POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [07.10.2017, 10:41:24] • Świnoujście

Port przeładowuje siarkę. Z mieszkańcami nie chce rozmawiać

Port przeładowuje siarkę. Z mieszkańcami nie chce rozmawiać

fot. iswinoujscie.pl

Prezydent nie dotarł, marszałek nie przyjechał, naczelnik: „Urząd niewiele może”- tak w największym skrócie można streścić to co przedstawiono mieszkańcom Warszowa, którzy przybyli w czwartek po południu do filii MDK z nadzieją na to, że to, że usłyszą jakieś konkrety w sprawie przeładunku siarki na terenie OT Portu Świnoujście. Na sali pojawiła się także grupa radnych. Spotkanie zorganizowano z inicjatywy Rady Osiedla Warszów. Jej przewodniczący-Dariusz Krzywda przypomniał, że o planach uruchomienia przeładunków siarki w Świnoujściu nie mówiło się od wczoraj. Obecnie jednak, Rada Osiedla ma niepodważalne dowody na to, że w porcie trwa przeładunek 20 tysięcy ton tej, tak szkodliwej dla człowieka substancji. Jako dowód dla mieszkańców, gości i mediów zaprezentowano film z nabrzeży OT Portu, na którym widać wyraźnie w jaki sposób przeładowywana jest siarka. Kamera uwieczniła m.in. wypłukiwanie wodą trujących pozostałości po siarce. Na filmie widać wyraźnie , że przeładunek odbywa się z pominięciem elementarnych zasad bezpieczeństwa jakie powinny towarzyszyć obsłudze tak szkodliwej dla człowieka substancji. Uczestnicy spotkania zwracali uwagę, że problem nie dotyczy jedynie Warszowa. W takim samym stopniu przeładunków siarki mogą obawiać się mieszkańcy lewobrzeża gdzie już nieraz, przy przeładunkach innych towarów odczuwalne były skutki tej działalności.

O rozwianie wątpliwości w tej sprawie reprezentująca mieszkańców Rada Osiedla poprosiła dyrekcję OT Portu, prezydenta miasta, władze regionu. Najważniejsze, decyzyjne osoby przysłały jedynie... przeprosiny. Prezydenta Świnoujścia reprezentowała naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Leśnictwa, która przyjechała zapewnić, że Janusz Żmurkiewicz jest zdecydowanym przeciwnikiem siarki w porcie ale jako prezydent ma znikomy wpływ jeśli chodzi o działalność inwestycyjną portu. Zdaniem przedstawicielki Urzędu możliwość wpływu równa się praktycznie zeru. Kto zatem może wpłynąć w tym przypadku na dyrekcję portu? Zdaniem naczelniczki realny wpływ może wywrzeć Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska albo urząd Marszałkowski.

Sprawy w swoje ręce chcą za to wziąć radni, których spora część jest także zdecydowanymi przeciwnikami inwestycji. Swoje poważne zastrzeżenia podczas spotkania wyrażali Joanna Agatowska, Waldemar Buczyński. Zdecydowane nie przeładunkom siarki mówią rajcowie z prawobrzeża: Ryszard Teterycz, Zdzisław Merchelski. Starania swoich woich kolegów o zablokowanie tej inwestycji poparł także Kamil Janta-Lipiński. Słowo zablokować nabrało w końcówce spotkania zupełnie realnego znaczenia. Przewodniczący Rady Osiedla Dariusz Krzywda zadeklarował bowiem, że jeżeli pokojowymi środkami mieszkańcy nie zdołają przekonać inwestora do rezygnacji ze swoich planów do mieszkańcy są gotowi do podjęcia akcji mającej na celu bezpośrednie zablokowanie prac.

Póki co sprawę w swoje ręce chcą wziąć – i to zdecydowanie – radni. Ryszard Teterycz przekazał mieszkańcom informację, że w już w październiku zwołane zostanie nadzwyczajne posiedzenie Rady Miasta poświęcone przeładunkom siarki w porcie. Wszyscy radni obecni na spotkaniu zapewniają, że w Radzie panuje przekonanie o szkodliwości i koniecznym położeniu tamy tym planom.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 84, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-84 z 84

Gość • Poniedziałek [09.10.2017, 20:03:48] • [IP: 57.79.24.*]

Nakręcacie się jak murzynek bateryjką.

