POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [19.09.2018, 18:11:47] • Świnoujście

Andrzej Mrozek nie chce skończyć jak Mateusz Rojewski z MSWiA? Radny PiS milczy na temat kandydata na prezydenta

Wybory na Prezydenta Miasta Świnoujście zbliżają się wielkimi krokami. W związku z ostatnimi informacjami na temat tego, że kandydatem PiS w wyborach na Prezydenta Miasta Świnoujście ma być Janusz Żmurkiewicz, dziennikarz Zenon Nowak postanowił zapytać radnego Andrzeja Mrozka o kandydata, którego wystawi PiS.

Zenon Nowak podczas uroczystości podpisania umowy o budowę tunelu, podszedł do radnego Andrzeja Mrozka i zapytał, kto jest kandydatem PiS-u na prezydenta. Radny Mrozek nie chciał jednak przyznać, kim będzie kandydat PiS-u na prezydenta, mówiąc o tym, że zostało około tygodnia do zakończenia rejestracji kandydatów. Czyżby informacja jaką podał Mateusz Rojewski z MSWiA, która została później zdementowana, miała się jednak potwierdzić?

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 103, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-103 z 103

Gość • Wtorek [25.09.2018, 19:40:19] • [IP: 5.173.152.**]

Ten cały" dziennikarz" Zenon to nie jest przypadkiem ten gościu z tzw." partii" Dzielny Tata? Wspaniałe mamy miasto. Jacy politycy, tacy dziennikarze.

Gość • Niedziela [23.09.2018, 12:10:31] • [IP: 188.147.39.***]

No tak.Za maglowania i kantów iś dobry.Ważne że czytasz.

Gość • Niedziela [23.09.2018, 00:36:35] • [IP: 185.210.39.***]

Panie Mrozek jak mnie Pan egzaminował z geografii na maturze to był Pan pewien że obleję, chociaż mnie Pan przygotowywał. Zdałem testy na bdb a Pan powiedział że to niemożliwe i starał się mnie Pan uwalić na teorii, też się Panu nie udało, więc bardzo proszę człowieku który masz tylko interes w oczach i żeby rodzina Pana miała dostatek nie wypowiadaj się na te temat wyborów.

Gość • Sobota [22.09.2018, 11:18:14] • [IP: 164.127.17.***]

22:34 - Wpis godny opowieści z magla.

Gość • Piątek [21.09.2018, 22:34:58] • [IP: 188.147.99.***]

..z twarzy łatwo się czyta.Tam z tych fałd nad brwiami czytać można wiele kantów, a z oczów jeszcze więcej..., ale to niech płyty chodnikowe i podłogi powiedzą!...

Gość • Piątek [21.09.2018, 17:05:53] • [IP: 109.243.160.***]

Mój poniższy wpis zaadresowałem do 17:50:08] • [IP: 77.252.46.**]

Gość • Piątek [21.09.2018, 17:04:56] • [IP: 109.243.160.***]

Wrażliwy jestes na urode mężczyzn, czyli kochasz inaczej? Chyba żeś dziewczyna, to bym w części zrozumiał, ale w większej części nie, bo nie szata zdobi człowieka, a ściślej: nie twarz świadczy o człowieku.

Gość • Piątek [21.09.2018, 16:09:52] • [IP: 83.11.77.**]

Mrozek to typek z podciemnej gwiazdy nie ma wstydu ze nalezy do PISu.

Gość • Piątek [21.09.2018, 00:37:55] • [IP: 178.235.189.***]

Fajny ten PiS - tydzień przed zamknięciem list udają, że szukają kandydata na prezydenta. Panie Mrozek - to jest tak żałosne jak cała ta pańska formacja. A poparcie przez was Żmurkiewicza będzie gwoździem do trumny i dla niego i dla świnoujskiego PiSu.

Gość • Czwartek [20.09.2018, 20:24:12] • [IP: 37.7.249.***]

A może zakandyduje sam Mrozek!! Będzie śmiesznie, biednie i byle jak. Zrobi się malutki zamordyzmek, posadzi na urzędach najgłupszych ale wiernych, adwersarzy postraszy się prokuratorem, sanepidem, skarbówką czy innym urzędasem i wszystko będzie jak za starej dobrej komuny. Życzę sukcesów Panie kolego.

Gość • Czwartek [20.09.2018, 19:23:13] • [IP: 92.42.118.**]

Oni dostali prikaz z warszawki ze maja gkosowac na Zmurkiewicza i niech Mrozek nie sciemnia ze cos konsultuje.

