POGODA

Reklama


Wydarzenia

Urząd Miasta Świnoujście • Poniedziałek [03.11.2008, 12:59:23] • Świnoujście

Otwarta dyskusja stałego połączenia wysp

Otwarta dyskusja stałego połączenia wysp

fot. istockphoto.com

Zapraszamy mieszkańców jutro 4 listopada br.,o godzinie 15.00 , w sali Rady Miasta odbędzie się, z udziałem przedstawicieli Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad ,Konsorcjum Firm Damart, Pont -Projekt i Kontrakt, publiczna prezentacja oraz otwarta dyskusja, na temat analizowanych wariantów stałego połączenia wyspy Wolin i Uznam w Świnoujściu. Prezentacja ma również na celu poznanie opinii mieszkańców miasta; co do wyboru wariantu stałego połączenia.

Jednocześnie pragnę poinformować ,iż wniosek Prezydenta Świnoujścia o przyznanie Miastu, z rezerwy celowej budżetu państwa, kwoty około 700 tysięcy złotych na pokrycie finansowania studium wykonalności, otrzymał akceptację Ministerstwa Finansów.

Zgodnie z umową zawartą w dniu 13 lutego br., w siedzibie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Szczecinie studium wykonalności stałego połączenia wysp Uznam i Wolin w Świnoujściu ma być gotowe do dnia 31 listopada br.


komentarzy: 58, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-58 z 58

Gość • Piątek [07.11.2008, 12:31:35] • [IP: 57.66.53.**]

...a tak wogóle czytając komentarze to mam wrażenie że chyba mieszkańcy Świnoujścia nie chcą żadnej stałej przeprawy-żenada i wstyd

Gość • Piątek [07.11.2008, 12:20:30] • [IP: 57.66.53.**]

Wybór Pana Żmurkiewicza nie przypadkiem padła na Tunel. Wersja z mostem spowodowała by spory zarobek dla właściciela Arbudu a nie od dzisiej wiadomo że obaj Panowie nie przepadają za sobą

Gość • Środa [05.11.2008, 14:38:47] • [IP: 194.237.227.***]

bo to bylo tak..."My cie teraz nie zagazujemy ale Twoj wnuk da nam tunel spaprac" :)

Gość • Wtorek [04.11.2008, 22:44:51] • [IP: 208.53.147.**]

Hochtief to firma, z którą współpracowali jeszcze Adolf Hitler i Albert Speer, główny architekt III Rzeszy. Współpraca była bardzo udana. Zainteresowanie tej firmy Świnoujściem jest naprawdę niepokojące. Z czasów Adolfa H. pozostała im nieskończona pogarda do wszystkich poza Niemcami. A szczególnie gardzą Polakami. Tę pogardę widać w sposobie, w jaki traktują zastrzeżenia strony polskiej do jakości robót wykonanych na lotnisku Okęcie. W interesie całego kraju jest unikanie kontaktów z tym tworem. Tym jak prezio oddaje miasto w ręce tej firmy powinny zainteresować się nie tylko organy antykorupcyjne, ale i kontrwywiad. Tunel to sprawa zbyt ważna dla Polski, by kontrolę nad nią sprawował niemiecki kolos z ponurą przeszłością.

Głębinowy • Wtorek [04.11.2008, 22:42:19] • [IP: 69.10.36.*]

To ciekawe, ze Oponiarz stal sie jednoczesnie ekspertem od spraw technologii tunelowych oraz goracym zwolennikiem technologii wierconej po spotkaniu z reprezentantami firmy Wega, bedacej polską komorką firmy Hochtief. Z tego spotkania nasz prezio na pewno wyszedl bogatszy - niekoniecznie w wiedzę...

Gość • Wtorek [04.11.2008, 18:32:26] • [IP: 86.170.39.***]

ja * a przypomkniałem sobie ze ktorys z bohaterow urzedu miasta imc chyba nawet prezio jakis wbijal szpadel pod budowe mostu? pamietacie te fotki?

Gość • Wtorek [04.11.2008, 15:34:18] • [IP: 212.14.30.**]

A na* mi ten tunel czy most.

Gość • Wtorek [04.11.2008, 14:07:38] • [IP: 217.97.199.*]

Pi-kaczu masz rację...a uratowanie polskich stoczni kosztowało by UE..1 miliard euro..wiec o czym my mówimy..!!