Gość • Niedziela [08.10.2017, 23:16:21] • [IP: 78.88.31.***]

proponuje kontakt z dzichadistami i oni to gowno portowe szybko zrownaja z ziemia

H2SO4 • Niedziela [08.10.2017, 19:29:51] • [IP: 93.94.190.***]

A ja słyszałem, że rada elektrykow zdunk. jest przełożonym p.Szpytki ?? Bo pan Szpytko z całym szacunkiem dla jego wiedzy prawniczej, ale jest tam szeregowym pracownikiem, a rada elektryków zdunkowych kadrą menedżerską. Tak teraz sobei chodzi w białej koszuli. Ot co. Panu prezesu drzwi otwiera. Bo jest menedżer ;) to znaczy, że za strategię odpowiadają szeregowi pracownicy. To w takim razie menedżerów wysłać do niebezpiecznego przeładunku cudownej, zdrowonośnej siarki, po której wzmacniają się włosy i oczy.

Gość • Niedziela [08.10.2017, 18:33:47] • [IP: 31.0.43.***]

Podobno w piatek w prcie byly komidje z rady miadta i urzednicy i co nikt nic nie napisal rzadnej informacji dla opini publicznej i to jest dziwne.

Gość • Niedziela [08.10.2017, 18:32:37] • [IP: 31.0.45.***]

Konopa ty d*u. Mieszkam na Warszowie bo moja babcia byla tu przesiedlona po wojnie i nie bylo jeszcze portu i nadal tu mieszkam bo nie stać mnie kupic nowy dom w innym miejscu a portu jeszcze wtedy nie bylo tylko piękne nadmorskie osiedle Chorzelin. Teraz w porcie pracuje marne ok 240 osób i moim zdaniem port tylko szkodzi miastu

Gość • Niedziela [08.10.2017, 18:26:55] • [IP: 62.69.251.**]

ciekawe komu zależy na publikacji niesprawdzonych informacji, sianiu fermentu w mieście, przychodzi mi na myśl - służby z minionej epoki, a może w końcu oczerniana firma powinna podać do sądu tz. obrońców co myślą tylko ooooo

Gość • Niedziela [08.10.2017, 14:53:09] • [IP: 92.42.112.***]

Mam pytanie, kto odpowiada w porcie za ochronę środowiska? Odpowiedż jest zapewne dla wielu zaskakująca, osobą tą jest radny RM Krzysztof Szpytko z SLD.

Gość • Niedziela [08.10.2017, 14:02:24] • [IP: 83.8.165.**]

Ą gdzie bhp.

Gość • Niedziela [08.10.2017, 13:31:11] • [IP: 46.169.27.**]

Wiele lat temu jeździłem regularnie do Polic (taką miałem trase) i wiem jak tam w okolicy wyglądały drzewa - same obumarłe kikuty ! Nawet znajomi z Goleniowa skarżyli się że jak wieje wiatr to czuli ten smród od Polic ! Więc niech mi tu nikt nie opowiada bajek że siarka nie działa negatywnie na środowisko ! Ostatecznie w Policach też jest port - więc czemu tam nie przeładowują tej siarki ? Linia kolejowa do Polic nadal istnieje a i statki chemikaliowce tam nadal zawijają - więc w czym problem ?

Gość • Niedziela [08.10.2017, 11:00:20] • [IP: 176.221.113.**]

Do osada • Niedziela [08.10.2017, 10:20:30] • [IP: 93.94.190.***] Zastanów się co piszesz. Obrażasz ludzi, bo niby taki z ciebie burżuj? Przypomnij sobie o Kulczyku. Co mu teraz po tych pieniądzach i majątku? Każdy z nas będzie rozliczony na Sądzie Ostatecznym i każdy zostawi swoje dobra tu na ziemi. Polacy się powinni jednoczyć, a nie być dla siebie wrogami. Zastanów się nad swoim postępowaniem.

Gość • Niedziela [08.10.2017, 10:41:26] • [IP: 95.160.158.***]

Prezydent miasta wymyślił 9 apartamentowców na terenie nieruchomości Basen Północny, czym zablokował rozwój portu jachtowego do statusu mariny. Od 3 lat, czyli od czasu zatwierdzenia planu zagospodarowania nikt się tymi działkami nie zainteresował. Teraz tym bardziej. Wynika stąd jasno, że ów pan żyje w innej rzeczywistości. pisowskiej.

osada • Niedziela [08.10.2017, 10:20:30] • [IP: 93.94.190.***]

do konopa: Konopa • Sobota [07.10.2017, 22:30:17] • [IP: 31.0.70.***] - ty je*ie z Krzywej albo innej czynszówki za przysłowiową złotówkę kupionej !! Miasto sprzedawało nieruchomości na Warszowie wg ceny ustalonej dla II strefy zamieszkania, tak jak u Ciebie jełopie np. ulica Mazowiecka, Bydgoska, Toruńska etc. Tylko Ciebie je*ie nigdy nie było stać, aby stanąć do przetargu i samemu wybudować dom. Boś cienki bolek z czynszówki z Krzywej, zazdrosny, zawistny z kompleksami. Oby Tobie głupku siarka d... nie wypaliła. Znalazł się mądrala z czynszówki. A w ogóle wiesz co to znaczy stanąć do przetargu i licytować ? Co za ciemnogród! Skąd to przylazło? z Zamościa ? czy burak spod Wolinia ? czy Lublyna ? Sieć tam cicho na swoich 46 m kw.

