Przewodniczyli mu Anna Wypych - Namiotko, podsekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury oraz Arvydas Vaitkus, sekretarz w Ministerstwie Transportu i Komunikacji.
Celem projektowanej autostrady byłoby przejęcie przez transport morski części ładunków kierowanych transportem drogowym. Realizacja tego ma przynieść także korzyści poprzez ograniczenie emisji CO², odciążenie sieci drogowej oraz zmniejszenie ilości wypadków drogowych. Ponadto, projekt autostrady morskiej Kłajpeda – Świnoujście wpisuje się w program zrównoważonego rozwoju transportu w krajach Unii Europejskiej.
Ciekawe w jakich rejonach POLICJA wodna będzie łapać i wlepiać mandaty
Litwini słuzyli w armi niemieckiej jako komanda do specjalnych zadań..wsio wparadki malczyki...hi, hi, hihot histori..
no i git..wrazie czego to jak w 1938 rosjanie i niemcy spotkają się w Gdansku aby omowic 5 rozbiór Polski..rura już leci??
I jak zwykle o emisji Co2. Wszystkie zwierzeta tego swiata i wulkany emituja 1000 razy wiecej Co2 i jakos zyjemy.
Jeszcze może autostrada Świnoujscie-Zielona Góra-no ale chyba już lądem.:)
ciekawe tylko po co jak jest już połączenie Mukran (Sassnitz)- Kłajpeda dwa razy na dobę i tam wszystko jedzie
Moze lepiej most...
Dobry pomysł
Świetna propozycja.
Dobre jako środek transportu do tego przedsięwzięcia byłyby nasze KARSIBORY i BIELIKI.
No i znalazł się znowu krytyk, który niema zielonego pojęcia o taj sprawie.Wyłącz lepiej komputer.
tak najlepiej sie buduje, palcem na wodzie