POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [03.05.2018, 20:10:40] • Świnoujście

Czy rajcy w naszym mieście pójdą śladem hiszpańskiego kurortu?

Czy rajcy w naszym mieście pójdą  śladem hiszpańskiego kurortu?

fot. Czytelnik

Okazuje się, że radni Palma de mallorca na ostatniej sesji miejskiej podjęli uchwałę o zakazie wynajmowania mieszkań dla turystów, w budynkach wielorodzinnych i na osiedlach mieszkaniowych.

Decyzja ta byłą podjęta jednogłośnie i wchodzi w życie od lipca. Zdaniem radnych, ma ona na celu uchronienie mieszkańców tej miejscowości przed narastająca drożyzną w tym segmencie gospodarki miasta oraz zahamowanie lawinowego wzrostu cen wynajmu i zakupu mieszkań, jak i również ukróceniem rosnącego, niekontrolowanego odsetka „czarnego rynku” turystycznego.

Wielu światłych mieszkańców Świnoujścia od dawna alarmuje, że mieszkańcy naszej miejscowości są w podobnej sytuacji i w końcu przyjdzie świnoujskim elitom politycznym zmierzyć się z tym problemem. Polityka miasta od wielu lat nastawiona jest tylko na rozwój turystyki nie bacząc na trudności i nieodwracalne społecznie skutki, które z tego powodu dotykają mieszkańców.

Oby nie było za późno.

Ciekawostką jest również fakt, iż podobną decyzję podejmują również radni w Berlinie.

Czy rajcy w naszym mieście pójdą  śladem hiszpańskiego kurortu?

fot. Czytelnik

Jednym z problemów, na który również zwrócili uwagę radni Palam de Mallorc, jest to, że turystyka na osiedlach mieszkaniowych wiąże się z notorycznym zakłócaniem ciszy nocnej, co w wypadku ludzi normalnie pracujących mieszkańców jest wielką uciążliwością.

A waszym zdaniem, taka decyzja dla Świnoujścia byłaby korzystna, czy raczej nie?

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 73, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-73 z 73

Gość • Poniedziałek [07.05.2018, 11:45:12] • [IP: 94.254.227.***]

Brawo radni.jestem za jak najbardziej nasze miasto niedługo będzie jak drugie Katowice

Gość • Sobota [05.05.2018, 14:20:31] • [IP: 93.94.186.***]

moja własność moja sprawa, pocałujta w d..e wójta

Gość • Sobota [05.05.2018, 11:01:39] • [IP: 78.10.206.*]

Co tu sie skarzyc na turystow, skoro sasiedzi zachowuja sie nie lepiej... Buraki myslace, ze mieszkaja sami na bezludnej wyspie, a zza scian nocami tylko slychac wyrazy na k, p i ch...

Gość • Sobota [05.05.2018, 10:30:43] • [IP: 94.254.237.**]

Z czasem tak się stanie że na osiedlach mieszkaniowych nie będzie można prowadzić wynajmu dla wczasowiczów. Ludzie muszą rano iść do pracy niewyspani, dzieci błąkają się pomiędzy" obcymi" samochodami, pojemniki na śmieci kipią z nadmiaru, na klatkach schodowych wytrzepywany jest piasek z plaży z butów i toreb a brudne od ziemi i liści koce trzepane są na balkonie.

Gość • Sobota [05.05.2018, 00:22:53] • [IP: 178.235.182.**]

powinno się w jakiś sposób uregulować wynajem nie turystom, bo taki syf i hałas jaki potrafią stworzyć wynajmujący i zatruć życie pozostałym to horror

Gość • Sobota [05.05.2018, 00:20:29] • [IP: 178.235.182.**]

Bardzo dobra decyzja radnych! BRAWO

Gość • Piątek [04.05.2018, 22:08:10] • [IP: 176.221.122.**]

Ludzie narzekacie na rowery na klatkach? Moi kochani sąsiedzi trzymają przed drzwiami wszystkie swoje rozklepane, zagrzybiałe i śmierdzące buty! Wali grzybnią na całej klatce!

