POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [15.06.2018, 17:51:00] • Świnoujście

Komuno wróć? Obecność uczniów na pochodzie obowiązkowa pod groźbą kary?

Komuno wróć? Obecność uczniów na pochodzie obowiązkowa pod groźbą kary?

Autor: smolaw11(fot. Fotolia.com )

Już dzisiaj z okazji 100-lecia Marynarki Wojennej RP i 100-lecia odzyskania przez Polskę Niepodległości, przez ulice Świnoujścia przejdzie wielki pochód. Jak poinformowali nas rodzice uczniów ze Szkoły Podstawowej numer 1, obecność ich pociech na pochodzie ma być obowiązkowa.

Według słów rodziców dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej numer 1, ich pociechy miały zostać zmuszone do uczestniczenia w Capstrzyku.

O odniesienie się do sprawy poprosiliśmy rzecznika prezydenta miasta, który nie komentował sprawy i skierował nas do dyrekcji szkoły.

- Proszę zwrócić się z tym pytaniem do dyrekcji szkoły – odpowiedział Robert Karelus.

Zgodnie z zleceniami rzecznika, pytanie skierowaliśmy także do dyrektora placówki – Jarosława Lipińskiego.

- Uczniowie zostali zaproszeni z rodzicami do wzięcia udziału w Capstrzyku z okazji 100-lecia Marynarki Wojennej RP i 100-lecia odzyskania przez Polskę Niepodległości. Jesteśmy współorganizatorami tej imprezy, a Marynarka Wojenna jest patronem naszej szkoły. Za nieobecność uczniowie  nie ponoszą żadnych konsekwencji – informuje Jarosław Lipiński - dyrektor szkoły.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 152, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-152 z 152

Trep • Czwartek [21.06.2018, 15:53:00] • [IP: 94.254.225.***]

jak w wojsku haha.. Ma być i.. koniec hsha

Gość • Wtorek [19.06.2018, 13:44:39] • [IP: 80.245.184.***]

Obecność obowiązkowa i powinna być obowiązkowa. Już nawet nie ze względów wielkiego patriotyzmu (100 lecie...), ale ze względu na kwestie reprezentowania szkoły na zewnątrz. Nie chciałbym aby szkołę mojego dziecka przed społeczeństwem miasta i przyjezdnymi reprezentował dyrektor i garstka uczniów.

Gość • Poniedziałek [18.06.2018, 11:33:25] • [IP: 80.245.190.***]

Ogłoszenie o capstrzyku wisi jeszcze w pokoju nauczycielskim, można przyjść i zobaczyć jakie to zaproszenie. Jak wół jest napisane: W uroczystości biorą udział wszyscy uczniowie i nauczyciele naszej szkoły - OBECNOŚĆ OBOWIĄZKOWA.

Gość • Poniedziałek [18.06.2018, 11:30:56] • [IP: 193.69.22.**]

Jak nie była, jak była!

Gość • Poniedziałek [18.06.2018, 07:25:39] • [IP: 37.47.168.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [17.06.2018, 21:37:38] • [IP: 178.238.247.***]

Dyrektor nikogo nie zapraszał - zarządził tak, że obecność była obowiązkowa, dzieci musiały posiadać biało-czerwony strój, flagi również organizowaliśmy we własnym zakresie, kto nie mogł uczestniczyć musi w szkole przedstawić usprawiedliwienie nieobecności. Takie narzucanie" świętowania" raczej zniechęca, niż zaprasza do udziału... nawet tak wspaniałej i wyjątkowej rocznicy

Gość • Niedziela [17.06.2018, 21:13:36] • [IP: 31.0.43.***]

ŻADNEGO ZMUSZANIA. Wzorowy uczeń reprezentuje szkołę jak i tradycje szkoły. Nikt nie zmusza cię abyś był wzorowy! Proste. Jesteś wolnym człowiekiem, tylko nie zmuszaj nauczyciela aby ci to dał.

Gość • Niedziela [17.06.2018, 17:28:11] • [IP: 62.69.241.***]

Pięknie zorganizowana impreza patriotyczna, zaskakująco dużo uczestników. Byłem dumny z tego, że jestem Polakiem i mogę brać udział w tej uroczystości.

Gość • Niedziela [17.06.2018, 14:54:59] • [IP: 178.238.246.**]

ROBI SIE KOMUNA BOJA SIE ZE NIKT NIE PRZYJDZIE!!

Gość • Niedziela [17.06.2018, 13:43:38] • [IP: 178.235.181.***]

Ha ha ha, co za bzdety. Obecność NIE BYŁA obowiązkowa - to po pierwsze, a po drugie POWINNA być OBOWIĄZKOWA. Jak inaczej uczyć dzieci patriotyzmu ?.

j444 • Niedziela [17.06.2018, 13:08:13] • [IP: 176.221.123.**]

Bezczelnie kłamie jak jego pisowska mininister edukacji.

Gość • Niedziela [17.06.2018, 12:32:09] • [IP: 188.146.203.***]

jakie szopki? Państwo płaci za szkołę twojego dziecka, to jak nie chcesz nic od państwa to wyślij swoje dziecko do prywatnej podstawówki i będzie sobie nawet nauczycielowi nakładało kosz od śmieci na głowę i nawet nie przychodzić na lekcje.

Gość • Niedziela [17.06.2018, 12:16:29] • [IP: 94.254.232.**]

20:54 jestes naiwnym człekiem PIS to najgorsza partia chyba jaka była bo nikt tak po cichu nie sprzedał Polski jak oni... ale naród ma klapki na oczach i wierzy w propagande w TV... na dodatek poleca na socjal 500+. .jeszcze pare lat i sprowadza wam tu 3mln żydów z Israela i wywołaja wojne z wschodem to zobaczycie... Kacynski to żyd jego ojciec mordował Polaków NKWD, Duda tez żyd jesgo dziadek to ukrainski oficer UPA... Jezdza co miesiac do Israela po rozkazy w wy im przyklaskujecie... Udaja patriotów a w D** maja was i ten kraj bo sa na smyczy kogo innego. Od 89r Polska rzadza obce wpływy i rzadzi żydokomuna, układ okragłegostołu, do póki tego nie zrozumiecie bedzie tylko gorzej... dla was maja ochłapy a dla żydów setki mln na muzea, emerytury dla żydów za II wojne czy bezwzrotne pożyczki w mln dla ukraińskich żydów... A wam w nagrode podniosa podatki i z waszych pieniadzy beda wypłącac dla żydów 300mld dolarów za II wojne w ziemiach, kamiennicach itp... Powodzenia.

Gość • Niedziela [17.06.2018, 12:01:23] • [IP: 176.221.123.**]

Popieram w pełni... Gość • Sobota [16.06.2018, 23:26:36] • [IP: 62.69.241.***]

Gość • Niedziela [17.06.2018, 09:14:19] • [IP: 83.25.203.***]

Dlaczego ci, którzy WYMYŚLAJĄ sobie takie szopki muszą zmuszać innych? Zawsze mnie to zastanawiało od" szkoły". Tak samo ze stawianiem pomników, stawiajcie, ale na swoich gruntach, w przestrzeni publicznej powinny być te, ktore postawiono do 2000 roku. Czy to nie jest postępowanie, jak za socjalizmu? Komunizmu w Polsce nie było, towarzysze chodzili do kirchy, bambry mieli swoje pola, a i pokoje letnikom można bylo wynajmować.ps. dużo zaś kapusiów w Swinoujściu i w atrakcyjnych miejscach było.