Gość • Niedziela [08.10.2017, 09:52:37] • [IP: 178.238.249.**]

Dlaczego prezydent miasta zasiadających w radzie nadzorczej zarządu portów od kilkunastu lat nie zrobił nic aby unowocześniono urządzenia portowe, zwłaszcza do przeładunku.Zarząd portów morskich jest właścicielem terenu portu i jego urządzeń a nie OT-port.To prezydent nie zadbał o mieszkańców dlatego teraz szuka innych winnych.

Gość • Niedziela [08.10.2017, 09:14:51] • [IP: 93.94.190.**]

Konopa idioto - gdzie jest zapisane że Warszów jest dzielnicą przemysłową ? Tutaj ludzie mieszkali jak portu nie było (tak tak - przed wojną port był na lewobrzeżu). Napisz kre*ie skąd jesteś i kto tobie płaci za to że ubliżasz ludziom i piszesz że pyły, smród i reszta wyziewów z portu jest cacy...

Gość • Niedziela [08.10.2017, 09:07:58] • [IP: 178.238.249.**]

Zlikwidujmy wszystkie zakłady przemysłowe w Świnoujściu ! rozbudujmy stragany z blachy w rejonie granicy oraz osrodki wczasowe dla Niemców. Bedzie dużo miejsc zatrudnienia, miasto uzyska wysokie dochody z podatków od handlarzy oraz z tytułu pobierania opłaty uzdrowiskowej. Port należy całkowicie zamknąc, kanał żeglugowy zasypać, nie bedzie potrzebny tunel.

Gość • Niedziela [08.10.2017, 08:47:50] • [IP: 188.146.104.**]

Pył jest zanieczyszczeniem transgranicznym – PM10 jest transportowany na odległość do 1000 km, a PM2.5 na odległość do 2500 km. Im mniejszy rozmiar cząstek, tym dłużej trwa usuwanie ich z powietrza przez proces opadania oraz opady atmosferyczne. Mieszkańcy większości miast są narażeni na poziomy stężeń pyłu, które mają negatywny wpływ na ich zdrowie. Długotrwałe przebywanie w takim środowisku stwarza ryzyko powstania chorób układu oddechowego, płuc i serca.

Gość • Niedziela [08.10.2017, 08:30:40] • [IP: 172.17.1.***]

Po co w Swinoujściu siarka? Można załadować siarkę na wybrzeży Obrońców Poczty Polskiej na Siarkopolu w Gdańsku. Wspomniane OPP jest z daleko od jakichkolwiek zabudowań. Pracuje na statkach i wielokrotnie tam ładowaliśmy siarkę do Maroka. Nie wspomnę o tym, że po dwóch dobach postoju statku w porcie skóra twarzy jest tak podrażniona jakby człowiek zasnął w pełnym słońcu na plaży. i to w czasie dwóch wacht po 8 h, gdzie wiekszość czasu spędzam w biurze pokładowym. Po 8 dniach żeglugi z siarką, ładownia statku jest do remontu. Wszystko" odparzone". ZABRONIC SIARKI W UZDROWISKU!!

Gość • Niedziela [08.10.2017, 07:51:31] • [IP: 37.8.215.***]

czy nasze dzieci sa gorsze od szczecinskich?nasze moga umierac naraka?

Gość • Niedziela [08.10.2017, 07:37:16] • [IP: 83.23.255.***]

Mam pytanie, do kogo trzeba sie zwrocic, aby temu siarczanemu grajdolkowi odebrac status uzdrowiska?Zeby nie oszukiwac ludzi.

Gość • Sobota [07.10.2017, 23:46:28] • [IP: 37.47.130.***]

Konopa de*u tu ludzie mieszkaja od urodzenia

Gość • Sobota [07.10.2017, 23:05:18] • [IP: 78.88.31.**]

Konopa mylisz się mówiąc, że problem siarki, komarów pyłu i dymu tyczy się tylko Warszowa !

