iswinoujscie.pl • Niedziela [16.02.2020, 23:46:14] • Polska
Międzynarodowe Targi Owocowo-Warzywne Fruit Logistica 2020 przeszły do historii – Eisberg też tam był!
fot. Organizator
Od 5 do 7 lutego ponad 72 tys. gości z całego świata miało okazję uczestniczyć w niezwykłym evencie. W gronie firm oferujących świeże owoce i warzywa, które zaprezentowały swoje portfolio podczas największego branżowego wydarzenia, nie mogło oczywiście zabraknąć marki Eisberg – jednego z liderów w Europie i numeru jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej
w zakresie produkcji świeżych sałatek typu convenience, warzyw i owoców.
W trakcie trzech lutowych dni Berlin był światową stolicą świeżej żywności, skupiając aż 3300 wystawców z 93 krajów. W centrum targowym Messe Berlin pojawili się wszyscy znaczący gracze
z sektora owocowo-warzywnego: producenci, specjaliści w dziedzinie upraw, ochrony roślin, technologii i pakowania, operatorzy transportu i logistyki czy wreszcie agencje marketingowe i podmioty certyfikujące.
fot. Organizator
Grupa Eisberg, w której skład wchodzi już 8 zakładów produkcyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym 4 zakłady w Szwajcarii, najnowszy i najnowocześniejszy zakład convenience w Austrii oraz zakłady w Polsce, na Węgrzech i w Rumunii, uczestniczy w poszczególnych edycjach wydarzenia od kilkunastu lat.
fot. Organizator
Oprócz swoich standardowych produktów, czyli gotowych do spożycia mieszanek sałat i warzyw, Grupa Eisberg zaprezentowała wciąż rosnącą gamę produktów „to go”, a także nowe koktajle i soki HPP. Jak zauważa Jarosław Korman, Dyrektor handlowy w firmie Eisberg, obecność na tak znaczącej imprezie to poniekąd obowiązek wobec klientów i partnerów biznesowych.
fot. Organizator
28. edycja imprezy, ponad 13 ha powierzchni wystawowej, 3,3 tys. wystawców z całego świata, ponad 72 tys. gości - te liczby mówią same za sobie. Cieszymy się, że grupa Eisberg mogła kolejny raz uczestniczyć w tak ważnym dla branży i wartościowym z punktu widzenia odwiedzających wydarzeniu. Targi Fruit Logistica to idealna okazja do zaprezentowania nowości produktowych czy spotkań z partnerami biznesowymi. Imprezie towarzyszyło także wiele dodatkowych wydarzeń takich jak panele dyskusyjne, wykłady czy warsztaty, co dodatkowo podniosło rangę i uatrakcyjniło targi.
Dominika Szalek
PR Manager