Gość • Niedziela [17.06.2018, 09:11:47] • [IP: 188.146.103.***]

jeśli ktoś miałby mieć z zachowania" wzorowy" a nie chciałoby mu się raz przyjść to jaki on wzorowy? Dlaczego nie dawanie najwyższej oceny jest przez niektórych od razu uważana za obniżenie oceny z zachowania ? to jest hipokryzja.

Gość • Niedziela [17.06.2018, 09:08:49] • [IP: 178.235.183.***]

Gość • Sobota [16.06.2018, 18:25:47] • [IP: 37.47.181.***] Dzięki tym którzy walczyli w II WŚ, uczniowie teraz mają wspaniałe wakacje.Korona niektórym z głowy nie spadnie, niech szanują i pielęgnują co teraz mają.

Gość • Niedziela [17.06.2018, 08:22:27] • [IP: 83.220.115.***]

To była piękna, podniosła uroczystość. Ważna dla całego miasta. Byłam, widziałam. Nikt mnie nie zmuszał, a zapraszał. Za takie skandaliczne anonimowe artykuły, powinna być kara w postaci ujawnienia nazwiska takiego wichrzyciela. Wstrętne to jest i tyle.

Gość • Niedziela [17.06.2018, 03:00:17] • [IP: 164.127.122.**]

13:02 - CYTAT:" A patriotyzmu uczy się poprzez pokazanie kultury w polityce i dążenie do godnego życia w ojczyźnie.". ..A twoim zdaniem godne życie to siedzenie przy telewizorze, żarcie chipsów, i chlanie piwska? Bo całe pokolenia walczyły o to, by Polak mógł godnie, nie oblewany wodą z sikawek, nie wśród huku petard, świętować niepodległość, i inne święta narodowe - także pochodem. I pytanie: czy skoro marsze sa pisowskie, to ich nie było za PO? Ja pamiętam, że były pochody i z Komorowskim, i z innymi władzami PO oraz ówczesnego rządu. Co się stało, że nagle o nich zapomniałeś?! A teraz niedziela, marsz do sklepu byś godnie żył, bo ja nie pójdę do marketu, gdyż godność człowieka polega na świętowaniu..

Gość • Niedziela [17.06.2018, 00:14:37] • [IP: 92.42.118.*]

Zgadzam się z wieloma osobami poniżej - oburzający tytuł i prymitywna manipulacja zdjęciem, skandaliczna postawa" uprzejmie donoszących" rodziców, bleee, obrzydliwe! :/

Gość • Sobota [16.06.2018, 23:50:26] • [IP: 92.42.119.**]

SZKOLA Z TRADYCJA...BARDZO LADNA UROCZYSTOSC, , WZRUSZAJACE WYSTEPY DZIECI, PIEKNE PIOSENKI CELEBROWANE MUZYKA ORKIESTRY. PRZEMARSZ PRZEZ MIASTO--ROBIL WRAZENIE.NA TURYSTACH I WSROD MIESZKANCOW KTORZY WYSZLI NA BALKONY I ROBILI ZDJECIA PRZEZ OKNA, SZKODA ZE MALO ROZPOWSZECHNIONA----NP.POWINNO BYC WIECEJ PRZYSTROJONE MIASTU NA TA UROCZYSTOSC A LUDZIE WCZESNIEJ POINFORMOWANI. SZKODA ZE NIE MA W SZKOLE TRADYCJI ==PAMIETANIA O NAUCZYCIELACH KTORZY TU UCZYLI I ZAPRASZANIA ICH DO DALSZEGO UCZESTNICTWA W SZCZEGOLNYCH UROCZYSTOSCIACH----JAKO SZCZEGOLNYCH ROWNIEZ GOSCI.

Gość • Sobota [16.06.2018, 23:26:36] • [IP: 62.69.241.***]

Udział w patriotycznych uroczystościach powinien być obowiązkiem każdego, kto czuje się Polakiem. Jeżeli ktoś uważa, że lepiej by było aby te dzieci, razem ze swoimi rodzicami spędzały czas na grilu, bo szkoda czasu, to ma mentalność niewolnika, któremu wystarczy pełny garnek i. .. smartfon

Gość • Sobota [16.06.2018, 20:54:42] • [IP: 164.127.122.**]

19:07 -" skłucili"? Pisownia jest inna (nie PiSownia, lecz pisownia). A co do dzielenia - zawsze czysty będzie dzielił czystych i brudnych, jeśli ktos jest czysty, będzie dziwny wśród brudnych. PiS to powrót do patriotyzmu, do wartości rodziny, do respektu wobec religii, a nie dyrektyw z Brukseli - zatem że dzieli pod tym względem - bardzo dobrze. Tylko ktoś bez właściwości nikogo nie dzieli, bo jest jak ściana pomalowana na biało.Tusk w 2007 r. usiłował podzielić Polaków uznając, że wartości, które wymieniłem, sa do odrzucenia, nazwał wyborców PiS-u moherami, a wypowiedział to z mówmnicy sejmowej jako premier. Coś skandalicznego.

Gość • Sobota [16.06.2018, 20:41:37] • [IP: 37.47.148.***]

18:25 nooo chciał się rodzic nachlać w piątek i musial iść i pilnować dzieciaka...brednie piszecie bo obecność byla dobrowolna.ktory uczeń chcial wpisal sie na listę i poszedł.mój syn nastoletni wziął udział z chęcią.no ale cóż nieb wszystkie imprezy są dla prostaków.jeden woli gril i browara a drugi święta patriotyczne itd

Gość • Sobota [16.06.2018, 19:07:45] • [IP: 94.254.232.**]

PIS was dzieli a Wy sie dajecie.. jest takie słynne powiedzenie: Dziel i rządz! i tak PIS z PO was podzielili i skłucili a tak naprawde to te same szambo, żydow***e szambo... które udaje pseudo patriotów a po cichu sprzedaje Polske..

Gość • Sobota [16.06.2018, 18:25:47] • [IP: 37.47.181.***]

Powiem więcej. Delegacja uczniów z innej szkoły została obarczona obowiązkiem uczestniczenia i występowania w obchodach Powstania Warszawskiego, które przecież jest w czasie wakacji.

Gość • Sobota [16.06.2018, 17:47:05] • [IP: 77.115.119.***]

Bo" komuna" niektórym z wszystkim się kojarzy. Kretyński tytuł nierozumnego autora notki.

Gość • Sobota [16.06.2018, 17:20:59] • [IP: 78.10.206.*]

Chore mózgi wszedzie widzą PIS... tak jak kiedys druga strona za wszystko winila PO...

Gość • Sobota [16.06.2018, 17:18:07] • [IP: 95.129.226.**]

To miała być parada miłości pis? Tera każdy się wybiela.

Gość • Sobota [16.06.2018, 17:18:04] • [IP: 37.47.135.***]

Pan dyrektor jest wyłącznie miernym wykonawca poleceń wiceprezydenta S. Od kiedy Zmurkiewicz wchodzi w PiS to wszystkie uroczystości są dęte do granic przyzwoitości. Byłem na tym pochodzie. Bełkot prezydenta był przygnebiajacy a wręczenie medali za jakąś promocję o ile dobrze usłyszałem po prostu smieszne.

