POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [05.07.2018, 08:25:04] • Świnoujście

Oczami ciężarnej kobiety – renciści i emeryci to sklepowi gladiatorzy!

Oczami ciężarnej kobiety – renciści i emeryci to sklepowi gladiatorzy!

fot. iswinoujscie.pl

Wydają się zmęczeni, schorowani, jednak jak opisuje jedna z naszych Czytelniczek, to wszystko to tylko kamuflaż. Chodzi o osoby starsze, które regularnie toczą bitwy w sklepach, nie patrząc na to, czy ktoś jest w ciąży tak jak nasza Czytelniczka. Według sklepowych gladiatorów w moherowych beretach, ciąża nie upoważnia do żadnych przywilejów, a gdy ktoś ośmieli się stwierdzić inaczej, jego ciało przeszywają złowrogie spojrzenia a następnie zasypują niepochlebne komentarze.

Jak przyznaje kobieta, jest w ósmym miesięcy ciąży, jednak gdy idzie do sklepu, obawia się że niepozorny starszy Pan, ją stratuje.

- Witam, chciałam napisać do Państwa z prośbą o poruszenie na Państwa portalu problemu z jakim spotykam się na co dzień, próbując jakoś normalnie funkcjonować na co dzień w społeczeństwie mieszkańców Świnoujścia. Otóż problem polega na zachowaniu względem osób starszych do kobiet w ciąży. Takie ekstremalne sytuacje widoczne są przede wszystkim w supermarketach. Chciałam zwrócić uwagę wszystkich na zachowanie a raczej jego brak... Zawsze miałam szacunek do starszych ludzi, kierowałam się litością, empatią i wielkim szacunkiem. Tak byłam wychowana w domu, lecz teraz mocno zastanawiam się czy warto obdarzać jakimkolwiek szacunkiem takie osoby. Może grzeszę takimi słowami bo kiedyś też będę stara , ale nigdy nie będę tak bezczelna i chamska względem innych. Do rzeczy, chciałam przedstawić Państwu kila sytuacji z ostatnich kilku tygodni jakie miały miejsce w/w miejscach. Przy wejściu do sklepu wyścig, kto pierwszy, ja w 8 miesiącu ciąży czy dziadek o lasce, później mocowanie się z wejściem obrotowym do sklepu. Walka o koszyk, śmieszne ale wcale nie miałam zamiaru uczestniczyć w tych zawodach, stałam z boku obawiając się czy dany Pan nie staranuje mnie, starszy człowiek nie ma sił, HA! Nic mylnego! Nie macie Państwo pojęcia ile oni maja siły! Pominę zachowanie i poruszanie się po sklepie tych oto osób ale kolejne starcie i horror zaczyna się przy kolejce do kasy. Nigdy nie prosiłam o przepuszczenie mnie w kolejce. Ustawiałam się zaraz za kolejnym kupującym i stałam czekając na swoją kolej jak normalny klient. Czasem zdarza się że ktoś z kolejki, zaznaczam że z reguły jest to młody człowiek. Kobieta która przejmuje inicjatywę typu: przepraszam, tu jest kobieta w ciąży proszę ją przepuścić. Korzystam wtedy z uprzejmości, bowiem z uprzejmości w cudzysłowie, bo to nie jest wcale uprzejmość ze strony tych ludzi. Usuwają się robiąc miejsce, lecz nie chcieliby Państwo zobaczyć tych spojrzeń pełnych wrogości i pogardy o komentarzach nie wspomnę. Dziwie się bardzo tym wszystkim starszym ludziom, oczekują szacunku a sami nie potrafią go okazać, to w jaki sposób potrafią się odezwać to mnie młodą oburza, dając przykład zachowań dla młodzieży? To oni oczekują od młodzieży ogłady i kultury a sami nie potrafią się zachować... Co jest najgorsze? Ten co najbardziej bluzgał...rano zaiwania ze złożonymi dłońmi do kościoła, modląc się udając świętego i oddanego Bogu, żenada. Jeśli tak ma wyglądać miłowanie bliźniego, to ja serdecznie dziękuje...Jak mawiała moja Babcia...TEN CO SIĘ NAJWIĘCEJ MODLI MA  DIABŁA ZA SKÓRĄ! - opisuje kobieta.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 149, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-149 z 149

Gość • Środa [11.07.2018, 17:37:16] • [IP: 83.20.254.***]

Ten cały list od niejakiej czytelniczki jest tak chaotyczny, że ciężko się w nim połapać... Współczuję czytelniczce jej poziomu znajomości języka polskiego...

Gość Tudor • Niedziela [08.07.2018, 11:47:09] • [IP: 92.42.118.**]

Świat jest wielki --- Dzięki znajomości języków innych niż Polski i chęci do pracy, z odpowiednim kwalifikacjami pracy jest dużo. Nie ma problemu ze znalezieniem pracy i mieszkania.ODWAGI samo nic nie przyjdzie. Ale Polacy nastawiają się na nieróbstwo, na zasiłki na dobrobyt a nie prace i pretensje bo nie dostali tego czego się spodziewali.Przestań gderać bierz nogi za pas i w Polskę w Świat

j444 • Sobota [07.07.2018, 21:15:17] • [IP: 176.221.123.**]

Do" Gość Tudor • Sobota [07.07.2018, 13:05:51] • [IP: 92.42.118.**]", szanowna osobo, mnie się w Polsce obecnie bardzo nie podoba, ale niestety przenieść się do innego normalnego kraju nie mogę z prostej przyczyny, mnie jako Polaka, nikt nigdzie chętnie nie przyjmuje, wręcz nawet wrogo traktuje własnie z powodu kultury, nieprzewidywalności i braku wiarygodności, zresztą częste pobicia Polaków o tym świadczą. Tak więc ja i miliony Polaków skazani jesteśmy na pobyt w tym smutnym, zapyziałym kraju.

Gość Tudor • Sobota [07.07.2018, 13:05:51] • [IP: 92.42.118.**]

Ktoś napisał " kultura polaczków, straszny naród" --- Ja twierdze jak się komuś nie podoba, nie musi mieszkać w Polsce. A co do Pań w ciąży --- jest rzeczą jasną iż w takich sklepach molochach były, są i będą kolejki po wszystko: po kosz, po promocje do kas. Moja rada kobiety w ciąży powinny omijać takie sklepy. Lepiej wybrać mały sklepik gdzie nie ma kolejek.

Gość • Sobota [07.07.2018, 11:10:01] • [IP: 37.47.220.***]

Kasy dla kobiet w ciazy i niepelnosprawnych !!Oraz do 10 rzeczy tak jest juz wszedzie w wiekszych miastach

Gość • Sobota [07.07.2018, 11:03:44] • [IP: 37.47.220.***]

To jest wlasnie kultura polaczkow, straszny naród

Gość • Piątek [06.07.2018, 22:44:13] • [IP: 81.106.247.**]

Mysle, ze Pani od postu nie chodzilo o to ze jest w ciazy i maja ja puszczac tylko o to jakie cyrki sa na ogol w sklepie. I musze przyznac racje. Ja najwiekszy dyskomfort odczuwam w kolejce gdy kazdemu sie spieszy - jasne ja tez lubie wszystko szybko ale fajnie jakby chociaz czesc osob mogla wyluzowac. Mysle, ze jesli ktos mieszkal troche za granica to wie o czym mowie. A co do ciazy to mnie najczesciej przepuszczali panowie a nie kobiety i mimo, ze ciaze znioslam rewelacyjnie to jest to pewnien rodzaj choroby ale na szczescie nie trwa zbyt dlugo : (zycze kazdemu wiecej luzu i usmiechu bo zycie jest za krotkie na takie nerwy!

Gość • Piątek [06.07.2018, 18:24:35] • [IP: 62.69.241.***]

Po ilościach komentarzy widać, że to dobry temat. Mohery, emeryci, renciści walczą o swoje lepiej niż gladiatorzy. Jest ich całe mnóstwo, są cwani, wykorzystują każdą możliwość aby dostać swoje. Od 1 lipca dostali kolejną broń od PiSu i to będzie zapewne początek końca służby zdrowia

j444 • Piątek [06.07.2018, 16:54:15] • [IP: 176.221.123.**]

Mam jeszcze jedną uwagę, babcia czytelniczki mogła tylko powiedzieć cyt. " Kto leży pod figurą ten ma diabła za skórą", dlatego ja do kościoła nie chadzam, aby tym samym nie nosić w sobie ciało obce, czyli diabła, bo cóż bym mógł wtedy powiedzieć w kolejce, że co mnie tak wypchało.

