pamięć zasady, wytyczne i numery telefonów a nie wieczna panika. Chcecie to siedźcie w domach a nie wypytujecie kto i gdzie się zaraził. Sami sobie róbcie kwarantannę- nie zaszkodzi ;) A poza tym większość z nas będzie zarażona albo już była. Kwestia czasu, nie da się uchronić wiec po co panikować.

Gość • Piątek [16.10.2020, 13:58:53] • [IP: 31.0.42.**]

Kto ma paranoje i psychozy, niech się zamknie z dzieckiem w domu. Wolny wybór...

Gość • Piątek [16.10.2020, 13:46:34] • [IP: 5.173.139.**]

Oczywiście ze się nie mówi o tym. .. są chore dizeci, są chorzy rodzice a szkoła funkcjonuje dalej i noc się z tym nie robi. .. przykre to. .. człowiek jest głupi już czy puszczać dziecko czy nie. .. zdrowie najważniejsze ae z drugiej strony potem zaległości. ..najlepiej naprawdę zrobić zdalne do czasu aż to się uspokoi

Gość • Piątek [16.10.2020, 13:26:20] • [IP: 188.146.42.**]

Do dwóch nadgorliwych mamusiek (dobrze wiecie do kogo) przestancie siac zament w szkole. Corka chodzi i gwarantuje ze wszystko jest przestrzegane jak nalezy!!tylko dwie Panie Mamusie maja ciagly problem. AFERZYSTKI I TYLE. Jak tak mozna? Jak jestescie takie odwazne to podpisujcie sie tylko swoim nazwiskiem a nie JAKO RODZICE UCZNIOW!!

Gość • Piątek [16.10.2020, 13:08:10] • [IP: 87.205.100.***]

[16.10.2020, 12:36:05] • [IP: 46.231.56.**] Ja tez jestem Rodzicem i nie podpisuje się pod tym!!

Gość • Piątek [16.10.2020, 12:56:12] • [IP: 188.146.178.**]

Dlaczego piszecie w imieniu wszystkich rodziców? Dyrekcja widać, że dokłada wszelkich starań, żeby szkoła funkcjonowała normalnie, a dzieci były bezpieczne!

Gość • Piątek [16.10.2020, 12:46:26] • [IP: 176.221.122.***]

Jakie jest stanowisko w tej sprawie wydziału nadzorującego szkoły tj.Wydziału Oświaty ?

Gość • Piątek [16.10.2020, 12:46:17] • [IP: 46.231.57.*]

W końcu to RODO po coś się przydało !! :)))

Gość • Piątek [16.10.2020, 12:36:05] • [IP: 46.231.56.**]

"Proszę nie pisać w imieniu rodziców. Ja jestem rodzicem dziecka z tej klasy i się z tymi zarzutami nie zgadzam!!" Zgodzisz się prędzej niż ci się wydaje, jeszcze chwila.

Gość • Piątek [16.10.2020, 12:33:04] • [IP: 176.221.113.***]

Dokładnie, nie wypowiadajcie się w imieniu wszyskich rodziców, bo jak się z ta gownoburza nie zgadzam! Moje dziecko tez chodzi do tej szkoły i złego słowa nie mogę powiedzieć na reżim sanitarny tam panujący!

Gość • Piątek [16.10.2020, 12:24:36] • [IP: 37.47.151.***]

To jest chore! Dyrektorka najpierw sama odpowiada że nie będzie informowała a potem kręci afera ze afery nie ma? Co to za geniusz intelektu i dlaczego prezydent to toleruje? Rodzice są bardziej odpowiedzialni niż cały ten sanepid i szkoła razem wzieci

Gość • Piątek [16.10.2020, 12:23:30] • [IP: 89.151.38.***]

MASECZKI NIC NIE DAJA. CHRONIA TYLKO PRZED MANDATEM !! MASECZKA NA TWARZY ALE W BLOKU JEDNA KLAMKA NIE MYTA OD 30 LAT GAMONIE

Gość • Piątek [16.10.2020, 12:00:50] • [IP: 5.173.130.**]