Gość • Piątek [04.05.2018, 19:39:30] • [IP: 94.254.233.**]

Brawo hoć za późno będą płakać ći co pokupowali ruiny za grubą kasę ludzie ta babka mydlana pęknie przecież tu nawet wody niema dla mieszkańców puszczają szajs a hoteliki pompują sobie nad ranem baseny woda pitną dowiedzcie się ile oni żabia płacą a szlak was trafi na miejscu

Gość • Piątek [04.05.2018, 18:05:02] • [IP: 77.18.60.***]

Wolnosc Tomku w swoim domku. Nie kazdego turyste stac na wynajecie pokoju w hotelu z rodzina za 1000zl.dziennie, zakaz wynajmowania przez prywatne osoby to prosty sposob na zmuszanie ludzi do tego zeby mieszkali w hotelach I nabijali kase szefom.

Gość • Piątek [04.05.2018, 17:45:24] • [IP: 178.238.247.***]

DOROBKOWICZE TO SA NA RYNKU DLA NIEMCA TEZ TURYSCI TAM DOPIERO SIE DORABIAJA NAPEWNO WYKAZUJA TO W PODATKACH MIESZKANIE WYNAJMUJE ALE ODPROWADZAM PODATEK

Gość • Piątek [04.05.2018, 17:32:56] • [IP: 176.221.123.***]

Popieram taki zakaz. Turyści niech mieszkają w hotelach lub niech buduj budynki tylko z przeznaczeniem na wynajem.

Gość • Piątek [04.05.2018, 16:02:05] • [IP: 94.254.228.***]

Klatki schodowe to inna kwestia. Sa ciasne, zastawione gratami/ wozkami/ rowerami. Ciezko przejsc z zakupami, a co dopiero czyms wiekszym. Jedni stawiaja graty ma klatce, inni na tej klatce przeciskaja sie noszac rowery. Kurierzy czesto wnosza wielkie paczki. Najlepiejby bylo zrobic klarki odpornym natryskowym tynkiem czy czyms takim. Bo z brakiem przestrzeni do zakretoq z meblami sie noe wygra.

Gość • Piątek [04.05.2018, 14:32:34] • [IP: 207.244.75.**]

Komuno Wróć❗❗❗

Gość • Piątek [04.05.2018, 14:30:39] • [IP: 46.169.185.**]

Gość • Piątek [04.05.2018, 09:10:23] • [IP: 94.254.228.***]... Szkoda że nie dopisano jakie szkody wyrządzają osoby wprowadzające się na jakiś czas do takiego mieszkania, bo jest niszczona klatka schodowa, a przede wszystkim porysowane ściany klatek schodowych, które świadczą o remoncie takiego mieszkania i niedbalstwie tych osób, bo co tam nie moje, wiec ściany mogą zostać odrapane. Za to winien ponieść koszty naprawy elewacji właściciel tego mieszkania, gdyż to z jego niedbalstwa ściany kl. sch. zostały zniszczone, a które były niedawno odnowione, bo wspólnota mieszkaniowa malowaniem ścian nie obciąży reszty mieszkańców.

Gość • Piątek [04.05.2018, 13:27:03] • [IP: 83.23.251.*]

[IP: 188.146.164.***] Nasyfione to już jest zanim przyjadą turyści

Gość • Piątek [04.05.2018, 12:33:19] • [IP: 46.244.166.***]