Gość • Piątek [06.07.2018, 16:50:42] • [IP: 37.47.138.***]

Droga pani bo nie ma wrażliwości naszego społeczeństwa pokazał to strajk osób niepełnosprawnych w Sejmie. ...

j444 • Piątek [06.07.2018, 16:37:34] • [IP: 176.221.123.**]

Ciąża to nie choroba, to zaszczyt, że się nie jest bezpłodnym, nie znam powodu tej próby wymuszania jakiś udogodnień. W ciąży się tylko bywa (wykluczam królice) i dodaje ona siły, starość gdy nadejdzie to już pozostaje i odbiera siły, a więc porównywanie starości do ciężarnych jest nie tylko idiotyzmem, ale kompletnym nierozumieniem biologii. Inną sprawą jest, że kobieta w ciąży nie musi biegać po promocjach bo tylko tam są tłumy, kobieta w ciąży od tego ma tego, który ciążę spowodował, a jak go nie ma bo dostał szoku ciążowego i znikł, to są członkowie rodziny, znajomi, przyjaciele. O widoczne nienarodzone należy dbać we własnym zakresie, a nie żądać, aby o nie i jego nosicielkę dbało całe społeczeństwo.

Gość • Piątek [06.07.2018, 13:36:50] • [IP: 5.135.158.***]

A mnie niejednokrotnie posiadacze wózków wyładowanych jak tiry przeganiali na poczatek kolejki widzac, ze mam 2-3 rzeczy w reku chociaż nie jestem mocherem ani kobietą w ciąży... tylko fakt, nie robiłam afery i nikogo nie prosiłam ani nie nagabywałam, że chce szybciej wyjść ze sklepu

Gość • Piątek [06.07.2018, 12:01:31] • [IP: 94.254.142.***]

Czy ta pani w ciąży musi być pierwsza w kolejce??Czy to moja wina ze ona jest w ciąży??Skoro jest w 8 miesiącu to niech siedzi na d….e w domu i czeka na rozwiązanie a nie po promocjach babsko lata.Jesli ja jestem honorowym dawca to mam oczekiwać od społeczeństwa no właśnie, czego.Niejednokrotnie spotkalem sie z sytuacja gdzie osoba stojąca przede mną widziała iz trzymam jedna rzecz chciała mnie przepuścić ja zawsze na to dziękuje mam czas, bo, z jakiej okazji jedna osoba będzie decydowała o całej kolejce.Dzis kobieta w ciąży jutro z bachorem na reku i tak cale Zycie się przebuja na naiwności ludzkiej to jest wlasnie pokolenie 500+

Gość • Piątek [06.07.2018, 07:21:28] • [IP: 178.235.176.***]

Na gol nie krzystam z tej rubryki, ale dzis musze sie wpisac. Ma Pani ogromna racje. Z najwieksza wrogościa i zlosliwoscia spotykam sie na codzien ze stony osob starszych i tych, ktore krzyzem w kosciele leza. Jest to przykre pisac takie rzeczy, ale taka jest prawda. Pozdrawiam

Gość • Piątek [06.07.2018, 04:33:31] • [IP: 95.129.224.**]

Ta pani nie ma racji, opisana sytuacja występuje w czasie promocji towarów w lidlu i akurat w wyścigu do półek udział biorą, , kupcy"" za komuny nazywani, , spekulantami"" lub straganiarzami, ich wiek jest róźny. Zgarniają do koszyka towar w ilościach hurtowych, emeryt raczej tego nie zrobi. Ciekawe na jakiej pdstawie sądzi pani źe to akurat renciści i emeryci. Co do zachowania spekulantów wiadomo źe to chołota, i nic w tym dziwnego zawsze tak było...

Gość • Piątek [06.07.2018, 02:12:12] • [IP: 178.238.246.***]

Masakra to jest w komunikacji miejskiej. Potrafią stać nad tobą cały przejazd aż ustąpisz im miejsca a potrafią biec do autobusu jak Usain Bolt i że niby nie mogą stać.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 22:49:37] • [IP: 157.157.108.**]

W przychodniach to dopiero cyrki przychodza pogadac glownie o plonach na dzialce...raz do roku zdarzy mi sie zachorowac, siedza twardo dzierzac numerek lekarz wyszedl powiedzial ze jeszcze jedna osobe przyjmie. ..a to przyjde jutro i siedzi dalej pierdzieli o dzialce masakra jakas

Gość • Czwartek [05.07.2018, 22:28:49] • [IP: 178.235.176.***]

najwięcej wypowiedzi starych co kiedyś były w ciąży

Gość • Czwartek [05.07.2018, 21:15:20] • [IP: 178.238.246.**]

Ma pani racje tym dziadom brakuje kultury i szacunku do drugiego czlowieka, zwlaszcza tym wielce poboznym.Prosze sie nie przejmowac takich chamow jest w tym miescie na peczki, karma do nich wroci

Gość • Czwartek [05.07.2018, 21:13:57] • [IP: 94.254.225.*]

Karma powraca anprzrf ciąża jaka osoba była ta Pani. Nie powinno się tutaj przytaczając jak ktoś w kościele się zachowuje jakim jest katolikiem. Widać, że ta Pani pseudo katolik. Ja ani nie wierząca ani wierząca. Ale są jakieś normy. Naprawdę jak sie człowiek źle czuje niech posle kogoś po zakupy a nie narzeka na ludzi kolejkę itp. Wiadomo hormony w ciąży buzuja. Kobiety inaczej odbierają wszystko aż ponadto. Po za tym w 8msc (zależy ile przytyła ta Pani) już sie nie porusza tak sprawnie i winić. Że ktoś ją wynika ale nie lepiej powiedzieć, że wpxhycha sie. Na kobiety w ciąży też trzeba brać poprawkę na ich relacje z przebiegu zdarzeń. Hormony hormony.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 20:42:01] • [IP: 93.94.184.**]

Te wszystkie stare dziady to masakra. W kolejce z jednym chlebkiem i masełkiem nie może stać 5 minut a w kościele to potrafi całą mszę przestać albo i nawet na kolanach klękać. Nauczyć ich trzeba szacunku dla ludzi.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 20:35:56] • [IP: 188.146.32.***]

Ta Pani teraz jest w ciąży, ale kiedyś też będzie stara i wtedy się przekona, co to znaczy być starszą, schorowaną osobą. Mnie uczono szacunku do ludzi starszych bez względu na ich zachowanie, które wynika nierzadko z ich ciężkiego życia, pełnego stresu, czasami z powodu choroby, której nie mają wypisanej na twarzy.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 20:34:59] • [IP: 94.254.167.**]

Ta w ciąży ? Biorą główkę kapusty, wkładają ją pod bluzkę żeby zasymulować ciążę. A potem żeby się wprosić szybciej w kolejce.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 20:32:55] • [IP: 94.254.225.*]

Ciąża nie choroba. Sama kiedyś byłam w ciąży. Miło jak ktoś przepuści w kolejce. Ale chciało.sie dziecka trzeba się przemęczać. 9miesiecy tylko ten stan trwa a starość nie zniknie. I kobiety w ciąży wymuszają wiele. A co jak urodzi się dziecko też przepuszczać bo ona z dzieckiem w kolejce. Ludzie nie szalejcie. Hormony buzuja kobiecie. Wiele kobiet co to nie one w ciąży i obchodzić się z jajkiem jak się źle czuje nie może stać w kolejce niech mąż/pattner/ktos znajomy zrobi zakupy a nie narzeka na ludzi. Sama pamiętam jak dwa lata temu siedząc w przychodni w 7miesiacu na pobranie krwi kolejka że prawie półtorej godziny czekania i nie prosiłam o przepuszcza nią a wpada młodziutka dziunia bo ona w ciąży i musi wyniki zrobić i poza kolejnością. Jak dziś pamiętam ludzi patrzących na nią i na mnie i nikt nie przepuścił.. bez przesady.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 20:27:41] • [IP: 92.42.113.***]

Ta Pani ma dużo racji. Tak zachowujący się dzisiaj emeryci to są wczorajsi menele i esbecy.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 19:45:36] • [IP: 178.235.177.**]

Widuję w kolejkach dużo osób w ciąży gastronomicznej, zarówno mężczyzn, jak i kobiety. Co mam robić - poradzcie!

