POGODA

Reklama


Wydarzenia

Kurier Szczeciński • Czwartek [24.07.2008, 14:16:11] • Świnoujście

Skatowany za kolor skóry - FAMA tyłem

Skatowany za kolor skóry - FAMA tyłem

Organizatorzy FAMY nie mają takiego zamiaru. (fot. Bartosz TURLEJSKI )

Sprawa pobitego przez oprychów Julesa Francisa Amaniego odbiła się głośnym echem wśród mieszkańców Świnoujścia. Reakcja była natychmiastowa. Media podniosły larum, a grupa młodych ludzi urządziła manifestację przeciw rasizmowi i przemocy. W czasie, gdy ta niewielka grupa ludzi szła ulicami miasta uczestnicy FAMY siedzieli w oflagu lub snuli się smętnie po mieście…

Sławomir Gębczyński, kolega z pracy pochodzącego z Wybrzeża Kości Słoniowej Julesa poprosił organizatorów FAMY, żeby ci pomogli mu urządzić manifestację. Nie zgodzili się. Jak poinformowała nas rzecznik FAMY Alicja Myśliwiec – wielu z nich uznało, że nie podoba się im ta forma protestu. Miała ona być naciągana i mało skuteczna. Co więc zrobili uczestnicy FAMY? Praktycznie nic, bo sucha informacja, że taka manifestacja się odbędzie i że jak ktoś chce, to niech idzie, raczej nie świadczy o jakimkolwiek zaangażowaniu. W manifestacji wziął udział tylko jeden uczestnik festiwalu. Ulicami miasta przeszło 15 osób. Na czele szli trzej piłkarze Floty Świnoujście – w tym Khaddy Kadali, czarnoskóry kolega Julesa. Ludzie nie mieli ochoty się dołączać. Manifestacja minęła jednego z członków jury FAMY. Wydawało się przez chwilę, że przyłączy się do marszu, ale zrobił on tylko zdjęcie z aparatu cyfrowego i poszedł dalej swoją drogą.

Można zrozumieć, że taka forma sprzeciwu wobec tego co przytrafiło się Julesowi może nie podobać się uczestnikom FAMY. Dziwi mnie jednak, że uczestnicy festiwalu nie planują wypowiedzieć się na temat tej sytuacji w inny sposób. Być może stwierdzili, że są „ponad to” albo zwyczajnie zignorowali temat. Przypominają mi nieco tych siedzących na promenadzie turystów, którzy z niechęcią patrzyli na wykrzykujących swoją dezaprobatę młodych ludzi. W końcu przyjechali do Świnoujścia na wakacje, akurat konsumowali gofry, a tu jacyś ludzie szli i krzyczeli…

Warto dodać, że Jules pracuje w lokalu, w którym odbywa się większość imprez FAMY. Obsługiwał on uczestników festiwalu. Na szczęście czarnoskóry barman nie jest niezastąpiony i piwo nalewa famowiczom teraz ktoś inny.

Bartosz Turlejski


komentarzy: 81, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-81 z 81

Gość • Niedziela [27.07.2008, 16:28:38] • [IP: 88.156.233.**]

ale policja cienka to dym zrobil heee

Gość • Niedziela [27.07.2008, 10:06:38] • [IP: 93.94.184.***]

jaki rasizm??przeciez co wieczór ktos dostaje wpierdol jak dostal czarny to wielka afera koperkowa Ci manifestanci powinni manifestowac codziennie cos innego bo widac lubia a skatowany a raczej skacowany to ten bartosz t. byl jak pisal ten tekst

Gość • Sobota [26.07.2008, 09:09:21] • [IP: 83.21.169.***]

Potrzebny, potrzebny. :)

Gość • Sobota [26.07.2008, 00:55:21] • [IP: 81.98.69.**]

artykuł dla mnie zupelnie nie potrzebny

Gość • Piątek [25.07.2008, 18:06:13] • [IP: 217.97.199.*]

Litości, Bartosz T. właśnie ukończył dziennikarstwo, a dał w tym tekście d..., czyli próbkę niesamowitej głupoty. Nie chce mi się dalej pisać, bo wierszówki z tego nie mam.