Gość • Sobota [16.06.2018, 17:11:24] • [IP: 80.245.191.***]

Komuno wróć : 500+, 300 +, mieszkanie+, AGD+, dziecko+ itp. Wszystko się należy . ...a wracają lata 50-te.. Tylko skąd to wszystko brać ??

1977 • Sobota [16.06.2018, 16:52:58] • [IP: 176.221.123.**]

Komuno wróć ? 100 lecie Marynarki Wojennej jako preludium listopadowej uroczystości odzyskania niepodległości przez Polskę jest powodem do wstydu ? Być patriotą to duma i obowiązek. Panie Ryfczyński to co pan wyprawia jest niesłychane. Oskarża pan SP-1, że zorganizowała uroczystość utrwalającą polski patriotyzm o tęsknotę za komunizmem ? Nie było żadnego przymusu, żadnych zapowiedzi kar dla uczniów. Kto chciał po prostu przyszedł. To kolejna okazja i kolejny rok opluwania mojej szkoły. Łatwo jest rzucać kalumnie trudniej zrobić coś dla ludzi i z ludźmi.

Gość • Sobota [16.06.2018, 16:45:43] • [IP: 37.191.170.**]

Do Marek Medeves • Sobota [16.06.2018, 15:11:57] • [IP: 94.254.225.**]. Od razu widać, że Ty uczestniczyłeś z ochotą we wszystkich pochodach, za to na lekcje języka ojczystego było Ci raczej nie po drodze.

Gość • Sobota [16.06.2018, 16:40:33] • [IP: 176.221.122.***]

A moje dziecko chodzi do 4 i też przyszło zobaczyć i posłuchać. Dzieci pięknie śpiewały i wszystko super wyglądało. Kto nie był niech żałuje.

Gość • Sobota [16.06.2018, 16:20:09] • [IP: 164.127.122.**]

12:17, 12:20, 13:02 - Opanujcie się ludzie, gdzie tu pisowskość w obchodzeniu 100-lecia odzyskania niepodległości?! Gdzie pisowskość w 100-leciu Marynarki Wojennej? Ale zaraz... a może faktycznie, macie rację, skoro Totalna Opozycja w osobach piszących tu czasem o PiSie nie uznaje tych rocznic za państwowe, polskie, to może rzeczywiście waszą ojczyzną jest Bruksela, Niemcy, Francja, czyli państwa kierujące Unią? W takim razie macie rację, I Mieszko I był pisowski, i Łokietek, i Sobieski, i Traugutt, i Piłsudski, i Jan Paweł II, a Marks, Franciszek Józef, rzeź rewolucyjna we Francji, Cesarz Wilhelm - wasi.

dziad pospolity • Sobota [16.06.2018, 15:49:12] • [IP: 176.221.123.***]

kiedyś był szacunek do nauczyciela, kiedyś było osiem klas szkoły podstawowej i z tych dzieci wykształcili się zdolni naukowcy, wybitni inżynierzy i specjaliści, a obecnie operatorzy pilota od telewizora, szkoda gadać

Marek Medeves • Sobota [16.06.2018, 15:11:57] • [IP: 94.254.225.**]

Powinni iść z dumą i uśmiechem na ustach a nie z łaski lub pod groźbą kary rzenada. A najlepsi są młodzi pseudo patryjoci wytatuowani w orły, symbole polski walczącej i inne motywy a nie znają podstawowych dat z historii Polski

Gość • Sobota [16.06.2018, 15:00:21] • [IP: 93.94.184.**]

To jest robienie sztucznego tłoku kosztem dzieci!!

Gość • Sobota [16.06.2018, 14:18:45] • [IP: 176.221.123.***]

To, że dzieciaki biegają po podwórku do 10 wieczorem, tego rodzice nie widzą. Ale jak zaproszeni, mają coś od siebie dać i dzieciaki dopilnować w tym czasie, to pogłos idzie, że komuna wróciła! Żenada! Zamiast się cieszyć z wartości dla pokoleń tego wydarzenia, zdjęcia dla waszych prawnuków robić, to ferment zasiewacie. LUDZIE, CO Z WAMI, pytam?? Mieszkamy blisko granicy, tym bardziej powinniśmy jednoczyć się NA TAKIE UROCZYSTOŚCI i pokazywać naszą siłę! Naszą Młodą Polską siłę, która stanowić będzie o przyszłości tego kraju. Nie tylko piłka nas jednoczy, Polska Biało-Czerwoni, to także te dorastające młode pokolenia, nieprawdaż??

Gość • Sobota [16.06.2018, 14:16:40] • [IP: 46.169.152.***]

Ciekawy zestaw odznaczonych. Publiczność komentował to jednoznacznie.Wybory wybory wybory.Apolityczna armia ?

Gość • Sobota [16.06.2018, 13:39:04] • [IP: 78.10.206.*]

Wychowawca jednej z klas w SP 1 powioedzial wyraznie, ze obecnosc NIE jest obowiazkowa i NIE bedzie zadnych konsekwencji za nieobecnosc, natomiast wychowawca innej klasy w tej samej szkole oswiadczal, ze obecnosc jest obowiazkowa. Moze by ustalic wczesniej jakas jedna wspolna wersje??

Gość • Sobota [16.06.2018, 13:06:47] • [IP: 92.42.118.***]

Pan Lipiński, rzeczywiście zapraszał dzieci i rodziców na obchody i uroczystości z nimi związane. Natomiast wychowawczyni jednej z klas poinformowała dzieci, że za nieobecność zostaną im obniżone oceny z zachowania. Nauczyciel powinien zachęcać do zachowań patriotycznych, a nie do nich zmuszać.

Gość • Sobota [16.06.2018, 13:02:58] • [IP: 95.166.56.***]

To takie pisowskie... marsze, pochody... A patriotyzmu uczy się poprzez pokazanie kultury w polityce i dążenie do godnego życia w ojczyźnie.

Gość • Sobota [16.06.2018, 12:20:40] • [IP: 93.94.184.**]

Każda komuna ma swoje święto co niektórzy obchodzili święta PRL i obchodzą święta obecne.Zmuszanie młodzieży nic nie da czego obecna władza nie rozumie. Z propagandą pis-owską coraz bliżej nam do Korei Pł

Gość • Sobota [16.06.2018, 12:17:52] • [IP: 178.235.181.***]

Jedynka zawsze miała skłonności do ideologizacji. Za komuny mówiło się o niej czerwona szkoła. Teraz pisowska ? Poglądy dyrektora nie powinny mieć wpływu na kształt szkoły.

Gość • Sobota [16.06.2018, 12:07:33] • [IP: 178.238.246.***]

Wcale nie dziwi ta szkolna mobilizacja uczniów do obchodów setnej rocznicy odzyskania niepodległości. Przecież zaniedbania w wychowaniu patriotycznym młodzieży narastały przez lata. Takie braki w tej chwili trzeba nadrabiać dyscypliną. Na nic zdadzą się wybrzydzania zwolenników TOTALNEJ OPOZYCJI, bo zawsze będą na straconej pozycji, nawet kiedy porównania sytuacji sięgają do BOLSZEWIZMU, przypisywanego obecnie rządzącej koalicji PiS. Na nic zda obrzydzanie PATRIOTYZMU, bo tę postawę obywatelską należy koniecznie pochwalić w przeciwieństwie do opozycyjnej TARGOWICY.