Gość • Czwartek [05.07.2018, 19:06:59] • [IP: 62.69.252.***]

Pracując jako kasjer napatrzalam się na takie sytuacje. Są Matki które w zaawansowanej ciąży stoją w kolejkach nie prosząc o ustapienie miejsca do kasy są też MADKI które ledwo w ciążę zajdzie i już żąda! Są tak samo dziadki i Dziady ci drudzy niestety występują w większości. Trzeba brać poprawkę na jednych i drugich i nie kłócić się bo tylko nerwy człowiek traci.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 18:56:01] • [IP: 89.1.97.**]

Przywileje dla kobiet w ciazy? Urodza debili ktorzy gdy dorosna wyzwiskami sie odwdziecza. Takie to Polskie kulturalne spoleczenstwo, niestety. Jednym slowem buractwo.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 18:07:58] • [IP: 37.248.161.***]

A ja was wszystkich zaskoczę. Ciąża to jest forma choroby. Jest to obcy organizm w środku. W dodatku pasożyt. Dlatego właśnie kobiety wymiotują w początkowej fazie ciąży. Gdyby nie specjalne hormony, to organizm wydalil by płód. Także ciąża to jak najbardziej choroba!! Podtrzymywana odpowiednimi hormonami...

Gość • Czwartek [05.07.2018, 18:07:39] • [IP: 83.23.250.*]

U lekarza zdrowi nie siedzą. Przynajmniej w większości. Mi również przypomina się sytuacja, kiedy jako młoda jeszcze osoba, po ciężkiej operacji, poszłam do lekarza. Panią w ciąży przepuść, z małym dzieckiem- przepuść. Pytam: z jakiego powodu? Dlaczego ktoś cierpiący z bólu, gorączki, ze złamaną nogą, ręką lub z jakiekolwiek innego powodu ma przepuszczać w kolejce osobę starszą, matkę z dzieckiem lub ciężarną? W imię czego mam cierpieć dłużej i ponosić konsekwencje, że ktoś przyszedł do lekarza później ode mnie? Mój ból i moje cierpienie jest mniej ważne? A może jak nie mam małego dziecka, nie jestem w ciąży lub nie mam 80 na karku to pozbawia mnie czucia, nie mam pilnych spraw do których muszę wrócić? Zaznaczam, że jestem matką i rozumiem, że są sytuacje wyjątkowe, a kobiecie w ciąży lepiej się siedzi niż stoi w autobusie, ale nie każdy, kto nie ustapi miejsca to od razu cham. Pozostali też mają zły dzień, chorują lub bardzo się spieszą.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 17:52:48] • [IP: 80.245.178.**]

A ja tam wpuszczam takie kobiety jeśli jest taka potrzeba (czyli kiedy jest kolejka a nie ja i pani z widoczną ciążą) i im ktoś przy tym się bardziej pieni tym większą mam satysfakcję …………. bo prawdą jest, że szybciej przepuści taką kobietę facet niż inna seniorka.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 17:51:42] • [IP: 80.245.178.***]

Niektórzy to się zachowują jakby co najmniej 3 godziny musieli stać w tych kolejkach.. problemy pierwszego świata. Najlepiej to w ogóle poproście sklep o kategorie kas. Do pierwszej kasy zapraszamy kobiety w ciąży, drugiej - seniorów, trzeciej - rodziny wielodzietne, czwarta - osoby ze skrzywieniem kręgosłupa, piąta - wszyscy skarżący się na ból pięty...

Gość • Czwartek [05.07.2018, 17:17:35] • [IP: 188.146.32.***]

Mogłabym tej Pani współczuć, gdyby nie ostatnie zdanie, w którym pokazała swoją kulturę. Niczym nie różni się od tych, których opisuje.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 17:08:02] • [IP: 95.166.56.***]

Kobieta w ciąży powinna bardziej uważać na siebie. Dzisiaj nie brakuje sklepów, w których nie ma kolejek po koszyki ani przepychanek przy wejściu. Coś mi się wydaje, ze pani grubo przesadza...

Gośćgość • Czwartek [05.07.2018, 16:59:04] • [IP: 178.238.250.**]

Sam jestem starszym emerytem i tutaj całkowicie się zgadzam z tą Panią.Nie tylko w sklepach tak się zachowują ale wystarczy pojechać komunikacja miejska a przekonacie sie jak potrafią się zachowywać, zjmują dwa miejsca/drugie dla torebek/ i nic ich nie obchodzi, że drugi pasażer nawet starszy musi stać.Wielokrotnie na to zwracałem uwagi szczególnie tym" moherom" w autobusie nr 2 aby zajmowali jedno miejsce bo i tak nie płacą -odpowiedzi nie mogę przytoczyć bo na tym portalu nie wolno bluźnić.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 16:55:06] • [IP: 77.88.191.***]

Ile tu jadu typowego dla katolickiej kultury. ..

Gość • Czwartek [05.07.2018, 16:47:33] • [IP: 188.107.3.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [05.07.2018, 16:33:57] • [IP: 94.254.229.***]

Młoda kobieto w zaawansowanej ciąży, pamiętaj że czas tak szybko mija i Ty też będziesz staruszką. Życzę Ci, żeby zakupy robili Tobie członkowie rodziny, znajomi.Nie jest to tak prosta i lubiana sprawa dla staruszki. Tymczasem przyda się więcej szacunku i tolerancji między ludźmi wogóle, a życie będzie łatwiejsze dla wszystkich.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 16:28:07] • [IP: 94.254.229.***]

Ciesz się babo" bez dnia zwolnienia lekarskiego" . Nie każda ciąża przebiega jak twoja. A czy ktoś w ciąży czy nie nie może być popychany bądź obrażany przez bijących się o karpia!

Gość • Czwartek [05.07.2018, 16:26:04] • [IP: 94.254.229.***]

Tępe dzidy!! Czy potraficie czytać ze zrozumieniem? Kobieta nie liczy na taryfy ulgowe tylko zwróciła uwagę na pędzących i rozpychających się łokciami staruszków. Apeluje o zrozumienie w czasie ciąży. Czy ja będąc w ciąży mam chodzić kanałami by nie narazić się dziadowi wyzywającemu mnie od puszczalskich w sklepie? Żal.pl

Gość • Czwartek [05.07.2018, 16:23:35] • [IP: 88.156.234.**]

A co Ona pierwsza w ciąży ciąża to nie choroba a jak zile się czuje to niech siedzi w domu

Gość • Czwartek [05.07.2018, 16:13:02] • [IP: 178.235.183.***]

, , Mamo!, myślałam, że zemdleję, , mówi.To nie mogłaś podejś do kasy. Nie, bo nikt nie chciał przepuścić. , tylko ubliżali.Brzuch wisi prawie na kolanach, nogi spuchnięte jak u słonia, może urodzić w każdej chwili, a zakupy czasem trzeba zrobić, bo nie ma nikogo.Za moich czasów, wszędzie były kartki, że kobiety obsługujemy poza kolejnością.Ci, co są tacy bez empatii do ciężarnych, to ich mamusie korzystały z tego przywileju. Niech je zapytają, czy stały w kolejce. Jestem zniesmaczona komentarzami. Wstyd. A tak niewiele to kosztuje kochani.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 16:09:38] • [IP: 50.100.184.**]

Tak powinno byc KOBIETY W CIAZY BEZ KOLEJKI, a PANI zycze pomyslnego rozwiazania i nie mozna sie denerwowac, bo szkodzi malenstwu.Tak na marginesie skad tyle wredoty u tych ludzi, przeciez maja czas i powinni sie cieszyc kazda chwila.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 15:58:53] • [IP: 80.245.179.***]

Hehe racja... Zawsze się najbardziej spieszą emeryci. Poczekaj jak urodzisz i dziecko Ci się będzie darlo w kolejce to jeszcze te zabiegane babcie poprosza o przepuszczenie bo mają tylko buleczke. Uprzejmość okazywali mi w ciąży prawie wyłącznie kasjerzy i Młodzież.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 15:49:38] • [IP: 77.252.68.**]

ciąża to nie choroba. Trzeba było nie zachodzić biedulka. Ś

Gość • Czwartek [05.07.2018, 15:28:23] • [IP: 62.69.253.***]

za chwilę wybuchnie wojna polsko-polska a pani się skarży że w kolejce nie miło... niech pani pomyśli w jakim nieznośnym kraju przyjdzie żyć jej dziecku gdy pislamiści będą dalej okupować Polskę...

Gość • Czwartek [05.07.2018, 15:21:13] • [IP: 92.42.112.**]

Kobieta w ciąży odpowiada za jeszcze nienarodzone życie, kiedy zaslabnie lub omdlejeje może to nieść za sobą tragiczne skutki. Jak dla mnie człowiek który tego nie rozumie to burak i egoista. Najlepsi są tacy co ledwo co idą, a jak usłyszą że kasa zostanie otwarta to lecą taranując innych..