Gość • Sobota [07.10.2017, 22:34:58] • [IP: 77.253.18.**]

konopa masz racje tylko patologia z 500 plus robi afere a sami nigdy sie nie wezma za robote bo panstwo im pdaje jak by pracowali w porcie inaczej by spiewali

Konopa • Sobota [07.10.2017, 22:30:17] • [IP: 31.0.70.***]

Nie rozumiem idiotow co kupowali mieszkania na Warszawie wiedząc że to jest dzielnica przemysłowa i teraz narzekają to ze siatka że pyły że dym że komary że ksiądz do d.. i inne takie tam pierdoly kupcie siebie chate na drugiej stronie jak ja i skończcie z tym płaczem

Konpa • Sobota [07.10.2017, 22:08:11] • [IP: 31.0.70.***]

Nie przejmujcie się durniami którzy biją pianę róbcie swoje port musi dzialac

Gość • Sobota [07.10.2017, 20:30:28] • [IP: 94.254.230.***]

co To za zarzad z którym nikt nie chce rozmawiac cieniasy !

Gość • Sobota [07.10.2017, 20:28:53] • [IP: 94.254.230.***]

Jako mieszkaniec słucham radia regionalnego szczecin w którym to prezydent mówił ze podziela zdanie mieszkancow i jest przeciw przeładunkom siarki a czerwoni znów chca sobie zrobic z tego kampanie Wstyd !

Gość • Sobota [07.10.2017, 20:25:28] • [IP: 92.42.118.*]

Przestańcie siać panikę, śmieszne to jest i z dala czuć przedwyborczą kampanią.

Gość • Sobota [07.10.2017, 20:02:58] • [IP: 176.221.113.**]

Jak ktoś kupił mieszkanie nad kanałem a w szczegolnosci na osiedlu flotylla to ma porażke. Tam czuc siare, opary rakotworcze z orlenu, spaliny z siara z promow, opary z chemikaliowcow i pyl z masowcow. Caly pakiet uzdrowiskowy.

Gość • Sobota [07.10.2017, 20:00:05] • [IP: 92.42.118.**]

Jak to jest, takie miasto ma swojego przedstawiciela w Radzie Nadzorczej ZMPSiŚ, OT to tylko dzierżawca i operator. I ten członek nic nie wie i nic nie może ? To zmienić członka!

osada • Sobota [07.10.2017, 19:40:33] • [IP: 93.94.190.***]

COMES PALATINUS • Sobota [07.10.2017, 12:54:41] • [IP: 80.245.178.***] ZAUWAŻYLIŚCIE MOŻE JAK PISIORY I POPAPRAŃCE JEDNOCZĄ SIĘ GDY IDĄ JAKIEŚ GRANTY OD BANDYCKICH KORPORACJI DZIAŁAJĄCYCH NA SZKODĘ MIASTA I JEGO Jestem pod wrażeniem tego wpisu. jednym slowem ludzie wiedzą co jest co. To mnie uspakaja !! - MIESZKAŃCÓW? BURDEL KONTENEROWY NA WARSZOWIE PISIORY I POPAPRAŃCE RAZEM. BANDYCKA DZIAŁALNOŚĆ SIARKOWYCH ZBRODNIARZY, POPAPRAŃCE I PISIORY RAZEM. PRZY NASTĘPNYCH WYBORACH TO PAMIĘTAJCIE. SZAMBO GRUPA TEŻ POWINNA OKREŚLIĆ SIĘ CZY JEST Z LUDŹMI Z MIASTA, CZY Z KORPORACYJNYMI BANDAMI.

Gość • Sobota [07.10.2017, 19:38:06] • [IP: 93.94.190.***]

Cytuję" Gość • Sobota [07.10.2017, 14:43:57] • [IP: 188.146.100.***] A" PO" NIC BO NAJLEPIEJ BYĆ PRZEWODNICZĄCYM RADY I NIC NIE ROBIĆ W TEJ SPRAWIE" .koniec cytatu - bardzo trafne stwierdzenie !!

Gość • Sobota [07.10.2017, 19:09:18] • [IP: 79.223.175.***]

Ku..a 21 wiek i nic sie nie zmienia.

Gość • Sobota [07.10.2017, 19:04:41] • [IP: 80.245.189.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [07.10.2017, 18:21:26] • [IP: 37.248.12.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [07.10.2017, 18:19:39] • [IP: 188.146.163.***]

No tak dobudujcie tu jeszcze port kontenerowy i zamiast mieć" uzdrowisko Świnoujście"to będziemy mieć" szambo Świnoujście" tylko kto zechce do niego przyjechać i jeszcze zostawi c pieniądze za to szambo?

Gość • Sobota [07.10.2017, 18:09:57] • [IP: 95.129.224.**]

Do Pani sekretarki: proszę zaparzać kawkę dyrektorowi portu na tej wodzie! Wpływa dobrze na przewód pokarmowy, wytępi pasożyty i drobnoustroje. Zasiarczona woda gruntowa dobrze podziała również na mycie rączek, a inhalacje oczyszczą płuca. Żadna zakaźna choroba nie będzie się go więcej imać! Nic tak dobrze nie zadziała, jak naturalna dezynfekcja! Pracownicy powinni być wdzięczni za takie dobrodziejstwa, a nie uskarżać się na złe warunki pracy.