AD [16.10.2020, 11:29:36] • [IP: 188.146.178.***] Zgadzam się w 100%. Mówią: bo ja i inni rodzice, a tak naprawdę, to ja i moja koleżanka. To są te mamuśki, co wieczne przed szkołą stoją i sieją zamęt

Gość • Piątek [16.10.2020, 11:57:38] • [IP: 151.248.62.***]

Ci rodzice to debile! tylko współczuć dzieciom

Gość • Piątek [16.10.2020, 11:54:09] • [IP: 31.0.45.***]

Niech te desperatķi podpisza się z imienia i nazwiska A nie wypowiadają się za wszystkich rodziców.. moje dziecko chodzi do tej szkoły i nie mam nic do zrzucenia. Proszę nie wypowiadać się za wszystkich!!

Gość • Piątek [16.10.2020, 11:51:51] • [IP: 176.221.123.***]

Jestem rodzicem ucznia klasy 6b. O zarazonych dzieciach i nauczycielach dowiedzialem sie z tego portalu. Kontakt z pania Dyrektor, owszem od dwoch dni, zaczela odpisywac, informowac. Co do reszty, prawda jest, ze zdania sa podzielone- i jeszxze sie taki nie urodzil co by wszystkim dogodzil- ale przykre jest to, ze dopiero kiedy sprawa zostaje naglosniona, dyrekcja zaczyna przestrzegac przepisow.

Gość • Piątek [16.10.2020, 11:45:00] • [IP: 194.99.105.***]

Do IP 37.47.144 sam jesteś pasożytem!! Pewnie ledwo szkołę skończyłeś.

Gość • Piątek [16.10.2020, 11:44:59] • [IP: 94.254.233.***]

Wirus jest wszędzie, na ubraniach, butach, torbach, plecakach, kluczach, klamkach...zachorują wszyscy!

Gość • Piątek [16.10.2020, 11:37:02] • [IP: 93.94.189.***]

Proszę nie pisać w imieniu rodziców. Ja jestem rodzicem dziecka z tej klasy i się z tymi zarzutami nie zgadzam!!

Gość • Piątek [16.10.2020, 11:29:36] • [IP: 188.146.178.***]

Do dwóch mamusiek które sieją zament. Uspokójcie się macie jakąś obsesje na tym punkcie. W szkole nie dzieje sie niz zlego. Córka uczeszcza i niemam nic do zarzucenia. Wypowiadajcie sie tylko w swoim imieniu doslownie podpisujcie sie pod skargami a nie w imieniu wszystkich rodzicow!!

Gość • Piątek [16.10.2020, 11:28:57] • [IP: 89.151.32.**]

NIECH RODZICE ZWRÓCĄ UWAGĘ DZIECIOM ABY NOSILI MASECZKI W MIEJSCACH PUBLICZNYCH, ABY LUDZI NA ULICACH I W AUTOBUSACH NIE ZARAŻALI.SAMI MIĘDZY SOBĄ SIE ZARAŻAJĄ NIE NOSZĄC MASECZEK.

Gość • Piątek [16.10.2020, 11:15:55] • [IP: 46.231.56.**]

Zaczną się wam d...y cząść jak zobczycie na stadionie szeregi trumien z waszymi rodzicami, ciotkami, dziadkami i wami też.

Gość • Piątek [16.10.2020, 11:05:30] • [IP: 94.254.232.***]

to są jakieś jaja !!

Gość • Piątek [16.10.2020, 11:02:11] • [IP: 37.47.140.***]

Zarażony rodzic dziecka z klasy VI jest totalnie nieodpowiedzialny.Sam powinien dziecko zostawić w domu na 10 dni mimo, że jest niezarażone.Uchronił by innych. Brak odpowiedzialności i egoizm.

Gość • Piątek [16.10.2020, 10:59:15] • [IP: 31.0.45.***]

Nie mówcie za wszystkich rodziców, moje dziecko chodzi do tej szkoły... I nie życzę sobie wypowiadania się dwóch desperatów za cala resztę rodziców... jak macie taka panikę w oczach to zabierzcie dzieci że szkoły i niech się uczą zdalnie i dajcie żyć innym !