Gość • Sobota [16.06.2018, 12:04:11] • [IP: 37.47.141.**]

Co za debilny artykuł!! Autor powinien podpisać się z imienia i nazwiska za ten śmietnik słów. Dno i sto metrów mułu!!

Rodzice. • Sobota [16.06.2018, 11:34:36] • [IP: 185.210.39.***]

To nie prawda że dzieci były zmuszone, kto wymyśla takie brednie!! Obecność była nie obowiązkowa.Mam dwóch synów z dumą szliśmy w pochodzie niosąc flagi.Moi synowie godnie stali trzymając flagi w ręce jak i w czasie hymnu. Kto tego uczy swoje dzieci jak nie rodzice !! Wzieliśmy udział z przyjemnością, nikt nas nie zmuszał!!

Gość • Sobota [16.06.2018, 11:24:43] • [IP: 109.243.135.***]

9:55 - Uspokój się, to zdjęcie czysto ilustracyjne, z Fotolia com.---------A ogólnie o artykule. Powtórze to, co wcześniej ustaliłem: wbrew słowom J.Lipińskiego sądzę, że przymus jest, ale prawdę mówiąc w szkole przymus jest konieczny, bez niego wielu dobrych rzeczy nie można by dokonać. Np.pamiętam, że w tej szkole kiedyś (ok.10 lat temu) przymusowo chodzili młodzi na koncerty jazzowe, folkowe, muzyki poważnej, to był cały pakiet. I co? Na pewno wielu uczniom np.jazz się nie podobał, ale... powiedziałbym, że znacznie mniej sie nie podobał, kiedy usłyszeli go na żywo, a z pewnością po raz pierwszy komus sie spodobał dlatego, że był słyszany na żywo. Czy komus sie podoba stanie na apelu z okazji święta 11 XI? Wielu wolałoby siedzieć, słuchać smartfonu, ale... na tym polega wychowanie, że SKŁANIAMY ku temu, co pokolenia uznały za wartościowe. Z pewnością dobrze jest, że skłania się uczniów do czczenia świąt NARODOWYCH, a nie unijnych, jak komsomolcy nauczycielscy robili to przy wstąpieniu do UE.

Gość • Sobota [16.06.2018, 10:37:22] • [IP: 31.0.41.***]

Brawo dla Kompani Honorowej KPW i Orkiestry nikt z zewnątrz nie widzi ile to kosztuje wysiłku i poświęcenia

Gość • Sobota [16.06.2018, 09:55:18] • [IP: 5.172.239.**]

Ale te klamerki do papieru (czy jak one się tam nazywają) przy paskach tych dziewczyn to wyglądają tragicznie, jakby jedna z drugą matką nie mogła szlufek wszyć - co za wiocha!!

Gość • Sobota [16.06.2018, 09:55:10] • [IP: 213.76.34.**]

[IP: 178.235.183.*** a z ciebie to niby jaki obywatel kto dał ci prawo osądzać innych !!

Gość • Sobota [16.06.2018, 09:51:20] • [IP: 178.235.183.***]

Mam nadzieję że dzieci nie czytają tych antypolskich komentarzy pisanych wnioskuję przez niektórych rodziców.

Gość • Sobota [16.06.2018, 09:38:22] • [IP: 92.40.248.***]

Wychowanie, Patriotyzm, ?? Tego się uczy w domu, a Szkoła ma uczyć, Niech dyrekcja poda jakie wyniki osiągnęli tegoroczni gimnazjaliści SP 1 ??, Czy Pan Dyrektor ma się czym pochwalić ??, Zająć się edukacją a nie organizacją kolorowych korowodów, !!

Gość • Sobota [16.06.2018, 09:32:15] • [IP: 178.235.183.***]

Gość • Piątek [15.06.2018, 22:31:23] • [IP: 178.238.247.***] Jak ci ten kraj nie pasuje to wypad niemcowi albo anglikowi służyć.

Handlarz • Sobota [16.06.2018, 09:20:47] • [IP: 83.25.92.***]

Powinna być minuta ciszy nad stanem Polskiej Marynarki Wojennej, nie obchody. A gówniarzeria niech ma trochę dyscypliny, bo potem zdziwienie, że niczego się nie" boją" skaczą na głowę, robią różne głupoty bo w internecie było i nic się nie stało. Po za tym, na chwilę oderwą się od smartfonów. Nie biadolić, świętować i toast do dna za MW. A pomysłodawcom pytanie: co ma Świnoujście do 100 lecia, albo 100 lecie do Świnoujścia?. To miasto jest w składzie Polski od 45, może 2015 roku. Ale miasto jest świetne, ładne, tylko mieszkańcy są...

Gość • Sobota [16.06.2018, 09:16:58] • [IP: 62.69.254.***]

Pozostala tylko SP6 Demokratyczna do bulu.

Gość • Sobota [16.06.2018, 09:05:18] • [IP: 62.69.253.***]

pan dyrektor Lipiński po obowiązkowym pochodzie gotów chyba wprowadzić zwyczaj apeli smoleńskich przed lekcjami... :) a tak na serio to każdy nauczyciel który schyla głowę przed pisowskimi zwierzchnikami zasługuje co najmniej na wyśmianie.

Gość • Sobota [16.06.2018, 08:55:09] • [IP: 178.235.183.***]

Gość • Piątek [15.06.2018, 23:29:40] • [IP: 93.94.190.**] Głównie to twój obowiązek-rodzica nauczyć dziecko jak ma się zachować w czasie hymnu, no chyba że ty sam nie masz pojęcia o tym, a to już inna para kaloszy i wstyd że takich obywateli mamy w ojczyźnie.

Gość • Sobota [16.06.2018, 08:48:58] • [IP: 37.248.163.**]

Zaraz, zaraz. Ja proponuję, aby rodzice przyszli choć raz na lekcje i zobaczyli jak zachowują się ich dzieci. Nauczyciel krzyknąć nie może. Zaraz skarga. Zatem co on może zrobić? Nic kompletnie, nic. Młodzi ludzie, jeśli chcecie związać swoją przyszłość z tym zawodem i zarabiać po 30 latach pracy 2800, 00 na rękę(tyle ma nauczyciel dyplomowany) droga otwarta. Tylko najpierw wylejcie na siebie wiadro zimnej wody

Gość • Sobota [16.06.2018, 08:13:22] • [IP: 95.129.225.**]

Włazidupstwo w obecne władze już dawno przekroczyło to co było za tzw. komuny. Bierność ludzi jest porażająca. Ludzie godzą się na każdą głupotę wymyśloną przez różnych imbecyli pieszczotliwie zwanych władzą a potem stękają po kątach. Dziękuję za uwagę.

Gość • Sobota [16.06.2018, 08:08:53] • [IP: 188.146.103.**]

Komuna PiS bolszewizm PiS lubią żeby wszyscy chodzili na smyczy

Gość • Sobota [16.06.2018, 07:51:00] • [IP: 89.174.73.**]

To kwestia organizacji zajęć historycznych. To nie pochód a uroczystości z okazji stulecia RP. Nie popadajmy w obłęd. Jest to część edukacji. Bardzo ważny jej element. Do tych młodych należy przyszłość Rzeczpospolitej., , Taka Rzeczpospolita jakie jej dzieci chowanie."

Gość • Sobota [16.06.2018, 07:21:50] • [IP: 37.47.133.**]

Wszystko na pokaz a pokażcie te kolejki u specjalistów i starszych chorych ludzi osamotnionych. Tym się zajmijcie.