Gość • Czwartek [05.07.2018, 15:17:49] • [IP: 83.185.82.***]

Gość • Czwartek [05.07.2018, 13:37:02] • [IP: 93.94.190.***] Zgadzam sie w 100% Nauczmy sie sacunku to wszyscy bedziemy zadowoleni Proste. . Ale czy w naszym kraju do wykonania? Watpie...

Gość • Czwartek [05.07.2018, 15:16:56] • [IP: 178.238.250.***]

Młoda ciężarna kobieto, nie wszystkie mohery są moherami i modlą się pod figurą, więc nie stawiaj wszystkich starszych ludzi pod jedną ścianą. Ciąża to nie choroba, tak powiedział mi swego czasu mój lekarz ginekolog i nie stosował wobec mnie żadnej taryfy ulgowej pomimo zatrucia ciążowego właśnie w 8 m-cu ciąży. Nie dostałam ani jednego dnia zwolnienia więc nie rób z siebie mimozy. Twoja ciąża twoja sprawa, jak źle znosisz kobieto ciążę to siedź w domu, a zakupy niech robi mąż w końcu zmajstrował więc i niech ma udział w uciążliwościach. I to tyle!

Gość • Czwartek [05.07.2018, 15:08:23] • [IP: 93.94.188.***]

do Gość • Czwartek [05.07.2018, 14:09:29] • [IP: 178.235.182.*] a ja uważam że ciąża to nie choroba i kto zmajstrował ten powinien pomagać kobiecie w ciąży

Gość • Czwartek [05.07.2018, 14:49:42] • [IP: 89.174.73.**]

prawda, cała prawda.ot, widoczek z autobusu: siedzi młody człowiek, a na przystanku wsiada kobieta z brzuchem pod brodę i babcia.facet wstaje i mówi do ciężarnej proszę.kto zajął miejsce? babka, bo ona stara, ale ruchy młode, bo skoczyła jak sarenka.2 przykład:kobieta mówi do ciężarnej, pani podejdzie bez kolejki do kasy.na to dziadek:ja też tu stoję.kobiecina wkurzona i mówi, ale pan nie ma ciężarnego brzucha.kultura, że hej

Gość • Czwartek [05.07.2018, 14:43:40] • [IP: 178.238.253.**]

Dziękuje za kolejne ŻYCZENIA MOHEROWE BERETY, obrażać babcie, matki można bezkarnie, a może refleksja, bo są spore przeceny, a jakie emerytury to niech pani zapyta jakąś starsza osobę, życzę pani szczęśliwego rozwiązania!

Gość • Czwartek [05.07.2018, 14:20:04] • [IP: 176.221.122.***]

14.09.49 a czemu w Pierwszej kolejności. W końcu jej macica jej wybór.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 14:19:50] • [IP: 109.243.149.***]

Powtarzanie stereotypów" że kto klęczy pod figurą..."(itd.) jest zwyczajnie obraźliwe, nieprawdziwe, krzywdzące. Zresztą, ta kobieta stosuje dziwna kwalifikację: jeśli ktoś jest stary, to jest wierzący. W Świnoujściu regularnie praktykuje tylko ok.15% mieszkańców (tu korzystam z wywieszonych wyników liczenia wiernych na Mszach w określona niedzielę w parafii Gwiazdy Morza, to była swego czasu jedyna parafia, która zaraz po liczeniu wywiesiła takie wyniki). Zatem można uznać nasze miasto za w zasadzie ateistyczne lub obojętne wyznaniowo, jedno z najmniejszym procentem praktykujących w kraju (podobnie jest tylko w okręgu łódzkim lub niektórych wielkich miastach). A swoją drogą nie pamietam sytuacji, by nie przepuszczono kobiety w ciąży. Dziwię się tezie listu.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 14:09:29] • [IP: 178.235.182.*]

Uważam, że powinna obowiązywać zasada, że kobiety w zaawansowanej ciąży obsługiwane są w pierwszej kolejności.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 13:39:56] • [IP: 178.238.251.***]

Ci żli starsi wyrośli przecież z młodych niby dobrych !

Gość • Czwartek [05.07.2018, 13:37:02] • [IP: 93.94.190.***]

Ludzie przecież to o szacunek chodzi, a nie oto czy ktoś jest moherem czy kobietą w ciąży. Brakuje nam Wszystkim kultury i zwykłej życzliwości, nawet komentarze są mało kulturalne pełne jadu i złości. Proponuję każdemu z Państwa być dzisiaj życzliwym dla drugiego człowieka. ot tak po prostu. Pozdrawiam

Gość • Czwartek [05.07.2018, 13:28:11] • [IP: 94.254.230.***]

Przykre to, ale prawdziwe... To samo dotyczy promów bielików mohery widzą że szlabany zamknięte to się pchają jak samopas pod szlaban, obok szlabanu jakby mogły to i by wyrwały ten szlaban, druga sytuacja w sklepie w Kauflandzie, chciałem kupić sobie parę plastrów szynki, sera no dosłownie max 20 plastrów ile to czasu ? 2 minuty aby skroić, policzyć pieniądze, zapłacić dziękuję do widzenia, ale nie stary moher wie lepiej i z jadaczka do mnie że gówniarzem jestem i muszę ją przepuścić, owszem zrobiłem to, puściłem z wielką pogardą ponieważ przez owa starsza Panią stracilem kupę czasu przez co obszedłem sklep dwa razy a ona dalej wybierała swoje, , przysmaki, , dlatego i ja straciłem jakikolwiek szacunek do takich ludzi, nie wspomnę już o autobusach, stać pod blokiem i plotkować potrafią godzinami, ustać w autobusie jeden przystanek to już wielki problem. ..

MEWA • Czwartek [05.07.2018, 13:26:19] • [IP: 185.210.39.***]

Reasumując wypowiedź tej Pan... Kobieto w ciąży, staruszku, zagorzała katoliczko, nastolatku, bądźcie dla siebie mili, uprzejmi. Traktujcie drugą osobę tak, jak sami chcielibyście być potraktowani.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 13:25:28] • [IP: 83.23.189.**]

Szanujmy się wzajemnie, czy to starsza osoba, czy ciąża, nie wyzywajmy się.Każdy z nas ma swoje przywileje, jesteśmy młodzi, rodzimy i starzejemy się, ale to prawda z tymi starszymi NIEKTORYMI osobami, wydaje im się, że są najważniejsi.Pracujmy na ten szacunek wszyscy. To prawda w naszym mieście większość emerytów wojskowych i wydaje się im, ze jeszcze zyją w komunie. Miłego dnia.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 13:14:05] • [IP: 83.23.189.**]

w każdym miejscu tak jest, osoba starsza uważa, że jemu sie wszystko nalezy, bo jest starsza, tak jesteśmy tez wychowani, ale jest pewne ale, od tej starszej osoby wymaga się również szacunku i poszanowania

Gość • Czwartek [05.07.2018, 12:57:54] • [IP: 178.235.177.***]

zadna nowosc od lat to wiadomo ze mohery spiesza sie do sw Piotra niby na emeryturach a nie maja czasu a o szacunku juz nie wspomne swietych udaja do kosciolka biegaja a jak to p.napisala to diably

Gość • Czwartek [05.07.2018, 12:53:07] • [IP: 5.60.220.***]

UUuu!! Święta bo w CIĄŻY, chciała być w ciąży to jest, to nie żadna choroba.Wstyd kobieto i nie obrażaj starszych ludzi.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 12:50:08] • [IP: 37.47.167.***]

Morze mój żal, uległem wypadkowy samochodowemu 1999roku krótko mówiąc prowadziłem gospodarstwo domowe sam, nie miałem żadnej opieki musiałem radzić sam, zakupy robiłem w kiosku osiedlowym, jedyna osoba która pomogła była starsza osoba tzw Moherowy Beret i taka jest prawda. Trzeba być dobry jak Chleb. Pozdrawiam panią ma 59lat życzę dużo zdrowia pani i potomkowi.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 12:16:24] • [IP: 37.47.189.**]

Moim zdaniem coś jest nie tak - kobieta w ciąży zazwyczaj przez całą ciążę jest teraz na zwolnieniu, często są roszczeniowe więc niech nie narzekają na emerytów tylko zweryfikują swoją postawę.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 12:14:58] • [IP: 92.42.112.***]

Jakby tak przepuszczac, ciezarne, emerytow, rencistow, ZBoWiD i Sybirakow, to zdrowy człowiek w wieku produkcyjnym doszedłby do kasy godzine po planowanym zamkniciu sklepu. Czasy PRL-u i pustych półek dawno minły i nie ma co robić z igły wideł i pchacsie jako pierwszy- widać, że naprawde od dobrobytu nie tylko we łbach sie poprzewracało. Jedyne na co można narzekać to na ślimaki i mało ogarniete panie za ladą lub przy kasie, ale każdy chce żyć i gdzieś musi pracować

Gość • Czwartek [05.07.2018, 12:05:48] • [IP: 37.47.164.**]

Ludzie co jest z Wami? Ciąża to nie choroba to fakt ale różnie się ją znosi i jest ogromnym wysiłkiem dla organizmu, korona z główki nie spadnie jak przepuścicie ciężarną w kolejce, w końcu nie jest nią co druga kobieta! Co do ludzi starszych to bywa różnie- kwestia charakteru ale faktem jest że jak się trzeba wykłócić lub wbić w kolejkę to dostają nieludzkiej energii i żywotności. Szanujmy się nawzajem bez względu na wiek a wszystkim będzie lepiej!