Gość • Piątek [16.10.2020, 10:56:13] • [IP: 93.94.189.***]

Jestem rodzicem dziecka uczęszczającego do klasy 6B SP6. W naszej klasie jest grupa rodziców, którzy negują i krytykują zalecenia Dyrekcji Szkoły i Sanepidu. Jako rodzic uważam, że Dyrekcja SP6 robi wszystko, żeby zapewnić bezpieczeństwo i możliwość normalnej nauki naszych dzieci. Uważam, że ataki na Dyrekcję szkoły są bezpodstawne. Koronowirus był, jest i będzie, niestety trzeba nauczyć się z tym żyć. Dzieci w 6 klasie są na tyle świadome, że muszą pamiętać o regularnej dezynfekcji rąk oraz przestrzeganiu zasad i reguł panujących w szkole. Jestem przeciwnikiem zdalnego nauczania. My jako rodzice powinnyśmy umożliwić szkole i nauczycielom normalną pracę a naszym dzieciom normalną naukę w szkole, wśród rówieśników. Życzę wszystkim dużo zdrowia i wytrwałości.

Gość • Piątek [16.10.2020, 10:52:28] • [IP: 37.47.144.**]

Rodzice jak rodzice, ale nauczyciele już nie mogą doczekać się wolnego.Najlepiej pasożytom dać podwyżki i wprowadzić zdalne nauczanie.Co tam większość rzeczy rodzic i tak robi z dzieckiem w domu a reszta na korepetycjach.Wyznaczyc grupę nauczycieli do rozsyłania zadań a resztę darmozjadów rozgonić. Taki nauczyciel dostanie gotowe sprawdziany z odpowiedziami z wydawnictwa i udaje wielce mądrego a gdyby miał sam rozwiązać taki test to podejrzewam, że większość by poległa na własnym przedmiocie, którego naucza.Wiekszosc studia zaoczne, gdzieś tam jeździł, płacił, później że dwa kursy i już papier magistra jest.

Gość • Piątek [16.10.2020, 10:50:55] • [IP: 188.146.177.*]

Szok to ze Giertych wydymał spółkę na grube bańki

Gość • Piątek [16.10.2020, 10:43:01] • [IP: 188.146.128.***]

Masakra, stanowisko Pani Dyrektor to jakiś żart albo nie przeczytała tego przed wysłaniem, albo niech zmieni leki, co to ma być?! Za kogo ona nas ma? Czas najwyższy na zmiany w tej szkole

Gość • Piątek [16.10.2020, 10:39:18] • [IP: 94.254.232.**]

Dzieci na korytarzu w maseczkach w klasie bez maseczki to esli w klasach jest bezpieczniej niech siedzą w klasie. Ludzie którzy wymyślaja te rozporzadzenia jak i nakazują uczniom zakładanie masek na korytarzu a później nie powinni zostać wyrzuceni z pracy za brak myślenia ci ludzie uczą nasze dzieci a okazuje się że dzieci są mądrzejsze. Dzieci zarażają się na korytarzu w klasie nie dzieci zarażają się na mieście i mja mieć maseczki w klasie nie doziecko wraca do domu i przynosi choroby przeziębienie grypy żołądkowe i inne. Dlaczego władza nie zamknie szkół tylko licea i wyższe szkoły bo dzieci małe musiały by zostać w domu rodzice by zostali w domu ludzie by nie chodzili do pracy polska by zbankrutowała. I tak już leży prawie na dnie. Ja się pytam jakim prawem są pobierane składki zdrowotne jak nie można iść do lekarza? Wszędzie z ludiz robi się głupich ludzie.ke dajcie się władzy.

Gość • Piątek [16.10.2020, 10:36:34] • [IP: 194.49.107.**]

Po pierwsze rodo, po drugie jak ktoś ma grypę też kazaliscie zamykać szkoły i informować kto chory a kto nie ?