Po pierwsze Obce auta pod blokami to problem braku parkingow. Powinny byc tabliczki parking tylko dla mieszkancow bloku. Lub cos w tym stylu. Po drugie, jak wspomniane juz bylo hotele w naszym miescie sa bardzo drogie. W jednym za Osobe dorosla i 2 dzieci na sierpien 230 euro doba ! w innym 550 PLN, jeszcze w innym wynajmuja tylko na tygodnie. Wez tu sie czlowieku dopasuj finsansowo i urlopowo! Prywatni wynajmujacy moga cene zmniejszyc, wynajac na dni jakie pasuja, zarobic i odprowadzic podatek. Tu trzeba zachecic do nie wynajmowania na czarno... Kazdy wynajmujacy powinien odpowiadac za swoich gosci lub lokatorow. Ma byc poprostu spokojnie. Od czego sa dzielnicowi i zarzadcy budynkow. Wlasciciel nie moze byc, krolem nietykalnym! Bierzesz to dostosuj wszystko do ogolnie panujacych zasad wspolzycia... U nas chyba dluuugo nie do wyegzekwowania...

Che Guwera • Piątek [04.05.2018, 11:54:07] • [IP: 94.254.227.***]

Popieram taki zakaz. Chciwi dorobkiewicze którym tylko złotówy w głowach zamienili życie w Świnoujściu w piekło drożyzny. Ludzie nie mają możliwosci wynajmu ani kupna mieszkania za rozsądną cenę bo chciwi obszarnicy wszystko wykupują i narzucają abdurdalne opłaty mieszkaniowe często wyższe niż pieniądze jakie można zarobić. Do tego handlarzyki narzucaja ceny za towary często wyższe niż w Warszawie. Czas to ukrócić. Należy wywłaszczyć nienażartych obszarników z posiadanych mieszkań a potem wprowadzić zasadę jedna rodzina jedno mieszkanie. Turyści tylko i wyłącznie w hotelach lub w domach wczasowych. Nadszedl czas odtrucia polskiej duszy z odrażającej propagandy korwinowców, wolnościowców i liberałów. Uderz, uderz w kapitalizm. Wolny rynek umarł i nie wstanie. Własność prywatna koszty społeczne.

Gość • Piątek [04.05.2018, 11:36:32] • [IP: 80.153.7.***]

u nas by sie to przydalo

Gość • Piątek [04.05.2018, 11:31:51] • [IP: 77.65.20.***]

Zawiść zżera tych co nie mogą wynajmować, bo jakby mieli co to by też wynajmowali. Dla niektórych np. niepełnosprawnych to jedyne źródło utrzymania. To co zarobią przez 2 miesiące musi im starczyć przez kolejne 10. Żal dupę ściska co niektórym. taka prawda

Gość • Piątek [04.05.2018, 10:23:42] • [IP: 178.238.252.***]

Radni nie musza jak sie bojaale WSPOLNOTA musi jak bedzie glosowanie !! I tak juz zrobili u nas!!

Gość • Piątek [04.05.2018, 09:58:48] • [IP: 188.146.45.***]

Panie Ryfczyński proszę o zadanie pytania urzędnikom, czy wynajem lokali oraz infrastruktury wokół budynków naleźących do wspólnot mieszkaniowych, , małych'' i, , duźych'' wymaga zgody współwłaścicieli czy teź jest to bezczelne działanie cwaniaczków, i gdzie i do kogo zgłaszać takie przypadki..Społeczne skutki oraz obciąźenia dla stałych mieszkańców są zdecydowanie niekorzystne i uciąźliwe, czy prawo chroni w jakiś sposób stałych mieszkańców?Oczywiście mówię tu o wspólnotach mieszkaniowych gdzie występuje uźytkowanie tkzw, części wspólnych budynku oraz przynaleznych udziałów w gruncie, (zawalone samochodami wspólne podwórka) .Proszę o zajęcie się tematem..

