POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [03.10.2017, 20:31:09] • Świnoujście

Prezydent Janusz Żmurkiewicz: Jeśli chodzi o tereny portowe, to prezydent miasta ma bardzo mały wpływ, na to, co się na nich dzieje

Prezydent Janusz Żmurkiewicz: Jeśli chodzi o tereny portowe, to prezydent miasta ma bardzo mały wpływ, na to, co się na nich dzieje

fot. Sławomir Ryfczyński

Szerokim echem odbiła się informacja na temat doniesień jednego z naszych Czytelników, który twierdził, że w świnoujskim porcie przeładowywana będzie siarka. Jak się szybko okazało mieszkaniec miał rację. Do tej sprawy postanowił odnieść się prezydent Janusz Żmurkiewicz. Twierdzi on, że ma bardzo mały wpływ na to, co dzieje się na terenach portowych, a wszelkie pozwolenia związane z inwestycjami wydaje wojewoda. Żmurkiewicz zapewnia jednak, że ma zamiar sprawą niebezpiecznego przeładunku się zająć. Mobilizuje też do działania organizacje ekologiczne.

Temat przeładunku niebezpiecznej siarki, prezydent Żmurkiewicz postanowił poruszyć w mediach społecznościowych. Na swoim oficjalnym profilu facebokowym zamieścił post następującej treści:

- Szanowni Państwo. Piszę w sprawie przeładunku siarki w porcie. Prawda jest taka, że jeśli chodzi o tereny portowe, to prezydent miasta (ktokolwiek by nim nie był) ma bardzo mały wpływ na to, co się na nich dzieje. Są to tereny Skarbu Państwa. Wszelkie pozwolenia związane z inwestycjami wydaje wojewoda. Nie znaczy to jednak, że w przypadku zapowiadanego składowania siarki nie zamierzam nic zrobić. W sytuacji, gdy chodzi o ochronę środowiska, działania podejmuje Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska i Urząd Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego. I właśnie do inspektoratu, marszałka oraz władz OT Port zwrócę się o wyjaśnienia dotyczące wszelkich pozwoleń, raportu o oddziaływaniu na środowisko przez składowanie na terenie OT Port siarki. Nie ukrywam, że liczę także na działania ze strony organizacji ekologicznych, tak aktywnych w naszym mieście, jeżeli chodzi o inne tematy. A ja jako prezydent i świnoujścianin na pewno będę je wspierał.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 59, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-59 z 59

Gość • Środa [04.10.2017, 20:34:09] • [IP: 80.245.186.***]

PANIE PREZYDENCIE!A PAN NIE JEST W RADZIE NADZORCZEJ PORTU?CALY SYF ZE SZCZECINA I GDANSKA PCHA SIE DO SWINOUJSCIA!NIC SIE NIE LICZY TYLKO ZEBY ZAROBIC, JUZ MAMY UCZULENIE NA PYL Z PRZELADUNKU GMO I CO I NIC, A GDZIE TE CZARNE MARSZE, PRZECIEZ TE BABCIE MAJA WNUKI, GDZIE SA ZIELONI?!CHOLERY MOZNA DOSTAC!PAN DUZO MOZE, TYLKO NIE CHCE SIE NARAZAC, PO CO PANU KOLEJNA BLACHA NA PIERSI GDY MIESZKANCY CHORUJA Z POWODU NIEMOCY URZEDNICZEJ.DLACZEGO WOJEWODA NIE ROZMAWIA O ZAGROZENIACH ZE WSPOLOBYWATELAMI?!PANIE GIEBLEWICZ, NIE TYLKO OTWIERANIE FESTIWALI KULTURY CZY ZBEDNEGO MIASTA KOBIET, TUTAJ POD BOKIEM SA WSPOLOBYWATELE!!

Gość • Środa [04.10.2017, 19:19:34] • [IP: 92.42.118.**]

Przepraszam, z tego co wiadomo ten pan pobiera świadczenia z okazji zasiadania w RADZIE NADZORCZEJ portu w ś-ciu i nie wie co się tam dzieje. Ale ten pan nie ogarnia tego co się dzieje w Ś-ciu bo się zasiedział i już nic nie musi. Szkoda bo miasta z miejszym budżetem lepiej się rozwijają.