Gość • Sobota [07.10.2017, 17:36:33] • [IP: 83.23.255.***]

Ale nie od trucia, i to w uzdrowisku.

Gość • Sobota [07.10.2017, 17:24:20] • [IP: 31.0.85.**]

OD ILU LAT SĄ TE PRZEŁADUNKI SIARKI? Albo część radnych pali głupa udając zatroskanych o nasz los. PO się sypie i ratunku dla siebie szukają?

Sysptrud • Sobota [07.10.2017, 17:08:54] • [IP: 37.47.156.***]

Port nieliczycie sie znami jak do tej pory tylko czytalem ale jesli my mieszkancy zaczniemy odczuwac skutki tego gown...*... to wyjdziemy na ulicę wszyscy !!i na tory

Gość • Sobota [07.10.2017, 16:45:02] • [IP: 80.245.179.***]

MIESZKANCY NIE UTRZYMUJA PORTU A PORT JEST OD PRZELADOWYWANIA TOWARU !!

Gość • Sobota [07.10.2017, 15:38:10] • [IP: 188.146.34.***]

Chcą przeładowywać tanim kosztem /przepraszam kosztem zdrowia mieszkańców/ dlaczego nie wyposażą port w przenośniki pneumatyczne, zamknięte ? tak jak to jest w cywilizowanych portach?/chcą tylko zarobić nie licząc się z ludżmi, środowiskiem, przepisami na zasadzie" Po nas to i choćby potop".

Gość • Sobota [07.10.2017, 15:32:38] • [IP: 94.254.133.*]

Skoro śmierdzi siarką to pewnie niedługo diabeł przyjedzie do Świnoujścia. Ponad rok temu było to samo, najpierw było czuć siarkę, potem przyjechał diabeł limuzyną, po" uroczystościach" diabeł wsiadł w śmigłowiec i odleciał do Krakowa a smród siarki razem z nim!

Gość • Sobota [07.10.2017, 15:20:07] • [IP: 188.146.39.***]

Port z mieszkańcami nie musi rozmawiać. Mieszkańcy wybrali swojego przedstawiciela który nie tylko że rozmawia z portem ale jeszcze doi z niego niezłą kase. A za pozwolenie na przeładunek siarki dostał extra premie.

Gość • Sobota [07.10.2017, 15:15:28] • [IP: 83.8.165.***]

Gazoport i siara HAHAHAHA, uzdrowisko jak cholera :-D

Gość • Sobota [07.10.2017, 14:46:53] • [IP: 94.254.233.***]

Śmierdzi siarką na Warszowie WELCOME TO HELL 😂

Gość • Sobota [07.10.2017, 14:43:57] • [IP: 188.146.100.***]

A" PO" NIC BO NAJLEPIEJ BYĆ PRZEWODNICZĄCYM RADY I NIC NIE ROBIĆ W TEJ SPRAWIE

Gość • Sobota [07.10.2017, 14:34:11] • [IP: 62.97.220.**]

@Gość • Sobota [07.10.2017, 12:58:07] • [IP: 37.47.140.***] nie bylo klopotu z przeladunkie bo ludziom wmawiano ciemnote i trzymano za ryj. jednak lezeli ruszysz sie i pojedziesz w miejsca gdzie sie siarke przeladowuje to zobaczysz ze srodowisko jest zrujnowane. inne porty nie chcialy robic tego swinstwa ale" nasi" sie zgodzili.

Gość • Sobota [07.10.2017, 14:31:47] • [IP: 178.235.40.***]

Niema co tu biadolić jak * baby na rynku tylko wziąść te antyludzkie szkodzące waszym dzieciom za mordy i uciąc ten cyrk ruchem społecznym, krótka piłka albo wasze zdrowie albo dalej cicho na dupach siedzieć a potem będzie płacz ze dzieci chore, JAZDA Z NIMI LUDZIE!!#####!! Bierzcie przykład od ludzi z Żurawlowa poczytajcie o tej akcji

Gość • Sobota [07.10.2017, 14:31:40] • [IP: 93.94.190.**]

A gdzie jest radny Pan Nowicki, który był widziany w OT Port kilka godzin przed rozładunkiem pierwszych 40 wagonów ? Dlaczego tak nagle ucichła zawsze" głośna i zasłużona" Grupa Morska?

Gość • Sobota [07.10.2017, 14:25:49] • [IP: 94.254.227.***]

Prezydent ma TO W DU...E rozliczcie to przy wyborach !!