Gość • Piątek [04.05.2018, 09:45:25] • [IP: 188.146.164.***]

Jestem za powinni to samo u nas zrobić. Przyjeżdża banda pseudo turystów i myślą że im wszystko wolno. Zajmują miejsca parkingowe koło domu, hałas do późnych godzin, nasyfione na klatkach. Zdecydowanie zakaz

Gość • Piątek [04.05.2018, 09:10:23] • [IP: 94.254.228.***]

Wiekszosc mieszkan w Sciu to mieszkania kupowane przez osoby z Polski, jako inwestycja/ mieszkania wakacyjne. Cy rok zyja u siebie, a tu przyjezdzaja na miesiac/ dwa w sezonie. To normalne, ze przez reszte czasu wynajmuja, ograniczajac sobie koszty. Tak sie dzieje na calym swiecie. Ceny najmu nie sa jakies strasznie wysokie. Nikt nie wynajmie mieszkania za 500zl/ miesiac. Kiedy czesto sam czynsz (oplaty eksploatacyjne za mieszkanie- smieci, ogrzewanie, utrzymanie czesci wspolnych itd.) to 400-800 zl. Do tego trzeba doliczyc podatek od wynajmu, amortyzacje, wliczyc ewentualne uskodzenia mieszkania, znikniecia lokatorow bez uregulowamia czynszu itd. (a wynajmujacy strasznie niszcza, kradna zdaza sie, ze trzeba naprawiac sciany, sufity, podlogj i wymieniac meble, bo wstyd wpuscic kolejnych. Nawet kucja w wys. 2 czynszow nie pokryje). Do tego jakis zysk, bo nikt nie wynajmuje harytatywnie. I ceny mamy jakie mamy. Koszty remontu sa olbrzymie. Robocizna bardzo droga. To tez winduje ceny. Ale nie jest zle.

Gość • Piątek [04.05.2018, 08:49:15] • [IP: 82.174.234.**]

Nawet nie podsuwajcir takich pomysłów. moja własność i będę wynajmować komu chce

Gość • Piątek [04.05.2018, 08:44:10] • [IP: 92.42.114.***]

My Polacy nie lubimy dyscypliny, nie przestrzegamy zasad i praw i do tego mamy w d...e wszystko i wszystkich. Dlatego nie ulegnie zmianie prawo dotyczące wynajmu mieszkań. Możemy porównać z rodzinnym domem, nikt nie chce intruza / obcego/.

Gość • Piątek [04.05.2018, 08:17:50] • [IP: 178.238.252.**]

jestem za!! ceny windowane na maksa!! nawet dla tych którzy chcą coś sensownego wynająć na dłużej!! od maja, czerwca mają się wynosić, a jak chcą zostać, to cena rośnie jak dla turysty!!spójrzcie już teraz, wieczorem widać na platanie, ciemno i pusto w oknach..ale to za chwilę się zmieni..i zacznie koszmar..

Gość • Piątek [04.05.2018, 08:01:04] • [IP: 94.254.236.*]

A czy jest jakaś pewność że ceny dla zwykłych mieszkańców spadną po uchwaleniu takiego prawa gminnego? Nie gdyż to właśnie ceny wynajmu pokoi w hotelach są wyznacznikiem cen wynajmu w mieście! W latach 70 tych gdy otworzyła się granica z NRD a domy wczasowe były tylko zakładowe to miasto przeżyło szczyt obecności turystów aktualnie nie do pobicia? Razem ze stałymi mieszkańcami bywało jednorazowo do 200 tys ludzi z czego 150 tys na samej plaży. Zdobycie miejsca do spania graniczyło z cudem, to właśnie wtedy powstało powiedzenie o turystach, , stonka, , . Od tamtego czasu zmieniło się wszystko, zniknęły państwowe dw a cała baza wypoczynkowa jest prywatną po gruntownych remontach a do tego zbudowano mnóstwo nowych drogich hoteli obliczonych na zamożnego klienta którego nie ma i wszyscy wszystkim podkładają noge aby zdobyć obłożenie dób hotelowych a do tego odpływ polskiego doświadczonego pracownika hotelowego do Niemiec spowodował że uległ obniżeniu standartowo obsługi hotelowej dlatego jest wojna

Gość • Piątek [04.05.2018, 07:56:33] • [IP: 109.243.184.***]

01:36 Świnoujski grajdoł -- Ale chyba nie zrozumiałeś tekstu, bo piszesz tak, jakby nasi radni wydali takie prawo.