Gość • Piątek [16.10.2020, 10:31:50] • [IP: 94.254.232.**]

Bo ta ochrona ludzi to woelka ściema

Gość • Piątek [16.10.2020, 10:25:05] • [IP: 37.248.212.**]

No i bardzo dobrze. Prosta, jasna, zwiezła odpowiedź. Czego ktoś tu nie rozumie? Informują wtedy kiedy mają obowiązek. Jest jeszcze coś takiego jak ochrona danych.

Gość • Piątek [16.10.2020, 10:21:18] • [IP: 77.88.191.**]

Do którego pokolenia mają informować? Jeżeli sąsiad kochanka pani woźnej zachoruje to dyrektor też ma to zgłaszać rodzicom?

Gość • Piątek [16.10.2020, 10:16:31] • [IP: 176.221.123.***]

Dostalismy informacje od dyrektorki wczoraj- zeby wypelnic zgode na mierzenie goraczki od poniedzialku.Po pierwsze tych zgod juz wypelnilam 3 od wrzesnia! Po drugie jak czesc rodzicow nie wyrazi zgody- to radze aby dzieci od 5 rano ustawily sie przed szkola i pani dyrektor bedzie pytala o nazwisko ucznia odchaczajac liste zgody lub nie😂Zenada! W takiej sytuacji mierzenie goraczki powinno byc worowadzone we wrzesniu aby zapobiegac tej epidemii do ktorej swa nieodpowiedzialnoscia doprowadzila pani dyrektor!

Gość • Piątek [16.10.2020, 10:13:29] • [IP: 176.221.122.***]

fajnie wdzieczni ci rodzice :)

Knur • Piątek [16.10.2020, 10:08:12] • [IP: 77.115.66.***]

Ja jako rodzic nie boję się tego medialnego wirusa a kwarantanny cyrku z tym związanego

Gość • Piątek [16.10.2020, 10:07:31] • [IP: 94.254.233.**]

Jestem na kwarantannie ze swoim dzieckiem które chodzi do szkoły nr6. Dziwi mnie tylko to że cała klasa na kwarantannie a nauczyciele uczą dalej w szkole. Gdzie tu logika?

Gość • Piątek [16.10.2020, 10:06:46] • [IP: 89.151.34.***]

Pozamykajcie szkoły jak robicie z d... sito. Tylko, że za chwilę Ci sami rodzice będą narzekać na to, że dzieci się uczą w domach... Czego wy chcecie,. ? Informacji? Tak, to teraz bardzo ważne, kto udziela informacji. Moje dziecko chodzi do 6 i Pani dyrektor informuje jeżeli są zachorowania lub podejrzenia kontaktu z osobą zakarazna. Szum jak zwykle.

Gość • Piątek [16.10.2020, 10:06:23] • [IP: 31.0.42.**]

Durni i ogłupieni rodzice NIE SIEJCIE PANIKI

Gość • Piątek [16.10.2020, 10:04:23] • [IP: 94.222.96.**]

W Polsce głupiej nic nie muszą

Gość • Piątek [16.10.2020, 10:03:50] • [IP: 37.248.208.***]

Brak kompetencji jak w kazdje placówce w Świnoujściu czy to w urzędzie czy w szkole tzw spychologia

NIELEGALNA KWARANTANNA • Piątek [16.10.2020, 10:02:39] • [IP: 31.0.42.**]

SANEPID... I odpowiedzialność za swoje decyzje, dobre sobie. ŻART

Gość • Piątek [16.10.2020, 09:54:36] • [IP: 95.40.177.**]

Ludzie, nie obwiniacie Dyrekcji szkół! Decyzje podejmuje tylko i wyłącznie Sanepid, niestety często niezgodną z wolą dyrektora.

Gość • Piątek [16.10.2020, 09:50:35] • [IP: 46.231.56.**]

Czy tylko jedna szkoła ma problem?W innych nie ma covida?Jesteście pewni?

Gość • Piątek [16.10.2020, 09:48:00] • [IP: 31.0.42.**]

Wszyscy +++ŚWIADKOWIE COVIDA+++ razem ze swoimi dziećmi, zamknijcie się w domach. Opuście żaluzje i uszczelnijcie okna. Pod żadnym pozorem nie opuszczajcie mieszkań, aż do wiosny. Wszystkie sprawy i zakupy też, załatwiajcie on-line. Świat jest lepszym, bez was.

