POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [10.07.2020, 17:00:42] • Polska

TuMieszkamy z powodzeniem kontynuuje modernizację działalności

 TuMieszkamy z powodzeniem kontynuuje modernizację działalności

fot. Organizator

Wprowadzone w kwietniu 2020 r. zmiany modelu biznesowego TuMieszkamy stają się zauważalne dla jej klientów. Zdaniem Tomasa Ramanauskasa, wiceprezesa firmy, nie tylko systematyzują one obowiązki pracowników, ale również wzmacniają dodatkowo pozycję TuMieszkamy na rynku zarządzania nieruchomościami mieszkaniowymi w Polsce.

Nowe zasady organizacji pracy
Wiosną, w związku z globalną pandemią COVID-19, podjęto decyzję o zmianie modelu biznesowego TuMieszkamy – jednej z największych firm zarządzających nieruchomościami mieszkaniowymi w Polsce. Wszystko po to, aby uczynić ją jeszcze bardziej przyjazną i atrakcyjną dla mieszkańców.
Według Tomasa Ramanauskasa, pandemia wpłynęła na modyfikację zwyczajów społecznych, co z kolei sprawiło, że także firma zaczęła dostosowywać się do zachodzących zmian w taki sposób, aby spełnić oczekiwania obecnych oraz przyszłych klientów TuMieszkamy. Kluczowa bowiem stała się ich komunikacja z firmą oraz możliwość zdalnego rozwiązywania wszystkich problemów.

„Głównym celem wprowadzanych zmian jest zwiększenie efektywności działania. Dlatego podzielono nadzór nad nieruchomością na dziesięć różnych obszarów, za które będą odpowiedzialni specjaliści świadczący usługi na rzecz konkretnej wspólnoty mieszkaniowej” – mówi wiceprezes zarządu.

Podczas pandemii koronawirusa stało się jasne, że jest bardzo trudne, a wręcz niemożliwe, aby zarządca odpowiadał za całościową obsługę wspólnoty. „Ufamy naszym pracownikom, jesteśmy przekonani o ich profesjonalizmie, jednak wydajność oraz wyniki pracy zarówno poszczególnych osób, jak i całej firmy mogą być kilkukrotnie bardziej efektywne dzięki usystematyzowaniu działań” – dodaje Tomas Ramanauskas.

W wyniku zmiany modelu biznesowego pracownik, który dotychczas posiadał wiele specjalizacji, w tym zarządzał procesami księgowymi, bieżącym utrzymaniem nieruchomości i komunikacją ze wspólnotą, będzie odpowiedzialny za jeden z dziesięciu wybranych obszarów. Oznacza to, że praca stanie się dla niego bardziej systematyczna i zgodna z jego kompetencjami.
Taki sposób zarządzania można porównać do montażu nowego auta. „Oczywiście może go złożyć jedna osoba, jednak gdy zbierze się grupa, w której każdy posiada swoje własne zadania: ktoś odpowiada za elektrykę, inny za nadwozie, a kolejny za silnik – każdy codziennie doskonali się, stając się specjalistą w swojej dziedzinie i wykonując pracę wydajniej niż uczyniliby to pozostali członkowie zespołu. Rezultatem jest wówczas szybszy i bardziej niezawodny montaż samochodu” – tłumaczy Tomas Ramanauskas.

Zaangażowanie klientów wzrasta
W połowie czerwca firma TuMieszkamy uruchomiła nowy kanał usprawniający komunikację, który nie tylko wzmacnia relacje z dotychczasowymi klientami, ale także ma przyciągnąć uwagę potencjalnych nowych odbiorców usługi.

Wybrani pracownicy firmy skontaktowali się z prezesami wspólnot mieszkaniowych, oferując im nowe narzędzie przeznaczone do komunikacji z TuMieszkamy – tablet z zainstalowaną aplikacją: Strefa Klienta. Takie narzędzie ułatwia rozwiązywanie problemów związanych z utrzymaniem nieruchomości oraz bezpośrednią komunikację z firmą zarządzającą.

W ten sposób klienci otrzymują stałe połączenie z systemem, w którym mają możliwość kontrolowania pracy w różnych obszarach. Ponadto, mogą kontaktować się telefonicznie przez całą dobę z Działem Obsługi Mieszkańców lub za pośrednictwem mediów społecznościowych.