Gość • Piątek [25.07.2008, 17:58:07] • [IP: 83.21.48.***]

no kur.wa i co z tego, to nie ich problem panie sławku, przestan pan wymyslac problemy na tym pozalsieboze portalu ;]

Wilk • Piątek [25.07.2008, 17:29:24] • [IP: 217.97.199.*]

Skatowanego barmana?! Błehehe

Gość • Piątek [25.07.2008, 13:27:07] • [IP: 83.21.129.***]

ale przecież Jules był uczestnikiem FAMY. Są nimi mieszkańcy miasta - tak przynajmniej famowicze piszą na swojej stronie internetowej. Swoim zachowaniem uczestnicy tego festiwalu wzajemnej adoracji pokazuja jednak, że jest inaczej. Oni i My. Szkoda.

Gość • Piątek [25.07.2008, 13:15:39] • [IP: 92.42.118.***]

Przykre, gdyby ktoś z uczestników Famy dostał w łeb to z pewnością by się przyłączyli. Znieczulica.

erwa • Piątek [25.07.2008, 12:08:15] • [IP: 80.245.183.***]

Rasizm:) hihi

Gość • Piątek [25.07.2008, 11:31:41] • [IP: 80.54.123.***]

udział w manifestacji jest dobrowolny, więc śmieszy mnie ten artykuł. może wśród famowiczów są rasiści i zwolennicy przemocy, to jak mieli tam iść? śmieszy mnie to, ze manifestacja okazała się klapą i nikt nie potrafi tego przyjąć takim jakim jest tylko szuka winy w kimś innym.

Gość • Piątek [25.07.2008, 10:20:36] • [IP: 83.21.58.***]

Famowicze mieli nosa obok kogo nie można się pokazywać. Dyskryminujących należy ignorować, tępić. Nie popieram absolutnie żadnej przemocy, nietolerancji i dyskryminacji.

Gość • Piątek [25.07.2008, 10:15:19] • [IP: 83.21.40.***]

Gdyby nie było wśród manifestantów Szczodrego, który jako jeden z wielu urzędników dyskryminuje mieszkańców ze względu na poglądy polityczne , zapewne manifestacja liczniejszą była by. Ten człowiek nie powinien się tam pokazywać, to wstyd dla miasta.

kobyła • Piątek [25.07.2008, 08:52:26] • [IP: 83.21.131.***]

To brzmi nie jak żart ale jak groźba. Czy Twoje człowieczeństwo Gość • Piątek [25.07.2008, 08:31] • [IP: 88.156.232.***] jest w zaniku?

Gość • Piątek [25.07.2008, 08:31:44] • [IP: 88.156.232.***]

Proponuję aby na koncercie galowym Famowicze 5 minutami ciszy uczcili SKATOWANEGO barmana z Centrali.

kobyła • Piątek [25.07.2008, 08:22:01] • [IP: 83.21.135.***]

Na FAMIE powinno się odbić WIELKIM echem, skoro nie odbiło się, przykro, że mamy takich artystów.A moze obojetnością wyrazili to swoje zdanie?Zenujące. Wystarczyło ludziom oznajmić, że to co nazywamy przemocą jest złe i że artysci tego nie popierają.Moze bali sie, ze w morde dostaną ?Bo jak wieczorem na rauszu to w krzakach, każdy czarny i wróg? Byc moze to strach robi z nich taki obojetny zlep ludzi?Kto, jak nie artysci kształtują nas odbiorców?Czy tacy powinni kształtować nas i młodzież? Walczylismy o wolność to i ją mamy, w czterech literach mamy to co się dzieje obok, byle by zupa nie była za słona i dziecko za ścianą nie płakało, bo trzeba w obyw. obowiązku -zadzwonić po policję, wyleci przez okno lub roztrzaskają o ścianę i trzeba będzie malować? A ze ktos dostał w mordę?nic.Jutro będziesz TY i TY.Fajnie.Róbcie tak dalej.Niedługo za język obcy turysta czy mieszkaniec będzie lany w mordę, bo inny, nie nasz.Gratuluję wyboru ciekawego oblicza wobec przemocy i niestety-rasizmu, który niejedno ma imię.