Gość • Piątek [16.10.2020, 09:44:53] • [IP: 5.173.149.**]

LEWACKIE przepisy np.Rodo i procedury blokują. ..do tego zawsze mozna " liczyć" na RPO A.Bodnara u Sądy które ktore stoja na straży" praworzadnej ZERO INFORMACJI"

Gość • Piątek [16.10.2020, 09:35:17] • [IP: 89.151.38.***]

bo nie chce kłamać jak w mediach . wiec nie kłamię.

Gość • Piątek [16.10.2020, 09:32:27] • [IP: 212.165.108.***]

Czy wy prostego pisma.nie potraficie zrozumieć?

Gość • Piątek [16.10.2020, 09:29:48] • [IP: 188.146.175.**]

Ludzie nie popadajcie w paranoję. W czasie pandemii ludzie zapominają o RODO, prywatności itp. jeżeli Kowalski ma covid, to będą informować osoby, które miały z nim kontakt. W przypadku, gdy Kowalski widział się z osobą, która ma covid, to on pójdzie na kwarantannę i tyle. Kwarantanna nie oznacza jeszcze zakażenia!! I dopóki Kowalski nie zachoruje, nie ma konieczności powiadamiać wszystkich w koło.Mało tego, nie powinno się tego robić. Sanepid nie będzie kierować takich osób na kwarantannę, gdyby tak miało być, to cała Polska powinna być na kwarantannie...w końcu każdy miał kontakt z kimś, kto ma znajomego, który był na kwarantannie...

Gość • Piątek [16.10.2020, 09:29:02] • [IP: 87.205.100.***]

Przestańcie schizy uprawiac!

Gość • Piątek [16.10.2020, 09:28:09] • [IP: 176.221.123.*]

Nie dziwię się rodzicom. Mają powody do obaw sytuacja staje się nie ciekawa.

Gość • Piątek [16.10.2020, 09:21:28] • [IP: 176.221.113.**]

Jak będzie się mówiło o zakażeniach to turyści nie przyjadą i nie będzie kasiory. Nie wystarczy że Pchli Targ się nie odbędzie?

Gość • Piątek [16.10.2020, 09:19:18] • [IP: 176.221.123.***]

od Poniedziałku Sanepid Decyduje czy Szkołę Zamknac itd Dzieci Małe od 1 do 4 klasy same nie moga przebywac w domu

Gość • Piątek [16.10.2020, 09:19:10] • [IP: 188.147.51.***]

BO COVID TO JEDNA WIELKA ŚCIEMA !!

Gość • Piątek [16.10.2020, 09:19:02] • [IP: 88.156.206.**]

co oni się boja poinformować? ta pani z UM miasta jest już stara...więc może się zdzrzyć. ., ze juz z covidu 19 nie wyjdzie.choć zyczymy jej powrotu.

Gość • Piątek [16.10.2020, 09:18:20] • [IP: 37.47.181.***]

I tak ten Covid wszystkich obskoczy

Oglądasz 1-99 z 99
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nadzwyczajnej sesji Rady Miasta 29 kwietnia 2024 r. (poniedziałek) godz. 13:00, która odbędzie się w Miejskim Domu Kultury w Świnoujściu sala 315, II piętro budynek przy ul. Wojska Polskiego 1/1. Porządek obrad: 1. Otwarcie sesji. 2. Podsumowanie VIII kadencji Rady Miasta Świnoujście. 3. Zamknięcie sesji. Przewodnicząca Rady Miasta Elżbieta Jabłońska ■ Dargobądz, 18 kwietnia 2024 r. - Wczesnym rankiem o godzinie 6:14 doszło do poważnego wypadku na drodze krajowej numer 3 w miejscowości Dargobądz. Z nieustalonych dotychczas przyczyn zderzyły się dwa pojazdy dostawczy i bus. W wyniku zdarzenia poszkodowane zostały osoby podróżujące tymi pojazdami ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■