Gość • Czwartek [20.09.2018, 18:28:31] • [IP: 89.77.138.**]

Bo racja mojsza jest najmojsza

Gość • Czwartek [20.09.2018, 18:01:59] • [IP: 188.147.68.**]

Dlaczego PIS w mieście jest i był bardzo słaby, bo jest tam takim zakulisowym szefem radny Mrozek.Uwolnijcie Radę Miasta i PIS od takich doktrynerów i partyjniaków.Najlepiej głosować na dalsze i bezpieczniej jest głosować na osoby znane i te dalsze na listach wyborczych. Zgadzam się z Panem Skiepko.

Gość • Czwartek [20.09.2018, 17:55:35] • [IP: 83.23.191.***]

Chcę głosować na Żmurkiewicza ale na PIS nie zagłosuję!

Gość • Czwartek [20.09.2018, 17:50:08] • [IP: 77.252.46.**]

Panie Sławku - litości - schowajcie tego wybitnego radnego.jakieś ładniejsze zdjęcie.

Pawlak Kazmir • Czwartek [20.09.2018, 17:44:05] • [IP: 37.47.135.***]

I tak John wygra-pozostali tylko sobie 4 litery zawracają. Co osiągneli w życiu... :)

Gość • Czwartek [20.09.2018, 17:21:16] • [IP: 31.1.230.***]

Nie no ! Jedynym kandydatem PiS-u na prezydenta Świnoujścia jest Pan Janusz Żmurkiewicz ! Kto tego nie rozumie jest po prostu naiwny !

Gość • Czwartek [20.09.2018, 17:16:44] • [IP: 178.238.249.**]

Nigdy nie zdażyło się aby w Świnoujściu, ważnym mieście na mapie kraju, partia rządząca nie miała kandydata na prezydenta.Co to oznacza p.przewodnicząca pis?

Gość • Czwartek [20.09.2018, 17:08:10] • [IP: 185.104.185.**]

Skiepkow, skorzystaj z usług szczecińskiej poradni psychiatrycznej. Proponuję tam, abyś uniknął wstydu. Niczego więcej już nie osiągniesz, doszedłeś do sufitu – kmiocie.

Gość • Czwartek [20.09.2018, 16:53:21] • [IP: 31.0.68.**]

Jakiś optymistą napisał, że elektorat lewicowy się podzieli naAgatowską i Zmurkiewicza.To mogło być prawda kilka miesięcy temu. Teraz gdy Zmurkiewicz ewidentnie nawiązał pełna współpracę zPis elektorat lewicowy będzie wiedział jak głosować.

Gość • Czwartek [20.09.2018, 16:49:55] • [IP: 164.127.242.**]

16:09 A. Skiepko - Wg moich informacji, a znam kilka osób z PiS-u, w I turze nie poprą Żmurka. Co do" eksperymentów" PiS-u - wątpię, by Ś-cie było tego polem, po prostu nie przypadkiem nazywamy nasze wyspy, miasto, czerwonymi wyspami, bo tu elektorat nadal mimo wzmocnienia prawicy (wymierają pezetpeerowskie pokolenia) nadal jest głownie albo eseldowski, albo platformiany, tu szansy na stan. prezydenta nie ma żaden prawicowiec, taki śp. Zając, przyzwoity człowiek, to był kwiatek do kożucha na tle struktury tut. elit. Zatem PiS wybrał taktyke mrówki, czeka na słonia, którego liczbą radnych chce zmusić ugryzieniami do zmiany kierunku. Takim wymarzonym słoniem (z trąbą -krawatem) jest Żmurysław Wielokrotny Łaskawy, bo opuścił SLD, pewnie w rozmowach zakulisowych umówił się, że może wysiuda pewnych przyspawańców fotelowych zabiurkowych, jak Śmiałkowska, to jest czysta wojenna taktyka. Bo kogo ma do wyboru PiS? Agatowską, członkinię SLD, miziającą się lepko z KOD-em, z emerytami esbeckimi. To nie wybór.

Aleksander Skiepko • Czwartek [20.09.2018, 16:18:05] • [IP: 83.11.67.**]

Do [20.09.2018, 12:09:15] • [IP: 93.94.185.***] Nie zgadzam się. Janusz Żmurkiewicz powinien odejść. A wraz z nim powinien odejść ten folwarczny styl rządów w mieście. Z takim stylem będziemy dreptać w miejscu.