cyber • Piątek [25.07.2008, 08:04:14] • [IP: 88.156.235.***]

jak was niektórych czytam, biedne, zakompleksione Polaczki to mi się chce śmiać z was bidaki heheh... weźcie się do roboty a nie siedzicie tu i wypisujecie rasistowskie głupoty - europejczycy, buhahah, raczej zaścianek Europy i to taki z XIV wieku. A moderator to chyba tu nie zagląda. Musicie wiedzieć że kilku z was co tu napisali obraźliwe teksty personalnie, będziecie mieli wyciągnięte adresy kompów i nie będzie anonimowości. Ciekawe czy" na żywo" będziecie tak pluć jadem.

Gość • Piątek [25.07.2008, 07:17:46] • [IP: 80.245.183.***]

Frustraci jak się na FAMIE próbują wyżyć, że nie poparła ich nędznej lewackiej manify hehe:) Myśleliście, że na tych dekadentów możecie liczyć co? bo też piją i balują tyle co wy:) A tu guzik:) hehehe I dobrze wam tak matoły. A nasz miejski simon moleke nije dostał i został ustawiony w szeregu. Niech wie, że Polacy i nasza siła ma coś jeszcze do powiedzenia w tej roztolerancyjnionej Ewropie:)

Gość • Piątek [25.07.2008, 04:02:00] • [IP: 216.7.144.***]

kto to jest ten FAMA kto na niego glosowal czy on to przykrywka Eris- o co tu kaman??

Gość • Piątek [25.07.2008, 00:14:12] • [IP: 80.245.186.*]

Bo FAMA to parodia festiwalu.

Gość • Czwartek [24.07.2008, 22:24:30] • [IP: 93.94.185.***]

i dlaczego była organizowana w lokalu? czyżby od początku była przewidziana dla małej iloci odbiorców??

Gość • Czwartek [24.07.2008, 22:03:54] • [IP: 93.94.185.***]

"Biały murzyn • Czwartek [24.07.2008, 21:19] • [IP: 83.21.146.***]O pomoc poprosili ich mieszkańcy Świnoujścia. Famowe towarzystwo miało ich w dupie. O to tu chodzi. " - popieram! fama po prostu miała za mało czasu żeby obmyślić tak trudne przedsizięcie jakim był przemarsz ulicami pozbawiony bezsensownych hepeningów i tyle! ZLIKWIDOWAĆ FAMĘ! JEŚLI JAKIEKOLWIEK PIENIĄDZE Z MIASTA Z KASY NA KULTURĘ IDĄ NA TO TO JESTEM PRZECIW I PROSZĘ PIENIEDZY Z MOICH PODATKÓW NA COŚ TAKIEGO NEI WYDAWAĆ!!

Gość • Czwartek [24.07.2008, 21:45:22] • [IP: 88.156.232.***]

Ten gosciu co to pisał do Kuriera, to chyba jeszcze nie widział SKATOWANEGO FACETA (a pan Zdzisław poturbowany przez gnojka małpę, to zapewne został przez niego pogłaskany!?) Makumbę plasnęli po buźce i zaliczył kopniaka w pewną cześć ciała. Pismaki dobierajcie odpowiednio określenia do sytuacji!

Gość • Czwartek [24.07.2008, 21:34:29] • [IP: 217.97.193.***]

Manifestacja wielkie słowo. Kto manifestował. Piękna Irenka K. jej mąż, Marcinek od sera, Rafał od śmieci i jeszczecztery osoby, Co w tym szemranym towarzystwie robił Szczodry?. Była to manifestacja PO, pokazała jaka jest siła tej szemranej patii.