Gość • Wtorek [04.11.2008, 14:04:57] • [IP: 217.97.199.*]

###tez uważam, że to przedwyborcza kiełbasa...nie ma szmalu na remont Karsiboro i Bielków..a tu mowa..o takich kwotach i rozwiązaniach..te nasze piękne wyspy sa za małe, zeby planowac..takie rzeczy...sprawne promy kursujące według potrzeb i tyle..no chyba ze UE będzie miała w tym interes..ale teraz musi ratować za 40 miliardów banki..a nie budować tunele..wiec konec tego ble, ble, ble..

Gość • Wtorek [04.11.2008, 09:42:50] • [IP: 217.97.199.*]

Jak rząd PO-PSL nic nie potrafi to wskaż który z poprzednich potrafił.Dlaczego dawno nie wybudowali tunelu czy mostu?Temat stary jak to miasto i co i nic.

Gość • Wtorek [04.11.2008, 09:23:40] • [IP: 88.156.234.***]

Wszystkie szczury w miescie wrecz pragna tunelu, mosty sa nie dla nich...

Gość • Wtorek [04.11.2008, 02:57:31] • [IP: 92.42.112.***]

i na kolejnej zbędnej dyskusji w ogromnej sali RM się skończy. Bo rząd PO-PSL nic nie potrafi, tylko ściemnia. Przekonali się o tym lekarze, rolnicy, nauczyciele, rybacy, stoczniowcy, górnicy, kolejarze, celnicy itd.

Slavo • Wtorek [04.11.2008, 00:13:12] • [IP: 80.245.177.***]

Poczekajmy Możejko sam wykopie, widziałem przed wyborami jak zaczynał kopać.

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 23:41:38] • [IP: 62.21.19.**]

Tylko tunel :)

XXX • Poniedziałek [03.11.2008, 23:10:06] • [IP: 80.245.188.***]

Przy moście jest napewno mniej prac konserwacyjnych niż przy tunelu...

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 23:03:50] • [IP: 80.212.11.***]

KONSORCJUM FIRM DRAMAT I JOINT POINT...HEHE CIEKAWE CO RAZEM WYMYSLĄ NA ROZKMINĘ...HEHE

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 22:52:15] • [IP: 217.97.193.**]

XXX • Poniedziałek [03.11.2008, 16:07] • [IP: 80.245.176.***] bo ty myslisz ze przy moscie nie ma zadnych prac konserwacyjnych

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 22:43:34] • [IP: 80.245.178.***]

A ja twierdzę, że proponowana jest prowizorka.Nie ma ucieczki od skrócenia drogi do Szczecina:zatem most w poprzek zalewu/start z wydrzan i około 12 km w okolice Nowego Warpna-Police, a to już przedmieścia Szczecina/ i diagonala w okolice Dargobądź-Wolin.Komunikację Uznam-Warszów-Międzyzdroje-Dziwnów zapewnią promy pasażerskie i rozwinięta komunikacja autobusowa i busowa.Po stronie Warszowa parkingi dla przyjezdnych, w mieście Świnoujście ograniczenie ruchu samochodów.Ludziom, którzy źle znoszą niską zawartość spalin w powietrzu, można by było zaproponować przeprowadzkę w okolice autostrady.

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 22:29:06] • [IP: 83.21.51.***]

ja bym chciał tunel na końcu karsiborskiej, a w mieście most i wtedy było by hehe

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 21:33:00] • [IP: 88.156.232.**]

To Pikaczu wyjmij z kieszeni jakiś 1.000.000.000.000 zł. to zbudujemy tunelik! Nie masz? a myslisz że ktoś ma? i do tego przeznaczy na wybudowanie tunelu w naszym mieście tak od razu i dlatego bo ty chcesz? Ani Żmurkiewicz ani nikt inny kto byłby na jego miejscu nie wybudowałby do dzisiaj tego tunel. I skończcie z denną propagandą sukcesu a'la Możejko, bo ten to nawet z cegiełek się nie rozliczył nie mówiąc już o jakiejś konkretnej spóściźnie jego pozornych działań.

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 21:20:00] • [IP: 80.245.186.**]

kazdy obiecuje przed nastepnymi wyborami a nic z tego nie robi i nigdy tunelu czy mostu nie bedzie

Pikaczu • Poniedziałek [03.11.2008, 20:46:35] • [IP: 217.97.193.***]

Nie dosyć tego już? Dyskusje, goście, słone paluszki, kawy, ptasie mleczka. pieniądze idą w pizdu na bezproduktywne rozmowy, a tunelu i tak nie będzie. zasłona dymna przed wyborami, że żmur niby coś robi w tej sprawie.