Gość • Czwartek [05.07.2018, 12:02:00] • [IP: 178.235.177.***]

Nasz naród schodzi albo już zszedł na psy.Zanik elementarnej kultury mamy co krok w każdym elemencie życia codziennego.Rządzi tzw polactwo żądne wypchnąć ciężarną kobietę z kolejki, zepchnąć rowerzystę do rowu, nabluzgać na suwerena w autobusie czy zakomunikować gdzie trzeba, że sąsiad ma drogi samochód, a jest emerytem...

Gość • Czwartek [05.07.2018, 12:00:02] • [IP: 194.120.84.*]

Lidl na 11 listopada jest chyba najgorszy pod tym względem, tam zawsze jest cyrk starych dziadów przy kasie. Nie jestem ani kobietą ani w ciąży, mnie staruchy taranują koszykami i dyszą mi przegniłym oddechem na ręce stojąc mi na butach

Gość • Czwartek [05.07.2018, 11:59:50] • [IP: 83.23.188.***]

jak można napisać, że" część osób starszych to chamy"?? Ludzie! sami będziecie starzy - po udarach, zawałach, zmęczeni, odsunięci od społeczeństwa.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 11:53:37] • [IP: 94.254.231.**]

Przykre to, ale prawdziwe... To samo dotyczy promów bielików mohery widzą że szlabany zamknięte to się pchają jak samopas pod szlaban, obok szlabanu jakby mogły to i by wyrwały ten szlaban, druga sytuacja w sklepie w Kauflandzie, chciałem kupić sobie parę plastrów szynki, sera no dosłownie max 20 plastrów ile to czasu ? 2 minuty aby skroić, policzyć pieniądze, zapłacić dziękuję do widzenia, ale nie stary moher wie lepiej i z jadaczka do mnie że gówniarzem jestem i muszę ją przepuścić, owszem zrobiłem to, puściłem z wielką pogardą ponieważ przez owa starsza Panią stracilem kupę czasu przez co obszedłem sklep dwa razy a ona dalej wybierała swoje, , przysmaki, , dlatego i ja straciłem jakikolwiek szacunek do takich ludzi, nie wspomnę już o autobusach, stać pod blokiem i plotkować potrafią godzinami, ustać w autobusie jeden przystanek to już wielki problem. ..

Gadochan • Czwartek [05.07.2018, 11:44:14] • [IP: 176.221.123.**]

W imię czego to szczucie jednych na drugich, szanowna redakcjo? Na czole mieli napisane, że są moherowi? Odstosunkujcie się może wreszcie od moherów, bo w Ś-ciu akurat najwięcej jest emerytów mundurowych i ogólnie czerwonych - to oni wyrastali w przeświadczeniu, że wszystko im wolno.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 11:43:44] • [IP: 93.105.190.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [05.07.2018, 11:40:39] • [IP: 83.23.194.**]

Moim zdanie najgorsi sa starsi ludzie.afery w sklepach to tylko dzieki nim.mowia ze mlodzi sa okropbi.moze racja ale moherowe berety sa gorsze.wiem bo pracuje w sklepie i z tego co wiem mlodzi bardziej szabuja innych biz wam sie wydaje.a ta pani nie chciala korzystac z przywilejow tylko zwrocic uwage na chamskie zachowanie starszych ludzi.wiadomo nie wszyscy sa tacy ale wiekszosc jest.sama czasem mam ochote im cos zrobic zeby sie ogarneli.najwieksze chamstwo wsrod starszych.az nie chce sie byc milym dla ludzi.zenada

Gość • Czwartek [05.07.2018, 11:38:02] • [IP: 93.94.190.**]

ciekawe co by bylo gdyby tak 10 pań w ciąży ustawiło się naraz w jednej kolejce. która stanęłaby pierwsza, a która na końcu kolejki?

Gość • Czwartek [05.07.2018, 11:37:40] • [IP: 46.76.45.***]

ha ha ha, nie ma nigdzie w Świnoujściu drzwi obrotowych przy wejściu do sklepu

Gość • Czwartek [05.07.2018, 11:35:43] • [IP: 62.69.253.***]

ale ciąże nie są chyba jeszcze obowiązkowe?! jeśli się ktoś decyduje na brzuch to trzeba się liczyć z niedogodnościami a nie wymagać jakiegoś specjalnego traktowania...

Gość • Czwartek [05.07.2018, 11:30:48] • [IP: 94.254.231.***]

Ciąża to nie choroba

Pazdzioch • Czwartek [05.07.2018, 11:19:31] • [IP: 83.23.255.***]

Bo takie babcie, dziadki myślą że jak mają po 70, 80lat to im wszystko wolno, mialem podobna sytuacje tylko z panem ok50 zwróciłem mu uwagę, jaki kozak aż oplul taśmę w sklepie, jak podszedłem bliżej do niego nagle policja zaczął straszyć a jeszcze 10m dalej był ura bura szef podwóra

Gość • Czwartek [05.07.2018, 11:15:18] • [IP: 176.221.122.***]

czytam komenatrze i myśle że większość to sami idioci, mnie tez nigdy nikt nie przepuścil w kolejce, zawsze musiałam swoje odstać, ludzie udawali że nie widza, pamietam jeden dzień na tydzień przed porodem prawie zemdlałam w sklepie z upału, kolejka długa, ale oczywiście wszyscy wokól mnie ślepi, dopiero jak mi się slabo zrobilo to nie zapomne słow zdziwenia " to Pani w ciązy jest??", jedno co mi się cisnęlo wtedy na usta to " nie k...a mam taki brzuch od chlania piwska"

Gość • Czwartek [05.07.2018, 11:06:02] • [IP: 178.235.183.***]

I jedni i drudzy i trzeci są siebie warci.Spójrzmy w lustro zanim coś napiszemy i udostępnimy.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 11:04:30] • [IP: 37.47.156.**]

A najlepiej jest w Rossmanie... Stoję ja a za mną ciężarna młoda kobieta z równie młodym chłopakiem. Pani w kasie mówi do ciężarnej proszę podejść bez kolejki... A w kolejce tylko ja i wpuszcza te Panią przedemnie... I zaczyna się a ma Pani to a ma Pani tamto a aplikacje pani ma... I ci młodzi ludzie zajęli dobre 10 minut a ja stoję jako ta kolejka. Ja też jestem zmęczona też byłam w ciąży i też jestem klientem... O co tu kur... chodzi

Gość • Czwartek [05.07.2018, 10:58:57] • [IP: 178.238.250.***]

Idiotko kiedyś ty tez będziesz moherem! A kto Cie urodzil?

Gość • Czwartek [05.07.2018, 10:53:12] • [IP: 92.42.112.**]

Cyt.:TEN CO SIĘ NAJWIĘCEJ MODLI MA DIABŁA ZA SKÓRĄ! Dlaczego ta Pani ubliża ludziom, którzy dużo się modlą; nie można wszystkich wrzucać do tego jednego worka. Pisze o wrogości i pogardzie z jaką się spotyka, a sama, wobec innych to samo czyni. Czuje się przez Panią obrażona, bo jestem osobą wierzącą i praktykującą, a nie jestem wrogo nastawiona ani do kobiet w ciąży, ani do osób starszych i zawsze staram się im, w miarę swoich możliwości, pomóc.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 10:51:36] • [IP: 95.129.228.***]

Komentują ludzie co nie mają dzieci. A co jak przyszły ojciec dziecka zapieprza na chleb dla tego dziecka, co jak starsza pani popchnie ciężarna i poroni? Pomyślnie zanim napiszecie cokolwiek, ciąża to nie choroba ale każdy chce mieć zdrowego potomka, dziad Ci na starość zapracuje na emeryturę? I nie trzeba mieć żadnego 500+, są kindergeldy zaraz za granicą i nie ma reguły czy na drugie pierwsze czy czternaste dziecko. Ci co mówią że to nie choroba życzę Wam że jak wasze kobiety lub Wy same kobiety będziecie mieć komplikacje i musiały leżeć w łóżku 3 miesiące z cukrzyca ciążowa i wtedy pogadamy.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 10:50:07] • [IP: 95.129.226.**]