Biały murzyn • Czwartek [24.07.2008, 21:19:47] • [IP: 83.21.146.***]

FAMA wtopiła, że nie dołączyła do manifestacji lub nie zorganizowała czegoś własnego (bo to sugeruje artykuł obok). W końcu jest to coś o czym wszyscy teraz gadają. Zdania są podzielone, ale dyskusja jest i to się liczy. Ci z famy zamiast odnieść się do aktualnych wydarzeń woleli jakieś kartony rozstawiać i chlać w centrali. O pomoc poprosili ich mieszkańcy Świnoujścia. Famowe towarzystwo miało ich w dupie. O to tu chodzi.

Gość • Czwartek [24.07.2008, 21:03:30] • [IP: 92.42.112.***]

Pobicie człowieka - akt godny potępienia, bez względu na jego kolor skóry. Ale czy to był akt rasistowski ? Co - czaili się na niego od pół roku, mieli białe kaptury na głowach i wykrzykiwali rasistowskie hasła ? Na pewno nie - była 5 nad ranem i po prostu naszej powalonej, umiejącej tylko chlać i ćpać młodej latorośli (co to dopiero mury gimnazjum opuściła) nawinął się pod nos i tyle. Zgodzę się - to trzeba tępić i z tym walczyć, najlepiej posyłać do kamieniołomów albo wystawić klatkę na środku miasta i tam pakować takich na publiczne pośmiewisko, żeby się w końcu zaczęli zachowywać (Polak jak nie ma bata nad głową to mu szajba odbija od tej wolności), ale nie róbmy dymu, że Fama olała marsz i że w ogóle olano marsz... Brakuje jeszcze komentarza Irenki Kurszewskiej, która zapewne wysnuła by tezę, że za pobiciem stoi Prezydent Żmurkiewicz, bo Jules nie oddał na niego głosu i że w sprawę trzeba koniecznie zaangażować CBA i Julkę Piterę (której dzisiaj wójt Jeleśni powiedział, żeby go w d*** pocałowała ;))

Gość • Czwartek [24.07.2008, 20:56:57] • [IP: 92.42.118.***]

Gość • Czwartek [24.07.2008, 14:53] • [IP: 80.245.191.***] to jest wypowiedź chama i fama :))

Gość • Czwartek [24.07.2008, 19:54:00] • [IP: 87.198.8.**]

nienawidze ludzi...

;> • Czwartek [24.07.2008, 19:51:16] • [IP: 92.42.118.***]

Czy w tym kraju jest rasizm? Odpowiedz - TAK. Biały dostanie - norma, czarny - wielka awantura, ma przywileje? Najgorsze, że jest przemoc. Ciągnięcie dalej tej biało-czarnej sensacji jest śmieszne i rasistowskie, jeśli nie skupi się na ogólnej znieczulicy na przemoc, a dokładniej chodzi mi bijatyki, głównie po alkoholu. Chyba panuje taka moda naprać się i rozwalić komuś nos lub samochód lub śmietnik?... smutne.

Gość • Czwartek [24.07.2008, 19:46:35] • [IP: 92.42.118.***]

...PRAWIE jak artyści..

Gość • Czwartek [24.07.2008, 19:42:00] • [IP: 93.94.185.***]

dajcie spokój fAMA = impreza zamknięta dla elitki ludzi którzy myślą że są artystami

Gość • Czwartek [24.07.2008, 18:58:02] • [IP: 88.156.233.**]

chyba zasluzyl ;-)

Gość • Czwartek [24.07.2008, 18:44:54] • [IP: 92.42.116.***]

Ryynio! Gdzie jesteś Ryynio?! Batmanie nasz w tym mieście pełnym Jokerów!