Gośćrico • Sobota [16.06.2018, 07:12:18] • [IP: 83.11.68.***]

i po co siac taki ferment i ciagle cos nie tak, a nie mozna cieszyc sie z zycia bo tak krotkie i piekne chwile sa...

Gość • Sobota [16.06.2018, 07:08:49] • [IP: 83.220.115.***]

O ile wiem, to za komuny był zakaz obchodzenia święta Niepodległości. Ani mru, mru!!

Gość • Sobota [16.06.2018, 06:46:46] • [IP: 37.248.163.**]

LOGICZNYM JEST, ŻE ZAPROSZONO RODZICÓW I UCZNIÓW. MÓWI PANI, ŻE DYREKTOR POWIEDZIAŁ, ŻE OBECNOŚĆ JEST OBOWIĄZKOWA. PO PIERWSZE SZEF TAK NIE POWIEDZIAŁ, A PO DRUGIE Z ROZSĄDNEGO PUNKTU MYŚLENIA JEST TO NIEMOŻLIWE.PRZECIEŻ PODCZAS MARSZU, NAUCZYCIELE MUSIELIBY MIEĆ DZIENNIKI, WBIJAĆ SIĘ W TŁUM, BY SPRAWDZIĆ OBECNOŚĆ UCZNIÓW. PAN LIPIŃSKI TO BARDZO DOBRY NAUCZYCIEL, DYREKTOR I CZŁOWIEK.A, ŻE W SZKOLE SĄ. ...RODZICE, TO JUŻ INNA PARA KALOSZY. ZARAZ PÓJDZIE SKARGA DO KURATORIUM, BO TERAZ W SZKOLE DYREKTOREM JEST RODZIC.GORZEJ JAK TEN RODZIC KTÓRY NIE MA POJĘCIA O FUNKCJONOWANIU PLACÓWKI, WYWODZI SIĘ Z ROZBITEJ, CZĘSTO PIJACKIEJ RODZINY, A MIESZA W SZKOLE JAK KUCHARKA ZUPĘ W STOŁÓWCE. DRODZY PAŃSTWO CZAS TO ZMIENIĆ. TERAZ, MY NAUCZYCIELE ZMOBILIZUJMY SIĘ I NAPISZMY PROTEST DO MINISTERSTWA. DOŚĆ RZĄDZENIA SZKOŁĄ PRZEZ RODZICÓW I ICH DZIECI. ZRÓBMY STRAJK.

Gość • Sobota [16.06.2018, 06:26:30] • [IP: 80.245.184.***]

Podejrzewam, ze niektorzy nauczyciele wzieli sobie za bardzo do serca pewne wytyczne, bo pan dyrektor daleki jest od takich wskazowek. A rodzice rozdmuchali problem, zreszta pewnie ci sami, ktorzy w ciagu roku zawsze maja jakies ALE...Nie chcesz posylac dziecka, to nie. Powiedz wychowawczyni grzecznie i uprzejmie. Uczyc dzieci w dzisiejszych czasach to tak jak wychowywac dzieci i ich rodzicow...

Gość • Sobota [16.06.2018, 06:02:34] • [IP: 94.254.230.***]

Karta chłosty dla rodziców którzy kręcą aferę.

Gość • Sobota [16.06.2018, 05:03:08] • [IP: 89.229.78.*]

...uderz w stół a nożyce się odezwą... Te wszystkie marudne teksty piszą zawsze te same marudy, które mają za dużo wolnego czasu albo robią to na zlecenie... Dzień bez marudzenia to dzień stracony! Won do psychologa melepety i nieudacznicy życiowi...

Gość • Sobota [16.06.2018, 02:22:00] • [IP: 98.15.168.***]

pisanie ze lawke postawiono z funduszy uni a orliki zbudowal tusk to demokracia

Gość • Sobota [16.06.2018, 01:28:12] • [IP: 37.47.138.***]

Jak pasowanie na ucznia na okręcie to nikt się nie buntuje tylko wielkie" łał" że szkoła z tradycjami. Ale kiedy trzeba w imię tej tradycji poświęcić wolny wieczór - bunt okrutny. Nie bardzo rozumiem szczerze mówiąc.

Gość • Sobota [16.06.2018, 00:05:45] • [IP: 176.221.122.***]

A tu jak zwykle bełkot.

Gość • Piątek [15.06.2018, 23:55:46] • [IP: 178.238.245.**]

Niee? XD

Gość • Piątek [15.06.2018, 23:54:36] • [IP: 95.129.226.**]

A tak z ciekawości dziś przypada święto bożka ten co układał tą procesje ten ma łeb ula la la.

Gość • Piątek [15.06.2018, 23:52:35] • [IP: 95.129.226.**]

Te dzieci bez strojów kościelnych?

Gość • Piątek [15.06.2018, 23:50:14] • [IP: 95.129.226.**]

Amnestia będzie co najwyżej dołożą godzin z religii ale to już w nowym roku szkolnym po co te nerwy..

Gość • Piątek [15.06.2018, 23:34:09] • [IP: 31.0.39.***]

Milicja gdzie jest milicja!

Gość • Piątek [15.06.2018, 23:33:32] • [IP: 95.129.226.**]

Oj tam jedna pielgrzymka w te druga nazad co za różnica jutro nikt nie będzie pamiętał a to początek sezonu.

Gość • Piątek [15.06.2018, 23:31:59] • [IP: 176.221.122.***]

Trzeba przypominać o historii, tylko czy na siłę, nie ma innych sposobów. Obawiam się, że następne pokolenie będzie pokoleniem lemingów nieświadomych naszej historii a wiadomo ciemną masą łatwo sterować :(

Gość • Piątek [15.06.2018, 23:29:40] • [IP: 93.94.190.**]

Szkoda tylko, że trudno zrobić Panu Dyrektorowi apel na zakończenie roku szkolnego. Za-chwilę dzieci nie będą wiedzieć jak mają się zachować w czasie hymnu...

Gość • Piątek [15.06.2018, 23:24:03] • [IP: 95.129.226.**]

Kochany wódz naszego narodu dam nam przykład jak mamy świętować. TO KIEDY NASTĘPNE ŚWIĘTO URODZIN KLONÓW.

Gość • Piątek [15.06.2018, 23:21:23] • [IP: 95.129.226.**]

Imprezie towarzyszyła miłość oddanie krajowi ogromna miłość dla prezesa i wspaniałej partii narodu właśnie przepisałem to z wp.pl z zamieszczonej tam broszurki z Korei pł.

Gość • Piątek [15.06.2018, 23:16:20] • [IP: 95.129.226.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [15.06.2018, 23:15:00] • [IP: 178.235.183.***]

I bardzo dobrze niech się rozwydrzone małolactwo troszkę zdyscyplinuje.Co ma wspólnego z komuną obchodzenie święta niepodległości??

Gość • Piątek [15.06.2018, 23:14:17] • [IP: 95.129.226.**]

Kiedy przypada święto urodzin klonów?

Gość • Piątek [15.06.2018, 23:12:24] • [IP: 95.129.226.**]

OJ WTOPA jutro będziemy rocznice urodzenia 2 klonów świętować. Bedzie dobrze za urodzenie klona + 1 emerytura i w konstytucji będzie zapis tylko członkowie pis.

