Popularność produktów eko w naszym kraju nie słabnie. Skąd taka tendencja? Jak podkreśla Jarosław Korman, Dyrektor handlowy w firmie Eisberg, trend na żywność pochodzącą z rolnictwa ekologicznego jest związany ze wzrostem świadomości konsumenckiej w zakresie zdrowia i holistycznym podejściem do stylu życia. – Widok Klientów czytających w sklepach etykiety, dopytujących o skład produktów, nikogo już nie dziwi. Polacy zdają sobie sprawę, jak bardzo żywność, którą spożywają, wpływa na ich zdrowie, samopoczucie czy wygląd. Poszerzając nasze portfolio o linię BIO, chcemy dać konsumentom wyraźny sygnał, że trzymamy rękę na pulsie, reagujemy na ich potrzeby i dostrzegamy potencjał asortymentu BIO.
Do produkcji BIO nowości Eisberga wykorzystywane są warzywa pochodzące z gospodarstw ekologicznych, gdzie nie stosuje się środków ochrony roślin i przestrzega rygorystycznych zasad uprawy. Stała kontrola gwarantuje odpowiednią jakość zdrowotną i wartość odżywczą na wszystkich etapach: od produkcji, poprzez przechowywanie i przetwarzanie, aż po zbyt.
Restrykcyjny nadzór sprawowany jest przez niezależne jednostki certyfikujące oraz jednostki kontroli urzędowej.
Kulinarni koneserzy z pewnością docenią różnorodność smaków – BIO produkty Eisberga są idealną bazą zbilansowanej diety. Bio Roszponka, Bio Rukola, Bio Szpinak młody, Bio California mix oraz Bio Toscana mix
sprawdzą się do przygotowania zielonego smoothie, lekkich, kolorowych sałatek czy dietetycznych przekąsek.
Dominika Szalek
PR Manager