Gość • Czwartek [24.07.2008, 18:34:04] • [IP: 79.64.11.**]

no to git ze sie zgadzamy:)

Zadowolony • Czwartek [24.07.2008, 18:30:51] • [IP: 80.245.183.***]

Kurde w tym mieście widze jest jeszcze sporo wartościowych ludzi. Dobrze gadacie, jestem mile zaskoczony. Podoba mi się ta postawa pełna oporu przeciwko tym wymodnionym tolerancyjnym trendom. Naprawde wyrazy szacunku dla waszego oporu. A tym wolnościowcom i tolerantom wara od naszego miasta. Czarny wie gdzie jego miejsce w szeregu naszej społeczności. p.s liberalno lewicowy jasnogród nieraz oślepia... oślepieni nieraz mylą się bardziej niż ociemnieni:) Pozdrawiam serdecznie

Gość • Czwartek [24.07.2008, 18:17:22] • [IP: 195.117.222.*]

czarnucha bronić?zaproście go na niedzielny obiad

Zdalny • Czwartek [24.07.2008, 18:15:15] • [IP: 91.94.60.***]

Ja też tyłem to tej całej" poprawnej" politycznie hucpy i strasznie sie boję, że iświnoujście mnie napiętnuje, za to, że nie przerwałem urlopu i nie przyjechałem na paradę, czy tam marsz. Zaczyna mi tu cuchnąć bolszewią.

Gość • Czwartek [24.07.2008, 18:13:00] • [IP: 195.117.222.*]

tylko czuby przyłączyli się dop tej manifestacji.po co to komu?a czarny dostał po to, żeby nie zapominał gdzie jego miejsce w szeregu

Gość • Czwartek [24.07.2008, 18:02:40] • [IP: 83.12.138.***]

jakie buraki;/ pozdro fama

Gość • Czwartek [24.07.2008, 17:50:37] • [IP: 80.245.183.***]

Ja też dostałem gorzej od niego nikt parady nie zrobił. A ci co zrobili parade powinni przed sądem stanąć bandyci cholerni.

Gość • Czwartek [24.07.2008, 17:48:43] • [IP: 92.42.115.***]

zaden czlowiek nie zasluguje na to aby ktos go w taki sposob skatowal

Gość • Czwartek [24.07.2008, 17:44:54] • [IP: 80.245.183.***]

A co mnie obchodzi twoja opinia? twoja opinia jest dla mnie totalnie bezwartościowa i tandetna. GG 951558

Gość • Czwartek [24.07.2008, 17:44:18] • [IP: 80.245.183.***]

Po za tym murzynek to nazwa rasy a POLACZEK matole to nazwa narodu a nazwy narodów pisze się z dużej litery. Nikt nie wymaga by białasek pisać z dużej litery.

Gość • Czwartek [24.07.2008, 17:43:36] • [IP: 92.42.115.***]

ja tez mam inne zdanie o takich ludziach jak ty

Gość • Czwartek [24.07.2008, 17:40:26] • [IP: 80.245.183.***]

To twoja opinia ja mam inną i mam do niej pełne prawo, bo jest wolność słowa i wypad.

Gość • Czwartek [24.07.2008, 17:38:20] • [IP: 92.42.115.***]

czlowiek zostal pobity, a nie murzynek czy polaczek

Zdenerwnięty • Czwartek [24.07.2008, 17:35:48] • [IP: 80.245.183.***]

KRZYWDY>?? Ten murzyn wypromował swoją osobe i gadacie o krzywdzie?? Parady robiono na jego cześć i gadacie o krzywdzie. Niech wypieprza z mojego miasta bo strasznie popsuł mi krew! Starszego człowieka skatowali i nie było parady a murzynek dostał i od razu. Przesadził, PRZESADZIŁ!!

Gość • Czwartek [24.07.2008, 17:35:16] • [IP: 88.156.232.***]

Miejscem Makumby z Centrali o 5 rano był dom, kochajace dzieci i żona a nie promenadowa dyskoteka!

