Kora i Jimek to artyści odmiennych pokoleń, którzy eksplorują zupełnie inne rejony muzyczne. ING Bank Śląski postanowił jednak skrzyżować ich drogi. W wyniku współpracy ING z muzykami powstało coś nieoczywistego i niezwykle inspirującego. Utwór „Spleen".
Zainteresowanie utworem muzycznym stworzonym na potrzeby kampanii, przerosło nasze oczekiwania. Od premiery spotu codziennie otrzymujemy pytania, czy udostępnimy cały utwór? W odpowiedzi na to zainteresowanie Kora z Jimkiem przygotowali pełną wersję w nowej aranżacji. Piosenkę udostępniamy wszystkim fanom. Liczymy na to, że utwór będzie przypominał to co chcemy powiedzieć w kampanii, że jeżeli każdy z osobna - na swoją miarę – zrobi coś na rzecz powietrza, na pozytywnym efekcie skorzystają wszyscy. Mamy nadzieję, że piosenka się spodoba. − mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za marketing i komunikację w ING Banku Śląskim.