Gość • Piątek [15.06.2018, 23:12:13] • [IP: 176.221.122.***]

Jak słyszę pochodnie, to mnie ciarki przechodzą i nigdy bym nie puścił swoich dzieci na taką" pseudo uroczystość"

Gość • Piątek [15.06.2018, 23:06:56] • [IP: 95.129.226.**]

Głupota nie zna granic rozkaz pad dawniej politruki a tera oficerowie wychowawczy rozkaz prezesa wykonali za pomocą dzieci i nacisku polityków nawet władz Świnoujścia. Prezydent woli dać d. . niż poddać wszystko co uczynił temu miastu pis. A wiecie że pis po wyborach miasto przyłączył do polski -pamiętacie mapę pis gdzie Świnoujscie w Polsce nie jest z wyborów.

Gość • Piątek [15.06.2018, 23:03:21] • [IP: 178.235.183.**]

Rocznica utworzenia Marynarki Wojennej 28 listopada.

Gość • Piątek [15.06.2018, 22:59:23] • [IP: 95.129.226.**]

Trochę historii Marynarkę wojenną jej powstanie to 100 lat temu utworzono. A świętowanie święta wymyślonego przez pis to szkoda nafty. APEL SMOLEŃSKI BYŁ?

Gość • Piątek [15.06.2018, 22:56:18] • [IP: 46.169.152.***]

pRZYGOTOWANY SCENARIUSZ POD WYBORY.Przykre, że to prezydent postawił w roli drugoplanowej dowódcę flotylli.Tak przynajmniej wynika z zaproszeń kierowanych na tą uroczystość.

Gość • Piątek [15.06.2018, 22:54:23] • [IP: 95.129.226.**]

Tak skazał politruk" unas pochodow mnoga to nie znaczyć szto palak pajdziot oni wsie w kastiele budut sa modlić a na nich niczewo nie wymusisz. A innowo dnia oni wsie protiw nam wystuplit." ROCZNICA OK TYLKO Z PRZED 100 LAT LUDI AU

Gość • Piątek [15.06.2018, 22:32:21] • [IP: 94.254.226.***]

Na otwarcie placu zabaw w parku przy Chopina także było uroczyście i obowiązkowo! Komuna żyje!

Gość • Piątek [15.06.2018, 22:31:23] • [IP: 178.238.247.***]

Ta Marynarka potrzebna Polsce jak prostytucce majtki!To bezproduktywna instytucja sluzaca utrzymaniu masy ludzi...kompletnie bezuzyteczna w przypadku konfliktu zbrojnego.Zobaczcie co oni robia-tylko sa wyroznienia, parady-to ciemny lud kupi...a to wszystko.Micro Panstwo w Panstwie...a okrety, uzbrojenie...to poziom drugiej wojny swiatowej!Kosztow utrzymania takiech zabawek to miliony miesiecznie!Sorry-taki mamy kraj!

Gość • Piątek [15.06.2018, 22:29:10] • [IP: 37.8.215.***]

Ale to CI uczniowie dostali od marynarki po bonie za 100zł do Media Markt.

Gość • Piątek [15.06.2018, 22:23:22] • [IP: 95.129.225.**]

pochód skończył się o 22 i dzieci same rozeszły się do domów

Gość • Piątek [15.06.2018, 22:21:44] • [IP: 80.245.188.**]

I bardzo dobrze teraz to pół główki bez charakteru to i miłość do ojczyzny trzeba wpajac

Gość • Piątek [15.06.2018, 22:14:25] • [IP: 178.235.180.***]

Przecie u władzy same komuchy

Gość • Piątek [15.06.2018, 21:58:23] • [IP: 178.235.177.**]

Z tą różnicą, że wodzowie komunistyczni jeździli po wytyczne do Moskwy, obecni do Torunia.

Gość • Piątek [15.06.2018, 21:55:14] • [IP: 37.47.166.***]

rodzice z pod znaku PO, KOD-u i i reszty betonowej opozycji wstydźcie się i zrezygnujcie z brania 500+ przecież szkoły patronem jest Marynarka Wojenna która dla tej szkoły dużo robi

Gość • Piątek [15.06.2018, 21:51:48] • [IP: 83.8.118.***]

Można uczestniczyć ale nie o takiej porze!!

Gość • Piątek [15.06.2018, 21:48:33] • [IP: 83.8.118.***]

A Szkoła Podst.nr 1 w tym roku nie zorganizowała jak co roku pikniku z okazji Dnia Dziecka ale pochód od godz 20 to owszem. Biedne maluchy.

Gość • Piątek [15.06.2018, 21:46:41] • [IP: 178.235.176.***]

I bardzo dobrze.Panienki nie wyjdą prawie z gołą dupą!!

Gość • Piątek [15.06.2018, 21:40:44] • [IP: 176.221.122.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

AGENDA 21 • Piątek [15.06.2018, 21:40:14] • [IP: 80.245.178.***]

I BARDZO DOBRZE, DYSCYPLINA MUSI BYĆ !! CZĘSTO RODZICAMI ZOSTAJĄ ALKOHOLICY I NARKOMANI KTÓRZY O ŻYCIU W SPOŁECZEŃSTWIE DEMOKRATYCZNYM NIE MAJĄ ZIELONEGO poJĘCIA. DZIECI CZĘSTO BEZ OPIEKI PAŁĘTAJĄ BEZMYŚLNIE, KLEJ WĄCHAJĄ, ALBO PRZESIADUJĄ W GALERII. UDZIAŁ W TAKIEJ IMPREZIE NA PEWNO IM NIE ZASZKODZI. WRĘCZ PRZECIWNIE. poZA TYM JESZCZE SIĘ TAKI NIE URODZIŁ COBY WSZYSTKIM DOGODZIŁ.

Gość • Piątek [15.06.2018, 21:39:50] • [IP: 176.221.123.***]

tym dzieciom, a szczególnie rodzicom w du..ch się poprzewracało, kiedyś to była szkoła która uczyła pokory, wojsko które uczyło samodzielności, a teraz same cioty.

Gość • Piątek [15.06.2018, 21:31:22] • [IP: 92.42.118.*]

Marynarka Wojenna jest patronem SP1 i jako patron udziela się i pomaga szkole, tak przynajmniej było za moich czasów i sądzę, że tak jest nadal. Żadna łaska ze strony uczniów, że z okazji tak ważnego Święta pofatygują się OBOWIĄZKOWO na uroczystościach. Szkoła nie tylko uczy, ale również wychowuje i raz na jakiś czas można i powinno się dzieciom uświadomić, że wobec społeczeństwa/kraju/ PATRONA SZKOŁY ma się również obowiązki. Tytuł artykułu sugerujący podobieństwo do pochodów 1 majowych jest bez sensu.

Gość • Piątek [15.06.2018, 21:30:43] • [IP: 95.129.224.**]

Następne sto lat będziemy lennikiem Moskwy

Gość • Piątek [15.06.2018, 21:30:20] • [IP: 94.254.230.***]

Jaka komuno !!?? Co za brednie lewackie!! Dla was pewnie lepiej by było żeby dzieci z flagami niebieskimi uni chodziły lub stanów zjednoczonych buraki. Bo Polakiem to trzeba właśnie dumnym być!! I to nasz obowiązek aby godnie reprezentować barwy i być na takich pięknych świętach aby nie zapomnieć kim się jest!! No ale widać że niektórym bardzo doskwiera i przeszkadza Polska i święta Polskie, więc WON z Polski jak chlebek Polski i tradycję nie pasują pajace!!