Gość • Czwartek [24.07.2008, 17:31:49] • [IP: 92.42.115.***]

Zostawcie Julesa w spokoju, on i jego rodzina maja juz dosyc robienia z jego krzywdy sensacji

Gość • Czwartek [24.07.2008, 17:31:04] • [IP: 80.55.145.**]

wyrzucie ta fame nikt na to nie chdozi, smiesnzi sa

A TERAZ HUREM • Czwartek [24.07.2008, 17:19:58] • [IP: 80.245.183.***]

DZIĘKUJEMY PREZYDENTOWI Z LEWICY ZA MONITORING W MIEŚCIE. HURRA HURRA HURRA!!

episode • Czwartek [24.07.2008, 17:16:18] • [IP: 92.42.118.**]

ZGADZAM SIE - miernoty towarzystwo wzajemnej adoracji

Gość • Czwartek [24.07.2008, 16:56:38] • [IP: 217.97.199.*]

a taki jeden nawiedzony własnie siedzi w domu kultury i przy otwartym oknie o 3 godzin wali w gary...bez ładu i składu ot taki łomot i kit!!1

Gość • Czwartek [24.07.2008, 16:53:56] • [IP: 92.42.116.***]

FAMA -srama przyjada pobawia sie pospia w hotelu i zezra za nasze i wyjada a jeszcze trzeba po nich posprzatac te ich plakaty ciekawe co mozna by zrobic zamiast famy postawic jakis plac zabaw dla dzieci moze zainwestowac w kino lub czesc monitoringu na promenadzie w DU.IE Z NIMI

Gość • Czwartek [24.07.2008, 16:30:28] • [IP: 217.97.199.*]

porozwalane ochlapusy i cipuny..onie maja pojecia jaka kiedys była Fama..ublizaja nazwie. .nie maja pojecia ze tu na Famie zaczynał TEY..a dzis..cudaki i miernota

Gość • Czwartek [24.07.2008, 16:21:52] • [IP: 217.97.199.*]

mowilismy i pisalismy wywalic to nacpane tatałajstwo na zbity pysk..forma sie przezyła a i program deny..co miała oznacza ta walizka z reka na promenadzie. .zenada..obciach..won z miasta.. 111

Gość • Czwartek [24.07.2008, 16:21:14] • [IP: 92.42.112.**]

nie czepiajcie sie FAMY bo nie o to chodzi, fajnie ze mozna sobie posiedziec na koncercie w centrali i posluchac nowych brzmien-takiej odskoczni od tego mlucenia w kolko tego samego" jest juz ciemno", nie jeden z was studentem byl lub jest i wie jak studenckie zycie wyglada, pewnie robil to samo, wiec po co ta hipokryzja, ja wole fame niz festiwal sledzia, folkloru czy wystepy zespolu din don na muszli, a ze fama nie jest taka jak kiedy to dlatego ze nic nie jest jak kiedys, a po drugie zarzad famy juz sie wypalil i warto go zmienic, bo tu potrzebna PASJA a nie przymus, a co do manifestacji przeciwko przemocy to warto robic szum wokol tego bo chyba kazdy z nas chcialby pojsc sie pobawic bez obawy ze moze zostac pobity za nic, bo tu chyba chodzi o pozytywny vibe bez wzgledu na muzyke czy lokal

Gość • Czwartek [24.07.2008, 16:20:33] • [IP: 93.94.184.**]

Intrygujące Zakłócenie Przestrzeni(laska, leży w walizce)-sztuka...Intrygującym Zrozumieniem Przestrzeni byłoby zaprotestowanie przeciwko biciu drugiego człowieka.Zakłócenie Radości Bicia Drugiego Człowieka- to jest przejaw manifestacji i zwrócenie się do ludzi...Jak długo będziemy to tolerować?Jedno uderzenie tzw.nie fortunne, może zabić człowieka!To jest nic?Gdzie my żyjemy?

