Dobry Shake to dobrze wymieszany shake! Wie o tym znana na całym świecie marka KFC, która przygotowała dla swoich Gości wakacyjną rozrywkę, idealną na letnie odprężenie. Fani KFC mają okazję poćwiczyć refleks w angażującej grze dostępnej na profilu KFC na Facebooku. Wystarczy kliknąć „wyślij wiadomość” i przystąpić do gry. Zasady są bardzo proste – należy najechać palcem na Shake’a znajdującego się w centralnej części grafiki i przesunąć palec zgodnie ze strzałkami pokazującymi się na ekranie. Za każde trafienie zdobywamy punkty, dzięki którym możemy wygrać. Przed rozpoczęciem kolejnej rozgrywki, możemy podzielić się wynikiem z przyjaciółmi i zachęcić do wspólnej zabawy. Co tydzień 40 uczestników z najlepszymi wynikami otrzyma atrakcyjne nagrody. Do zdobycia nowoczesne głośniki przenośne Power audio Manta BUFFALO, pyszne Shake’y KFC i najmodniejsze gadżety tego sezonu, m.in. dmuchane jednorożce oraz lazy bags, czyli wakacyjny must have, który idealnie sprawdzi się na plaży.
KFC od lat wyznacza trendy i zasakakuje swoich fanów oryginalnymi pomysłami. To pierwsza marka na polskim rynku, która w 2017 roku wypromowała swój produkt za pomocą gry w aplikacji Messenger. Dzięki prostej mechanice i dostępności na wszystkich systemach, w zeszłym roku marka zdobyła znaczące grono fanów. „Swipe & Shake” jest kontynuacją tych działań. KFC postanowiło ponownie sięgnąć po ten sam format i dostarczyć swoim Gościom rozrywki połączonej z elementem współzawodnictwa.
Rozgrywki będą podzielone na trzy tury:
pierwsza, nawiązująca do letnich festiwali, która ruszyła wraz z początkiem wakacji i potrwa do 29 lipca;
kolejna runda, „California Summer”, która zabierze Cię na słoneczną plażę, wystartuje już 30 lipca;
a na zakończenie lata, KFC przygotuje Cię na powrót do szkoły z rozgrywką „Back to School”, która będzie dostępna od 27 sierpnia do 30 września br.