Gość • Piątek [15.06.2018, 21:12:50] • [IP: 92.42.112.***]

Dyrektor szkoły nie da rady wyjaśnić POtologicznym rodzinom że to jest ważna dla Polski rocznica. Może oni uważają się za nowoczesnych europejskich wyznawców multi-kulti i bardziej wolą tęczowe POchody niż patriotyczne uroczystości.

Gość • Piątek [15.06.2018, 21:02:17] • [IP: 164.127.196.**]

19:49 - jak to, a nie wiesz, gdzie wzorce?! W" bulu" i" nadzieJI". Nasladuje tę" lepszą" części narodu, niemoherową, lemingową, należącą sercem do... Bronisława Komoruskiego, Głownego Ortografa Kraju, herbu Bul Nadzieji.

Absolwent • Piątek [15.06.2018, 21:00:06] • [IP: 178.235.183.***]

Kiedyś w SP1 na każdej uroczystości szkolnej była obecna Marynarka Wojenna. Często był sztandar, orkiestra, marynarze, a wartości typu szacunek, patriotyzm i miłość do ojczyzny wszczepiany był w tej szkole jak w żadnej innej od pierwszej klasy podstawówki. Rozpoczęcie/zakończenie roku szkolnego, czy też inne szkolne uroczystości to ktoś z MW był obecny. Dla dzieciaka takiego jak ja, pomimo że tego nie rozumiałem, zawsze było to czymś wyjątkowym. Także szanowni narzekający rodzice dla was powinno to być wyróżnienie, że patron waszej szkoły zorganizował coś takiego, a wasze dzieci mogą wziąć udział w tym wyjątkowym wydarzeniu.

Gość • Piątek [15.06.2018, 20:58:06] • [IP: 82.176.151.**]

no dobrze że tego nie słyszałem bo dyrektor miałby ze mną niezłe problemy i obowiązkowo przyszedłby do mnie do domu przeprosić pod groźba kary-Nauczyciele tej idiotycznej szkoły rodem z komedii zacznijcie uważać na to co robicie z dziećmi bo w końcu ktoś nie wytrzyma i zle się skończy dla was

Gość • Piątek [15.06.2018, 20:48:28] • [IP: 93.94.186.***]

Pięknie zorganizowana patriotyczna impreza!!super!!

Gość • Piątek [15.06.2018, 20:42:52] • [IP: 212.165.108.***]

Dyrektor 1 ki to stary harcerz.Moj były drużynowy z 13ki.Bardzo wporzadku gość.Pochod dla uczniów to przywilej i zaszczyt.a jak ktoś tego nie kuma. ... No to sorry.Wracj do smartfona albo na tęczowe marsze może tam cię zaakceptuja

Gość • Piątek [15.06.2018, 20:37:08] • [IP: 2.218.41.**]

Gość  Piątek [15.06.2018, 19:49:59]  [IP: 82.207.216.**] Gość  Piątek [15.06.2018, 19:36:15]  [IP: 89.251.222.***]...moherek z pislamu..co znaczy slowo WSTYT...?? To samo co wstyd, duPOlizie ;)

Gość • Piątek [15.06.2018, 20:20:52] • [IP: 5.172.236.**]

jak gender w główki dzieciom pakować to jest ok ?

Gość • Piątek [15.06.2018, 20:17:27] • [IP: 95.129.229.***]

ale zaraz zaraz. 100 lat temu jeszcze Polski nie było to jakie 100 lecie MW?

Gość • Piątek [15.06.2018, 20:15:31] • [IP: 94.254.237.**]

Pic na wodę fotomontaż, pieprzenie bez ładu i składu gruby !

Gość • Piątek [15.06.2018, 19:57:36] • [IP: 164.127.196.**]

Podliczyłem: na 28 (jeden jest 2 razy wpisany - licznik podał 29 postów) postów aż 16 popiera kierowanie na obchody uczniów z tej okazji, nawet zobowiązywanie ich do tego. Prawie wszyscy autorzy tych 16 postów wskazują na wartość patriotyzmu, nazywają pójście na takie obchody ZASZCZYTEM. -- I te oceny moim zdaniem dają do myslenia. Skłaniają do wniosku, że LUDZIE DZIŚ INACZEJ PATRZĄ NA KWESTIĘ UROCZYSTOŚCI PAŃSTWOWYCH, DOSTRZEGAJĄ ICH WARTOŚĆ PATRIOTYCZNA I WYCHOWAWCZĄ.- Może takie oceny i taka zmiana w postrzeganiu ceremonii to PRAWDZIWY UPADEK KOMUNY - prawdziwy, bo W SERCACH LUDZI?

Gość • Piątek [15.06.2018, 19:51:52] • [IP: 178.238.246.***]

Komuna w tym mieście jest cały czas odkąd rządzi SLD

Gość • Piątek [15.06.2018, 19:49:59] • [IP: 82.207.216.**]

Gość • Piątek [15.06.2018, 19:36:15] • [IP: 89.251.222.***]...moherek z pislamu..co znaczy slowo WSTYT...??

Gość • Piątek [15.06.2018, 19:47:53] • [IP: 95.166.56.***]

A jednak komuna wraca...

Gość • Piątek [15.06.2018, 19:36:15] • [IP: 89.251.222.***]

Tak dzieciom sie krzywda stala bo musza przyisc w normalnym dniu na pochod z okazji 100 lecja. To powiniek byc zaszczyt brania udzialu w tak warznym wydarzeniu Tak zaraz rodzice benda pisac skargi na dyrektora szkoly, WSTYT

Gość • Piątek [15.06.2018, 19:35:30] • [IP: 89.251.222.***]

Tak dzieciom sie krzywda stala bo musza przyisc w normalnym dniu na pochod z okazji 100 lecja. To wowiniek byc zaszczyt brania udzialu w tak warznym wydarzeniu Tak zaraz rodzice benda pisac skargi na dyrektora szkoly, WSTYT

post z pozytywną puentą • Piątek [15.06.2018, 19:32:50] • [IP: 164.127.196.**]

To ja przetłumaczę z szkolnego na polski: oficjalnie nie ma przymusu, ale wg kodu" Wicie-Rozumicie" i wg języka ciała (ciała pedagogicznego) JEST PRZYMUS. To jest tak: na 11 XI szkoły zmuszają wybranych uczniów (na ogół kilka osób), by sie pokazali jako reprezentacja szkoły. Tym razem w odróżnieniu od PRL nacisk nie idzie od najwyższych władz, czy wojewódzkich albo z Komitetu Miejskiego partii rządzącej (w KM PZPR zasiadała znana" honorowa" obywatelka miasta) - dziś byłby to PiS, ale impuls idzie ze szkoły, bo dziś bardziej niz kiedyś liczy sie PROMOCJA, jest nawet specjalna osoba od promocji szkoły. --- Sumując: w święto 11 XI lub 3 V przymusowo deleguje się kilka osób, ale tym razem SP1 prawdopodobnie zmusiła więcej uczniów, nawet chyba kilkadziesiąt. ---Ale ważne ZASTRZEŻENIE: uważam, że dziś sytuacja jest jednak o wiele lepsza niż w PRL, a to dlatego, że 1) nie ma przymusu wobec WIELU osób, 2) przymus nie idzie od władz politycznych, 3) czcimy dziś PRAWDZIWE święta i z tego wypływaja korzyści wychowawcze

Gość • Piątek [15.06.2018, 19:28:25] • [IP: 37.47.133.***]

No błagam... Rodzice tego typu to patologia... Sami rodzice powinni zmuszać dzieci by szły w takich pochodach niech uczą się historii.