Aleksander Skiepko • Czwartek [20.09.2018, 16:09:53] • [IP: 83.11.67.**]

Do [20.09.2018, 11:09:11] • [IP: 164.127.242.**]Opozycja na czele z PO w kraju pogrąża się. Sondaże pokazują jak bardzo tracą głosy wyborców.I co robią? Ano to co Polacy nie chcą aby robili. Od przegranych wyborów w 2015 nawet nie próbują zdiagnozować własnej porażki. Natomiast próbują wmówić wyborcom PIS-u, że był głupi głosując na tę partię. Kompletnie zła strategia w obrażaniu wyborców - nie da im zwycięstwa. Te ruchy o których piszesz nic nie znaczą bo na obecną chwilę oni nic nie maja do zaproponowania. Ale inaczej jest z PIS. Jest to partia rządząca w kraju i o ile nic się nie zdarzy takiego to ma szanse rządzić następną kadencje. Problem jaki ma PIS to brak kadr. A są one w SLD lub były. PIS chce je zagospodarować. Świnoujście jest dla obu stron liderów PIS oraz byłych SLD-owców poletkiem doświadczalnym. Czy to się da? PIS będzie chciał przekonać swoich wyborców aby głosował na J.Ż. Agatowska i J Żmurkiewicz podzielą elektorat SLD. I będzie II tura, ale z głosami PIS byłaby tylko jedna

Gość • Czwartek [20.09.2018, 15:35:16] • [IP: 94.254.225.*]

Na PiS nie głosuję !

Gość • Czwartek [20.09.2018, 15:22:22] • [IP: 176.221.123.**]

Mrozek to porażający facet. Kiedyś zbierał afery z Magistratu, dzięki temu przesiedział jako radny kilka kadencji. Dla Mieszkańców nic konkretnego nie załatwił. Teraz już mogą być haki, ale na niego.

Gość • Czwartek [20.09.2018, 15:01:28] • [IP: 78.10.206.**]

Zaraz, zaraz. To może wiecie jak skończył? Bo o ile się orietuję to nic się nie stało...

Gość • Czwartek [20.09.2018, 14:59:42] • [IP: 178.235.186.**]

Udostępniono listę Pis i są tam ludzie którzy już byli w kilku partiach a teraz stali się wielbicielami pis, poz 9 czy ty wstydu nie masz.

Gość • Czwartek [20.09.2018, 14:13:12] • [IP: 37.248.158.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [20.09.2018, 14:08:56] • [IP: 164.127.242.**]

09:55:35] • [IP: 93.94.184.**] cytat:" Brak przejrzystej sytuacji obecnego prezydenta z jakiej listy startuje zmusza mnie do zmiany decyzji. Na pis nie za głosuje!! " ---- Tak trudno zrozumieć, że Żmurek startuje z WŁASNEJ listy, czyli indywidualnie, tak jak tfuj, tfuj, Adamowicz z Gdańska, którego wyrzekła się PO, wysuwając Jarosława Wałęsę, więc Adamowicz, najciemniejszy typ z Trójmiasta obok Karnowskiego, wystartował sam, a jaka partia go poprze W DRUGIEJ TURZE, okaże się po pierwszej turze. Jeśli odpowiesz mi Waść, że PiS poprze Żmurka, to odpowiem, że jest to mozliwe, ale nie znaczy to, że Żmurek wystartuje z listy PiS, a znana jest praktyka wspierania przez daną partię kandydata z jakiejś innej partii, np.wskutek braku szans czy nieistnienia własnego kandydata takiej popierającej partii. Ostatecznie zresztą PiS nie straci godności, bo Żmurek juz kilka lat temu opuścił SLD, czego nie uczyniła Agatowska miziająca się nawet z KOD-em.

Gość • Czwartek [20.09.2018, 14:06:51] • [IP: 37.8.215.***]

Czy Pan Żmurkiewicz nie jest dobrym i sprawdzonym kandydatem? Uważam, że tylko on ma szanse porozumieć się z rządzącymi? czy myślicie, że gdy wygra pani Agatowska to relacje z rządzącymi będą takie same? Czy myślicie, że wystarczy tylko to, że chodzi ona do kościoła?. To co mamy teraz w polityce krajowej - na szczeblu centralnym jest wyjątkowe i bardzo trudne do przewidzenia! Ja oddam głos na obecnego prezydenta bo przede wszystkim jest to najlepszy dla miasta i nie chcę, żeby wcześniej czy później przyszło nam mieć tutaj u nas nie prezydenta miasta ale komisarza z Pisu

Gość • Czwartek [20.09.2018, 14:02:18] • [IP: 178.238.251.***]

Gość • Czwartek [20.09.2018, 09:46:56] • [IP: 37.47.133.***] Lepiej tego ująć się nie da! Popieram też analizę Aleksandra Skiepko! Co do mrocznych wyjaśnień Środa [19.09.2018, 21:32:39] • [IP: 188.146.1.**] na temat kandydata nie kandydata. Niby kandyduje ale sam, ale jakby co to ma poparcie i jakby co nie wystawimy swojego, by nie rozbijać głosów i zwiększyć szansę, tego którego namaszciliśmy. To jak tu mówić że to nie jest wasz kandydat- hm? Politycznie i z odpowiednią narracją do zdumionego elektoratu PIS heh komuna wiecznie żywa.