Gość • Piątek [04.05.2018, 07:53:10] • [IP: 109.243.184.***]

Co mówic o turystach, którzy zakłócają cisze, skoro moi najbliżsi sąsiedzi prezentują poziom knajacki kultury osobistej. Gdy zaledwie lekko podpiją, słyszę takie bredzenie, pełne niewymyslnych konceptów, wydobywające najbardziej śmierdzący muł z dusz ludzkich, że uszy mi więdną i czym prędzej musze zamykać okna. Co tu mówic o turystach, skoro najbliżsi sąsiedzi prezentuja PODkulturę, przy której Indianie z Amazonii jawią się jako supernowoczesna cywilizacja - ci sąsiedzi w święto narodowe i niedziele trzepia dywany, myja samochody, a nawet jeden, który kiedyś chciał kandydowac do Rady Miasta, kuł posadzkę tarasu w święto (wspomniani Indianie nigdy nie łowią w swoje święta- a porównaj to z zakupami w niedzielę). Zawsze myślałem, że żyję w cywilizacji europejskiej, a okazuje sie, że w czerwonym i dorobkiewiczowskim Świnoujściu nie stac ludzi nawet na poziom kultury plemion zaraz po przyjęciu chrześcijaństwa w X w.

Gość • Piątek [04.05.2018, 07:15:41] • [IP: 31.135.163.***]

Ale bzdury.

Gość • Piątek [04.05.2018, 06:52:22] • [IP: 37.248.161.***]

TAK !!

Gość • Piątek [04.05.2018, 06:36:16] • [IP: 37.248.164.**]

I tak powinno byc a nie pod blokami pelno aut na innych rej na kawalerkach po 6 Ukraińców albo lepiej na platanie wiekszosc mieszkan wynajetych obcym Powinni juz dawno zakazac tego procederu P

nawigator • Piątek [04.05.2018, 06:24:33] • [IP: 178.238.247.**]

zaproponujcie to na calym polskim wybrzezu no i oczywiscie w Zakopanem i zobaczycie co wam z tego przyjdzie, sprawdzcie najpierw tych co wynajmuja i NIE PLACA PODATKU i tutaj jest zgoda, akle od tych co robia to uczciwie i profesojonalnie to sie odczepcie, a czy to jest prawda w Palma de Mallorca zaraz sprawdze mam kolege Jose ktory tam mieszka i nie chce mi sie wierzyc zeby Hiszpanie byli az tacy glupi.

Gość • Piątek [04.05.2018, 05:24:30] • [IP: 95.129.224.**]

Problem jest olbrzymi, szczególnie w dzielnicy po JAR, wydział architektury wydaje pozwolenia na rozbudowę starych poniemieckich budynków nie uwzględniając zupełnie interesów współmieszkańców, infrastruktury, wodno-kanalizacyjnej miejsc parkingowych a przede wszystkim miru domowego stałych domowników. I tak w mieszkaniach 3, 4 pokojowych cwaniaczki zakwaterowują po 15 osób, i to przez cały rok, mając w d...pie stałych mieszkańców. Ktoś na to wydał zgodę, sądzę że z pominięciem prawa lokatorskiego. Powinno się skontrolować decyzje urzędnicze w tym temacie coś tu jest nie tak, chyba że ktoś nieżle na tym zarabia, a cierpią stali mieszkańcy...

Świnoujski grajdoł • Piątek [04.05.2018, 01:36:54] • [IP: 37.47.137.***]

Komuna, po długich oczekiwaniach, wreszcie wróciła! Kredytowcy, skazani na 30 lat na niewolnictwo bankowe, nie mogą przeboleć tego, że inni mają lepszą smykałkę i są bardziej kumaci od nich.