Gość • Czwartek [24.07.2008, 16:08:47] • [IP: 88.156.234.***]

A FAMIE to juz dziekujemy! - Mieszkancy Swinoujscia

Gość • Czwartek [24.07.2008, 16:01:41] • [IP: 79.187.173.***]

Niejednego ''oklepali'' w nocy po baletach, mało kto zgłasza na policję, nie wierrzą, że to coś da.

Wilk • Czwartek [24.07.2008, 15:50:08] • [IP: 217.97.199.*]

O Boże... No i co z tego? Wiele osób zapewne w mordę dostało, bądź zostało skatowanych w bardziej brutalny sposób i co? Ktoś urządza jakieś manifestacje z tego powodu? Pisze o opieszałości policji? NIE! Sprawa jakich wiele, pobili murzyna, szum!

Gość • Czwartek [24.07.2008, 15:39:48] • [IP: 80.245.183.***]

TEŻ DOSTAŁEM KIEDYŚ PO MODZIE I TO OD MURZYNÓW. Szedłem sobie po mieście z dziewczyną. Zaczepiło mnie 3 murzynów tak w wieku 27 lat. Jeden złapał bezczelnie moją kobietę za tyłek mówiąc - white ass. Gdy próbowałem go powstrzymać drugi kopnął mnie z całej siły w głowe i upadłem. Opluli mnie i poszli śmiejac się. Dziwie się, że robi się ztego julesa biednego murzynka bambo. Oni nie są święci a mają sporo za skórą. Artyści famy mądrze zrobili. Ten sławomir to tylko łazi i prosi. Czemu ciągle o tym wieśniaku tu słychać.

Gość • Czwartek [24.07.2008, 15:33:47] • [IP: 80.54.123.**]

może to uczestnicy famy go pobili ??

Gość • Czwartek [24.07.2008, 15:20:59] • [IP: 93.94.184.**]

Szkoda...napewno wśród tej młodzieży byli i tacy co by poszli zaprotestować, kiedyś famowicze byli studentami" walczącymi"-popierali ideały protestowali przeciwko temu co złe.W tamtych czasach czuło się, że to co robią nie jest sztuczne...

Świnoujścianka • Czwartek [24.07.2008, 15:19:24] • [IP: 195.117.222.*]

Do[24.07.2008, 14:53] • [IP: 80.245.191.***]. Powinieneś dostać wycisk, jak tylko wyjedziesz poza granice Polski. Już Kargul i Pawlak wiedzieli, że ludzie dzielą się na mądrych i głupich, a nie na swoich i obcych. Mam nadzieję, że kiedyś dostaniesz za to, że jesteś Polakiem.

Gość • Czwartek [24.07.2008, 14:56:09] • [IP: 93.94.184.**]

Fama dawniej a dzis...kiedyś na Famie gościł" duch"studentów Polaków, a dziś?WSTYD FAMA?CO TO JEST FAMA?FAJNA ANONIMOWA MIERNA ALUZJA?Czy to ten skrót?

yasql • Czwartek [24.07.2008, 14:55:53] • [IP: 80.245.186.**]

przeciez fama dla nich teraz to tylko pretekst zeby sie napruc i zabawic ze znajomymi" artystami" a noz przy okazji jakas eliminacje wygramy i bedzie zaproszenie do drogi do gwiazd

Gość • Czwartek [24.07.2008, 14:55:50] • [IP: 80.245.191.***]

cytat. " ważne jest to, że społeczeństwo Świnoujścia mówi" nie" chamskim, prostackim zachowaniom ! " no i własnie dlatego murzynek dostal wciry i wszystko jasne jest. Popieram" woman" nie poto walczyli podczas stanu wojennego by murzynki teraz sę szwędały po mieście.

raf • Czwartek [24.07.2008, 14:55:11] • [IP: 92.42.113.***]

Byłem uczestnikiem Famy, pracowałem na niej - inni ludzie, inne czasy-lata 70 i 80. Teraz - szkoda gadać i pisać Mam w DUPIE Fame