Gość • Czwartek [20.09.2018, 13:50:30] • [IP: 83.13.159.**]

Czyli ławka kadrowa jest króciutka.

Gość • Czwartek [20.09.2018, 13:24:56] • [IP: 37.47.159.***]

Lenin dalej żyje w końcu zakopać go

Gość • Czwartek [20.09.2018, 13:24:38] • [IP: 37.47.159.***]

Lenin dalej żyje w końcu zakopać gi

Gość • Czwartek [20.09.2018, 12:48:42] • [IP: 176.221.123.***]

Tu co drugi komentujący uważa, że byłby lepszym kandydatem niż jakikolwiek inny kandydat.

Gość • Czwartek [20.09.2018, 12:09:15] • [IP: 93.94.185.***]

Do A. S. genialne posunięcie PiS-u z poparciem Ż.

Gość • Czwartek [20.09.2018, 11:46:45] • [IP: 62.69.241.**]

PiS niestety w Świnoujściu jest słaby personalnie, dlaczego?. Może komuś to odpowiada?

Gość • Czwartek [20.09.2018, 11:46:29] • [IP: 37.47.142.***]

Śmieszne my wyborca musimy wiedzieć na kogo głosować.

Gość • Czwartek [20.09.2018, 11:32:14] • [IP: 178.238.253.**]

249...A TAK MI SMAKOWAŁA OKOŁO POŁUDNIA KAWA, A TERAZ. ...DO WYLANIA!

Gość • Czwartek [20.09.2018, 11:23:59] • [IP: 37.47.159.***]

Betonu starczego już wystarczy

Gość • Czwartek [20.09.2018, 11:12:41] • [IP: 164.127.242.**]

22:10:16" on przecież musi czekać na wytyczne z Nowogrodzkiej" ---- Lepsze wytyczne z Nowogrodzkiej niż z Berlina, stolicy pewnej partii podobno polskiej.

Gość • Czwartek [20.09.2018, 11:10:46] • [IP: 94.254.228.***]

rozśmieszacie mnie Wy którzy nadal stoją murem za SLD. Jakoś Miller jako premier nie dał żadnych pieniędzy na tunel a dopiero Kaczyński dał 2mln. SLD dało Polsce tylko bezrobocie i wyprzedało polskie firmy. Przecież Rosatti tez był w SLD, Napieralski senator PO był nawet przewodniczącym SLD.

Gość • Czwartek [20.09.2018, 11:09:11] • [IP: 164.127.242.**]

10:03 A. Skiepko - A co z przyjmowaniem w szeregi PO takich Amazonek postkomunizmu czy Nowej Lewicy jak Nowacka, czy niewiele mniej lewicowej Lubnauer? Co oznacza odrzucenie przez PO i Nowoczesną jako kandydata na prezydenta Wrocławia K. Ujazdowskiego?- już po ogłoszeniu jego kandydatury! Co oznacza stawanie blisko siebie na wiecach antyPiS-u Schetyny, pułkownika Mazguły, Dukaczewskiego? Nie poparcie w mniejszym mieście dopiero w 2. turze osoby KTÓRA OPUŚCIŁA SLD kilka lat temu czyni zmianę (to Agatowska nadal trzyma sztandar SLD), lecz opisane przeze mnie ruchy PO i Nowoczesnej na głównej scenie politycznej.

Gość • Czwartek [20.09.2018, 10:29:36] • [IP: 178.238.249.***]

Prezydentem?-----tylko Zmurkiewicz

Gość • Czwartek [20.09.2018, 10:07:29] • [IP: 94.254.147.***]

Idę czasy nowego prezydenta. Mam nadzieję, że wygra Pani Agatowska. Wreszcie ktoś kto słucha ludzi

Aleksander Skiepko • Czwartek [20.09.2018, 10:03:19] • [IP: 83.11.90.***]

Do [19.09.2018, 21:32:39] • [IP: 188.146.1.**] Jeżeli rządząca partia w kraju PIS nie idzie za ciosem i nie wykorzystuje dominującej pozycji i nie wystawia w Świnoujściu własnego kandydata a popiera kandydaturę J. Żmurkiewicza to co to jest jak nie podkładanie się pod obecnego Prezydenta.? Moim zdaniem elektorat PIS-u jest w tej chwili poddawany niesamowitej socjotechnice oswajania się z elitami gospodarczymi wywodzącymi się z SLD. Cel jest tylko jeden. To będą właśnie elity polityczne przyszłego PIS-u. Przypomina to trochę ujeżdżanie dzikiego konia. Najpierw jest oswajanie. Teraz jesteśmy na tym etapie. Później dosiadanie w siodle. (moment ogłoszenia poparcia dla J. Zmurkiewicza) Jazda na wierzgającym i próbującym zrzucić jeźdźca koniu - kampania z perswazja i tłumaczeniem. No i spokojna jazda gdzie koń (elektorat PIS-u) mocno trzymany w uzdach spokojnie porusza się na rozkaz pociąganych lejc idzie do wyborów i głosuje na J. Żmurkiewicza. A co z elektoratem SLD, da się w to wciągnąć?