Gość • Środa [04.10.2017, 19:08:20] • [IP: 80.245.186.***]

Bywa Pan w Warszawie i nie wie Pan do kogo sie zwrocic w imieniu WSPOLOBYWATELI?Zenada!!Nie chcemy siarki, nic z tego nie mamy, bezpodstawnie podwyzszacie nam podatki w imie czego?A kiedy niby Wasza gospodarnosc odczujemy?Dlaczego jestesmy traktowani z wydatkami jak niemcy!?Baseny w nowych SPA i hotelach mialy byc dla mieszzkancow i co?Dlaczego miejskiego basenu sie nie rozbudowuje, oddajcie to w inne rece to zaraz sie zmieni!!Przeciez kazdy beton mozna rozkruszyc.!!

Gość • Środa [04.10.2017, 19:03:35] • [IP: 80.245.186.***]

Jak sie przekazuje tereny to nie ma mozliwosci robic zastrzen?by nie przeladowywano niebezpiecznych produktow?Pan Prezydent zaszyl sie w lesie i ma zglowy, moze przyjdzie Pan w goscine na jakis balkon osiedla Srodmiescie?Wtedy przekona sie Pan jak meczy kaszel od przeladunku GMO gdy wiatr wieje w strone miasta!Siarka nigdy!zaraz stracimy blekitna flage i status uzdrowiska, bedziemy zapraszali TVN 24 by naglasniac te niemoc podobno wojewody!!Po co nam to?!

Aleksander Skiepko • Środa [04.10.2017, 18:30:35] • [IP: 83.23.183.***]

Do [04.10.2017, 12:44:38] • [IP: 88.156.206.***] Chyba nie masz rozeznania na jakiej zasadzie powoływani są do RN ZMPSiŚ Sp. SA członkowie Rady Nadzorczej. Dwa miejsca należą się dla Świnoujścia, a o tym kto to ma być decyduje Prezydent Miasta. Co Tuska też nie masz racji. Był Premierem i liderem partii rządzącej przez 8 lat. Sporo jest jego winy w tym, że krajem zarządzał a nie reformował go. Także tutaj też moim zdaniem mylisz się.

Gość • Środa [04.10.2017, 17:37:23] • [IP: 198.7.62.***]

Koperciak się pogubił, już nie wie komu ma służyć.

Gość • Środa [04.10.2017, 16:29:56] • [IP: 92.42.116.**]

On właśnie bierze pieniądze za to, żeby siedzieć cicho nic nie mówić, ma nic nie wiedzieć.On po prostu nie ma wiedzy.Jak nasi parlamentarzyści.W różnych aferach odpowiadają przed dziwnymi komisjami.NIE MAM TAKIEJ WIEDZY.Statyści zas..ni.Tłuczcie swoją kasę a ja wam zrobię trumnę z kieszeniami.

Gość • Środa [04.10.2017, 16:16:42] • [IP: 37.8.215.***]

nie wiedzial biedaczek, a wy tumany sie czepiacie?

Gość • Środa [04.10.2017, 15:52:53] • [IP: 37.8.215.***]

czy w sprawie, kasy ktora bierze tez nie ma nic do powiedzenia?

Gość • Środa [04.10.2017, 15:18:59] • [IP: 5.172.232.***]

BRAWO!!Uszczęśliwiajcie rządzący nas mieszkańców a do pełni szczęścia brak nam tylko jeszcze portu kontenerowego !!Suwerena się nie słucha a czy nie ma racji ??

Gość • Środa [04.10.2017, 14:45:08] • [IP: 37.8.215.***]

Betonowy jaś rżnie głupa

Gość • Środa [04.10.2017, 14:20:13] • [IP: 31.0.122.***]

Na terenie miasta działa senepid portowy, do któregonależy w/g prawa należy desyzja i jest jeszcze wydzial ochrony środowiska miasta Świnoujścia, Jeżeli wyrażą zgode, to jest jeszcze zachodniopomoski oddział senepidu i ochrony środowiska. CIEKAWI MNIE , Z KIM p.PREZYDENT TO UZGODNIŁ,

Gość • Środa [04.10.2017, 14:20:03] • [IP: 62.69.203.***]

Jakie gały wybałuszczył biedaczek zerwał się z choinki nic sierota nagle nie wie, a czy kasę za pierdzenie w stołek to pan wie że trzeba wziązc panie prezydencie, co pan chce zrobić z Warszowa truciciela z każdej strony a pan wezmie du...ę w troki i zrobi pan wypad z całą rodziną do Poznania, a za pana decyzje forsę w kieszeń i chuzia do Ju zia. SPRYTNIE nieprawdaż.