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 20:44:37] • [IP: 92.42.114.***]

W miejscowości Wolgast, w niemczech także jest most i tam nikt z tego problemu nie robi, o określonych godzinach jest podnoszony i wszystkie jednostki pływające dostosowują się do tego rozkładu. Myślę że most mógłby byc na tyle wysoki żeby małe i średnie statki mogły pod nim przejść a dla ogromnych podnosiłoby się go.

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 20:36:58] • [IP: 93.94.184.**]

Jesli by taki tunel powstal, to bylby on mozliwy do uzytku rowniez przez przechodniw?

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 20:25:12] • [IP: 83.21.34.**]

Możecie sobie dyskutować, a połączenia i tak nie będzie, bo spadłaby wartość działki szwagra. A niby dlaczego przepadły ostatnio pieniądze na tunel? Zmur będzie kombinował jak się da żeby połączenia stałego nie było.

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 20:24:07] • [IP: 217.97.199.*]

Nie podniecajcie się.Zgodnie z przepisami unijnymi jak chcemy sięgnąc do kasy Unii to muszą być" konsultacje społeczne".Więc robią żeby temat odfajkować a co wybudują to inna bajka na której treść nie macie wpływu a Janek wie i nie powie.

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 20:08:18] • [IP: 91.94.182.**]

Czyja to będzie zasługa, chyba nie FASOLI ??

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 19:51:08] • [IP: 88.156.234.***]

Most napewno byłby atrakcyjnością miasta wystarczy przejechać się po moście w Wolinie.

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 19:35:44] • [IP: 195.117.222.***]

Opracowań bez liku od kilkunastu lat a urobku 0.

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 19:06:56] • [IP: 93.94.184.**]

tunel.

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 18:33:34] • [IP: 80.245.190.*]

Ze względu na bezpieczenstwo takiej inwestycji powinien byc wybudowany tunel. Widoki z mostu może byłyby atrakcyjne, ale tego typu inwestycje musza byc bezpieczne i ukryte. Nie żyjemy w tak bezpiecznym świecie, żeby widoki przedkładac ponad bezpieczenstwo.

Bogdan • Poniedziałek [03.11.2008, 18:26:29] • [IP: 80.245.179.***]

jestem zdecydowanie za tunelem i to w wersji K3 czyli w pobliżu przeprawy karsiborskiej. Według mnie jest to wersja mająca najwięcej plusów i najbardziej logiczna.Na koszty tez należy patrzeć ale też patrzmy w przyszłość.Najbardziej oszczędna wersja / na wysokości nowo budowanej obrotnicy statków / może za kilkanaście lat być utrapieniem dla miasta z powodu natężenia ruchu. Wersja K3 wplecie się niejako w obwodnicę miasta.Należy zwrócić uwagę, że mamy dwa przejścia graniczne i po otwarciu tunelu ruch na pewno się zwielokrotni.Aktualnie przeprawy promowe w znacznym stopniu hamują ten ruch.Co do mostu to byłby na pewno tańszy lecz jest jeden istotny problem. Musi być na wysokości min 70m od wody.Ponadto w naszym rejonie wieją dość silne wiatry i nie wiem czy to nie będzie wpływało na ograniczenie ruchu samochodów szczególnie ciężarowych.

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 18:22:46] • [IP: 88.156.234.***]

Goscz godz 17:03-Zgadzam sie z ta wypowiedzia.a jaka atrakcja krajobrazowa bylby most w Swinoujsciu!.Jak duzo zyskal wizerunek Wolina po zbudowaniu mostu.No i tunel bedzie kosztowniejszy w eksploatacji. A vco sie moze stac jak sie zdarzy jakis wypadek w polowie dlugosci tego prawie 2 kilometrowego tunelu i zgasna swiatla...Most nie musi byc bardzo wysoki.Moglby byc nizszy niz zwisajace kable na tych naszych slupach, gdyz kable sa kilka metrow wyzej ze wzgledu na mozliwosc przeskoku wysokiego napiecia.No i czesc mostu nadtorem wodnym moglaby byc zwodzona dla tych najwiekszych statkow, ktore moglyby wchodzic do Szczecina o okreslonej godzinie np.w nocy.A wtedy na Bielikach nie ma kolejek.

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 18:03:06] • [IP: 88.156.234.***]

Tak, tak niech tak dalej dba o to miasto, jest nas coraz mniej juz jest to miasto nieduze -39 tysieczne.A niedawno bylo 43 tysiace mieszkancow.Jak dobrze pojdzie to przegonia nas Gryfice!!.A Swinoujscie stanie sie kurortem typu Ahlbeck, czy Miedzyzdroje.Malym, cichym, bez przyszlosci dla mieszkancow!.