Gość • Czwartek [20.09.2018, 09:56:49] • [IP: 176.221.123.***]

czekamy na Kandydata z Katolickiej PIS

Gość • Czwartek [20.09.2018, 09:55:35] • [IP: 93.94.184.**]

Brak przejrzystej sytuacji obecnego prezydenta z jakiej listy startuje zmusza mnie do zmiany decyzji. Na pis nie za głosuje!!

Gość • Czwartek [20.09.2018, 09:46:56] • [IP: 37.47.133.***]

Wybory będą miały jakikolwiek sens, kiedy prezydenci, premierzy, ministrowie, posłowie, radni, itp. będący na utrzymaniu nas wszystkich, będą ponosić odpowiedzialność karną i finansową za to co robią i tylko wtedy, gdy ludzie będą mieli realny wpływ na ich decyzje. Dlatego tak prą do władzy - pieniądze bez żadnej odpowiedzialności. Poza tym, rządzić powinni ludzie moralni, wybitni intelektualnie, kierujący się ideą, a nie mamoną. Żądne natomiast władzy miernoty powinne znaleźć sobie zajęcie na miarę ich możliwości. Jest tyle pracy w sieciach handlowych, hotelach, restauracjach.

Gość • Czwartek [20.09.2018, 09:20:21] • [IP: 164.127.242.**]

8:06. ..143.***- tylko częściowo masz rację. jest bowiem prawidłowością, że miastami, państwami, uniami rządzą ludzie z doświadczeniem, wykształceniem, dorobkiem życiowym - rozejrzyj sie po twarzach, biografiach znanych z pierwszych stron gazet opiniotwórczych, portali. Sama data urodzin nie zmienia wszystkiego. W dawnych wiekach były" rady starszych", dziś nadal widać u sterów miast, państw ludzi w średnim wieku lub wręcz starych. Tylko w iluzyjnych reklamach młodość jest na 1. miejscu, bo koncerny na nich najwięcej zarabiaja.

Gość • Czwartek [20.09.2018, 08:58:03] • [IP: 188.146.1.***]

Tylko nie tenstary 70-io letni wyżeracz partyjny.Głosujcie na środek listy, nie na pierwszych.To stare cwaniaki.

MaRiO • Czwartek [20.09.2018, 08:43:05] • [IP: 92.42.117.***]

Mrozek lepiej niech milczy bo IPN go szybko podsumuje jak coś.

Gość • Czwartek [20.09.2018, 08:36:08] • [IP: 94.254.231.**]

Panie mrozek idz pan lepiej na basen poplywaj niz knuc swoje sztuczne obietnice pan jestes. ... Nie bede konczyl wez pan lopate i zacznij pan tunel kopac najlepiej saperka

Gość • Czwartek [20.09.2018, 08:30:16] • [IP: 94.254.231.**]

A dzie on sie pcha moze portal przypomni jak lecial z koszykiem i nic bo niby kasjer wiedzial a sie sadzil do ochrony wielki buc chrumkajacy

Gość • Czwartek [20.09.2018, 08:27:01] • [IP: 93.94.186.**]

naprawdę w tym mieście nie ma młodych? Tylko nie ten pan delikatnie pisząc!

Gość • Czwartek [20.09.2018, 08:13:44] • [IP: 176.221.123.***]

POMYSŁ LIKWDACJI STARYCH NUMERÓW LINII AUTOBUSOWYCH ORAZ TRASY UURSOWANIA AUTOBUSÓW TO WYMYŚLIŁ NIEJAKI MROZEK.

Gość • Czwartek [20.09.2018, 08:06:19] • [IP: 37.47.143.***]

Miasto potrzebuje ogromnej zmiany.Mlodych ludzi. Dość tego towarzystwa wzajemnej adoracji i przytakiwania.Niech ten teatr się zakończy.Teraz jeszcze rajd rowerowy czyli masa krytyczna więc napewno elita przed wyborami pojedzie.Dozynki zakończone to ostatnia impreza wyborcza.Wstyd.Pacynki z panem na przodzie jedźcie.No i odcięcie wstęg niech też będzie.Bo to modne.