TANIE PAŃSTWO PIS -A GDZIE MA KUPOWAĆ EMERYTA JAK NIE W MARKECIE BO TAM NAJTANIEJ ?. A KURACJUSZE ZA 500+ ONI WSZYSTKO WYKUPIĄ I ZJEDZĄ. LALA W CIĄŻY SIĘ NIE WEPCHAŁA BEZ KOLEJKI.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 10:47:20] • [IP: 88.156.232.**]

Racja Te staruchy zachowują się okropnie (większość z nich). Najbardziej to widać w takich sklepach jak netto. Nie mają litości dla nikogo, po trupach do kasy...A pieczywo zawsze brudnymi łapami bez rękawiczek muszą wymacac zanim wezmą te odpowiednią dla nich bułkę. ..Brudasy

Gość • Czwartek [05.07.2018, 10:46:12] • [IP: 77.115.22.**]

Do IP 95.129.226 co za cham, prostak.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 10:45:34] • [IP: 87.151.234.**]

Do emeryt • Czwartek [05.07.2018, 08:44:59] • [IP: 62.69.251.***] i z takiego porodu powstałałeś 50letni emerycie.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 10:44:05] • [IP: 95.129.226.**]

Z pis że ma przywileje?

Gość • Czwartek [05.07.2018, 10:40:22] • [IP: 178.8.89.***]

To wina kierownika sklepu gdzie są wywieszki o pierszeństwie dla ciężarnych ? I wszystko w temacie.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 10:40:01] • [IP: 46.76.45.***]

Starsi starszymi ale nigdy nie ustępuję ciężarnej albo kobiecie z wózkiem jeżeli jest w towarzystwie kogoś innego (wszystko jedno czy mężczyzny czy kobiety).

Gość • Czwartek [05.07.2018, 10:37:15] • [IP: 178.238.250.**]

Co tu pisać. Skoro moherowe in vitro nie uznają to i w ciążę nie zajdą. Ale chłopy że tak się zachowują. Zapewne ani żołądż ani dąb.

M • Czwartek [05.07.2018, 10:36:00] • [IP: 176.221.110.***]

"locha", " jajko śmierdzące", " roszczeniowa paniusia" i magiczne słowa" ciąża to nie choroba" - aż żal czytać te komentarze. Założę się, że piszą to albo małolaty albo faceci których partnerki nie były w ciąży albo starzy tetrycy. Przykro, że mamy coraz bardziej wyedukowane społeczeństwo a nadal tyle nienawiści w nas! Pani w komentarzu z 08:50:02 napisała wszystko co trzeba, może to przeczytajcie i proponuję chwilę refleksji.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 10:33:19] • [IP: 178.235.176.**]

To pani jest ograniczona może najpierw nich pani spojrzy na siebie bo cały konflikt chyba zaczął się od pani.Pamiętam te dobre czasy że kobiety w ciąży i z małymi dziećmi zawsze były obsługiwane poza kolejnością. Sam jestem starym człowiekiem i zawsze staram się aby przepuścić taką osobą a gdy to proponuję to kobiety odmawiają bo się boją tego całego zamieszania w kolejce i młodzi i starzy wielce oburzeni i przy okazji obrywam i ja.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 10:24:01] • [IP: 178.238.247.**]

ale bzdury, jak jest w ciąży to nie znaczy że jest świętą krową

Gość • Czwartek [05.07.2018, 10:23:27] • [IP: 164.127.218.***]

Tekst z wysmażoną sztucznie tezą:" starsi ludzie są ŹLI, a wobec kobiet w ciąży wśród starszych osób napotkac można tylko wrogość". Widziałem cos odwrotnego, szanowano i przepuszczano kobiety w ciąży i nawet z małymi dziećmi. Najpierw czytałem tekst drukiem wytłuszczonym, już wtedy tknęło mnie: użyto pogardliwego przezwiska" mohery". I zakończenie listu pokazało, że nie przypadkiem, bo w samym zakonczeniu listu ta nieszczęsna i niemądra kobieta oskarża ludzi wierzących, cytuje stereotypowe, obraźliwe powiedzonko (swoją drogą, a skąd pewność czy dana osoba jest wierząca?) Ono było wykorzystywane gdy ktos niepraktykujący chce jakoś określić się wobec Boga, Kościoła, wtedy już zdarzało się, że słyszałem to jedno z najgłupszych zdań o tym, że jeśli ktoś wyraża swą wiarę, to właśnie świadczy o nim źle. Ten chwyt stosuje się też przy polemice o aborcji, o powściągliwości seksualnej przed slubem, atakuje się akcentujących czystość. -Żenujące.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 10:19:42] • [IP: 89.1.97.**]

Bo ciaza nie jest choroba tylko stanem, wiec jesli kobieta w ciazy mysli ze jest osoba chora no to juz sprawa dla psychiatry. A co do osob starszych, nie wszystkie starsze osoby sa, czy musza byc chore a skoro maja sily brac udzial w procesjach po kilka godzin, czy protestach niezadowolonej opozycji, to i w kolejeczce powinni sie ustawic i nie robic z siebie posmiewiska ze jest sie starszym. Wszyscy kiedys bedziemy w starszym wieku i co, segregacja mniej czy wiecej stary?

Schoolwysyn • Czwartek [05.07.2018, 10:17:43] • [IP: 94.254.237.**]

Komentarze sa żenujące. Wiekszosc emerytow mentalnie tkwi w czasach kolejek społecznych - nachalni, agresywni i roszczeniowi, byle na czyms zaoszczedzic i wnusi lub corci pomoc.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 10:13:26] • [IP: 95.129.228.***]

:02] • [IP: 62.69.253.***] po pierwsze nie każdy kto chce mieć dziecko chce je tylko z powodu 500+ a) można i owszem i tak też robią bo ustąpienie kolejki to czysta kultura a nie przymus b) nie w każdym sklepie wszystko dostaniemy to co chcemy c,) a przyszły ojciec bardzo możliwe że akurat pracuje wiem to takie dziwne że ojcowie pracują.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 10:12:12] • [IP: 94.254.228.***]

Jestem dobrze wychowana z poszanowaniem dla ludzi starszych ale gdy tylko będę w ciązy oczywiście że będę korzystać z przywilejów nie stania w długich kolejkach. A niech sobie gadają ile chcą i gapia się ile chcą - wtedy będę mieć to w moich cudownych jedrnych czterech literach...

Gość • Czwartek [05.07.2018, 10:08:11] • [IP: 5.174.164.***]

Katolicka kultura.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 10:06:18] • [IP: 109.243.146.***]

czeba było aborcje zrobić i problem z głowy

Pazdzioch • Czwartek [05.07.2018, 10:06:13] • [IP: 83.23.255.***]

Starsze osoby to chamy lać i patrzeć czy równo puchnie Można ich zaliczyć do jednej grupy z taksowkarzami, wojskowymi i rowerzystami czyli jedna wielka banda przyglupow

Gość • Czwartek [05.07.2018, 10:03:17] • [IP: 178.235.182.***]

Zdawać by się mogło że ciężarna wycągnięta z kryzysu lat 80 i bierze udział w wyścigu w wejściu do skepu, przy kasach to i owszem czasami trzeba postać, ae wejście do sklepu jest puste i nikt się o nie nie bije ani nie prześciguje, spojrzenie pani ciężarnej jest mocno przesadzone, pani oczekuje że ze względu na jej stan wzyscy będą ją hołubić a tutaj nikt uwagi nie zwraca...

Gość • Czwartek [05.07.2018, 10:00:08] • [IP: 92.42.118.**]

Ciążą to nie choroba, też ten tekst usłyszałem - to spuścizna komunizmu i nieludzkiego podejścia do życia. W cywilizowanych kulturach kobieta w ciąży jest specjalnie traktowana. Nosi w sobie nowe życie, naszą przyszłość. Nieważne, czy to starszy, czy młodszy powinien taką kobietę specjalnie traktować. Młodzi nie skażeni komuną bardziej to rozumieją niż starsi. Pani życzę szczęśliwego rozwiązania i pociechy z dzieciątka.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:55:56] • [IP: 93.94.186.**]

Święta krowa, bo w ciąży?Jest już tyle sklepów w mieście, że nie musisz się pchać tam, gdzie są największe kolejki.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:54:16] • [IP: 37.47.100.**]

Debile wypisują swoje wywody. Oby wasze kobiety matki i ch** wie kto z waszych bliskich z ciążowym brzuchem zostal tak skrytykowany i wypchnięty z kolejki aby Wam się chore dzieci rodziły patolo chodząca... Jebany kraj emerytów... Czytam i nie wierzę. ...