Gość • Środa [04.10.2017, 14:06:28] • [IP: 94.254.227.***]

ponoć siarka jest zdrowa, dobrze wpływa na włosy, trądzik, stawy, wątrobę, reumatyzm itd. tak że podziękować tym którzy wydali zgodę! :-)

Gość • Środa [04.10.2017, 13:50:16] • [IP: 86.0.43.**]

do były pracownik DP6 • Środa [04.10.2017, 11:40:47] • [IP: 94.254.227. Ilu portowcow wieku 40 i troche wiecej lezy na cmentarzu? Obecnie gazoport jest na tych tereach w latach 70tych drzewa umieraly. Ile szkody robil port mieszkancom prwobrzeza i pracownikom. Moge tylko ubolewac na glupota ktora pa pisze.

Gość • Środa [04.10.2017, 13:24:28] • [IP: 178.238.250.***]

Po oczkach widać, że to niemiłe zaskoczenie o tym, ze coś wyszlo na wierzch...hmmm.Panie prezydencie, zadzwiające jak Pan mało wie, co się dzieje w naszym mieście... A pisma" do wiadomości" Pan otrzymuje i odczytuje??To przecież bardzo ważne sprawy!! Ale jeśli chodziło o niemieckie autobusy, szybciutko Pan reagował. Najważniejsze jest jednak to, że na swoim profilu FB, pokazuje Pan, czego dokonał, z kim spiewał (Dania). Myślę, że już Pan nie ogarnia wszystkich tematów, a rzecznika powinien Pan dawno wymienić... Pozdrawiam bardzo serdecznie.

Gość • Środa [04.10.2017, 12:44:38] • [IP: 88.156.206.***]

Jak się przeczyta komentarze większości, którzy wypowiedzieli się w tej sprawie to wniosek jest taki: wszystko jest przez Żmurkiewicza i to jest jego wina tak jak w kraju:"jest to wina Tuska". Ludzie gdyby nie on to w radzie nadzorczej byłby jakiś inny, może ze Szczecina i który by jak tu się pisze:przytulał kasę. Decyzje podejmuje kto inny, a ta cała rada nadzorcza ma"G"do tego!.Zmurkiewicz niech teraz pokaże co zrobi w tej sprawie, a może dużo poprzez nagłośnienie problemu i wsparcie a nawet zorganizowanie protestów albo pomoc w tym.Sam niewiele wskóra, musi mieć widoczne poparcie wśród mieszkańców w tej sprawie.Ta sprawa dotyczy całego miasta, zdrowia mieszkańców i tych co do nas przyjeżdżają czyli turystów, a z tego wielu z nas mieszkańców przecież żyje.Odłóżmy na bok te swary o politycznym zabarwieniu (bo to własnie teraz wychodzi) i odłóżmy też osobiste do Żmurkiewicza urazy.Jeżeli będzie potrzeba to trzeba wziąć udział w protestach, blokadach itp.Nie wolno nam Świnoujścianom teraz stać z boku w tej sprawie.

Gość • Środa [04.10.2017, 12:22:22] • [IP: 109.241.63.***]

Prokutatura zainteresowała się już Jurkiewiczem odpowie za 500 + i za siarke w porcie.

Gość • Środa [04.10.2017, 12:03:28] • [IP: 188.147.224.***]

Jeżeli prezydent nic nie zrobi w sprawie siarki, polegnie w wyborach i chwała tunelu przypadnie rudej.