W ciągu pierwszych trzech dni taką ofertę otrzymało 1000 prezesów wspólnot. W pierwszym etapie 40% z nich wyraziło chęć skorzystania ze Strefy Klienta przy użyciu tabletów. W kolejnym etapie dedykowani pracownicy spotkają się z prezesami zarządów wspólnot mieszkaniowych, aby wspólnie przeanalizować użyteczności Strefy Klienta.

Inicjatywa została bardzo dobrze przyjęta - firma nadal z powodzeniem rozwija swoją działalność w sposób przyjazny dla klienta i wciąż inwestuje w przyszłość, przynosząc korzyści wspólnotom mieszkaniowym.
Ocena Strefy Klienta przez wspólnoty mieszkaniowe
Damian Krawczyk, prezes Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Bora Komorowskiego 9 w Słupsku, docenia taką inicjatywę: „Aplikacja Strefa Klienta bardzo mi się podoba i często z niej korzystam. Podoba mi się, że wszystkie informacje o Wspólnocie mam w zasięgu ręki – widzę wszystkie zgłoszone awarie, odczyty wodomierzy, salda lokatorów oraz widzę które faktury zostały zapłacone, a które nie. Aplikacja jest bardzo pomocnym narzędziem w pracy na rzecz Wspólnoty. Na początku trochę bałem się, że sobie nie poradzę z jej obsługą, ale szybko okazało się, że strach był bezpodstawny. Interfejs jest intuicyjny, co ułatwia korzystanie z aplikacji.” Dodaje również: „Nasi mieszkańcy także bardzo chętnie korzystają ze Strefy Klienta. Największym powodzeniem cieszą się szybkie płatności. Co prawda niektórzy nadal wolą tradycyjnie książeczkę opłat, ale to mniejsza część mieszkańców. Nie miałem jeszcze sygnału od nikogo, że jest jakiś problem z aplikacją – że się zacina, że jest nieczytelna… Raczej wszyscy lokatorzy ją chwalą” – podsumowuje.

Krystyna Kościesza, członek zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kopernika 14 w Ustce, również zwraca uwagę na zalety Strefy Klienta: „Jest bardzo przydatnym narzędziem w pracy członka Zarządu. Można tam znaleźć dużo informacji o wspólnocie. Najbardziej przydatne z nich to sprawy księgowe – faktury, salda lokatorów, rozliczenia itp. Nie potrzebuję tak często kontaktować się z administratorem, bo większość rzeczy mogę sprawdzić sama w aplikacji. To bardzo usprawnia przepływ informacji, zwłaszcza w momencie okresu urlopowego. Mieszkańcy jeszcze nie znają zbyt dobrze tego narzędzia komunikacji, ale na pewno by im się spodobało, ze względu na szeroki zakres informacji o mieszkaniu”.

Marta Martyniak
Ekspert ds. PR TuMieszkamy


komentarzy: 1, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-1 z 1

Gość • Niedziela [12.07.2020, 08:07:28] • [IP: 176.221.122.**]

No i??.Co to za, , Filip z konopii''??