Gość • Sobota [07.10.2017, 14:13:32] • [IP: 31.0.123.**]

Trzeba powiadomić naszych sąsiadów jaki klimacik im robimy żeby wiedzieli za co kasują 2euro...

Gość • Sobota [07.10.2017, 14:05:27] • [IP: 31.0.123.**]

Uzdrowisko z gazoportem i siarką dobre...o reszcie nie wspomnę... to z tego Blu Radissona fajne widoczki mają i klimacik... i opłaty klimatyczne...

Gość • Sobota [07.10.2017, 13:46:17] • [IP: 37.249.121.***]

Ja rozumię że to jest port i że różne materiały się tu przeładowuje ! Ale na litość boską zachowajcie wreszcie jakieś standardy przeładunku materiałów szkodliwych ! Port musi być przygotowany na to aby takie materiały ładować czy rozładowywać zakrytymi taśmociągami mieć do tego zakryta hale a nie tak na dziko ! To nie port z trzeciego swiata !

Gość • Sobota [07.10.2017, 13:43:54] • [IP: 31.0.123.**]

Ale Siara

Gość • Sobota [07.10.2017, 13:38:54] • [IP: 80.245.189.***]

COMES PALATINUS • Sobota [07.10.2017, 12:54:41] • [IP: 80.245.178.***], , , , Moze COMES PALANTINUS?? Nowa ksywa * AGENDA??Takie same teksty.

Gość • Sobota [07.10.2017, 13:38:53] • [IP: 92.42.114.***]

OBYWATElSKI SPRZECIW ! Mieszkańcy miasta na tory ! Jeżeli, , jacyś prezesi " mają NAS w tyle i nie ma żadnej reakcji WŁADZ to jest to jedyna właściwa reakcja.

Gość • Sobota [07.10.2017, 13:17:00] • [IP: 5.60.2.***]

Większości komentarze dodają popaprańce pisowskie. Jedno należy im oddać - potrafią sie jednoczyć swoje wysiłki nawet wówczas kiedy nie maja racji i działają wbrew interesom społecznym. Siarka luzem nie jest groźna dla tego dziwnego radnego Mrozka i jego popleczników. A może zanurzyć ich w tym syfie i zbadać efekty końcowe. Komentarz od człowieka, który nigdy nie był w żadnej bandzie politycznej !!

Gość • Sobota [07.10.2017, 12:58:07] • [IP: 37.47.140.***]

Jeżeli sprzedajemy siarkę to gdzieś musi być ładowana.Nieznajomość tematu podgrzewa dyskusję.Przez wiele lat sprzedawaliśmy siarkę i nigdy nie było problemów przy jej załadunku.Nie jest to bardziej szkodliwe niż pylący węgiel czy ruda.Bez paniki, ludzie!

COMES PALATINUS • Sobota [07.10.2017, 12:54:41] • [IP: 80.245.178.***]

ZAUWAŻYLIŚCIE MOŻE JAK PISIORY I POPAPRAŃCE JEDNOCZĄ SIĘ GDY IDĄ JAKIEŚ GRANTY OD BANDYCKICH KORPORACJI DZIAŁAJĄCYCH NA SZKODĘ MIASTA I JEGO MIESZKAŃCÓW? BURDEL KONTENEROWY NA WARSZOWIE PISIORY I POPAPRAŃCE RAZEM. BANDYCKA DZIAŁALNOŚĆ SIARKOWYCH ZBRODNIARZY, POPAPRAŃCE I PISIORY RAZEM. PRZY NASTĘPNYCH WYBORACH TO PAMIĘTAJCIE. SZAMBO GRUPA TEŻ POWINNA OKREŚLIĆ SIĘ CZY JEST Z LUDŹMI Z MIASTA, CZY Z KORPORACYJNYMI BANDAMI.

Gość • Sobota [07.10.2017, 12:50:41] • [IP: 37.47.156.**]

Radny Jurkiewicz osobiscie podpisywalł kontrakt na przeładunek siarki- będzie siedział!

Gość • Sobota [07.10.2017, 12:47:47] • [IP: 92.42.114.***]

Panie Prezydencie proszę nam wytłumaczyć kogo to decyzja pana czy nowych władz PIS ?

Lord Admiralicji • Sobota [07.10.2017, 12:47:03] • [IP: 80.245.178.***]

ad: Konopa • Sobota [07.10.2017, 12:39:24] • [IP: 77.253.18.**] NAŻRYJ SIĘ TEGO, ZRÓB SOBIE INHALACJĘ, A POTEM WYKĄP W ROZTWORZE SIARKI. JEŚLI NIE ZDECHNIESZ TO OPOWIESZ NAM JAK BYŁO.