Gość • Środa [04.10.2017, 12:00:24] • [IP: 62.69.253.*]

Trzeba rozpocząć zbieranie głosów pod wnioskiem o odwołanie prezydenta w referendum - powód - działanie na szkodę miasta. i naszego społeczeństwa

Gość • Środa [04.10.2017, 11:51:11] • [IP: 178.238.249.**]

Zwrócę się do służb podległych Marszałkowi mówi prezydent a do wojewody się nie zwróci bo on z PiSu a Pisu prezydent się boi i przed nimi kica jak zajączek

były pracownik DP6 • Środa [04.10.2017, 11:40:47] • [IP: 94.254.227.**]

Siarka była już przeładowywana w naszym porcie około 20 lat temu. Przez dźwigi pływające DP6 i DP7 na barki i jakiegoś dymu wielkiego nie było. Wcale tak mocno nie pyli (jak zboże) także tak że bez paniki :-) Czyściłem chwytak zwykłą miotełką i szufelką.

Aleksander Skiepko • Środa [04.10.2017, 11:33:43] • [IP: 83.23.183.***]

Ustawa o Portach Morskich dawała możliwości wpływu samorządom (prezydentowi miasta) na to co się dzieje w portach na ich terenie. Powstały na mocy tej ustawy ZMPSiŚ SA miał zarządzać majątkiem portów oraz podejmować decyzje o kierunkach rozwoju portów. Prezydent miast mógł delegować do zarządu ZMPSiŚ Sp S.A. swojego (miasta) przedstawiciela, który miał prawo veta w przedsięwzięciach, które nie były w interesie miasta. Prezydent Żmurkiewicz zrezygnował z takiej możliwości. W 2002 roku Minister Skarbu z ramienia SLD wprowadził zmiany w statucie spółki odbierając prawo miastom Szczecin i Świnoujście mianowania członków zarządu. Przedstawiciel Szczecina głosował przeciwko tej uchwale. Aby sprzeciw był skuteczny potrzebne było poparcie Prezydenta Żmurkiewicza. Nie UZYSKAŁ GO. Nikt w Radzie Miasta nie walnął w stół i nie powiedział. Panie Prezydencie zdradził Pan strategiczne interesy miasta. Więc o ile dzisiaj Pan Prezydent i Miasto ma jakieś problemy z portem to sam sobie jest winny

Gość • Środa [04.10.2017, 11:17:27] • [IP: 178.238.253.**]

A na Pocztę ma pan wpływ i zapyta dlaczego przetrzymują emerytury, może listonoszy trzeba zmienić, albo księgową!

Gość • Środa [04.10.2017, 11:13:43] • [IP: 92.42.112.***]

Czy ktoś poinformuje o tym media krajowe? Ciekawe jakie jeszcze by wałki wyszły.

Gość • Środa [04.10.2017, 11:10:43] • [IP: 92.42.114.*]

Zwolnić go z funkcji prezydenta i z rady nadzorczej i zatrudnić kogoś kto ma wpływ na swoją pracę, a nie tylko bierze kasę.

Gość • Środa [04.10.2017, 11:03:11] • [IP: 217.16.192.***]

Witamy w kaczokomunie. Pis tak ma i nic im nie zrobicie. Dalej ich wspierajcie. To dopiero poczatek.

Gość • Środa [04.10.2017, 10:14:51] • [IP: 94.254.227.***]

Ale nasz dyrektor jest wściekły! Mówią że zwolni pół zakładu. - Spokojnie, nas to nie dotyczy. Pokłócił się z żoną, więc zwalnia jej krewnych.

Gość • Środa [04.10.2017, 10:06:52] • [IP: 62.69.231.**]

Jasne - nie ma wpływu, biedaczek... Ale projekt uchwały o rozszerzeniu granic portu POD TERMINAL KONTENEROWY to przekazał Radzie Miasta błyskawicznie. Na szczęście Rada to odrzuciła.

Gość • Środa [04.10.2017, 10:01:33] • [IP: 37.8.215.***]

czy ma rowniez ograniczenia w pobieraniu forsy?