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 17:59:38] • [IP: 80.245.189.***]

Most to sobie mozecie na dzialce zrobic, albo kladke, nie rozumiecie ze jesli bedzie most to bedziemy czekac w kolejkach az przeplynie statek?

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 17:34:42] • [IP: 83.4.63.***]

jestem mieszkanka Szklarskiej Poreby odwiedzam Wasze miasto od 25 lat jestem pd wielkm wrazenie ja z roku na rok pieknieje Swinoujscie tylko ta przeprawa promowa jest uciazliwa ale swoj urok ma bedzie most to i dobrze. Brawo prezydencie niech Pan dalej dba o to pieke miasto.

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 17:27:36] • [IP: 80.245.190.***]

co racja to racja ten gosc bredzi :) a moze to bladynka:)

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 17:19:14] • [IP: 80.54.123.***]

zobaczycie, barany, tunel. we własnych dupach chyba...

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 17:03:43] • [IP: 92.42.116.***]

most jest zdecydowanie tańszy i wcale nie musiałby być nie wiadomo jak wysoki, ruch statków na kanale Piastowskim jest niewielki w porównaniu np. z Rotterdamem gdzie większość ruchu drogowego pomiędzy brzegami odbywa się właśnie poprzez mosty zwodzone. i nie jest to jeden most ale jest ich kilka. prosze wiec zeby nikt nie mówił że w Świnoujściu tunel jest jedynym rozwiązaniem.

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 16:53:20] • [IP: 80.245.181.***]

most jest niewykonalny musial by on miec bardzo wysokie przeslo gdyz musialy by pod nim miescic sie ststki plynace do szczecina

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 16:23:33] • [IP: 81.105.23.***]

ten gosc 3 nadole napisal jest * wystarczy jeden tunel oby wie strony bendzie mozna nim jezdic. ten palant na pisal ze tunel bendzie w jedna strone * stary albo niedorobiony zostal

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 16:16:34] • [IP: 80.245.184.***]

most musial by byc strasznie wysoki i szpecil by krajobraz

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 16:11:22] • [IP: 79.163.175.***]

Ani mostu ani tunelu nie będzie bo oni tylko patrzą jak by pieniądze zagrabić, ale ja już z tym się pogodziłem. w końcu zostaje przecież stara przeprawa na kturą będą trwonione miljardy złotych

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 16:10:04] • [IP: 80.245.176.***]

A TUNEL HMM CHYBA RACZEJ POWINNY BYC DWA PONIEWAŻ RUCH MUSI SIĘ ODBYWAĆ W JEDNĄ I DRUGĄ STRONĘ I CHYBA ŻE BYŁYBY ŚWIATŁA ALE TO ZNÓW KOLEJKA I CZEKANIE :P

XXX • Poniedziałek [03.11.2008, 16:07:24] • [IP: 80.245.176.***]

MOST PEWNIE ŻE ŁATWIEJSZY I TAŃSZY W UTRZYMANIU A CO TY CHCESZ PRZY MOŚCIE ROBIĆ ??!!:/ I BUDOWA MOSTU JEST TEŻ TAŃSZA !!

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 15:59:45] • [IP: 217.97.193.**]

a most niby łatwiejszy w utrzymaniu ? Zróbcie wkoncu cos zamiast 'dyskutowac'

XXX • Poniedziałek [03.11.2008, 15:50:09] • [IP: 80.245.176.***]

MOST BYŁBY LEPSZY PONIEWAŻ TUNEL BYŁBY BARDZO DROGI W UTRZYMANIU !! A CZY MIASTO NA TO STAĆ ??!!

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 15:43:22] • [IP: 62.69.194.**]

Żaden tunel. Tylko most PONTONOWY.

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 15:36:27] • [IP: 80.245.185.**]

tunel to wy zobaczycie jak bedziecie w stanie smierci klinicznej

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 14:43:55] • [IP: 88.156.234.***]

Ale plama, to ma byc Urzad Miasta!?!?!?!?Jak oni tu rzadza jezeli nie znaja sie nawet na kalendarzu ?

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 14:31:41] • [IP: 80.245.183.***]

zmur zejdz mi z oczu do jasnej cholery, jak ja nienawidze calego urzedu miasta i tego personelu zlozonego ze zlodziei i ukladowców bleeeee zygam

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 14:29:16] • [IP: 85.158.139.**]

TO DOPIERO KOMUCH, SLD TO TUMANY NIE WIEDZA ILE MA DNI LISTOPAD !!

