– Nasze założenia na 2017 rok były ambitne i jestem dumny z tego, że udało nam się je zrealizować. Klienci często pytają nas o kolejne otwarcia sklepów, sugerując nowe lokalizacje, co zawsze staramy się uwzględnić w naszych planach dotyczących ekspansji. Mogę obiecać, że zamierzamy dalej intensywnie się rozwijać – docelowo chcemy zaoferować Polakom ponad pół tysiąca sklepów z niezmiennie bogatą i zgodną z najnowszymi trendami ofertą prezentującą korzystną relację jakości do ceny – komentuje dyrektor generalny KiK, Mariusz Kulik.
Zgodnie z obietnicami marka nie zwalnia tempa – 14 grudnia obok 200 sklepu w Lublinie, wystartowały sklepy w Radomiu i Brzesku. Zaledwie w ciągu dwóch kolejnych dni dołączyły do nich sklepy w Poznaniu i Świdwinie. Zapowiedziane są także następne otwarcia. Najbliższe – w Bystrzycy Kłodzkiej, Zambrowie, Garwolinie i Gostyniu – jeszcze w grudniu, a w nadchodzącym roku sieć ma się powiększyć co najmniej o kolejne kilkadziesiąt lokalizacji.
Sieć sklepów KiK pomimo tempa ekspansji dużą wagę przywiązuje do oprawy każdego otwarcia. Tradycyjnie, takim wydarzeniom towarzyszy wiele atrakcji, wśród których można wyróżnić konkursy, zabawy i specjalne promocje. Nie inaczej było w przypadku 200 sklepu, znajdującego się w Lublinie, w galerii Tarasy Zamkowe, przy al. Unii Lubelskiej 2. Oprócz tych atrakcji o godzinie 12.00 został wyserwowany jubileuszowy tort, a pracownicy wraz z przybyłymi gośćmi wznieśli wspólny toast.
Weronika Wojtal
BUENA VISTA media group