Gość • Piątek [15.06.2018, 19:25:33] • [IP: 176.221.122.***]

100 LAT MARYNARKI WOJENNEJ TO CHLUBA DLA POLSKI TO ZASZCZYT ŻE CHODZI SIĘ DO TAKIEJ SZKOŁY WSPANIAŁA INICJATYWA MŁODZIEŻ SZKOLNA SAMA POWINNA WYJŚĆ Z INICJATYWĄ UCZESTNICTWA W TYM POCHODZIE TO TEŻ POSTAWA POLAKA I UCZNIA WARTO TAM BYĆ I DAWAĆ O SOBIE ZNAĆ ŻE JESTEŚMY DUMNYM NARODEM A UCZNIÓW ZACHĘCAJMY DO UCZESTNICTWA BO WARTO BYĆ DUMNYM POLAKIEM

Gość • Piątek [15.06.2018, 19:24:35] • [IP: 164.127.19.***]

komuna

Gość • Piątek [15.06.2018, 19:21:05] • [IP: 178.235.177.***]

Cóż to za tytuł p redaktorze co święto z okazji 100 lecie polskiej MW ma wspólnego z komuną. Z tego co pamiętam 1 maja ochoczo Pan biegał w pochodach

Maślankiewicz • Piątek [15.06.2018, 19:20:53] • [IP: 193.188.198.**]

Całe lata drwin z poprzednich zwyczajów, otwarte szykanowanie za własne przekonania, prześladowanie za sentyment do własnej młodości, groźba utraty wolności za niezgadzanie się z rusofobiczną polityką dzisiejszej władzy, a teraz... wszystko to samo, tylko w drugą stronę. Bo trudno wymyślić coś, za czym naród z entuzjazmem poleci. Najłatwiej zabronić ludziom własnych przekonań i ustawą wprowadzić ślepe posłuszeństwo. BRAWO!!

Gość • Piątek [15.06.2018, 19:17:32] • [IP: 178.238.251.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [15.06.2018, 19:16:30] • [IP: 95.129.224.***]

A będą manifestować z symbolami polskimi, czy jakimiś innymi, afrykańskimi? Bo jak z polskimi, to wszystko w porządku. A zdrajcy Polski i Polaków niech się trzymają z daleka od tej uroczystości!

Gość • Piątek [15.06.2018, 19:12:39] • [IP: 80.245.179.***]

Komunistyczna zmiana PIS.

Gość • Piątek [15.06.2018, 19:08:17] • [IP: 80.245.178.***]

lepiej nich się idą nachlać i coś zdemolować albo pograć w idiotyczne gry na kompie zamiast uczyć się patriotyzmu taki przykład od rodziców brawo

Gość • Piątek [15.06.2018, 18:58:07] • [IP: 178.235.178.***]

oczywiście, że obowiązkowa obecność, patronem SP 1 jest Marynarka Wojenna więc to zobowiązuje uczniów do uczestniczenia w tym święcie.Wielkie halo, mniej godzin spędzą na grach przed komputerem.

Gość • Piątek [15.06.2018, 18:56:43] • [IP: 93.94.187.***]

Wracają czasy jak za komuny wtedy tez to tłumaczono zaszczytem i patriotyzmem a tu dobra zmiana

Gość • Piątek [15.06.2018, 18:55:11] • [IP: 157.25.45.***]

Trochę musztry nie zaszkodzi smarfony nas niszczą

Gość • Piątek [15.06.2018, 18:53:27] • [IP: 176.221.123.***]

sąsiad nam opowiadał jak w Komunistycznej Polsce przyszedł pod szkołę Podstawowa a Nauczycielka sprawdzała obecność miała listę bo był pochód pierwszo majowy dzisiaj w Katolickiej Polsce już tego nie ma obowiązku są tylko delegacje które reprezentują i to skład jest ochotniczy

Gość • Piątek [15.06.2018, 18:50:03] • [IP: 80.245.188.***]

I bardzo dobrze, młodzież dzisiejsza sama powinna garnąć się do udziału w takich uroczystościach, to wyróżnienie uczestniczyć w takich wydarzeniach

Gość • Piątek [15.06.2018, 18:40:05] • [IP: 178.238.246.***]

Komuna jest w tym mieście cały czas odkąd rządzi SLD

Gość • Piątek [15.06.2018, 18:37:56] • [IP: 178.235.178.***]

Pis wymienia kadry począwszy od pani Sprzątaczki! Podobnie z dyrektorem szkoły, który pewnie chce się przypodobać władzy. A tak na marginesie to uważam za normalne, że młodzież uczestniczy w rocznicowych czy państwowych świętach! Jest to normalne. Ale przymusowy obowiązek panie dyrektorze, z demokracją nie ma nic wspólnego. Pana deklaracja cenna, ale mleko się rozlało! Ja osobiście to przerabiałem i efektów wychowawczych nie było żadnych! Wręcz odwrotnie

Gość • Piątek [15.06.2018, 18:37:05] • [IP: 37.47.33.***]

Dobra zmiana

Gość • Piątek [15.06.2018, 18:22:08] • [IP: 93.94.184.***]

Uroczystości które odbywają się raz na 100 lat, w ciepły dzień... Z szacunku dla własnego kraju i ich przodków wypadało by uczestniczyć. .. ale nie, bo zawsze znajdą się malkontenci co jak nie religia to patriotyzm im przeszkadza. Nie chcesz to nie idź. Jak nie nauczysz doceniać takich wydarzeń to nie licz na szacunek własnych dzieci...

Gość • Piątek [15.06.2018, 18:14:46] • [IP: 94.254.244.**]

Uważam że chodząc do szkoły nr1 uczniów do czegoś zobowiązuje w takim dniu ważnym dla MW

Gość • Piątek [15.06.2018, 18:09:43] • [IP: 37.47.148.***]

Obecność uczniów przeciez dobrowolna

Gość • Piątek [15.06.2018, 18:05:36] • [IP: 80.245.182.***]

Obowiazkowe uczestnictwo, milicja spisuje, na weglo brak cementu stali i żwiru, centralna władza planująca życie, propaganda kraju dobrobytu i sukcesu, na zachodzie rządzą kapitaliści no mamy socjalizm w czystej postaci

Gość • Piątek [15.06.2018, 18:04:56] • [IP: 92.42.118.***]

Uczę moje dzieci że to duma i zaszczyt brać udział w takim wydarzeniu. Idziemy całą rodziną, uczcić stulecie Naszej Ojczyzny i stulecie Marynarki Wojennej. Będę to piękny biało czerwony korowód, a nie czarny marsz.

Gość • Piątek [15.06.2018, 18:02:35] • [IP: 77.88.191.**]

XD

Gość • Piątek [15.06.2018, 17:57:10] • [IP: 62.69.254.***]

Nagonka rozpoczeta, gratuluje.

Gość • Piątek [15.06.2018, 17:56:32] • [IP: 178.238.249.**]

Za komuny pochody 1 majowe też nie były obowiązkowe a mało kto odważył się nie pójść.Mówi wam to coś?

Oglądasz 1-152 z 152
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■