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 14:17:30] • [IP: 193.69.22.**]

powinno sie wybudowac tunel na Karsibor i most z Karsibora na wyspe Wolin podobnie jak jest to zrealizowane z przeprawa Oresund.

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 13:51:55] • [IP: 83.21.39.***]

Tak więc wszystko jest już przesądzone - tunelu nie będzie, bo w najbliższych latach nie przewiduje się w kalendarzach, że listopadz będzie miał 31 dni !!

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 13:46:49] • [IP: 83.21.16.**]

Trochę jestem zmartwiony, że mówi się o tunelu, bo gdyby był most to bezdomni mieli by gdzie się schować przed deszczem.

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 13:44:55] • [IP: 83.21.17.***]

Będzie problem z terminem wykonania studium wykonalności. W którym roku listopad ma 31 dni?

Gość • Poniedziałek [03.11.2008, 13:34:01] • [IP: 217.97.193.**]

Opinia bardzo sensowna. Już więcej nic nie trzeba dodawać.

ACID • Poniedziałek [03.11.2008, 13:13:48] • [IP: 80.54.123.*]

Nie rozumiem sensu pytania o opinię mieszkańców.Tunel ma być wybudowany przez fachowców, którzy określić powinni najlepszy wariant. O sensie budowy przejścia w Garz nikt nas nie pytał chociaż zmarnotrawiono tam wielkie pieniądze i jednocześnie zniszczono piękną aleję która tam się znajdowała.Wprowadzi to tylko zamieszanie i opóźni prace bo każdy będzie chciał mieć coś innego - szkoda słów!

Oglądasz 1-58 z 58
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Świnoujściu informuje, że w związku z budową sieci wodociągowej przy ulicy: boczna od Zalewowej, nastąpi przerwa w dostawie wody w dniu 08.10.2025r. Przewidywany czas przerwy w dostawie wody: 08.10.2025r. w godz.: 09.00 - 12.00. Obszar przerwy w dostawie wody: - ulica Zalewowa (na odcinku od ulicy Szmaragdowej do ulicy Pomorskiej), - ulica Szantowa, - ulica Spokojna, - ulica Gajowa, - ulica Odrzańska, - ulica Osiedlowa, - ulica Sztormowa Za utrudnienia przepraszamy i prosimy o ostrożną jazdę w rejonie prowadzonych prac ■ Władze Świnoujścia ogłosiły, że 4 października 2025 będzie „Dniem Świnoujścia” — ważna data w kontekście 80. rocznicy powrotu miasta do Polski oraz 35 lat samorządności. Mieszkańcy będą mieli okazję uczcić historię miasta, uczestniczyć w wydarzeniach kulturalnych, rekreacyjnych i okolicznościowych ■ Woda z wodociągu "Odra, Przytór Wydmy" znów zdatna do spożycia. Powiatowy Państwowy Inspektor Sanitarny potwierdził przydatność wody dla mieszkańców kilkunastu budynków. Poinformował o przydatności wody do spożycia z wodociągu publicznego „Odra, Przytór Wydmy”. Po przeprowadzonych badaniach laboratoryjnych stwierdzono, że jakość wody spełnia wszystkie normy określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 roku. Decyzja dotyczy odcinka wodociągu zaopatrującego około 50 mieszkańców budynków przy ulicach Zalewowej, Zarzecze oraz Sąsiedzkiej. W szczególności mowa o adresach: ul. Zalewowa: nr 39, 39a, 39b, 41 (Piekarnia Mewa), 42, 42a, 42b, 42c, 42d, ul. Zarzecze: nr 1, 2, 2a, 8, ul. Sąsiedzka: nr 2. ■ Nowy rok szkolny 2025/2026 rozpoczęło łącznie 4330 uczniów uczęszczających do szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Świnoujście. Wśród nich 323 dzieci po raz pierwszy przekroczyło próg szkoły podstawowej, rozpoczynając tym samym swoją przygodę z edukacją. Z kolei naukę w szkołach ponadpodstawowych rozpoczęło 195 uczniów. Do miejskich przedszkoli przyjęto również 255 nowych przedszkolaków w wieku od 3 do 6 lat. We wszystkich placówkach oświatowych podlegających pod Urząd Miasta Świnoujście pracuje 811 osób. W tym gronie znajduje się 577 nauczycieli wspierających dzieci i młodzież na każdym etapie edukacji, a także 234 pracowników obsługi i administracji, dbających o sprawne funkcjonowanie szkół i przedszkoli ■