Gość😁😁😁😁😁 • Środa [04.10.2017, 10:00:14] • [IP: 94.254.128.***]

Mam pytanie: w ilu radach nadzorczych zasiada Pan Prezydent Janusz??😂 Czy ktoś potrafi zliczyć te wszystkie rady i udziały w inwestycjach betonowych Świnoujścia?? Pączek w maśle 😄😄😄

max⛔ • Środa [04.10.2017, 09:40:48] • [IP: 46.101.221.***]

DO : Gość • Środa [04.10.2017, 07:40:09] • [IP: 94.254.227.***] Na pewno masz rację, onegdaj siarka była dodawana do znanych Polskich win pochodzących z Francji" DE LA, PATIK" i jakoś nikomu nie zaszkodziła, ani siarka, ani wspaniałe winka...

Gość • Środa [04.10.2017, 09:27:23] • [IP: 94.197.121.**]

Bidulek, ma tylko wpływ na to co na konto wpływa, hahaha

Gość • Środa [04.10.2017, 09:17:48] • [IP: 94.254.233.***]

To kiego CH ja tam siedziś oddaj stołek jakiemuś Cumownikowi z Żś niech chłopak dorobi !

Gość • Środa [04.10.2017, 08:14:38] • [IP: 31.0.69.***]

Jak to nie ma wpływu? Przecież prezydent miasta zasiada w radzie nadzorczej portu właśnie jako przedstawiciel miasta! Tyle w temacie.

Gość • Środa [04.10.2017, 07:40:09] • [IP: 94.254.227.***]

Skoro zgodę wydał PiSowski wojewoda to znaczy że siarka jest zdrowa 😷

Gość • Środa [04.10.2017, 07:32:05] • [IP: 31.1.20.***]

czopek sie pod tym podpisal wlasnie to dokumentacja idzie do pani prokurator gosc ktory niema pojecia o siarce wie tylko tyle ile w google wyczytal nagle sporzadza dokumentacje hehhehe smiech na sali a miodzio sie zrobil zastepca prezesa heheheh gorszego * na to miejsce nie mogli wybrac hehehehe

Gość • Środa [04.10.2017, 06:43:22] • [IP: 82.174.234.**]

Czlonek racy nadzorczej nie ma nic do powiedzenia?czysta sprzecznpsc interesow I dzialanie na.szkode miasta

Gość • Środa [04.10.2017, 06:36:04] • [IP: 92.42.116.***]

A może Prezydent za to wie, co Redmondis robi z miejskimi pieniędzmi? Biorą olbrzymie kwoty od miasta i... udają robotę. Właśnie zamiatarka z wielkim hałasem jeździ w kółko po tym samym fragmencie Armii Krajowej - robol uparcie" zamiata" nie przejmując się olbrzymim hałasem i smrodem swojej maszyny.

Gość • Środa [04.10.2017, 04:54:52] • [IP: 78.10.206.**]

Bidulek nagle nic nie może...

Gość • Środa [04.10.2017, 01:21:56] • [IP: 92.42.116.***]

"bo to ty odpowiadasz za życie nas mieszkańców tego miasta (...)" - drodzy niewolnicy miejscy, mam dla was straszną wiadomość: pańszczyzna się skończyła i już jesteście wolni co znaczy, że sami odpowiadacie za swoje życie. Okropne nie? Zamiast jęczeć panu, trzeba samemu coś zaradzić :)

Gość • Środa [04.10.2017, 01:18:41] • [IP: 83.23.171.***]

bierze kase za zasiadanie w radzie i nic nie wie na temat kontenerów siarki itp... to co on wie? za co kase bierze?

Gość • Środa [04.10.2017, 00:00:50] • [IP: 178.238.246.***]

Jaki to prezydent miasta, który na terenach miasta Świnoujścia nic nie może (dosłownie:". ..Jeśli chodzi o tereny portowe, to prezydent miasta ma bardzo mały wpływ na to, co się na nich dzieje.")? To gdzie i co właściwie może, będąc na stołku za duże pieniądze? Co na to Rada Miasta, czy też nic nie może w interesie mieszkańców?

Gość • Wtorek [03.10.2017, 23:53:46] • [IP: 94.254.226.**]

LESZCZ na usługach Szczecina !! :D

Gość • Wtorek [03.10.2017, 23:10:35] • [IP: 46.231.63.***]

W sprawie terenów porośniętych lasem ma zdecydowanie więcej do powiedzenia. ledwie nastał na stołku załatwił bez przetargu kawał lasu na Nowokarsiborskiej po 24, 40 zł za m2, wskutek odstąpienia miasta od prawa pierwokupu, który wyrąbał i pobudował w lesie oponiarnię i myjnie, choć powinien trzymać się z daleka 8 metrów od lasu. Potem szwagier z branży oponiarskiej zrobił skok na ok 4, 5 ha i tak stali się właścicielem prywatnego lasu, choć nie było jeszcze uchwalonej ustawy o prywatyzacji terenów leśnych.