Gośćrico • Czwartek [20.09.2018, 06:52:17] • [IP: 83.11.64.**]

ten czlowiek napewno nie bedzie kandydatem na prezydenta. ..nie na daje sie...a wygra ten co ma wygrac...

Gość • Czwartek [20.09.2018, 06:49:41] • [IP: 157.25.141.**]

to że go popierają nie oznacza że jest ich kandydatem, proszę nie pisać głupot i nie wprowadzać ludzi w błąd !

Gość • Czwartek [20.09.2018, 04:33:34] • [IP: 95.129.224.**]

Źmurkiewicz wygra nawet bez poparcia PiS. Jest dobry i tyle.

Gość • Czwartek [20.09.2018, 02:21:44] • [IP: 94.254.231.**]

Nie ma dobrego kandydata w naszym mieście

Gość • Czwartek [20.09.2018, 00:21:17] • [IP: 37.47.166.*]

żmurek żmurek funfli ma wielu... Po trupach do celu po trupach do celu

Gość • Środa [19.09.2018, 23:37:16] • [IP: 31.0.68.***]

Agatowska oczywiście wygra, kogo nie zapytam to po pierwsze mówi że na Żmurkiewicza nie głosuje a po drugie że faworytem jest Agatowska

Gość • Środa [19.09.2018, 22:46:33] • [IP: 80.245.176.***]

Jurkiewicz Modest ma w rękawie plan B- w poniedziałek będzie bomba!!

Gość • Środa [19.09.2018, 22:34:17] • [IP: 94.254.231.***]

kilka osób w kółko pisze o wygranej Agatowskiej a ja się mogę z każdym z was założyć o tysiąc złotych że przegra i to w pierwszej turze. Co ktoś chętny?? Nikt się z was nie zgłosi bo wiecie że przegra i całe SLD już nie istnieje ani w Polsce ani nawet w zachodniopomorskim.

Gość • Środa [19.09.2018, 22:19:23] • [IP: 31.1.220.***]

DOBRZE ROBICIE - LEPIEJ MIEĆ WIĘKSZOŚĆ W RADZIE NIŻ JEDNEGO PREZYDENTA !! PO ŻMURKU PAKOWAĆ SIĘ W BAGNO?

Gość • Środa [19.09.2018, 22:15:52] • [IP: 188.147.97.*]

Ten radny Mrozek jest od nich.

Gość • Środa [19.09.2018, 22:10:16] • [IP: 77.252.46.***]

Szkoda mi Mrozka. Wszyscy na niego naskakują, a on przecież musi czekać na wytyczne z Nowogrodzkiej. Był wprawdzie w poniedziałek w Świnoujściu Joachim, ale nie zdążył przekazać dyspozycji. Wraz z Mateuszem wpadli spóźnieni, a po uroczystości szybciutko wskoczyli do swoich limuzyn i pomknęliiii - chyba kolejną stępkę wbić w Szczecinie.

Ppppp • Środa [19.09.2018, 22:09:39] • [IP: 178.235.184.***]

Panu A M dziękuję trochę mu brakuje jakieś klepki nie wiem jakiej takich już mamy dużo, przykro mi

Gość • Środa [19.09.2018, 22:06:12] • [IP: 188.146.32.**]

Głosujcie na kogokolwiek z PIS, jeśli macie takie przekonanie, TYLKO NIE NA TEGO WIECZNEGO RADNEGO MROZKA.Bo co on przez te wszystkie kilka kadencji zrobił?Pobierał diety i dobre miny.

Gość • Środa [19.09.2018, 21:57:56] • [IP: 37.47.142.***]

JESTEM SUWERENEM NASZEGO PAŃSTWA I TAK SIE CZUJE MOJE IMIE WOLNOSC OD OKUPANTA DOSLOWNIE ŻYDOSTWA I NIEMCA PO PIS. WON Z NASZEGO KYRAJU SWINOUJSCIE TO NASZE ZIEMIE SŁOWIANSKIE

Gość • Środa [19.09.2018, 21:32:39] • [IP: 188.146.1.**]

PKW podała już listy nazwisk i Żmurkiewicz kandyduje na prezydenta z własnego komitetu. Informacja sugerowała udzielenie poparcia Żmurkiewicza przez PIS i nie wystawianie własnego kandydata, a nie kandydowanie Żmurkiewicza z listy PIS. Czytajcie ze zrozumieniem.

Gość • Środa [19.09.2018, 21:17:14] • [IP: 37.248.214.**]

W ŚWINOUJŚCIU PIS TO KOMPROMITACJA. BRAK KANDYDATA ZE STRONY PARTII TO KPINA. COŚ CZUJĘ, ŻE PANI AGATOWSKA POWINNA KUPIĆ DOBREGO SZAMPANA.

