Od 4 listopada Klienci indywidualni i biznesowi Banku Pocztowego oraz EnveloBanku – jego cyfrowej bankowości – mogą płacić za zakupy zegarkiem korzystając z Garmin Pay. Usługa działa jak cyfrowy portfel – dodawać można do niej wszystkie karty kredytowe i debetowe dostępne w ofercie Banku. Umożliwia to szybką i bezpieczną realizację transakcji mobilnych, zarówno w kraju jak i za granicą. Według danych Narodowego Banku Polskiego za pierwszy kwartał 2019 roku płatności zbliżeniowe są akceptowane już przez wszystkie z 822 tysięcy terminali POS w Polsce.
„Zgodnie z realizowaną strategią Banku Pocztowego kładziemy nacisk na wdrażanie rozwiązań z obszaru nowych technologii, tak by stawać się instytucją coraz bardziej cyfrową. Udostępnienie klientom usługi Garmin Pay to kolejny krok w tym kierunku. Wprowadzamy rozwiązania, które ułatwiają naszym klientom przeprowadzanie transakcji płatniczych, a z drugiej strony zwiększamy konkurencyjność Banku Pocztowego. Jestem przekonany, że ułatwi nam to dynamiczny rozwój w przyszłości”– komentuje Robert Kuraszkiewicz, Prezes Zarządu Banku Pocztowego.
W ostatnich miesiącach klienci Banku uzyskali także możliwość korzystania z: nowoczesnej platformy EnveloBanku w zakresie bankowości internetowej i mobilnej, bezpiecznego sposobu logowania do aplikacji oraz zatwierdzania przelewów z użyciem biometrii (odcisk palca) oraz płatności mobilnych GooglePay i ApplePay.
Przy okazji udostępniania klientom płatności Garmin Pay, Bank Pocztowy przygotował promocję na zegarki Garmin z funkcją płatności mobilnych. Jeszcze w tym miesiącu dla Klientów Banku na preferencyjnych warunkach dostępne będą Smartwatch GPS VivoActive 3, zegarek biegowy z GPS Forerunner 645 Music oraz multisportowy Fenix 55 Plus.
Lista zegarków Garmin umożliwiających płatności zbliżeniowe dostępna jest na stronie producenta pod adresem: buy.garmin.com/pl-PL/PL/c10002-p1.html?FILTER_USERPROFILE_GARMINPAY=true&sorter=featuredProducts-desc
Więcej nt. usługi Garmin Pay na stronie www.pocztowy.pl