Gość • Wtorek [03.10.2017, 22:58:26] • [IP: 93.94.186.***]

Jak mozna - bedac czlonkiem Zrzadu Portu nie wiedziec o planach przeladunku siarki w porcie ??, to jest kompromitacja Panie Prezydencie, by o tym dowiadywac sie z przeciekow pracownikow portu. Przeladunek siarki to nie planowany port kontenerowy - co tak niektorych bulwersowało. Przladunek kontenerow w planowanej odległosci od miasta - to zupelnie czysta sprawa, zatrudnienie dla mieszkancow i f-rm uslugowych a dla miasta pieniądze.

Gość • Wtorek [03.10.2017, 22:41:45] • [IP: 188.146.161.**]

??tyle w tym temacie. Zawsze były i będą znaki zapytania.Prezydent Miasta Świnoujście nigdy nie powinien zasiadać w RN ZMP S.A.To był i jest konflikt interesów.??

Gość • Wtorek [03.10.2017, 22:29:03] • [IP: 78.88.30.***]

Pan Preyzdent przeciez zasiada w Radzie Nadzorczej w Zarządzie Portu Szczecin-Świnoujscie bierze kasę i nic nie wie? Naprawdę kpina...

Gość • Wtorek [03.10.2017, 22:22:39] • [IP: 88.156.206.***]

W takiej sprawie jak ta musi być odzew społeczeństwa naszego miasta czyli nas obywateli Świnoujścia.Załadunek czy przeładunek siarki w taki tradycyjny sposób (czerpakami)-to po prostu anachronizm-ten kto wydał na to zgodę najprawdopodobniej nie zdawał sobie sprawy z konsekwencji.Nie chce mi się wierzyć, że ktoś świadomie wydał taką decyzję w miejscu gdzie jest uzdrowisko-to jeszcze jeden przykład na to jakich kompetentnych ludzi zatrudnia obecnie rządząca partia na tak odpowiedzialnych stanowiskach.Tak się przeładowywało w latach 60-tych i 70-tych i to nie wszędzie!.Port w Świnoujściu nie posiada instalacji do bezpiecznego załadunku takiego towaru jak siarka.Teraz jest właśnie okazja ażeby miejscowe i nie tylko miejscowe organizacje ekologiczne pokazały na co ich stać.A my mieszkańcy nie stójmy obojętnie obok tego problemu.Sprawę trzeba nagłośnić w mediach społecznościowych i w prasie ogólnopolskiej-poprosić o wsparcie tych którzy też odwiedzają nasze miasto jako turyści! Nie dopuśćmy do tego aby nas zatruwano

Gość • Wtorek [03.10.2017, 22:21:07] • [IP: 31.0.45.***]

Żmurkiewicz, możesz sobie pogadać a i tak nic nie zdziałasz.A prezydentów ocenia się przez skuteczność.

Gość • Wtorek [03.10.2017, 21:58:22] • [IP: 83.11.172.**]

Szkoda prezydenta, Trzepie kasę z portu i biedak nic nie wie.

Gość • Wtorek [03.10.2017, 21:41:50] • [IP: 37.248.164.***]

Janusz... A czy Ty przypadkiem nie zasiadasz w zarządzie portu Szczecin Świnoujście?

Gość • Wtorek [03.10.2017, 21:36:07] • [IP: 95.129.225.**]

Haha i kto to mówi? członek Rady Nadzorczej Portu Szczecin-Świnoujście który rocznie przytula 50.000 zł za ta fuchę? Gdzie ma bronić interesów Świnoujścia a robi wszystko to co chce prezes z nadania PiS i chyba z premedytacją wszystkie szkodliwe rzeczy pchają do Świnoujścia żeby zniszczyć nasze miasto turystycznie i uzdrowiskowo. Nie wierzę w ani jedno słowo tego prezydenta że jest uczciwe. To gładkie słówka którymi chce kupić głosy wyborców bo stołek się pali.

