To kolejny spot, w którym najważniejszą rolę odgrywają ludzie. To oni są największą siłą kampanii Szymona Hołowni, budowanej przede wszystkim przez 10 000 wolontariuszy w całej Polsce. Szymon Hołownie wielokrotnie podkreślał, jak wielką wartością jest dla niego spotkanie i rozmowa z drugim człowiekiem. Od wielu lat jeździ po Polsce i rozmawia z Polakami, dowiadując się co myślą, czego oczekują, o czym marzą. W ubiegłym roku odbył ponad 200 spotkań autorskich z czytelnikami jego książek. Spotkania te wielokrotnie przeradzały się w dyskusje o Polsce. Na przełomie roku odbył się również cykl spotkań zatytułowanych „Rozmowy Polaków. W ramach kampanii wyborczej przed pandemią Szymon Hołownia regularnie spotykał się z wyborcami w swoich biurach wyborczych w cały, kraju. Obecnie, poza codzienną aktywnością polegającą na spotkaniach online, co tydzień prowadzi zdalne spotkania z liderami regionalnych Ekip Szymona.
W najnowszym spocie przedstawiono jedną z takich rozmów Szymona Hołowni z wolontariuszami z całej Polski, w której zadaje im pytanie o to, czego im najbardziej brakowało podczas długotrwałego zamknięcia. Osoby z Ekipy Szymona przyznają, że był to brak kontaktu z bliskimi, rodziną i przyjaciółmi. Tę grupę osób łączą szczególne wartości. Dla nich najważniejsze są relacje, a bliskość, solidarność, wsparcie i wzajemna pomoc, to fundamenty budujące poczucie wspólnoty, w której wszyscy troszczą się o siebie nawzajem.
Prezydentura, w której solidarność społeczna jest jedną z kluczowych wartości, to jeden z najważniejszych celów Szymona Hołowni. W czasie epidemii COVID-19 poczucie izolacji, lęku o przyszłość i chaosu były dominującymi emocjami. W spocie pokazaliśmy, jak ważne jest to, żeby być ze sobą szczególnie w tym czasie. Cel jest jeden: musimy to wygrać! Wygrać z lękiem, odosobnieniem i niepewnością. To będzie możliwe tylko wtedy, gdy będziemy razem.
Spot dostępny jest na oficjalnej stronie kandydata na FB:
#JesteśmyWiększością
target=_blank>www.facebook.com/szymonholowniaoficjalny/
#JesteśmyWiększością
Link do kanału na YT: youtu.be/idPAeacGiow
Iwona Zaczek
W czasie kampanii wyborczej charytatywność startującego w wyborach polityka jest najmniej wiarygodna, a właściwie niewiarygodna.