Gość • Środa [19.09.2018, 21:14:19] • [IP: 37.248.214.***]

gonić to towarzystwo!

Gość • Środa [19.09.2018, 20:46:25] • [IP: 178.235.180.*]

Żmur ma legitymację PiSu może pitolic ze wolny strzelec. Pisiory i tyle.

Gość • Środa [19.09.2018, 20:44:18] • [IP: 178.238.252.***]

Po trupach do celu !! Kiedys moja babcia tak mowila i jest to ciagle aktualne, i smutne !! Co czlowiek moze !!

Gość • Środa [19.09.2018, 20:39:10] • [IP: 93.94.186.***]

Mrozek to koń trojański dla PIS-bez honoru i ambicji.!!Przeżytek przyspawany do stołka-zero inicjatyw. Czas na zmianę!!

Anonymous • Środa [19.09.2018, 20:37:23] • [IP: 37.248.209.***]

CBA mogłoby się przyjrzeć dokładnie karierze politycznej J.Ż. No chyba, że posiada jakaś magiczną teczkę jak pewien" wąsaty prezydent". Czas wszystko pokaże...

Gość • Środa [19.09.2018, 20:36:19] • [IP: 94.254.231.***]

wybory są dwa albo przyjęcie uchodźców i wojna z kościołem albo Żmurek. Wybór należy do Ciebie wyborco.

Gość • Środa [19.09.2018, 20:30:10] • [IP: 185.104.185.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [19.09.2018, 20:17:41] • [IP: 37.47.152.***]

Żmurek jak Putin do grobowej deski musi być Prezydentem, boi się oddać władzę w inne ręce, bo następca znajdzie trupa w szafie i trzeba się będzie tłumaczyć.

kundel pisobolszewicki • Środa [19.09.2018, 20:13:35] • [IP: 176.221.122.**]

Żmurkiewicz? Ten pikuś? Z bolszewika na pisobolszewika a tata mi mówił że tylko k...wa się sprzedaje.

Gość • Środa [19.09.2018, 20:06:47] • [IP: 37.47.142.***]

Potocki startuje na Prezydeta Warszawy ma 34% poparcia warszawiaków on nie kłamie on zrobi to co mówi POLACY SŁOWIANIE OTWÓRZCIE OCZY

Gość • Środa [19.09.2018, 20:02:35] • [IP: 176.221.123.***]

Radny Starzyński ma być Kandydatem na Prezydenta Miasta z Katolickiej PIS

Gość • Środa [19.09.2018, 19:56:11] • [IP: 176.221.123.***]

na zdjęciu widzimy Emeryta Pracujacego Radnego z Katolickiej PIS już nie długo poznamy kandydata PIS na Prezydenta Miasta

Gość • Środa [19.09.2018, 19:53:24] • [IP: 37.47.142.***]

Jeszcze chwila ostatni odech waszego bagna bo wejdzie i zrobi zwami porzadek 2 RP Partia Jan Zbigniew Hrabia Potocki i wtedy nie bedzie z miłuj w tak zwani polacy przebierancy

Gość • Środa [19.09.2018, 19:53:21] • [IP: 80.245.189.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [19.09.2018, 19:42:17] • [IP: 178.238.251.***]

Podajcie tego kandydata może na niego oddam głos.

Gość • Środa [19.09.2018, 19:31:30] • [IP: 178.235.179.**]

Wszystkie chwyty dozwolone aby tylko być przy korycie.Milczenie Mrozka mówi wszystko, nie trzeba być psychologiem.

Gośćcocomo • Środa [19.09.2018, 19:31:11] • [IP: 92.42.114.**]

Mrozek prezydent & brak kandydatór

Gość • Środa [19.09.2018, 19:29:46] • [IP: 188.147.36.***]

Zakaz alkoholu w pracy

Gość • Środa [19.09.2018, 19:27:11] • [IP: 62.69.251.**]

Wystarczy popatrzeć na kontakty Żmurkiewicza z Brudzinskim i wszystko powinno być już jasne.Na pewno na niego nie zagłosuję

Gość • Środa [19.09.2018, 19:24:52] • [IP: 178.238.253.**]

Panie Radny zachowuje się pan jak niepoważny małolat, przecież już trzeba zarejestrować do komisji wyborczej, trzeba prowadzić kampanię wyborczą, czy sądzi pan że PIS w mieście jest tak silny że Wam nie potrzeba wsparcia wyborców. .do wyborów zostało 6 tygodni, takiego kitu dawno nie było !Jeżeli ma to być jak wróble ćwierkają obecny prezydent, czy jego zastępczyni, to strzał w stopę, bo na szał nie liczcie!