Gość • Piątek [04.05.2018, 00:21:38] • [IP: 176.221.122.***]

w polsce nie podlega to decyzji gminy czyt. rady miasta. musiałoby to zostać wprowadzone ustawowo. ale to komunizm w czystej postaci dyktować ludziom komu moga a komu nie mogą wynajmować i na jaki czas.

Gość • Czwartek [03.05.2018, 23:39:46] • [IP: 178.235.181.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [03.05.2018, 23:39:04] • [IP: 37.248.164.***]

.Od kiedy o radna może komuś zabronić dysponowania swoją własnością wg. własnego uznania hmm?

:) • Czwartek [03.05.2018, 23:26:10] • [IP: 37.47.137.***]

Odbiła im Palma w tej Majorce

Gość • Czwartek [03.05.2018, 23:12:20] • [IP: 178.238.252.***]

Kto bedzie kontrolowac??!!dobry sasiad wie wszystko, czas juz zaczac dzialac, wynajmuja na czarno, podatku nie placa!!a co tydzien nowa stonka przyjezdza, smietniki pelne, , klatkki brudne, pozniej wszystkie koszty nam doliczaja, wystarczy tego, sasiedzi nie spijcie!!

Gość • Czwartek [03.05.2018, 23:03:40] • [IP: 62.69.254.***]

ROBOTA LOBBY PROMENADOWYCH HOTELARZY

Gość • Czwartek [03.05.2018, 23:00:59] • [IP: 95.129.228.***]

BARDZO DOBRA DECYZJA. Popieram

Gość • Czwartek [03.05.2018, 22:56:47] • [IP: 83.21.55.**]

Ci co długoterminowo wynajmują to trzode zostawiają taki brud i syf za te grosze co płacą, niszczą, nie szanują. Ciekawe czy w swoim mieliby taki syf. Ceny na dlugoterminowe wynajmy wzrosną więc pracownicy z tych hoteli pojadą gdzie indziej pracować

Gość • Czwartek [03.05.2018, 22:46:52] • [IP: 94.254.224.*]

Oczywiscie ze tak w blokach mieszkalnych ! bo to jest chore od tego są hotele lub apartametowce i nie mam nic do wynajmowania przez osoby ktore mają swoje domki i w nich wynajmują" wolność tomku w swoim domku"

Gość • Czwartek [03.05.2018, 22:19:46] • [IP: 80.245.178.**]

Przez to miasto się wyludnia, mieszkancy nie wytrzymują drożyzny.

Gość • Czwartek [03.05.2018, 22:06:43] • [IP: 83.8.124.***]

A kto by to kontrolował? Zawsze można powiedzieć ze rodzina przyjechała :)

Gość • Czwartek [03.05.2018, 22:05:43] • [IP: 176.221.122.***]

Jestem za.

Gość • Czwartek [03.05.2018, 21:53:59] • [IP: 176.221.123.***]

Babcia z bloku dostanie po kieszeni bo cwaniaki z platana i uzdrowiskowej i tak zanajda sposub na wynajecie i obejda trochę biednejzi turysci który ch niestac na brogie hotele czy to dobrze dla Świnoujścia zawsze troche kasy zostawiom na promce i w biedronce strzał w kolano

Gość • Czwartek [03.05.2018, 21:49:16] • [IP: 83.26.2.***]

Ludzie nie wiecie co piszecie. Chyba mózg wam się filcuje.

Gość • Czwartek [03.05.2018, 21:39:21] • [IP: 94.254.234.**]

na osiedlach mieszkalnych zakaz chyba ze pod wynajme na długi okres !! chca na doby to do hotelu... albo apartamentowców blisko promenady

Gość • Czwartek [03.05.2018, 21:24:58] • [IP: 178.238.252.***]

Jedna ze wspolnot mieszkaniowych juz podjela taka ustawe!! I bardzo dobrze !!bedzie porzadek w blokach i nizsze koszty, po tych wczasowiczach wspolnoty tylko maja wieksze koszty do placenia, Jestem ZA !!