Gość • Wtorek [03.10.2017, 21:24:49] • [IP: 46.76.110.***]

Po za tym - to tereny portowe leżą na terenie miasta Świnoujście zarządzanego przez prezydenta miasta który nie ma prawa powiedzieć" że mam mały wpływ na to co się tam dzieje " ! Panie Prezydencie - jeśli na tych terenach dzieje się coś złego to Pan powinien jako pierwszy na to zło zareagować a nie czekać aby jakaś organizacja to zgłosiła ! To Pan jest przez nas wybrany aby reprezentować nas mieszkańców tego miasta !

Gość • Wtorek [03.10.2017, 21:12:21] • [IP: 46.76.110.***]

No to rób coś człowieku w tej sprawie Przecież jesteś prezydentem i to ty decydujesz o sprawach miasta którym rządzisz bo to ty odpowiadasz za życie nas mieszkańców tego miasta i nie zwalaj tego na wojewodę !

Gość • Wtorek [03.10.2017, 20:52:35] • [IP: 198.7.62.***]

Staraj się ziomek, bo nieregularnie z rana będziesz musiał zjeść 10㎠ papy, i wiedz, że żaden Twój szczur Tobie nie pomorze. -Smacznego 🍰

Gość • Wtorek [03.10.2017, 20:51:07] • [IP: 94.254.227.***]

Zgodę wydał wojewoda Krzysztof Kozłowski, to ten od posła Joachima Brudzińskiego z Prawa i Sprawiedliwości ?

Gość • Wtorek [03.10.2017, 20:45:21] • [IP: 78.88.31.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [03.10.2017, 20:41:43] • [IP: 198.7.62.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Oglądasz 1-59 z 59
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ 11.00 - Przejście na Plac Słowiański – zamknięcie ul. Armii Krajowej 11.15 - Plac Słowiański Uroczystości pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczypospolitej” z udziałem asysty honorowej, z udziałem władz administracyjnych i samorządowych, służb mundurowych, Orkiestry Wojskowej, pocztów sztandarowych, organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. 1) zajęcie miejsca przez asystę honorową, 2) uroczyste podniesienie Flagi Narodowej na maszt i odegranie Hymnu Państwowego, 3) Apel Pamięci, 4) wystąpienie okolicznościowe Prezydenta Miasta Świnoujście, 5) składanie wiązanek kwiatów przez delegacje pod pomnikiem, 6) koncert Orkiestry Wojskowej pieśni patriotycznych z okazji Święta Narodowego Trzeciego Maja, 7) wyprowadzenie pododdziału honorowego i pocztów sztandarowych, 8) zakończenie uroczystości. ■ Zapraszamy na uroczystość odsłonięcia tablicy pamiątkowej w Świnoujściu, upamiętniającej kapelanów Wojska Polskiego zamordowanych w zbrodni katyńskiej Wydarzenie odbędzie się 05 maja 2025r., o godz. 10:00 w kościele pw. bł. ks. kmdr por. Władysława Miegonia przy ul. Piłsudskiego 43 w Świnoujściu. Tablica poświęcona jest kapelanom różnych wyznań i religii zamordowanym w zbrodni katyńskiej. Na tablicy figurują nazwiska wszystkich dotychczas ustalonych z imienia i nazwiska kapelanów, którzy zostali zamordowani w zbrodni katyńskiej. Tablica jest pierwszą tablicą nad Bałtykiem i pierwszą umieszczoną w kościele należącym do dekanatu Marynarki Wojennej. Z inicjatywy Stowarzyszenia Pamięć Kapelanów Katyńskich takich tablic powstało już 41, nie tylko w Polsce ale również w Stanach Zjednoczonych oraz Londynie. Projekt tablicy wykonany przez pracowników IPN OBUWiM Szczecin, koszty wykonania tablicy ze środków IPN Szczecin. W uroczystości wezmą udział m.in. wiceprezes Instytutu Pamięci Narodowej dr Mateusz Szpytma i dyrektor szczecińskiego Oddziału IPN Krzysztof Męciński ■