Gość • Czwartek [24.07.2008, 14:53:25] • [IP: 80.245.191.***]

i bardzo dorze popieram FAME i ich uczestników co im do tego że jakiś murzyn dostał w pierdziel - po drugie ten murzynek z centrali to straszne hamisko i wredna małpa mysli że stoi za barkiem to juz jest wielki Kunta Kinte dostał bo mu się nalezało i koniec kropka koniec tematu po co to wogóle rozstrzasywać ani on nie jest polakiem ani mieszkancem świnoujścia. A od FAMY to zdala bo ta żenująca Pani w brylach i ten mizerny bezrobotny szkalrzyk niech sie wezmą do roboty a nie bzdyrne manifestacje wymyslają - ot się obroncy znaleźli. he he ludzie zastanówcie się co piszecie i co robicie bo wstyd przynosicie na cała polske kuracjiusze się patrzą za rok nie przyjadą, a zjedzie sie kuklucklan :-)

obserwatow • Czwartek [24.07.2008, 14:29:52] • [IP: 83.13.154.***]

To nie ma nic wspólnego z Famą?? to jest wielka pomyłka!!

Gość • Czwartek [24.07.2008, 14:29:48] • [IP: 195.117.222.**]

Jak taki napompowany Ćwok ma problemy ze wzwodem, włosy stracił od sterydów i paszy dla tuczników powinien się obwiesić, bo miejsca wśród ludzi dla niego nie MA !!

Świnoujścianka • Czwartek [24.07.2008, 14:29:38] • [IP: 195.117.222.*]

Uczestnicy FAMY przyjechali poimprezować, tam, gdzie ich nikt nie zna. Ja też uważam, że FAMA to żart. Mogli dużo zyskać w oczach mieszkańców Świnoujścia. Przespali (czytaj: przepili) swoje pięć minut.

Gość • Czwartek [24.07.2008, 14:29:34] • [IP: 92.42.117.**]

Fama=żenada

woman • Czwartek [24.07.2008, 14:29:07] • [IP: 192.168.100.**]

ważne jest to, że społeczeństwo Świnoujścia mówi" nie" chamskim, prostackim zachowaniom ! Niech to będzie też lekcja życia dla uczestników FAMY. Spytajcie się starszych od siebie kolegów - studentów jak oni sie zachowali w czasie stanu wojennego, zebyście WY mogli zyc dzisiaj w wolnym kraju. Co im grozilo za udział w strajku na uczelni. Nie stójcie nigdy z boku. Nie badźcie bierni. Teraz ruch należy do WAS. Społeczeństwo oceni wszystko :)

Gość • Czwartek [24.07.2008, 14:28:58] • [IP: 80.245.186.**]

jacy artyści? o kim mówicie? zorganizować marsz hapeningowy czy jakies inne kartony na placu to dzieciaki z podstawówek takie coś organizują

Gość • Czwartek [24.07.2008, 14:26:33] • [IP: 83.21.171.**]

jak nie protestowali - poszli się nachlać, powyginali się przed sceną i to był taki w sumie happening antyrasistowski. Ale nikt nie skumał, bo to w końcu artyści... :)

bass • Czwartek [24.07.2008, 14:24:45] • [IP: 80.55.147.***]

fama- całkowity brak kultury, hamstwo a nie studenci, gamonie poprzebierani jak pajace, panoszą się wszędzie, nie reagują na uwagi... całkowicie to zlikwidować

Gość • Czwartek [24.07.2008, 14:24:29] • [IP: 80.245.187.***]

FAMA to niewątpliwie jeden z tysiąca najlepszych festiwali w Świnoujściu. Tyle że nie najlepszy...

Gość • Czwartek [24.07.2008, 14:22:03] • [IP: 80.245.186.**]

tak jak mówiłem zlikwidować ten żart nazywany famą!

Gość • Czwartek [24.07.2008, 14:21:02] • [IP: 83.21.43.***]

Katolicka moralność !

Oglądasz 1-81 z 81
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■