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:52:21] • [IP: 178.235.178.**]

Tak to prawda ciąża to nie choroba ale stan odmienny i czasami bardzo uciążliwy.Ludzie zastanówcie się co piszecie.Ja jestem w siódmym miesiącu ciąży i zgadzam się w 100% z autorką artykułu.A tym wszystkim którzy piszą te wszystkie durne komentarze radzę by założyli sobie na plecy 10 kg worek i spróbowali z nim funkcjonować chociaż przez jeden dzień.Bardzo ciężko przechodzę ciążę i ze względu na specyficzny rodzaj pracy mojego męża też muszę o czasu do czasu zrobić zakupy sama i uwierzcie że zawsze jestem zasmucona brakiem zrozumienia i empatii ze strony ludzi.Zawsze starałam się pomagać osobom starszym czy kobietom w ciąży a teraz kiedy sama jestem w tej sytuacji stałam się niewidoczna dla otoczenia.A komentarze kiedy znajdzie się ktoś kto mnie przepuści w kolejce albo kasjer poprosi abym podeszła bez kolejki są naprawdę przykre.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:51:56] • [IP: 178.235.182.***]

Pamiętam czasy kiedy w sklepach było wszystko na kartki a ciężarne wtedy młode, jak to państwo piszą rozkladajace nogi kobiety, ustawiały się bez kolejki w sklepach. Gdy rzucili cukier czy kawę czy nawet pomarańcze to po kilka razy stawały bez kolejki z boku machać książeczką ciążowa. Wtedy nikt ich nie krytykował. Teraz te same kobiety pluja jadem, zawistnie. Zapomnialy co same robiły.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:49:22] • [IP: 88.79.100.**]

Przeciez to sz przedstawiciele gatunku :" Homo-sapie" nie mylic z homo-sapiens. Ale to nie wszystko w sród przedstawicieli" homo-sapie" jest kilka podgatunków, w tym także" mohero-sapie", " rydzo-sapie", oba te podgatunki, żyją w/g schematu : 5.00-8.00 - radio maryja i wsłuchiwanie sie w nauki ojca rydzyka, 8.00 -12.00 polowanie w sklepach i syczenie na wszystkich dookoła, 12.30 - 18.00 - telewizja trwam i cieszenie się widokiem cidownego rydza, 18.00 -. ... - TVP i oglądanie materiałów propagandowych, pożniej lulu i zbieranie sił na dzień następny. Oni żyją miedzy nami, obserwują, notują i widzą wszędzie wrogów swoich i swojego mentora rydzyka oraz wrogów swojej gwiazdy politycznej Jarosława K. Oni też wyczekują, wyczekuja chwili w której beda mogli ponownie wrzucić karteczkę z głosami na pisiaków, aby móc znowu cieszyć sie z władzy w rękach rydza, dzięki wpływom jakie rydz ma u Kaczora.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:48:36] • [IP: 95.40.5.**]

Moja żona jak byla w ciąży i byliśmy w jedbym z marketów to kasjerka jak zobaczyła ciężarna otworzyła 2 kase zeby zona sie nie meczyla w kolejce ale pierwszy polecial Pan starszy ktory zostal perfidnie wygoniony przez kasjerke na koniec kolejki to jeszcze sie klucil

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:47:58] • [IP: 176.221.122.*]

Żenujący jest poziom tej dyskusji!! Do Kobiet, które kiedykolwiek usłyszą o rozkładanych nogach, odpowiedzcie: Gdyby Twoja mamusia tego nie zrobiła, nie byłoby Ciebie na świecie... i może świat dzięki temu byłby lepszy? Dawno temu, gdy studiowałam w wielkim mieście, w tramwaju ustąpiła mi miejsce starsza pani, gdy próbowałam protestować, powiedziała: Dziecko, przecież widzę, że ledwo żyjesz! Dzięki niej przeżyłam ciężką grypę z powikłaniami, bo zaopiekowała się mną. Dziś każdy pewnie patrzyłby podejrzanie i ominął mnie szerokim łukiem. Patrzmy więc na ludzi szeroko otwartymi oczami i...sercem!

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:46:16] • [IP: 193.22.252.***]

Przepuścimy jedną osobę w kolejce i stracimy 5 min z naszego cennego życia... ludzie miejmy trochę szacunku do drugiej osoby czy to starsza, młodsza. Owszem ciąża to nie choroba, ale każdy inaczej przechodzi ten stan. Z domu ma się nie wychodzić z brzuchem? Straszna znieczulica panuje w tych czasach.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:37:01] • [IP: 188.146.107.***]

Zawsze przepuszczam ciezarne i mam gdzieś emerytów wiecznie się spieszacych i narzekajacych na zbyt wolna obsługę kas. Gdzie ci ludzie się tak spieszą ja się pytam?

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:32:30] • [IP: 188.146.170.***]

Potwierdzam, zachowanie" bydła", stałam z 2 artykułami spożywczymi. w tak długiej kolejce, w 9 miesiącu ciąży iż myślałam że tam urodzę Zero reakcji, jeszcze przepychanki

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:31:09] • [IP: 37.248.152.***]

Najsmutniejsze jest to, ile w komentarzach pada tekstów" ciąża to nie choroba". Owszem, ciąża niejednokrotnie jest chorobą, bo jest przyczyną wielu uciążliwych dolegliwości. Macie jakiś problem z macierzyństwem u kobiet? Zamiast docenić przyszłą matkę i po prostu osobę, której znacznie trudniej jest funkcjonować od ogromnej większości ludzi, wykazujecie się byciem jakimiś troglodytami. Jak wam nie wstyd, pytam się?? I nie, nie jestem młodą kobietą!

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:26:53] • [IP: 5.172.255.**]

Przykre naprawdę jest to, że ludzie nie mają szacunku do innych ludzi. Czy jest się młodym, czy starym, jest się człowiekiem. Życzliwość i empatia to rzeczy których bardzo brakuje w codzienności życia.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:20:29] • [IP: 80.245.179.***]

Proszę nie uogólniać. W każdej grupie społecznej znajdziemy czarne owce, czy to starzy czy młodzi.Wynika to z narastającego braku wzajemnego szacunku do siebie.A proces niestety się sukcesywnie pogłębia.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:20:05] • [IP: 37.47.182.***]

Ja będąc w ciąży też stałam w kolejkach i nic mi się nie stało nawet jak ktoś chciał mnie przepuścić to podziekowalam i odpowiedziałam że mi się nie śpieszy i postoje raz był w kolejce taki pan może po 30tce to aż nalegal to tylko raz skorzystałam z uprzejmości tak samo na poczcie byłam już pod koniec 8 miesiąca w kolejce stałam godzinę i nie wszystkie starsze osoby są takie jak pani opisuje bo pani starsza myślę że ok.80 lat miała wyobrazi pani sobie że chciała mnie przepuścić ale odmówiłam oczywiście podziekowalam za uprzejmość i powiedziałam że postoje że nic się nie stanie ciąża to nie choroba jeżeli pani nie ma ciąży zagrożonej i ma pani siłę chodzić po sklepach to i trzeba się liczyć że staniem w kolejkach a jak ciąża zagrożona to się po sklepach nie łazi

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:19:02] • [IP: 37.47.158.**]

Może tam stoi twoja mamusia w mocherowa nie pomyślałaś mloda osobo

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:16:40] • [IP: 37.47.158.**]

Nie warto tego komentować na temat młodych. 😞 mlodym się wszyystko należy a starszym schorowanym mocherowym co nie ma kto zrobić zakupów to juz2 nic się nie należy. 😞Tylko zapominają że zycie szybko biegnie i też będą mocjerowi a mlodzi niektórzy robią się coraz gorsi.,

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:16:36] • [IP: 80.245.189.***]

Wyborcy pislamu w natarciu...maja poparcie swojego nierzadu.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:14:35] • [IP: 178.235.181.***]

Zdjecie podejrzewam z Kauflandu. Kiedys byla informacja ze stojac powyzej 5 minut distanie sie 5 zlotych. Sciagneli, sklep by zbanktutowal po tygodniu.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:13:59] • [IP: 37.47.167.**]

Moherom się po, , , live głowie to są zawistni ludzie, w niedzielę 18godzinie potrafi znebac ekspedientkę czemu nie ma świętej marchewki

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:11:54] • [IP: 80.245.183.**]

Gość • Czwartek [05.07.2018, 08:35:40] • [IP: 95.129.226.**] Jesteś bezczelnym idiotą! Gdzie jest napisane że się pcha bez kolejki? Stoi cicho bo takie mordy się zaraz właśnie rozedrą! Boi się o stratowanie jej i dziecka!!