gościu • Czwartek [03.05.2018, 21:21:43] • [IP: 93.94.190.***]

I jak rozmawiam ze znajomymi i tłumaczę, żeby prawobrzeże, przede wszystkim Warszów uchronić przed Portem Kontenerowym to niektórzy nie ROZUMIEJĄ, CO DO NICH SIĘ MÓWI. Ono to właśnie, że można rozbudowywać Świnoujście w kierunku prawej strony, odtworzyć Osiedle Leśne, gdzie mieszkańcy będą mogli nabywać nieruchomości, budować i nie za krocie, na które stać już tylko miejscowych celebrytów. Gdzie naszym dzieciom i wnukom przyjdzie kupować mieszkania za 25 tys. zł za metr kwadratowy. Powatarzam to jak mantrę. I co? Zobaczymy ??

Gość • Czwartek [03.05.2018, 21:15:14] • [IP: 80.245.187.***]

Teraz poznamy jak nasi radni maja interes.Czy sa za ta zmiana, czy będą siedzieć w kieszeni pseudo " hotelarzy''

Gość • Czwartek [03.05.2018, 21:09:42] • [IP: 46.215.4.**]

Dobrze by było, bo tu same mieszkania na wynajmę dla wczasowiczów zwykły człowiek nie może kupić mieszkania za przyzwoita cenę. A to wina prezydenta który od lat się nie zmienia.

Gość • Czwartek [03.05.2018, 21:08:39] • [IP: 176.221.123.***]

jestem za! nie po to eydalem gruba kase na mieszkanie zeby dziecko nie moglo spac z powodu wiecznie imprezujacych turystow za sciana ! chelmonskiego to jakas masakra-

Gość • Czwartek [03.05.2018, 21:06:04] • [IP: 188.146.0.***]

Nareszcie rozsądnie myślą - moim zdaniem to bardzo dobry pomysł ponieważ ceny mieszkań w Świnoujściu są windowane właśnie w celu kupna i wynajmu na lewo (kawalerki ceny osiągnęły nie z tej ziemi a mieszkania 2, 3 pokojowe są dużo tańsze) ciekawe dlaczego? Żeby lewą kasę zabijać na wynajmie.

Gość • Czwartek [03.05.2018, 20:52:38] • [IP: 78.10.206.*]

Jestem jak najbardziej ZA!! Korzystne i to jak!! Tylko oczywiscie u nas odwagi bedzie brak radnym i nic z tego nie bedzie. Mam dosyc wrzaskow za oknami pijanych" turystow", ktorzy nie rozumieja, ze niektorzy tu mieszkaja i chodza do pracy. Dra mordy w ogrodkach, kopca grile cale noce, bo oni sa na wczasach, a innych maja gdzies.

Gość • Czwartek [03.05.2018, 20:51:27] • [IP: 83.21.51.***]

Na Majorce nie ma miasta o nazwie Palam de Mallorca.

ryynio • Czwartek [03.05.2018, 20:50:04] • [IP: 85.194.13.**]

imprezy alkoholowe, krzyki i muzyka, tego nawet w hotelach nie wolno robic bo jest zglaszane do recepcji i przychodzi ochroniarz i uspokaja towarzystwo albo wyrzuca a w normalnym bloku mieszkalnym nie ma ciecia

Gość • Czwartek [03.05.2018, 20:46:23] • [IP: 92.42.118.**]

Nie Poza tym jest jeszcze wynajem długoterminowy dużo.. rodzin wynajmuje mieszkania i normalnie żyje, pracuje

Gość • Czwartek [03.05.2018, 20:45:39] • [IP: 80.245.182.***]

I bardzo dobrze jestem za. Zaczyna się robić gnój w mieście płacą najniższą a za mieszkanie żądają krocie

Gość • Czwartek [03.05.2018, 20:42:58] • [IP: 176.221.123.***]

czyżby hotelarzom obroty spadają?