Gość • Sobota [07.10.2017, 12:45:28] • [IP: 92.42.114.***]

I kto rządzi w końcu w naszym mieście nie dba się o społeczeństwo i żądamy żebyście dobrze zarządzali naszym miastem, krajem a nie tylko rządzili jak swoim folwarkiem.

Gość • Sobota [07.10.2017, 12:45:00] • [IP: 94.254.166.***]

Śmierdzi siarka na warszowie! Zróbcie coś!

Konopa • Sobota [07.10.2017, 12:39:24] • [IP: 77.253.18.**]

Po co Swirowac skad wiecie ze ta siarka szkodzi?

Gość • Sobota [07.10.2017, 12:35:30] • [IP: 62.69.231.**]

Przeslac film do uwaga tvn

Gość • Sobota [07.10.2017, 12:16:53] • [IP: 185.210.39.**]

Ruda do ataku

Gość • Sobota [07.10.2017, 12:13:40] • [IP: 178.238.246.***]

Teraz dopiero widać BAŁAGAN w zarządzaniu miastem i województwem. Do WYRÓŻNIEŃ i ODZNACZEŃ cały szereg, z Prezydentem i Marszałkiem Województwa na czele. ZASŁUGI są tylko dla określonego grona. Jeśli chodzi o spełnianie potrzeb MIESZKAŃCÓW i ich BEZPIECZEŃSTWO, wtedy okazuje się, że ci z WYSOKICH STOŁKÓW niewiele lub nic NIE MOGĄ. To PO CO SĄ i UDAJĄ, że WIELE ROBIĄ i ZASŁUGUJĄ? TAK - na WYMIANĘ na KOMPETENTNYCH.

Gość • Sobota [07.10.2017, 12:11:22] • [IP: 80.245.179.***]

Różne substancje są przeładowywane od lat i jakoś SLD na czele z Agatowską udawali że nic nie widzą, nie słyszą i nie wiedzą - a przeładowywują i tłuką się nocami prawie codziennie !! Skąd ten nagły raban ze str. SLD ??!! - wybory niedaleko to trzeba zaistnieć !! ŻAŁOSNE TO CAŁE ZGNIŁE SLD. !!

Gość • Sobota [07.10.2017, 12:01:40] • [IP: 95.160.159.***]

Zwołują zebrania, narady i głupie dyskusje!! a karawana jedzie dalej!! Są też głosy które nie widzą zagrożenia !! Ale głupich nie sieja sami się rodzą... Niech porozmawiają z ludźmi którzy pracowali przy siarce !!

Gość • Sobota [07.10.2017, 11:51:36] • [IP: 188.146.34.***]

Problem może mógłby rozwiązać tylko prokurator.Oczywiście zupełnie nie związany ze Świnoujściem i Szczecinem.

Gość • Sobota [07.10.2017, 11:47:09] • [IP: 178.238.253.**]

Trzeba było zablokować tory, na Warszowie bardzo łatwo, mieszkałem to wiem, a poza tym było zagrożenie życia mieszkańców, jak władza nic nie może to trzeba się bronić samemu!

Gość • Sobota [07.10.2017, 11:44:08] • [IP: 62.69.254.**]

No to mamy przedsmak tego, co będzie, kiedy powstanie terminal kontenerowy. Wtedy będą też różne (czasem niebezpieczne) towary przeładowywane i przewożone. Prezydent będzie się też tłumaczył, że on nie wie i nie ma prawa wiedzieć, co tam jest bo to prywatna firma. A opowieści, że powstaną nowe miejsca pracy - należałoby włożyć między bajki. Obecnie terminale kontenerowe są w pełni zautomatyzowane, a tzn. że pracę dostanie może 10 - 15 osób. Czy warto ryzykować utratę zysków z turystyki na rzecz rozwoju nieopłacalnego przemysłu?

Gość • Sobota [07.10.2017, 11:39:40] • [IP: 80.245.185.***]

sluchajcie ten przeladunek to jest od conajmniej 40 lat jak powstalo takzwane nabrzeze chemikow , i do tej pory nic nie zrobili zeby to udoskonalic w strone bezpieczenstwa dla miasta Swinoujscia, i tak caly czas przeladowywuja jakies substancje, co jest ukrywane

Gość • Sobota [07.10.2017, 11:24:49] • [IP: 178.238.249.***]

A CO NA TO p. RADNY JACEK JURKIEWICZ NA KTÓREGO KANDYDATURĘ NAJWIĘCEJ GŁOSÓW ODDALI JEGO KOLEDZY Z PORTU...