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:10:28] • [IP: 93.94.188.***]

Prawda leży po środku. Z jednej strony zgadzam się z Panią, ze cześć osób starszych to chamy, bo sama pamietam jak będąc w ciąży podeszłam do stoiska mięsnego (poza mną nie było nikogo), aż tu nagle podchodzi krewka pani z laseczka machając mi przed oczyma swoją legitymacja, ze ona jest inwalidka i ma pierwszeństwo. ZAdnego przepraszam, ani dziękuje, a podkreślam, ze nie było żadnej kolejki. Samopoczucie w ciąży miałam dobre, wiec ze starsza Panią się nie licytowałam, ale buta i arogancja tej Pani mnie zszokowała. Z drugiej strony wiem, ze nie wszystkie kobiety dobrze znoszą ciąże, wiec trochę empatii od społeczeństwa się należy. A tak na marginesie trzeba być samobójczynią, aby w zaawansowanej ciąży robić zakupy w tej dziczy zwanej Kau... tam zawsze jest sajgon, nawet „zdrowej” osobie zakupy tam potrafią dać w kość

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:10:15] • [IP: 80.245.183.**]

Nie poprzewracało się w dupach! Moja świętej pamięci babunia widząc kobietę w ciąży sama do niej podchodziła, zagdywała z uśmiechem:" kochanieńka, coś ci podać z półki? Pomogę koszyk wieźć." Miała 80 lat i energię dwudziestolatki.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:08:15] • [IP: 95.129.226.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:06:57] • [IP: 80.245.183.**]

Straszne te komentarze! Przecież ojciec może być w pracy lub pracować na wyjeździe! Nie każdy też może sobie pozwolić na kilkumiesięczne leżenie plackiem! Czytelniczka chce być samodzielna ale naprawdę jak jeden moher z drugiem robią wyścig do kasy to zdarzyło mi się że oberwałam wózkiem w brzuch! Wymaga się po prostu kultury! A większości komentującym jej brakuje. Też się śmieję że w polu kobity rodziły. Ale czy tak ciężko o odrobinę zrozumienia? W ciąży co 5 minut się sika, kręci się w głowie, ma ochotę wymiotować. Ja tam z chęcią ulżę" ciężarówce" w sklepach czy urzędach, korona mi z głowy nie spadnie.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:06:36] • [IP: 31.1.103.***]

Prosze nie mierzyc jedna miara wszystkich, ja zawsze prosze, aby ciezarna kupowala bez kolejki, sama urodzilam 3 dzieci i wiem co to znaczy.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 09:01:58] • [IP: 94.254.237.**]

Mohery zawsze były wredne. mnie też wyzywali w kolejce gdy byłam w ciąży. A jakie to nerwowe, czasu mają dużo to zobaczcie, wszędzie ich pełno, u lekarza najwięcej.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 08:53:46] • [IP: 92.42.112.***]

Racja, zwracają czasem sami uwagę że starsza osoba a musi stać czy to w kolejce czy autobusie a kobieta w ciąży to co gorsza i musi.Smiechu warte co czasami ci starsi ludzie robią.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 08:52:29] • [IP: 188.146.43.***]

Oczami emerytki powiem to samo w kierunku młodych ponieważ z ich strony to dopiero zero empatii a przykładów można by wyliczać bez końca

Gość • Czwartek [05.07.2018, 08:52:02] • [IP: 62.69.253.***]

Ciąża to nie choroba, roszczeniowa paniusiu... skoro się bierze udział w wyścigu o 500+ to można: a)pocierpieć jak każdy w kolejce b)wybrać inny sklep gdzie nie ma kolejek c)poprosić przyszłego ojca żeby to on robił zakupy. Jest naprawdę mnóstwo rozwiązań tylko trzeba pomyśleć.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 08:50:02] • [IP: 80.245.183.**]

Podzielam opinię czytelniczki.. Ja również nigdy nie korzystałam z przywilejów ciężarnej, bałam się że mnie" zjedzą" właśnie staruszki.. Jedynie z nimi wiążą się wszelkie nieprzyjemne sytuacje. Szanuję ludzi starszych, ale gdy starsza Pani klęcząca codziennie od rana w kościółku potrafi krzyknąć" trzeba było nóg nie rozkładać" to naprawdę chce się płakać. Ciążę znosiłam znakomicie, ale zdaję sobie sprawę że jakaś kobitka z 20 dodatkowymi kilogramami, z kopiącym w brzuchu maluchem może poczuć się słabo, bo są upały, ma nudności, zgagi, spuchnięte nogi lub inne ciążowe dolegliwości. Teraz sama walczę o ciężarne w sklepach. Stoją ze spuszczoną głową a ja z chęcią nawrzucam babuszce która rzuca na nią gromy." Ciąża to nie choroba!!" Dobrze!" Starość też nie!"

Gość • Czwartek [05.07.2018, 08:47:54] • [IP: 195.69.32.**]

Tylko im współczuć...

Gość • Czwartek [05.07.2018, 08:47:36] • [IP: 95.129.226.**]

PRACUJE CZY ŻYJE NA GARNKU RODZICÓW EMERYTÓW?

emeryt • Czwartek [05.07.2018, 08:44:59] • [IP: 62.69.251.***]

Ciąża to nie choroba. 50 lat temu ciężarne zasuwały w polu, rodziły pod drzewem, przegryzały pępowinę i wracały do roboty

Gość • Czwartek [05.07.2018, 08:41:05] • [IP: 94.254.135.***]

W Świnoujściu to raczej ciężarne tipsiary przypominają ludzi z epoki kamienia łupanego

Gość • Czwartek [05.07.2018, 08:40:22] • [IP: 178.238.249.**]

Czytałam ten artykuł z zażenowaniem.Po pierwsze ciąża to stan normalny a nie coś co uprawnia do przywilejów a po drugie takie tendencyjne wypowiedzi po jednym zfarzeniu to niesprawiedliwa ocena ludzi starszych.Niekulturalni jak widać zdarzają się w każdym wieku.Moja babcia powiedziałaby o tej mlodej osobie : w du...ach się poprzewracało.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 08:38:24] • [IP: 62.69.203.**]

Ciąża to nie choroba, czytelniczka liczy ze wszyscy będą z nią postępować jak z jajkiem śmierdzącym? Będąc w ciąży nigdy nie skorzystałam z " przywileju" wepchania się naprzód kolejki bo nie chciałam i stałam normalnie jak reszta ludzi.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 08:35:40] • [IP: 95.129.226.**]

Uprawiała sex to tera jej się wszystko należy bo ja mam brzucha. A gdzie tatuś co na zakupy nie może pójść." ALE NAM SIĘ NALEŻY ALE TO SIĘ NALEŻY". KULTURALNIE POPROŚ LUDZIE PRZEPUSZCZĄ. A NIE LOCHA SIĘ PCHA BEZ KOLEJKI. Będziesz emerytką to sama doświadczysz jak to jest.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 08:35:06] • [IP: 83.23.188.***]

Użalanie się nad sobą. też byłam w ciąży i nie oczekiwałam uprzejmości. Starsi ludzie są 'zdziwaczali" - to prawda, ale pani w ciąży zobaczy jak to wygląda naprawdę dopiero wtedy jak będzie zmagać sie sama ze starością swoich rodziców. Takie jest życie i tyle. Proponuję w ciąży więcej odpoczywać, a nie włóczyć sie po supermarketach i podnosić sobie ciśnienie.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 08:34:59] • [IP: 185.210.39.**]

A ddzież to jest wejście obrotowe w supermarkecie w Świnoujściu? Artykuł przepisany z innego źródła? Po co takie bzdury, już nie ma kolejek po proszek do prania i pastę, wszystko można kupić bez problemu i bez kolejki jak się chce.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 08:33:17] • [IP: 95.129.224.**]

prawda

Gość • Czwartek [05.07.2018, 08:29:36] • [IP: 37.248.164.***]

Ot i całe Świnoujście... dwa dni temu wielkie pretensje do policji i straży miejskiej, że nie pomogli inwalidzie, tymczasem sami go olali tratując kobietę w ciąży. Żenada...

Gość • Czwartek [05.07.2018, 08:29:00] • [IP: 2.29.110.*]

Swieta racja...amen.mMocher na drodze nie przepusci itd.

Gość • Czwartek [05.07.2018, 08:28:12] • [IP: 62.69.254.***]

Ciaza to nie choroba tylko stan odmienny.

Oglądasz 1-149 z 149
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■