Oglądasz 1-1 z 1
■ Bez dodatkowej dyskusji radni zaakceptowali plan ustalenia sieci projekty publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez miasto jak i sieci szkół ponadpodstawowych i specjalnych ■ ZGM po zmianach ma przejąć siedzibę Towarzystwa Budownictwa Społecznego przy ul. Wyspiańskiego 35 c. Na zmiany związane z przekształceniem oraz ulokowaniem w nowej siedzibie władze miasta przewidują czas do końca września ■ Rada Miasta jednogłośnie podjęła uchwałę w sprawie rekompensaty dla spółki ZGM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z tytułu realizacji zadań własnych Gminy Miasto Świnoujście ■ Nadzwyczajna sesja Rady Miasta Świnoujście zwołana została na dzień 3 sierpnia 2020 roku (poniedziałek) o godz. 12.00 i odbędzie się w sali nr 1 Urzędu Miasta z zachowaniem nadzwyczajnych środków bezpieczeństwa ■ Pracownicy Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły, którzy ostatnio nabyli uprawnienia emerytalne, postanowili kontynuować pracę w placówce. - To ludzie, którzy są niezastąpieni lub bardzo trudni do zastąpienia. I od wielu lat dają od siebie więcej niż wchodzi to w zakres ich obowiązków. Bardzo cieszymy się, że zostają z nami - mówi Dorota Konkolewska, prezes szpitala ■ W dniu 22 lipca br. nastąpiło otwarcie ofert w postępowaniu przetargowym pn.” Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Narutowicza 10”. Wpłynęły 2 oferty, jedna na kwotę 1 104 909,00 zł, druga na 1 086 497,04 zł brutto. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji kwotę w wysokości 1 163 123,11 zł brutto. Trwają prace komisji przetargowej polegające na analizie ofert. Środki finansowe na realizację zadania pochodzą z budżetu Miasta i ze środków w ramach RPO Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020 ■ Uprzejmie informujemy , iż w dniach od 27.07 do 10.08.2020r Terenowy Punkt Paszportowy w Świnoujściu będzie nieczynny. Odbiór paszportu w tym czasie będzie możliwy w Zachodniopomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Szczecinie, w godzinach jego otwarcia, po uprzednim dokonaniu rezerwacji wizyty na stronie internetowej urzędu http://rezerwacja.zuw.szczecin.pl/ Złożenie wniosku o wydanie paszportu jest możliwe w innym działającym na terenie województwa zachodniopomorskiego punkcie paszportowym. Najbliższy usytuowany jest w siedzibie Starostwa Powiatowego w Gryficach ■ Wycieczka rowerowa połączona z grilowaniem. Zbiórka uczestników o godz. 09.50 w dniu 26.07.2020 r. (NIEDZIELA) przy promie „BIELIK” (Uznam). Zapraszają przyjezdnych turystów oraz mieszkańców Świnoujścia do udziału w Rajdzie Rowerowym na trasie ŚWINOUJŚCIE – MIĘDZYZDROJE – ZALESIE MUZEUM POLIGON V-3 (OGNISKO NAD JEZIOREM WICKO MAŁE)– ŚWINOUJŚCIE – 38 km W wycieczce mogą uczestniczyć wszyscy chętni bez względu na wiek, którzy dysponują sprawnym rowerem oraz chcą sympatycznie spędzić czas ■ Zabiegi ortopedyczne w świnoujskim szpitalu Zarząd Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o. informuje pacjentów, iż w ramach działania oddziału chirurgii ogólnej realizowane są przez lekarzy ortopedów zabiegi operacyjne w zakresie: - artroskopii stawu kolanowego, - artroskopii stawu ramiennego, - korekcji palucha koślawego, - korekcji palca młotkowatego, - zespołu cieśni nadgarstka, - palca zatrzaskującego. Realizowane są również iniekcje PRP do stawów oraz przyczepów ścięgien. Kwalifikacja do zabiegów odbywa się w poradni ortopedycznej szpitala. Rejestracja do poradni wymaga skierowania od lekarza POZ." ■ Czytelnik o organizacji pracy w urzędzie: Epoka kamienia łupanego ■ Świnoujście: TRZASKOWSKI Rafał Kazimierz 15 915 głosów - 65,92%, DUDA Andrzej Sebastian 8 229 głosów - 34,08% ■ Kolejnych 5 przypadków zakażenia wirusem SARS-CoV-2 w Świnoujściu ■ Stop prywatyzacji! Co ze stocznią w Świnoujściu? Dzisiaj 10 lipca 2020 godz. 16:00 Rondo w Łunowie, Świnoujście ■ Świnoujście – młoda kobieta zakażona wirusem SARS-CoV-2. Stan na godz: 10:00 ■ „Komunikacja Autobusowa” Sp. z o.o. w okresie od 01 lipca do 30 sierpnia zachęca mieszkańców oraz osoby odwiedzające Świnoujście do korzystania z wakacyjnej linii nr 1 do Latarni Morskiej i Fortu Gerharda ■ Lekarze, służby sanitarne, minister przypominają; w sklepach wciąż obowiązują maseczki !!! ■ Zalany serwer - w szpitalu miejskim. Serwer obsługujący komputery do badań w Szpitalu Miejskim im. Jana Garduły został zalany. Stanęła praca? Awaria wydarzyła się w środę: zalaniu uległ główny serwer odpowiedzialny za komunikację wydawania zleceń na badania, dostęp do bazy danych. Sytuacja jest patowa ■