Gość • Sobota [07.10.2017, 11:24:36] • [IP: 92.42.113.**]

Kiedy położymy kres działalności tego towarzystwa wzajemnej adoracji? Posiedzenia, narady, a gdzie zdrowie i może życie nas?

Gość • Sobota [07.10.2017, 11:15:55] • [IP: 78.88.28.**]

Żmurek zwyczajnie się pogubił. Starość robi swoje

Gość • Sobota [07.10.2017, 11:14:09] • [IP: 92.42.113.***]

A gdzie jest Greenpeace, Antifa i inne lewicowe organizacje? Agatowska & Gawroński jako starzy socjaliści powinni ich ściągnąć do miasta. Jak spróchniałe drzewa wycinają to wielki raban ale jak ludzi trują to kogo to obchodzi. SOROS za to nie płaci.

Gość • Sobota [07.10.2017, 11:12:17] • [IP: 80.245.184.**]

Radni to ogólnikowe stwierdzenie bo np radny Mrozek zabrał sobie trochę przeładowywanej siarki na pamiątkę, albo żeby odrobić lekcję chemii na której być może nie był. Cieszy jednak, że są tacy radni którzy są przeciw może będa mogli wesprzeć mieszkańców, Bo jak czytamy prezydent niewiele lub raczej nic nie może. . Pytanie czy zasiadajac w radzie nadzorczej Portu nie wiedzial co się szykuje dla Swinoujscia, nie mógł zawadomić radnych którzy wczesniej zanim skład dojechał do Świnoujscia naglośnili by sprawę. Chyba że to wszystko wielka ściema, a dlaczego może ktos to głośno wyjasni mieszkańców, którzy chceli by żyć w czystym srodowisku a jest coraz gorzej.

Gość • Sobota [07.10.2017, 11:00:27] • [IP: 37.248.163.***]

Ja nie widzę problemu.Siarka granulowana nie jest niebezpieczna, praktycznie nie pachnie, odpowiednio zraszana - nie pyli, nie rozpuszcza się w wodzie więc nie ma problemu z jej zebraniem gdy przypadkiem dostanie się do wody.Nim się o czymś napisze to najpierw trzeba to zobaczyć na miejscu!

Gość • Sobota [07.10.2017, 10:59:03] • [IP: 93.94.191.***]

Z tego profilu twarzy widać że to sam przewodniczący osiedla

Gość • Sobota [07.10.2017, 10:57:16] • [IP: 184.168.46.**]

Weźmy sprawy w swoje ręce i ukręćmy im wszystkim łby.

Gość • Sobota [07.10.2017, 10:53:26] • [IP: 80.245.178.***]

Zdaje się że Urząd Morski ma tu wiele do powiedzenia.

Gość • Sobota [07.10.2017, 10:52:16] • [IP: 95.160.158.**]

Prezydent Żmurkiewicz od bodajże 14 lat zasiada w Radzie Nadzorczej spółki Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście. Jeśli pracując w niej nie potrafi zadbać o interes miasta, to Rada Miasta powinna podjąć decyzję o jego odwołaniu i wybranie nowego członka RN. Wspomnijmy tylko jak zachował się w trakcie podejmowania decyzji o budowie terminala kontenerowego im. Jarosława Kaczyńskiego, czy w sprawie S3 itd. Czas na dobrą zmianę.

Oglądasz 1-84 z 84
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zapraszamy na uroczystość odsłonięcia tablicy pamiątkowej w Świnoujściu, upamiętniającej kapelanów Wojska Polskiego zamordowanych w zbrodni katyńskiej Wydarzenie odbędzie się 05 maja 2025r., o godz. 10:00 w kościele pw. bł. ks. kmdr por. Władysława Miegonia przy ul. Piłsudskiego 43 w Świnoujściu. Tablica poświęcona jest kapelanom różnych wyznań i religii zamordowanym w zbrodni katyńskiej. Na tablicy figurują nazwiska wszystkich dotychczas ustalonych z imienia i nazwiska kapelanów, którzy zostali zamordowani w zbrodni katyńskiej. Tablica jest pierwszą tablicą nad Bałtykiem i pierwszą umieszczoną w kościele należącym do dekanatu Marynarki Wojennej. Z inicjatywy Stowarzyszenia Pamięć Kapelanów Katyńskich takich tablic powstało już 41, nie tylko w Polsce ale również w Stanach Zjednoczonych oraz Londynie. Projekt tablicy wykonany przez pracowników IPN OBUWiM Szczecin, koszty wykonania tablicy ze środków IPN Szczecin. W uroczystości wezmą udział m.in. wiceprezes Instytutu Pamięci Narodowej dr Mateusz Szpytma i dyrektor szczecińskiego Oddziału IPN Krzysztof Męciński ■