Gość • Środa [19.09.2018, 19:18:58] • [IP: 31.0.40.***]

Oni przecież popierają Zmurkiewicza

Gość • Środa [19.09.2018, 19:11:58] • [IP: 176.221.123.***]

janek nie ma wyjścia, tak jak powiedział niegdyś uczony człowiek" nie kcem ale muszem"

Gość • Środa [19.09.2018, 18:58:03] • [IP: 164.127.242.**]

Ja wiem wszystko, dowiedziałem się od członków PiS-u, bo po prostu pytałem jako ich wyborca. Nie chcę nic mówić, tym bardziej że powiedziano to mi osobiście, a może też coś w strategii zmienią. Napisze tylko ogólnie - jaki wybór mają wyborcy PiS, skoro partia nie wysunęła żadnego swojego kandydata? Ma Agatowską, która co jakiś czas publicznie bredzi, nie wiem po co wypowiada się, jakby była w Sejmie, na tematy jak emerytury esbeków - tylko sobie zraża prawicę. Z drugiej strony Żmurka, który przyspawał do foteli geriatrię zabiurkową, to znaczy przyspawańców odwiecznych, przez co cierpią ludzie w mieście, żalili mi się ludzie z szefostwa pewnych instytucji, że maja juz dość żmurkowych ludzi, że nic nowego w zarządzaniu w miescie się nie pojawia, złe przyzwyczajenia pozostają, takie swoiste gnębienie instytucji (sa takie instytucje zależne od władzy). Obawiam sie też portu kontenerowego, któremu Żmurek może sie nie przeciwstawić.

Gość • Środa [19.09.2018, 18:54:56] • [IP: 37.47.170.***]

Jak prezydent to tylko Żmurkiewicz !! Kopary opadną wam przekonacie się już niebawem

Gość • Środa [19.09.2018, 18:49:03] • [IP: 94.254.226.**]

hołota jest słowem zarezerwowanym do SLD...

Gość • Środa [19.09.2018, 18:45:01] • [IP: 92.42.112.***]

Smutne to ale prawdziwe, to wszystko dzieje się na naszych oczach w biały dzień

Gość • Środa [19.09.2018, 18:37:45] • [IP: 178.235.182.**]

Jeśli to prawda, że Żmurkiewicz będzie kandydował z listy pis, to straciłam dla niego resztę szacunku. Jak można bratać się z tą hołotą !? Przynależność do PiS-u będzie tak samo haniebna, jak przynależność do PZPR

Gość • Środa [19.09.2018, 18:30:40] • [IP: 93.94.186.***]

Dajcie kandydata, bo nie ma na kogo głosować.Żmurkiewicz nie wchodzi w grę - już 4 kadencje to patologia!!

Gość • Środa [19.09.2018, 18:23:33] • [IP: 46.246.1.***]

Powiedz, czy oddałeś sklepowy wózek, który ukradłeś w markecie?!

mm • Środa [19.09.2018, 18:21:12] • [IP: 94.254.226.**]

dobra powiem w końcu. To będę ja.

Oglądasz 1-103 z 103
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Policjanci z Komenda Miejska Policji w Świnoujściu w piątek otrzymali z rąk Komendanta Miejskiego Policji w Świnoujściu – insp. Jarosława Czaja przedterminowe akty mianowania na wyższe stopnie służbowe. Komenda Miejski Policji w Świnoujściu – insp. Jarosław Czaja w towarzystwie zastępcy, naczelników oraz kierowników wręczył policjantom akty mianowania na wyższe stopnie policyjne. Nominacje otrzymało czterech stróżów prawa z 44 Wysp: 2 w korpusie aspiranckim oraz 2 w korpusie podoficerów. ■ Miejska Biblioteka Publiczna im. Stefana Flukowskiego w Świnoujściu ma przyjemność zaprosić w dniu 27 listopada (środa) o godz. 17:00 – do Biblioteki Głównej (ul. Piłsudskiego 15) na spotkanie z popularnym i lubianym aktorem Robertem Gonerą. Wstęp wolny! ■ "UZDROWISKO ŚWINOUJŚCIE" S.A. uprzejmie informuje wszystkich swoich emerytów o zgłaszanie się do Zarządu Spółki przy ul. Nowowiejskiego 2 w Świnoujściu w celu pobrania świadczenia Świątecznego. Kontakt telefoniczny: 91 321 44 47 ■ Miejska Biblioteka Publiczna im. Stefana Flukowskiego w Świnoujściu ma przyjemność zaprosić w dniu 15 listopada (piątek) o godz. 17:00 - na spotkanie z aktorką Marią Pakulnis połączone z prezentacją książki pt.:"Moja nitka". Prowadzenie red. Marcin Michrowski. Wstęp wolny! ■