Wśród wykonawców między innymi Magda Umer, Jaromir Nohavica, Andrzej Sikorowski, Artur Andrus, Ania Dąbrowska, Stare Dobre Małżeństwo, Skaldowie, Dorota Miśkiewicz, Edyta Jungowska, Zosia Zborowska, Maciej Damięcki, Mateusz Damięcki, Krzysztof Tyniec, Stanisław Wenglorz, Maciej Lipina, Dżamble, Chłopcy kontra Basia, ANAWA, Marta Honzatko, Jackpot Kwintet, Jackpot & Floating Orchestra, Nula Stankiewicz, Janusz Strobel, oraz zespół artystyczny Teatru Muzycznego Roma w Warszawie.
Rozumiem ze bilety wyprzedane tak jak na Janowskiego?
Czy można jeszcze nabyć bilety? Jeżeli tak, to gdzie i w jakiej cenie?
Jedyne na kogo bym poszedł, to na Anię Dąbrowską i Magdalenę Umer. Cały ten pseudo festiwal, to przerost formy nad treścią. 🔊 📢 📣
Założę się, że tych swoich wybryków muzycznych słuchasz na plastikowym kinie domowym marki Manta z pierdzącym, stukającym basem, hee hee
10:58 - ja zadam mocniejsze pytanie: a...DLACZEGO... te bilety? (Jestem wykarmiony darmowymi koncertami, jestem elementem zepsutego rynku muzycznego).
po znajomości :)
Patron znakomity, wspaniale, że cos takiego powstało. Ja wprawdzie siedzę w muzyce poważnej, jazzowej i rockowo-bluesowej, ale zawsze podobała mi się ta naprawdę najbardziej polska spośród różnych innych granych u nas muzyk popularnych - bo ten nurt od Demarczyk, Piwnicy Pod Baranami, od Grechuty, niemal nie czerpał z nurtu własnie ulubionego przeze mnie, bluesowego, rockowego (choć Grechuta korzystał i z niego czasem, np.na płycie Magia obłoków, Droga za widnokres), ale miał nute polską, dlatego choćby, że wiodącymi kompozytorami nurtu byli Z. Konieczny, Pawluśkiewicz, sam Grechuta.. Wykształcił sie osobny styl, bardzo polski, nieimportowany z zewnątrz. W dodatku ze znakomitymi tekstami. Porównajcie sobie wiele słynnych utworów muzyki rockowej czy popowej z Zachodu - tekstowo to na ogół jeden ściek lub coś przeciętnego. W tym nurcie -" krakowskim" - zawsze mistrzostwo (też wskutek korzystania z tekstów wybitnych poetów).
A poczemu te bilety?