Dziub Dziub • Czwartek [03.05.2018, 20:41:57] • [IP: 178.235.181.***]

Temat na zamówienie ?

AGENDA 21 • Czwartek [03.05.2018, 20:41:25] • [IP: 80.245.178.***]

A CO Z POZOSTAŁYMI PRZYBŁĘDAMI ? TRZYMAJĄ JE W GUŁAGACH, CZY W CHLEWNIACH ?

GośćW11 • Czwartek [03.05.2018, 20:40:56] • [IP: 94.254.234.**]

BARDZO DOBRY POMYSŁ !! Chodz zaraz sie zacznie lament tych co wynjamuja..

Gość • Czwartek [03.05.2018, 20:34:39] • [IP: 62.69.251.***]

I prawidłowo. Wynajmują trzodzie mieszkania w blokach a potem darcie ryjów i grill na balkonie

Gość • Czwartek [03.05.2018, 20:31:26] • [IP: 83.26.2.***]

Taka decyzja byłaby końcem rozkwitu Świnoujścia.

Gość • Czwartek [03.05.2018, 20:28:06] • [IP: 178.235.177.***]

Jak zawsze postęp i dobre pomysły idą z Zachodu.Tylko czy nasi politykierzy uwikłani w układy i układziki na to przystaną, wątpię.Przykład chęci wybudowania terminalu kontenerowego na pięknych, dziewiczych terenach o tym świadczą.Nasi radni są z innej planety.Brak im wyobraźni, wiedzy ogólnej i empatii przyrodniczej.Są nastawieni na szybki zysk i poklask.Jak by takiego pierwszego z rzędu zapytał:Co to jest dobro miasta? To by odpowiedział; a co to takiego ?

Gość • Czwartek [03.05.2018, 20:27:54] • [IP: 159.205.18.***]

Ja myślę, że jeżeli do togo dojdzie to przyczyna będzie zgoła odmienna. Mieszkańcy wynajmując kwatery obniżają ceny. Tymczasem ostatnimi laty powstała olbrzymia liczba tzw. apartamentowców. Tym samym ich właściciele potrzebują chętnych do wynajmu i to nie za grosze. Zatem to przede wszystkim oni będą zainteresowani takim zakazem, albowiem ten zakaz ułatwi im wynajem i de facto stworzy monopol. A stracą ci mieszkańcy, którzy okazjonalnym wynajmem sobie dorabiali. I to niekoniecznie" na czarno" jak to ktoś sugeruje. Zawsze taki zakaz ma" drugie dno". Ale sami sobie przemyślcie Państwo jego skutki.

Gość • Czwartek [03.05.2018, 20:24:12] • [IP: 176.221.122.***]

Może raczej Palma de Mallorka. Jest jednym z największych ośrodków turystycznych świata, a jego lotnisko jednym z najbardziej ruchliwych w Europie. Cały świat wie, że Majorka jest tania, warunki turystyczne wspaniałe... ha, ha nikt nie podcina gałęzi na której siedzi, nikt nie zabija krowy która dużo mleka daje.

Gość • Czwartek [03.05.2018, 20:24:07] • [IP: 31.0.41.**]

I bardzo dobrze. Skończyłoby się notoryczne wyrzucanie ludzi na bruk z końcem czerwca bo kasa z turystami jedzie. A ty ludu pracy pod most na dwa trzy miesiące

Gość • Czwartek [03.05.2018, 20:17:14] • [IP: 46.59.8.***]

Jeśli urzędnicy zwęszą lewiznę w kopertach to tak będzie-to znaczy zakaz wynajmu ale kto płaci cicho wynajmuje hehe ot miasteczko

Gość • Czwartek [03.05.2018, 20:13:18] • [IP: 151.248.62.***]

Cudowna decyzja! Byłoby cudnie! Ale znając naszych dorobkiewiczów zaraz by obeszli wszystkie przepisy.

Oglądasz 1-73 z 73
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■